Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
-
JJános
addikt
-
Peat;)
veterán
Valósítsák meg. 2 év múlva szétröppennek és marad a lebutított f1. Itt kellett volna alkotniuk nem pedig különvonulni durcáskodni, majd megszívják, lehet hogy jövőre már ki is megy a toyota és reanult. A két legnagyobb szereplő akik maguk is döntéshozók lesznek a kémbotrány hősei, a toyota meg előtte lopott a ferraritól, a reanultnál is volt valami. Bíztató jelek, mindezt egy ilyen diktátor mellett ugye. Na nélküle akkor sokkal jobb lesz.
Az fia-ról meg annyit hogy most azt a helyzetet akarták (mindegy mennyire hülyén) megoldani amit a gyári túlköltekező csapatok hoztak be az f1-be. Gazdasági válságot annyit emlegetik, na ugyanaz van. Azt az usa mint egyik nagyhatalom, ezt meg a legnagyobb csapatok indították be. Közben a kicsik szívnak, most mihez kezdjen a williams pl. Én remélem hogy az fia újul meg és megy tovább minden a régi kerékvágásban, mert az az érzésem hogy két silány sorozatot kapnánk.
A kedvesen nyilatkozó pilóták véleményéhez meg annyit, hogy a sok sok butítás meg ilyen csúnya autókat maguk a csapatok dolgozták ki idénre. Mindkét fél azt hiszi magáról hogy patyola fehér, most hogy külön mennek mi lesz itt...hát én nem vagyok optimista, de Talmácsinál sem voltam az, hajrá.
"Azt hinni, hogy az autógyártók majd csinálnak egy olcsó, igazságos, csúcstechnológiájú, előzésekben gazdag, ellentmondásoktól és politikától mentes sorozatot, rózsaszín ábránd. Csodák nincsenek. Ha valóban a közönség érdekeit nézné, sem az FIA, sem a FOTA nem hagyta volna idáig fajulni a helyzetet." a5.hu, kb ezt hangoztattam. Mindkettő fél hülye és hatalmas gond hogy a szurkolói nép csak az egyiket látja annak és ruházza azt fel támogatással.
-
bdav
őstag
"nem lehet csak úgy elindítani egy ellensorozatot"
technikailag meg tudják csinálni ebben biztos vagyok. ami viszont sztem is necces az a fennen hirdetett demokratikus módja a szabályalkotásnak; na ott van a nagy kérdőjel hogy meddig tudják balhé nélkül megcsinálni... nekem ez a legnagyobb félelmem az egésszel kapcsolatban, hogy pl. majd Briós kijelenti hogyha a többiek nem szavazzák meg az ő szabálymódosítás-javaslatait akkor lelécelnek...
ja egyébként korlátozás nélkül használható KERS-et!
-
Oliverda
titán
Nem műszaki hiba volt, olvass utána.
-
-
!Overdose!
őstag
-
JColee
őstag
pontosabban kimi nincs ott
kicsit össeszedhetné magátszerk: Melbourne után várható végleges döntés a diffúzor-ügyben
magyarul ha a disznósajt nagyon aláz, betiltják az über-diffúzort -
bim
veterán
tudom hogy nem egyenlő de mégis valami... Ha te egy csapat főnöke vagy . Mondjuk a Mclaren vagy a Ferrari főnöke akkor csak ráállítasz pár mérnököt az azonnali fejlesztésnek. Vagy nem? Ha mondjuk van a saját diffúzorod akkor ha lekoppintod kémfotók alapján a másik csapatok űberdiffuzorát akkor szinte azonnal tudni fogod hogy jobb vagy sem a sajátodnál. Szerinted mekkora teszt kell ahhoz hogy lásd hogy jobb? Megépíted és kifutsz 10 körre a maranellói tesztpályára. És már tudod is hogy jobb e. (gondolom) Tisztán látszik hogy ettől jobb az a 3 csapat és nem mástól.
proof88: pont a merci a jó viszonyítási alap hogy a Mclaren hol áll és hol áll a BGP. Szerintem a különbség az ennek az elemnek köszönhető. Persze csak latolgatás a részemről semmi konkrét..
-
Motion_Blur
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
Kiderül tudnak-e még Button-ék javítani..
Az reális kép lehet, hogy a Ferrari gyorsabb Renault-nál, innen pedig az is szinte biztos, hogy Ferrari is képes ilyen időre.Sőt, még szerintem mindig nem mutatták meg a valódi sebességüket.
Annyit nem hiszem, hogy megéri a Renaultnak, hogy a többiek előtt felfedje mit mennek csont száraz autóval. Ha tényleg így tett, akkor a többiek már pontosan tudják, hogy mire képes a Renault.A 3 körös etap sem féletlenül azt jelenti, hogy 3-4 körre elegendő benyát cipelt magával. Ők pontosan tudják, hogy 1kg benya mennyivel lassít az autón, innen ha időmérőre állított autóval megy 10 körre elegendő benyával, de csak 3 kört van kint, máris tudják, hogy mit ment volna 3-4-5-6-7-8-9 körre elegendő benyával. Persze biztos, hogy nem ilyen egyszerű, mert a gumit is jobban fogyasztja egy kicsivel nehezebb autó, de viszonylag elég pontosan meg tudják mondani ezeket.
-
-
-
hunnylander
őstag
Akkor mondjad a tippedet.
Maga Alonso is leminősítette magát (pontosabban a Renault, ők sem tudtak javulni Barcelonában, agyonverte őket a BGP, a BMW és a Ferrari is, ő így sejti), úgyhogy mégha a Ferrari jó is lesz Alo-Kimi csata nem valószinű, hogy lesz. Nem egyes futamokról beszélünk, hanem a VB címért folytatott csatáról.
Az a lista amit írtam, és egész átgondoltnak és hozzáértőnek tűnik, nem másé mint Alonsoé.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
-
JJános
addikt
Olvastam a cikket.
Tavaly én is ennek a csapatnak a drukkere voltam. VB-t nyertünk egyéniben, és csapatban II. hely.Az idén Red Bull Racing drukker vagyok, bár nem ezért megy gyengén nekik, de én azt mondom, van még idő, még ne temessük őket, bár kétségtelenül eddig szinte semmit nem mutattak. Meglátjuk, hogy altatnak, vagy alszanak.
Kova már elégedett, és harcba indul, de ehhez legalább akkora önbizalom kell, mint Barikának, a VB címért.
-
Motion_Blur
félisten
Én arra lennék kíváncsi, hogy Hamilton Jerezben az 1:19 vége idejét a tavalyi, vagy az idei hátsó szárnyal futotta. Mert akkor erőt mutatott a McLaren, azóta meg semmit. Oké, hogy sok-sok elemet kipróbáltak ma is, de hosszú etapokon 1:25-ös időket futkosni... az még így is siralmas..
-
"B"
tag
-
D@ni88
addikt
[Változások 2009&2010]
igazából a 2010 az csak javaslat még... legalábbis azok közül a legtöbb.
de a pontrendszer az változott -
#70869248
törölt tag
Nem kell nagyon messzire gondolni, mivel első évben elvesztette valamivel, a másodikban megnyerte a VB-t, így gondolom nem nagy merészség azt feltételezni hogy kiválóan szerepelne egy gyenge autóval is.
Egyébként talán lesz rá esély, mivel ha a McLaren ragaszkodik a KERS-hez akkor eleinte nem fognak túl jól menni...de remélhetőleg ez csak lassúság lesz, nem fog lehalni a gép.
Sztem oltári baromság...nem igen tudom finomabban megfogalmazni, ez a fajta bevezetése a KERS-nek, de mindegy én szivesen egyedül maradok ezzel a véleményemmel ha rámcáfolnakcopy/paste:
Az Auto Motor und Sport úgy tudja, az FIA arra kérte a Bridgestone-t, hogy 2010-re változtasson az első és hátsó gumik szélességének arányán, mert a jelenlegi méretek mellett a csapatok előszezoni tapasztalatai szerint túl gyors a hátsó abroncsok kopása. Ez egyfelől egyre túlkormányzottabbá teszi az autókat az etapok során, másfelől arra kényszerítette az istállók mérnökeit, hogy a korábbinál is előrébbtolt súlyelosztással tervezzék meg a 2009-es modelleket, ami oda vezetett, hogy a hátsó kerekek a kellő tapadás hiánya miatt nem képesek átvinni az aszfaltra a KERS által biztosított teljesítménytöbbletet. A KERS ezért a vártnál csekélyebb előnnyel jár - részben ez a magyarázata annak, hogy egyelőre kevesen akarják használni. A problémát az idézte elő, hogy 1998-ban, amikor bevezették a bordázott gumikat, a helyes balansz megtartása érdekében növelték az első abroncsok szélességét, de most, amikor visszatértek a slickekhez, nem csökkentették vissza az eredeti, 1998 előtti méretre. "El kell ismernünk, hogy hibát követtünk el. Számítanunk kellett volna rá, hogy a hátsó kerekek fogják jelenteni a gyenge pontot" - ismerte el az FIA-elnök Max Mosley a német lapnak. - "Ezért meg fogjuk kérni a Bridgestone-t, hogy 2010-re módosítsa a gumik méreteit."Na ez ami nálam ki tudja verni a biztosítékot, a mástól a tökéletességet várják, ők maguk meg egy ilyen hibát tudnak elkövetni, és így/ilyen módon rendezni..
-
Motion_Blur
félisten
Barrichello hosszabbít, és marad a Forma-1-ben
=> Senna mélyen csalódott a Hondában
Úgy látom birkától nem fogunk egykönnyen megszabadulni
Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- One mobilszolgáltatások
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest