- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Aktív témák
-
Oliverda
titán
Ezt max. 2005-re lehet rámondani ha a 2000-től 2006 végéig tartó időszakot vesszük.
Amúgy:
Ecclestone szerint nem unalmas a Forma-1 (2004. szeptember 6.)
A Száguldó Cirkusz "porondmestere" Bernie Ecclestone szerint nem unalmas a Forma-1 - legalábbis annyira nem, mint azt a média beállítja. "Azt hajtogatják, hogy a Forma-1 unalmas - ezért az emberek is ezt mondják. Az emberek azt akarják gondolni, hogy unalmas." Valójában Ecclestone szerint Michael Schumacher dominanciája nem árt a sportnak, sõt: "Én azt szerettem volna, ha minden versenyt megnyer, mert az emberek arra kíváncsiak, hogy valaki meg tudja-e verni." -
copin
őstag
A Ferrari nem éppen privát csapat és ilyen jó éve soha többé nem lesz. Kétlem hogy ugyanolyan pénzeket tudnak ordítani a jövő évi gépre (már ha lesz), mint tavaly. Disznósajt lemarad magától, ha nem idén, akkor jövőre. Mondjuk ezt a teszttilalmat el kéne elejteni, az év eleji erőviszonok nagyon lassan változnak, nem csoda hogy nem tudja megverni senki a legcsóróbb csapatot senki. Ezt én is unom.
-
8nemesis8
veterán
-
hunnylander
őstag
Szerintem nagyon is szépek. Pl. a McLaren első futóműve alulról. Úgyszintén a képekről jól kivehető, hogyan vannak kialakítva nyílások a diffúzor felső deckjei számára.
Én rozsdát nem látok, az fa (skid block), az RB5-ön pedig annak pora festhette rozsdaszínűre a diffúzor felületét.
-
hunnylander
őstag
Az FIA félkilogrammonként kerekít a Q3-asok méréseinél. A 'mérőhíd'-juk maximális precizitását nem ismerem, de a múltkor Lauda meg a riporter kollégája mérekeztek rajta élő adásban (az egyik az egyik kerekeknek kialakított lapra állt, a másik meg a másikra). Mikor mindketen rajta álltak az kijelző az összeadott értéket mutatta. Mikor Lauda lelépett Florian König maradt a maga száz kilójával. Mintha úgy rémlene, hogy a kijelző is .0-ra vagy .5-re végződött volna, tehát internálisan kerekített...
-
remington2
senior tag
Mint amikor egy koncerten kimegy az énekes, lefingja a nézőket, bemutat egy k*va anyátok-at, majd visszamegy a kurvák közé az öltözőbe. Kb ez zajlott most
De legalább Kimi élelmes volt, ha rossz ez a hozzáállás is, de legalább odaillő. Talán az egyetlen értelmes és őszinte ember.
#38287) mexx0407:
Indihez hasonló szitu, a 6 kocsival.
(#38292) sekli
Ez igaz, és nekem - relatíve - ingyen volt. De inkább szörnyülködésre ad okot a szituáció, mint örömre, hogy "jéé, még F1-es autót is láttam". Versenyben . . még jó.
Remélem, a dvd-re kerül alternative ending is
-
hunnylander
őstag
Ez egy tipikus faramuci helyzet volt.
A szabályokat tudhatják, a helyzeteket nehéz átlátniuk, és erről nem tehetnek. Pl. a McLaren pitwall nem láthatta Trulli lemaradását videon, csak GPS-en. Lewis sem láthatta és elemezhette, hogy jé Trulli elhagyta a pályát mind a négy kerékkel ezért hiába kér a csapat rá, hogy engedjem magam elé, nem teszem meg... stb.
Na majd most vasárnap írok egy jobb példát... Ezt mire érted? Számítasz valami újabb hasonló esetre?
Szerintem az ilyen elég ritka.
-
hunnylander
őstag
Tudják ők, de mindent nem tudhatnak. Pl. Lewis nem tudhatta, hogy Trulli miért maradt el? Elhagyta e a pályát mind a négy kerékkel vagy csak hárommal, stb. A McLaren pitwall szintén csak azt tudhatta, hogy sárga jelzés van érvényben, mióta, és hogy ezalatt az autók hogy haladtak a GPS pozíciók alapján. És ez alapján láthatták, hogy Lewis sárga jelzés alatt megelőzte Trullit, ezért utasították, hogy engedje vissza...
-
hunnylander
őstag
-
ronaldo
őstag
A Combino azt hiszem a hálózatba tud visszatáplálni - és ha jön a közelben egy másik akkor az felveszi - illetve a légkondi működését tudja valamelyest fedezni. A visszatáplálás - és másik villamos által energiatöbblet felvétel meg körülbelül 25 éve létezik
Ha jól rémlik, bp-n is futnak olyan régi villamosok, amelyek ezt már tudják.
-
7Heads Drago
veterán
Én a KERS hétköznapi használatára mondtam hogy így ahogy aForma1-ben használják hülyeség. A dinamó az hasznos dolog.
Motion_Blur: Nekem a képeknél feltűnik a Merciknél a nagy kocsi szekrény a Red Bull-hoz képest, illetve a sofőrtől hátrafelé a padlólemez kilóg a kerekek közepéig. Míg a Mercinél csak szakaszos. Lehet hogy ez segít többek közt a Red Bull-on? -
7Heads Drago
veterán
Este hogy tudjak TV-zni, nagyokat fékezzek napközben és töltöm az akkukat.
Másra nem jó. Ez már majdnem olyan mint a kerékpárokon volt anno a dinamó. Még jó hogy az nem csak akkor működött mikor fékezett az ember...
Egy haszna azért lesz a KERS-nek. A hibrid autóknál az akkukal küzdenek elég sokat. (súly-teljesítmény mutatók javítása) És így ez is kap egy nagy lökést.
Pá: Ez egy kicsit ellentmondásban van a pályákkal. Valószínűtlennek tűnik hogy az egyik autóban 10 kg elég ahhoz, amiben a másikban 50 kg kell. (a KERS ha jól emlékszem 40 kg körül van) Persze biztos lesznek olyan pályák amiknek ez is jó lesz. De a nehezen vezethető pályákon ez valszeg kevés lehet, mint itt is. -
wildrain
addikt
Ennek a hivatalos neve ballaszt. Nincs maximalizálva a tömege, és nem is kötelező használni, de jó, ha minél több van, mert az azt jelenti, hogy széles tartományban lehet játszani a súlypont elhelyezésével. A szabály csak az autó minimum tömegét határozza meg, azt, hogy ezt ki hogyan (ballaszttal vagy anélkül) éri el, az teljesen mindegy, de lehet akár 100 kilóval a minimum tömeg felett is, ha valakinek úgy esik jól.
-
Oliverda
titán
A legnagyobb bajom nekem is a hátsóval van. Vagy szélesebbnek vagy alacsonyabbnak kellene hogy legyen. Ez így létra.
A 2009-es szabályoknak megfelelő első generációs McLaren elsőszárny és orr nekem tetszett. Bár az orr szerintem hasonlít kicsit a 2004-es Sauberéhez.
-
Chili7
őstag
Korábban is írtam, hogy szerintem egy boxutcaihoz hasonló speed limit gomb, jelre történő megnyomásával és aktiválásával lehetne a meglévő időkülönbségeket fenntartani. Vagy ha mégis össze kell gyűjteni a mezőnyt, akkor az SC mnden autót külön-külön engedne el a versenybe a megszerzett időkölönbségekkel. Ha mindenképp ki kell jönni a boxba, akkor meg a még versenyben lévő utolsó állapothoz képest kellene hátrébb utasítani egy "boxkiállásnyival" a versenyzőt.
-
7Heads Drago
veterán
-
venember83
nagyúr
Szia,
dehogy van, az unalmas verseny volt, minek megorokiteni s megtartani az utokornak
Nem is ertem minek kell neked...
Repült.
re#2951: ugye ezt a kerdessorozatot nem gondoltad komolyan?
1) persze, hogy korozott.
2) nem fest eleg elethu kepet egy szamitogepes programs, kiveve mondjuk ha Richard Burns Rallyrol van szo, az kicsit kozelit, de ez mar mas temaSzerintem.
Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Háztartási gépek
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- MÁV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RX5500 XT 8GB Rampage SHIVA TT 530W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest