- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Balathruin #34199 üzenetére
Azt írja a kolléga, hogy kap majd fősztori módot a CoC. Ezt nem értem, hiszen van benne sztori mód, küldetések láncolatával, azt játszottam végig. Vagy másra gondolt az író?
Más: tegnap elkezdtem a Spectrum Projectet. Eddig tetszik, beletoltam vagy 3 órát este.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #34198 üzenetére
CoC ezzel jól össze lett foglalva.
-
Antonius1978
addikt
Figyeljetek, szeretnek kepbe lenni a Call of Chernobyl es Lost Alphaval kapcsolatban.
En ugy tudom/emlekszem, hogy a COC az RobberBaron egyeni modja volt, a Lost Alpha meg Dezowave otlete, hogy is van ez tulajdonkepp ? -
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34196 üzenetére
Nos szerencsere igen, es ha sokaig elszoszmotolsz a palyan, azaz varsz kitoresekre, akkor utanna tobbszor is talalhatsz olyan kepzodmenyeket - ha szerencsed van - amibol osszerakhatsz hasznos kepzodmenyeket, a kepzodmenycsinalo anomalianal.En ha jol emlekszem 2-3 darabot tudtam csinalni a Fountain-en kivul a 2x-i vegigjatszas alatt.
Megeroltettem az agyam, es ugy tunik, hogy vegulis 5 hely van, ahonnan felszedhetsz kepzodmenyeket.
1. Sztalkerbazis bejaratanal levo tuzanomalia
2. A varoskaban levo villamanomalia ami az egyik uzlet udvaran van
3. A varoskan tul messze lent delen is van egy ha jol emlekszem
4. A palya teljesen nyugati szelen ez olyan vegyes anomalias vagy talan a 3as az ?! mar nem remlik, lehet mind2
5. A terkep eszaki reszen az eszaki uton, utban a zsoldos bazis fele is lesz 1 a sorompo utan/korul, tuzanomalia -
válasz
Antonius1978 #34195 üzenetére
Igen, a Fointain képződményt nem sikerült emiatt megcsinálni. Így konkrétan nem tudtam, hogy kitörés után esetleg új képződmények jelennek meg az anomáliákban, szóval köszi a tippet.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34194 üzenetére
Hat majd egyszer idovel vegigjatszod ujra, beiktattam bizonyos magyarazatokat, magyaros szoveget, a karakterek neveit megvaltoztattam stb, de fura hogy nem talaltal olyan kepzodmenyt, asszem 3 anomalia van, vagy 4 amiben vadaszhatsz rajuk,,,persze kell eludni hogy kitores is legyen es akkor talan megjelennek uj kepzdomenyek...Melyik kepzodmenyt nem tudtad elkesziteni, ami a felcsernek kell, a Fountaint ?
Ha arrol van szo, akkor lenyegtelen, ugysem kapsz erte cserebe semmit, en megtartottam inkabb... -
válasz
Antonius1978 #34193 üzenetére
Majd lehet, hogy a magyarítással megint nekiállok, mert az első helyszínen nem maxoltam ki a lehetőségeket (a nagy anomáliát nem használtam "alkotásra", mert nem találtam a Crystal képződményt, és így nem tudtam egy küldetést teljesíteni).
-
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34192 üzenetére
Epp most, amikor mar befejeztem a forditasat forumozok segitsegevel, es Shield most fesuli ossze a fegyvereket ?
Maga mod megvalositas szempontjabol semmi extra, egy jo eros kozepes, viszont a tortenet sokkal erdekesebbe teszi.Erre csak akkor jottem ra, amint forditottam, es a magyar szovegbol jobban osszeallt a kep, mint az angolbol, mert hiaba ertek angolul, bizonyos dolgok felett elsiklottam, na es ugye amugy sem tokeletes az angolom.Igen arrol a patchrol tobbszor irtam, az szukseges, maskepp nem lehet tovabb jatszani...
-
Chernobyl Chronicles kivégezve. Nem rossz, egynek jó volt. Kerek a történet, van eleje, van vége.
A játék vége felé van egy pont, egy küldetés, ahol folyamatosan kifagy a játék, erre a moddb-n van javító patch.
-
#47205632
törölt tag
Mi a fene, 2015-ben a Google street car végigment Pripyaton? Az durva. Meg látom van egy csomó 360 kép is 2017-es az antennánál pl.
Mikor utoljára játszottam ezzel a játékkal akkor valami ukrán motoros csaj blogjában láthattunk érdekes képeket róla, most meg már Google utcaképek is vannak. Beszarok hova fejlődik a világ. Én meg öregszem... -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34189 üzenetére
Nem is hallhattad, ezt az egyik baratom hasznalja (es meg 2 masik is rajtam kivul, mind3-an szeretnek szeszkozni,valamint munkatarsak voltunk,ezert ugy hivom oket hogy a 3 makvirag
) es csak Udvarhelyen, nameg esetleg amerre meg hasznalta, abban az ertelemben, hogy fasza, remek, kivalo, kituno stb.
Tudod a Vegetas tasakon volt az a kep, ahogy a szakacs feltartja a huvelyk es mutatoujjat, es az azt jelenti hogy izletes, finom, egyszoval atvitt ertelemben azt, amit fennebb felsoroltam.
Meg azt is szokta mondani, hogy : annyi penzem sincs, hogy a busz utan fussak, ezzel majd fogtok talalkozni (mert viccbol, jopofasagbol) beepitettem azaz inkabb ezzel egeszitettem ki az egyik parbeszedet
Igen, meg Angliaban vagyok, es valoszinuleg itt is leszek augusztus vegeig, szerintem csak szeptemberben megyek haza 1 honapra.Meg arra is gondoltam, hogy esetleg augusztus 19-en atrepulok M.o-ra, es 20-an felmegyek BP-re, hogy lam milyen a Szt,Istvan unnep (meg sosem voltam, es M.o. sem 2010 ota), aztan utanna meg Ferihegyrol Marosvasarhelyre, ha addig megnyitjak a repteret, de az nem biztos, es amugy is ez csak egy elkepzeles...Akkor remek, ha haladsz azzal a fegyveres dologgal, egyaltalan nem irigyellek...
(mar meguntam nagyon a forditast, es 2 evbe tellett amig meglett)
Ez tulajdonkepp mibol all ? Nezed a fegyver nevet, es a magyar szoveget atveszed a leforditott mod szinten ugyanilyen fegyveretol ? Gondolom... -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34187 üzenetére
Eddig nem hallottam ezt a mondást.
Hááát, az az érzésem én vagyok az idősebb, sajnos.
Nekem aztán mindegy, olyan neveket adsz amilyeneket gondolsz, nem ezen múlik.
Elkészült a fegyver fájl is és neki kezdtem a fegyver fejlesztésnek, de ez legalább 3x akkora méretű mint a fegyver fájl, de azért készül.
Még kint vagy? -
DEARevil
tag
Sziasztok! A Last Dayben tényleg ez a futó sebesség? Eléggé lomha
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34185 üzenetére
Vegeta vagy szépecsém, vagy bratyó (annak függvényében, hogy melyikünk idősebb).
Nem kell izgasd magad az XML-ek miatt, én is belehúztam, és mindent lefordítottam, a character description-be is beleírtam a neveket, az összest, amire én gondoltam, és azokat is ami a fórumon szóba került, majd utólag megegyzzük a végleges neveket is.Remélem hogy te is megleszel mindennel, aminek nekifogtál, és kívánhatunk majd Kellemes Húsvéti Játékokat a mélyen tisztelt fórumozóknak
Akkor ime a 4 lefordított állomány : [link]
-
hubai38
aktív tag
Szerintem meg ne legyen lezárva.
[link]Bocsi csak hüly
éskedek,tiszteletem mindenkinek.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34184 üzenetére
Na, vita lezárva, punktum!
Mi a hócipőmmel csináljak xml-t a Libre office fájlodból? Szerintem ki tudod belőle exportálni xml-be. Eddig nem találtam hozzá konvertáló progit.
A kedd éjszakát rááldoztam, az ui_st_loadscreen.xml megoldva, az st_items_weapons.xml kb. 80-85%-ban kész. A mai éjszaka nagy része is erre fog menni. Bele vágok a st_items_weapons_upgrades.xml-be is. -
Antonius1978
addikt
válasz
kekeeci #34182 üzenetére
Igazat adok neked, valoban nehez egysegesen donteni, hogy hogyan legyen jo.
De en arra gondolok, hogy pl a Faraday nev nem azert ragadhatott a sztalkerre, mert neki Faraday volt a szepapja, hanem mert valami olyasmit tud, tett, tortent vele ami Faradayel, azaz valami olyasmi, ami kapcsolatban lehetett vele.Azaz azt a nevet valami atvitt ertelemben kapta meg.Mittudom en, belecsapott a villam, vagy feltalalta a zonaban, hogy hogyan lehet a villamanomaliabol energiat kinyerni stb.Szoval ha a villam belecsapott, akkor atvitt ertelemben en is hasznalhatnam a Villam/Villamlo/Villamcsapott becenevet neki, vagy ha az energiat nyerte ki, akkor magyarul lehet Langesz is, mert rajott, hogy hogyan kell..stb.Persze, az ilyen orosz neveket nem lehet leforditani, es ez igaz forditva is, ha en mondok magyar neveket, akkor azt a ruszkik nem tudnak leforditani...De ha en nagyon akarom, akkor forditokent adhatok nick-et, becenevet az illetonek, annak alapjan hogy milyennek latom.Pl Ivan Kuznyecovnak adhatom azt a nevet hogy Ivan "Balfek" Kuznyecov, mert egy ujonc katonarol van szo.Es mivel az illeto balfek, ezert a beceneve Balfek lesz, igy fogjak ismerni a Zonaban.Es az, hogy az orosz forumozok, vagy az irok soha nem hallottak, vagy tudjak, hogy Kuznyecovot Balfek-nek ismerik a Zonaban, - mert en a magyar forumozok reszere ezt kitalaltam - az engem hulyere nem zavar, es szerintem oket sem
Sensut nincs is amiert vitazzunk foldim, csak megemlitettem ezeket a dolgokat.
Ha jatek keszitoi nem forditjak le angolra a jatekot, akkor tuti hogy az angol forumokon Furge nem Nimble lenne, hanem Provornij pl
Az orosz forumokon meg Provornij biza nem Nimble, lehetne ezt ragozniSzerintem ezt az egeszet mostmar siman zarjuk le.En majd ugy forditom ahogy nekem jolesik es pont.
Amikor mas fordit majd egy modot magyarra, akkor o csinalja ugy, ahogy neki jolesik, es mi ahhoz alkalmazkodunk, es punktum -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #34181 üzenetére
Nekem aztán mindegy minek nevezed, én nem vitázom ezen, mivel én mindent angolul játszok. Éppen ezért gond az, hogy ha olyannal traccsolunk aki magyarul játsza, sose tudjuk egyből, hogy kiről beszélünk. Továbbá sok angol fórumon vagyok tag és vitázunk modokról, ahol Nimble biza nem Fürge
-
kekeeci
senior tag
válasz
Antonius1978 #34181 üzenetére
A bece- (nick-) nevek nem biztos, hogy mindig magyarok, és az sem biztos, hogy mindig értelmezhetők.
Szidorovicsot, Petrenkót, Kuznyecovot minek fordítanád? -
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #34180 üzenetére
Reszben egyetertek veled, csakhogy en mar annyira hozzaszoktam a magyarositott nevekhez, hogy idegenul hat, es zavar, ha nem ertem a szereplok nevet.Pl Furge nekem mindig Furge marad, mert az az en nyelvemen van, es faszaul visszaadja a ficko lelemenyes kepesseget, hogy furgen megszerzi nekunk a rendelt cuccokat.
Szamomra o sosem lesz Nimble, vagy oroszul ahogy hivjak, mert en mindig Furgekent gondolok raPedig ha egyes szemelyek magyar allampolgarsagot, vagy tiszteletbeli szekelyseget kapnanak, siman jol hangzana magyarul is pl : Bokor Gyuri (George Bush), William Shakespear (Dardarazo/Dardas Vili), Francis Drake (Sarkany Feri), vagy Old Death (Oreg Halal/Ven Kaszas)
Tudom/tudtam, hogy ez vitakat fog eredmenyezni, epp ezert az elkovetkezendokben lemondok a modok forditasarol, mivel nekem ez a meggyozodesem, masnak meg mas.En igy szeretek/szeretnek forditani, es ha ez masnak nem tetszik, igy jart.Ha meg nekem nem tetszik az hogy a nevek meg vannak hagyva az eredeti formajukban, akkor meg en jartam ugy, es kesz
UI : a modban van egy Sleeper (persze oroszrol forditva) nevu faszi, akinek a Szunya nevet adtam, most meg azert is Almost csinalok belole
UI2 : A zabos pukkancs meg lehet Vérmes is pl.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #34179 üzenetére
És mi van, ha nem fordítod le a neveket. Én személy szerint sosem voltam oda a lefordított nevekért, mert nehéz más nyelven azonosítani a szereplőket. Pld ha veszel egy angol végigjátszást, elég nehéz kihámozni, hogy ki kicsoda. A könyvekben, vagy a filmekben se fordítják le a neveket. A John az John marad és a Boris is Boris. Old Shatterhand se Öreg Keményököl
-
Antonius1978
addikt
En azt tudom hogy nem tudost jelent, hanem hogy egy tudos, es eloszor a nevebol kialakult/kialakitott mertekegysegre gondoltam - a Farádra - de ez meg hulyebben hangzik mint a Faraday, a Faraday meg azert hangzik hulyen, mert egy angol nev, es nem lenne keresnivaloja a Zonaban,mellesleg semmit sem jelent, azaz nem beszedes nev, mint pl Lovesz, vagy Furge stb, ezert gondoltam arra, hogyha Faraday eredetileg egy tudos volt, akkor atvitt ertelemben a nevet lehetne forditani,atalakitani valami olyanra, aminek koze lehet egy tudoshoz, es a legkezenfekvobb otlet, az ugye az eszere szokott utalni, azert tetszik nekem a Langesz.Egyreszt mert jol is hanzik, nem is hosszu, csak 2 szotagbol all.
A Pukkancs azert nem tetszik nekem szemely szerint, egyreszt mert nem hangzik maga a szo frappansan, masreszt a szo hallatan nekem egy vadul ugrandozo oklomnyi pincsikutya kepe villan be.Az viszont igaz, hogy jobban utal egy robbanekony termeszetre, viszont mint mondtam, a pukkancsrol kutya villan be, a zabosrol meg ember, a zabos meg jol is hangzik es rovid is.
De majd szavazasra bocsajtjuk a neveket, sot emelle meg masnak is lehet valami frappans otlete, ami talan jobb lesz mindegyik javaslatnal
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #34177 üzenetére
Faraday nem "tudós"-t jelent, hanem egy tudós volt, így nem kellene lefordítani a nevét. Szerintem SaGa is így értette.
Faraday
A másiknál nekem a Pukkancs azért tetszik jobban, mert az közvetlenebbül, beszédesebben utal a robbanásra , a robbanó eszközökre. A Zabos se rossz, de az távolabb van ezektől a jelentésárnyalatoktól, annál hangsúlyosabbnak tűnik a mérgesség. -
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #34175 üzenetére
Hazar/Kazar ok.
Faraday - ez mint sztalker nev rohadtul nem tetszik, talan az eredeti orosznak talan mas/maskepp lenne a jelentese, de fogadjuk el, hogy Faraday = tudos, tehat akkor a neve lehet reszben Szaki, Zseni, de legyen helyette a Langesz, a magyaros zseni.
Fougasse/Fugas - ha ilyen lobbanekony, akkor legyen Pukkancs, Heves, Merges, Izgaga, de remelem talalunk meg egy jobban hangzo nevet neki,
Köszönöm a farádozásod
Kozben utannaneztem a heves vermerseklet szinonimainak, es asszem a Zabos lesz a legjobb kifejezes, mit szoltok ?
Szoval legyen Kazar Zabos Langeszshield okes, nezd meg azokat a fegyver allomanyokat es a betolto kepernyos dolgot, es en azt, ami megvan, elkuldom neked, vagy eppenseggel barkinek, aki mar tesztelne szeretne a Chernobyl Chronicles modot.
Ugyan a magyarazo szoveg a kuldetesek ala nincs leforditva, de maga a kuldetes fejleceit leforditottam mar, igy aki nem ert angolul abbol ugyis ra tud jonni, hogy mit kell csinaljon.
Meg egy annyira kerlek meg, hogy a quest allomanyokat ultesd at xml-be, mert en attettem Libre office-ba, es amint atnezted a fegyvereket, vagy inkabb mar anelkul, dobd majd fel valahova az osszes forditast, hogy egyesek akik akarnak, nekilathassanak a tesztelesnek, es epp ugy ahogy Erdo csinalta a Wind of time-al, majd atnezem, es kijavitom az esetleges pontatlansagokat, es azt, ami nem egyezik, es folyamatosan frissitjuk, amig tokeletes nem lesz.
Majd meg eltelik par nap, es remelem egyszer lesz annyi idom es kedvem, hogy hamar 5-6 ora alatt lerendezzem a 2,5 forditando allomanyt.
Akkor most osszecsomagolom a dolgot, es feldobom egy helyre, es barki leszedheti.Most egyelore ennyit tudok tenni, mert le kell fekudjek aludni, megyek ma munkaba. [link] -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34168 üzenetére
Rendben, neki állok a PDA fájlnak. Megnézem a fegyver fájlokat is, épp most csinálgatom a Priboi Story fegyver fájlját.
Megoldom a "ui_st_loadscreen.xml"-t is, jól van? -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #34171 üzenetére
Hazar: kazár
Faraday: valószínűleg a tudós, jó lenne látni az eredeti cirill írásmódot, mert az angolra átírás gyakran elrontja az egészet, annyira, hogy fel se lehet ismerni néha, mi volt az eredeti. Ha a tudós, akkor meg kell hagyni a nevet így, ne legyen belőle Farád, mert az egy mértékegység.
A Fugas valószínűleg fugasz lehet oroszul, amit a fougasse szóból importáltak és a nagy robbanóerejű robbanóeszközöket jelenti, a taposó aknától a tüzérségi lövedéken át a bombáig mindenfélét. fugasznije bojepripaszi…
Emberre használva lehet pl Pukkancs, mármint robbanékony, hevesen reagáló alak. -
SaGa59
őstag
válasz
galaktikus #34170 üzenetére
Az olvass-el.txt szó szerint az alábbiakat tartalmazza:
Töltsd le a torrentet.
Telepítsd (CoP nem kell hozzá, teljes játék verzió).
A telepítő célkönyvtár nevében ne maradjon cirill betű.
…A torrent ott van a könyvtárban, de az csak a torrent, ami lehúzza neked a moddal megfejelt COP-ot. Azt feltelepíted a leírás szerint és arra másolod rá a magyarítást.
-
Erdő
tag
válasz
galaktikus #34170 üzenetére
A torrentet szedd le, az teljes.
-
Antonius1978
addikt
válasz
galaktikus #34170 üzenetére
Szia, sajnos nem tudom, nem emlekszem mar, a Dacolva a halallal kb 2 eve jatszodtam.Habar ha jol emlekszem, akkor tavaly osszel fel akartam tenni, hogy ujrajatszodjam, de valamiert nem indult el...Lehet hogy a torrentet kell leszedni, ami onkicsomagolos exe allomany ? Es azokra masolod a magyaritast, es kesz ? Ha meg a torrentrol leszedett a csak gamedata mappas, akkor esetleg keress ra orosz oldalon vagy a moddb oldalon, ott tuti megtalalod jo valtozatban, csak kovesd majd az olvass el.txt-t mert maskepp nem tudod feltelepiteni, valami cirill betukkel kavar be a telepito + egyebek.Sajna csak ennyit tudok mondani...
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #34169 üzenetére
Akkor jo ha nem szukseges oket lecserelni, mivel akkor csak en gondoltam ugy hogy nem tudja kezelni a rendes hosszu betuket, ugyanis amikor nekilattam forditani 1 evvel ezelott mondjuk, akkor kiprobaltam amiket akkor nekem irtal, es nem mutatta jol a betuket, bizonyara valamit rosszul csinaltam akkor, most meg nem tudok semmit tesztelni, mert el kellett adjuk a szamitogepet, penzhiany miatt
Mindenesetre, mindent ugy csinaltam, ahogy leirtad, be van teve az elso sor az 1250-es kodolassal, es a lap kodolasat is atallitottam, ugy ahogy irtad.A localization.ltx-ert majd Shield fog felelni, vagy az, aki kiprobalja majd elsonek a forditast, es osszeallitja a csomagot, hogy senki se kelljen semmit piszkaljon, hanem csak bemasolja ahova kell az osszes allomanyt, es indulhat a jatek.
<?xml version="1.0" encoding="windows-1250" standalone="yes" ?>
<string_table>
<!-- Mod texts -->
#include "text\hun\cc_st_dialogs_outskirts.xml
#include "text\hun\cc_st_dialogs_pripyat.xml
#include "text\hun\cc_st_dialogs_station.xml
#include "text\hun\cc_st_items_artefacts.xml"
#include "text\hun\cc_st_items_equipment.xml"
#include "text\hun\cc_st_items_quest.xml"
#include "text\hun\cc_st_land_names.xml"
#include "text\hun\cc_st_quests_outskirts.xml"
#include "text\hun\cc_st_quests_pripyat.xml"
#include "text\hun\cc_st_quests_station.xml"
#include "text\hun\cc_st_stories.xml"
#include "text\hun\cc_ui_st_credits.xml"
#include "text\hun\cc_ui_st_gui_information.xml"
#include "text\hun\cc_ui_st_screen.xml"
</string_table>
</string_table>Ez talalhato a cc_all_include-ban.Ebbol a screen es a stories nincs leforditva, a screen-t at lehet venni az alapjatekbol valoszinuleg, a stories forditoja meg majd te lennel, amikor egyszer lesz idod es kedved ezzel foglalkozni.Jelenleg csak a 3 quest nincs leforditva, azaz az egyik felig, de majd meg forditgatom, amint van hozza kedvem es idom.Mint latod, az eleresek mar eleve text/hun alkonyvtarakra mutatnak, ezt valoszinuleg mar Shield irta at bekezdesbol.
Ha lenne 5 perc idod, utannaneznel, hogy szerinted a Hazar, Faraday, Fugas mit jelenthetnek oroszul ?
A Hazarra nincs otletem, esetleg azt jelenti hogy Kazár ? Faraday az lehet hogy a tudos neve, igy magyarul lehet Farád - mertekegyseg - de nem tetszik ahogy hangzik, a Fugas Fougass meg valami Akna szerusegre utal, esetleg lehet Aknász, ut-ász, bány(a)-ász stb mintajara.Vagy lehet Robbantó, Bányamester stb. -
galaktikus
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34168 üzenetére
Ezt most nem értem. A telepítési olvassel.txt-ben az áll, hogy a dacolva a halállal mod-hoz nem kell a cop, mert különálló teljes játék. De kicsomagolás után, csak egy gamedata mappa van, mint a legtöbb "másolós" modnál. Most ilyenkor mi van?
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #34168 üzenetére
Nem kell lecserélni az őű betűket, csak a fájl kódlapját kell beállítani. Az xml fájlok ezzel a sorral kezdődjenek:
<?xml version="1.0" encoding="windows-1250" ?>
És természetesen a kódlap is ez legyen mentéskor, azt a notepad++–szal a legegyszerűbb megcsinálni. Betöltöd a szöveget, nem módosítasz semmit, csak beállítod, hogy windows-1250 legyen a kódlap, utána átjavítod az első sort ilyenre és mented. Átváltani a Kódolás, Karakterkódolás, Közép-európai menüben a windows-1250-et kiválasztva tudod.
Az orosz szövegfájlok windows-1251 kódlapot használnak, az angolok nem tudom milyet.
A magyar xml-eket a gamedata\config\text\hun könyvtárba kell tenni, a localization.ltx-be meg ezt kell beállítani:
[string_table]
language = hun
font_prefix = _centÁt kell nézni a fájlokat, van-e köztük olyan, amiben további fájlokra hivatkoznak #include kulcsszóval és a megfelelő könyvtárra kell javítani a szövegfájlok elérését. Tipikusan az SGM alapú modokban van ilyen, az SGM_add_include.xml.
-
Antonius1978
addikt
válasz
galaktikus #34167 üzenetére
Az nem kifejezes, hogy jo hir, nemcsak nektek, hanem foleg nekem - alig varom hogy tul legyek rajta vegre
Shield : a PDA nevut kellene leforditsd, abban csak 1-1 szo van.A Credits nevube is beirtam magam, Erdot es teged.A Stories az tiszta muszkaul van, azt majd idovel ha lesz ideje es kedve, Saga-ra biznam.
Az osszes nev kozul (31 drb), ami szerepel, abbol 2-re nem tudok forditast, 2 bizonytalan, es 1-et pedig szinten jo hangzasuva akarok tenni, ez Stepanich a csapos neve, egyes esetben Haminak kereszteltem el, de hogy ne kelljen majd sokat atjavitani az allomanyokat, altalaban egyszeruen csak "csapos"-kent utaltam ra a forditasokban.A tobbi 26 nev szerintem majdnem tokeletesTehat csak a PDA-t kell leforditsd,a loadscreent azt gondolom at lehet venni az alapjatekbol, es a weapons es weaposn upgrade-et kellene valakinek osszenezni valamelyik nagyobb moddal, es osszefesulni a mienkkel es magyar nyelvuve tenni, ennyi.Kerdes, hogy melyik mod fegyvertarat vettek alapul, mert lehet hogy megegyezik egy nagyobb, ismertem mod-eval, nem tudom, ezt esetleg az tudna megmondani, aki sokat piszkalja a beallitasokat, es sok modot is ismer,kiprobal, mint pl Hubai.
UI : majdnem elfelejtettem, a jatek nem tudja asszem kezelni a ű es ő betuket, azokat at kell cserelni a Û û
Õ õ betukre, azokat biztosan kezeli.Nem tudom hogy a Notepad++ amit Saga ajanlott nekem, kepes-e erre, valoszinuleg igen, de nem tudom hogyan kell, ha meg nem, akkor marad az Office, abban biztosan tudom, hogy lehet csak mar ott sem emlekszem, hogy hol kell...de valami olyasmi, hogy megadod az egyik betut, es az osszes masik betut erre az elsore csereli.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34165 üzenetére
Uhh ez egy jó hír
Köszönjük a munkád!
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34148 üzenetére
Szia Antonius1978!
Hónapok óta nem foglalkoztam Stalkerrel.
Már nem is emlékszem rá, hogy mit kértél. Mondd és neki látok. -
Antonius1978
addikt
válasz
galaktikus #34158 üzenetére
Szia, ezen az oldalon nezz szet : [link]
Es azonban kovetkezik a Chernobyl Chronicles magyaritasanak befejezese a reszemrol, mar nincs sok hatra.
-
lsc
nagyúr
Üdv
Váltottam Ryzen 5 2400G-re, meglepően jól lehet vele játszani. A fő videobeállításoknál visszavettem közepesre, pár cafrangot / fűsűrűség hasonlók/ kilőve, egész jól megy. Az a röhej hogy olyan vadul nem is látszik meg a látványon, a ryzen meg jobbnak tűnik mint előtte egy 4670k 4,2-őn. A ramok 3200-on mennek /egyelőre/, így a videokártya rész is egész harapós. Eddig megérte, így szinte mindenre 3 vagy több év gari van. -
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #34157 üzenetére
Szerintem is ez lehet a dolog nyitja.
Vagy valaki elszámolta magát, mert én azért a Piknik az árokpartont nem sorolnám a S.T.A.L.K.E.R. szériához, legfeljebb a széria nagyon távoli „előzményének” lehet tekinteni, mert van benne Zóna, sztalkerek és anomáliák… Más közük nincs egymáshoz…
-
galaktikus
aktív tag
Sziasztok skacok!
Ajánlotok nekem valami újabb modot ami mostanság népszerű? És viszonylag stabil is
Régebben már a fő modokat végigtoltam. Kellene megint egy kis zóna élmény..
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #34153 üzenetére
Jaj, ennél gyengébb próbálkozás van bőven. Mi több, ennél jobbat nem is láttam a Zónáról (kivéve a Stalkert). Csak kár, hogy nem adtak egy kicsit többet a hangulatra és a környezetre. Még néhány rozsdás kocsi jól jött volna az útszélre
Elég furcsa, hogy nem kapták fel komolyabb stábok is a témát, pedig volna igény rá. Az HBO állítólag belekezd egy Csernobilről szóló sorozatba, talán az pótolja majd a hiányt, bár az nem a Piknikről készül majd. Viszont ők nem szokták elnagyolni a dolgokat és hátha összehoznak valami ínyünkre valót végre.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A könyvek kapcsán kérdeznék ismét.
S.T.A.L.K.E.R. – Agyar
A S.T.A.L.K.E.R. széria negyedik kötete.Melyik a harmadik kötet?
Eddig az alábbiakat találtam:
S.T.A.L.K.E.R. – Halálos zóna
S.T.A.L.K.E.R. – A duplikátor gyermekei
S.T.A.L.K.E.R. – Agyar
STALKER – Katasztrófa sújtotta terület
STALKER – Tűzvonal
STALKER – Hadműveleti Zóna -
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #34105 üzenetére
Saga59 ez mi ez ???
STALKER – Hadműveleti Zóna
Valami nagy dolog lehet készülőben, hiszen a házban a Zóna összes szelleme összegyűlt, mindazok, akik valaha is elérték a Kívánságteljesítőt, és túlélték ezt a találkozást. Mosómedvéék menekülésbe fognak a Mocsár széle felé, és közben hallják, hogy a házat valami ismeretlen erő semmisíti meg mögöttük, valószínűleg a szellemekkel együtt. A későbbiek során kiderül, hogy ez az erő kifejezetten őket üldözi. Honnan ered ez az ismeretlen erő? Miért üldözi őket? És vajon sikerülni fog elmenekülni előle?Mifele szellemekrol dumalnak a leirasban ? Szerintem ott sztalkerek akarnanak lenni,nemde ?
Amugy baromira erdekes, hogy Racoon - azaz Mosomedve eppenseggel szerepel a Chernobyl Chroniclesben
-
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #34152 üzenetére
Persze, vannak gyengeségei bőven, de legalább próbáltak valami Stalker-szerűséget összerakni, hát ennyire sikerült nekik.
Más amatőr "Stalker" rövidfilmet sem láttam jobbnak, ebből meg többet is ki lehetett volna hozni. A lelkesedés sokszor nem elég. Kis pénz kis foci?
Egyébként én bírtam a finn nyelven hangzó sztalkerezést, lehet, hogy emiatt tűnt érdekesnek.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #34151 üzenetére
Nem, csak olyasmit olvastam, hogy ez egy finn produkció azoknak, akik unják a Stalkert. Hát, no comment. Ez nem akció, ez bénázás
Na de egyszer meg KELL nézni ahhoz, hogy tudd miről van szó. A metálos ürge tűrhető, de a Maiden polós muksó kiakasztott párszor a bénázásaival. Aztán a katonatiszt, az egyenesen 0. Na, de mégis végignéztem, és az is valami
-
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #34150 üzenetére
Tarkovszkijhoz nem érdemes hasonlítani (érdekességképpen; állítólag az első ízben leforgatott filmjétől, ami tönkrement a gyenge filmanyagtól, jelentősen különbözik a második Stalker).
A Vyöhyke-ben több helyen is a konfliktusra, a lődözésre helyezték a hangsúlyt, de ettől eltekintve voltak benne érdekes részek.
A helyszínek többé-kevésbé stalkeres hangulatúak. A hosszú hajú "metálos" színész jól játszott, eredeti figura.
Szerintem legalább egyszer meg lehet nézni ezt a filmet.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #34147 üzenetére
Elég gyenge, amatőr próbálkozás ez a Vyöhyke. Lehetne akár egy XYZ kategóriás akció film is ha a manuszok nem nevezik magukat sztalkereknek benne
Ennyi béna színészt összeterelni egy filmbe - hát ez a művészet benne. Még hogy replika a Tarkovszkij féle Stalkerre? Messziről vizet se vihet neki
-
hubai38
aktív tag
válasz
' Tzs , #34125 üzenetére
Bocs ne heragudj hogy most írok,na most a link müködik tökéletesen.A modal van valami probléma,ahogy elérek a le égett farmhoz és elindulok a Skadovsk felé rögtön kidob,ha jobról-balról akkor is,fogalmam sincs mi lehet a probléma.Maga a mod nem rossz,jók a rucik a fegyverek,mutánsok.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34138 üzenetére
Szia Shield, van neked idod, hogy a Chernobyl Chroniclessel foglalkozz, ugy ahogy kertem ?
Ma ujra nekilattam kicsit forditgatni, mint mar emlitettem, nincs mar sok hatra, 3 allomany, ez azokban is szerencsere csak nagyjabol mind 2 soros szovegek.
A nevekkel sem fogok nagyon sokat vacakolni, amire van magyar megfelelo, azt mar leforditottam, amire nincs, azoknak majd en adok egy jol csengo magyar nevet es kesz.Lehet egyeseknek ez nem nagyon fog tetszeni, mert hat nem vag egybe a moddal, de igy jartak -
Dhampir
félisten
válasz
#47205632 #34146 üzenetére
Szerintem humoros, de nem egyforma az emberek vagyis a stalkerek ingerküszöbe, ámde egy üveg kozák vodka után már minden elfogadhatóvá fényesedik.
No meg amúgy is elfér... miért is ne? Inkább ez, mint a Zónán kívüli politikai marakodások.
Na, megyek Vyöhyke-t nézni.
-
Sensut
őstag
válasz
#47205632 #34141 üzenetére
Komolyan mondom, ettől a csiki-brikitől hányingerem van
Hogy mitől lett ilyen hülyén népszerű ez a szar nóta, nem tudom, de amikor valaki csak megemlíti, nekem ez az egész Zóna hangulat lesüllyed egyből valami parasztlakodalomba. Ennyire romboló hatású hangulatelemet még egyik játékban sem tapasztaltam, és ez nem maga a betétdal miatt van, hanem a miatt, hogy ilyen buzis divatot csináltak belőle. Feliratkoztam egy csomó Stalker csoportba, de mindenhol csak ezzel a csikizéssel tudnak előállni, a játékról már szó se esik újabban. Ahogy látom már ide is eljutott.
-
#47205632
törölt tag
válasz
Balathruin #34142 üzenetére
Jah, túl prolis. Bocs.
-
#47205632
törölt tag
Ha jól tudom van itt ukrán/orosz nyelvtudású is. Készült már Stalker kisszótár az összefoglalóba az ikonikus szavakból, mint a csiki-briki, o kurva, blaty és társaik? Nagyon hasznos lenne, alapműveltség.
[link]
Addig is pihentessétek az agyatokat jó kis gopnik hardbass zenével. -
Timstrike
tag
válasz
shield #34136 üzenetére
Nekem eddig tetszik,habár már töbször újrakezdtem. Nincs egy előre szabott vége a módnak. Mindenki amit választ azt teljesíti. Szabadon lehet koszálni benne,persze rengeteg mellék küldetés van ami nem csak pénz keresésre jó hanem lassan felfedezed a Zónát. Bármilyen frakcióból kezdhetsz és a helyet is megválaszthatod a profil szerkesztésekor. Van egy Story mód amely a Stalker játékok főküldetései,amit a Mocsárban található Doktortól lehet felvenni. Nagyon komplex meg érdekes addonok vannak beleépítve is meg hozzá is lehet csatolni a JSGME-vel, Ez egy könnyebb változat mert nem kell újra telepíteni a gamedata mappot az addonok frissítésekor vagy új addon hozzárendelésekor.
És mivel tudom,hogy kedveled a snipereket hát melegen ajánlom mert Szidorovics rengeteg olyan küldetést ajánl fel ahol akár egy bokorból is egy jó orvlövész ruhában meg egy hangtompítos orvlövész fegyverrel kiiktathatod a célt.Igaz hogy csökken az elismert szinted(hírneved) minden nem ellenség megölésekor de hát azt lehet pótolni más sikeres küldetések teljesítésével. A lényeg hogy ne ismerjenek fel a célpont társai és akkor nem lesznek ellenségek. Itt van egy addon amely segítségével az ellenség területére is bemehetsz csak ne állj le beszélgetni meg üzletelni senkivel mert akkor felismernek. [link] -
Balathruin
veterán
válasz
shield #34138 üzenetére
Az a gond hogy ilyenekből áll az egész. Misery alap az oké, de pár dolgot eltúloztak. Pl. a fegyver darabok meg javítás rész is rosszabb mint alap Misery-ben, meg sok ilyen apróság. Na meg van könnyű pénzforrás szeméttelepen, tudtommal nem megoldották hanem feltolták a mutánsokat a pályán...
Komolyan mondom a Legend Returns modon kívül (ami még mindig elmehet rossz irányba) nincs semmi értelmes. -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #34137 üzenetére
Ez így nagy marhaság lenne és teljesen értelmetlen.
Nem lehet, hogy ez csak véletlen csúszott be nekik és nem akarattal csinálták?
Kinti területen talán lehetne random sugárzás, csak nem tudták a védett területeket kivenni a folyamatból.
Ez mondjuk nagy blama. -
Balathruin
veterán
válasz
shield #34136 üzenetére
Aki élvezi hogy szándékosan szivatják annak igen.
Legújabb fícsöre hogy random radioaktív zónákat tesz le a pályára, szóval ha szerencséd van a biztonságos területeken beledöglesz a sugárzásba (pl. Skadovsk). Ennek a párja azok a kezdő pozíciók ahol kötelező végigmenned radioaktív területen (pl. Cordon), halj is meg, minek a játék.
Totál nem értem mit akarnak... -
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Vaszilij Orehovtól a Hadműveleti zóna már a hatodik Stalker könyv lesz a sorozatban, ami a Galaktikánál jelenik meg?
-
Dhampir
félisten
-
Timstrike
tag
A S.T.A.L.K.E.R.: Last Day kedvelőinek üzenem,hogy vannak játék,fordítás meg fontosabb addon frissítések. Egyre jobb lesz!
-
pruzsi
őstag
Üdv!
Olvastam az összefoglalót viszont a bőség zavara áll fent.
Egy stalker résszel sem játszottam! Történetet most ne vegyük figyelembe! Szóval keresném azt a részt ami modokkal a legjobb grafikát,részletességet,környezetet,időjárást,tárgyakat embereket, felszerelést fegyver ruházat lehet kihozni ezekhez ha lehet a pontos neve vagy link amit ajánlotok és a legfontosabb hogy legyen magyarítás is hozzá.
-
' Tzs ,
senior tag
RobberBaron: "Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel."
Na ezt a pillanatot várom énKiegészíteném azzal, hogy magyarítással. Mármint jó lenne...
Hubai: mit kell tudni erről a linkről amit megosztottál? ([link])
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Még 2014-ben játszottam a Spectrum Projecttel.
Azóta fejlesztettek a játékon, továbbvitték?
-
DannyL81
tag
A Call of Chernobyl 1.4.22-höz létezik magyarintás?
-
shield
Topikgazda
-
DannyL81
tag
Sziasztok! Most végeztem a Lost Alpha-val és letöltöttem a Call of Chernobyl 1.4.22-t.
A kérdésem az lenne, hogy játszam ezt az alap 1.4.22-t vagy esetleg van valami olyan kiegészítés amit még érdemes rátenni? Alapból is elég jó a cucc, de ki tudja.
Köszi!
-
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #34114 üzenetére
Ez már Tarkovszkijt is übereli (habár a forgatókönyvíró Arkagyij és Borisz Sztrugackij volt).
Apropó, ez vajon volt már?:
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #34115 üzenetére
Nem, ez már a következőből előzetes, ami elvben ősszel jön ki. Ma épp ezt a részt fordítottam és megtetszett. Ez az író nem az instant akciókra hegyezte ki a tartalmat (bár van az is, hisz egy sztalker történet anélkül nem az igazi), hanem a szereplők mozgatórugóira helyezi a hangsúlyt. Meg a elmélkedik kicsit a hely korábbi lakóinak történetén, stb...
-
SaGa59
őstag
Van azért annak valami bája, amikor egy S.T.A.L.K.E.R regényben egy fejezeten keresztül egy zombi és egy kiméra filozófiai párbeszédet folytat arról, hogy mi az „életük” értelme és a végén a kiméra sértetten és elkeseredetten az mondja:
– Hát ez az. Az élet elmúlik, mi meg zabáljuk egyik a másikát, mindannyian. Mintha csak ezért jöttünk volna a világra. Mik vagyunk, állatok?
-
-
Dhampir
félisten
válasz
RobberBaron #34108 üzenetére
Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel.
-
hubai38
aktív tag
Evvel küszködtem mostanában,ha valakit érdekel az töltse le.Tudom már hogy unalmas,de én szerettem volna begyüjteni a többi közé,de a Stadovsk körzelébe álandóan kidob.
-
Balathruin
veterán
válasz
RobberBaron #34108 üzenetére
Amikor pár hónapja láttam mekkora sebességgel mozog az offline nem akartam elhinni.
Az után lett visszavéve, bár arra még vissza szeretnék térni később.
Ha már mellékküldetések, remélem sikerül a mostaniak működését átdolgozni később, legalább végre megszabadulhatunk a rinyálástól. Mindenki beállítja magának mit akar és kész.
Projekttel mennyire sikerült haladni? Működik rendesen? -
RobberBaron
tag
válasz
Antonius1978 #34096 üzenetére
Szia,
A CoC már rég nem az én modom, hanem a TeamEPIC csapat modja. Alundaio nélkül egy használhatatlan pályagyűjtemény lenne, ami a kukában végezte volna (a vanilla COP motor nem volt képes kezelni ennyi pályát és ekkora alife-ot).
Eredetileg csak a moddereknek készült, később került bele az, hogy freeplay modként is játszható legyen. Mindig is úgy volt, hogy hozzáférhetővé teszünk minden fájlt, a motortól kezdve az SDK-ig. Maga a CoC is kifejezetten modder barátként van felépítve, amolyan kreativitás bölcsője.Sensut: "egyre másra csak spawnolódnak az ellenek értelmetlenül" - ez a mod egyik fícsöre, a random alife. Amúgy meg úgysem tudsz mutatni olyan stalker vanilla játékot vagy másik olyan modot, ami korlátozások nélkül 450 smart terrain-t kezel, a hozzá tartozó alife-al együtt, ami kb. többszáz offline squad. De senkit sem akarok untatni technikai részletekkel, a játékosok nem feltétlenül kíváncsiak arra, hogy mi van a motorháztető alatt.
Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel. -
Mr_no_Name
tag
válasz
#47205632 #34106 üzenetére
Hát én már nem tudom követni ezt a dolgot. Szerintem nagyon jó alapanyagokból dolgoztak a fejlesztők és nagyon jó úton indultak el amit a modderek tökéletesítettek...játszok ezzel a Last Day moddal, nem is annyira bugos igazából, de az látszik - mondjuk ezt a modderek is leírják - hogy egy merő kódkatyvasz az egész játék. Új motorral, teljesen újra kéne fejleszteni az egészet 2018-as változatra, egybe kellene gyúrni a 3 részt a modokkal együtt és megszületne a tökéletes Stalker játék, de ez nyilván soha nem valósul meg...
A sztori nagyon tetszik, soha nem fogom elfelejteni az első északra vezető utamat. Emlékszem, hogy még általános iskolás voltam amikor mendemondák keringtek erről a játékról, és álmodoztam róla, hogy milyen kalandos lesz..az a durva, hogy nagyjából így is képzeltem el (ha belegondoltok, azért ez kemény. Mint amikor olvasol egy könyvet, megfilmesítik, és pont úgy képzeled el).
Eltelt 4-5-6 év és mikor megjelent a játék 2007-ben akkor úgy rácuppantam mint csecsemő az anyja mellszerkezetére
Szerintem 2 nap alatt végig is játszottam, nem sokat aludtam, és nagyon a hatása alá kerültem:
Kordon: baljós szelek, gyanús csönd, de a kordon határán felállított csekkpontnál cigizgető katonákon, pár zombikutyán és pár szakadt banditán kívül más nem nagyon fenyeget ezen a területen. Érzed, hogy beléptél a zónába, akár még vissza is fordulhatnál, de tudod: északabbra csak keményebb lesz.
Garbage: itt már kicsit jobban pezseg az élet, mindenhol hatalmas és baromira sugárzó félig feltúrt szemétkupacok, a banditák és a lonerek folytonos összecsapásait hallani a háttérben.
Red forest / radar / pripyat: itt már majdnem a zóna legmélyén vagyunk és ránk is zúdul annak teljes fegyvertára: anomáliák között harcolni a legkeményebb mutánsokkal miközben távolról lövöldöznek a monolitosok.
Chernobyl NPP: amikor először beléptem ide konkrétan csak pislogtam. Eltörpülsz a hatalmas erőmű és a hatalmas nyitott tér mellett, és emiatt sok eseményt is szemügyre vehetsz: itt az első pillanattól már mindenki lő mindenkire pisztolytól kezdve a gauss puskáig, jönnek a helikopterek, szakad az eső, dörög - villámlik, azt se tudtam hol vagyok a nagy felfordulásban. Ennél a résznél érezhető volt, hogy elérkeztünk a káosz kellős közepére, itt már mindenki teljesen megbolondult. Aztán a szarkofág pedig maga volt a megtestesült borzongás: mész előre a vaksötétben, néha hallod a fejedben a wish-granter hangját aki magához hív, a geiger müller számláló már rég kiakadt a hatalmas sugárzás miatt, nem tudod melyik sarkon fog lelőni egy monolitos, aztán felmászol és végre valahára láthatod azt, amiről eddig csak legendákat hallottál.
Ahogy a játék folyamatosan adagolja a tartalmat azt szerintem tanítani kéne.
így visszaolvasva nem tudom kinek címeztem ezt az írást, de olyan jól esett nosztalgiából kiírni magamból ezeket. Nagyon szép emlék volt az első végigjátszás
-
#47205632
törölt tag
válasz
Mr_no_Name #34102 üzenetére
Érződik a játék sztoriban azért egy kis összecsapás, főleg az O-tudatról. Szerintem a játékosok jó része azt se tudja, hogy ilyen van egyáltalán benne, annyira nincs előtérbe hozva. Csak a mutánsok, az anomáliák meg a zóna. De az, hogy ebben van egy kis Mátrix vagy The evil within, az fel se tűnhet.
Ezen a szálon nagyon sokat ki lehetett volna még hozni a játékból, de már aligha lesz valami kezdve vele.
Négyes reaktort meg már nem fogjuk látni többet, frankón bebugyolálták. [link]
Oda kellett volna láncolni magunkat, mint a grínpíszesek, hogy ne bántsák az erőművet, annak saját élettere van. -
SaGa59
őstag
válasz
Mr_no_Name #34102 üzenetére
Nem egészen. Az O-Tudat csak rátelepedett a Monolit képességeire, használja, amennyire az hagyja, de sokat ők se tudnak róla. Azt, hogy a monolit honnan és pontosan mikor került oda és mi az, nem tudja senki. Részletes és egész logikusnak tűnő magyarázat az O-Tudatra, a Monolitra, az egész Zónára, a Hadműveleti Zóna címmel (remélem) hamarosan megjelenő kötetben, Hemul harmadik történetében.
-
Aarpok
őstag
válasz
hubai38 #34100 üzenetére
Ezt próbáld esetleg meg: [skadovsk-siege-temporary fix].Igaz ez a sgm geonezishez van de talán segít neked.
-
hubai38
aktív tag
Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file: g:\stalker t\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file: g:\stalker t\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3720744 K], reserved[202272 K], committed[271224 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[96562 K], process heap[13711 K], game lua[2143 K], render[177 K]
* [x-ray]: economy: strings[8083 K], smem[0 K]
Input: 1
Config-file [c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Mi lehet a gond? Ahogy a Skadovsk környékéhez érek rögtön kidob,de csak ennyi. -
Mr_no_Name
tag
válasz
#47205632 #34101 üzenetére
Tegnap ezeket néztem két órán keresztül éjszaka
Konkrétan gázmaszk nőtt a fejemre és mikor kinéztem a hatodikról akkor látni véltem a négyes reaktort
szerk.: amúgy tegnap még elolvastam a Shadow of Chernobyl történetét. Rá kellett jönnöm, hogy csak a felét értettem az egésznek.
Régen azt hittem, hogy a wish granter maga a legnagyobb anomália ahová mindenki igyekszik, mivel egy kívánságot teljesít és erről szól az egész játék, nekünk meg volt egy enyhe amnéziánk és ennyi.
De ha most jól értem, akkor a wish grantert maga a központi kollektív tudat hozta létre a monolitos agymosottakkal együtt, hogy elterelje a figyelmet magáról a tudatról ami az egész zónát irányítja. Ezt én most jól gondolom?
-
#47205632
törölt tag
válasz
Mr_no_Name #34099 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest