- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #46786 üzenetére
Valószínűleg nem elég erős a lánc, hogy kibírja azt az erőhatást. A Forma1-ben is leszakadt már az utóbbi időben a lánccal együtt. Minimum szigorított ellenőrzés, és erősebb lánc kell ide.
Vagy egy kemény plexi pilóta fölé, mivel nem csak kerék szakadhat le, hanem pl. egy kis darab az első szárnyból, vagy a felfüggesztés egy része, és ez mind elég nehéz ahhoz, hogy nem védjen a sisak. -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #46786 üzenetére
F1-ben is leszakad a kerék. Jó pár éve nem láttam hogy leszakadt volna, de idén többször is előfordult. Hogy miért az nem tudom.. Kubica - Vettel ütközés jut eszembe hirtelen.
Érdekes, hogy itt nem szakad ki. Hál' Istennek..
-
Motion_Blur
félisten
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #45081 üzenetére
Ebben egyetértek, én sem akarok két silány sorozatot. Bár az szörnyen unszimpatikus hogy rúgják ki az embereket az autógyárak, papolnak a költségcsökkentésről mindenhol, majd az új sorozatra kapásból elő akarják teremteni a zsét. Én úgy gondolom a csapatok nem csak mózlival állnak hadban, hanem hatalmas harc lesz az anyacégekkel is. A Toyota vagy Renault f1-es csapata igen pitiző üzemmódban mehet majd a vezetéshez pénzt kuncsorogni. Én úgy látom, hogy most egy nagy lelkesedés van, remélem kitart akkor is ez amikor kiderülnek az akadályok, mert az lesz bőven. Előtte is sok, a működés alatt is sok.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #45084 üzenetére
Pedig lehet találni egyet: Youtube link Mark Weber/Silverstone.
Itt meg lehet nézni hogy hogyan fordul rá arra a kanyarra (bár sztem a linkelt videón Vettel-nél is látszott, de ez mégis onboard.
Pont ott.
Amikor meg integetett akkor meg bármit csinálhatott volna a kezeivel éppen.Vettel videóján az az a kanyar ahol átvált onboard-ba...fel kell ismerni.
-
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #44974 üzenetére
én birom Kimit és nagyon jó pilóta(kicsit le van engedve,ami érthrtő is) nem vagyok benne biztos, hogy fordított helyzetben Webber jobban megoldotta volna
Hamilton is nagyon jó pilóta, csak nem szeretem a stílusát,nagyon elszállt anno,
ha most kezdte volna az F1-et ki se derült volna mit tud -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #44974 üzenetére
Sztem ezen egyszerűen nincs mit beszélni, egyértelműen nem tudta befejezni a gyorskörét a piros zászló miatt, sajna pont nem néztem az LT-t hogy valami biztosat mondhassak.
De a lényeg hogy ez az eredmény nem tükrözi a valóságot, Kova' meg tudta futni a mért körét Hamilton nem....ahogy Monaco-ban is...de az legalább Hamilton vezetői hibáján múlt, arra inkább tudnék bólogatni. De még ott is szívnám a fogam ha valki azt mondaná hogy ez erősorrend a qual-n, ott sem az volt az átlag hogy Kovalainen erősebb lett volna az addigi edzéseken, ahogy itt sem. -
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #44798 üzenetére
A különbség az, hogy a FOTA nem más mint a csapatok egyfajta alá felé rendeltségének, hierarchikus rendszerének szövetkezeti felépítése, ahol cél a mindenki jól járjon rózsaszín világ. Mindenki mindenki ellen van, ez a tény. Ahogy a Ferrari vagy a Mclaren begőzöl már lőttek az egésznek. Amennyiben megerőltetnék magukat és egy független szervezetet hoznának létre...az sem lehet független mivel ők hoznák létre. Az új csapatok csak mint másodhegedűsök léphetnének be hozzájuk, mivel ahogy most is próbálták, hátráltatnák azokat. A médiabevételek elosztása körül már első évben hatalmas harc lesz. A technikai szabályzatot sosem tudják majd módosítani, mivel sosem jó egységesen egy dolog mindenkinek. Vagy módosítják önkéntesen, majd kilép az amelyiknek nem tetszik.
Amit az f1-es csapatok akarnak az olyan mint egy állam nélküli társadalom. Kurva jól hangzik, főleg mostanában, de az egyéni érdekek igen rövid időn belül kinyírbálják az idilli képet és önmagát ölné meg a társadalom. A gazdaság nem véletlenül természettudomány vagy mi a fene. Aki normálisan érdeklődve húzta ott le az idejét az átlátja mennyire abszurd az amit a Fota akar, de nem mindenki tanul közgázt meg tököm tudja mit hálisten. Az a5-ös cikk is másképp látja mint a szurkolók nagy része. Maradjunk annyiban, manapság az egyetlen normálisabb oldal a minőségi cikkeivel, persze ettől még tévedhetnek ahogy mindenki más.
Az FIA előnye? Külső szervezet, nem a csapatok által alapított nyíltan minden csapatot megkülönböztető szervezet, akkora hatalommal, hogy törekedni tudjon a feltételek kiegyenlítésére. Jelenleg rossz vezetéssel, soha nem írtam azt hogy most ez jobb. A szakadás után ez a tény majd eljut lassan a kis csapatok agyáig és ameddig a fota nyüglődik és egymással civakodnak, milliárd eurókat költenek az új sorozat hátterének kialakítására miközben végig a költségcsökkentést hangoztatták hogy ők is akarják ám..addig egy másodhegedűs sorozat lesz szerintem az FIA sorozata, viszont később megint az egyetlen. A lényeg hogy lesz átmeneti 2-3 év amiben mi szívunk, ez elég nyilvánvaló. Ti meg erre tapsoltok. Ez valahogy nekem nem jön át mi ebben a jó, de ha segítetek és tudtok konkrétumot hogy mindkét helyen lesz 11-11 csapat és sok verseny nem előre lefixált erősorrenddel akkor szóljatok. Én úgy tudom egyiknél csapat van a másiknál meg egy versenysorozat háttere meg pár kis csapat. Ezek elég pótolhatatlan dolgok fél éven belül.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #44739 üzenetére
Eddig így volt. Viszont a Red Bull nyomja a fejlesztéseket ezerrel, még a Brawn csak szöszmötöl (szerintem), bár eddig ez is elég volt. Nem érdemes elkiabálni még semmit, de most ha nem baltáznak el nagyon valamit a Red Bull-nál akkor tisztán erőből nyerhetnek. Már csak azért is mert 20 fok körüli lesz a hőmérséklet egész hétvégén, és a Red Bull-oknak jobban kedvez ez a hűvösebb idő mert ők könnyebben fel tudják melegíteni a gumikat. Na meg ugye ott a tök új aero csomag is.
-
bdav
őstag
válasz
MPowerPH #44711 üzenetére
szvsz már elég 100%, illetve kb. akkor nem hogyha Maxék szinte mindenbe belemennek amit a csapatok akarnak (a végeredmény hasonló lenne akkor is - egy olyan versenysorozat amit a FOTA csapatok határoznak meg). A csapatok nekem elég elszántnak tűnnek most, plusz egy ilyen agresszív lépés után visszakozni az elég ciki, innentől semmit nem venne komolyan nekik senki.
-
Male
nagyúr
válasz
MPowerPH #44411 üzenetére
Van: Itt a lista...
Jah, megcsillagozva a McLaren, BMW, Renault, Toyota, Brawn....
Most nem azért, de mit is írtam még az éjjel? -
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #39271 üzenetére
Nem a pálya sajátsága. Az első 2 versenyen is össze tudták mérni az erejüket a 3Dgyorsítós csapatokkal. Szerintem még egy kicsit le vannak maradva. De ha csak fele annyit dob az ő autójukon a DDD, mint a mekin és a rönyón, már akkor is őket fogja szapulni mindenki Briós stilusában...
-
gV
őstag
válasz
MPowerPH #39269 üzenetére
Hami úgy otthagyja a rajtnál Kimi -t ahogy az kell. Ferrari ezzel fecsérelte el az időt, hogy a KERS -t kifejlessze, közben az autót elhanyagolták. Most meg amin a legtöbbet dolgoztak kiszedik. Ez erősen mega LOL style... Gyökér banda, úgy ahogy vannak.
ez nem így van, Costa és Tombazis nem kers tervezők hanem autó, szal az ő idejükből nem vett el annak a kifejlesztése
Ha azt az időt a Ferka is az aerodinamikára ölte volna, akkor most nem lenne kérdés, ki van a Pole -ban.
annyi időt töltöttek vele amennyit csak tudtak, de ez a 2008-as kiélezett verseny miatt korlátozott volt
-
gV
őstag
válasz
MPowerPH #38427 üzenetére
ott sem a lámpa volt a lúdas hanem aki azt müködtette, de őt épp Felipe vigasztalta a futam után (ugye-ugye: "együtt..") + előtte 1 évig pontveszteséget nem okozóan használták
venember83: lehet, de nekem az emlékek nagyon fontosak és áldom az eget amiért olyan időszakban (is) követhettem a F1-et mint 1999-2004 és én ekkor, egész pontosan a 2003-as Hockenheim futam után fogadtam meg h nem érdekel mekkorra szarban van a Ferrari én nem fogom őket szídni (akkor ha emlékszel Schumi kemény küzdelem után verekedte előre magát, /sosem felejtem el a kigyorsításását a visszaforditóból amikor feljött a 2. helyre/ h aztán egy k. defekt miatt szertefoszlon minden erőfeszítés) ha megnyerik a vb-t.. és megnyerték én meg tartom magam a fogadalmamhaz
-
Gyusz
őstag
válasz
MPowerPH #38427 üzenetére
Akarod mondani Singapore.
Az addig OK, hogy mindig jól megfogadják a Ferrarinál, hogy majd jobban teljesítenek, meg ilyenek nem fordulhatnak még egyszer elő, de nem lenne már ideje személyi változásoknak? Vagy egyáltalán mi volt eddig a hülyeségekért a jutalom, egy ejnye bejnye?
-
gV
őstag
válasz
MPowerPH #38421 üzenetére
Úgy jutnának 1 -ről a 2 -re, ha végre lenne pár igazi szakember a csapatnál. Domenicali egy sz@rdarab a bandájával együtt, ő szúrta el tavaly Massa VB címét is.
én erre azt mondom, Malajzia GP 2008, ha ott nem esik ki Felipe akkor vb, tehát amit írsz, ráverni a csapat többi részére nem fair dolog és szerencsére Felipe is így van vele, tudod amit mondott "együtt vesztünk, együtt nyerünk"
-
gV
őstag
válasz
MPowerPH #38412 üzenetére
Nah, innen is látszik, hogy a pilóták se nagyon elégedettek a ferkánál a belső döntéseket illetően
viszont Felipe egyértelmüvé tette azt is h nem akar személyi változtatásokat
Kimi szerintem csak szolidaritásból nem pancserozta le a bandát.
előző versenyen meg őt pancserozhata volna le a csapata, nem tette egyiköük sem, mivel pl. ezzel nem jutnának 1-ről a 2-re
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #38412 üzenetére
Az a durva, hogy Kimi jó helyen volt, a többieket követve fel kellet volna tenni még egy száraz gumit. Aztán ugyanúgy a többiekkel vissza az esőst. Kb. Rubens körül végzett volna. Még jó, hogy mikor rájött az eső, nem tették vissza a száraz gumit, hátha eláll.
Ha már ilyennel akarnak próbálkozni, nem értem, miért nem a hátrább autókázó pilótával, jelen esetben Massával tették, ha bejött volna akkor 1., ha nem ugyanúgy nincs pont, mint valószínűleg szárazon sem lett volna meg a 8. hely. -
Jadro
veterán
-
-=Sziszi=-
aktív tag
-
JJános
addikt
válasz
MPowerPH #37590 üzenetére
Nem altatnak. Az ifjúsági előnynek vége. Szvsz.
Mostantól nálam csak Buttonnak van esélye. A nagycsapatok nagyon rugalmasan zárkóznak fel, és van még más jó "sofőr" is a világon, aki el akarja őket verni.
A toyota is ott lehet a toppon.Motion_Blur: Suminak annak idején adtak 3.2-es odszot, amikor favorit volt? Szerintem nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #37555 üzenetére
Lehet, hogy spórolási szándékból döntöttek így, mert egy, hogy a váltó se egy olcsó mulatság megvásárolni, kettő, az autó váltó körüli része is több áttervezést és átalakítási munkát igényelt volna. Emiatt logikusan úgy döntöttek, hogy a motor-váltó határ lesz az integráció határa. Ez éppen még lehetne jó és anyagilag kifizetődő döntés is, ha az ex-Honda váltó egy megbízható jó egység lenne alapból.
Mondjuk ez nem egy biztató jel az idényre nézve, ha a váltó, aminek négy hétvégét kell kibírnia, már a második megadja magát. Lehet, hogy az erősebb Merci motor bekavar a váltónak.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #37524 üzenetére
Az FIA-t általában konszenzusban utálja a közvélemény, de azért többségében nem döntenek ők rosszul, pusztán legtöbbször azért van a felháborodás, mert az ítélet megosztja a szurkolókat, mivel általában két érintett fél van (pl. Vettel vs. Kubica, Mclaren vs Toyota), egyik félnek mindig bukta, ha jól döntenek, ha nem, szóval mindig lesz olyan szegmense a szurkolóknak, aki nehezen fogadja el a döntéseket.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #37521 üzenetére
Most mi a bajod? Mi váratlan ért, már az is baj ha bevallja? Ki szidja az FIA-t ezek után? Kíméld a fejedet.
(#37522) RobiGida: miféle megfélemlítősdi. Ha olvastad a rádióbeszélgetés anyagát, tudhatnád, hogy a McLaren nem kicsit megfélemlitett/paranoiás/betegesen aggódó/FIA-tlfosó komplexusban szenvedő csapat. Spaban is kérdezték Charliet, félre is vezette őket (thx!), de most is őt akarták kérdezni, annyira aggódtak, hogy nem e vétkeznek.
Dave Ryen, meg egyszerűen hatalmas ökörséget csinált, megkapta érte a jutalmát.
-
hunnylander
őstag
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
MPowerPH #37446 üzenetére
Még jó hogy van tűzálló ruha. Holnapra mindenképp csináljanak vele valamit. Nem lenne jó vasárnap megint kiesne. 2/2 NULLA pont
Njördli:Ezt a hülyét
Én leparkoltam volna a fűre, tologassák csak a füstölgő tragacsukat, ha már nem tudnak normális kocsit adni. Jó csak vicc
, de Kimi tényleg nem szívbajos.
Üdv Szisz
-
Njördli
tag
válasz
MPowerPH #37425 üzenetére
http://liveballlive.blogspot.com/
Itt megy BBC-s kommentárral, Davidson érdekeseket mond.
Furák az idők, az előbb Sutil hosszú ideig 7. volt, mintha picit beálltak volna az idők. Az tuti,hogy a Brawnok nem lassultak ennyit szerintem,valami huncutság lehet.
Csöpög itt-ott,be is lassultak páran.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #37250 üzenetére
Az volt, hogy a McLaren -ből megint előbújt a patkány
Höhö, szóval a McLaren csak azért dobta el a szabályos 3. helyét, hogy kelepcébe csalja Trullit akit utólag bepanaszol és azt emiatt büntetik és igy Lewisnak lesz egy papíron szerzett 3. helye.
A rosszindulatú teóriád már ott bukik, hogy a McLaren nem panaszolta be Trullit.
Értsd már meg, hogy a McLaren elővigyázatosságból utasította Lewist a pozícióvisszaadásra, nem rosszindulatból. Ők nem tudhatták, hogy Lewis teljesen szabályosan került Trulli elé. A Trulli elleni eljárást Charlie Whiting indította.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
MPowerPH #37256 üzenetére
Igen ezzel egyet értek. Sajnálom, hogy nem jött le az irományomból.
Másrészről, meg Hami több botrányba volt benne 2 év alatt mint Raikönnen egész pályafutása során. Talán észhez akarják tériteni a Mekit a szigorú büntivel.
Azzal hogy Hamit büntetik, az egész csapatot büntetik, aminek Hamilton is része, attól függetlenül, hogy ki a hibás. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
MPowerPH #37245 üzenetére
A kizárás a hazudozásért van, hamis tanúskodásért jár a bünti.
Ha nem hazudoznak, akkor Hami 3. és Truli 4., mert Truli mégiscsak hibázott és így szabályos volt az előzés, a visszaengedés meg fölösleges, de az sem következett volna be mert FIAakkor sem tudott volna ésszerű döntést hozni.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #37169 üzenetére
Hát ezt én még nagyon nem kiabálnám el. Példának tudnám említeni az 1998-as évet ahol az első futamon mindenki egy kört kapot a 2 McLaren-től aztán betiltották az extra fékpedált meg még mittudoménmit és Májkül az utolsó futamig harcban volt a címért. A McLaren-nek pedig megvan a pénze, az ultramodern központja, emberei, VB pilótája és ezzel együtt a motivációja is. Jelenleg durván kerek egy másodperc javulásra lenne szükségük hogy az élmezőnybe kerüljenek. Ebből fél lehet a diffúzor a másik fél meg az egyék aerodinamika és futomű fejlesztések. Persze tudom hogy ez nem olyan egyszerű mint ahogy én leírtam de csak azt tudom mondani mit jópár pilóta és csapatfőnök. A McLaren-t nem kell félteni, hamar összekapják magukat. Nyilván a többi csapat is folyamatosan fejleszteni fog. Na meg lesz itt még káosz futam is bőven, illetve szerintem disznósajtéknál is be fog ütni párszor a műszaki hiba a kevés tesztelés okán.
Arra sem fogadott volna senki egy forintban sem hogy Hamilton harmadik lesz Melbourne-ben és mégis...
-
wildrain
addikt
-
Motion_Blur
félisten
-
JColee
őstag
válasz
MPowerPH #37169 üzenetére
Tavaly hogy is volt?
Ugyanígy kezdődött a szezon, ferrari csak bénázott, stb de azért eléggé ott voltak a a többi versenyen
Persze nem azt mondom, h Malajziában nyerni fognak, de sztem jobbak lesznek mint AusztráliábanMotion_Blur csak a szokásos szezonkezdést produkálták
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #37169 üzenetére
A Ferrarik nem lettek 'agyonverve'. Stratégiai hiba, műszaki hiba, vezetői hiba. De Kimi tempója nem volt rossz. Leggyorsabb körök alapján pedig nem lehet ítélkezni, mert pl. Kimi 6 tizeddel futott jobbat, mint Barrichello. És? Semmit sem jelent. Legfeljebb azt, hogy Birka ezzel a csúcsgéppel is csak balfaszkodni képes. Remélem Button most is agyon fogja verni.. (igen, tudom: Birka sérült diffúzorral hajtott)
Aktív témák
Hirdetés
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Moza R9/KS Steering wheel eladó pedál szett nélkül
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- PlayStation Plus Premium 24 hónapos előfizetés , egyenesen a Sony-tól!
- Csere-Beszámítás! Corsair Dominator Platinum 2x32GB (64GB) Kit 5200MHZ DDR5
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest