Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    Na szépen alakulnak a dolgok...

    A készülékem 10.19-én lett leadva (4 szervizelés alkalom), és ma kaptam az sms-t, hogy átvehető.
    Elmentem érte, de kiderült, hogy ugyanott felvéste a szerviz a keretet mint az 1. szervizelés alkalmával, pedig ha a másik alsó sarkát választotta volna akkor csavarhúzó nélkül levehette volna a drága szervizes a telefonom hátlapját.Ezen kívül a kijelző plexi ugyanúgy mozog mint leadás előtt. így 4 szervizelés alatt nem sikerült a telefonomat hibátlanul visszaadniuk. Kb aug. óta megy a szervizből ki szervizbe vissza "téma", és már nagyon unalmas. Most a szerviz lapra az került, hogy kérem a cserét, ha már hibátlanná varázsolni nem sikerül a szerviznek. Szerintem ismét "szervizelni" akarja csak a szerviz és cserét nem segít elő.
    Mit tegyek, hogy végre cseréljék a készülékemet?
    Az első keret csere után azt mondta a szervizes, hogy fődarab cserével is jár a javítás akkor ezt már célszerűbb lenne cserélniük, mert ugye a költsége így megint csak magasabb lesz mint ha cserélnék már a készüléket végre.????

    A sok utánajárást nem fogja számomra kárpótolni senki, nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.

    Ilyen esetben azért már nem szabadna, hogy kérdéses legyen a csere és valami kárpótlás...

Új hozzászólás Aktív témák