- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Nagyon sok emberen múlott ez a javulás, szóval ha ő hat tizedet hozott, akkor a többiek mit találtak? - Ferrari doksikat az asztal alatt Magas labda volt, sry
Sajnos nincsenek a Hamilton-drukkerek tisztaban azzal amit mondasz, pedig szereny vorossegemnek is nyilvanvalo, h tesztek alatt ki vegezte a melot, mert nem Hamilton az biztos... -
venember83
nagyúr
Kiveve ha kiderul, h a spanyol kapcsolat utjan jutottak a McLarenhez a dokumentumok, na eleg volt, visszafogom magam. Csak fajo, h ilyesmit buntetlenul hagy a FIA, mikozben csomo mas aprosagert sokkal komolyabb buntetest ad. Befejeztem, tenyleg, sry.
Hamiltonrol meg 1 kifejezes jut eszembe: tul szep, hogy igaz legyen...
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Miért ki is-mi is Hamilton?...most már kifejezetten szeretném tudni
Meg az érdekes szituációkra is kiváncsi lennék....főleg Alonso-val párhuzamba állítva.
Mit is csinált ez a Hamilton gyerek hogy most kiderült róla hogy nem is az ami....
Egyvalami valóban megváltozott az év eleje óta, akkor még nem volt a VB esélyese. -
#70869248
törölt tag
Sztem most sincs akadálya hogy családcentrikus legyen, vagy tanuló.
A szerény és visszafogott, pedig ..nem tudom ez megítélés kérdése...nekem nem tünik szerénynek de szerénytelennek sem, valószínűleg voltak kevésbé kiegyensúlyozott pillanatai...gondolok itt arra amikor keményen beszélt RD-vel (bár nem csúnyán mint az pillanatok alatt elterjedt és le is lett reagálva..)
Ha gazdag az lenne a baj, ha szegény akkor meg túl szép hogy igaz legyen.
A Playstation partnerén Alonso-t érted?? Sztem ha Alonso arról beszél hogy ő fél másodpercet adott/hozott a McLaren-nek..és ebből semmit nem kap vissza, az érinti a másik versenyzőt. Egyfelől én még ilyen véleményt nem hallottam senki versenyzőtől, mármint hogy ő hozott fél másodpercet..itt tudtommal közösen dolgoznak egy célért..csapatként.
Amennyiben ő előjogokat szeretne a csapattársával szemben (mert gondolom nem a veterán Mercedes ajándékra gondolt elsősorban), az elég meredek.
Lehet ..sőt biztos hogy Alonso nagyobb/több tapasztalata több hasznot termelt a McLaren-nek, de mindeközben Hamilton is róta a tesztköröket.
Alonso F1 pályájának kezdetén sem került hátrányba azért mert ő tapasztalatlanabb volt,...senkitől nem hallottam még ilyet. -
#70869248
törölt tag
Nem kell ferdíteni...nem hülyeségnek mondta hanem alaptalannak, és nem volt benne semmi ''nagy az arcod spanyolka'' sem. Semmi mást nem mondot mint amit Ron Dennis is.
Ennyi a történet.
Alonso meg tudta hogy hova megy, ha igazak a hírek, akkor a McLaren abban a hírben van, hogy egyenlően bánnak a versenyzőikkel. -
hunnylander
őstag
Mi az hogy mellé áll a csapat, ha lesz pontelőnye? Abszurd. A Meki alájuk rakja az autókat, 'oszt menjetek gyerekek', 'csak ne egymásnak, mert lesz dá-dá'. Ennyi, győzzön a jobbik.
De nehezen nyelik le az Alonso drukkerek, hogy Hami is megkapja mind a négy kereket.
Vagy:
De nehezen nyeli le a Lonzi gyerek, hogy Hami is kap négy kerek...
...@
''Ami rímel az igaz. Ami rímel az jó.'' - mondta Pumukliwww.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Nem, számomra sincs egyenlőségjel a két nyilatkozat között.
-[link]
Hamilton nem mond mást mint amit Haug, RD...vagy Pedro, vagy a fejlesztőmérnök mondana.
A fejlődés nem egy ember érdeme, és a technikai sport nem egyéni sport...mindenkinek meg kell tennie a magáét.
Alonso az év elején még azt nyílatkozta hogy át kell alakítania a vezetési stílusát a Bridgestone gumik miatt, most meg már ő hozta a fél másodpercet.
Mindenki rakta bele a tesztkilométereket a verdába, hogy legyen adathalmaz amiből dolgozni lehet (most a kémbotrányt figyelmen kívűl hagyva).
Egy versenyző a legtöbb amit akarhat az az egyenlő feltételek,...mert akkor a többi már rajta múlik.
Az hogy a McLaren-nél nincs csapatsorrend az meg nem az én gondolatom, hanem Ron Dennis közvetíti.
Szal én nem vágom mi a gubanca Alonso-nak, azt a csapatot is megvádolta aminek a két címet köszönheti, és ami tényleg köré épült, azzal hogy tudatosan hátráltatják mert nem akarják hogy a McLaren-hez vigye az 1-s rajtszámot... -
snecy
senior tag
Láttam a GP2-ben, de asszem nem kell bemutatni azt, hogy a japán versenyzők mire mentek eddig az F1-ben. Ne aggódj, nem Nakajima lenne a kivétel. Ralfot nem tartom jó versenyzőnek, de Nakajimára felesleges lenne csak azért lecserélni, mert a Toyota nyomja őt..te is beláthatod ha egy japán versenyző az F1 közelébe kerül, az maximum azért van, mert cserealapon a csapat kap motort, feltéve ha a japán versenyző helyet kap a csapatnál..
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
Nekem sincs velük az ég világon semmi bajom, csak megállapítottam, hogy az F1-ben még nem igazán sikerült maradandót alkotniuk..azzal együtt hogy az alsóbb kategóriákból több mint féltucat olyan japán versenyzőről tudok, aki már sokra vitte. Ezzel nem csak a Japán nemzet van így, hanem még nagyon sok másik is, amelyik a hosszas jelenléte ellenére nem ért el nagy sikereket Lehet hogy az utóbbi időkből Sato Indianapolisi 3. helye jóideig megismételhetetlen lesz a japánok számára...
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
venember83
nagyúr
Hat nem tudom, de ha nyer a McLaren akkor rendori vedelem kell majd az angol istallo dolgozoinak, mert az olaszok nem lesznek tul boldogok s elojonnek kulonbozo negativ erzelmek, amiket maskor csak-csak elfojtanak, de iden szvsz nagyon McLaren-ellenes hangulat lesz. Aki nem tudja miert az gondolkozzon picit
-
Motion_Blur
félisten
Te meg már azt kezeled tényként, hogy a Ferrari drukkerek ''megvernek pár szerelőt''...
Megint tele van feltételezéssel ez a hsz is. Én pl. nem fogom azt mondani, hogy a Ferrari nyert volna. De a McLaren kapjon valamilyen büntetést, legalább a konstruktőri pontokat vegyék el. Vagy szerinted minden maradjon így, ne kapjon a csapat semmiféle megrovást? Ez ám a sportszerűség...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Szerinted az eddig elért eredmények tükrözik az autóban meglévő lehetőségeket a csapatodnál?''
Egyértelmű, hogy nem. Sajnos se Kimi, se Massa nem érhet Schumi közelébe + Brawn hiánya is látszik, nincsenek már azok a zseniális taktikai húzások. Ha a Ferrari elveszti a VB-t (ami valószínű), az annak köszönhető, hogy a versenyzők nem tudták kitaposni az autóban lévő potenciált + gyakori volt a technikai KO. A jogtalan adatbirtoklásra nem térek ki, nem lehet tudni, hogy az hány százalékban van benne a mostani pontállásban...
Ugye azt meg nem gondolod komolyan, hogy a monzai pályamunkások és a fanatikus szurkolók erőiket egyesítve ellepik a paddockot és összeverik a McLaren szerelőket?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
Valamifele protestalas ugyis lesz, ebben biztos lehetsz, ha mas nem, akkor csomo zaszlo/''banner''.
Hosszu hsz-t irtam, de meggondoltam, ott egye meg a fene az egeszet! Szomoru, h ilyen kihagas utan meg jogai vannak 1 csapatnak... Rothad a vilag es nem, en nem vagyok helikopter
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
Kíváncsi leszek én arra a versenyeket nyerő autóra.Nem akarom őket leírni,örülnék neki ha egy-két versenyt nyernének.S Rosberg ha marad,akkor sikerülni fog nekik.
Rosberg csapattársa marad Wurz?FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
Kívánok nekik minél sikeresebb jövő évet.Rosberg megérdemelne legalább 1 győzelmet,de minimum dobogó környékén jó lenne látni.Ha a bmw-k szintjére felérnek az már jó teljesítmény.Szívesen néznék egy kis BMW-Williams csatát.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Motion_Blur
félisten
Drukk nekik, tényleg szimpi csapat Rosberg meg szélvészgyors ott a helye a dobogón
De azért azt Te sem gondolod komolyan, hogy jövőre megverik a Ferrarit? (tudom, nem írtál ilyet, csak utáltál rá)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
Nem kicsit... xD
Jó lenne ha a Williams ismét top 3 csapat lenne. Remélem összejön nekik. A Ferrari pedig 2005ben már megmutatta hogy hogyan kell szépen visszaesni. Persze, tudom... a gumik miatt volt az egész.
[Szerkesztve]"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
Ki így nézi ki úgy.
A Ferrari nem írta alá a tesztkorlátozást (azzal ölték volna igazán meg az esélyeiket).
A Ferrari tesztelt amennyit tudott, de azokban az időkben mikor uralta a mezőny általában már az év felénél készült a következő évi autó (vagy már tesztelték).
A Michelin augusztusban bedobta a javaslatát, amit aztán el is fogadtak. Ezzel került a Ferrari hátrányba,..és legfőképpen pedig azzal hogy a Michelin javaslata az a Bridgestone gyengeségeire épült...az hogy majd a keményebb gumival több lesz az előzés azt már akkor tudta mindenki (vagy nem, mindegy) hogy duma...a 60körös gumival kevesebbet fognak rizikózni. Azt hogy még veszélyes is, azt csak később tudtuk meg (Kimi-nél).
A Ferrari egyébként nem kent a gumira semmit, én MS egy nyílatkozatában sem olvastam hogy a gumi miatt (vagy akár a csapat miatt) van hátráltatva.
Az autót hozzá kellett igazítani a gumihoz, ez volt az autó évközi fejlesztésének az alapja. -
Motion_Blur
félisten
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy a Ferrarinak kell sokkal agresszívebben és gyorsabb ütemben feljleszteni, mivel ők vannak ponthátrányban és a Ferrari a megbízhatatlan. Az, hogy a McLaren a minden 2. évben jó, ez nem törvényszerű a jövőre nézve.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A konstruktőri versenyből való kizárást tartanám jogosnak, egyéniben nem venném el a pontokat. Illetve a személyi felelősöket eltiltanám a sport minden formájától, örökre.
''azért csalnak mert lehet'' - köszi, de ez nekem nem magyarázat
prmcsk - biztos ennek a hátterében is a FIA - Ferrari tengely van... LOL
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-
venember83
nagyúr
Na latod az pl vicces lenne, 2 evig kizarnak oket s bimerek nyernenek mindent Vagy olaszosan visszavennek a Renaulttol az utobbi 2 vb-cimet.
Nem lesz itt semmi, szepen megallapodnak az ugyvedek valahogy s megy a por az emberek szemebe. Lassan az igazsagszolgaltatas szo elveszti eredeti ertelmet s csak ironikusan fogjak hasznalni az emberek. -
venember83
nagyúr
FIA mar a nyaron meg kellett volna hozza a dontest s kesz. De ebben nehogy a Ferrari meg a media legyen a hibas. Media felfujja a dolgot, Ferrari is ezt teszi. Ettol McLaren ugyanugy bunos. Pilotakat nem kene bantani, de ok szerencsetlenul belekeveredtek a dolgokba, az se normalis hogy oket teljesen beken hagyjak, hisz elonyt elveztek az egesz ugybol, de mar mindegy, tutyimutyi semmitteves miatt hiteltelenne valt kb mindenki. Es akkor itt visszaterek a szinte kezdomondatra, de ettol meg ugyanugy buntetendo a McLaren. Uff.
-
george11
senior tag
Nem arra gondoltam, hanem arra, hogy a guminyomásról beszélget az ürge, pedig 780 oldal az nem csak egy guminyomás. Mind1, csak megakadt rajta a szemem.
Mod.: az alábbi link mindenkinek szól !!!
Anyám borogass [link]
[Szerkesztve]"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
venember83
nagyúr
Szoval, 2 dolgot akartam kihangsulyozni:
1) FIA toketlensegerol nem a media es a Ferrari tehet, hanem a FIA sajat maga;
2) pilotak erdekes esete, mert bar nem ok a hibasak, de eredmenyeket ertek el a nem koser autokkal a nem koser szituacioban.
Ennyit akartam, koszonom.
george11: ''A minimálárat nem érték még el'' - ez aztan sok mindent elmond. Kulonben nem kene fikazni, probal segiteni ahogy tud, aztan, hogy senki sem ertekeli ennyire a kesztyujet, ez van. Talan ha nem ''85%ban csak'' penzzel jutott volna az F1be, akkor tobb megbecsulesre szamithatna.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Pedig sztem egyszerű, ha a versenyző ablaküvegét vékonyabbra cserélik, ezáltal előnyt nyernek, akkor a versenyzőtől is elveszik az eredményét..lásd Grönholm.
Ebben nincs sztem semmi személyes, csak a versenyző nem azzal a technikával érte el az eredményt amit a szabályok betartásával alá tettek volna.
Ezzel nem a kémügyet akarom nyújtani, hanem a szabálytalanul szerzett előny a technika oldaláról továbbgördülve a versenyző eredményességét is érinti. -
venember83
nagyúr
Nem. Nem koser szituaciot arra irtam amit te is emlitettel, pl doksikbol megtudtak, h a Ferrari feneklemeze mas meresi pontokat figyelembe veve szabalytalan, ezt igy fogalmaztad meg: és bár autóban valószínűleg nem tudták felhasználni az adatokat megtették máshogy. (fenéklemez) Doksikbol meg siman megtudhattak ezen kivul par erdekes dolgot. Tehat profitaltak a pilotak, hiaba voltak artatlanok az ugyben.
Csak azert on, h ne legyen szurke az egesz topic vege.
mod1: b-type: azert neha igazan mondhatnal marhasagokat is Kulonben en is erre gondoltam, csak ugye az a franya megfogalmazas...
mod2: Peat;) - de igen, megertettem amit mondtal, a fenti apro kiegeszitessel mar 100%osan egyet is ertek veled
[Szerkesztve] -
Male
nagyúr
Félreértettél... csak prmcsk feltételezését folytattam, és próbáltam rávilágítani vele, hogy ez így leírva elég hülyén hangzik... szóval pont azért írtam, mert ez szerintem sem egy előre kitervelt dolog volt a McLaren vezetése részéről (főleg nem azért, hogy a Ferrari esetleges illegális elemeiről bizonyítékot tudjanak szolgáltatni)
''Most úgy állunk hogy még mail sem volt rózsa és alonso között''
Ami nem volt igaz, az a levélből vett idézet... azt elismerte az újságíró is azóta. Viszont hogy maga az e-mail váltás az új bizonyíték, az azóta elhangzott gyakorlatilag minden oldalról (Alonso, FIA, stb.).
A reklámozoknak ez teljesen mindegy... egyrészt ők is ugyan ilyenek (tehát erkölcsi aggályaik nem lesznek), másrészt tudják, hogy jövőre erre a célközönségnek max 1%-a fog emlékezni...
Briósba pedig nagy hiba volt a McLarennek belekötnie... a csapatvezetők közül szerintem neki van a legnagyobb hatalma az F1-ben.... nem jó, ha magukra haragítják. (már ha nem jött be a zsarolás)
Igen a FIA-nak sokkal keményebbnek kéne lennie... csak hát az ő anyagi érdekeik is azt diktálják, hogy inkább próbálják eltüntetni az ilyen ügyeket. (már persze rövid távon... mert hosszú távon ez a gyengeség inkább árt). -
JJános
addikt
''Én úgy tudom hogy nem a Mclaren kémkedett''.''Ferraris csóka felajánlotta a dolgot''
Látom nem érted, vagy nem akarod. Vagy csak hinteni akarod mások szemébe a port.
Ha én lopok valahol egy 100.000 Ft-os mobilt, és azt akár 1 Ft-ért megveszed tőlem, már ugyanolyan bűnös vagy, mind a 100 000. ft értékig, mint én.
A Ferraritól loptak, mindegy hogy ki, és ettől kezdve a tag, már jogilag nem ferraris csávó, hanem tolvaj. Azért nem Ferraris, mert szerződést szegett.
Vagyis jogilag ferraris csávó nem lehet. A ferrari ebben az ügyben nem sáros.
A tolvaj, az orrgazda, az nagyon sáros, és valaki csak látta a dokumentumokat, és nem jelentette a rendőrségen, az is mind sáros.
A többi gondolat félrevezető, hamis, és hazug! Ennyi!2007-05-06 óta itt!
-
george11
senior tag
Én csak erre írtam a reakciót:
''A Ferraritól loptak, mindegy hogy ki, és ettől kezdve a tag, már jogilag nem ferraris csávó, hanem tolvaj. Azért nem Ferraris, mert szerződést szegett.
Vagyis jogilag ferraris csávó nem lehet.''
Mellesleg az a nagy büdös helyzet, hogy az igazságot senki sem tudja. Aki emiatt itt a fórumon bárkit is hazugnak vél az no comment.
Amit a média lehoz azon tudunk csámcsogni (ki-ki aszerint, hogy kinek drukkol, vagy, jó magyar szokás szerint '' ki-ki ellen drukkol''), de ez gyanítom csak a jéghegy csúcsa.
Itt már nem arról van szó (véleményem szerint), hogy ki mit csinált, hanem az, hogy hogyan lehetne ezt úgy elsikálni, hogy a kecske is jóllakjon, és a káposzta is megmaradjon.
De van pár biztos tény azért:
1: a Ferrari nem tehet arról, hogy kipattant a dolog, mert csak a saját tulajdonát védte (azthiszem jogosan)
2: ellenben, ha már vérszagot érzett, próbál elmenni az utolsókig
3: a Mclaren bűnössége még egyáltalán nem bizonyított, mert mivel bizonyítja azt bárki, hogy ki mit olvasott el (ettől függetlenül ez nyilvánvaló, de ha már tárgyalás van, azt nem lehet feltveséekre alapozni.) Ha lesz kézzelfogható bizonyíték, akkot lesz bünti is, de anélkül kétlem ...
4: Flavio bácsi csak Alonso-t akarja vissza, a többire tesz magasról
5: akárki akármit mond ez jót tesz az F1-nek bizonyos szempontból, mert még nagyobb figyelem összpontosul rá a kémper miatt. (a rossz reklám is reklám)
A többi meg kiderül holnap, legalábbis jó esetben, de lehet elhúzzák még pár hónapig."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Pilács
senior tag
-
JJános
addikt
''Az új bizonyíték fényében, a tények és a magatartás rendkívül súlyos természete, valamint a sport érdekeinek durva megsértése bizonyítást nyert.
Igen, így van. És semmi mást nem akartam tőled sem, csak ennek elismerését, és hogy ird le, hogy ezt elitéled. Sajna ezidáig hiába vártam. Ehelyett........hagyjuk.
És ne irogass priviket. Itt mindenki előtt irj, hogy mindenki meg tudja ítélni.
Nem gyülöllek, egyáltalán, hanem szeretlek. Akár hiszed, akár nem! Azt utálom, amit képviseltél, vagy képviselsz.
És amit még várok, vártam tőled, hogy világosan irj. Ne utalgass dolgokra, hanem fejtsd ki. Egy gondolat, egy bekezdés, hogy érthetőbb legyen. Hogy utánna ne ird azt, hogy te ilyet soha nem irtál. Igen, lehet, hogy igazad van. Csak utalgattál rá, és elpotyogtattál szavakat.
Sorolhatnám, hogy kikkel beszéltél el egymás mellett, ezért kell világosan írni.
Mégyegyszer leírom, hogy tudd. Emberi lényt nem gyűlölök! Nem utálok! A személyeskedést gyűlölöm, és utálom. És nyugodtan reagálj rám! Béke!2007-05-06 óta itt!
-
Pompi
MODERÁTOR
Ugyan most a vörösember... ehh, akarom mondani vénember előzött meg, de szerinted mi köze az én moderátorságomnak a kialalkult helyzetről alkotott véleményemhez? Szerintem semmi.
Ez az egyik. A másik pedig én nem szabálytalan autóról beszéltem (szerintem papi77 sem erre gondolt, erre próbáltam utalni a 1319-ben [link]), hanem arról, hogy a McLarenben olyan technika van ami nem tisztán került hozzájuk. Az okfejtésemet dióhéjban a 1293-ban [link] és a 1307-ben [link] megtalálod, ehhez tartom is magam egészen addig amig ki nem derül az ellenkezője, ami szerintem sose fog.Feel Good Inc.
-
Motion_Blur
félisten
A McLaren jogosulatlan előnyre tett szert a Ferrarival és valamilyen szinten a többi csapattal szemben is. A McLaren nem v2.0 és nem is Ferrari B autó. Itt nem az autóról van szó. Nem csak fizikailag lehet kihasználni 780 oldalnyi doksit.
+ a McLaren elfogadta azt a 780 oldalt és utána nagyokat sunnyogott róla, Ron papa úgy hazudott/hazudik, mint a vízfolyás. Te magad is írtad, hogy bűnösök.
Rólad nem hittem volna, hogy a tegnapi elmarasztaló döntés után is véded még a csapatod, de ezzel prümcsük szintjére süllyedsz...
Sry, én csak egy Ferranoid vagyok, de nekem is van szemüveged, csak ezüst színű...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A McLaren jogosulatlan előnyre tett szert a Ferrarival és valamilyen szinten a többi csapattal szemben is. A McLaren nem v2.0 és nem is Ferrari B autó. Itt nem az autóról van szó. Nem csak fizikailag lehet kihasználni 780 oldalnyi doksit.
+ a McLaren elfogadta azt a 780 oldalt és utána nagyokat sunnyogott róla, Ron papa úgy hazudott/hazudik, mint a vízfolyás. Te magad is írtad, hogy bűnösök.
Rólad nem hittem volna, hogy a tegnapi elmarasztaló döntés után is véded még a csapatod, de ezzel prümcsük szintjére süllyedsz...
Sry, én csak egy Ferranoid vagyok, de nekem is van szemüveged, csak ezüst színű...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pompi
MODERÁTOR
''Aki kicsit is szereti a mclarent azt hiszem úgy gondolja hogy ez az autó márpedig az ő munkájuk, bármennyire is piszkosak. Nem pedig egy másolat. Ennyi nem több.''
Se arra nincs bizonyíték, hogy ''másolat'' se arra, hogy nem az. Mind a kettőt elég nehéz bizonytani. Az viszont tény, hogy náluk volt a doksi és eszük ágában nem volt jelenteni, hanem szépen bebuktak vele. Innentől kezdve _szerintem_ nekik kellene valahogy bizonyítani, hogy márpedig nem használták fel, csak a műhelyben tartották a szerszámos szekrény alatt, hogy ne billegjen.
És ez nem McLaren vagy Ferrari szeretés kérdése. Ez az ügy már rég túlmutat ezen a két csapaton és az egész sportágat rongálja, de ezt az idei vb-t mindenképp le lehet húzni a klozeton - hála nekik.Feel Good Inc.
-
JJános
addikt
''De az autóban nem bizonyított hogy hasznátak/használni tudtak valamit egyenlőre.''
Nem bizonyított, rendben van. És kérdezte valaki, hogy bizonyított-e?
Tulajdonképpen mit is akartok ezzel bizonyítani? Ne csodálkozzatok, ha valaki valamit gondol erről, és arra reagál. És akkor még kérdőjelezel?
''Tényként írja le mindenki hogy márpedig az''. Nem. Nem tényként irja mindenki. Ez hazugság. Lehet, hogy valaki, de nem mindenki. Aki pedig tényként irja le, kérjétek számon.2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
''Aki kicsit is szereti a mclarent azt hiszem úgy gondolja hogy ez az autó márpedig az ő munkájuk, bármennyire is piszkosak.''
Erre most mit írjak? Annak van igaza, aki egy kicsit is szereti a McLarent? Szerintem se másolat (mégis hogy lenne az? nem Maranelloban készült), de az a több száz oldalnyi információ talán nagyobb előnyt jelent, mint pl. egy Ferrari motor ellopása és darabokra szedése.
A többivel egyébként nagy vonalakban egyetértek, nem másolat az autó, de a csapat gennyben úszik, Hamkóval, Dennis-el együtt. Alonso érdekes módon nem védi oly hevesen a csapatátStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pompi
MODERÁTOR
''Ennyit akartam írni, addig minek gúnyosan írkálni hogy másolt autóval nyeri az egyéni vb a csapat ha ez egyszerűen csak egy szurkolói feltételezés.''
Nem hiszem, hogy gúnyosan írkáltam volna. Én. Ha már engem találtál meg ezzel.
Sőt azt se írtam, hogy másolt autóval nyeri meg a vb-t. Az egyszerüség kedvéért ide másolom, hogy mit írtam - még mindig tartom magam hozzá:
''De azért bennem van az, hogy akkor most Alonso és Hamilton is a tisztességtelenül hozzájuk jutott technikával vannak az élen.''Feel Good Inc.
-
hunnylander
őstag
Ugyan ki utasította volna el azt a kis de la Rosa fülest a helyében?
Amit pedig Kimi tett (ha igaz), az is elég gerinctelen egy dolog. Mennyi pénzt kapott annak idején a Mekitől. Mennyire szeretett volna Ron világbajnokot csinálni belőle. Ezzel hálálja meg? Mondhatta volna, hogy engem ez nem érint, nem érdekel és nem vagyok hajlandó a volt munkaadóm ellen vallani.www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen