- Mobil flották
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
laci666 #48850 üzenetére
A FOTA visszavette a Williams-t..milyen jó
Nekem mondjuk tök mindegy hogyx tesztelhet-e vagy sem, mivel annélkül örülök a visszajöttének hogy bármiféle...bármiféle elvárásom lenne vele swzemben.
Szimplán csak biztonságosabbnak érezném ha tesztelhetett volna, ahogy a másik srác esetében is....oda kellett volna figyelni hogy egy olyan autóval teszteljen ami 2-3 nagydíjjal ezelőtti és kész...hogy ki lehessen zárni a technikai tesztelést,...amit egyébként igen kétlek, mert bármennyire jó véleménnyel vagyok MS technikai hozzáértéséről, nem hinném hogy az idei autó vezetése közben már a következő alkatrészeket tudná előirányozni. Elsősorban meg kell szoknia ezt az autót, meg kell értenie hogy aztán elemezni tudja és körvonalazódhasson benne hogyan lehetne még jobbá tenni. -
Motion_Blur
félisten
válasz
laci666 #44676 üzenetére
"Még egy valami hogy 1 magyar adó adja majd futamokat."
Magyar kereskedelmi csatorna ne! adja a futamokat. Adja az Eurosport, élőben minden session-t
hunny: miért érzem azt, hogy szakadás ellenes vagy?
b-type: nascar az nem rivális széria mert teljesen más kategória és nem visz el nézőket az F1-től szvsz
-
#70869248
törölt tag
válasz
laci666 #44405 üzenetére
A versenyzők is alkalmazottak uúgy ahogy egy tervezőmérnök. Azaz nem számít bele a pénzkeretbe a gázsijuk.
Érdekes, elvileg megeggyezhetnének...meg kell egyezni, mert ha a Renault kiseggelne akkor már kevés a mezőny egy új sorozathoz a FOTA szempontjából.
A jelenlegi FIA elképzelésben viszont még Briattore meg tudja tartani. Szal mennyenek bele...az FIA kötelezze magát hogy a szabályok nem változnak évről évre gyökeresen, és finomítsák a költségvetési sapkát..helyesebben mondva az esélyegyenlőséget.
Akkor végül is még jól is járhatunk...juthat energiájuk a gyáraknak más sorozatokra is...WTCC-LMS-GT..stb. -
hunnylander
őstag
válasz
laci666 #43655 üzenetére
De az, hogy kukába vágja még nem jelenti azt, hogy később nem lehet nevezni. Ugyanis nem lesz ki a 13. Nagyon nem lesz ki, mert az újoncokból is csak a legjobbakat választják be.
Itt az a kérdés, hogy Mosley hogyan reagál. Aki egyébként Valenciában van és rengeteget mutatták az F2 közvetítésben.
Érzésem szerint ő akar majd diktálni...
-
rocket
nagyúr
válasz
laci666 #43467 üzenetére
Azert tamogatta az allam mert ugy kalkulaltak meg evekkel ezelott, hogy jelentos bevetelt jelent az allamnak. (itt ugye a kulfoldiekre kalkulaltak, hogy ide jonnek, es sok penzt koltenek.)
Azota viszont tortent nehany dolog, a cikkben emlitett forint gyengules,kevesebb lett a nezoszam, kevesebb lett a kulfoldi (akik ugye kevesebbett koltenek), es folyamatosan not (es megtovabb fog noni a kovetkezo evekben) a szervezesi dij.
Iden mar majdnem 5 milliard forint lesz a jogdij amit Bernie-nek kell fizetni, igy lathato, hogy mar valoban rezeg a lec.
Attol fuggetlenul en is buszke vagyok ra, hogy egy ilyen kis orszaknak mar tobb mint 20 eve van versenye, azert mindenaron nem tamogatnam a megrendezeset, foleg mivel ha nem esik az eso (amire az esely minimalis) a szezon egyik legunalmasabb versenye nalunk van.Inkabb egy uj palyat kene epiteni amire ugye nem sok esely van mert mibol lenne penz ilyenre, vagy ezt jelentosen atkene alakitani ami szinten penzt kellene aldoznia, de ez se jelentene egyenes azt, hogy megfogja erni uzletileg ha versenyenkent a 0 helyett 2 elozes lesz.
Hasonlo okok miatt kerult ki sok hires palya mar, mert egyszeruen mindenaron nem akartak mar megrendezni a futamot, es mivel Bernie nincs valasztasi kenyszerben mert uj jelentkezok boven vannak, igy nem fog engedmenyeket tenni.
-
sekli
addikt
válasz
laci666 #43467 üzenetére
én is azzal értek egyet, aki korábban mondta, hogy így, ilyen pályán inkább ne legyen Magyar Nagydíj, persze nyilvánvaló, hogy szüksége van erre az országnak, de szerintem egységesen az összes dögunalmas pályát vegyék ki, építsék át, és utána tegyék vissza a programba..., Annyira nem érdekfeszítő a spanyolhoz és a monacoihoz hasonló vonatozás..., monacó nyilván marad, a többi pálya meg legyen alkalmas autóversenyzésre...
-
lenox
veterán
válasz
laci666 #41752 üzenetére
En ezt a Birka sirast nem ertem, valaki magyarazza el. Az miert van Birkara kedvezotlen hatassal, ha a csapattars verseny kozben valtoztat a strategiajan? Ez mitol szopatas?
Amugy gondolnam Gombosnak meg tobb F1 eve van, tehat meg az is logikus lenne, ha lenne csapatsorrend, de amugy meg nyerni kell a palyan...
Vagy az a gondja, hogy tul keson tudta meg, es ha hamarabb tudja, o is valtott volna? Csak az ezzel a bibi, hogy egymas ellen megse nyomhatjak olyan kemenyen, mert esetleg kiesnek, ugyhogy sokkal jobb a csapatnak, ha taktikaval versenyeznek egymas ellen, mint ahogy lattuk...
-
deniro2
senior tag
válasz
laci666 #41786 üzenetére
Oké, akkor úgy kérdezem, hogy, ha az egész Brawn csapat számára nyilvánvaló, hogy a 2 kiállás a nyerő, akkor szerinted Barikát csakazértis 3 kiállásra teszik, mert annyira szerelmesek Button-be? Úgy, hogy nem tudhatják, hogy Vettel milyen tempót menne, ha esetleg kiszabadúlna Massa mögül, hogy a Ferrari és a Red Bull hogy használja a kemény keveréket, etc.? Ennyie elfogult és korlátozottnak tartod őket? Az egy dolog, mikor a jobban preferált versenyző javára trükköznek esetleg azzal, hogy elöbb vagy késöbb hozzák ki a boxba hasonló üzemanyagszint mellett, de direkt a elcseszett taktika egy logikátlan hülyeség.
-
deniro2
senior tag
válasz
laci666 #41777 üzenetére
Nyilván Brawn és a többiek olyan hülyék, hogy ezért a 2 pontért Button javára megkockáztatták, hogy Massa és Vettel is bejön Barika elé...
Nem valószinübb, hogy úgy volt, ahogy mondták és nem tudták, hogy bírni fogja-e a lágy keverék a hosszú etapon, de Button-nél megpróbálták a 2 kiállást, ami akár visszafelé is elsülhetett volna...? -
Oliverda
titán
válasz
laci666 #41527 üzenetére
"A Q1-ben egyik köröm sem sikerült különösebben fényesen,"
Úgy látszik hogy ami Massa-nak összejött az neki nem igazán sikerült. Mutatták is visszajátszásból hogy egyszer kicsúszott az első kanyarban.
Én nem értem hogy akkor már miért nem inkább esőgumit raktak fel neki...ezzel megspóroltak volna mégegy szetet és ezt a rajtpozíciót még talán azon is össze tudtál volna szedni.
Így legfeljebb majd a honfitársával pofozkodhatnak egy jót, bár egyszer jópár éve már nem hozott neki szerencsét a hátulról rajtolás.[link]
-
ChromeX
addikt
válasz
laci666 #41527 üzenetére
ajj csak megvan a szöveg, már erre szavak sincsenek
csak egyet nem értek, ezek szerint megéri azt kockáztatni a ferrárinak hogy a kimi lehet hogy kiesik de ha bejut akkor lesz még lágy gumija? vagy hogy is van ez
... Amugy meg nem hiszem el hogy vannak ott 50enen és még a hülye is látja hogy nem lesz elég az idö a sok mérnök zseni meg már bocsánat de bszik vissza küldeni? egy ferrari NEM eshet ki a Q1ben, még ha a jövö heti gumit is el kell használni akkor megy a versenyen a felniken de NEm eshet ki
-
hobizoli
nagyúr
válasz
laci666 #36612 üzenetére
Nem sodrodott sehova Vettel, a Kubica csukta be elotte az ajtot nem kicsit. Mit gondolsz miert ment mar le a kerekvetore is a Red Bull-l...? Mert "ki"sodrodott? Akkor nem kifele kellett volna mennie az autonak a befele helyett, hm? Vagy megis hova ment volna meg beljebb, hogy Kubica elferjen, a fure?
hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
-
Dragbajnok
tag
válasz
laci666 #34239 üzenetére
Igen valószínű hogy nemvolt túl sok az autójában de nagyon kevés se mert elvileg 5-nél több kört tett meg.Itt van három egymást követő köre:1:20:047, 1:21:361 y 1:20:208.Ez azért elég jó.Lehet hogy nem is olyan rossz a Renault.Vagy a többi csapat nem erölteti a gyors köröket.
-
Motion_Blur
félisten
-
wildrain
addikt
válasz
laci666 #33303 üzenetére
Lehet, hogy néhány milliót ugyanilyen könnyen tudtak volna kapni érte, de rendes (többszázmilliós) áron nem tudták volna ilyen gyorsan eladni. Furcsa, de a japánoknak ebben az üzletben az volt a legfontosabb, hogy a csapat megmaradjon, és ne kelljen a dolgozókat elküldeni. Valószínűleg így is lesz leépítés, de nem akkora, mintha mondjuk a TR szintjére esne vissza (akiknek pl. nincs fejlesztőgárdájuk).
-
copin
őstag
válasz
laci666 #33300 üzenetére
Jövőre könnyen lehet, hogy jó pár gyár elveszti a függetlenségét (vagyis csődbemegy és megszűnik, esetleg beolvad egy nagyobb cégbe). Azt sem lehet tudni, hogy meddig tart ez a visszaesés, szóval fel kell állítani a fontossági sorrendet és a költséges vállalkozásokat el kell adni.
És ez mi: A milliárdos állítólag jelképes összeget, egy amerikai dollárt fizetett a remek infrastruktúrával rendelkező csapatért
Bulvár.
-
JJános
addikt
válasz
laci666 #30736 üzenetére
Nem szenteskedek. Én drukkolok.
Nem tudsz olyan csapatot, vagy pilótát mondani, akinek valamilyen szinten ne drukkolnék. De azt nagyon nem szeretem, akik rosszat kívánnak ellenfeleiknek.
És ha kívánnám is, nem írom le.
Copin: Nem azért nem szoktam válaszolni, mert személyválogató vagyok, de azért ne nekem kelljen már kitalálni, hogy mit akarsz kérdezni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
laci666 #29681 üzenetére
öröm mi?
na ez az amit én nem tudnék leírni, érezni éreztem már én sem vagyok jobb mint más,...de a pillanat elmúltával már nem tudnám ezt leírni.
Valami rettenetes érzés lehet...én Singapure-ban Massa-t is rettenetesen sajnáltam, sőt dühös voltam a csapatára. Semmiféle örömöt nem éreztem..nem hogy leírjam. -
prmcsk
addikt
válasz
laci666 #29552 üzenetére
Igen, hami bevallotta, de mi lesz maszattal, aki saját maga szerint "fair-ül" forgatta ki hambit. Maszat tovább hajtott, hambinak meg elment az összes autó. Maszat miért nem adta vissza a kétszeres előnyszerzését, amiből az egyiket tudatosan okozta. Ebben semmivel sem rosszabb suninál: önkritika no, szemétség yes, ha a VB múlik rajta. Hiába na, nagy a ferka elvárása.
Egyébként megnyugodhattok. Ha a ferka nem lesz lúzer, mint malájban és a pályán marad, a ferrari a fiával együttesen megcsinálja a VB.-t. A mai események után meggyőződésem. Ja és alfonz drukker vagyok -
prmcsk
addikt
válasz
laci666 #29532 üzenetére
Ilyen szokásos start"manőver", vagy hiba mindennapos és ezt már leírták, ha olvasnál is...
Emlékeim szerint mintha az "ikon" sumi is egy ilyen hibával lett volna legalább egyszer VB.,hillel szemben. Kiharcolt egy belső íves pole-t és az első kanyart már meg sem próbálta bevenni, mert tudta hogy hillnek a kanyar miatt muszáj lenne a külső ívről, bekanyarodni, találkoztak és VB lett. Akkor miért nem büntettek és azóta sem ?
-
biker
nagyúr
válasz
laci666 #29532 üzenetére
de minden évben 6-8 ilyen rajt van, hogy valaki miatt a fél mezőny kigyalogol a bukótérbe.
és mennyit büntettek ebből az utóbbi 4-5 évben? 1db, most...ennek a büntinek itt sok értelme nem volt.
remélem, kubica a szélső sávból előretör, és mindkettőt megszorongatja a köv. két versenyen
-
-
kapcs-ford
őstag
válasz
laci666 #28903 üzenetére
"Szerintem az volt hogy láttak Alonso nem boldogul ezért a kis Pique-t beáldozták.Hol máshol ez pont megfelelő hely új pálya,rázós aszfalt újonc Pique,senki se fog gyanakodni."
Juj, ekkora baromásgot is ritkán olvas az ember... ez orvosi eset.
"A 15 vagy 16, helyről indulva Alonsonak miért tankoltak olyan keveset,ha tudták hogy előzni alig lehet a pályán?"
Azért mert 3 kiállásra volt tervezve. Mellesleg mikor kijött a safety akkor akkora kavarodás volt hogy Alonso hiába kérdezte a helyzetüket a csapattól mert azt még ők sem tudták, csak mondták neki hogy nyomja oda.Érdekes, mikor Hamilton nyer akkor senki sem feltételez ilyen baromságot.
Alonso volt a legjobb, szerencséje volt a safety car-ral és ennyi. Javaslom nem hazai gané sajtót olvasni. -
Viktor77
titán
válasz
laci666 #28513 üzenetére
Nem vágom miért miért az F1-ben akarják megtanítani vezetni.
Pár kérdés felmerült bennem a futam alatt.
1. Amit írtam az első mondatban.
2. Mit mondanak annak az embernek, aki a kapcsolót basztatja a Ferrarinál? (Köszi a munkádat, jól voltál, csak elment rajtad a vb).
3. Autóversenyt miért nem versenypályán rendeznek? Ez a pálya semmiképp sem az. A villanyfényes futam jó ötlet volt, az tetszett, de nem így fog megmaradni senkiben, hanem mint az idei legrosszabbul rendezett verseny.
4. Massa miért nem hagyta ott a picsába az egészet? Kitérnek vajon a szerződésében arra, hogy mi van abban esetben, ha a csapat kockáztatja az életét (a többiekéről nem is beszélve) ?
5. Kimi mikor szándékozik felébredni? Értem én, hogy lazaság, meg faszagyerek vagyok, de ha így folytatja Villeneuve sorsára jut. (Ettől függetlenül marad kedvenc.)
6. Lezárt boxutca alatt nem ketten voltak kint, az ziher.
7. Meg amúgy, mikor változtatják meg ezt a szabályt?Alonsonak örülök. Amióta visszavett az arcából, egyre jobban tetszik amit csinál.
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
titán
válasz
laci666 #27289 üzenetére
Izaglamassá tette a versenyt az előzéseivel. Nehogy gratulálj mert még leesik az ujjadról a karikagyűrű.
Nagyon remélem hogy Vettel soha nem került a Ferrari-hoz. Bár a Red Bull saját maga alatt vágná a fát ha valha is elengedné, de ha ez netán egyszer meg is történne akkor inkább a BMW-hez vezetné az útja nem máshová. Azt hiszem hogy a BMW-nek van is valami opciója rá szerencsére.
-
#70869248
törölt tag
válasz
laci666 #26838 üzenetére
?
Senki nem akart itt szépíteni....nem Hunny' jött magyarázkodni, hanem:
"Kiváncsi leszek az "esőmenő" fanok magyarázkodására. Hallgatunk Kismackó" -
7Heads Drago
veterán
válasz
laci666 #23803 üzenetére
Szarok?
1 gumi szállító
Egyforma elektronika
Nuku motorfejlesztés
Mit vártál?
A GP2-ben volt előzés. De majd mindnél valaki a falon, vagy a bukótérben végezte.
Komolyan mondom, hogyha egy sportban nem folyik vér, és nem törik magukat össze, akkor az már egyből unalamas?
A vezetőség hülyésege az egész, hogy a kis csapatok ne maradjanak le annyira. -
hunnylander
őstag
válasz
laci666 #22616 üzenetére
Ne legyen mar baj belole, hogy a Bridgestonet trehanynak tartom, nem vagyok vele egyedul. Meg a pilotak is igy gondoljak, valaki ki is merte mondani (Kimi).
Mikor esik mar le a huszfiller? Csak a reklamert, $$$$-ert vannak a Forma-1-ben, a 'fejlesztesen' annyit sporolnak amennyit csak lehet. Meg eddig nem tapad ver a kezukhoz, de neha borotvaelen tancolnak ilyen gyartasminoseggel.
A Ferrari moci pedig megbizhatatlan szvsz, de nekem nyolc, ha rafogjatok es azt almodjatok, hogy pariban van a Merci mocival a megbizhatosag tekinteteben. Itt emlitsuk meg Ola Kallenius nevet, nagy koszonet neki a jelenlegi Mercedes motorokert. O rantotta ki a Mercedest a megbizhatatlansagi csavabol, kivalo munkat vegez.
-
hunnylander
őstag
válasz
laci666 #22610 üzenetére
Az a cikk cimada kerdese, ami az ujsagiro szurkoloi lelkuleten mulik. Az a cikk abbol lett forditva, amit en eredeti angolban linkeltem. A Bridgestone levette Lewisrol a felelosseget, es magarol is le szeretne, ezert habog ossze-vissza tormelekrol, meg, hogy osszegyurodott a mar defektes gumi, ezert nehez megvizsgalni a az oldalfalat, ahol a serules lehet. Nincs mirol beszelni, ha ram nem hallgattok, akkor vegyetek figyelembe Kimi szavait, aki kereteles nelkul kijelentette, hogy botranyosan silany a gumik minoseg, es barki kifoghat egy hibas szettet, amivel vagy lassu lesz (mint o Hockenheimben), vagy defektet is kap. Reszemrol nincs mit hozzafuzni a dologhoz. Ha valaki Lewisra akarna kenni a dolgot, az ugyanakkora felhaborito baromsag, mintha en Massara kennem a motorja elfustoleset. Mindket dologban ugyanakkora volt a pilotak felelossege, egyszeruen csak vezettek a cuccot, olyan szinten, hogy csakis ok ketten erdemeltek volna meg a dobogo ket legfelso fokat. Sajnalom a dolgot, mert Lewisnak jo eselyei voltak meg a gyozelemra a boxtaktikaja miatt. Epp ezert is hajtotta nagyon Massa a cuccot Lewis defektjeig, mert tisztaban voltak vele, hogy Lewis joval tovabb kinn fog maradni konnyu autoval. (Massa hamarabb jott be az elsore is es kevesebbet is kapott, a 44. ben jott be masodszorra, Lewis csak az 50. utan jott be volna valamikor, a Hungaroringen meg majd 2 mp-cel lassabb a megtankolt auto, konnyu kiszamolni, hogy miert spurizott csumara tekert mocival Massa.)
Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- Időjárás topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Trollok komolyan
- Mobil flották
- Budakeszi, Páty, Telki, Budajenő, Zsámbék, Tök, Perbál topik
- iPhone topik
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Elite Dragonfly G3 13.5" FHD+ IPS érintő i5-1235U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Újszerű 17.3" FHD (1920x1080) IPS 40pin 144Hz matt LED kijelző. AUO B173HAN04.9
- Lenovo kezdő laptop (i3 6th, 500 GB, 4 GB) reklámáron! AkciÓÓ!
- Monitor audio RSW-12 sub eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest