- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
Aktív témák
-
Csabee.
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
Jó, de azért te sem azt vontad le a Kanadai, vagy épp Belga nagydíj elmaradásából, hogy, hú de egy lepattant hely lehet, ha már futamért sem tud csengetni. Az, meg hogy van, mint mondtam nem túl sokat ér, főleg egy olyan országban, ahol a legyártott termékekre is inkább a made in mögé a Hungary helyett az EU kerül.
-
Csabee.
nagyúr
én nem alázom, mert tiszteletre méltó aki már az F1-ben van, mert általában előtte más sorozatokban már elértek eredményt, de szerintem ha 1 pilótának nem megy az F1-es sorozat akkor ott kell hagyni.. lásd Montoyát, ő neki eredményei is voltak, még is úgy döntött hogy hátrahagy az F1-el.. Pique-t nek is ezt kéne tenni
-
Csabee.
nagyúr
hát hibás vagy sem, de vele mindig történik valami, lehet befékezett vagy nem tudom.. annyira nem is ez az egy futam a lényeg, hanem amióta a F1-ben van, rengeteg hibát követ el, és sokszor esik ki, az autója nem egy erős, Alonso még is tudott vele néha csodákat művelni!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Ennyi? Úgyis egész hétvégén megy a smúzolás
Én már azt sem bánnám, ha a nagycsapatok lelépnének és alakítanának egy másik szériát. Tényleg ilyen hülye nem lehet Mosley.
Jövőre magára marad Ecclestone-nal és akkor sírhatnak hogy senki nem néz F1-et és nem zsebelnek nagy lóvét.
Jövőre a topicot is át lehet majd nevezni
-
#70869248
törölt tag
hát én nem tom, láttam a futamot...és detto nem láttam semmi jót B. Senna-tól, mint amit a cikkből feltételezhetnék.
Azt láttam hogy az Eau Rouge-ban kiforgatott valakit (mindketten tovább tudtak menni ha jól emlékszem), meg a balesetét 'láttam'..helyesebben mondva inkább csak a következményeket, mert valamiért akkor nme volt visszajátszás.
Mindenesetre jó hogy nem lett semmi baja. -
Male
nagyúr
-
wildrain
addikt
Akkor az F1-ben csak egyvalaki ért a divathoz.
-
brownus
veterán
miért?
várj, most ez a tökéletes másolata kimi tetkójának?? khmm
akkor se tetszik
(#38790) PazsitZ, én bika vagyok, tehát a tattoo-ban lesz erre való utalás is, meg egy szkíta állat kép lesz... most ezt lapozgatom: hétszer fényesebben. olyat akarok, aminek jelentése és energiái vannak
-
puttputt
őstag
Való igaz...(az "Sugarbabes"), ezzel keveredett... akár ők is lehetnek Hamilton szurkolók, ki tudja
Akkor korr.:
[link]Ezzel még jobb is lett, odaillőbb
Bocs..., de nem vagyok annyira járatos ezeknél a "bandáknál"... vajon miért?
Lehet, mert ezeknél szívesebben hallgatom a Brawn motorhangját?
Bocsánat a "tájékozatlanságért", amúgy tényleg nem lényegi kérdés, fapoénnak elmegy a pálya szélére -
hunnylander
őstag
Én azt mondom, hogyha Lewis és Dave Ryan (team manager), akik a McLarent képviselték Melbourneben a stewardok előtt, hazudott úgy, hogy az eredményezte Trulli büntetését, akkor jogos a kizárás. De ehhez ne szégyellősködjenek, azt mondták, hogy ezentúl meg fogják indokolni az ítéleteket bizonyítékokkal, belső videófelvételekkel, transzkriptekkel. Akkor ki vele, publikálják a hazug szavakat is, mert a rádióbeszélgetés csak arra jó, hogy méginkább szánjam a csapatot, de önmagában azzal nem követtek el vétséget.
Még a legtanyasibb TSZ-értekezleteket is fel veszik a megbeszélést, azt ne mondja nekem senki, hogy a meghallgatáson egyetlen hangrögzítő vagy diktafon se kapcsolódott be, egy jogi eljárásról van szó, és az akkor elhangzott szavakat a mai tárgyaláson is tudniuk kellett azoknak is akik csak Sepangban lesznek stewardok, ergo a hangfelvétel és a transzkriptje létezik és pont az csitítaná le az indulatokat. Szóval megköszönném az FIA-nak, ha publikálná, ha már vették a fáradságot, hogy azt a sistergős rádióbeszélgetést átírták szöveggé, akkor a perdöntő hazugságokat is átírhatnák, csak néhány mondatról van szó.
-
Oliverda
titán
1. Trulli hibázott, leszalad a pályáról így Hamilton teljesen szabályosan mehetett el mellette.
2. A csapat utasítására Hamilton visszaengedte Trullit, majd Trulli a pályán vissza is előzte őt. Nyilván Trulli és a Toyota tisztában volt azzal hogy először Trulli hibázott és minden bizonnyal azt is észrevették hogy miután Trulli elment Hamilton mellett Hamilton nem állt ki a versenyből. Tehát szvsz már ekkor és ezután a pályán vissza kellett volna engednie Trulli-nak Hamilton, de ezt nem tette meg. Mégegy hiba.
Whitmarsh:: "Azért nem továbbítottuk a teljes rádiókommunikációt, mert azt gondoltuk, hogy az FIA is a birtokában van, és nem gondoltuk, hogy döntő lehet. Nem történt szándékosság, és mindenki tudja, hogy az FIA lehallgatja a rádióbeszélgetéseket."
A McLaren annyi hibát vétett hogy nem toporgott ott az FIA előtt a rádióbeszélgetésük rögzitett formájával. Trulli és a Toyota legalább két bakit is vétett még a McLaren egyet, mégpedig azt hogy nem nézte hülyének a bírákat. Pedig azt kellett volna... Az FIA pedig mosom kezeimet szép szokásukat gyakorolva ismét büntetett.
Mindenki döntse el maga hogy Trulli +25 másodperces vagy Hamilton DQF büntetése volt az igazságosabb ebben az esetben. Szerintem az előbbi.
Norbert Haug: "Nem fellebbezünk a döntés ellen, de nem azért, mert esélytelen lenne, hogy helyt adnak neki, hanem mert más dolgokra akarjuk fordítani az energiánkat."
Szvsz nagyon jól tudják hogy ez ismét egy olyan büntetés ami ellen nekik semmi esélyük nem lenne. Felesleges vele foglalkozniuk, inkább a pályán vágjanak majd vissza. Tavaly siekrült.
-
hunnylander
őstag
Ilyen megjegyzést nem találok az eredeti nyilatkozatban.
Ellenben Lewis ellenkezett a csapatnak és nem akarta elengedni Trullit.
Ha már a McLarent kamugyártónak tartja a közvélemény, Trullinál nincs semmi kétely?
Lewis nem igazán engedelmeskedett a csapatnak, és a telemetriai adatok sem mutatnak eltérést a mozgásában. Mi van ha Trulli kamuzott, arról, hogy úgy látta Lewisnak műszaki problémái vannak? Nem gondoljátok, hogy másodpercekkel később már Trulli láthatta is a visszapillantóból, hogy ennek a McLarennek kutya baja?
-
[CS]Blade2
addikt
Nem kell bizonyítani, legalábbis az eddigi években történt büntetések alapján. Pl. Mikor MS leparkolt Monacoban. Ott is szándékossággal vádolták, mivel így a többieknek esélyük sem volt megverni az időmérőn.
Itt ugyanaz a helyzet, az elengedéssel később egy ponttal többet kapott, vagyis szintén lett valami felé előnye. -
hunnylander
őstag
Fel kellene ismerni, hogy egy csapat emberei a pitwallon nem multimozizás céljából tartanak maguk előtt egy csomó monitort. Azok nagyrészén Live Timing és egyéb technikai adatok mennek, és ők is nézhetik a verseny közvetítés videófolyamát, de nincs külön kamerájuk pl. Trullira állítva, hogy tudhassanak minden manőveréről. Ezt a Toyota pitwallnak kellett volna átrágnia Trullival. Egyértelműnem jogos a büntetés, függetlenül attól hogy méltánytalan mértékűnek érezhető, mert egy sima pozíció visszasorolás lenne az ésszerű, de a szabályok vaskalaposabbak és nem teszik lehetővé. Sárga zászló alatti előzés: drive through, na épp ezért tette a McLaren is amit tett ugyanis ők a saját infóik szerint azt látták, hogy Lewis sárga zászló alatt előzött egyet, ergo szóltak is neki, hogy engedje vissza. Faramuci helyzet, de még mindig ott volt több perc a Toyotának a SC-os nyugalomban, hogy átgondolja, hogy hoppá, jár ez a pozíció nekem, ha a pályán kívül kolbászoltam és emiatt elvesztettem a 3. helyet?
Kellenének finomabb, gyengébb büntetési lehetőségek a szabálykönyvbe, kellene egy jobbszándékú fickó az FIA élére aki megreformálna a szabálykönyvet is...
...ennyi a tanulság az egészből, meg az, hogy a Toyota is elég muja volt az egész hétvégén, mert se a technikai szabályzatot (hajlékony szárny), se a sportszabályzot nem sikerült rendesen észben tartania.
Sajnálom őket a szerencsétlenségükért (mert azt, hogy ilyen hercehurca kötődik a 3. helyhez, holott Trulli futott ki a pályáról, saját hibájából vesztette el a dobogós helyet), de annyira nem kell sírniuk, mert elég ütős csomagjuk van, próbálják megszerezni azt az elkótyavetyélt jó eredményt a következő versenyen.
-
hunnylander
őstag
A főcím brutál jó lett,
modern és klasszikus egyben, mert korábban is ez volt a theme tune a BBC F1-es közvetítéseiben. Fleetwood Mac: The Chain.
Sőt, érdekesség, hogy nézői nyomásra választották ezt, mert miután a BBC megszerezte a jogokat, a közönség egyértelműen ezt akarta ismét főcím zenének és bombázta is a BBC-t a kérésével. És a BBC eleget is tett a kérésnek.
-
Integra
titán
ez így van, vicc, ugyanakkor azért emlékeim szerint briatóre nem nagyon jelentett be semmit anno a csoda rajtautomatikáról, vagy a lengéscsillapitóiról..
szóval szvsz ezért gusztustalan ez az egész hiszti, mert neki is van bőven amiért jobban tenné, ha befogná és inkább az új csaját szopatná. mindenki boldogabb lenne. -
[CS]Blade2
addikt
Kiesett Kova, Naka, Piquet, Massa. Összetört Vettel, Kubica, Kimi. Ez kapásból 7
Emellett a SC is a 2 Toyotának és hamilton+Alonso csomagnak kedvezett. Ezért jöttek be ők 4-en Rosberg elé. Rosberg előtt meg ott volt Vettel, Kimi, Kubica, Massa, akik kiestek.Tiszta körülmények között a 2 Brown és Vettel külön versenyt futottak volna. Utánunk Kimi, Kubica, Massa sorrendben értek volna be, és pontszerző lett volna még Rosberg és Buemi.
-
mrlujoak
veterán
A 3-ik helyen befutó Trulli elől is legalább annyian estek ki, arról nem beszélve, hogy a második helyen befutó Rubens is így kapta a dobogós helyezést.
A McLaren eltervezett kasztnival ilyen helyen több, mint szép. Ennek örülök nagyon.Sőt, olvasom, hogy vizsgálják Trulli 3-ik helyét, mert sárga alatt előzött...
Szal, rajtról valaki videót tud linkelni? thx
mrlujoak
-
D@ni88
addikt
csak 4en?
[én többet számoltam]
-
Pilács
senior tag
Én pl lassan magamat temetem az izgalom miatt, mi lesz velem így holnap reggel? Az utolsó versenyen is leizzadtam, mint ha nekem kellett volna taposni a gázt... Igen, vasárnap a verseny végén sokkal okosabbak leszünk, mert nem minden a teljesítmény, mindennek kell passzonia a nyeréshez.
-
Oliverda
titán
Nem azt írtam/kérdeztem hogy a "többiek miért nem így állnak hozzá" hanem azt hogy "kár hogy a többiek nem így állnak hozzá". Különbség van a kettő között. Amit hunnylander írt azzal pedig én is tisztában vagyok. Tudom hogy a McLaren nem pusztán jófejséből marad ki ebből.
-
hunnylander
őstag
De nem kell játszaniuk a szentet, mert ők is rábólintottak, amikor a Ferrari vagy a Mercedes megbízhatósági változtatásokat kérelmezett, és a mérnökeik tudhatták, hogy mire bólintanak, és joguk volt megvétózni. Szóval kiskapu, de szabály szerinti kiskapu. A Renault a motorrészlege teljes felszámolásába bukott bele, mig a többiek fejlesztették az engedélyezett részeket, pl. a motorperifériát is lehetett fejleszteni, és a kenő- és üzemanyagokkal is igyekeztek előrelépni.
A másik, hogy a Renault motor a befagyasztás pillanatában is a Ferrari és a Mercedes mögöt kulloghatott, úgyhogy sehogy se jó ez a befagyasztósdi. Adni kellett volna egy új motor speckót, és hajrá, mindenki csináljon egy új motort. Autógyártókról van szó, ha nem szeretik a verseny farkastörvényeit, mit keresnek itt. Kicsit nyersen fejeztem ki magamat, de az sem lenne fair, ha most meg ők lógnának el lóerőben, mert az FIA-s észkombájnoknak néha még annyi eszük sincs, hogy, minden csapat motorját megvizsgálják próbapadon a teljesítményét lemérni.
-
7Heads Drago
veterán
Ez jó volt.
De most viccet félretéve: ezt nem hiszem el, ami most történik.
Kezdem sejteni hogy a nagyok miért is álltak félre. (Schumi, Todt, stb.)
Kérdem én: A FIA vagy Bernie a saját költségein hol probál csökkenteni?
Lassan ennek az lesz a vége hogy a normális csapatok átmennek egy másik szériába. Ahol esetleg hagyák versenyezni is az embert. Már ha van egy eszük.
Az egyen motorkkal kiváncsi leszek az első nagydíj első kanyarjára....
20 autó probál egyszerre elfordulni...... -
Incubus
tag
Igen, így már érthető!
-
JJános
addikt
Nah jó nem nyílegyenesen. Oksa.
De ha a kicsúszásától nézed, akkor azért nem látszik, hogy el akarta kerülni az ütközést.
Hami egyébként nem tudta elkerülni, mert már rég nem látott a dologból semmit. Massa kicsúszott a kanyarból, és Hami elment. És a sebessége épp arra volt elég, hogy Hami hátsóját elérje.És ha Hami nincs ott, akkor Massa simán keresztezte volna az utat. Szvsz.
-
wildrain
addikt
És hozzá kell tenni, hogy Hamilton nem volt teljesen a kerékvetőn, pedig Massát megelőzve látszólag megtehette volna, övé volt a pozíció. Szóval ezt beleszámítva annyira nagyon nem volt esélytelen Massa manővere, mert a helye megvolt (a kerékvetőre húzódva), de a sebessége túl nagy volt.
-
lenox
veterán
Kulonben az a fura nekem, hogy pont Massan kell egyeseknek porogni. Kicsit elragadta a hev, vagy ha jobban tetszik, tul optimista volt, leginkabb elturta, kapott erte buntetest, ami persze Hami helyezeset/pontjait/idejet nem adja vissza, de ezzel szerintem nem kene gond legyen. A Burda-fele eset szerintem sokkal problemasabb ennel.
-
hunnylander
őstag
hanyagoljál, jó? Én átsiklok a hozzászólásaid felett e topicban, legyél szíves kövesd a példámat.
Ilyen valasszal nem lehet ertelmes modon megtargyalni egy kerdest, ez esetben az elozesek elveit. Ha valoban atsiklott volna a hsz-em felett, nem kaptam volna ilyen valaszt.
Es az illeto azon hsz-eben, amelyikre roviden kifejtettem velemenyemet, nem volt olvashato a 'hunnylander erre nem reagalhat' kitetel. Csak mert Mosley-rol nem vagyok jo velemennyel, ettol fuggetlenul meg nem teszek ban-t ero hozzaszolasokat lepten-nyomon. Nezd meg mi rosszat muveltem az elmult evekben a szakmai topikokban? Azert nem kellene am allandoan bennem keresni a hibat. A Forma-1 egy olyan tema, ami megosztja az embereket es feszultsegeket gerjeszt, de nem kellene engem allandoan bunbaknak beallitani, csak mert nem vagyunk egy velemenyen.
Nekem egy-ket mondatnal nem ert tobbet az elozes tema, de a velemenyem korrekt volt. Es, hogy bizonyitsam is, hogy mennyire nem akarok itt belefolyni az indulatkelto temakba, mara be is fejeznem a topikban valo kozremukodest. Peace!
A heten tesztek, a Ferrari mar matol tesztel.
Aktív témák
Hirdetés
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Xbox Series X|S
- Milyen autót vegyek?
- LG V30 - vezércsel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Le Mans Ultimate
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest