- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Aktív témák
-
Bermi
aktív tag
válasz
stvnppp #48723 üzenetére
sztem ha Mika jött volna vissza pár év után éved közben, akkor is ugyanez lenne. Marketing, amit jól mutat, hogy iszonyat gyorsan fogynak a jegyek és látva a Hungaroring nézőszámát, jöhetett volna előbb is.
Nagy szám lenne: Hamilton-Mika a mekiben és Kimi-Schumi a fekában. Bár ő azért régebben hagyta abba.
Na akkor mekkora örület lenne -
-
-
copin
őstag
válasz
stvnppp #47877 üzenetére
A 2 esetet össze se lehet hasonlítani. Alonso lassan haladt, de amikor kiszakad a kerék a futóműből, ott már gyorsan is történhetnek az események. Ugorjunk vissza Button első futamgyőzelmének idejéhez, mivel akkor is ez történt. Ha nem kaptak büntetést, akkor ez a mostani eset miben több? Jah hogy egyeseknek szétesik a gépe... Akkor Brawn 1 futam eltiltás. Ki tudja hogy ott volt-e mulasztás?
@madstunt Volt bőven ilyen eset.
-
copin
őstag
válasz
stvnppp #47872 üzenetére
Ilyen a kettős mérce. A balesetek elkerüléséről annyit, hogy tilos leszakadnia a keréknek a felfüggesztésről, mégis nagyon sok esetben a kerék leválik a helyéről. Várjunk az emlékeztetővel addig, amig meghal valaki, aztán a z eset után játszhatják az okost egy pancserral, akire ráilleszthető a halált okozó precedens, mert ugyebár az F1, az elit.
-
copin
őstag
válasz
stvnppp #47863 üzenetére
Nem ritka hogy leesik egy kerék. Főleg nem a Renaultnál. De ez a büntetés nem azért ilyen súlyos, mert "húha, valaki belemegy", hanem a Surtees halálesete miatt. Az hogy kirepül valami a pályáról az egy dolog, hoki meccsen is volt, hogy kirepült a koron a pályáról és megölt egy gyereket, pedig a játéktér a plexin belül van. Ez van, előfordulnak balesetek, csak egyesek pózolni akarnak a közvélemény előtt ilyen feleslegesen súlyos döntésekkel.
-
hunnylander
őstag
válasz
stvnppp #44320 üzenetére
Nem értesz te ehhez.
Raikkönen, Alonso, Button, Hamilton, Massa, Vettel stb. Ők is mennének, márpedig ők adják el a showt (akárhogy is hívják a szériát) a szurkolótáboraikon keresztül. Úgyszintén a Ferrarinak, McLarennek, Renaultnak pilótákon felül és azoktól függetlenül is óriási szurkolótábora van.
És a tv társaságok világszerte jelezték, hogy érdekelné őket az új széria, a pályákat úgyszintén, mivel sokkal kevesebb pénzt kérnének a szervezőktől. A teltházas futamok is garantálva lennének ugyanis a FOTA a GPDA-val együtt sokkal ésszerűbb, mint a FOM az árak kialakításánál. Bernie meg horribilis összegeket kér a szervezőktől, felsrófolja a jegyárakat, ha meg nem jönnek a nézők, számonkéri a szervezőket, hogy miért nem marketingeltek aggresszívebben. Az nem esik le neki, hogy a problémákat ő is indukálja a mohóságával.
Grand Prix World Championship
-
válasz
stvnppp #40573 üzenetére
Akkor sem tudott felmutatni semmit Baric, mikor Schumi nekiment a gumifalnak és eltörött a lába. Nem csoda, hogy a Schumira építettek, volt mire.
Ja és ez a Palik egyre hülyébb lesz komolyan mondom. Beszél akkor baromságokat néha, hogy az már szégyen.
Baric elengedte Webbert, közben a Massát körözte Webber....
venember83: De azt hiszem ő volt.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
stvnppp #40573 üzenetére
Vettel meg Webber mellé.
És mégis az újonc beállításait használja.
Tartok tőle a csapatnál az évad első felében ezt egyáltalán nem szabályozzák. Persze ha már kicsi rá az esély akkor meg mire számít? Hogy betolják alá NO.1 autót? A mezőny legerősebb autójával alig tud előzni. Míg ettől lényegesen gyengébb autók (pl Hami) sokkal több előzést mutatott be. És ha valami nem megy nem kéne erőltetni. De ettől ő sokkal butább. De tartok tőle jövőre cserélni fogják. -
JJános
addikt
válasz
stvnppp #40573 üzenetére
Nem írom le.
Barika egy nagyon jó pilóta.
1. Soha nem mondtam, hogy nem tud menni egy gyors kört, vagy nem tud pole-t szerezni. Tud.
2. Sumira épített a Ferrari, mert Barikát hátvédnek vették, amit sokszor jól csinált. De az adódó lehetőségeket nem használta ki. Amikor Sumi valami miatt kiesett, nem tudott helyébe lépni azzal a Ferrarival, amivel lehetett volna.
3. 37 évesen, szvsz. elmehetne nyugdíjba, hátha egy fiatal jó autót kaphat helyette.
4. Ma amit csinált, az undormány volt. Csak mert gyorsabb autón, gyorsabb etapon volt, álljon félre indenki előle? Nem!
5 VB akar lenni, de csak a szájával. A lehetőségekkel továbbra sem él, legfeljebb ideig-óráig.
6. Igyekszik. ? Lehet. De az igyekezet, ha profizmussal nem párosul, akkor csak nyögés lesz belőle.Én Barikát akkor utáltam meg, amikor a MeSterre pofázott részegen. Egyébként meg pofázni is csak az szokott, aki nem tud érvényesülni. Pedig lehetőségei voltak!
-
JJános
addikt
válasz
stvnppp #40567 üzenetére
Viccelsz?
"Akkor Barrichello hogy került az f1-be, ha nincs tehetsége?"Hát van neki tehetsége, persze. És a mondjuk 60 körös versenyen 20-nál egész kiváló. Csak aztán kicsit nagyobb az arca, mint amit felmutat.
Ha jól tudom a Ferrarinál 6 évadot versenyzett, és 9 futamgyőzelmet aratott. Volt olyan év, hogy egész jól gyüjtögette a pontokat. Csak hát ennél azzal az autóval többet mehetett volna.Azt is tudnod kell, hogy én nem csípom Barikát.
Most megint van egy jó autója, és VB akar lenni. Év végén szívesen visszatérek erre, hogy megvitassuk mit is csinált.
Szerintem a Brawn GP még mindig vezet.Vénember83: Így van. Nem csinál semmi különöset, csak megy.
-
Ijk
nagyúr
válasz
stvnppp #40556 üzenetére
Szerintem sokan gondolják ezt Buttonról. Várjuk ki az év végét. Igazából még nem volt lehetősége villantani, mert két futamot pole pozícióból nyert, most pedig a jó taktikával, ill. az autó is nagyon erős alatta. Szóval biztos várhatunk tőle majd szép előzéseket, most még kicsit olyan szürke.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
stvnppp #39866 üzenetére
"Habár Massa az esőben, akárcsak a tavalyi Monacói Nagydíjon, fantasztikusan vezetett - három autót is szépen megelőzött, köztük Kimi Räikkönenét, akinél annak ellenére folyamatosan gyorsabb volt, hogy 17 kg-mal több benzint cipelt nála -, Stefano Domenicalinak az a kijelentése, miszerint Vettelnél is gyorsabb volt, sántít. Az viszont tény, hogy üzemanyag-korrigáltan kimagaslóan jobb tempót autózott mindenkinél (a 14. körben például így számolva 3.1 másodpercet vert még Vettelre is, Hamiltonra 5.1-et, Räikkönenre pedig 6.8-at!), és egykiállásos taktikájával tényleg lett volna reális esélye megtartani a 3. helyet, ahonnan egy szoftverhiba miatt esett ki."
-
wildrain
addikt
-
-
Peat;)
veterán
válasz
stvnppp #33313 üzenetére
2007-es Hamilton sokkal jobb volt mint az idei. Az ideit könnyedén megette volna Alonso vagy Kubica. Jövőre meg lehet fordítva lesz, bár tény hogy Alonso már sok éve bizonyít. Ebben az igazán erős szerintem, tavaly a nem épp ideális légkör és a viszonylag sok hibája (állítólag nem feküdt neki a bridgestone) ellenére is végig ott volt és harcolt a vb címért. Idén meg ahogy negyedik erő lett a Renault begyűjtötte a legtöbb pontot a hátralévő futamokon (jövő évre szerintem ebből kéne kiindulnia Renault-nak, nem a legjobb autó kell..az előző 2 vb-nél sem mondható hogy az autó miatt domináltak volna). Ez nem csak ő róla mond el sokat, hanem inkább azt mutatja, hogy milyen bénázások voltak az élcsapatoknál, pl. utolsó futam Mclaren részről, éjszakai Ferrari részről és pilóták részéről is lehetne egy hosszabb listát készíteni. Kubica joggal haragszik a BMW-re, ha annyit fejlesztenek mint a Renault akkor bármi lehetett volna, ekkora ziccert kihagyni nagy hiba volt.
-
Integra
titán
válasz
stvnppp #33005 üzenetére
ne vedd sértésnek, de hány éves vagy?
én már évek óta mondom, hogy innen ki kell szállni, nem ma kezdett ez a véleményem lenni.
az meg hogy a néző mit akar, egy dolog.
itt sok tízezer ember állása foroghat kockán egyetlen rossz döntés miatt.
ilyenekbe gondoltál már bele? csak úgy mellékesen -
Markgx10
őstag
válasz
stvnppp #33005 üzenetére
Ha van egy céged, aminek 33%-kal visszaesik (tudom csak az USA-ban, de ez most példa) a forgalma, de rengeteg pénzt rááldozol mondjuk egy szponzorációra, akkor mit csinálsz? Ott fogod először csökkenteni a kiadásaid, onnan fogsz először pénzt elvenni, ahonnan a legkönnyebb. Szóval teljesen reális a döntés, én is ezt csináltam volna helyükben (de jó is lenne én lennék ott
)
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
stvnppp #31001 üzenetére
A kiscsapatok megszünése törvényszerű a jelenlegi formában, a legfőbb ok az a szakembergárda és persze a hosszabb távú fejlesztések hiánya. Egyfelől egy élvonalbeli szakember inkább szerződik egy gyári csapathoz, ahol nem kell hónapokon belül gondolkodni, hanem nyugodtan tervezhet hosszabb távra is...egy kiscsapatnál ez nagyrészt a szponzorációtól függ ami meglehetősen ingatag. Egy sikertelenebb széria veszélybe sodorhatja a pénzügyi helyzetüket. Ez mellett jobban ki vannak szolgáltatva a szabályváltozásoknak is. Valmint pl. az olyan eseteknek mint Sutil Monaco-i szituja, ott az óriási eredményen kivül annak minden hozadékát is elbukták..kezdve a pontszerzéssel járó tengerentúli szállítások térítését, és folytatva az eredményt meglovagolható üzleti tárgyalásokat.
Az sem állapot ami a Minardi környéként volt látható, azaz két reklámhordozó autó, pénzért beülhető versenyzőkkel.A kiscsapatokon lehet úgy segíteni, hogy egységesítik a motorokat, de ezzel hitelét veszti az F1, és elmennek a nagycsapatok.
Amennyiben mégis maradnak, akkor is érvényesíteni akarják majd a pénzügyi előnyüket.
Minden technikai különbséget lefaragnak majd, tehát:
Az F1 megszünik az lenni ami, és egekbe szöknek a versenyzők, és szakemberek fizetései...ill egy tehetséges versenyzővel már tizenéves korban kizárolagossági szerződést kötnek.Mást kell, pénzt kell jutattni a kiscsapatokhoz, és ez úgy lehetséges ha eredményt tudnak elérni. Azaz külön kell díjjazni a nemgyári csapatokat.
-
-
attisx
addikt
válasz
stvnppp #30992 üzenetére
Fokozódik a nemzetközi helyzet.
De teljesen igazuk van. Szánalmas, amit az FIA, Mózlival élen művel.
Mégis jönnek az egységes motorok
"Bernie Ecclestone szerint azonban a csapatoknak örülniük kellene, hogy jóval olcsóbban vehetnek részt ebben a világszínvonalú versenysportban."
Világszínvonal?! Aha, persze...
Itt az ideje, hogy a csapatok leporolják a GPWC széria terveit...
Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Milyen egeret válasszak?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Starlink
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Valve Index VR Kit
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest