- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
Aktív témák
-
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #49759 üzenetére
Aki Schumi barátja, rossz ember nem lehet...
-
LOTR
addikt
válasz
7Heads Drago #49717 üzenetére
igazából csak Kimit akartam beírni, de aztán rájöttem Barit is odaírom, Hamit talán akkor írtam volna be, ha interlagosban tavaly 6mp-cel később ért volna célba
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #49705 üzenetére
1:38.683
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #49700 üzenetére
Most viszont vagy ennyi volt ebben a gumiban vagy elvette, hogy óvja a motort. Nagyon belassult.
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #49696 üzenetére
Ezt látod én sem értem! Nem hiszem, hogy okosabbak vagyunk náluk, biztos van rá valami indokuk, de vajon mi???
-
Sdi
addikt
válasz
7Heads Drago #49690 üzenetére
GO KIMI GO
-
laci666
senior tag
válasz
7Heads Drago #49690 üzenetére
Az se vették észre amikor Barika belassult pedig csak lekörözés volt.
Na leeset neki Kimi 3. helye
-
vwpolopg
őstag
válasz
7Heads Drago #49673 üzenetére
Egy újabb eredményes hétvége a pályafutásában. Egy hétvégén a legtöbb szabálytalanság és pénzbüntetés és vezetni nem tud díj győztese!
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #49591 üzenetére
Jobb is, mint a Hringen, de azért várjuk meg a tömeg adatokat.
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #48682 üzenetére
Rá. Menni fog, a szomszédom szerint, mint a snájdig menkű.
És emberileg is nagyon tetszik. Hogy tudott örülni minden győzelemnek. És hogy tudott sírni, amikor Senna került szóba. És nem kellett tetetnie, mert benne volt. És nem volt olyan, mint a gyiróti tévé. Nagyképű.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #48442 üzenetére
Mi lenne? Amúgy nem Mercedes szurkoló vagyok a McLaren meg addig lesz az F1-ben ameddig a Ferrari. Mondjuk a McLaren-nek is leginkább csak azért szurkolók mert Hamilton ül benne. Ő pedig még itt lesz legalább 10 évig szerintem. Ha meg egyszer elmegy majd jön más. Ez már csak így megy.
-
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #48444 üzenetére
Kár, hogy nem Barrichello mellé teszik be...
Amúgy, örülök a hír hallatán! -
stvnppp
senior tag
válasz
7Heads Drago #47873 üzenetére
Itt most nem a kevlár kötél miatt volt a bünti! A kevlár kötél a felfüggesztés azon részét tartja, amire felcsavarozzák a kereket, a kerékkel közvetlenül nem is érintkezik. Itt a gond az volt, hogy fel sem csavarozták, ergo nem is volt, ami megakadályozta volna a kaszálást..
-
hossszú
őstag
válasz
7Heads Drago #47868 üzenetére
Azért kapták a büntetést mert tudatosan hibás autót engedtek ki a pályára.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #47732 üzenetére
csak ellesték
Raikonnent nézzük a kerékcsere után mire lesz képes!
Webbernél mit csináltak?:S
-
válasz
7Heads Drago #47188 üzenetére
Sumi?
-
8nemesis8
veterán
válasz
7Heads Drago #47188 üzenetére
Jó kérdés engem is érdekelne?
Szinte tuti, hogy nem engedik versenyezni Massát.Most Massa 10.lett, ha tratlék emberke megy, akkor nem 10.ről indulhat ugye?
-
AirBooms
addikt
válasz
7Heads Drago #46208 üzenetére
Nem volt higgadt, ritka butaságot csinált. Nagyot hibázott, megérdemelte!
-
PazsitZ
addikt
válasz
7Heads Drago #45119 üzenetére
Nem akarlak megbántani, de javaslom az értő olvasást.
Mert a hsz-em alapján nem értem a reakciódat.Egyébként csak most figyeltem meg 1:51-nél érdemes megnézni Vettelt, hogy engedik el ugyanott.
Most már felcsigáztál eddig nem is nézegettem a videót, de most megtettem.
Vettel, amint épp odért a bal oldalt betonozott részhez. Neccesen férne ott belül el még egy kocsi, főleg, hogy már megkezdte a kanyart, így még közelebb volt a pálya széléhez kanyar megkezdésekor.
Kimi-Webber , ugyanott a bal oldali betonozott rész kezdeténél. kb 20 centi a vonaltól és egy Ferrari szélessége.
A felgumizott rész Bár ez fura, mert az a rész ami itt felgumizottnak látszik, nekem is túl szélesnek hat.Pedig eddig nem is foglalkoztam különösebben ezzel, így látva konkrétan már jobban idegesít a dolog
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #45119 üzenetére
Levezető körön nem kolbászolhatnak az ideális íveken, ha jön mögöttük egy repülőkörös. Egyértelmű a videóból, hogy a pálya másik oldalán kellett volna lehúzódnia és elengednie Webbert. A kanyarvételét zavarta, az ahhoz szükséges szabad levegőt.
-
Male
nagyúr
válasz
7Heads Drago #44738 üzenetére
Bernie lehet, hogy már ífogalmazza a szerződést, amiben eladja az F1 nevet az új széria tulajdonosainak
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #44205 üzenetére
Gyuláék így kiokosítottak?
Röhögni lehet rajtuk, de borzalom, hogy a laikus nézők még be is veszik a hülyeségeiket.
A Brawn pont most kapott egy új első szárnyat és sok egyebet a korábbi futamokon is. Az autót ugyanolyan jól fejlesztik, mint akármelyik nagycsapat, vagy még jobban.
-
AMD Power
titán
válasz
7Heads Drago #44157 üzenetére
Sehol a Mercivel karöltve.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #44078 üzenetére
szép volt Barichello.. de Kova visszaelőzte
Barichello piruett még 6poziciót hátra
-
Misi 007
őstag
válasz
7Heads Drago #43947 üzenetére
Nem bírt bemenni a Q2-be...
Holott a másodhegedűs csapattársa simán bement!Barthezz2: Hát énis remélem hogy megtartják ezt a jó szokást!
-
Nowhereman
őstag
válasz
7Heads Drago #43263 üzenetére
Hát tudod Lonzinak azon a "lengyelpiacon" úgy 50%-kal több pontot kellett legombolnia 7x-es vb. Sumimisi ellenében a világbajnoki címért, mint ami Hamiltonnak kellett a britt búgócsigabajnokság nyertes és benzinkútvontatórekorder Massa ellenében,
Kubicána idén inkább csak a nagy baleseteket tudja idézni, mint a nagy pontvadászatokat.
Rosberg - Wurz, Nakajima - komoly ellenfelek. És az autó megbízhatatlansága meg mit befolyásolja, hogy valaki rendre lassabb a csapattársánál? - őt meg én említettem, akiknél - gombossal ellentétben - nehezen érthető az a sztárolás, ami van körülötte.
-
venember83
nagyúr
válasz
7Heads Drago #43263 üzenetére
Rosbergről más is beugrik a mai futam kapcsán, de nem akarom megbántani a szurkolóit.
-
Nowhereman
őstag
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
Jó, de szerintem azért Gombos most legalább hibátlanul megy. A maláj futamon nem nagyon tudta volna megállítani senki sem a Red Bullokat. Igaz, hogy már undorítóan mázlis - a múltkor 1,5mp-cel a vége elött vágott egy tökéletes kört, most meg miután nem tudja megtalálni a beállítást, a q3 végén meg vaktában belövik neki a szerelők az autót...
Mondjuk a három említettet:
Tavaly Hamiltont 1 pont választotta el attól, hogy saját hülyeségből ne bukjon két vb.-t zsinorban...
Vettel - a mezőny egyik leggyengébben előző pilótája...
Kubica - csak tavaly volt jobb a csapattársánál...Ezeknél még fárasztóbb, amikor még ennyi produktomot sem mutatók sztárolása:
Rosbergson - évi egy két alkalommal mutat valamit...
Buemi - 6 versenyen 2 alkalommal megy neki az elötte haladónak - ez még egy japánnak is dicséretére válna... -
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
Semmi gond nincs azzal, hogy nem kedveled Buttont, viszont igen hülye példát sikerült összehoznod.
-Kubica jelenleg a saját hibájából eldobott futammal és nulla ponttal az utolsó előtti helyen áll a bajnokságban. Bourdais, Buemi, Kovalainen is stabilan veri.
-Hamilton és Vettel is dobta már el az autót a saját hibájából ebben a szezonban.Szerintem Button idei szezonban nyújtott teljesítményébe nem nagyon lehet belekötni.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
7Heads Drago #43214 üzenetére
Kiminek lággyal kellett volna rajtolnia és akkor megtartja a második helyét és a 2. tankolásnál Button-t szorongatta volna.
Így hogy Vettel nullázott szép kis előnye van Buttonnak.
-
Bibby
addikt
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
"Ha ugyanezt a kocsit..."
Ha nyolc lábam lenne pók lennék.
Azért meg külön én kérek elnézést hogy egy monte carlo-i győzelemnek ujjongva örült valaki. Sőt úgy általában bármelyik győzelemnek az F1-ben. De te nyilván jobban tudod mekkora dolog ez, hiszen belülről éled át az egészet.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
7Heads Drago #43207 üzenetére
Szerintem a Ferrari kíméli jobban a gumikat. Kimi alatt a lágyabb csak 2-3 kör után melegedett be, míg a BrawnGP-k már 1. de maximum 2. körben felmelegítették a gumikat. Kimi ráadásul 25 kört ment a lágy gumikon, és a végén nem tűnt megviseltnek az első gumi. A hátsókat nem láttam, de a köridőkből valószínűleg azok sem voltak vészesen elkoptatva.
-
válasz
7Heads Drago #43207 üzenetére
Jók voltak végre, ez tény
Sajna most csak ennyire volt elég, de ami késik nem múlik
2 hét mulva remélem hasonlóan hozzák a szintet
-
PazsitZ
addikt
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
Főleg hogy a futam végén Button még mindig úgy ordít, mintha az idén, illetve ezen a futamon is nem ők lennének a toronymagas esélyesek.
Nem tudom ez miért zavar, legalább látszik, hogy motivált és örül a győzelemnek. Szerintem nincs ezzel semmi gond. -
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
Már az is baj, ha valaki szívből tud örülni a győzelemnek? LOL
-
proof88
addikt
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
Mondjuk mindig ez van a győztesekkel...
Button folyton úgy ordít, mint aki először nyer.
Hamiltonnál sokaknak az édesapja mutatása a TV-ben nem tetszett.
Kimi ha nyert, akkor nem örül neki, meg nem érdekli az egész, minek ül a Ferrariban...
Alonso nagyképű.
Schuminál mi volt a helyzet? -
zed1983
őstag
válasz
7Heads Drago #43196 üzenetére
Ha ugyanezt a kocsit egy
Na meg egy Raikkönen... -
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #43158 üzenetére
igen, mégis a 2. helyen van, és folyamatosan ott tud lenni, 1 button botlás és egy esetleges Barichello győzelem sok mindent megváltoztathat, Barichello elég stabil, én nem szeretem azt aki lenézi, vagy a múltja miatt vagy bármi miatt is! ne felejtsük el hogy bekell érni a célba, és ő beért. Nézd meg Piquet- vagy Kovalainen, mind a ketten kiesnek, pedig a Mclaren is jó volt ezen a hétvégén...
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #43146 üzenetére
akkor kit látok én a 2. helyen?
-
kételkedem
addikt
válasz
7Heads Drago #43146 üzenetére
Ha jól láttam Károly herceg erre a gyerekre várt ott a porondon
-
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #43093 üzenetére
12l/s
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #42980 üzenetére
nem büntin szerintem..
a két Brawn nagyon elment
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #42980 üzenetére
Nem bünti volt.
ronaldo: A rajtra gondoltam, és konkrétan arra hogy majd Rai feljöhet az első helyre.
-
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #42890 üzenetére
7Heads Drago, RE: [link] : Üdv! Az eset kb. Jan. elején történt, s a következő: Egy fiatal fickó (20 év körüli) átszakítva a szalagkorlátot zuhant vagy 35 métert lefelé és a 7 méterrel a föld felett lévő templomtetőben kötött ki. Valószínűleg, ittas állapotban is volt. A templom papja pedig minden jót kíván neki a felépüléséhez. A kár, közel 40millió forintnak megfelelő.
Remélem, segítettem -
proof88
addikt
válasz
7Heads Drago #42921 üzenetére
Hát nem tudom, mennyivel jobb a Renault a Toro Rossonál. Meg tavaly Vettel volt a csapattársa, ott is túl nagy volt a különbség köztük.
Más: szurkolok Kiminek, hogy mutasson valamit, de a városi pályákon sosincs szerencséje, főleg ha megint ott lesz Schumi, revansot vesz újra Kimi tiszteletlen magaviselete miatt.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #42895 üzenetére
"Ham, Kiss My Ass" feliratos kép nagyon jó
-
Gyusz
őstag
válasz
7Heads Drago #42895 üzenetére
Kubica, mint Timmy
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #42891 üzenetére
ez a nagy ütközések videó tetszik
mondjuk a német zene elég érdekes hozzá.. nekem a zenéje nem tetszett! de a videó jó volt! Én azt mondom hogy a rajtot követő első kanyarban lesznek akik összefognak akadni! Szerintem... illetve majd az alagút előtti leglasabb kanyarban is lesz szerintem valami baki, az szét szakíthatja a mezőnyt, mint ahogy volt már erre példa az elmúlt években
Nagyon várom a futamot, kedvenc futamon, a táj teszi meg a pályavezetés, de ez a legszebb. és tök jó mert tervezik Rómába az új hasonló futamot! Tetszik hogy még színesebbé teszik a jobbnál jobb pályákkal a F1-et.
-
ronaldo
őstag
válasz
7Heads Drago #42868 üzenetére
Persze, hogy jól jön, nem is ezt mondtam. De a verseny végén aligha számít, hogy a rajtnál amúgy egymás mellett voltak az 1-es kanyarnál, de Button fordult elsőnek.
Schumi pedig valóban előzött ott jópárszor, de egyrészt az a Ferrari messze nem ez a Mclaren volt, a pilótákról nem is szólva.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #42806 üzenetére
Az első kör végére kb a 10 hely körül lesz.
Ha a rajt után a mezőny harmada-fele összetöri magát, csak akkor.
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #42746 üzenetére
Nekem Barichello most egyáltalán nem tűnt búsnak. Kifejezetten sokat vigyorgott.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
7Heads Drago #42679 üzenetére
Kova verte a CS1-ben, és az SZ1-ben. Összesítve is ő érte el a jobb időt. Szerintem 5. 6. 7. hely valamelyikére hozhatta volna be maximum, ha nem hibázik, és nem vágja neki a falnak.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #42679 üzenetére
Láttad kiírva a kormány kijelzőn hogy "Hamilton's setup"?
-
aesir
veterán
válasz
7Heads Drago #42659 üzenetére
Konkrétan Webber egerészett Massa előtt, ezért az utolsó leggyorsabbnak szánt köréből idő előtt kiszállt. Hát így.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #42659 üzenetére
szerintem Massa más taktikán van!
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #42582 üzenetére
meglátjuk! Buemi elég ügyes pilóta, itt kijöhet hogy mit is tud
Hami5.
Barichello nagyon szépen megfogta!
kemény kveréken úristen
de dúrva.
-
madstunt
addikt
válasz
7Heads Drago #42550 üzenetére
Oliverda: Na neeee nem lehet ekkora barom tubicácska....
Am meg nekem elég sok ismerősöm visszaemlegeti a nagysumákot -
madstunt
addikt
válasz
7Heads Drago #42536 üzenetére
ezt betette rendesen,nem hogy 10ben hanem első
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #41854 üzenetére
Hát, hogy Kimi hol kapált, nem tudom. Én a gyikhegyen. A tavalyi veres nedüt kóstolgatva. Nem én vezettem hazafelé.
Male: Igaz. Amikor a 13. körben szóltak Massa-nak, el kellet volna kezdeni spórolni, és akkor tuti csak egy pozíciót veszit. Vagy tankolni. De nyomni is, meg tankolni sem, az nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #41820 üzenetére
-
D@ni88
addikt
válasz
7Heads Drago #41812 üzenetére
Tényleg vitt egy kanna benzint?
vagy csak poénból írtad?
-
Ijk
nagyúr
válasz
7Heads Drago #41812 üzenetére
Azon nincs vita, hogy ha te bebújsz szélárnyékba kevesebbet eszik. Én azt gondolom, hogy aki mögé bújsz be annak a teljesítményéből fogsz elvenni. Jó lenne valami tudományosabb leírás.
-
laci666
senior tag
válasz
7Heads Drago #41790 üzenetére
Csak hát ha megvan kötve a keze úgy nehéz kikaparni
-
jpm
senior tag
válasz
7Heads Drago #41778 üzenetére
akkor inkább a Torro Rosso nyert, mentek ketten vagy 1,5km-t
-
Brent
aktív tag
válasz
7Heads Drago #41760 üzenetére
Most nem. De csak azért mert hiányzott a tudjuk ki!
-
Peat;)
veterán
válasz
7Heads Drago #41754 üzenetére
Ez a taktika hülyeség volt nem kicsit. Nem hinném hogy ő kapja meg (már logikusan pontok miatt) a jobb versenymérnököt és ez ma látszódott is, ez hülyeség hogy menet közben egyoldalúan módosít egy pilóta...bár ma nem cikizem a retekklubbot mert nem volt Palik.
Ameddig nem váltottak őt lehetett várni első helyre, elcseszték. De mi ez a Ferrarihoz képest.Egy Schumacher/Alonso és a mögöttük felépített csapat már a vb-ért kezdene harcolni egy ilyen autóval. Én a gyárban lévőket sajnálom, kidolgozzák a belüket a semmiért.
-
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #41695 üzenetére
Majd a kockás zászlónál betotyog valahogy...
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #41660 üzenetére
Nem nézem ott.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #41630 üzenetére
Akkor mostmár 5 SC.
-
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #41651 üzenetére
Kimi meg Schumachertől, mi? - by. "RTLK-komment"
Bizony, már előrébb van! - csak egy kis "barmolás" kellett
-
Csabee.
nagyúr
válasz
7Heads Drago #41614 üzenetére
bő 70perc és raaaaj
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #41608 üzenetére
Ez mi? Nálam szimfónikus Beatles szám megy alatta aláfestésnek.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
7Heads Drago #41594 üzenetére
Nem lesz Schell reklám. Juhé
Ma jutott eszembe, hogy Bahrein-ben sem reklámozott Palik. Pedig én azt tippeltem, hogy 10. kör környékén már elkezdi, de hiába vártam.
-
ronaldo
őstag
válasz
7Heads Drago #41557 üzenetére
Tavaly hamilton ennyiszer nem csúszott meg esőben, mint mondjuk csak az elmúlt vizes futamot figyelembe véve. Szerintem ebbe az is belejátszik, hogy ez nem ugyanaz az autó, mint tavaly vagy tavalyelőtt. Ha már szárazon se világverő a tapadás, akkor nedves aszfalton vajon milyen lehet? Persze nálam az "esőmenő" kategóriához az is szükséges, hogy ne csak top autót tudjon zuhogó eső közepette az útra ragasztani...
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #41576 üzenetére
Tehát szerinted ha valaki háromszor kipördül egy versenyen de ennek ellenére végül mégis pontszerző helyen beviszi az autót akkor az nem érzi a tapadás határait. Jóvan.
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #41557 üzenetére
Nagyon nagy egyetnemértés
Hamilton kifejezetten jól megy esőben, úgye ott a Monza-i futam, ahol telitankolva fékezte ki Kubica-t, ahol átdobálta felülkormányozva a kerékvetőn az autóját, és ahol ott előzte meg Kimi-t ahol ez egyáltalán nem megszokott.
..vagy ahogy Kimi-vel harcolt Spa-ban a hirtelen lezuduló esőben slick-n.
Nem tudnám azt mondani hogy nem megy jól esőben.
....amikor Hamilton nyert az élről esős versenyt akkor onnan persze könnyű, mert tisztán lát meg ilyenek...ha jól emlékszem én példálóztam Talma-val, hogy élről sem könnyű behúzni egy esős versenyt.Fogalmazzunk másként, MS jól ment esőben...még is tudott kicsúszni és 'elverődni' is. Senna, pont a megemlékezése napján leragadtam egy jó stream-nél, szal ő is tudott megpörögni esőben.
..megpörögni mindenki tud, elég annyi hogy többet akarjon elérni mint amit a technikája lehetővé tesz, és Hamilton általában mindig a lehető legjobbra megy...egy futamot kivéve.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #41557 üzenetére
"Hami gyors esőben, de szerintem nem érzi a tapadás határait"
Javaslom a 2007es Japán illetve a tavalyi Brit nagydíj megtekintését.
-
venember83
nagyúr
válasz
7Heads Drago #41517 üzenetére
7Heads Drago plusz JJános: Nem hiába írtam, hogy legalább, tessék értelmezni. Szmájliról nem is beszélve.
-
Peat;)
veterán
válasz
7Heads Drago #41481 üzenetére
1. Jenson Button, Brawn GP, 646kg
2. Sebastian Vettel, Red Bull, 651.5
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 649.5
4. Felipe Massa, Ferrari, 655
5. Mark Webber, Red Bull, 651.5
6. Timo Glock, Toyota, 646.5
7. Jarno Trulli, Toyota, 655.5
8. Fernando Alonso, Renault, 645
9. Nico Rosberg, Williams, 668
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 660
11. Kazuki Nakajima, Williams, 676.6
12. Nelson Piquet, Renault, 677.4
13. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 676.3
14. Lewis Hamilton, McLaren, 683
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 678
16. Kimi Raikkonen, Ferrari, 673
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 669
18. Heikki Kovalainen, McLaren, 657
19. Adrian Sutil, Force India, 675
20. Giancarlo Fisichella, Force India, 656Ennyi kimásolás tán belefér, most nézem hogy nem is az FIA oldala, mindegy, akkor Bernie papáé, ne kattintsunk már annyit nekik.
Ez alapján Alonsonak másodiknak, illetve nem, elsőnek! kéne kijönnie. Valahogy úgy sejtem, ismét kibír majd 1-2 kört, ha annyit mint múltkor akkor Barikával együtt jön ki. Barika nehezebb volt mint Button, szóval ennyit arról, hogy Button őstehetség míg Barika egy töketlen alak, miközben üzemanyag korrigáltan kb ugyanazt futják időmérőn. Futamon majd kiderül össze kapta-e magát a brazil. Buttont most szerintem többen is elkapják, már a rajtnál is meg boxban is. Nem lesz fogpasztareklám.
-
venember83
nagyúr
válasz
7Heads Drago #41488 üzenetére
Nem tudhatta, hogy a többiek mennyi üzemanyagot cipelnek. Nem kell mindig mindenkiről a rosszat feltételezni.
-
PazsitZ
addikt
válasz
7Heads Drago #41481 üzenetére
A kipufogónyílás körüli új aero burkolaton kívül az egyik fejlesztés a kormányoszlop alacsony pozícióba való elhelyezése (bal nyíl), ugyanezen a szinten mint az első felfüggesztés "alja" (lower wishbone)
Ez alacsonyabbra helyezi a kocsi gravitációs középpontját, növelve az egyensúly és az irányíthatóságot.Ha jól értelmezem
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #41481 üzenetére
Most Button nincs agyig tankolva, szóval kell egy jó rajt és ki kell autózni egy kis előnyt a többiekhez képest.
-
válasz
7Heads Drago #41481 üzenetére
Az autókéra voltam kiváncsi nem a pilótákéra
De látom már megvan az is.
Első 4ben Massa a legnehezebb
És így is megverte a Webbert is meg Glock-ot is
-
!Overdose!
őstag
válasz
7Heads Drago #41475 üzenetére
Mindketten 70kg körül mozognak.
-
PazsitZ
addikt
válasz
7Heads Drago #41337 üzenetére
Padig még Piquet is bejutott
Ferrari csapatnak meg gratulálok, taktikailag tényleg sehol nem vannak, igazából persze már tavaly óta csak mélyrepülés van, ezek a helyzetek egy ilyen múltú csapatnál k*rva nagy szégyen.
Ez a Ferrari belülről esik egyre inkább szét. Ezért lassan tényleg kár
Náluk már nem azon kell gondolkozni, hogy melyik évi autót, hanem, hogy egyáltalán akarnak-e szerepelni F1-ben. -
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #41337 üzenetére
Igen, jöhet helyettük B. Senna meg a "szöke nő"
Bari meg "megnyeri a VB-t"
Raikkonen elment fagyizni, vagy mi van?
-
gV
őstag
válasz
7Heads Drago #41090 üzenetére
hétvégén annyi lehet az előrelépés h mind2 ferraris pontot szerez, többre nem számítok
-
Pá
addikt
válasz
7Heads Drago #41090 üzenetére
Ha a hit hajtaná az autókat Barika és Fizikó harcolna a vb címért.
-
puttputt
őstag
válasz
7Heads Drago #41047 üzenetére
Egyébként, nem tudom, hogy került Gene a Ferrarihoz... elég durván leszerepelt első-második számú pilótaként. Még Wurz-ot valamennyire megértettem, mikor visszament "teszternek"...
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #41047 üzenetére
Gene nem mondott ilyeneket.
-
Pá
addikt
válasz
7Heads Drago #41026 üzenetére
Téynleg erről jut eszembe.
Volt már olyan pl, amikor Mekinek leszakadt a tükre verseny közben. Nem tudom volt-e ilyen, de ha emiatt mondjuk a versey közben a minimum súlyhatár alá kerülnének, azért járna büntetés?Hogy van a pontos szabályozás?
Vagy pl ha valakinek leszakad az első vezetőszárnya, amíg beér a boxig lehet, hogy a min súly alatt köröz a pályán. Ez nem szabálytalan?
Jah és nem F1 jancsik magánvéleményére vagyok kíváncsi, csak az írja be, aki valóban ismeri a szabályozást.
-
ronaldo
őstag
válasz
7Heads Drago #40484 üzenetére
Egyébként nem mentek rossz tempót. Jó, a Brawn-okhoz közük nincs, ahogy a Red Bullhoz se, de a Toyota és a Mclaren teljesen fogható.
S ahogy én éreztem a futamon, ez az eltolt taktika inkább káros volt, ugyanis az első etapot a gumik nem nagyon bírták. Illetve ahogy azt jósolták, pár körre vissza kell venni, hogy a forrósodást visszaszorítsák. Ment is Kimi legalább három vagy négy olyan kört, el is dobott vele 4-5mp-t.
Mondjuk ha többiek ritmusában versenyezve se lett volna sokkal előrébb, csak közte és hamilton között van 20mp. Pedig azonos tempót mentek végig a futamon.
-
ronaldo
őstag
válasz
7Heads Drago #40468 üzenetére
Nem tudta volna megtartani a helyét... Ha barika odacsap a lovak közé, tisztán 6-8 tizeddel gyorsabbak... Így legalább nincs megalázó előzés
-
Nowhereman
őstag
válasz
7Heads Drago #39928 üzenetére
ujujujuj!
Valamiben tényleg az új Schumaher! Már megvan a kiterjedt a mégrecskázásközbenisrágondolok klubja!
Nem fogod elhinni: Prost is használta Laudáét és Senna is Prostét/oszt el is lesték/. Tanulni sosem késő, és legfeljebb az analfibéta bunkóknál égő. Vettel is az F1-ben tanulta meg hogy ügyeljen a követési távolságra!De ha már itt tartunk, Vettel és Webber esetén is van közös vonás. Mindketten 1 pontot zsákoltak az első futamukon, csak ehhez Vettel egy BMW-vel a szezon legtágasabb pályáján 1mp-vel lassabb autókat kisérgetve lett 8., míg Webber egy Minardival klassziskkal jobb autókat maga mögé utasítva lett 6.
Lehet süketelgetni, egyenlőre még csak a 3. futamnál tartunk és 2-1 az állás. s mivel Monacotól kezdve lehet hogy a szezon Red Bull háziversennyé alakul, inkább reméljük, hogy nem kutyaütők ülnek azokban az autókban...
-
Jadro
veterán
válasz
7Heads Drago #39905 üzenetére
Ez a Webber elég nagy rinyagép. Eddig még egész szimpatikus is volt, de ebben az idényben kezdem megutálni. Vettelnek viszont szurkolok.
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #39905 üzenetére
"Két olyan versenyzőt akartunk, akik a határon autóznak, és hajtják egymást. Ezt megkaptuk."
Motion_Blur: Hát talán nem kellett volna elmondani? Bár volt rá példa már, hogy valaki a csapattársa beállításait használta.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #39905 üzenetére
Uhhh azért ez nem kicsit égő
-
Pompi
nagyúr
válasz
7Heads Drago #39763 üzenetére
"Piquet megpördült.
Hamilton kétszer ment a pályán kívülre ugyanott.
Kimi is volt kint.
De volt még más is."Hol? A boxutcába vezető kanyarban?! Én akkor másik adót néztem, vagy te (is) kevered a célegyenesre vezető kanyarral....
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #39763 üzenetére
Igen, én is úgy emlékeztem, volt forgalom rendesen.
Vettel, és Button között döljön el a VB? Hát én nem bánnám.
Egyébként Sumi honnan hozta fel a Ferrarit? És nem mindjárt jöttek az eredmények. De volt egy pilóta, akire lehetett számítani, aki mindíg teljes erőből igyekezett, akire lehetett építeni, aki nem dobta el az autót. És Vettel is ilyen versenyző lesz. Aki ezt utánnacsinálja, amit legutóbb a Q3,Q2,Q1-ben produkált, a kalapom leveszem, és a fejem meghajtom. Még akkor is, ha nem jött be a taktika. -
simonzé
addikt
válasz
7Heads Drago #39689 üzenetére
Az én "kedvencemnek" végre esélye van nyerni, ő 2002-ben debütált, és eddig sajnos nem tudott sokat mutatni, de a csapattársait mindig látványosan lealázta. Nekem igazán nem kíváhatod hogy a mezőny végén szenvedjen az emberem, eddig végig ott volt.
Valljuk be, nem árt az F1-nek ha nem egy legendás csapathoz igazítják a szabályokat, és az sem rossz amikor a kisegerek megrángatják az oroszlánok bajszát, majd kétvállra fektetik őket.
A szurkoló dolga hogy akkor is a "kedvencének" szurkoljon amikor az nem produkál eredményt. Könnyű akkor Ferrarisnak lenni, amikor évek óta tarolnak. Volt olyan időszak amikor 15 évig nem rúgott labdába a Ferrari, az igazi drukkerek akkor is vonultak velük, mert nekik piros a szívük. Többek közt ezért nem vonult vissza az F1-től 1992-ben a Ferrari.
Én a jó versenyeknek szurkolok, nem a Ferrarinak, a Mekinek meg a többieknek. A teljesítményt ismerem el, és nem vagyok fanatikus semmilyen irányban. Az F1-ben Nigel Mansell óta nincs igazi kedvencem, mert '92 óta senki sem érdemelte ki ezt a küzdeni akarásával, a bátorságával és a tudásával. Nem, Schumacher sem.
Hamiltont és Buttont is elismerem, ahogy Alonsot, Kubicát, Massát, Rossberget, Webbert, Sutilt és Vettelt is. Az meg hogy jelenleg (a világgal együtt) kárörömmel nézem a nagyok szenvedését, és a felemelőnek tartom a kicsik mennybe menetelét az én egyéni döntésem. Határozott saját véleményem van, de képes vagyok meghallani másokét is, és belátni ha igazuk van. Csak a fanatikus idióta csőlátásúakat nem bírom, mindenki mást elfogadok.Buttonnak különben én vagyok a kabalája. Autogramot kértem tőle, aznap megszerezte az első poleját. Két évvel később Hozzáértem pár cseregumijához, aznap megnyerte a versenyt. Nem is értem idén hogy tud ennyire jó lenni, amikor nem vagyok ott.
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest