Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Aktív témák
-
(Kolombusz)
veterán
válasz venember83 #61 üzenetére
Persze, csak azért nem Alonsot támogatják, hanem Hamiltont, hogy meg ne vádolják őket rasszizmussal.
Én spec örülnék, ha visszamenne a Renaulthoz, Briatoreval nagy királyok ketten. -
koob
senior tag
válasz venember83 #61 üzenetére
én is így gondolkodnék... ezért:
-
ronaldo
őstag
válasz venember83 #88 üzenetére
Direkt nem azt mondtam, hogy Török nagydíj. Hanem, hogy Magny Cours óta _minden_ futamon. Meg mintha pont számítana rajt szempontjából. Picit igen, de érted, esélye nem volt hamiltonnak. Mintha Kimi előrébbről rajtolt volna.
-
manutdzoli
senior tag
válasz venember83 #88 üzenetére
Az már az ő bajuk milyen gumival rajtoltak.Jobban kapta el raikönnen a rajtot,ennyi az egész.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #98 üzenetére
Ezt figy: [link]
gyááááááááááááStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
EQMontoya
veterán
-
JJános
addikt
válasz venember83 #248 üzenetére
Én is erre gondoltam. Tudom, hogy csak erőszakkal nem lehet meggyőzni másokat.
Én arra gondoltam, hogy ha más lenne a hangnem, akkor azok akik nem érintettek az ügyben, legalább jobb érzéssel olvasnák.2007-05-06 óta itt!
-
ronaldo
őstag
válasz venember83 #259 üzenetére
Ha meg engem kérdezel, akkor igenis van köze a kettőnek egymáshoz. Mivel a biztonság növelését a sebesség csökkentésével akarták elérni (először a gumiszabály, utána a motorok korlátozása és gyengítése) így óhatatlanul az aerodinamikához kellett nyúlniuk a fejlesztőknek ha versenyben akartak lenni. (ja, meg ugye a képmutató költségcsökkentés, amiből ugye semmi nem lett, mert így elköltik azt a pénzt másra a csapatok) S mint oly sokszor elmondták/leírták ez az egyik oka, hogy nehéz előzni, mivel a mögöttes felkavart légörvényben amit az elől haladó autó kelt, teljesen másképp viselkedik az autó. Ha valamiben, akkor aero szempontjából aztán főleg nem hasonlítható össze a Nascar a CC meg az F1.
#258: mégegyszer mondom (bár nem tudom minek, senki se olvassa el) én nem becsülöm le a Nascar versenyzőket csak az én szubjektív véleményem szerint nem közelítik meg vezetéstechnikai szempontból az F1-et. Illetve teljesen más technikát igényel. Véleményem szerint sokkal egysíkúbb. Az meg, hogy koncentrálni kell... hol nem? A gokartban is. Hamilton is nem koncentrált, azt taccsra vágott egy 16 milliós gokartot. Nagy forgalomban a közúton is koncentrálni kell, mert ha nem reagálsz időben, akkor meghorpad a kocsid. -
-Mike-
addikt
válasz venember83 #269 üzenetére
dehülyeeee;))))
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
válasz venember83 #269 üzenetére
A gumiszabállyal a sebességet akarták csökkenteni. Ők csak azt hitték, hogy ezzel arányban a biztonság is nő. Félreböktek vele, ezért is szüntették meg az 1 gumi/verseny szabályt.
Egyetértünk amúgy, de legalább azt vegyük haladásnak, hogy az időmérők izgalmasak -
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #269 üzenetére
Így is van, az autóversenyzés soha nem is szólt a biztonságról..de soha. Sőt az állandó veszélyérzetről szólt...Man szigeti futamok pl....de a hőskorban végül is az összes.
Ez a szponzorokkal együtt jött a sportba sajnos. Ez és az a cég nem akarja hogy haláleset kapcsolódjon a cég/terméknévhez. Vmint egy-két kirívó tömegbaleset..mint ami a Mercedes-nek is volt anno.
[Szerkesztve] -
proper
őstag
válasz venember83 #290 üzenetére
én is felvetettem már pár hete hogy a toyota volna a legideálisabb minden szempontból
toyotára is ráférne már hogy valaki felhuzza oda ahol a helye lenne
alsonso is jól járna mert még talán istenitenék is érte, ha menne neki
szivesen látnám már végre a toyotát az élmezönyben
kéne ilyen jótékonysági dolgokat szervezni, pl schumi elmegy 1 évre a spykerhez meg ilyenek kicsit ráncbaszedni a dolgokat
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
válasz venember83 #275 üzenetére
Jó, nem bulvárkodom. Akkor vegyél te is egy ilyen ''exklúzív'' gokartot mondjuk csak 10 millióért, én meg nem hogy megütöm, csak picit megkarcolom a fényezést, meg mondjuk beleköpök az ülésbe. Nem is lennél mérges, igaz? Ugyanolyan boldogan vennéd át...
-
Diego!
senior tag
válasz venember83 #390 üzenetére
Ja értem...szóval akkor biztos nem így lesz.
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #390 üzenetére
Hát érdekes lenne Alfonzt pár évig a középmezőny alján látni. Igaz hogy ezt átélte már Hill és Villeneuve is, valahogyan csak megemésztettük
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #439 üzenetére
De milyen jó labda, mert akkor egyedül Alonso tiszta a csapatból mert ő csak tesztelt önmagában míg mások a vörösséget fogadták elméjükbe... A rajongók végülis mind1 mit gondolnak, Hamilton egyre többször kerül érdekes szituációkba, önmaga által is, egyszerűen nem az akinek mutatta magát év elején. Én ennek meg örülök hogy kiderült...
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #451 üzenetére
csak egy kicsit gondolkoznotok kéne Motionnal, h ha törökben mentek 320at akkor itt mi lesz és nem egyből fejetcsóválni minden részeredményre..... nokomment.
szerk: ugylátom ezt mindenkinek címezhetem, nagyon befolyásolhatók és ****** vagytok sajna.....
menjetek vissza hűtőbordát számolni hátha ahhoz jobban értetek
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz venember83 #462 üzenetére
Nemcsak a másik ül be a tutiba, hanem mindkettő. Győzzön a jobbik, az a fair. Hát amikor a tesztpilóták fejleszitk a kocsit, és nem is versenyezhetnek vele, mi azzal a probléma? Alonso a munkáját végezte, amiért busásan megfizették, amikor tesztelt. Hamilton a munkáját végzi amikor elveri Alonso-t. A versenyen győzzön a jobb versenyző. Felőlem adhatsz trófeát Lonzinak tesztelési világbajnoki cím gyanánt. De a pilóták a F1 VB címért hajtanak, rühelleném, ha valakinek szándékosan lassan kellene mennie, csak, hogy a kis címvédő csillogjon. Az fair lenne?
Neked jobban megérdemli Alonso, nekem nem. Alonso-nak már van kettő, a harmadikat is nyerje meg tisztességgel. Tesztelésért nem adnak VB címet.
Hamilton viszont, mégha idén nyerne is, járhat úgy mint Villeneuve, és mehet ő is a Nascarba. Mivan ha a Meki 2008-tól kezdi a lúzer szériáját etc etc.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #462 üzenetére
És ha azt mondom hogy mindkettejüknek egy lófütyit, mert Button méginkább megérdemelné, akkor mi a helyzet?
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #462 üzenetére
S az szerinted fair, h egyik tesztel szezon elott jopar honapot, masik meg beul a tutiba? Ebbol a szempontbol pl Massa is jobban megerdemelne a vb-cimet mint Raikkonen.
Ajánlom figyelmedbe: [link] -
wildrain
addikt
válasz venember83 #478 üzenetére
Szerintem ne a tesztelés döntse el, hogy legyen-e kedvezményezett a csapatnál. Az én véleményem szerint az a normális, amikor azután döntenek a sorrendről, hogy a pontversenyben már az egyik versenyzőnek nincs esélye a vb címre. Más már leírta: adjanak egyéb jutalmat a tesztelésért, de a pályán ez már a múlt, ott pontokért harcolnak.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #478 üzenetére
500km az picsa, másfél versenytáv
Ha lenne valamelyik versenyzőnek egy 20-25 pontos előnye, akkor már biztos, hogy el lenne döntve, ki megy a címért. De ez minden csapatnál így van / így lenne.
Egyébként én úgy érzem, hogy Hami nem fogja bírni a szezon végét, és Alonso megveri. Vagy csak azért érzem így, mert ezt szeretném?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #564 üzenetére
SCHUMACHER WHO?
És igen, síkagyú szurkolókat minden versenyző táborában lehet találni.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz venember83 #655 üzenetére
Lehet egy másik pálya volt már ahol meglepően jól mentek tavaly nemtom. A szurkolók meg magukat minősítenék ezzel, az ügy óta az egész mclaren bűnösségét tényként kezelik a ferrarisok ami szerintem nagy hiba. De ha megvernek pár szerelőt vagy egyebet és jobban érzik magukat csak hajrá
Ez az egész ügy ahogy halad előre az évad tényleg átalakul arra hogy majd mclaren jogtalanul megnyeri mind2 vb-t, és több évig mehet a duma hogy a ferrari nyert volna. Mint tavaly ha nincs műszaki gondja Mchnek, az nem számít hogy Alonso is szívott. A kémügy legalább jogosabb kifogás, de realitás érzék nincs meg senkiben igazán, ahogy felrakták a bridge gumikat megugrott a mclaren teljesítménye, beletenyereltek a jóba még a doksik előtt, a ferrari meg nem tudta hozni az eredményeket, pedig az autóban több volt eddig mint amennyi pont most a pilóták neve mellett van. Amenniyben összeszedettebb a ferrari kémügy ide vagy oda szorosabb lenne a vb sőt szerintem vezethetnének is. Mert nem igaz hogy a Mclaren a gyorsabb autó, év elején sem volt az, most sem az, összesítve fele-fele pályán hol az egyik hol a másik volt a gyorsabb.
[Szerkesztve] -
snecy
senior tag
válasz venember83 #655 üzenetére
Ha itt nyer a Mclaren, akkor valószínűleg már eldőlhet hogy a Mclaren valamelyik versenyzője lesz a VB. Nem lesz itt felhördülés, szépen nyugodtan tudomásul veszi majd ezt mindenki.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #667 üzenetére
Sajnálom, ha nem tudod értelmezni az írásomat.
Bizonyára te is ott voltál az üggyel kapcsolatos tárgyalásokon és meghallgatásokon, és tökéletes és elfogulatlan véleményt tudsz alkotni a dologról.
Ha nem értetted volna a lényeget az irónikus fogalmazásból, akkor elismétlem: marhára nem érdekel a kémügy és marhára nem vagyunk benne kompetensek, én sem, de te sem, úgyhogy felesleges rágódni rajta. Majd az illetékes bizottságok döntenek, a tudatlan és elfogult Ferrari vagy Meki drukker pedig kussoljon, mert ami a sajtóban megjelenik az esetről az nem elegendő az ítélkezéshez.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #828 üzenetére
Ha engem is beleszámítasz a ti-be, kikérem magamnak.
Egyébként amit mondasz, annak el lehet mondani a fordítottját is. De aki bármelyik verziót annyira komolyan veszi, mint te a tiedet, annak lehet hogy üldözési mániája van.
Túl komolyan veszed ezt az egészet.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz venember83 #828 üzenetére
Ez igaz
Emlékszem pl. mikor bezárták az F1 topicot jópár órára.
Amúgy én sem értem minek kell a flame. Ha esetleg meg akarja valaki győzni a másikat azt észérvekkel próbálja és ne a másik fikázásával, hazugnak nevezésével. Amúgy meg nem is kell meggyőzni egymást.
-Az én kedvencem volt a jobb
-Nem is mert az enyém jobb.
-de ő csal, meg amúgy is nem jobb.
Mint az óvodában
Akinek nem inge, ne vegye fel, akinek meg igen, mehet öltözködni
Kár, hogy manapság kevés az az ember aki tényleg szurkol valakinek és nem azt keresi, hogy megmondhassa az én kedvencem jobb volt. Legalább is -akár a fórumtól elvonatkoztatva- én manapság sok esetben ezt látom.
[Szerkesztve]- http://pazsitz.hu -
-
Thrawn
félisten
válasz venember83 #828 üzenetére
Emiatt kár itthagyni a topikot, tanulj meg szelektíven olvasni.
Sokszor én is elküldenék egy pár emberkét az ilyen/olyan szemüvege miatt, de minek? Itt szurkolók vannak nagyrészt akiknél ez az elfogultság úgymond természetes. Én is szurkolok egy csapatnak, nem pilótának mert ők mindig változnak, noha akad kedvencem közülük mindig. Egyet elárulok és lehet mosolyogni: Takuma Sato
Ennyit nem ér az egész, olvasni olvasom a topikot, néha bele is írok. Sok hasznos linket is találtam aminek külön köszönet az ide írkálóknakDifferent songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #856 üzenetére
Egyetértek.....
Ezzel meg különösen:
''Erdekes buntetesnek tartanam pl ha kotelezne a FIA, h a McLaren is szolgaltasson
olyan infokat a sajat kocsijarol, mint amiket megtudtak a Ferrari Forma1es jarganyarol''."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Chili7
őstag
válasz venember83 #856 üzenetére
Ui 1 - Ez az én ötletem volt'
Ui 2 - Nagyban el van túlozva szerintem ez az Alonso-McLaren fasírt. Tényleg nem borulnak egymás keblére LH-val és RD-vel, de azért úgy tűnt, h normálisan kommunikálnak egymással! Szerintem kivárja az ítéletet, és ha nem lesz gond, akkor marad. Nincs másik versenyképes autó!
Ui 3 - Szerintem nem sikerült a műtét, minden a régi!
A #861 mire vonatkozik?
[Szerkesztve] -
Vandit.
addikt
válasz venember83 #856 üzenetére
Hamiltont igenis meg kellett volna büntetni,ugyanis,azért lökte meg Massa,mert behúzta elé a kocsit és 1értelműen látszik,hogy be sem fért volna a kanyarban.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
#51736960
törölt tag
válasz venember83 #856 üzenetére
Nézd, az ízlés dolga, hogy szereted-e a rasszizmust, vagy sem, mindenesetre a hozzászólásom amire reagáltál szerintem semmilyen tekintetben bír rasszista tartalommal. Az tény, hogy ha valaki egy klasszikus fair play elveket valló angol úriemberre gondol, akkor nem egy huszonéves fekete jelenik meg a lelki szemei előtt Ez sajnos tény, de szvsz nincs ebben semmi rossz Más: sokan írták, hogy Hami a pálya koszos feléről rajtolt. Emlékeim szerint (és a kommentátorok szerint is) Monzában ennek nincs jelentősége, mivel a célegyenest itt teljes szélességében tisztán tartják a kocsik. Egyébként én sem büntettem volna meg a rajt miatt, azt túl erősnek tartanám, csak annyit írtam, hogy nem volt teljesen fair Massával szemben. Mondjuk a következő rajtnál ha ugyanígy ráhúz Massára, akkor a brazil biztos hogy nem fog finomkodni, mivel neki gyakorlatilag nincs vesztenivalója, mindketten a kavicságyban kötnének ki.
-
Thrawn
félisten
válasz venember83 #856 üzenetére
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #868 üzenetére
''Abban tevedsz, h nem az elszantsagot koszonheti a Ferraninak a McLaren, hanem az autot meg az egesz idei evet''
Jó, hogy mondod.....A ''kémbotrány előtt annyira ''sz@r'' volt a meki, utána meg
ugyrásszerüen fejlődött ?
A fanok keressék már ki az időarányos ponttáblázatokat ''before / after''
és minden kiderül.
A kis optimista:[link]
Szerintem tegnap semmi esélye nem lett volna alfival szemben. Max azt érte volna
el, hogy alfonz más sebességre áll be.
Loveless:
''Mondjuk a következő rajtnál ha ugyanígy ráhúz Massára, akkor a brazil biztos hogy nem fog finomkodni, mivel neki gyakorlatilag nincs vesztenivalója, mindketten a kavicságyban kötnének ki''.
És akkor ezt így kéne elintézni ? Ez úriemberség ?
[Szerkesztve]"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #880 üzenetére
A mellékelt táblázatodban 2006.-ban sok a lila szín !
Ha jól tévedek 13 x nem fejeztek be versenyt, a mekik.
Ez most kit igazol ? A motor megbízhatatlansága nem azt jelenti, hogy
nem gyors az a motor, ha működik. Ha ment akkor jó eredményt értek el, ha
''reszelt'' akkor meg befutottak valahol a ikszedik helyen. Ha lerobbant....... ?"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #882 üzenetére
Már ne haragudj, de alapból hibázol. Leegyszerűsítem:
Ha a ''postaládámba'' valaki bedob egy ''üzleti tervet'' mondjuk egy helyi konkurens
cégről, meg fogom nézni, de ez hiába tudódna ki nem nekem kellene bizonyítanom,
hogy nem néztem bele és azt sem, hogy nem használtam fel az üzleti tervéből az
én hasznomra, hanem neki. Hogyan teszi ezt meg. Kalkulál az én kontómra ?
A kalkulációra alapozó ''egyenleted'' olyan, mintha a magyar költségvetés
kalkulálásáról, eredményeinek kitalációjáról vitatkoznánk. Még sosem találták el."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Csepy
őstag
válasz venember83 #884 üzenetére
Ugrasszeru fejlodes tortent esetleg? Biztos nem.
Ekkora marhaságot ne állíts már, kérlek:
McLaren Mercedes 1997: 63p, 4.csapat 1998: 156p, VB-győztes csapat
McLaren Mercedes 2004: 69p, 5.csapat 2005: 182p, 2.csapat (harcban a VB-ért)
Renault 2004: 105 pont, 3.csapat 2005: 191p, VB-győztes csapat
Ferrari 2005: 100p, 3.csapat 2006: 201p, 2.csapat (harcban a VB-ért)
Ezek csak a legutóbbi ugrásszerű fejlődések. Akkor szerinted ezek is mind bundák, szabotázsok, kémügyek, csalások eredményei...ugye?
Regards: Csepy
[Szerkesztve]Regards: Csepy
-
Firestormhun
senior tag
válasz venember83 #884 üzenetére
Nagyon buta logika ez az X. évben sehol nem vannak, de X+1. évben meg nyernek mert csalnak. Forma 1-ben mindig jellemző volt a csapatok hullámzó teljesítménye a folyamatos szabályváltoztatások, valamint a munkaerőáramlás miatt.
2003-ban sehol nem volt a BAR Honda, majd 2004-ben szinte mindig dobogósak. Csaltak?
2004-ben Renault/McLaren-nek köze nem volt VB-hez, de 2005-ben ők versengenek egymással. Csaltak?
2005-ben nem volt sehol a Ferka, majd 2006-ban ismét versenyképessé váltak. Csaltak?
Számomra nem az volt a meglepő, hogy idén visszatért az élre a McLaren, hanem az, hogy egy 2005-ös év után hogyan lettek olyan szarok 2006-ra....
-
Firestormhun
senior tag
válasz venember83 #891 üzenetére
S ezek a fejlodesek rendben vannak, ha nincsenek ilyen korulmenyek, de ne legyunk mar ennyire vakok, kerem szepen
Igen. Nyilván annak semmi köze nincsen a fejlődéshez, hogy leigazolták Nicholas Hennel-t, Simon Lacey-t akik magasbeosztású aerodinamikusok voltak, előbbi a Renaultnál utóbbi a Hondánál. Nyilván az sem segített, hogy a Mercedes a 760 lovas 20000-et pörgő motor helyett, egy 810 pacis, alacsonyabb fordulatszám mellett is sokkal nagyobb nyomatékot biztosító motort tervezett forradalmi vezérléssel. Nyilván az is csak szimpla vízió volt, hogy már a 2006-os novemberi teszteken a régi autóval körönként több mint fél másodpercet vertek a VB nyertes Renaultra BS gumikon.
Az, hogy felhasználtak-e valamit a Ferraris anyagból vagy sem, azt majd eldönti az, aki kellő tájékozottsággal rendelkezik. Ha felhasználták, akkor viseljék a következményeit.
Persze a Forma 1 elsősorban üzlet, nem pedig igazságszolgáltatás. Majd a gazdasági érdekek függvényében eldöntik mi lesz, akár csak az előző években....
-
JJános
addikt
válasz venember83 #922 üzenetére
Lehetséges, hogy a taktika jó volt. Úgy éreztem egy kiállásos taktikával a középmezőnyböl szoktak feljönni.
Szerintem azért otthon, ha bejön, ha nem, megpróbáltam volna gyorsítani az autót, két kiállásra mentem volna. Annak idején épp a Ferrari, és Sumi nagy taktikája volt a több kiállás. Könnyebb autó, gyorsabb autó elv alapján. De lehet vitatkozni.
A hsz.-ed középső részével egyetértek, én is sokat hangoztattam itt, ezt el kell ítélni.
Egyébként múltnap olvastam, hogy egyes hsz.-ok elriasztanak más régi fórumosokat. Igaz. Vannak emberek, mint én is, aki a személyeskedést nem nagyon viseli el. Én minden embert szeretek, és tisztelek, mert ember. Minden emberben van valami, ami megismételhetetlen, és jó. Vannak akik senkit nem tartanak tiszteletben. ilyen a magyar ember, sajnos. Nem tud szeretni, csak gyűlölni. tisztelet a kivételnek.
Lehet vitatkozni, nem azt mondom, hogy ne vitatkozzunk. Azt mondom, hogy reagáljunk a másik ember hsz.-ére, és semmiképpen ne reagáljunk a személyiségére. Legfőképp ne következtessünk, és ne ítéljünk el valakit azért, mert szeret egy pilótát. Sorolhatnám.2007-05-06 óta itt!
-
AMD Power
titán
válasz venember83 #945 üzenetére
Más mikor valaki a TV-ben beszél és más egy privát magán beszélgetés úgye....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Male
nagyúr
válasz venember83 #945 üzenetére
Szerintem egy McLarenes kis könyvecskével többet kereshetne
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #945 üzenetére
szimpatikus nyilatkozat, bár szvsz DC is beleesett a -hej az én időmben még...- helyzetbe.
Mert pl. hej az én időmben még örültem ha középsuli után bringázhattam, ma pedig már motort kapnak a srácok.
Akkor az volt, ma meg más van.
Igazából nem tudom mennyit kereshet Hamilton,...de abban biztos vagyok hogy jövőre sokkal többet fog. -
(Kolombusz)
veterán
válasz venember83 #945 üzenetére
Szegény. Biztos a kaller faterja is úgy gondolja, hogy nem keres eleget.
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #962 üzenetére
Egyenlőre csak az ügyvédek ügyködnek, nincs még sárdobálás. Megpróbálják gentleman-ek módjára elintézni a dolgot, úgy hogy mindenkinek a legjobb legyen.
Viszont mondtam én, hogy van mindenkinek szennyese.
Megértem Ron Dennis-t, csatában akar elesni vagy győzni. Te mit tennél, ha azok akarnának bemocskolni és kizáratni, akik szintén mocskosak?
Mozgalmas egy hetünk lesz két futammal. Hajrá McLaren!www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #962 üzenetére
Amennyiben erre egy mclarenes úgy válaszolna hogy lemerné írni a ferrari szót akkor te újból besértődnél és mint múltkor egy ember iróniarohamos hozzászólása után az egész mclaren szurkoló bagázsra kiöntenéd lelkedet itt nekünk, naná hogy nem írunk semmit
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #967 üzenetére
Viszont azt nem tudjuk, hogy a kémügy konkrétan hány sz@ros gatyát termelt a Mekinek. És azt sem tudjuk, hogy amit a Meki tudhat a többiekről az hány sz@ros gatyát jelent nekik. Továbbá bizonyára van sz@ros gatyája az FIA-nak és magának Bernie-nek is, ezért együtt tudnak érezni és szimpatizálni tudnak azokkal akinek szintén van sz@ros gatyájuk.
Szóval nincs kizárva, hogy nincs kizárva senki, csak nagymosás lesz.www.HunnyF1.com
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #969 üzenetére
Jaja, szerintem is ez lesz. Olyan ez az egész mint valami hidegháború. Tudjátok miért nem lesz semmi? Mert a Mclaren dolgozói egyszerűen kitálalhatnak mindent mindenkiről, és az ugye cseppet sem jó senkinek. Most függetlenítve ettől az egésztől a csalás valamilyen formája mindigis jelen volt az F1-ben, lehetne ilyen-olyan sztorikat találni, ezzel maga az autósport-társadalom is együtt él szerintem, kis túlzással a show részévé vált sajnos.
A szponzoroknak mint egyik fő mozgatórugóknak túl sok pénzük benne van ebben az egészben ahhoz, hogy csak úgy elintézzék őket az efféle ügyekkel.
Sajnos az van hogy egyszerűen ez a legfőbb téma az F1-ben mostanában nap mint nap, hamár valódi futamok nincsenek..
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #972 üzenetére
Határt kéne, ja. Csak az az érzésem hogy mindössze a külvilág felé megy itt a porhintés, közben meg nagy összebeszélések vannak.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen