Aktív témák
-
vwpolopg
őstag
válasz
venember83 #49944 üzenetére
Remek...ez az egész motorcserés hülyeség, áhh.... Kijárna pár headshot a szabályhozók között...
-
gV
őstag
válasz
venember83 #49585 üzenetére
ha ez önmaguk égetése akkor mi volt 1980-ban szted?
ha akkor végig szenvedték címvédőként az évet, akkor most 1 beugró pilótát ne h már ne inditsanak csak azért, mert utolsó -
válasz
venember83 #49588 üzenetére
10 év kihagyás, de az újoncok jobban mentek, mint Badoer.. Nem számítottam tőle húde nagy időkre, de szvsz ez nagyon gáz..
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #49561 üzenetére
A negyedik után behívták a stewardok. Elég ha valamit későn kapcsol be illetve rossz helyen és mértékben kezd el lassítani a beérkezéskor. Nem hinném, hogy a csapat a hunyó.
A kanyarokat is konstansan rosszul veszi, túl nagy falat ez neki. Persze beletanulna, csak nem ilyen rövid idő alatt. Piquet-nek 1 év se volt elég, pedig fiatal.
-
tuskooo
addikt
válasz
venember83 #48942 üzenetére
Szerintem is így a helyes. Miért kivételeznének? Büntették már Schumit gyorshajtásért is többször is, nincs ebben semmi különös.
-
8nemesis8
veterán
válasz
venember83 #48942 üzenetére
Én a fizetésre gondoltam.
Szerintem jóval többet kaptak, mint átlag kapott volna a rendőrség és még így is ezen szenvednek. -
madstunt
addikt
válasz
venember83 #48778 üzenetére
Én csak azt mondtam ami anno a hivatalos szöveg volt
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #48746 üzenetére
Mondjuk én nem csak 2 futamról vennék mintát, plusz azt a Kimi-féle brit nyolcadik helyet és német kiesést jól kihagytad.
Nem állítom én sem, hogy a Williams jobb lenne, inkább azt, hogy átlagban kábé egálban vannak a Ferrarival. És én mondjuk ha tendenciát nézek, akkor nem 2 futamot veszek alapul, hanem mondjuk 4-et. -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #48744 üzenetére
Hát ha ezt így gondolod, akkor inkább neked nem ártana megnézni az elmúlt pár futam eredményét. (Persze a Williamsnél nem Nakajima eredményeit érdemes nézni.)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
venember83 #48742 üzenetére
Részben meg lehet érteni, hiszen alapesetben az ilyen nem jár, még egy újonc-nak sem.
A Williams pedig nem akarja, hogy a Ferrari teszteljen, akárki is vezetné azt a kocsit, a csapatnak lenne belőle információja a gumikról, az autóról, amivel előnyt szerezhetnének. Talán pont annyit, amivel a Williamst át tudják lépni, mert jelenleg eléggé egy szinten van a két autó.
A Force India már más kérdés, nekik nem tudom mi okuk lenne ezt ellenezni... -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #48095 üzenetére
De van olyan. A nyugtatók és altatószerek sem mindig úgy hatnak, hogy a beadásukig emlékezni fogsz. Felipe már a Hungaroringen való ellátásakor szedálva lett.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #48069 üzenetére
szerintem is kár visszajönnie, Gené majd elbohóckodik, tesztel mint eddig, csak most élesben
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #48069 üzenetére
Szerintem annál jobb, minél hamarabb tér vissza. A túl sok kiesés pszichésen megnehezítheti a sikeres visszatérést, ami a régi formájának visszaszerzését és a trauma miatti félelmek leküzdését jelenti. Jó is, hogy nem emlékszik a történtekre, talán az agyrázkódásnak és/vagy a narkotikumoknak köszönheti ezt.
-
dokar
addikt
válasz
venember83 #47999 üzenetére
ne becsüld le a benzingőz robbanóképességét, a többi pü
-
proof88
addikt
válasz
venember83 #48001 üzenetére
Mármint Kimit tavaly? Vagy most Massa? Vagy mi?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #48001 üzenetére
Nem a benzincső miatt büntették meg hanem azért mert amikor kiengedték majdnem beleszállt oldalról az egyik Force India-ba.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #47864 üzenetére
Nem
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #47855 üzenetére
Miről beszélsz?
-
copin
őstag
válasz
venember83 #47855 üzenetére
Csak hogy szokjad a látványt.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #47855 üzenetére
Nem hiszem de kíváncsi lennék...
-
Kraptor
őstag
válasz
venember83 #47777 üzenetére
Azok se voltak valami jók...régebben jobb csajok voltak. Gondolom keveset fizetnek már.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #47777 üzenetére
igen, Raikönnen rögtön iszik is erre a 2. helyre...
-
IreN!CuS
addikt
válasz
venember83 #47202 üzenetére
Igen de a kerekek is "furcsán" blokkoltak be,általában ilyenkor teljesen beszoktak blokkolni itt meg össze vissza,hol forgót rendesen hol blokkolt,meg 0:08tól hallgasd meg nem úgy tűnik mintha leállt volna az a motor,de nem tom
-
8nemesis8
veterán
válasz
venember83 #47194 üzenetére
Köszi, akkor lehet, hogy holnap 2 "új" arcot is fogunk látni versenyezni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #47059 üzenetére
Ha nem tudnak 4-5-be kerülni a versenyeken, akkor 2-3 verseny alatt eltűnik Button előnye. Feltéve, ha Vettel vagy Webber folyamatosan tudnak jönni az 1-2-be
Szerintem Hamilton simán esélyes a pole-ra.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #46953 üzenetére
A véletlenektől nem kell, hogy megijedj.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #46893 üzenetére
Mint mondjuk Button-nak (vagy még sorolhatnám a többit is)? Annyit szerintem tud mint quick Nick az ex-csapattársa (aki idén megint jobb mint a szupertehetségnek kikiáltott Kubica). Anno 2006-ban is elég egy szinten mozogtak időmérőn és versenyen is, bár Villeneuve-nek többször volt technikai hibája és az sem volt kérdés hogy inkább kire fejlesztett a csapat. Az új szabályok pedig állítása szerint kifejezetten kedveznek a stílusának. Motivációból sincs hiány, szerintem több van neki mint némelyik jelenleg is a mezőnyben versenyző pilótának...
Villeneuve: Jövőre jobb lesz a show, én is részese akarok lenni
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #46425 üzenetére
Alonso-val szemben volt Barcelona-ban. Az ilyenért stop-and-go kellene minimum mert elég veszélyes. Most persze nem lett belőle baj, de ha összeért volna a két kerék és valamelyik autó felröppen majd abba belerongyolnak páran...(pl.:[link]) Még jó hogy ő a biztonság honi pápája az F1-ben...
proof88: Azért ez még elég messze van attól. Főleg hogy jövőre 13 csapat lesz.
-
AirBooms
addikt
válasz
venember83 #46425 üzenetére
Most nézem az ismétlését a versenynek. Egyértelműen nem Webber volt hibás Hamilton defektjében, ezt Wéberék is így látták! Az igaz, hogy Bari meglökésében ő volt inkább a hunyó, bár erősnek tartom a boxutcás áthajtós büntit (pláne, hogy a csetepatéban egyikük sem sérült meg, és Bari került előrébb). Hamilton viszont ott hibázott, hogy simán elmehett volna a legkülső íven, s onnan még jobban is tudott volna fordulni a kemény jobbosba, de ő húzott be középre (és nem fordítva, Webber balra) és ütközött a jobb hátsó kereke Webber szárnyával. Ez okozta a defektet, ezek után persze már nem tudott megfelelően fékezni és irányítani.
Hát ennyi...Amúgy Barinak egy picit igaza van: csapni való volt a Brawn mai taktikája. Mintha az Agy tegnap jól berugott volna, s ma másnaposan alaposan belesz@rt az egészbe. Ha ezek után is ilyen szarvashibákat vétenek, akkor tényleg gáz lesz. Én nem érzem úgy, hogy Barichello csak maga miatt nyávogott volna, hanem az egész csapatért!
-
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #46425 üzenetére
Ööö, RTFM, tudom, meg is van a válasz.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #46422 üzenetére
Köznapi értelemben manapság erre így használják.
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #45873 üzenetére
Bizony, ez jó észrevétel ("kritika"). Tény, hogy vagy nagyon sima versenyei voltak (az élre vágott, s végigtolta), vagy szenvedett valahol középtájt...
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #45733 üzenetére
De a szerelők azok Ayrton egykori szerelői.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #45430 üzenetére
-
adman
tag
válasz
venember83 #45141 üzenetére
Tudták, hogy képesek jól megalkotni a rendszert és abból hasznot tudnak majd húzni. Tévedtek.
szvsz ha nem lenne lekorlátozva simán előrébb lennének -
JJános
addikt
válasz
venember83 #44804 üzenetére
Rosszul fejeztem magam ki. Bocsi. Két lehetőséget látok, de egy fog megvalósulni.
(Bár lehet ez sem fog tetszeni, mert én nem érteni madzsar)BMW01: Én is tapsolok!
És a Fota majd kitalálja a FIA2-t, és az első törvény az lesz, amit leírnak, hogy a FIA2 segítse, koordinálja a VB-t, és nem kell oda diktátor, mert nélküle nem lehet semmit csinálni? De lehet! Csak nélküle lehet! És turbós autókat akarunk, és minden ami jó volt jöjjön vissza, Sumival az élen.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #44494 üzenetére
..hát nagyon egy időket mennek, amikor írtam akkor azt hittem az SC miatt közel lesznek hogy lehessen támadni, de ezen a pályán kicsit más az SC
Az Audi most így járt, bár még mindig nincs vége..nem rossz a verseny így sem, bár sztem a szombat reggeli Le Mans Legends futam volt a szenzációs...ott az első két helyezett kegyetlen nagyot csatázott ezekkel a régi verdákkal.
Riszáltak féktávon, faroltak kigyorson, és megúsztak a tempós kanyarokon...nagyon szép volt.
Ami pénzt összesen kerestem eddig sem lenne elég egyik autónak az árára, ők meg ott nyomták...Ferrari és a Jaguar. -
dokar
addikt
válasz
venember83 #44495 üzenetére
a kis bourdais itt nagyon nyomja, nem úgy, mint az f1-ben
-
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #44494 üzenetére
Beszélem itt a hülyeségeket, mikor egy csapatban vannak. Elnézést.
Most jön Wurz, és száll be Bourdais is.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #44466 üzenetére
Kiváncsi leszek a versenyző váltásra a Peugeot-nál, Wurz tutott menni '27-t..de a 008-ban mikor Bourdais lesz akkor támadhatnak az első helyért,..és ahogy mentek a visszesésük után azzal a tempóval akár meg is lehet.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #44466 üzenetére
Érdekes.
Én a Race driver (grid) nevű programmal élem ki autós vezetni vágyásom. Ott egy audival cca. 410 km/h-val kotrok max, és körönként 2 mp-et verek a legjobbakra.Itt meg le vannak maradva.
Chip: Köszönet a linkért!
-
dokar
addikt
válasz
venember83 #44466 üzenetére
most a safety car jól jött az audinak, hogy kicsit javítson az egy körös hátrányából a pugóval szemben.
lol megbízhatóság! éppen most tolták be az egyik audit.
-
Male
nagyúr
válasz
venember83 #44448 üzenetére
Így is írtak róluk sok helyen, stb... jó reklám
...és így talán a következő "tagfelvételre" találnak még pár befektetőt. -
válasz
venember83 #44394 üzenetére
Tudom, de a forma 1-es csapatra gondoltam
Egyébként meg az euro2-n beszélték a dolgot..
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #44362 üzenetére
De már itt is megy a feljelentgetés. Bepanaszolták az Audit. Úgy látszik ez a trend.
Az Aston meg az Audi nagyon pofás.
-
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #43560 üzenetére
Nem vállalta, hanem ő kezdeményezte, hogy csökkentsék, hátha így jobb lesz a csapatnak. Mellesleg volt pár kérője télen, akik szintén szépen fizettek volna. (Renault)
-
JColee
őstag
válasz
venember83 #43351 üzenetére
persze, oltári mázli, hogy hamiltonnak behalt a kocsija
ez olyan mint amilyen alonso volt 2005ben, jókor volt jó helyen -
JJános
addikt
válasz
venember83 #43285 üzenetére
Csak vicceltem. Nem is indulnak?
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #43272 üzenetére
Megveszi MS és akkor mehet végre egy csapatban a testvérével.
-
DigitXT
félisten
válasz
venember83 #43272 üzenetére
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #43268 üzenetére
Én azt gondolom, hogy azt a helyzetet Vettel idézte elő azzal, hogy amikor látta Massát elhúzni maga mellett, bevárta Rosberget, és magával húzta.
Egyébként nem látok benne semmi rosszat, inkább az lett volna a teszetoszaság egy versenyző részéről, ha hagyta volna veszni ezt a lehetőséget. Ilyen az autóversenyzés, aki előtted van, azt meg kell előzni. Nem nagyon vannak íratlan etikai szabályok, és ez az eset még azok közé sem tartozik bele. Fordított esetben Massa is megpróbálta volna kihasználni a helyzetet. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #43268 üzenetére
Ha Massa nem vágja át a kanyart akkor nem kellett volna elengedni senkit. Hibázott. Rosberg pedig ügyesen kihasználta, ahogy kell.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #43264 üzenetére
Arról a szemüles, szép jelenetre gondolsz ahol kihasználta Massa hibáját?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
venember83 #43226 üzenetére
Ha nem szúrják el a tankolását, addig oké. Az első etapban elég lett volna menni Buttonnal és akkor talán szoros lett volna. Így "lazán" végigkocsikázta Button.
Különben abból a szempontból jó volt ez a verseny, hogy látszott, nem verhetetlenek a sárgás fehérek
Szerintem ez majd a következő versenyen derül ki, de tényleg látszik a fejlődés a Ferrarin.
-
válasz
venember83 #42958 üzenetére
Kár, hogy nem értek belőle semmit.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #42908 üzenetére
hát nekem maga a videó tetszett az összevágásokkal, természetesen azokat a baleseteket amik emberi áldozatokat követelnek azok nekem sem tetszenek egyáltalán... meg úgy a baleseteknek sem vagyok a híve.. bár ne lennének balesetek. Az a baj hogy Monacoba elengedhetetlen hogy ne legyen baleset... ha csak Pique-t nézzük én szerintem ő megint öszzefogja törni a verdát... de ne így legyen.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #42908 üzenetére
A Ralf Sch + Villeneuve ütközésben is meghalt egy pályamunkás.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #42803 üzenetére
Hamilton-ra nem jellemező hogy bárkivel is összeakadna előzés közben. Mellesleg a 25-50 kilóval könnyebb autó és a +80LE meglehetősen nagy előny lesz. Fog mutatni pár ilyet ha túléli a rajtot.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #42793 üzenetére
persze ez csak egy feltevés volt, de még biztos hogy az elkövetkezendő években sok minden változás lesz még a F1-ben, ez a KERS most még csak próba üzemmód, de a jövőben biztosan elég sok energiát fog magában hordozni, nitro helyetti megoldás lehet ez is, tehát nitrora nem igazán van szükség ezesetben. De ezt az okosak majd tudni fogják hogy mi gyorsítja a verdát , meg mi jó neki!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #42670 üzenetére
Úgyértem hogy a kvalifikációt megnyerték.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #42663 üzenetére
Nyertek, nem?
wildrain:
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #42555 üzenetére
Thx! Akkor csak szimplán nincsen tisztában a dolgokkal
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #42496 üzenetére
rajta van, vak vagyok
ma újra leülnek, mert nincs eredmény
kár, hogy ez az év eddig nem csak a versenyekről, hanem perekről, tárgyalásokról szól.
jó lenne ha megállpodnának és nem borzolnák az idegeinket.#42497 hunnylander: azt hiszem visszafekszem még egy kicsit
amd második képe zavart be, összekötöttem a kettőt -
Sirpi
senior tag
válasz
venember83 #42369 üzenetére
Ezek szerint itt már csütörtökön is az "éles" motorokat nyűvik? Nem az van, hogy 8 motor van egy évre, 2 tesztelni (péntek), 6 pedig a hétvégékre (átlag 3 futamonként egy)?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #42235 üzenetére
Jobb, mint a meine güte...
-
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #42235 üzenetére
Én kérek elnézést, de a németből meg egy árva szót nem értettem, ez pedig ott volt a related videók között.
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #42172 üzenetére
Az összes kép meg video kb 1.5Gb, a jó cuccok meg 259MB, ezt elkezdem feltolni.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #42113 üzenetére
Szerintem simán jöhet még, ez nem is kérdés (legalábbis az életkora miatt), mert szerintem pl. Glock és Kovalainen is idősebb volt 25-nél, amikor megvetették a lábukat az F1-ben.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #42056 üzenetére
Majd összeszámolom hogy hányszor volt technikai hibája...hát 40 verseny alatt nem kétszer az tuti.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
venember83 #42018 üzenetére
Azért akiket felsoroltál magasan jobb pilták mint Barrichello. Valamit már letettek az asztalra.
-
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #41875 üzenetére
Tudsz ám összeesküvés-elméletet gyártani.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #41875 üzenetére
Az tuti, hogy ezt kifocizta Brawn.
Nagy tanár, lehet tőle tanulni, és nagy stratéga, és most megvenni sem lehet.Szerintem bármelyik F1 csapat szívesen látná. Vajon meddíg tart az erejük?
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #41870 üzenetére
Amúgy én Schumit rúgnám ki legelőször.
Tényleg gyanús, na. -
gV
őstag
válasz
venember83 #41832 üzenetére
nem
_________
Felipe Massa: (6) "Nagy kár, hogy az utolsó körökben elveszítettünk két helyet, még ha végre sikerült is feliratkoznunk a pontszerzők közé. Tudtuk, hogy a Brawnokkal nem leszünk képesek tartani a lépést, de a Red Bullokat sikerült magunk mögé utasítanunk, és a tankolással kapcsolatos probléma nélkül biztosan (Sebastian) Vettel és (Fernando) Alonso előtt tudtam volna maradni. A verseny vége gyötrelmes volt. A keményebb gumikon már addig is szenvedtem, és igyekeztem minél jobban spórolni a benzinnel, de közben hátul tartani Vettelt is. Aztán a csapattól szóltak, hogy ha el akarok jutni a célig, el kell engednem Vettelt, és nagyon le kell lassítanom: ha még egyszer kiálltam volna a boxba, még pontot sem szerzek. Az autónk ma a lágy gumikon tűrhetően gyors volt, még ha néhány tizedmásodperccel így is le vagyunk maradva, de legalább ismét az élmezőnyben küzdhettünk."Kimi Räikkönen: (-) "Nagyon el vagyok keseredve, mert pontot szerezhettem volna. Sajnos a gázpedál-vezérléssel kapcsolatos hidraulikai problémáim voltak, ezért fel kellett adnom a küzdelmet. A rajtnál sikerült javítanom néhány helyet, de aztán (Nick) Heidfeld BMW-je mögött találtam magam. Az autónk jobb lett, ezeket a megbízhatósági problémákat azonban orvosolnunk kell. Természetes, hogy miközben a hátrányunkat próbáljuk ledolgozni, követünk el szükségtelen hibákat, ahogy az idény eddigi részében meg is történt velünk, de ez nem jelenti azt, hogy a csapat elvesztette a fonalat. Ugyanazok az emberek dolgoznak itt, akik az elmúlt két évben megszereztek hármat a lehetséges négy világbajnoki cím közül."
-
Ijk
nagyúr
válasz
venember83 #41809 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy számít. Autópályán megyek 130-al, mögém érkezik egy kocsi, határozottan érzem a "szívóhatást" hátulról. Szerintem F1-es kocsiknál is megvan ugyanez.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
venember83 #41780 üzenetére
tibi666
laci666,venember83: És a végén amikor ugyan olyan gumin voltak kinnt, hasonló üzemanyag szinttel akkor mennyivel is volt gyorsabb Button? Jó sokkal. Az elején meg csak tizedekkel, századokkal volt gyorsabb nála Barichello, igaz több bengát vitt, de mennyivel? +2 kör?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #41780 üzenetére
Neki ott ki kellet volna autóznia a különbséget.
Az 1. és 2. etapon tényleg jól ment. De Button se volt tőle messze. Ő ezt a 3. és 4.-en viszont sehogy se. Pedig neki jóval kevesebb kör volt a gumijaiban és mégis lassabb köröket ment mint Button. -
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #41751 üzenetére
Hiányzott a Palik. Akkor jobb lett volna a Shell!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #41718 üzenetére
Ugye én mondtam hogy elromlik, eltörik, eltaktikázzák aztán kenhetik a hajukra..
Hmmm....már mindkét Ferrari pilótának ugyanannyi pontja van. Vajon ezután melyiket fogják inkább támogatni?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #41666 üzenetére
Ő ~4 körrel korábban jön.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #41666 üzenetére
Hami 10 kilóval nehezebb volt. Csak most a BMW feltartják őket.
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #41663 üzenetére
Igen, ezt a spanyol kommentárt elég veszélyes hallgatni
-
shteer
titán
válasz
venember83 #41574 üzenetére
reklám
szabályos tv-shop spot is megy
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #41561 üzenetére
Lehet...de nézzük meg a 2003-as Brazil nagydíjat ahol MS nemhogy szimplán megpördült de azzal ki is esett. Akkor ez ott azt jelentette volna hogy nem jó esőben?
b-type: Ez a 2007-es kínai.
A GP2-t lehet nézni valahol? A jurosport már azt sem adja...
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #41561 üzenetére
ehez csak ezt a képet tudom hozzáfűzni:
szép kép
ez sok mindennek lehet mondani, de alkalmasnak nem igen. -
JJános
addikt
válasz
venember83 #41518 üzenetére
Bocsi. Én is tökéletesen értettem. Természetesen. Csak tovább gondoltam, és sajnos nem birtam megállni, hogy ne szóljak be Barika ellen.
Barthezz2: Lemaradtam.
És lehetne még mondani, hogy ez a hármas bárhogy felállhat végül a dobogóra. Szvsz.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #41518 üzenetére
Igazából amit írtam az Peat-nek szól.
Láttam a szmájlit. És tudom hogy nem a sötét oldalon vagy....(nem célzás, csak olyan Jedi vicc) De én is tettem a végére szmájlit különben.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #41504 üzenetére
Nem Buttonnak van 31 pontja?
Akkor miről beszélünk... Barchi messze van az első helytől.
Talán nem véletlenül van csak ennyi pontja. -
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #41509 üzenetére
Jó, de ennyi erővel ha holnap napos lesz az idő, felállhat a rajtrácsra extrém esőgumival is, nem? Inkább, mint a stabil tizedik körüli hely, nem?
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #41509 üzenetére
Készüljön egy laza fagyikólára Kimivel.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #41504 üzenetére
Legalább olyan gyors?
Barika leggyorsabb tempója közepette Button gombot varr a hátára.Bocsi, de nem bírom Barikát.
Motion_Blur: Massa egyértelmű dobogós holnap, ha nem lesz futamgyőztes. Vettel is ott lesz, és Button.
1.Massa 2. Vettel 3.Button.
Nah akkor tétre, helyre, befutóra. Urak tegyétek meg a tiipeteket.
-
válasz
venember83 #41479 üzenetére
A ferrari is odatette már magát.., de Mosley szerint had menjenek..
"A sport túlélné a Ferrari távozását" - jelentette ki Mosley nemrég. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #41417 üzenetére
Ezen a pályán legalábbis...
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #41396 üzenetére
Elromlik, eltörik, eltaktikázzák, összeütköznek aztán kenhetik a hajukra az 1.20.149-et.
laci666: Nálunk a kocsi szar de legalább van egy jó pilóta és nem töktelen szerencsétlenek gyülekezete ül a pitwall-nál.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #41326 üzenetére
türelmes vagyok, de délelőtt túl jók voltak
ezért remélem hogy most is jók lesznek
-
Integra
titán
válasz
venember83 #41201 üzenetére
az, hogy emo, addig vágom, de tovább..
mod: ez fiú, de durva..
mondjuk ha lány lenne, akkor is futnék előle -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
venember83 #41196 üzenetére
Igen. Azért is írtam, hogy Schumi simán beleférne a mezőnybe, de vannak akik meg nem. Nem csak az életkor a meghatározó tényező, sajnálom hogy ez jött le az írásomból, de a teljesítmény valahol összefügg az életkorral.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #41143 üzenetére
Ez jó!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #41010 üzenetére
Miért lenne hír, ha ugyanazzal menne?
Aktív témák
Hirdetés
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen program, ami...?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Lexus, Toyota topik
- Garmin topik
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6510 - i5-560M I 4GB I 250GB I DVD I 15,6" HD+ I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest