- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
#96302336 #6354 üzenetére
"Már sokszor elmondtam, hogy az internet megkeseríti az életünket. Ez egy ellenőrizhetetlen, kontrollálatlan információforrás, ami ellátja a médiát. Persze én nem a sajtó egészét kritizálom. Csak ez annyira megnehezíti a dolgunkat, mert itt mindennek azonnali hatása van. Túl sok időt kell azzal eltöltenünk, hogy próbáljuk kijavítani a félreértelmezett információkat, amik felkerülnek a világhálóra. És ez nyomást gyakorol a csapatra."
"Persze nem azt mondjuk, hogy ez okozta Hamilton váltóproblémáját Brazíliában. Szerintem az egész szezon alatt jól ellenállt a csapat a nyomásnak, ami így nem volt hatással a pályán elért eredményeinkre"- fejezte be a McLaren első embere.
Mi ezzel a problémád? Nehogy már te jobban tudd, hogy a Mekinek hányszor kell kacsa meg interneten terjengő álhírek miatt nyilatkozniuk vagy magyarázkodniuk?
Olvasd el például mit mondott Alonso és Hamilton csütörtökön pont ezzel kapcsolatban:
Q: (Dan Knutson - National Speed Sport News) For Lewis and Fernando; you guys have had your ups and downs this year. Coming to the season finale, how would you describe your relationship?
LH: I think it's as good as ever. I think we have got on quite well all year, despite what the media says. They always try to make a big gap between us and they haven't really succeeded. We just get on quite well and got on with our jobs and we continue to do that.
FA: As Lewis said, the media has been saying many many things about us that weren't true. We never had problems with each other. We are obviously fighting on the track but off the track we have had a very good relationship from day one and it's still the same. -
helkis
veterán
válasz
#96302336 #5765 üzenetére
szerintem annyira felspannolta magát, hogy Alonso megelőzte, ill hogy nem kapta el az ívet, hogy szétesett "agyilag", össze vissza gépészkedett idegességében, nem találta a sebességeket, stb..
szegény, meg tudom érteni, igensok ember várta már tőle hogy tökéletesen teljesítsen, de ma valszeg rá kell döbbenie hogy ő is csak ember!..
Kiminek MegaGratula!megérett már ez a cím!
hogy mit anyáztam mikor elhasalt alatta az elmúlt években a verda.. jó ideig nem is mertem, nézni a futamokat.
de ma jól álltak a csillagok, úgy néz ki a pech-sorozatnak is vége!
Massa pedig rendkívül team-frendly!valszeg kapott pár $$-t a hozzáállásáért, vigaszdíj gyanánt!
-
manutdzoli
senior tag
válasz
#96302336 #3752 üzenetére
Hát brazíliában komoly harc lesz az biztos.
Nem is értettem miért nem megy ki a boxba hami,már kint volt a szövet és még erőltette.Ekkora hibát.Elég lett volna neki egy 4. vagy 5. hely is,legalább kapott volna pár pontot.Akkor nyugodtabban várhatná az évzáró nagydíjat,és csak fernandora kellene figyelnie,de most kimire is kell. -
venember83
nagyúr
válasz
#96302336 #3661 üzenetére
Azert majd kivancsi leszek tenyleg mi tortent Hamiltonnal, ertem en, h hatul elkoptak a gumik, de nem is az tortent, h elfordult az elso ket kerek s a hatso resz elvesztette a tapadasat... Hanem az egesz kocsi ment a soderbe egyenesen. Majd kiderul mi lett, remelem, sajnos nem kapok még videot errol a megcsuszasrol.
Koran keltel -Mike-?
Ujsagban valami erdekes?
re#3665: sajnos van akinek nem. Most atterunk Hamilton-fikarol Palik-fikara?
-
Peat;)
veterán
válasz
#96302336 #1769 üzenetére
Szerintem a biztonsági szempontból nem szükséges technikai korlátozások helyett a költségvetést kellene szabályozni, maximálisan és minimálisan meghatározott összeggel és ebben egy határt megállapítani hogy milyen évi ktgvetés alatt lehet a nagycsapatok fejlesztéseit megvenni. Változás meg igenis történt, a mai v8-as motorok igenis messze vannak a v10-esektől(de ez ráfogható biztonságra, csakhogy máshogy is lehetett volna), fordulatszám meg lekorlátozva(talán v10-eseknél kellett volna ezt...a nagyobb nyomaték miatt meg talán több lenne az előzés). Egy gumigyár van, areokötöttségek is lesznek az előzés elősegítésének érdekében. Egységes elektronika. Jobban elgondolkodnék meg még biztos lenne pár dolog. Számomra ezek változtatások a javából a szerintem nem forma1-nek megfelelő irányba, forma1 lényege a mérnöki kreativitás legyen szerintem, nem az egységes központi fejlesztések alkalmazásával annak korlátozása. A tehetséges pilótát meg igenis felfedezik gyenge autóban is a hozzá értők.
Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Elektromos autók - motorok
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Bomba ár! Dell Precision M4800 i7-4800MQ I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I K1100M I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 MAX 36GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest