- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Apple Watch
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #34482 üzenetére
Bocs, azt a játékot egyáltalán nem ismerem, csak az előzetesben láttam, hogy bajtársat, bajársakat(?) kell lemészárolni, erre gondoltam.
(#34483) Rony949
Egyébként a képi világ elég izgalmasnak tűnt a jól tálalt előzetesben.
-
h3llboy
csendes újonc
válasz
Balathruin #34458 üzenetére
Kérdezd meg a készítőt hogy minek hangsúlyozta ki amíg nem lesz végleges verzió.
-
Rony949
őstag
válasz
Balathruin #34268 üzenetére
Köszi. Ez a táblázat elég jól és érthetően magyarázza el a dolgot.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34268 üzenetére
xFreex jovoltabol en is bele tudtam matatni ebbe-abba, nevezetesen a pancelok ertekeibe is, tobbnyire olyasmit modositgattunk, mint a kulonbozo anomaliak elleni ellenallast, vagy kepzodmenytartokat, futas soran veszitett pihentseget, de megtalalhato volt a pancel lovedekellenallasa is, mindegyiket valtoztattuk bizonyos elkepzelesek menten, cipelheto suly merteke, stb.
Mivel irhatnekom van, le is vezetem a Free altal betett pancelok jellemzeset.
Bandita Exo - ertekeles : nagyon gyenge - keves golyoallosag, gyenge anomaliavedelem, jo pihentseg, speci tulajdonsag a megemelt sugarzas elleni vedelem - ugye a banditak eddig borkabatban jartak a Zonat, es elegge radioaktiv elemek voltak soraik kozott
Szabadsag Exo - ertekeles : gyenge - picitt jobb golyoallosag, de gyenge, mert inkabb az anomaliavedelemre osszpontositottak, igy az szinte mindegyikben kivalo, speci tulajdonsag 2+3 fejlesztheto kepzodmenytarto.
Monolit Exo - ertekeles : kozepesnel gyengebb - itt mar turheto a golyoallosag, az anomaliavedelem is elfogadhato, speci tulajdonsag a megemelt sugarzasvedelem - ugye az eromu teruleten nagyobb a sugarzas, mivel a katonak agya/tudata a Monolit befolyasa alatt all, nem kell pszi vedelem, igy az exo sisakja a pszi elleni berendezes rovasara golyoallasra van megerositve.
Zsoldos Exo - ertekeles : kozepes - ez a pancel kb mindenben megfelelo, de semmiben sem jo, speci tulajdonsag, hogy egy cseppet megemeltuk a sugarzasellenallast, es ennyi.
Tiszta Egbol exo - ertekeles : kozepesnel picivel jobb - turheto golyoallosag, anomaliavedelem turheto, speci tulajdonsag, hogy 4 kepzodmenytartoja lehet.
Szolgalatos Exo - ertekeles : jo - nagyon jo golyoallosag az anomaliavedelem hatranyara, ami elegge rossz,Speci tulajdonsag nincs.
Katonai Exo - ertekeles : kituno, minden sztalker a'lma- hatalmas golyoallosag, nagyon jo anomaliavedelem minden szinten, speci tulajdonsag a rengeteg kevlar es titanlemez, hatrany a hatalmas suly (55kilora allitottam be), valamint csak 3 kepzodmenytartoja lehet, de vigan futkoshatunk a Zonaban, szinte elpusztithatatlanok vagyunk.
Nagyjabol igy lottuk be az Exokat, a tobbi mezei pancelnal is belepiszkaltunk valamennyire, megjegyzem, ezeket en ujraszamoltam, de csak egy tablazatban, meg nincsenek az allomanyokban atjavitva.
Fegyversebzes : itt az a cel vezerelt, hogy sebzesi ertekeket tudjak adni azoknak a fegyvereknek, amiket Free +-ba betett a Turulba, pisztoly, puska, karabely, mesterlovesz fegyvereknek (1 szepseghibaja van az egesznek, hogy csak a kepek eredetiek a fegyvereknel, maguk a modellek gyakorlatilag mas fegyverek modelljei, ami nem egyezik a keppel, aztan van olyan ami valamennyire egyezik, mert mas fegyver magyar koppintasa, es van 2 fegyver ami viszont mar megegyezik, az egyik az NGM-81 - ezt a modder srac csinalta nekem, AK-74 vaz, galil tar, es PKM csoszajfekkel - , a masik az AMD-65 ami ugyan eredeti modell, de a mellso markolat le van szedve, mert nincs hozza animacio, es az egyik AK animacioja van hozzarendelve).
Szoval emiatt vegiggondoltam, hogy az emlitett fegyvereket hogyan tudnam szintre hozni az alapjatek fegyvereivel, de megneztem par mas mod fegyversebzeseit, es ugy lattam, hogy nagyon kiegyensulyozatlan, azaz nincs 1 kozos keplet, es igy nem tudtam, hogy mihez tartsam magam, ezert elfogadtam ha jol emlekszem az AK-74 sebzeset alapul (31 vagy 33) mar nem emlekszem, es miutan kitalaltam ezt a kepletet amit mar leirtam, az X valtozot kellett megtalaljam, ami az urmeret * sebesseg alapjan kiadta a 31 vagy 33 erteket.Miutan meglett az X valtozo (1350 vagy 1250, egyes fegyvereknel mas, pl pisztolynal es soretesnel, vagy speci fegyvernel, mondjuk AS VAL ahol a sebesseg csak 4-450 m/s) akkor kigyujtottem jopar fegyvert, aminel hozzafertem az adatokhoz, es alkalmaztam a kepletet, ennyi.Hat jo lenne a realis, esetleg, ha van kedved, 1 vagy 2 fegyver eseteben kiszamolhatnad a valos sebzest is, az AMD-65, NGM-81-re gondolok, de foleg az AMD-65 erdekel, ugyanis az a legpopecebb fegyver a modban, mindig azt hasznalom
Es baromira erdekes, hogy egesz jol beallitottam veletlenul az AMD-65 szoraskepet -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34268 üzenetére
Köszi, így már mindent értek. Bár egy valamit még had kérdezzek:
Helmet Durability nincs csak Suit Durability?
(fejlesztési opció fejlesztési ágon) -
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34256 üzenetére
Szia, el tudnad magyarazni, hogy hogyan mukodik ez a sebzes dolog nehezsegi szintenkent ?
Ugyanis csinaltam magamnak a Turul modhoz egy sebzes tablazatot, a nagyjabol ismert fegyverekhez, a keplet et igy alkottam meg : urmeret * a loszer kezdosebessege / X valtozo = fegyver sebzese.
A magyar AMD-65 sebzese eszerint 7,62*670m / 1350= 37.81 ennyit sebez 1 loszer.
En valahogy ugy gondoltam, hogy kezdo szinten ez tenyleg 37.81, kozepes szinten ez szorzodik mondjuk 1.1-el, igy lesz 41.16, halado szinten 1.2-vel szorzodik igy lesz 45.38, nehez szinten meg 1.3-al, lesz 49.16, szoval kerekitve 37,41,45,49 a sebzes szintenkent.
Utolag megtudtam hogy valamilyen szinten figyelembe van veve a lapossag, a szog stb, szoval ugy tunik hogy eleg bonyolult a tenyleges sebzes, mert sok mindentol, loszertol is fugg, es sok minden arnyalja... -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34256 üzenetére
Akkor hogy van a Durability? (Nem igazán emlékszem rá, forrást sem igazán találtam ami segítene)
-
Rony949
őstag
válasz
Balathruin #34256 üzenetére
Erre kérlek egy forrást linkelj! Én a mai napig így tudtam a nehézségi fokokat.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34231 üzenetére
Ha legalább javítások....
Legyél szíves magyarázd el a power_loss változását, illetve a Durability a ruhák esetében hogy változott meg?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34206 üzenetére
Szóval ez azt jelenti, hogy az 1.5 még messze van a végleges nem béta release-től?
Tehát, ha jól értelmezem, a projekt "kiüresedéshez" közeledik?
Rossz hallani, én meg már megint kiadok egy outfit addont, egyedi fejlesztési fákkal, ötletekkel, új sityakokkal, új modellekkel. Tökéletes.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34205 üzenetére
Minden ertek, es koszonom a magyarazatot.
Dhampir, isten hozott, igy mar sokkal ismerosebb vagy
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34201 üzenetére
Akkor RB is az Epic Team tagja, vagy o mar csak kulsoskent segit be, es eszerint akkor megsem vonult vissza, vagy ha megis, akkor visszatert, mint egy Jedi ?
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34199 üzenetére
Nos, ezt olvastam, de mivel RobberBaron ritkan jar errefele, mondjuk evente 2x, en gyakorlatilag arra vagyok kivancsi, hogy hogyan indult az egesz - RB-tol annyit tudtam meg, amikor privatban valtottunk par uzenetet, hogy a mod celja hogy alapot nyujtson masok szamara is egy sajat mod keszitesehez, sajat tortenettel, fegyverekkel stb, mert nem sokan foglalkoznak palyak beillesztesevel es A-life teremtessel.Ezutan akkor ugye ebbol a forumos hozzaszolasbol megertettem, hogy mar nem az ove a mod, valamint prv uzibol azt is megtudtam, hogy mar nem csinalja tovabb a modolast, es hogy Alundaio aki a lua szkripteket irta, szinten visszavonult, ez volt 2015 szeptembereben.
De amit nem tudok, hogy hogyan indult az egesz, RB az elejen tok egyedul tette be a sok palyat, aztan mikor mar nem volt ideje vele foglalkozni, megkeresett valakit hogy folytassa, vagy mar kulfoldi forumon eleve tudtak arrol hogy o ezt csinalja, es amikor bejelentette, hogy nem csinalja tovabb, akkor valakik jelentkeztek, hogy ok majd folytatjak ? Te lehet hogy tudod hogy hogyan is tortent, mivel mint tegnap lattam a Moddb-n, te is az Epic Team tagja vagy...Es ugyanez ervenyes Dezowave-re is, hogy o talalta ki az egesz Lost Alphat, vagy ez eleve mar egy csoport tenykedese volt a kezdetektol fogva, vagy o elkezdte, es jelentkeztek nala egymas utan az emberek, es megalakult a Dezo-csoport ?
Azt is elmondom, hogy miert erdekel a dolog, tegnap ugyanis jo hosszasan elbeszelgettem egy marokkoi sraccal - o az, aki a The Armed Zone nevu fegyveres modot kesziti a Miseryhez, beszeltunk sokfele dologrol, aztan valahogy szoba kerult, hogy varja mar a Misery CoC-be valo portolasat, de ezt valahogy ugy fejezte ki, hogy nem erttettem vilagosan es visszakerdeztem hogy a Call of Chernobylra gondol-e, mert arrol annyit tudok, hogy egy magyar srac csinalta, erre o azt mondta hogy nem hiszi...valamit ott magyarazott Alundaio-rol (ot bizonyara ismeri, azaz kapcsolatban all vele valamilyen szinten), meg hogy a CoC-t az Epic Team kesziti.
Hat mondom neki, ha hazudok, akkor masok utan hazudok, de vegulis baszta a csorom ez az egesz, mivel pl nem ismerem RB nevet amit a Moddb-n hasznal (ha egyaltalan ott is tag), igy nem tudtam semmivel alatamasztani a mondandomat, ezert kerdezlek teged, hogy akkor hogy is van ez ? -
válasz
Balathruin #34199 üzenetére
Azt írja a kolléga, hogy kap majd fősztori módot a CoC. Ezt nem értem, hiszen van benne sztori mód, küldetések láncolatával, azt játszottam végig. Vagy másra gondolt az író?
Más: tegnap elkezdtem a Spectrum Projectet. Eddig tetszik, beletoltam vagy 3 órát este.
-
#47205632
törölt tag
válasz
Balathruin #34142 üzenetére
Jah, túl prolis. Bocs.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #34137 üzenetére
Ez így nagy marhaság lenne és teljesen értelmetlen.
Nem lehet, hogy ez csak véletlen csúszott be nekik és nem akarattal csinálták?
Kinti területen talán lehetne random sugárzás, csak nem tudták a védett területeket kivenni a folyamatból.
Ez mondjuk nagy blama. -
Mr_no_Name
tag
válasz
Balathruin #34076 üzenetére
Hát nem tudom. Végre normálisan látszódik a karakter keze, hihetetlen szépen a fegyvertextúrák és jók az animációk, és a grafikai is baromi jól fel lett tuningolva. Nem tudom mit nem szeretnek egyesek a miseryn, igazából fogalmam sincs, hogy ezek a modok mit tesznek, vagy mit nem, de a CoC az év modja lett a Miseryt meg egyszer régen kipróbáltam mikor még kevéske volt a gépem
Ennek a keveréke csak jó lehet, és nekem tetszik is.
Ha valakinek van esetleg egy részletesebb leírása a CoC-ról azt szívesen fogadom, mert a hivataloson kívül nem sokat olvastam róla. Lehet azt is végigjátszom egyszer az LD után.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34043 üzenetére
A Turulban is eleg magas a FOV, a Bin-t a Geonesis 2-bol loptam meg annak idejen
, de a magas FOV ellenere is normalisnak tunik a fegyver, se nem kicsi, se nem nagy, esetleg lehet hogy a Radiumban meg magasabb a FOV, azt nem tudom.
Dorothy Az Atmosfear es az Absolute Nature mukodik egymassal ??? En ugy tudtam/gondoltam, hogy nem.Ha esetleg nekem van igazam, akkor probald kulon.De szerintem folosleges, nem annyira szar a grafika...
Mr_no_Name Hidd el, ismerem az erzest, mert a Misery-t 3x telepitettem, es 3x le is toroltem, utoljara az a modder biztatott, aki a fegyvereket csinalja hozza, The Armed Zone neven.
De csak agybajt kaptam attol a modtol, tok hulyeseg, hogy az elejen egy szal bugyiban koszalunk sugarszennyezett teruleten.Hat kerdem en, ki az az epelmeju, aki ugyanezt megcsinalna, es egy hatizsakkal, rovidnadragban beallitana most az atomeromube ? Ugye hogy milyen hulyen hangzik ?
Sok dolgot jol csinaltak a keszitok, de bizonyos dolgokban nagyon elvetettek a sulykot.
Pl a fegyverek elhasznalodasa : minden 10 loves utan kapcaval kell suvickold a fegyvert, mert ha nem, elkopik.Ez is egetrengeto baromsag, hisz egy fegyver (es ezt egy magyar AK klonrol olvastam, az NGM-81-rol) legalabb 10 ezer lovest ki kell birjon, mielott elkopna.Aztan meg az AK-kat elastak, sarba martottak, stb, es megis mukodnek, szoval itt is nagyon mellefogtak.De ez a 2 dolog mar annyira felidegesitett, hogy toroltem a francba, nem fogok en orakat kinlodni, kimenni, leloni 3 vaddisznot, sugarfertozest kapni, a 3 vaddisznosonka meg eleg a gyogyitasra, es marad 5 rubeled.Na nem kosz, ezzel en nem vesztegetem az idomet.
Az viszont jol hangzik, hogyha pl nem akarsz ehen dogleni, akkor meg kell edd a radioaktiv allatokat, mert felejtsuk el a boldog mosolyu pekeket a Zonaban, honnan a rabok micsodajabol? A konzerv es a loszer a katonaktol van, nana hogy draga, ezt meg tudom erteni.Es a valosagban nem kell 2 tar loszer, hogy ki tudj nyirni egy vak kutyat...Eleg 1 loves elmeletileg, vagy legtobb 2.Igy ertheto, hogy nem olcso a loszer, mert nem vekaval hozzak a katonak. 10 tar loszerrel az egesz Zonat bebarangolnad, es meg maradna is meg beloleDe vissza a te problemadra.Hat szerintem eloszor barangold be a kezdoteruletet, szedj ossze amit tudsz, a foloslegeset add el, ha tudsz, akkor szerezz az ellensegtol valami megfelelobb fegyvert, es javittasd meg.Aztan keress kepzodmenyeket, hogy kisse felturbozd magad, ha lehet.Addig maszkalj a palyan, amig ossze nem szedsz egy normalis fegyverre es ruhara valot, valamint kajat stb.A normalis fegyver lehet egy vadaszpuska, az elmeletileg jo, mert szinte egyszerre ki tudod loni mind a 2 csovet.Csak ha sok mutans jon rad, akkor szivas, igy jobb egy legalabb 7 loszeres soretes.Esetleg egy gyorstuzelo geppisztoly.Kozepes tavra meg egy AK + tavcso legalabb.Ezekkel mar atmehetsz a kovetkezo palyara, ott is mindent fedezz fel, es azutan indulj a kovetkezore, stb, de visszaterhetsz Kordonba is hogy eladd a szajret, vagy mas sztalkerekre is rasozhatod, ahogy a jatek engedi...
Dorothy mint mondtam, kulon probald,ha ugy sem megy akkor hagyd a francba, inkabb telepitsd fel ugy ahogy mukodik, es jatssz ugy, es kesz.
UI : epp most fejeztem be a COC osszes tarsalgasi allomanyanak forditasat.Hatra van meg, 3 allomany, amiben a kuldetesek leirasa, es a hozzajuk fuzodo szovegek vannak, osszesen kb sovany 12 oldal.
A tobbit Shield es Erdo intezi.Ezek utan mar csak a neveket kell teljesen lezsirozzam es atirjam a karakteres allomanyban, valamint johet az atalakitas Sztalker betukre.Es akkor azt hiszem kesz is van. -
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34041 üzenetére
Igen, pontosan az a fegyver, es a The Armez Zone (TAZ)-t keszito modder (marokkoi ficko, a neve Mohamed) alakitotta at Sztalker fegyverre, a modelt en kuldtem neki - egy oldalon talaltam a neten, o is ismeri, tudott rola - es a keresemre megcsinalta az atalakitast, es tudott neki tenni animaciot is, de azon az aron, hogy az eredeti mellso markolatot le kellett szedje, mert nincs ilyenszeru fegyver az egesz Sztalker vilagban, azaz magyaran nem volt hozza olyan animacio ami talalt volna hozza (az egyeduli hasonlo fegyver az Eliminator, vagy mas modokbol a Steyr AUG ha jol emlekszem, de azok nem talaltak ehhez a modellhez), igy leszedte a mellso markolatot, es mint latod engedelyezve van tavcso, granatveto, es hangtompito.
De en ezekbol egyet sem hasznalok, csak a sima fegyvert, ugy ahogy van. Szerencsere maga a modell eleg nagy, nem ugy mint a Radiumban, ott kissebbnek tunik, azaz kicsit osszement a mosasban, de az is lehet, hogy az az eredeti meret es ez a modell nagyobb.
Amugy van egy teljesen uj modell is, ami kulonbozik a Turulostol es a Radiumostol is, ahogy elneztem [link] , de nekem a Turulos tetszik a legjobban, foleg, mert xFreex csinalt neki egy nagyon fasza texturat, sot, annak alapjan en is csinaltam egy sarga szinu markolatos valtozatot. -
TTomax
félisten
válasz
Balathruin #34021 üzenetére
Működik vele,de a bin foldert nem szabad bemásolni mert akkor crash.
-
TTomax
félisten
válasz
Balathruin #34025 üzenetére
Értem,köszönöm!
-
TTomax
félisten
válasz
Balathruin #34023 üzenetére
Értem,és 2010óta nem készült újabb csak grafikai mod?Valami általános,esetleg skálázható?
-
TTomax
félisten
válasz
Balathruin #34021 üzenetére
Ezek a Remake-ben benne vannak igaz?
-
Mr_no_Name
tag
válasz
Balathruin #34016 üzenetére
A Miseryt régebben kipróbáltam, az annyira nem jött be :/
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #33909 üzenetére
Ahogy a francia idegenlégiós mondaná:
-Uham, Ön ehedetit kehes? Kéhem, tessék pahancsolni. -
lsc
nagyúr
válasz
Balathruin #33799 üzenetére
OK, de ezen kívül nem változott semmi.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33742 üzenetére
Lejjebb vettem Teljes dinamikusra, azon belül viszont minden fel van csavarva. Így jó.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33736 üzenetére
És ezt olyan jól megcsinálták, hogy a gépem már kevés ahhoz, hogy full maxon vigyem a játékot?
Alaplap: Asrock B85M Pro4 , CPU: Intel Core i5-4460 , RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600MHZ KVR16N11K2/16 , VGA: Gigabyte GTX 1060 3GB GDDR5 , HDD: Western Digital 1TB 64MB WD10EZEW , SSD: Kingston 120GB HyperX Fury , TÁP: FSP 500W Hyper M
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33712 üzenetére
Azzal nem is lenne gond, de eddig nem tudtam szerezni/venni hozzá. Amik vannak azokat nem lehet rájuk rakni. Ez itt a nagy problem.
Így meg csak egy puska, amire így nincs nagy szükség.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33670 üzenetére
Na, ez nem ugrik be. Végül is a Generátor pályán lévő labor, amit majd játék közben megfogok találni.
Nem sunnyogok tovább, elárulom, hogy fordítom a Priboj story-t.
Végül is ha Hadilabornak fordítom, az jó lesz?Még egy kérdésem lenne. Mi az a CHAES? Ahol egy titkos helyen kell majd megtalálni egy kódot.
A volt UHSF (Szervezet) tagok biztos tudják. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33634 üzenetére
Samsung Evo 750 120gb & WD Black 1TB. Az utóbbin a dolgaim vannak, az elsőn a rendszer fut. AMD ATHLON II X3 455 3.3GHZ a procim
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33632 üzenetére
Akkor szerintem nálam PC problémák lesznek.
(így is előfordult az, hogy játék közben az egér hirtelen megszűnt létezni, újra kellett csatlakoztatni.... Hozzáteszem, paszta csere pár hónapja és 1-2 havonta tisztítom ki. Az alaplap driverei sem mai gyerekek, és van 1-2 olyan eszközöm, ami még így is hisztizik 8.1 alatt.) -
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #33618 üzenetére
Ez egy nagyon jó videó és köszönöm szépen. Ugyanakkor a kérdésem továbbra is marad: szeretném megérteni ennek a dds fájlnak a miértjét, a lényegét, a szerepét, a működését. Erről esetleg tudnál mondani valamit? Köszi!
-
kekeeci
senior tag
válasz
Balathruin #33592 üzenetére
Szerintem így reálisabb, egy valódi fegyvernél sem változik az 'egérérzékenység', ha távcsövet használsz.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33589 üzenetére
Rágugliztam először természetesen, de csak angolul találtam rá választ ezért inkább ide kérdeztem.
Értem, köszi!
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33583 üzenetére
A játékmenet alatt én a sztorit és a küldetéseket értettem inkább. Így nem vanilla az viszont tény.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33581 üzenetére
Miben változtatja meg a játékmenetet? Csak azért kérdem mert ilyet nem tapasztaltam.
Köszi a linket, fel is teszem.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33576 üzenetére
Pont az ellenkezőjét tapasztaltam eddig.
Viszont ha ismersz olyan más módot ami javít a grafikán, javít az AI -n és a bugokon, illetve nem nyúl a játékmenethez akkor kérlek oszd meg velem is. Ha már olyan sok van.
Egyébként tényleg durva a grafikai visszaesés most, hogy natúrba kezdtem el a játékot. Az összefoglalóban említett Misery módot ha most feltenném, akkor elölről kéne kezdenem, vagy működnének a mentéseim? Mert ha nem akkor inkább hagyom békén és most már végigviszem ahogy van.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33572 üzenetére
A SoC -hoz és CS -en kifejezetten javít a complete mód. Nem csak grafikailag, de más szempontból is. Ráadásul hibátlanul futnak. Ez is sok széppel és jóval toldja meg a játékot de úgy látszik ezt buktam.
(#33573) Erdő: Majd ha kijátszottam az alapot akkor ki akarok próbálni néhány módot amúgy is. Ez a Complete csak egy kis kiegészítés lett volna, élmény javítás/fokozás ha úgy tetszik.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33552 üzenetére
Tudom.
Azért Bárnál valahogy megoldhatták volna az optimalizálást. 30-32 karakter van akció nélkül, ahhoz képes nagyon szaggat. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33490 üzenetére
A csudiba. Akkor írnom kell még egy jó pár hsz.-t.
-
hajbel
addikt
válasz
Balathruin #33248 üzenetére
Nem kizárt. Nem mostanában telepítettem,régóta fent van. Kösz!
-
hajbel
addikt
válasz
Balathruin #33245 üzenetére
Pedig nekem kérte a CoP mappát és a leírásban is ez szerepel: "Call of Chernobyl is a free-play sandbox mod for S.T.A.L.K.E.R. : Call of Pripyat created by TeamEPIC."
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33245 üzenetére
Erről mi a véleményed? Lost Alpha REDUX 1.3003
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33225 üzenetére
*Köszönöm a segítséget. ( Nem hiába írtam be névnek a "THIS MAN, is a little bit tired..." karakternévnek a képeknél
)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33225 üzenetére
Kösz a tippet, elég soká telt volna mire megtaláltam volna ezt a tűt a szénakazalban...
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33225 üzenetére
És még asszondják egyszerű moddolni
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33222 üzenetére
De akkor is megcsinálom neki, hátha az lesz ami lesz. Szóval mip nélkül az ui_actor_armor és az ui_icon_equipment?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33220 üzenetére
Az a helyzet, hogy nálam tök rendben van minden. ui textúrákat használó Simple Upgrade iconst feltettem STCOP + outfit expansion mod mellé és minden oké volt, minden rendben volt a játékban. Leteszteltem. Bár több modhoz sajna kiderült hogy csinálnom kell kompatibilitás patcheket ( többségében 1-2 ltx-be pár sor másolás-beillesztés és kész.)
Bár ezek után is úgy gondolod, hogy csináljam át úgy ahogy leírtad, mert biztos nem lesz felesleges dolog a továbbiakban?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33218 üzenetére
Mipmapról alig van valami fogalmam, legyél szíves felvilágosítani?
De végignézve az összes modot, a többi közül egyik sem ír semmilyen fájlt nálam.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33170 üzenetére
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33170 üzenetére
Hallod öcsém, Vodkachicken gyermek Bandit Commander Outfit-je amit ő hozott be a cocba még az 1.4 folyamán, és 1.5-be be van építve: NEM IS ÚGY NÉZ KI A MODELL, AHOGY Ő AZT BETETTE A JÁTÉKBA.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33168 üzenetére
Tanyán úgy szokták, hogy először a saját állataimat etetem meg, utána magamat, és utána a szomszéd állatait ha olyan a viszony kettőnk között. ( Bár szokott ez másképp is lenni, de jelen esetünkben így áll a dolog. ) Most hogy így írtad, jó ötlet lenne, de igazából nem az én dolgom. Én is észre vettem, hogy...
Ám bár én nem tudom mi folyik Alundaio meg barátai között, mert valóban érdekes dolgok vannak itt az 1.5 bétában. Kedvencem a Twillight Suit avagy a Merc Sunrise Suit. Szégény vodkáscsirke vagy bárki aki kitalálta ezt a baromságot, nagyon el mehettek a lovak ottan. De nem az én dolgom!
Javaslom nézd meg az Outfit Addon COM-ra írt változatát, aminél a vodkáscsirke + 2 ember olyan baromságokat hordott össze, hogy mivel te így ezt megkérdezted tőlem, hát beillesztem ide a regényre való véleményemet a dolgokról. Íme:
Azért még valamit hozzá fűznék:
/Egyéni vélemény az Outfit Addon To Call Of Misery 4.0.3-as verziójáról Moddb-ről. KEZD:/
Nemrégiben megnéztem, mit tartalmaz az Outfit Addon COM (Call of Misery): Nem mondom hogy lenyűgözött, de azért kimentem tőle a világból 1-2 ötlete miatt.. ( VodkaChicken és még plussz két ember csinálta/csinálja.)
- BANDIT SEVA : Ez az ötlet nem tetszik
- BANDIT NBC SUIT : Maga az NBC dologgal nincs semmi bajom, de mi a bánatos jó édes f@szomnak kell a banditákat olyannal felszerelni, ami nem is illik hozzájuk?!
- Merc Twilight Suit: Nem, nem alkonyat film szereplő modellek a zsoldosoknak, hanem egy amolyan Stalker suit / Sunset / Sunrise Suit. Igazából, nem nagy szám, meg egyébként a modell és a textúra eredetileg a COC része, most is. Megnyugtatok mindenkit, hogy igen, a banditák is kaptak egy ilyent is. Tankot nem kapnak esetleg minigunnal a tetején? (Utolsó mondat IRONIKUS)
- Ami tetszett benne: Végre nem felejtették el, hogy jé, már lehet sityakot viselni. Új sisakokat tettek bele. Ez tök tetszik, és fasza dolog.
Összeségében: Paraszt vakítás. Variációk. Nem játszok a COM-al és így a modot nem ált módomban kipróbálni, de a fájlaiba bele néztem. De a drágalátos emberkéknek azért tudniuk illene, hogy az információkat a mododdal kapcsolatban nem kommentben kell leírni, és a leírást meg lesz@rni. Idézet a feltöltő és az egyik társ moddertől:
/ IDÉZET KEZD. /
"New version uploaded.
Patch notes:
Version: 4.0
New game: requiredDescription:
Addon not working with weapon packs (except STCoM) or add-ons to expand inventory.List of added armor and helmets
— Bandit scientific suit
— Sunset bodysuit (Bandit sunrise)
— Twilight bodysuit (Mercs sunrise)
— Sunset NBC suit
- Helmet "PSZ-9D Sphere";
— Tactical helmet "Worldpeace"
— Gas mask EO-20 PBF "Duty"
— Gas mask EO-20 PBF "Freedom"Changes:
— Added changes to description and title of existing outfits.
— Added description and title to the Clear sky Steel helmet.
— Changed the textures and icon of the Clear Sky Exosuit.
— Changed the textures and icon of the Army Exosuit.
— You can select new NPC portraits when starting a new game.
— The costumes of ecologists has been changed. Each color gives enhanced protecion to a specific anomaly now. Orange suit against the fire anomalies, white against electric anomalies, blue against psy damage, and it has improved armor protection;
— Reworked features some of the costumes because they were too similar, they are now more diverse. For example, the Duty exo protection from anomalies is weaker than that of the Loner or Freedom's exo and Vice versa;
— Corrected hand textures.
— Minor changes in descriptions of the costumes.
— New visuals for the military and merc rookie jackets;New features:
— Duty - all suits have enhanced protection against rupture;
— Freedom - All the suits have a weak psi defense;
— The military - All the suits have a weak absorption of impact;
— Stalkers - All overalls have increased durability;
— The bandits - All suits have more carrying capacity;
— Monolith - All suits have enhanced protection against radiation.
— CS and scientists - increased number of containers;
— Mercenaries - Increased protection against explosions;To install:
Copy the gamedata folder from the archive to the root of the game, replacing files when prompted.Author:
vk.com/idsawrunner"/IDÉZET VÉGE/
Ez nem a leírásban van. Ezt ő kommentbe írta le. Ez egy fasza információ, ami kimarad az életedből, ha nem túrod fel a komment szekciót érte. Sőt mi több, még egy readme fájlt se mellékel a modhoz.(2017 februárja óta van ott a komment szekcióban.)
Hogy ez miért kapcsolatos a fájlrendszerrel kapcsolatban amit írtál? Mert azért fölfedeztem a nyomait annak, hogy ez az 1.5-be befog kerülni, amit jelenleg a COM-hoz ugye jelenleg addon.
Én szeretem ha az emberek csinálnak egyedi dolgokat. Én szeretem a Stalker játék szériát, bár egyedül csak a COP az ami megfogott és tetszik, az előzőek pedig annyira nem. Sőt, Vodkachicken Outfit Addon-ja nélkül nem kezdtem volna ebbe bele. Sőt, még annak is örülök és tetszik, hogy a COM-hoz csinálták ezt. De azért nem kéne széjjel barmolni un-balance-olni és átírni olyan szabályokat és játékszabályokat, amelyek voltak és tartanak ma is a szériában és edddig a COC-ban is.(Írott és íratlanok.) A Banditák voltak a leggyengébbek mindig is, most pedig a banditákat beállítani, mint valami önálló, rendszerezett, tudatos frakció, amelyik a parazita élő mód helyett asszondja hogy gyerünk dolgozni?
Na ne gyerekek, oké.... A Banditák azok banditák maradjanak, köszi...
Zárásképpen egy kis mondat ismétlés: "EZ EGYÉNI VÉLEMÉNY! NEM LEBOMBÁZNI MIATTA!"
/ Egyéni vélemény vége az Outfit Addon To Call of Misery 4.0.3-as verziójú addonjáról /
Miért tartottam fontosnak beilleszteni ezt az egész kis regényt? Mert ha ők ezt kitalálták, akkor ez a xar bizony benne lesz valószínűleg az 1.5-ben!
Egyébként miért nem írsz vissza? Rád írtam Team Epic-en és itt is....
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33051 üzenetére
Fasza ez az 1.5-ös spawnolás: betettem a saját cuccom az outfit.ltx -ekbe, és a spawn menüben se híre se hamva. A franc se tudja mi a problémája, alundaio-nak megírtam.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33129 üzenetére
Nekem is van vagy 250-350 giga Stalker cucc a Merevlemezemen, bár én azért folyamatosan frissítem és törlöm ami nem kell.
Amúgy egy kérdés, ha van 1 olyan ruhám a COC-hoz amelyhez nincsen megfelelő kéz modell a játékban, és én meg hasonlót nem tudok importálni, akkor inkább hanyagoljam?
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #33122 üzenetére
Köszönöm!Akkor magyarosítani sem lehet?
-
Walter
kezdő
válasz
Balathruin #33116 üzenetére
megoldottam... dx8-ban nem megy a stalker call of chernobyl. dx9-ben tökéletes
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33101 üzenetére
NA MOST ÍROM ÁT 1.5-RE A MODOMAT
(Ami egyébként készen van, csak a trade fájlokat kellett volna még szerkeszteni.)
-
emre
veterán
válasz
Balathruin #33101 üzenetére
Azt szoktam, aztán letiltom az összes frissítést.
A tökömnek van kedve egy csomó vackot felpakolni, így is elég a bajom mire olyanra csiszolom a rendszert ahogy megszoktam.. -
emre
veterán
válasz
Balathruin #33098 üzenetére
Magam is erre gyanakszok.
Már nekiálltam mentéseket csinálni, valszeg a héten kap egy új oprendszer telepítést ha csak nem tudom addig meg mekkelni. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33098 üzenetére
Akkor én tévedtem. Nvidia 450 GTS kártyám van.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #33087 üzenetére
Azt ertrem, de ugy ertettem, hogy milyenek ?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33049 üzenetére
Fehér lista meg fekete listás? Mit akarsz ezzel mondani?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33047 üzenetére
1x próbáltam, de nekem nem jött be. egyébként meg amikor én bele tettem 1x a saját páncéljaimat és debugoltam akkor nem jelent meg a spawnerben az én cuccom. De én nem tartom eget rengetően fontosnak azt hogy a spawnerben is benne legyen.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33045 üzenetére
Nem, photoshop + paint.net
De egyébként az milyen? Debug mod a COCban?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33043 üzenetére
Köszi
Épp az első verzió ikon táblázatát rakom össze. Még vissza van actor_armor és az ikonokkal végeztem.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #33002 üzenetére
Mint írtam, felejtős a dolog. Én biztos nem fogok vacakolni vele, hogy legyen bumpja. Egyébként meg Antoniusnak igaza van, hogy esetleg fontosabb karakterek (pl Wolf Rookie Village-ben), de egyébként Balance dolga az hogy mit ad az ember egy páncélnak, milyen tulajdonságokat. Lehet ezzel játszadozni, csak nem kutya vagyok, hogy én egy kis csonttal életem végéig ellegyek.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33007 üzenetére
Régebben már volt szó itt róla, azt hittem már használható. Úgy rémlik mintha valamelyik modban már ilyesmi lett volna.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33004 üzenetére
A CoP GUNSLINGER modot honnét lehet egyben letölteni? Én csak tárgyanként találtam. LINK
Előre is köszi.Igaz, még orosz oldalakon nem kerestem.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33004 üzenetére
Akkor teljesen félre értettem. Na mindegy, úgysem lesz rá szükségem mostanában.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #32996 üzenetére
Viszont ezt a pancelt fel lehetne hasznalni valamelyik fontos vagy uj karakternel, csak hogy minel egyedibbe tegyunk azt a szereplot...
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32996 üzenetére
" Többinél semmit, főleg hogy többször annyi lenne csak az exo rész mint a ruha.
"
Ezt nem értem. De egyébként annyi, hogy az exoskeletonok közül ez lenne a leggyengébb. Sőt, Radsuitként is. De mivel no bump no life, azaz: nincsen bumpja tehát véget ért a karrierje.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32993 üzenetére
Az proto, ez nem. Az Proto Exoskeleton. Ez nem. Sok különbség ugyan nincs, max annyi hogy ez sokkalta jobban exoskeleton, mint az a verzió. (+ nincs bump-ja, sőt, egyik sem hasonlít ami a játékban van.)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32978 üzenetére
Hááááát, akkor elgondolkodom hogy használom-e vagy sem, pedig k*rva jó modell, a fél karomat oda adnám annak aki végre megcsinálná működőképesre. Miért? Mert ilyen modell nem fog veled szembe jönni az utcán, bárhol legyél a világon!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32972 üzenetére
Akkor én ezt akárhogyan méretezhetem a textúrákat, meg ilyenek, mert a modellel kéne akkor bajlódni valamely modellező programban?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32969 üzenetére
Akkor az textúra hiba?
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #32940 üzenetére
És ezek jók a mostani verzióhoz is?
Ez az egyik, amire gondoltál? -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32897 üzenetére
Na összegezzük:
Egy fejlesztési fa beépítéséhez a következők szükségesek:
- A fejlesztés ikonképei
- A fejlesztések szövegei
- A fejlesztés leírása egy fejlesztési leírásban (Outfit_Upgrades)
- A fejlesztési fa ütemeinek beírása az Outfit nevénél.
- A fejlesztési képek koordinátái és a hozzá tartozó hivatkozásai
(Ennyi jutott eszembe most fejből, lehet van még több)Nekem "fejlesztési fa" felépítésének a kódneveivel volt bajom, továbbá avval, hogy a fejlesztési képeket pontosan belőttem a koordináta rendszeren és mégis elcsúszva jöttek fel amikor a fejlesztési fáról volt szó + még a fejlesztések is össze vissza jelentek meg a pontos behatárolás ellenére is.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32894 üzenetére
Köszi hogy elküldted. Egyszerűsítettek rajta, meg talán csináltak egy pici gubancot, amit bármikor kigubancol az ember. Bár ha valaha megcsinálnák azt, hogy egyszer a k.rva életben megkönnyítenék az egyéni fejlesztési fa importját: AZ CSODÁLATOS LENNE. Azért nem bízom el magam, jöjjön ki hivatalosan az 1.5 és akkor meglátjuk.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32892 üzenetére
"és más a mappaszerkezet."
Ezt fejtsd ki bővebben legyél szíves. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32890 üzenetére
Ha megjelenik hivatalosan az 1.5, akkor igen. Egyébként amíg nem jelenik meg publikusan, addig 1.4.22 -re készítem az egészet. Sok különbség nem lesz valószínűleg. (Remélem és akkor Ctrl+c és Ctrl+v, ha meg igen akkor sem probléma. Gondolom nem titkosítják vagy valami, így is -úgy is vissza lehet fejteni a folyamatokat. )
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #32887 üzenetére
A Diverzansban megvettem a Hajnalosoktól az exot, erre nem jelzi ki a golyóállóságát. Másik páncéloknál nincs ilyen hiba.
Szeretnék segítséget kérni tőled.
A páncéloknál a fájlban levő értékek nagy mértékben eltérnek a nyelvi fájlokban levő értékektől. Ezeket szeretném kijavítani, de elég nehezen lehet egyes páncélokat beazonosítani.
Rémlik hogy régebben láttam valami kis progit, amiben lehetett szerkeszteni a játékban levő eszközök értékeit, és még úgy rémlik hogy ott volt az eszköz képe is. Ez nagy segítség lenne.
Nem tudom hogy jól emlékszem-e és kérem a segítségedet, ha tudnál megoldást ajánlani a számomra.
Előre is köszi. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32887 üzenetére
Abban? Sok.
Egyenlőre össze pakolok egy kezdetleges verziót ( Kevés ruha, de minden működik, azt optimalizálom, s aztán amíg mindenki elégedett nem lesz azzal az 5 ruhával, addig összerakom a 10 ruhás verziót és így tovább és így tovább.)
Amióta elkezdtem iszonyat másképp építem fel a dolgokat. Sok van még vissza.
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32882 üzenetére
John-nak hívják és az USA-ban él.
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32877 üzenetére
Tegnap elég erősen elgondolkodtam azon, hogy voltaképpen miért is akarok én a Lost Alpha-hoz modot készíteni - pláne, ha ennyire nem kapok ehhez segítséget -, amikor talán a CoC-nak sokkal nagyobb szüksége lenne rá. Nemsokára kint lesz a MISERY 2.2 és amint megjelenik, meg fogják kezdeni a CoC-ra portolását. Szóval végül is a CoC-ban lenne még nagyon sok potenciál. Ha már ilyen nagy fába vágom a fejszét, lehet, hogy érdemesebb lenne nem foglalkozni többet a Lost Alpha-val. Erre a konvertálás dologra így is elcsesztem már legalább egy hetet. Meg egyébként jóban vagyok a CoC egyik fejlesztőjével (ő például simán leül velem videochatelni, ha valami kérdésem van...), tehát kapnék segítséget is, ha kell. Tegnap összeraktam egy kezdetleges virágot, csak hogy próbálgassam az object importálást, gondoltam, megosztom veletek
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32873 üzenetére
Szerintem most két külön dologról beszélünk. Ha azt mondod, hogy a Lost Alpha egy bugos program, azzal maximálisan egyetértek. 3 percenként kell újraindítanom. De a másik része, hogy megkapták a GSC-től a forráskódot, így volt lehetőségük DX11-re is fejleszteni és ez meglátszik. Csakúgy, mint az átdolgozott textúrák vagy az Absolute Nature 4. De ha úgy gondolod, hogy a COP esetében is létezik ilyen grafikai színvonal, akkor légy szíves közöld, mert ez esetben hülye leszek arra a Lost Alpha-ra modot készíteni, ahonnan nem kapok semmilyen segítséget. Engem egyetlen dolog érdekel: a grafikai minőség.
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32870 üzenetére
Egyrészt kötve hiszem, hogy valaha is kiadnának újabb SDK-t. Erre majdnem nulla az esély. Másrészt elméletben jól működik, hogy írjak nekik, mert ezt megtettem vagy 10 alkalommal a legkülönbözőbb formákban, de soha nem kaptam visszajelzést. Nem tudom, mi okból, de ez van. Nyilván a legtutibb lenne egyenesen tőlük kérdezni, mert akkor a problémám is 2 perc alatt megoldódna, de erre sajnos nincs mód.
Amúgy azért választottam a Lost Alphát, mert grafikai szempontból a legjobb STALKER játék.
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32868 üzenetére
Próbaképpen letöltöttem a COP SDK-t. Eredeti COP installból bemásolok az SDK-ba egy pályát, plusz az összes textúrát, a converter szépen megcsinál mindent, Level Editorban szuperül bejön minden. Ám a Lost Alpha esetén nem tudom ezt megtenni. Egyrészt el se indul a converter, csak akkor, ha a játék eredeti installjából a gamedata teljes tartalmát átmásolom az SDK-ba. Viszont. Ha az alapverzió gamedata állományával próbálkozom, akkor az *object fájlokat megcsinálja, viszont a *level fájl készítésénél összeomlik a következő hibaüzenettel:
saving error list
building HOM object
building SOM object
Assertion failed_ gamemtl_it != gamemtls.end<> && <*gamemtl_it>->snd_occlusion_factor == it->occ, file ..\converter\level_aux_mesh.cxx, line 94Amennyiben pedig a DC gamedata fájljaival próbálkozom, akkor a config\environment és a config\weather mappákban található environment.ltx fájlok nem tetszenek neki, ezt a hibaüzenetet kapom:
item without section at environment.ltx:15
[bug] unexpected code path at ..\xr_ini_file.cxx:301És végül: ha kitörlöm konvertálás előtt a két environment.ltx fájlt, akkor megcsinálja az object fájlokat, a part fájlokat és a level fájlt is, ám hiába másolom vissza utóbb mindkét environment.ltx fájlt a helyére, a Level Editor indításakor kapok egy hibaüzenetet, hogy probléma van az FS.h fájllal (ami nem tudom, mi). Ettől még elindul a Level Editor, de a konvertált levelt betöltve nincsenek a fákon levelek és ágak (csak a törzsek), az összes fű be van importálva, ami nem kellene, plusz olyan helyen is van fa (mellesleg az egyetlen, amelyen levelek is vannak), amelyről biztosan tudom, hogy nem kellene ott lennie.
Megjegyzem, az LA SDK tartalmaz 6 pályát, amelyek már előre vannak konvertálva (érdekes módon, ezekhez nem tartoznak *object fájlok a rawdata\objects\levels mappában, valahogyan az SDK object fáljait használják, bárcsak tudnám, hogyan...). És ez a 6 előre konvertált pálya mind tökéletesen, valamint gyorsan betöltődik, minden látszik (ágak, levelek), nincs fű stb. Valahogy tehát meg lehet csinálni, de elképzelésem sincs, hogyan.
Ha van esetleg bármilyen ötleted/ötletetek, örömmel venném. Köszönöm!
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32864 üzenetére
Ezért írtam, hogy egy időre vonatkoztassunk el a Lost Alpha-tól, mert az alapelvek minden SDK-nál ugyanazok (csak az editorok térnek el valamelyest). Egyébként a LA egyik txt-je is pont ugyanazt a convertert javasolja használni, amit Te vagy én használunk. Tehát valahogyan működik. Bemásolom ide, amit a converter.ini-ben módosítottam. Megtennéd, hogy megnézed, rendben van-e így (négy helyen módosítottam a converter.ini-t)? Az SDK-m elérési útja H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\.
[2945_config]
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels\
fake_mu_gamemtls = 2xxx_fake_mu_gamemtls
fake_gamemtls = 29xx_fake_gamemtls
inadhesive_shaders = 2xxx_inadhesive_shaders
wallmark_shaders = 2xxx_wallmark_shaders[2947_config]:2945_config
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels\
spawn_version = soc[aitest_config]:2947_config
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levels\[3120_config]:2947_config
$game_data$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\
$game_levels$ = H:\PROGRAM INSTALL\LOST ALPHA SDK\gamedata\levelsKöszi előre is a segítséget.
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32859 üzenetére
Kedves Balatruhin!
Mielőtt a problémák mélyebb fejtegetésébe kezdenék, szeretnék kérdezni néhány alapvető dolgot, amiből sok minden kiderülhet, például az, hogy hol hibáztam. Azt is megemlítem - csak a tisztesség kedvéért -, hogy a modomat a Lost Alpha-hoz készítem, azonban ez most egyáltalán nem fontos, mert az SDK-k működésének alapja (amint pl. a convertereké is) azonos elveken nyugszik, tehát az, hogy melyik alapjátékról beszélünk (SOC, COP, CS, LA) ez esetben irreleváns. Szóval első lépésben megnéztem a converter.ini fájlodat, ahol látok néhány érdekes dolgot. Következőkre szeretnék rákérdezni:
1. A [2947_config]:2945_config és a [3870_config]:3456_config esetében elérési út C:\SDK CoC\editors... Viszont az [sdk_config]:2947_config esetében C:\X-Ray SDK 0.4\level_editor\...
Miből ered ez a különbség? Csak mert én mindenhol az installált SDK-m root könyvtárát (\gamedata és \gamedata\levels) adtam meg elérési útnak (ahová ugye előzetesen bemásoltam a feltelepített alapjáték gamedata könyvtárának állományait).2. Négy helyen a meghajtónál X-et látok (X:\gamedata\). Ennek mi az oka?
Köszönöm szépen előre is a választ!
/Antonius: olyan modot akarok készíteni, amely némi szerkesztés útján a COP-hoz is használható lenne (csakúgy, mint például az Absolute Nature pakkok)/
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32856 üzenetére
Kedves Balathruin! Köszönöm az anyagokat. Igazság szerint kissé komplikáltabb a dolog ennél. Nagyon röviden: a converterrel megkapom egy adott pálya *level fájlját a hozzá tartozó *PART fájlokkal, valamint jó sok *object fájlt a rawdata\objects\levels mappába. A probléma az, hogy a Level Editorban történő megnyitás után nem egészen azt látom a pályán, amit kellene. Tehát valamit rosszul csinálok vagy nem veszek észre. Megengeded, hogy leírjam privátban? Nem akarnám ezzel terhelni a listát. Köszi előre is.
Antonius: egy olyan modhoz kezdtem hozzá, amely leginkább a vegetációra, az időjárásra és a textúrákra fókuszál, valamint készüéne hozzá egy Reshade profil is.
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz
Balathruin #32854 üzenetére
Konkrétan olyasvalakit keresnék, aki konvertált már pályát a Level Editorban történő megnyitáshoz és szerkesztéshez. Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, mert elakadtam.
-
Blizzardking
őstag
válasz
Balathruin #32744 üzenetére
Nem neked, Teldának. Vagy bárkinek akinek fagyogat. Csak neked ment a válasz mert így egyszerűbb volt
-
Blizzardking
őstag
válasz
Balathruin #32741 üzenetére
Egész jól sikerült beállítani. User.ltx-et feltegyem valahová?
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #32718 üzenetére
Igen.Igaz.Tudom.Egy másik szerelő pl. kihagyott egy ventillátort a videókártyámról.
-
Telda
addikt
válasz
Balathruin #32722 üzenetére
Köszi, azért így érezhetően jobb lett
.
-
Telda
addikt
válasz
Balathruin #32720 üzenetére
DX11-en indítottam, próbáltam a gammán és a fényerőn korrigálni, picivel jobb lett, de valahogy nem az igazi.
A CoC-hoz létezik amúgy külön angolosítás? Mert youtubeon az egyik videó alatt találtam egy CoC packkot, felraktam, csak hát teljesen orosz. -
awacs
tag
válasz
Balathruin #32677 üzenetére
Köszi,de hol van az appdata mappa?
-
Telda
addikt
válasz
Balathruin #32644 üzenetére
Köszi!
Amúgy a COC-ból az 1.4 az utolsó verzió? -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #32617 üzenetére
Jól van beismerem, hogy nem véletlen vettem K-s processzort.
Szükség esetén adott a lehetőség a húzásra. Az igaz, hogy nem vagyok járatos a dologban. Az előtte levő 3GHz-es C2D-ót azt 3.6-on járattam. Nagyon jó széria volt. Fesz. emelés nélkül vitte a 3.6-ot és nem kellett rá komolyabb hűtés. Valószínűleg simán vitte volna a 4-et vagy még többet is. Annak idején olvastam a topikjában, hogy volt aki bőven 4 fölött járatta.
Ennél már csak precíz leírás mellett állnék neki. Vásárlás előtt sokat olvastam, infót gyűjtöttem. A kupaktalanítás, az Intel rossz pasztája, stb...
Először nem is ezt néztem ki, hanem az eggyel nagyobb testvérét, de lebeszéltek róla, hogy ez nagyon is megfelel a játékhoz.
Nem tudom...., szerintem egy jobb vga többet dobna rajta. Szerintem...., a fene sem tudja.
Lassan kiöregszem ebből is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- Samsung Galaxy S23PLUS 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest