- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Aktív témák
-
puttputt
őstag
válasz
JJános #40779 üzenetére
Tess (időhiányban, nem rímeltetem össze mindet...pedig néha szeretek farigcsálni
):
"Felipe Baba, csak siess és szerezz nekünk egy pontot" - Refrén
-"Felipe Baba, megértem, hogy mérges vagy az autóra; Mi is"
-"Nagyon keményen dolgoztunk, hát ne add fel, ígérjük, biztos lehetsz benne, a KERS nem éget el"
-"Felipe Baba, Michael újra kap szerződést"
-"Ne feledd, te vagy egyetlen reményünk,
Kimi nem tesz semmit, csak szomorkodik.
Nincs elég jégkrém mindkettőtöknek, itt." -
puttputt
őstag
válasz
JJános #40766 üzenetére
Igazad lehet... Vettel kb. "olyan szinten" van most az új csapatánál/val, mint két éve Hamilton.
Webber, azért szerencsésebb partner ebben - annyival nem is jobb, vagy egyenlőbb.
Azért Buemit nem látom annyira meggyőzőnek, bár azzal az autóval és első évében...legikább Glock-ra, talán Kubicára emlékeztet, - ha már a tehetségét nézem - ők kezdhettek valahogy így.
Még Heidfeldre lennék nagyon kiváncsi /végre kapna egy normális lehetőséget.../, meg Kubicára is valamelyest..., de persze ők nem tényezők egyelőre a Ferrari-nak.
A Hamilton-Ferrari ügyet meg el is lehet felejteni szépen lassan... -
stvnppp
senior tag
válasz
JJános #40571 üzenetére
Elég sokan leírjátok Barrichellot, lehet, hogy igazatok van, de nem lenne szabad elfelejteni pár dolgot:
- a '90 években a nem túl erős Stewarttal is szerzett polet, többször is állt dobogón, pedig akkor elég nehéz volt a Mclaren Ferrari dominancia miatt érvényesülni.
- a Ferrarinál egy Shumacher mellé került, akit elég nehéz volt alapból is megverni, nem úgy, hogy a Ferrari akkor eléggé láthatóan Shumira épített (Osztrák nagydíj, talán 2002, utolsó kör).
Ezek után mindenkinek savanyú lenne a szőlő...
Barrichello igyekszik, csak az előbb leírtak után, és 30 valahány évesen nem olyan könnyű megint elkezdeni a karrierjét...A mai integetős dolgot én sem értettem, de hát sorolhatnánk, melyik pilóta mikor csinált hasonlót...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
JJános #40229 üzenetére
Szerintem tiszta körülmények között Vettel nyer, és mögötte a Box taktika (a toytota boxtaktikája) fogja eldönteni, hogy milyen sorrendben ér be Glock-Trulli-Button. Ha jó lesz a Brawn versenytempója, Bari is bejöhet utánuk. Közben Kimi-Massa-Hamilton-Alonso harcol majd a pontokért.
-
Nowhereman
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #39889 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy bárkire is ráerőltessem az ízlésemet, csak tájékoztatásképpen jegyezném meg, hogy ugyanezt a nyilatkozatot máshol is megtalálhatod, igényesebb fordításban. a5.hu, f1hirek.hu, f1vilag.hu. És ez így van majd minden hiteles forrású nyilatkozattal.
Általában úgyis mindig az autosport.com-ról veszik át a nyilatkozatok zömét, a forrás ugyanaz, de az interpretáció már kevésbé. És minél bulvárosabb egy oldal, annál megnyirbáltabbá és kitekertebbé teszik az eredeti nyilatkozatot. Van úgy, hogy már köszönő viszonyban sem lesznek az eredetivel.
Ha már F1-es hírportálokról van szó, említsünk meg egy újoncot is: f1csatorna.hu, különösképpen a képregény miatt érdemes látogatni.
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #39823 üzenetére
Foglalkozása: munkanélküli (Svájcban nincs ilyen szakma, hogy autóversenyző)
Az oké, hogy Svájcban nincs ilyen szakma, de a foglalkozás az nem szakmát jelent, hanem azt, amivel foglalkozik, ami után fizetést kap, és abból adózik. Vagy ezek szerint adóbevallást sem kellett csinálnia és adóznia sem kellett, mert egy svájcban nem létező tevékenység után kapta a fizetését?
Szóval ez így mindenképpen hülyeség, mert még ha svájcban ez tilos is, akkor is autóversenyző a foglalkozása. Vagy legfeljebb egyéni vállalkozó, tevékenységi köre: egyéb.(Amúgy tudom, hogy nem te szedted össze, hanem az f1ferrari.hu.)
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #39802 üzenetére
Tök mindegy hogy mi, én nem akarok 'összeesküvésre' gondolni, mert a moizgatórugóját nem látom egyértelműen.
de tök tiszta a lelkiismeretem, mivel nem utólag következtetek, nekem a futamo után rögtön ez volt a véleményem:
-a futam utáni első hozszólásom
"Na az az eset az én szemben elég sötét. Nem is szivesen elemezgetném hogy miért történt így. Törmelék került a pályára nem értem miért vártak annyit az SC-vel, hogy amikor már kijött a pályára akkor már gyakorlatilag felesleges volt,..és a legtöbb idő azzal telt el, hogy az SC szabályoknak megfelelően felsorakozzon a mezőny."Akkor még csak nem szivesen elemezgettem volna, és nem foglalkoztam vele...de ahogy írtam is, most már kicsit zavar.
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #39795 üzenetére
Szánalmas bulvársajtó.
Ki olvassa ezt a szennyportál vezess.hu-t önszántából? Az nézze már meg azt a képet, ami alá az van írva, hogy "Ellene fordult a csapat"!
Na mi nem klappol?
Ezt egyébként a Daily Mail-ből vették át, ami a legalja bulvárszennylap arrafelé. Nem mintha egyeseknek ez számítana (főleg akiknek még a képről se esik le, hogy miféle kreálmány ez), de ez a szemét már szemétnek lett minősítve azóta a csapat részéről. De azt lesheted, hogy a vezess.hu azt a nyilatkozatot leadja.
-
AMD Power
titán
válasz
JJános #39795 üzenetére
A csapatfőnök tagadta azokat az értesüléseket is, hogy személyes konfliktus alakult ki a versenyző és kollégái között. "A szóbeszéd arról, hogy nem kedvelik őt a szerelők azért, ami Davey (Ryannel) történt, egyszerűen badarság" - közölte.
Megy a kavarás rendesen.
-
Pompi
nagyúr
válasz
JJános #39733 üzenetére
Most ugyebár a boxba vezető kanyarról van szó, és nem a célegyenesre vezető kanyarról.
Itt az időmérőn rongyolt le valaki aki ki is jött (most nem ugrik be, hogy ki) és ekkor mondta Czollner, hogy a szabadedzésen ragatt benne valaki (ez sem ugik be).
Szóval azért olyan sokan nem - ezért is kérdeztem rá, mert nem tudtam eldöntetni, hogy jó kanyarra gondolsz-e amikor azt írod, hogy mennyien elmérték.-Mike- köszi a pontosítást
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #39726 üzenetére
Én Kimi-nél olyasmit látok amit már valamelyik cikkíró meg is fogalmazott.
azaz hogy nincs MS.
Schumacher egy olyan trófea volt, amire érdemes volt harcba menni, és ez nem csak hogy eltünt, hanem még furcsa módon Kimi-nek is segített volna az eredményességben a csapatnál.
(...valmint én a mai napig úgy érzem hogy MS nem lett elverve, de ez csak az én véleményem..)
Ez tetézve egy olyan világbajnoki címmel, ami nincs a helyén...mert Kimi tudja mit jelent harcolni egy VB címért, 'pott ő eleget érte, amikor minden pont számít meg minden.
...és az ő világbajnoki címe kapcsán a legtöbb embernek az ugrik be, amit a hétvégi RTL Klub-s közvetítés alkalmával is elmondtak...hogy Hamilont ott kínában, abban a pit-be vezető kanyarban bukta el a VB címet.
Másként lett világbajnok mint szeretett volna,...nem hinném hogy megfelelően érdekli már ez az egész.
Az más kérdés, hogy bár érthetem is hogy mi zajlik benne, én nem szeretem Kimi-t érte...sztem a pályán muszáj 'megdögleni' hiszen ez a hivatása. -
-
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #39430 üzenetére
Ahogy néztem Webbernek és neki is 2:21 -es volt a kivezető köre.
előrébb jött de kérdés mennyivel tud jobban haladni a 3. helyen mint Webber a 6-on?
Most pl. szintén mintdketten 1:56.5-öt mennek.Szegény Trullit teljesen lebontják
Basszus Webber 2seccel gyorsabb volt mint maszat, erre behozzák az SC-t
-
PazsitZ
addikt
-
"B"
tag
válasz
JJános #38397 üzenetére
én úgy láttam Intermedia volt rajta és nem bírt átkelni a vízen vele
viszont ez nekem is szemetszúrt hogy nem csúszott nagyon nagyon ki "csak" kipörgött,én is azt hittem hogy még visszahozza..persze attól hogy nem láttam valamit még lehetett baj,lefulladt bármi amit nem tudok..
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #37217 üzenetére
A te drága Vettelkéd is nekiment volna Webbernek, ha meglökik hátulról, pedig ő pontosan tudja, hogy mekkora autóban ül, vagy nem?
Értem én, hogy nem vagy már fiatal, de talán még nem állsz az agymeszesedés olyan szintjén, hogy nem bírnád felfogni, hogy Barrichellot meglökték hátulról, és nem a saját féktávja volt ilyen hosszú. Valamiért nekem sem tűnt fel elsőre, talán mert nem arra figyeltem, de legalább a visszanézéskor látom, hogy Kova megtolta.A Kimivel való ütközése meg nem volt olyan jelentős, hogy emiatt állandóan őt kelljen szidni, így nem igazán értelek. De az a lényeg, hogy jól megy az ellendrukkerkedés.
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #37107 üzenetére
Ha továbbra is ilyen tempóban építi lefelé a versenyzési szinvonalát nem is kell neki egy Frantz Tost féle mocsadék, hogy kitegyék a csapatból.
Ez a Tost két kiállásossal szopatja szegény Bourdaist, és amikor az ennek ellenére pontot szerez, azt nyilatkozza a saját pilótáról, hogy nem érdemelte meg. Nem ismerem személyesen a fószert, de ezek fényében szerintem Speed egy baromira békés fickó lehet, ha csak beigérte neki a verést - és nem küldte meg franciakulccsal a tagot...
-
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #36644 üzenetére
Szerintem meg nézz körbe, hogy más versenysorozatokba ezek az "öreg és nem bírom mert csak" pilóták miket nyújtanak...az f1 sem más, itt is megállná a helyét sok "öreg" csak míg ez egy cirkusz és marketingüzlet a többi inkább szól a sportról. Én is bedőlök a marketinggépezetnek, mert ezt nézem leginkább, ez van középpontban mindenhol, de túlságosan nem kéne benyakalni hogy "öreg" (30 felett jó tudni hogy öreg valaki) = leépült tolókocsis sebesség a ringen.
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #35664 üzenetére
Én csak a Red Bullt látom az 5. helyen...
Egyébként meg szerintem a valós erősorrendet a GapIx alapján rendezett sorrend adja, és úgy csak a 7. a RB.
1 Brawn GP-Mercedes 5.7 0.252 7
2 Ferrari 6.6 0.716 8
3 BMW-Sauber 4.9 0.958 9
4 Toyota 5.6 1.026 9
5 Renault 3.4 1.226 11
6 Williams-Toyota 2.6 1.267 14
7 Red Bull-Renault 4.0 1.356 9
8 McLaren-Mercedes 1.3 1.549 13
9 Force India-Merc. 2.1 1.694 8
10 Toro Rosso-Ferrari 1.5 2.008 4 -
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #35506 üzenetére
JJanos, ahogy írtad 59 vagy...minek akarod ennyire a fiatalokat? Én megmondom kerekben nem annyira csípem ezt a nagy fiatalodást különböző kategóriákban. Igen is tud valaki 'öregen' is parázs csatákat vívni...elég megnézni egy BTCC futamot mondjuk Mansell-l közel 50évesen).
Nézd meg Hamilton-t, mindjárt mélyvíz...és persze nem is csinált mindent tök jól akár a médiában, akár sportdiplomáciában. Vagy nézzük meg kisPiquet...nem biztos ám, hogy ennyire nem tud villantani, na de most már rajta van a teher hogy 'talán nem is való az F1-be'...és ez megviseli.
Én bírom az 'öregeket'...bírom a fiatalokat is, na de nézzük meg kit-kire cserélünk le. Én is tudnék neveket ajánlani az F1-be, de ha eltellik néhány év az sem baj, ...nem a kor miatt nem előznek ezek a srácok, állítom hogy jobban tudnak előzni mint sok fiatal...több megoldást ismernek egy szitura pályánként. Azért pl. a Gp2 futamban több előzést is láthatsz..de az előzések 'minősége' elég alacsony...sok a koc, vagy törés, meg a szerencsétlenkedés is. -
wildrain
addikt
válasz
JJános #35500 üzenetére
Még annyit. 37 éves. Ha jól tudom összesen van 9 futamgyőzelme. Hány évig volt a Ferrarinál? Kb. 4. Ezalatt összesen 9 futam?
Igen, 9 futamgyőzelmet tudott összehozni 5 év alatt. Ugyanazzal tudnám magyarázni, mint azt, hogy miért nem sikerült igazán közel kerülnie a vb győzelemhez. Az egész csapat Schumacherre koncentrált, ő csak annyi figyelmet kaphatott, amennyit egy második számú pilótának érdemes volt adni. Persze ezzel lehet vitatkozni, de azért ebben a témában mondjuk érdemes átgondolni, hogy mennyi technikai problémája volt a futamokon Schumachernek és mennyi Barrichellonak az együtt töltött évek során. Jól mutatja ez, hogy kinek milyen szerelőgárda jutott, meg azt is, hogy az új, nem teljesen megbízható cuccokat ki járatta be... És akkor ilyen körülmények között várod el tőle, hogy vb legyen - ahogy b-type is írta - minden idők egyik legjobb versenyzője ellen, akit mellesleg teljes mértékben kiszolgál a csapata.
Volt egy cikk az a5-ön a pályafutásáról, amiben leírták (és példákkal, statisztikákkal bizonyították), hogy ő volt Schumacher legerősebb csapattársa. Pl. amíg mások közel sem jártak ahhoz, hogy megverjék őt időmérőn, Barrichello nem is egyszer tette ezt meg. A versenyen pedig neki volt a legkisebb átlagos lemaradása.
Szóval nem volt ő olyan rossz pilóta, és a tavalyi évből kiindulva még mindig tud harapni, remélem, hogy idén is lesz rá lehetősége. Persze Buttont valószínűleg nem fogja megverni, de lebőgni sem fog, ebben biztos vagyok.Szerk: És (b-type-pal egyetértve) hozzáteszem azt is, hogy egy olyasvalakit szeretnél a helyén látni (Bruno Sennát, mert ő érkezett volna a Hondához a helyére), aki eddig nem sokat mutatott fel, és csak a neve okozta hátszéllel jutott el ilyen gyorsan az F1 küszöbére). Még ha arról lenne szó, hogy egy Hamilton-féle előélettel bíró újonc nem juthat be miatta az F1-be, akkor érteném, de így...
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #35494 üzenetére
A lebuzizást én is feleslegesnek tartom, meg a rinyálását is, főleg így, hogy már évek óta nem is versenyzik a Ferrarinál. De a sebessége és a tehetsége ettől teljesen független. Amikor megjelent az F1-ben, hatalmas tehetség volt, az új Sennának tartották, és a sebessége alapján még hihető is volt ez, hiszen elég szépen villogott az akkori Jordannel. És talán az sem véletlen, hogy a Ferrariba egyáltalán beleülhetett.
Az meg, hogy Buttont mennyire verte el tavaly, szerintem nem lényeges, az a lényeges, hogy nem bőgött le, hanem hozott egy nagyon is elfogadható szintet. Nem halmozta a buta ütközéseket, mint Coulthard, és nem volt tetűlassú. Hiába "öreg", szerintem a sebessége és a tapasztalata alapján simán befér még a mezőnybe. De ha versenyképes és jól vezethető lesz a BGP, akkor úgyis kiderül már év közben, hogy érdemes-e a helyre vagy sem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #35488 üzenetére
Igen, valahol értem...végül is el kellett volna vernie MS-t, egyfelől ezt el tudom fogadni, mert valóban elsődleges cél jobbnak lenni a csapattársnál.
Másrészt viszont ha eltekintünk attól hogy MS minden idők egyik legjobb versenyzője (talán még mindig), akkor is ott van amit Wild' írt...ha MS ott van akkor kitakar mindenki mást a Ferrari-nál. Ezért egyébként én nem is tudom hibáztatni a Ferrari-t, valszeg én is ezt tenném.
Jó ám Rubinho' csak megtépték már rendesen.. -
wildrain
addikt
válasz
JJános #35488 üzenetére
Írod Irwine-t.
Az nemtom ki, én Irvine-t írtam. Ő tényleg élhetett volna a lehetőséggel, mert Schumacher lábtörésekor bevallottan rá koncentrált a csapat, MS visszatérése után még ő is támogatta. Nem jött neki össze. Kérdés, hogy vajon ugyanígy alakult volna a vb, ha Silverstone előtt is legalább egyenlően támogatták volna őket?Barika, amikor lehetősége lett volna, nem tudott élni vele, így érzem, ez a véleményem. ha ez nem áll, cáfold meg.
Nem áll, és pont az előzőben cáfoltam. Ha arra gondolsz, hogy MS mellett kellett volna vb-nek lennie egy olyan csapatban, ahol mindent MS-re és MS épített fel, akkor azt nem is értem, hogy hogyan gondolod, ha meg arra, hogy futamot bukott el a saját hibája miatt, akkor szívesen megcáfolnám, ha konkrét példát hoznál, de így elég nehéz egy hasraütős állítást cáfolni.Barika megkapta azt az autót akkor, amiről a többiek csak álmodtak.
Meg az utasítást is megkapta.Barikának nem Sumit kellett volna elverni.
Hanem kit? Talán Todtot? Máskor nem ült ő nyertes autóban, csak MS csapattársaként. -
wildrain
addikt
válasz
JJános #35475 üzenetére
Barika soha nem élt lehetőségeivel. Erről van szó. Ezt lehet cáfolni.
Hát ezt lehet is. Milyen lehetőséggel kellett volna élni? Odakerült a Ferrarihoz Irvine helyére, aki második számú pilóta volt, és ugye meg kellett volna vernie azt a Schumachert, aki odacsábított a csapathoz egy sereg jó mérnököt és vezetőt (mint pl. Ross Brawn). Ezt az embert kellett volna Barrichellonak megvernie úgy, hogy ő csak belecsöppent a buli közepébe. Amit tudott, kihozott a helyzetből, volt ő második is a vb-n, természetesen Schumacher mögött.
Amit meg írtál, hogy kicsúszkált nyerő helyről, szimplán nem igaz, vagy legalábbis nem valószínű, mert arra emlékeznék. De lehet cáfolni, egészen egyszerűen csak példákat kell felhozni azokra a versenyekre, amikor kicsúszott vezető helyről. -
wildrain
addikt
válasz
JJános #35455 üzenetére
Volt olyan Brasil futam, hogy a verseny félidejéig vezetett nagy fölénnyel, aztán egy dekoncentráció, és kint volt a pályán.
Melyik futam volt ez? Egyrészt nem emlékszem ilyen esetre, másrészt végignéztem a brazil futamok végeredményeit, és nem találtam ilyet.Ja látom, már Oliverda is írta.
-
PazsitZ
addikt
válasz
JJános #35352 üzenetére
A teszteket megnézve én is erre a következtetésre jutottam
A tippelős listámon is csak 7. az RB
Aktív témák
Hirdetés
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Moza R9/KS Steering wheel eladó pedál szett nélkül
- Erő és sebesség? Most az Öné lehet! Ráadásul kamatmentes rèszletre is!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook S761 - i7-2GEN I 8GB I 320GB I 13,3" HD I HDMI I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest