- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz andrás47 #18632 üzenetére
(szerintem) ilyenkor nem az a módja, hogy az osztályvezetőt - vagy magasabb beosztású személyt - keresel, hanem a megfelelő szinten indítod a panaszáradatot!
amennyiben találnál is magasabb beosztású illetékest, ha meg is hallgatná a panaszodat, maximum ígéretet tenne rá, hogy utánanéz, és nagyjából ennyi...
amúgy ilyen cégeknél nem szokás a vezetők telefonszámát kiírni, főként ilyen okok miatt, szép is lenne, ha minden panasz miatt őket hívogatnák az ügyfelek - függetlenül attól, hogy a panasz jogos, vagy sem...
fórumozik itt több t-s illetékes is, de ők sem feltétlenül tudnak/fognak segíteni, hivatalos menete van mindennek, esetleg tippet tudnának adni, hogy mit és hogyan érdemes még tenni.
a helyzetedbe képzelve magam, én ezt tenném;
van a nevemen több t-s előfizetés is, ezeken adott - legalább 500 megabyte keretes - mobilinternetes csomag is, minden ilyen kombón hűség! régóta előfizető vagyok, adott helyen régóta használom az előfizetéseket, mobilinternetezek is sokat, ennek tudatában úgy veszek mindig új mobiltelefonokat, hogy adott előfizetésekre hosszabbítgatom a hűséget. hirtelen eltűnik a térerő ott, ahol régóta adott volt, így sem telefonálni, sem mobilinternetezni nem tudok! bejelentem a problémát a telefonos ügyfélszolgálaton - a hívást rögzítik -, majd e-mail útján is továbbítom az észrevételemet.
amennyiben 30 nap elteltével sem méltatnak válaszra, úgy azzal keresném meg a t-t, hogy minden előfizetésemmel kapcsolatban számhordozással kívánok élni egy másik szolgáltatóhoz, mindezt úgy, hogy kérelmezem minden előfizetésemre a hűségidő letelte előtt felmondott szerződés miatt megállapított kötbér elengedését!
így sem lenne egyszerű menet, de szerintem eredményesen végig lehet vinni a dolgot, de legalább is megindulna a szolgáltatónál néhány fogaskerék, ami már önmagában is jót jelentene!
jómagam bő 15 éve vagyok t-s (korábban jogelődök; westel900 és westel) előfizető, mint fent is írtam, több előfizetéssel, több mobilinternetes csomaggal, és semmi panaszom sem lehet a szolgáltatóra, de ettől még roppantul zokon venném, ha hirtelen eltűnne a térerő a lakhelyemen, ahol eddig okés volt, és pláne nem esne jól, ha az ezirányú bejelentésemet válaszra sem méltatnák! ilyen szempontból makacs ember vagyok, ezért így vagy úgy, de simán lelépnék a szolgáltatótól, ha nem lehetne velük zöld ágra vergődni!
még 2 éve sem vagyok t-home előfizető, de már 1 év után hülyére próbáltak venni, sokak szerint nehéz menetnek nézett ki, hogy meggyőzzem a szolgáltató illetékeseit az igazamról, de csak sikerült! hiába mormolta az ügyfélszolgálatos a betanult szöveget (ráutaló magatartás...stb), mindenre volt magyarázatom - 15 évig törvényekkel dolgoztam, nem okoz különösebb gondot az értelmezés...stb -, hogy miért nem okés az állásfoglalásuk, és a végén elismerték az igazamat!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai