- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
vwpolopg
őstag
válasz
hunnylander #49947 üzenetére
Mindenkinek meglehet a véleménye, nekem ez.... Én nem értek egyet rengeteg szabállyal, az F1-et évek óta egyre lejjebb amortizálják az új szabályokkal. Ez lenne a királykategória, az autóversenyzés csúcsa. És erre meg olyan szabályokat hoznak folyamatosan, hogy az vicc... Nem értek egyet sem a költségcsökkentéssel, sem a kiscsapatok bevételével. A kicsik menjenek GP2-be, ne a nagyokat züllesszék le hozzájuk...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #49940 üzenetére
"Az edzésen fellépő meghibásodás az isztambuli probléma másolata volt. Most már egy kicsit jobban értjük, hogy miképp kerülhetnénk el, a két friss motoron végre is hajtottuk a változtatásokat. A most bevezetett intézkedések nélkül 10, vagy 1000 kilométer után is bekövetezhetne a hiba."
Vagyis a 2db használt motor-ban benne van a hiba, amivel akármikor bekövetkezhetne a hiba. Ezzel maximum pénteken mehetnek, de ott is kérdéses, mert ha rögtön az első körökben szétmegy, rengeteg edzésidőt vesztenek.
Egy hétvége a első 8 futam alapján átlag. 720Km. (Vagy ott van Heidfeld, aki minden futamot befejezett: 5700Km/8futam=710Km)
6 futam van még, ami befér 4260Km-be.
Motoronként 1600Km után már visszaesik a teljesítmény, de Webber, Alonso, és Piquet tett már 2000Km+-t egy-egy motorba, viszont nem Spában, meg Monzában, és gondolom az utolsó 400Km-t pénteken dobták rá. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #49940 üzenetére
Ezekkel Vettel nem tud viláőgbajnok lenni...ha más nem akkor Webber akadályozza meg benne, mármint ha a két Brawn buktázik folyamatosan.
Szal sztem ésszerű Webber-re koncentrálni teljes mértékben és feltétel nélkül. -
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #49901 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #49878 üzenetére
A cikk többi része is olyan hihető, mint az első két sor?
(Még nem olvastam el.)
"Just four days after finishing second in the European Grand Prix, Kimi Raikkonen was back dealing with the media" -
JColee
őstag
válasz
hunnylander #49878 üzenetére
Francorchamps, 27th August 2009 – Just four days after finishing second in the European Grand Prix, Kimi Raikkonen was back dealing with the media
wtf -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #49877 üzenetére
Szerintem jövőre is Kimi-Massa páros lesz. A Santander meg örül, hogy ott lehet az autón és vár egy évet..
(#49879) b-type: biztos vagyok benne, hogy Hamiltonnak van annyi szava a McLarennél, hogy nem engedi Alonso-t szerződtetni (szerintem a csapat se akarja)
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #49875 üzenetére
Kimi rajongótábora...még mindig nem ezen múlik, hanem Kimi mit akar.
Hiába akarják itt tartani ha el akar menni.
...ehh én nem egy gyorsabb Kovalainen-t szeretnék, hiába Kimi csöndes lenne meg ilyenek...engem nem ez csigáz fel
Alonso-Hamilton azért nagyon jó volt, csak nem hiányzott volna az a kémügy ami megmérgezte azt az évet, és már ALonso is másként tekint Hamilton-ra...én igazából megértem az akkori önmagát is.
De Alonso nagyon tette a McLaren-t, és adta Hamilton-nak is az ívet...pl. itt Spa-ban az Eau Rouge-ban
Hamilton még tanulhatna is töle....szal nekem nehogy melléhozzák Kimi-t mert rajongótábor, meg csöndes meg izé....engem nem a rajongótábor érdekel, hanem egy izgalmas felállás(öhm..a pályán, versenyben..a McLaren versenyzőire értve).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #49875 üzenetére
Már számtalanszor elmondta Kimi, hogy a Ferrarinál fogja befejezni pályafutását..
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #49815 üzenetére
Ha nem lehetne látni a neved a poszt mellett akkor is ki tudnánk találni ki írta.
Red Bull set to make engine decision
Már tavaly úgy volt, hogy nem renault motor lesz, de elvileg megoldották a kellő hűtést.
Bár most utólag lehet mégsem eléggé.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #49794 üzenetére
Nem hiszem el hogy ne lett volna mindenkire jótékony hatással hogy ennyi idősen, ennyi ideje az F1-ben ekkora értéke van a győzelemnek.
Kifejezetten Kimi-re gondoltam mikor néztem, hogy öreg nézz rá arra az arcra magad mellett, meg akár a rádióját is visszahallgathatnád...mert ezt tudja jelenteni egy győzelem. -
Thrawn
félisten
válasz
hunnylander #49794 üzenetére
Kellett ez már neki
-
Fancy-boy
addikt
válasz
hunnylander #49626 üzenetére
Pontosan, ez is megerősíti:
Az A5.hu kérdésére, hogy mi lett a Red Bulléhoz hasonló, megmagasított peremű orrkúppal, amit Felipe Massa próbált ki a két héttel ezelőtti Német Nagydíj péntek délelőtti szabadedzésén, s amelyből a Ferrari hungaroringi garázsában is látni lehetett egyet-egyet, Dyer azt felelte: "Azt a jövő évi autónkhoz teszteltük, az idein élesben nem fogjuk bevetni. Máris a következő évre készültünk vele."
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #49510 üzenetére
Nürburgring péntek óta csinálják, hogy rajtahagyják a kocsi orrán a szerelődobozt/monitorállványt : )
Viszont a 4-es számú Ferrari orra már elkezdett domborodni -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #49568 üzenetére
Aha. Mondjuk azt nem igazán értem hogy pont Spa-ra és Monza-ra miért jobb a rövidebb tengelytáv. Azok elég gyors pályák...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #49566 üzenetére
Ez érezhető is.
Hamilton autójára végül sikerült új első szárnyat gyártani?
Amúgy ez egy kissé ellentmondásos:
"Fejlesztések egész sorával érkeztünk ide, bár lehet, nincs elég darabszám belőlük. Van egy új első szárnyunk, amit Heikki autóján teszteltünk. Lewis autóján változtattunk a padlólemezen, rövidítettünk a tengelytávján, amitől sokat várunk a gyors pályákon, így Spában és az utána következő futamokon"
Akkor most nem Hamilton kapott új első szárnyat?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #49560 üzenetére
Én megelőlegezek neki egy 20. rajtpozíciót. Amúgy meg jön Fissi a helyére:[link]
Mondjuk az tény hogy ő jóval gyorsabb mint az öreg Luca.
Lesz Force India pole?
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #49560 üzenetére
Legalább vhol gyors...
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #49560 üzenetére
Hányszor nem lépte át?
Ez valami műszaki gondnak tűnik, nem lehet valaki ilyen amatőr és/vagy buta.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #49511 üzenetére
Kössz!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #49502 üzenetére
Erről van valahol fotó?
-
Plutor
aktív tag
válasz
hunnylander #49493 üzenetére
-
Misi 007
őstag
válasz
hunnylander #49472 üzenetére
Szerintem Heidfeldet kilőhetjük mert ha akarták volna akkor 2002-be már ő ült volna Hakkinen helyén...
Nagyon meglepődnék ha nem Rosberg ülne be jövőre Kovalainen helyére! -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #49472 üzenetére
Nagyon nem válogathat...oké hogy Rosberg-nek van helye az F1-ben, de egy kissé beállt a pályafutása szvsz. ...és hova mehet ha vált? Nincs olyan ajánlat ami felérne a McLaren autójával sztem. Igaz hog a McLaren még mindig rogyadozik, de azért már csak összrogyadoztak egy futamgyőzelmet erőből, ami a Williams-nél a jóval kecsektetőbb szezonkezdet ellenére sem tudtak meglépni.
Szvsz nem nagyon kell Rosberg-nek gondolkodnia ha megkínálja a McLaren, alá kell írjon.
..Heidfeld ssszz én bírom, és nagyon beillene a McLaren összképébe szinte minden szempontból, de izgalmasnak nem tudnám nevezni a párosítást.. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #49438 üzenetére
No várjunk még a jelzők akasztásával. Az előző pilótát még kis sem tudta mondani, hogy "autó", máris az új Nelson Piquet-nek nevezték, és aztán valahogy nem is hasonlított a F1 pályafutásuk...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #49440 üzenetére
Algátszarik!
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #48595 üzenetére
Azért én ebben a KERS-fölényben nem vagyok olyan biztos. Nagyon sok az aero igényes kanyar, ami ellensúlyozza a KERS előnyét, ráadásul nagy esélye van a hűvös, nyirkos időnek, amiben valószínűleg a Red Bull lesz a nyerő.
Én inkább azt mondanám, hogy egálban lesznek a KERS-es autók a legjobb aero autókkal. Persze abból taktikailag lehet előny a versenyen, hogy ki a gyorsabb az egyenesben, és ki tudja ezt előzésre váltani, vagy azt elhárítani. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #48595 üzenetére
Ha az első két pont igaznak bizonyul, akkor Kimi fog nyerni
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #48556 üzenetére
Szerintem sose lesz mar testileg 100%-os es talan mentalisan se (bar ez igazabol csak utolag ha visszaterne versenyezni derulne ki), ugy gondolom Massa serulesei sajnos sulyosabbak mint azt nyilatkozza a privat orvosa, ezzekkel a nyilatkozatokkal inkabb nyugtatni probaljak a kozvelemenyt, es a remenyt fenttartani a visszateresere, de nem fog visszaterni az aktiv versenyzeshez.
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #48572 üzenetére
Ez ugy lenne fair, hogy mindenki tesztelhetne 1 napot, mert most nem csak arra fogja ezt haszlani a Ferrari, hogy Schumi beletanuljon az idei kocsiba, hanem alkatreszeket is kifognak tudni probalni elesben, mikozben a tobbiek meg a teszt tilalom levet ittak/isszak.
Az is elgondlkodtato, hogy Alguersuari eseteben miert nem merult fel ilyen lehetoseg?
Neki meg annyival is rosszabb volt a helyzet, hogy 0 tapasztalata volt az F1-rol, mig Schuminak van boven.
Ez mondjuk elvileg a FOTA dontese, dehat a FOTA-nak most az egyseget kell az FIA elleni "harcban" mutatnia, ezert van az, hogy volt aki nem merte a velemenyet felvallalni, pedig biztos vagyok benne a cimekert harcolo Brawn es foleg a Red-Bull (hatranyuk miatt) nem egyeztek volna ebbe bele, es a Mclaren se.Fura dontesek szuletnek folyamatosan Schumi visszateresevel kapcsolatban, es megint hatterbe szorult a F1 mint sport, egy cirkuszra hasonlit az egesz megint.
Az is erdekes, hogy az F1-ben mindenki a gazdasagi valsag miatt sirankozik, erre 7 versenyre tobbet fizetnek neki mint amennyit az aktualis vilagbajnok egesz evben keres. -
Incubus
tag
válasz
hunnylander #48572 üzenetére
ezek szerint nem félnek Tőle ;)
-
Bluegene
addikt
válasz
hunnylander #48561 üzenetére
EmberXY-nak igaza van, a menedzserek élünkön Ecclestone-nal, meglátogatják Massát, jobbulást kívánnak neki..stb közben dörzsölik a tenyerüket a plusszbevételeken, mivel kiadásaik is vannak, a profit ugrásszerűen megnő
Massa lelkivilágáért nem fognak erről lemondani
sztem jövő tavaszig felejtsd el a kis kedvencedet hisz akkor fog leközelebb versenyezni, hiába érzi jobban magát, igazából tudna is menni, csak az a gond ha esetleges későbbi balesetnél komolyabb gondja akadhat, persze izzadságszagú a dolog, de a lényeg a profit
az mégis hogy nézne ki hogy idehívják sumit, beleölnek csomó pénzt a reklámjába az edzésére, dől a zsé, erre Massa 3 futam után megszólal: khöm, jönnék
sztem nem lesz ilyen hisz Ecclestone-ék meg a Ferrarisok lengetik majd az orvosi papírjait h veszélyes lenne
persze ha a sumi nagyon gagyin menne esetleg figyelmen kívűl hagynák ezt, de itt sztem is szerződés lesz
-
littlelion21
addikt
válasz
hunnylander #48561 üzenetére
Látom hunny, Bundás személyében emberedre akadtál....
-
EmberXY
veterán
válasz
hunnylander #48556 üzenetére
Ha szabad beleszólnom, nekem is elsőre az jön le, hogy ha Schumi-t "megbízzák" a következő 7 futamra, az igen erősen szerződésszagú, és nem kevés pénzről meg reklámról, nameg szurkolóról van szó. Nem beszélve a teszttapasztalatokról.
-
Bluegene
addikt
válasz
hunnylander #48556 üzenetére
ha egyszer az orvosok mondják h nem, mondhatsz bármit
ez kőkemény üzlet, az h Massának mindenki jót kíván csak a felszín, dollár százmilliókról van szó
itt szerződések vannak, lehet már Schumival le is szerződtek a maradék 7 versenyre függetlenül attól h Massa jobban érzi-e magát, az orvos szava a döntő, az orvos pedig nem vállalhatja a felelősséget nyílván, ezért kiírja a maradék szezonra
ezenkívűl Ecclestone is támogatja Sumi visszatérését számításai szerint megdobja 20-30%-kal a bevételeket a nézettséget, és ez jó reklám
a Massa pedig elmegy a futamokra elüldögél a monitor előtt, és kész, mondhatja h jól van, ha a versenyorvosok nem engedik, mindenesetre a következő futamon Sumi jön
-
Bluegene
addikt
válasz
hunnylander #48552 üzenetére
látiom nem csíped a Schumit
törődj bele ez lesz
, lehet reszketni
-
Bluegene
addikt
válasz
hunnylander #48542 üzenetére
Massa szombaton, a Magyar GP időmérőjén sérült meg, felépül, de várhatóan idén már nem vezethet, a német megbizatása így az augusztus 23-i Európa GP-től hét versenyre, a szezon végéig szól.[link]
sztem neked nincs fogalmad a koponyatörés súlyosságáról, pláne élsportoló esetében
rendesen össze kell forrnia a koponyájának, különben csinál mégegy karabolt és kibuggyan az agya, nem is beszélve a sok G-s erőhatásokról verseny közben, szal idén felejtsétek el a Massát, örüljön ha jövőre vezethet -
Nunder
őstag
válasz
hunnylander #48529 üzenetére
De akkor mik azok a híresztelések, hogy Sumi az idény végéig versenyezni fog?
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #48534 üzenetére
Hiába pattog, az orvosok nem fogják engedni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #48535 üzenetére
Na erre kíváncsi leszek. Vajon ki meri felvállalni, hogy keresztbe tegyen
-
Bluegene
addikt
válasz
hunnylander #48529 üzenetére
massa idén már nem fog versenyezni a koponytörése miatt
sztem az év hátralévő részéba marad a Schumi, sőt, ha jól megy akkor biztos felajánlanak neki szerződést
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #48529 üzenetére
Monzára azért még csak megtartják
mod: a Mester már Maranelloban szimulátorozik és tanulja az F60-as kormányának gombjait [link]
-
Nunder
őstag
válasz
hunnylander #48517 üzenetére
Há mé nem?
-
EmberXY
veterán
válasz
hunnylander #48517 üzenetére
De kizárólag csak a szimulátorban.... a kocsi Schumié! És ez így van jól.
-
Incubus
tag
válasz
hunnylander #48517 üzenetére
Szia!
Jövőre a tankolás mellett a kerékcsere is be lesz tiltva? Ugye nem?
Marad a kerékcsere? Vagy csak esőgumira lehet cserélni?RG
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #48504 üzenetére
Látszatra úgy ment, mint vmi nyugdíjas, közben pedig...
-
EmberXY
veterán
válasz
hunnylander #48504 üzenetére
Csak 2 tizeddel nyert Raikkönnen?!?!
Tud valamit a srác, pedig a rallyautó kicsit másképpen működik, mint a forma-1-es.. -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #48172 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48170 üzenetére
még ez is lehet, ezt passzolom, én nem tenném.
ha rajtam múlna és valós, igazi marketinget, pr-t csinálhatnék, akkor a 9gen civic-et visszavinném a gyökerekhez, dw futómű, könnyű, modern kasztni és ésszerű ár.. újra alapoznám a civic sportosságát, mert ennek köszönheti a motorsport mellett a honda a nevét. ez az igazi erő és image, mert meg tudod venni, megfoghatod, beleülhetsz, mert meg tudod fizetni. aztán hagy tuningolják, piszkálják meg hegesszék szanaszét..
mi van most? lovaskocsi rudas hátsó felfüggesztés, vicc..
100 millio euróból iszonyatos fejlesztéseket lehet csinálni azért.. több értelmét látom, mint f1-ben kétes sikerért izzadni.minden esetre, a most megjelent üzemi mutatóik bíztatóak, úgy tűnik megúszták a recessziót.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48167 üzenetére
ez már csak a sors furcsa fintora, hogy így alakult, megkockáztatom, hogy ezt még ők sem hitték volna legmerészebb álmukban sem, hogy ennyire jó lesz az autó, kár ezen rugózni. továbbra is helyesnek tartom, hogy kiszálltak. főleg, hogy az igazán hardcore utcai autóikat kinyírják szépen lassan..
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48163 üzenetére
a toyota is ég? igen, ég, ha így jobb, de miért próbálod meg kitalálni, hogy hogy gondolkodnak? a toyotának akkora kézpénz tartaléka van, hogy kilóra megtudná venni a mergát és a bmw-t, megengedhetik maguknak, de ahogy látszik, ők is egyre kevésbé ilyen pénzszóróak. a kicsik is eleresztenék magukat, ha megtehetnék, de nem tehetik meg. a kicsik más gondolkodásra vannak kényszerítve a kisebb büdzsé miatt, teljesen törvényszerű, hogy más megoldásokban gondolkodnak, amíg pedig dollár gurigákat szarsz, megint más a szitu. ezért van, hogy kis csapatok kreatívabbak sok esetben, és ha adott mennyiségű dollárra vetítve méred az elért sikert, akkor sikeresebbek is lehetnek.
hiába van mrd dodós éves költségvetésed, ha nincsen meg az a pár kulcsfigura, akire szükség van, hogy az a rahedli pénz a megfelelő időben a megfelelő emberekhez a megfelelő helyre kerüljön, hogy az eredmény is kézzelfogható legyen. lásd brwan tökéletes példája. belőle csak egy van. drámait alkotott. sakkozni kell a humán erőforrással. de egyet az ő esetében sem szabad elfelejteni, mégpedig azt, hogy a mostani autó fejlesztése mögött a honda iszonyatos pénze van. most, hogy nincsen, látod, a fejlesztés is leült, mert bekell osztani ami van. és itt már vissza is jutunk ahhoz, hogy kis pénz, kis foci.
asszem b-type fogalmazta meg év elején teljesen jól, hogy a nagyok felfognak jönni, mert jóval nagyobbak a forrásaik. és lám, jönnek fel. igaz, az ő fejlődésük értelem szerűen látványosabb is. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #48159 üzenetére
LOL. ne ulkeshedjél már te is könyörgöm...
"Ők csak corporation business-ként csinálták marketing célokból, ezért a mostani döntésük. Ide ez kevés. A kihívás igenis nagy volt nekik, nem volt mindenre elég a sok pénz meg a high-tech."
és akkor mi van? öljenek bele még x százmilliót? könyörgöm, a vállalkozás nem szeretetszolgálat, szakadjatok már ki a saját kis világotokból...
nyugodtan elhiheted, hogy pont leszarják hunnyladert a ph-ról, aki az internet isten háta mögötti kis szegletében megpróbálja megmagyarázni nekik, hogy nekik mi a jó vagy nem jó..
van egy üzleti terv. rengeteg munkával mögötte. van akinek sikerül, van akinek nem. ha nem sikerül adott idő alatt, akkor természetes, hogy úgy dönthetnek, hogy befejezik. még szép, az lenne, a baj, ha nem így lenne..
totálisan irreális az üzleti gondolkodásotok, mindkettőtöknek.
te nyuszizol itt, miközben azt hiszed, hogy a pénzt rá csak úgy szülik a cégek, hogy te nyuszizhass.. menj, aztán keress geci sok pénzt, és mutasd meg mi a frankó, aztán lesz hunnylader f1 team és akkor örülünk mindannyian
az, hogy a bmw is kilépett azért van, mert nem sikerültek úgy a dolgok, mint eltervezték és az adott körülmények között úgy ítélték meg, hogy nincsen értelme. te ezt gyávaságnak, megfutamodásnak nevezed. hát ők meg kiröhögnek, de nem is vesznek tudomást rólad. ok, neked jó, leírhattad, hogy gyávák, nyuszik, megfutamodtak, amíg mások.. ők meg keresnek más kihívást amit ésszerűbben meg lehet valósítani, normális, kiszámítható szabályok vannak, tervezni lehet.
ha minimális önkritikád lenne, legalább beláthatnád, hogy itt semmilyen kiszámíthatóság, tervezési lehetőség nincsen, amit befektetsz idén, jövőre bukod mindenestül.. ebben a mai recesszióban ez pedig luxus.
vagy felfogod ezt vagy nem. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #48148 üzenetére
téged sem neveznélek ki sok millio dollár felett diszponáló felsővezetővé..
érthető a te álláspontod is természetesen, csak ez nem erről szól.
de nem fogok nekiállni ezt elmagyarázni neked, semmi értelme nem lenne.
annyit azért hozzátennék, hogy szerinted f1-en kívül hol van a mekláren vagy a ferrari?
kb sehol.
ellenben a honda és a bmw, több tucat másik helyen öli a pénzt a versenyzésbe, nem tudom, hogy a forrásmegosztás, a költségvetés szavak mondanak e neked valamit, nem hinném. -
Atlantis
veterán
válasz
hunnylander #48148 üzenetére
A BMW minden évben hozta a kitűzött célt, egészen az idei szezonig. Egy sikertelen évad miatt még nem vonulnának ki, ilyen van, bárki mellényúlhat. Inkább a válság és a folyamatos politikai harc az, ami miatt ezt megteszik. Nem csak a sikertelenség a kivonulás oka.
Igaza van Integrának: ez az F1 egy fos. A nagy gyártók nélkül meg mégúgyis az lesz. Elviszik a versenyeket a legfontosabb autópiacokról (miazhogy Amerikában nincs F1?) miért is maradnának itt a gyártók? Le merem fogadni, hogy a Toyota és a Renault is elmegy év végén.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #48148 üzenetére
Sose értettem, hogy mit akarnak ilyen csapatok, mint BMW meg Toyota, amikor WTCC szinten kifúj kb. a versenysportbeli részvételük. Gyártóként se gyártanak rendes sportkocsit.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #48071 üzenetére
Narkotikum? Beszívottan nyomta az időmérőt, vagy mi? Az orvosok már csak az esemény után szedálták, kétlem, hogy azok a gyógyszerek törölnék a gyógyszer alkalmazása előtti emlékeket.
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #48068 üzenetére
Én Rossi-t látnám szivesen a Ferrariban pár futam erejéig!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #48068 üzenetére
Gené remek lesz úgyis készülni fognak péntekenként a jövő évre Kimi meg hozza a dobogokat h a eredményesség se szenvedjen csorbát
Felipe szerintem legkésőbb a Brazil GP-n visszatér, ha addig 100%-osan felépül, legalábbis én biztosan ezt tenném a helyében (sz*rnék rá h elmenet az év) hazai futam az hazai futam, kinem hagynám
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #48068 üzenetére
Sok értelme nincs a visszatérésének, ez az év mindenképp bukó neki és az egész Ferrarinak, meg a többi gyári csapatnak. Inkább gyógyuljon fel, ne siesse el a dolgokat.
-
Nimrod
addikt
válasz
hunnylander #47990 üzenetére
Sőt, akkor már hozzuk vissza Mika Häkkinen-t is.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #47949 üzenetére
Monacoban a Mclaren vezethetetlen volt. Mégis a pályára mentek a pilóták, össze is törték a kocsit mindketten, rosszabb látási viszonyok között a pálya adottságai miatt és magasabb sebességgel mint Alonso vánszorgása. Így mindent figyelembe véve az FIA egy Mclaren párti alakulat, mivel egykor a bődületes csalásnál sem tiltották el őket és egy teljes hétvégés mások testi épségét kockáztató politikáért sem. Egyértelműen nincs helyük itt, erre volt már precedens is, nem egy baleset alakult ki a vezethetetlen autó miatt. Arról nem is beszélve hány olyan eset volt hogy elfogyott a gumi az autókon és bármikor jöhetett a defekt. Talán Hamiltonnál is, mint megannyi más csapatnál és pilótánál. Szóval vezessük be a sínen versenyzést fix sebességgel, a kocsikat majd a magyar villamoskocsik gyártójától rendeljük, így az f1 valóban technikai sport lesz, akinek kibírja a távot a szerelvénye az nyer.
This is: The Hunny style. Humoros kritika, nem bántás. Nekem ez jött le az írásodból hogy kicsit a papírok mögül szemléled a dolgokat, elfogultan a mostani események miatt. Nem tudom hány pilóta panaszkodott Alonsora és a Renault-ra. De talán itt kellene kezdeni. Nem ott hogy mi döntjük el vagy az FIA. Ha már ilyen tökös legények lettek a csapatok idén. Vagy már nincs meg az egység? Lemaradtam mostanában.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #47929 üzenetére
hallod te ugyanolyan fejetföldbedugómindentmegmagyarázógép vagy mint ulkesh a szaros szifonjával... detto, csak f1-ben
ez versenysport, a versenysportban pedig (mint sok helyen máshol is) előfordul tragédia. aki itt él, itt dolgozik, ezt tudja. bekéne már fejezni ezt a kereszteslovagoskodást..
szerintem egyszer azért a nagy észosztás közben neked sem ártana valami komolyabb autóba vagy motorra ülni, hogy menj pár kört, hogy tudd, hogy miről szól ez az egész, mert már eléggé fotelbajnokfeelingje van az embernek, ha téged olvas.. -
Atlantis
veterán
válasz
hunnylander #47937 üzenetére
Nem írtam, hogy ez baj lenne. A baj az, hogy most eltúloznak egy jogos büntetést, amiért ezeket a veszélyforrásokat az okosok korábban nem kezelték súlyosságuknak megfelelően.
Azt meg erősen kétlem, hogy Alonso a Renault nélkül is versenyez Valenciában. Briatore inkább eltöri a lábát neki, minthogy Ferrarit vezessen.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #47938 üzenetére
Lehetne olyan pénzbírságot kiszabni ami nem lenne kutyafüle
"show pole-t is a kedvükért csinálták" Milyen jó is volt,kis felüdülés,h ő állt ott -
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #47934 üzenetére
Én még mindig a büntetés mértékével nem értek egyet,a büntetés jogos.
tuskooo: te is a másik 2 balesetből indulsz ki,ez a probléma
#47937 hunnylander:nem is te sírsz hanem az a pár tíz-száz ezer spanyol akik alonzo-ért mennek/mentek volna ki a versenyre
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #47929 üzenetére
Kivételesen egy véleményen vagyunk. Nem értem egyébként, hogy hogy gondolták ezt a Renault-nál, oké, hogy még a boxban nem tudták megállítani, de utána hagyni, hogy körbemenjen, pont, amikor ilyenek miatt ilyen balesetek történtek, ennyire hülyék nem lehetnek...de hát voltak.
-
Atlantis
veterán
válasz
hunnylander #47929 üzenetére
A sopánkodást sem értem: sajnálatos, hogy történnek ilyenek, de ezek a fiúk ezt vállalták. Gyerekkoruk óta ebben élnek, ismerik a kockázatokat és nem csak anyagilag vannak honorálva érte. Nem kellene ezen eseményeket egy másik csapat büntetésének alapjául venni. Én nem is a büntetés tényét kritizálom, hanem hogy túlzásba estek és hosszú távon talán maguk alatt vágják a fát.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #47929 üzenetére
Igazából nem is a kérdésre válaszoltál,de akkor én reagálok erre.(szerk megtörtént
)
"Bezzeg a haláleset meg Massa életveszélyes sérülése miatt ment és megy a sopánkodás" Minden sportban lehetnek balesetek,vagy nézd az arányokat(verseny/halálos baleset),esélyeket(mennyi esély volt rá,h massa-t fejbe találja az az alkatrész),mind2 pilóta nagyon pekhes volt,de ezért nem 1 csapatot kell büntetni.(brawn miért nem kapott büntit?Vagy miért tiltották be a tesztelést,lehet akkor nem esett volna le az alkatrész.)
"Döntsétek már el mit akartok. Massa meghalt volna ha a feje telibe kapja a rugót, és akkor is ha ugyanoda kapja" Igen,és ha 2 másodperccel később/előbb megy arra?(SOK A HA)
"A büntetés egyértelmű, jogszerű és hasznos célból született" Igazad van be kell kerülni a hírekbe(#47931) hunnylander: Nem megvédeni akarom,csak a mértékkel nem értek egyet,ez nem egyenlő a megvédéssel,igenis büntessék meg őket,de ne így,10hely+50k euró,máris jobb bünti lett volna.SZVSZ
Ezzel max elvesztenek pár tízezer nézőt...végülis megéri
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #47923 üzenetére
"ráasdásul Surtees halála és Massa súlyos sérülése után közvetlenül."
mi köze van a kettőnek a rönóhoz? semmi. itt kezdődnek a bajok, mikor tök mással igyekszik az ember igazolni egy másik helyzet döntését... -
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #47625 üzenetére
Igen.A teszt betiltása csak egyretöbb ilyen és ehhez hasonlo esetett fog szülni,mert mindent élesben kell tesztelniük.Ezt megint jól megcsinálta az FIA!
-
SG3rg0
őstag
válasz
hunnylander #47625 üzenetére
Ez is azt bizonyítja ROSSZAK az idei szabályok!
-
Kraptor
őstag
válasz
hunnylander #47429 üzenetére
Itt már inkább az lesz a kérdés, hogy vissza tud e majd valaha is ülni egy F1 volánja mögé...
Szerintem itt azért voltak saját orvosaik is, kétlem, hogy csak úgy hagynák a magyar dokikat vagdalni. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #47384 üzenetére
Szerintem szimplán Barika pechszériája. Erre az évre lassan át is veheti Webbertől a mezőny legpechesebje trófeát.
-
fekeandras
őstag
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
A mindenit.Egész nap nem voltam tv és net közelben.Most néztem vissza a felvételt.Mi az isten volt az és miért pattogott a pályán fél méter magasságban??Mert a sisakot elnézve akármi is volt az, volt súlya az biztos, szóval nem hinném, hogy a "szél kapta fel " (by nagytudású Palik
)
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #47371 üzenetére
Felelmetes, hihetetlen szerencsetlen, hogy eltalalta, es hihetetlenul szerencses, ha tuleli.
-
Frenky89
addikt
válasz
hunnylander #47371 üzenetére
Nem hiába nézek ennyi krimit.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Háááát.... ezzel nem mostanában versenyzik... akkor sem lepődnék meg, ha ezután többet nem versenyezne.
-
frame>24
addikt
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Hát igen.
És örülhet, hogy ennyivel megúszta. Illetve, nem tudom, nem lesz-e ebből maradandó baj?
-
blazsey2
senior tag
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Hát ez nagyon csúnya,holnap tuti nem versenyezhet!
-
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Szegeny Massa....
Meg szerencse, hogy nem a plexinel erkezett, mert akkor tul se eli szvsz.
Amugy egy rugot nem fog a szel ide-oda rptetgetni, ahhoz kene 100-200km/h-s .
-
kisJack
aktív tag
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Bakker, ez elég komoly! Golyóálló plexi ide vagy oda, vagy tonnás teherbírás, ez szétcsapta elég rendesen.
8nemesis8: Azt mondták hogy az több száz méterrel arrébb volt.
-
SG3rg0
őstag
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Ez nagyon durva!
-
matteo_szg
őstag
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
basszuskulcs
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
hát... nc
qdak:szerintem igen,csak mivel eszméletét vesztette(szerintem)így az is csoda h rálépet a fékre gondolj,mi lett volna ha azt sem teszi meg
(persze ez mind felvetés)
-
8nemesis8
veterán
válasz
hunnylander #47211 üzenetére
Elég csúnya, de a plexi sokat védett az látszódik.
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz
hunnylander #47062 üzenetére
A mai + a tegnapi alapján a Mclaren simán esélyes a polra.
Sztem csak altatnak. -
Sandormaster
aktív tag
válasz
hunnylander #47050 üzenetére
Ha jól mennének a torrósok és brawnék meg megragadnának lehet hogy még jól is jönne a Redbullosoknak ha elvennének egy két pontot Buttonék elől, bár ahogy nézem Hamilton megteszi ezt helyettük....kicsit bekezdett most a meki
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #47025 üzenetére
wow! Nagyon menő, de még hiányzik róla a Youtube felirat.
@JJános Briatore már hónapok óta jár tréningezni biztosan. Piquet csak a felkészülési idő miatt kellett a csapatba.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #47025 üzenetére
Hó, de pihent emberek vannak!
Hoppá! Senior tag lettem! És 810 napja reggeltem!
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #47025 üzenetére
Ez igen!
Ezzel letakaríthatnak mindenkit maguk elől!
P00By, ilyen ikonod honnan van???
És nekem miért nincs?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #47025 üzenetére
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #47007 üzenetére
Tényleg egyébként a körönkénti szárnyállítás lehetőségét használják egyáltalán?
Mert szó volt év elején ilyenről is. Aztán azóta is "nagy" csend van a dologról. -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #47007 üzenetére
nem volt szó új diffúzorról?
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz
hunnylander #47007 üzenetére
Elég jól néz ki
Bár elég gyengék voltak a szabadedzésen -
keIdor
titán
válasz
hunnylander #46934 üzenetére
Ééédes jó istenem, ez az idióták országa, komolyan...
nincs itt elég gond úgy látszik, ilyenekkel kell foglalkozni
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #46952 üzenetére
egyszerűen mutatja a magyaros üzleti szellemet! Legálban nagyban árulhatná a ruháit a versenyen, mert a nép azt hinné, hogy Frank tata csapatától csurog, erre leleplezi magát...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #46950 üzenetére
Remélem azt, hogy tudod hogy miért szeretik ennyire Budapestet
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #46952 üzenetére
Néha még én is megijedek ettől-attól.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #46950 üzenetére
Kit érdekel, hogy a több millió ember közül egy vagy kettő mit ír a hír kapcsán a fórumban, ugyanúgy nem érdekel az sem, hogy ide mit ír a többség.
Volt van lesz Magyar Nagydíj, örüljünk, hogy megszakítások nélkül, csak az egyik dombot kéne leaszfaltozni és lenne nekünk is egy órúzsunk és akkor minden fasza lenne. : -) -
Integra
titán
válasz
hunnylander #46934 üzenetére
vicc.....
de nem hinném, hogy tényleg gatyára vetkőztetés lenneazért van jó cikk is szerencsére
Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- E-roller topik
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 2560P - i5-2GEN I 4GB I 320GB I 12,5" HD I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest