- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
D@ni88 #49408 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. A pénz önmagában nem elég, erre számos bizonyíték van a múltból és a jelenből. Többször nyilatkozták, hogy az új fejlesztések teljesen rossz irányba vitték az autót. Arra kell rájönni, hogy miért. Jelenleg az autó csak egy nagyon szűk intervallumban működik jól, mellesleg Button is ilyen pilóta sajnos.
Szerintem még nincs veszve semmi, legalábbis egyéniben. A Ferrari és a McLaren javulásával keresztbe rabolják egymástól a pontot, ráadásul előbb utóbb Webber és Vettel komolyabban össze fognak akaszkodni, ha ilyen szoros marad a pontverseny kettejük között.
Másfelől természetesen a világbajnoki cím a tét, de már az is szép eredmény amit eddig elértek.
-
Peat;)
veterán
válasz
D@ni88 #49408 üzenetére
Tegyük hozzá hogy az elmúlt három futamon elsődlegesen nem a többiek előzték be őket, hanem ők estek vissza önmagukhoz képest. Jól be kéne állítani az autót meg megérteni és megint ott lesznek dobogó közelben. Annyi meg elég lehet. Csak én nem nézem ki egyik pilótából sem hogy ilyen kevés teszttel megértse hogy hol a probléma.
-
-
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #47010 üzenetére
(changes on the floor and the rear wing) and a revised rear suspension.
'Változtatások a padlólemezen és a hátsó szárnyon és egy átdolgozott hátsó felfüggesztés.'
Még nem láttam közeli képeket a diffúzorról, egy padlólemezmódosítás sok mindent magában foglalhat de lehet egy kicsi változtatás is a diffúzor érintése nélkül.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #46809 üzenetére
Miből gondolod, hogy csak mert így működik élesben, szabálytalan? Olyat nem is tudnának csinálni ami ekkora terhelések alatt ne mozogna. A szabályok előírják, hogy mekkora terhelésre max. mennyit térhetnek ki. Ezt nem videó alapján döntik el, hanem egy mérési procedúra alapján. Ott átment, de a Toyota idén azon nem ment át, és akkor számított szabálytalannak.
-
wildrain
addikt
válasz
D@ni88 #46615 üzenetére
Még átlagosnak se mondanád?
Szerintem az arca átlagos, a teste meg olyan sportolós, se segge, se melle. Persze ez tökmindegy, amikor az autóban ül, és engem a kinézete nem is érdekel különösebben, csak azokat nem értem, akik térdre borulnak a szépsége előtt, amikor kb. az utcákon sétáló huszonéves csajok fele megüti ezt a szintet. -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #46615 üzenetére
De ha megnézel egy videoriportot vagy közönséges versenyen készült, nem beállított Photoshoppolt képeket Danicával, ő is inkább átlagos. Ne becsüljük le a profi fotózás trükkjeit. Közel ugyanazt a szintet ki tudnák hozni Natachaból is, aki ráadásul mellbedobással győzne is.
(#46617) puttputt: Az a kép pont a linkelt videóból van. Ott már nem büntet annyira.
De most nem offolunk ám, szigorúan arról van szó, hogy Natacha vagy Danica eljut e az F1-be.
F2 tabella, van néhány név, aki el fog jutni az F1-be néhány éven belül, szvsz.
-
SzalaiG
addikt
válasz
D@ni88 #45607 üzenetére
Mosleyre lassan inkább a koszorút kéne vinni. Legalább októberig még én vagyok az FIA elnöke, a szövetség teljes hatalmát birtokolva.
A vén marhának nem igaz, h nincs jobb dolga.... -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #43871 üzenetére
formula1.com (free reg)
f1-live.com (oldal menü) (no reg)
-
PazsitZ
addikt
válasz
D@ni88 #43810 üzenetére
Messze nem biztos, hogy bug, lehet csinált egy rajtolás tesztet vagy ilyesmi...
Trullinál is 59s van S3-ban pl.
Arra, hogy kiirja a legjobb szektoridőket meg mindig várni kell egy picit, hogy elváltson az utolsó szektoridőről(#43812) zolynet: nincs ott bug, csak várni kell amíg "lezár" és kiirja a végeredményt. Nem véletlenül vannak fehér és sárga színű idők.
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41971 üzenetére
Na látod ebben egyetértünk, sok minden kellett ahoz hogy fejre legyen állítva a rendszer.
Kellett pl. az hogy a jelenleg élcsapatok a kezdetetkől ne használjanak KERS-t annak összes nyügjével.
Kellet az hogy vásárolt motort használhassanak elérhető áron, teljesen azonos specifikációban mint bármelyik másik.
...stb.
..és ez jövőre még keményebb lehet. -
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41955 üzenetére
Nem hinném hogy érted.
Hamilton tudta hgoy fejlődni kell, tudta az okát is....azt is tudta hogy ez nem az ő pályájuk.
Erre a katalán pályára a McLaren hozott dolgokat, amik nem tették jobbá az autót.
Ez a baja, ...tavaly Kimi nem igen nyilatkozhatott volna ilyeneket (nem tudom megvédeni a VB-t), mert Massa jól ment a Ferkával....de itt hol látod Kovalainen-t?
Azaz igaza van.
...ja igen és persze a Force India vezetői is nyilatkozhatnának olyanokat hogy lemondanak a VB-ről mert nem úgy sikerül az autó.Kimi meg ha jól tudom most elégedett az autóval...Massa detto ha egyszer tud erőből a 3. helyen autózni, azaz a Ferrari mint autó sokkal jobbat lépet előre.
Ez a beáldozták az idei autót a VB-ért....bazzz hát nem ezt csinálták mindig??! Tavaly nem volt probléma hogy az elöző évben év végéig harcban voltak?
Ez már régen másról szól... -
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41938 üzenetére
Rinya gép??
igen kétszer kapta meg a vb esélyes autóját egyszer egy ponttal bukta, a következő évben megnyerte a vb-t.
...hol is tartana Kovalainen-l a McLaren? ja igen, tavaly 7. lett volna, idén meg a 11. 4 ponttal.Most lett rinya gép??! Amennyire emlékszem most tette szóvá, és ráadásul még el is hihető hogy ezzel az autóval nem tudja megvédeni a VB címét.
ehh de már mindegy is, csak éppen nem volt jobbb dolgom.. -
válasz
D@ni88 #41795 üzenetére
Ezen felül Massánál lehet hogy még -1 pontot köszönhetnek a versenymérnökének. Ha egyszer 100% hogy nem fog végigérni, akkor igenis addig ordítozzon a fülére, amíg Massa azt nem teszi ami a legjobb a taktikának. Nem javasolgatni kell, hanem kihozni a taktikából a legjobbat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
D@ni88 #41260 üzenetére
Párhuzamosan tesztelték a régit és az újat is.
-
PazsitZ
addikt
válasz
D@ni88 #41149 üzenetére
Már több mérnök lenyilatkozta, hogy nem olyan egyszerű, hogy lemásoljuk a difi elemet és "ráheggesztjük".
Semmit nem érnek vele, ha a levegő nem úgy áramlik rá ahogy kell. Viszont ezt a már meglévő konstrukcióhoz igazítani nem mindenkinél egyszerű, sőt..., főként a mostani tesztkorlátozós időszakban.(#41151) D@ni88: az emlegetett súlycsökkenést is el kellett érniük valahogy, ami viszont tényleg nagy átépítést jelenthetett és ki tudja mennyit hozhat egy jobb balansz időben, gumikopásban. De szvsz az általad említett kicsit átdolgozott hátsó rész változtatás se kevés energiába kerülhetett.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #40848 üzenetére
Amilyen sz*r lesz jövőre a költekezőknek megengedett legnagyobb leszorító elő, akár ilyen eséseket is láthatunk.
A költségsapkás szabályok meg olyan kanyarsebességet adnak majd, hogy minden bukóteret át kell építeni, ha meg akarják őrizni a biztonságot.Kíváncsi leszek, hogy év közben is belenyúlnak-e a szabályokba. Mivel lehet olyan eset, hogy a költségsapkások 2sec-el gyorsabbak lesznek a költekezőknél, vagy akár épp fordítva, a költekezők 2sec-el gyorsabbak lesznek a költségsapkásoknál.
Az utobbi esetben simán el tudom képzelni, hogy még jobban lefojtják a költekezőket. Pl.: 16.000RPM-es limit, vagy akármi. -
D@ni88
addikt
válasz
D@ni88 #40726 üzenetére
akkor nincs eltiltva, csak felfüggesztve. most jöttek ki a felfüggesztés alól, aztán megint függők. hát ilyet. Csak jól gondoltam hogy akkor nem tiltják el őket. Egyszer kellene példát mutatni, de hát balf9szok
nem akarok a Mekinek rosszat, de már másodjára játszák el a becsületüket 3éven belül -
Motion_Blur
félisten
válasz
D@ni88 #40145 üzenetére
Nem tudok semmit..
Az viszont látszik, hogy nagyobb leszorítóerővel mentek a Ferrarik, mert top speedben jóval lassabbak mint tegnap és a középső szektoruk nagyon jó. Jó lenne ha legalább az egyik autó bemenne a 10-be. BrawnGP, Alonso, RedBullok nyilván jól megtankolva köröztek..mod: most olvasom, Kimi is KERS-el ment
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
D@ni88 #38574 üzenetére
Igen az autó az jó. Nem valami szélvész, de nem ott a fő hiba. Kicsit megbízhatatlan is. A csapategység szarabb mint a kocsi.
A Mclaren-nél kicsit félretervezték a kocsit, de legalább nem követnek el olyan amatőr hibákat mint a Ferrarinal ahol már tavaly óta megy az ügyetlenkedés.
Majd ha szabályosnak ítélik a dupla difit akkor úgyis új autót kell tervezni, amit persze már mindenki megkezdett, így a Ferka még azt a kis előnyét is elvesztheti ami nyers tempóban megvan a Meki ellen. Ha futamgyőzelem esélyes kocsit csinálnak a Ferrarinál akkor is ott van még az, hogy bármi váratlan dolog történik akkor szerencsétlenkednek és bukják a futamgyőzelmet, pedig a kocsi megvan hozzá. -
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #35965 üzenetére
Nem tökéletes az új Ferrari Ausztráliában
Kimi Räikkönen: "Délelőtt jól ment az autóm, délután viszont nem voltam elégedett a beállításokkal, pedig több változatot is kipróbáltam. Van lehetőségünk arra, hogy előrelépéseket tegyünk, de azt nem tudjuk, hogy a vetélytársakkal szemben ez mire lesz elegendő. Az időmérő edzés után többet tudunk az erőviszonyokról."
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #35707 üzenetére
Sokszor nem értem hogy tudtok leírni ilyeneket, pl
"az utolsó hétig 40tonnás trágyaszóróval megfelelő volt a teljesítménye... Aztán a BrawnGP-vel való motoradási program után hírtelen feljavult egy másodpercet."Ez annyira rossz..és ráadásul annyira nyílvánvalóan az, hogy az ember csak néz bele a mondatba, hátha valahol el van rejtve a lényeg. Hiszen egyértelmű hogy a Brawn Merga motorja nem azután került bele a Brawn gépbe, hogy az a pályán kiválóan teljesített.....
Nem is értem.
Arról nem beszélve, hogy egy autóhoz tervezett diffuzor nem 'hegeszthető' csak úgy át.
Az az egész autó 'hasától' is függ....itt a McLaren-nél nem az a kérdés, hogy ne tudnának pikk-pakk hasonló diffuzor tenni az autójukra (az már régen készen van szvsz), hanem hogy az FIA szabályosnak fogja nyílvánítani azt vagy nem. Ez egyébként igaz a Ferrari-ra is.
Nem is kell nekik a Bgp001 mesterien kimunkált diffuzora, attól az ővék kisebb-nagyobb mértékben amugy is el fog térni...hanem a méret a lényeg. Amennyiben az FIA rábólint a Bgp001 diffuzorának méreteire, már teszik is be a csapatok.
Az FIA-nak most azt kell mérlegelnie, hogy mi a jobb nekik üzletileg...mert ha a Toyota és a Bgp001 gyorsaságának nagy része a diffuzor milyensége, akkor engedélyezniük kell.
Mert így van esély a többszereplős világbajnoki csatákra, ami nekik egyszerűen nézettség.-Bernie-nek semennyivel nem lett vastagabb a zsebe, szted mennyivel kellene megkenni Bernie-t ahoz hogy kockáztassa a pozícióját? 50-100milla euro?
Amennyiben Bernie hagyná magát megkenni, azzal együtt támadási felületet is adna a McLaren-nek...elég lenne most a FOTA-nak átcsúsztatni a bizonyítékokkal együtt.
Másfelől a McLaren is tudja hogy nem tílthatják el őket,....a saját zsebük nem engedi, szükségük van a McLaren-re az F1-ben.-A Ferrari önerőben se legyél annyira biztos, mert amíg a McLaren botrány ki nem tudódott, addig a McLaren is hótiszta volt a drukkereik szemében. Az ártatlanság vélelme természetesen megílleti az összes csapatot, de erre várat építeni nem igen lehet mert pikk-pakk összedől az egész. Az ember nem is akar, ez technikai motorsport.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #35372 üzenetére
És ha mindenki kihegyezi a verdát 1 futamosra, akkor a akár Piquet is lehet VB egy 4-5 mázli győzelemmel.
Ha valami elhasználja a 8 motort, a 9.-et felesleges betenni ha a VB-ért megy az adott pilóta, mert úgysincs esélye.
Gyakorlatilag költségcsökkentés. Nem fognak elutazni az utolsó versenyekre. -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #34975 üzenetére
Nem most másolják, már rég kész lehet. Olvasd el a Sam Michael nyilatkozatot. Két csapatot látott a mezőnyben, akik autójáról az látszik, hogy már az első tesztek előtt terveztek bevetni egy überdiffúzort, csak a végletekig titokban akarják tartani. Ha tudták volna ezt, akkor ők is titokban tartják a magukét, és így nem ihletnek meg más csapatokat.
-
Bermi
aktív tag
válasz
D@ni88 #34970 üzenetére
"Mind1, a Mclaren altat mint az Óvónéni" van valami infód? link pls
egyébként, úgy legyen
de szvsz az első pár futamon dobogó is nehéz lesz, bár hamilton piszok gyors, így Neki be-be csúszhat pár 3. helyMOD: #34972) hunnylander, ja ők még mennek tesztelni, elkerülte a figyelmem, pedig volt róla szó, így már a fenti állításomaban se vagyok biztos
-
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #34422 üzenetére
"Nehéz volt. Nem tudom eléggé megköszönni a Mercedes-Benznek. Valójában a Ferrari és a Mercedes is rendkívüli támogatásáról biztosított minket, de kiderült, hogy a Mercedes motorja könnyebben illeszkedett a kasztninkhoz, mint a Ferrarié. Amikor erről karácsony körül megszületett a döntés, a Mercedes-Benz emberei fantasztikusak voltak és támogatták a projektet. De az alkalmazottaink érdeme is, hogy véghez vitték mindezt. Ha megnézik az autót, úgy tűnik, mintha azt a motorhoz tervezték volna"- mondta a brit, aki azt is elárulta, hogy a váltó viszont saját tervezésű, de az új erőforrás miatt természetesen kellett rajta alakítani.
-
Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- Goddess of Victory: Nikke
- Milyen videókártyát?
- Kuponkunyeráló
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest