- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Hívószám-hamisítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jót tapadó hátlappal futott be a Realme C63
ma Porálló, vízlepergető, egész gyorsan tölthető, de nem biztos, hogy itthon kapható lesz.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Na szépen alakulnak a dolgok...
A készülékem 10.19-én lett leadva (4 szervizelés alkalom), és ma kaptam az sms-t, hogy átvehető.
Elmentem érte, de kiderült, hogy ugyanott felvéste a szerviz a keretet mint az 1. szervizelés alkalmával, pedig ha a másik alsó sarkát választotta volna akkor csavarhúzó nélkül levehette volna a drága szervizes a telefonom hátlapját.Ezen kívül a kijelző plexi ugyanúgy mozog mint leadás előtt. így 4 szervizelés alatt nem sikerült a telefonomat hibátlanul visszaadniuk. Kb aug. óta megy a szervizből ki szervizbe vissza "téma", és már nagyon unalmas. Most a szerviz lapra az került, hogy kérem a cserét, ha már hibátlanná varázsolni nem sikerül a szerviznek. Szerintem ismét "szervizelni" akarja csak a szerviz és cserét nem segít elő.
Mit tegyek, hogy végre cseréljék a készülékemet?
Az első keret csere után azt mondta a szervizes, hogy fődarab cserével is jár a javítás akkor ezt már célszerűbb lenne cserélniük, mert ugye a költsége így megint csak magasabb lesz mint ha cserélnék már a készüléket végre.????A sok utánajárást nem fogja számomra kárpótolni senki, nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.
Ilyen esetben azért már nem szabadna, hogy kérdéses legyen a csere és valami kárpótlás...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen légkondit a lakásba?
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- iPhone topik
- Konteó topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- [SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
- Autós topik
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- További aktív témák...
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Cooler Master V550 V2 White Edition 550W Gold Fehér Moduláris Tápegység
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AORUS P850W 80+ GOLD Modular - AKÁR MÁSNAPI KISZÁLLÍTÁS!
- Precision 7540 15.6" FHD IPS i9-9980HK RTX 5000 64GB DDR4 1TB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest