- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
2003-ban volt már keyless II-es megane-ban szerintem. Ha van a kilincsen ajtózáró gomb, akkor olyan. Viszont, ha nincs, akkor a kilincs mögött lévö kis sötét müanyag nem rejt érzékelöt!, csak takaróelemként funkcionál.
Milyen szép kerek hsz.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Szendwich
tag
Ket erdeklodo kerdes.
1) 2003as Break Grandtour-ban lehetett keyless inditas, ajto nyitas? A kilincsnel ott vannak azok a kis szenzorok es a kis ajtonyito gombok. Vagy mitol fugg, hogy ezek az extrak belekerultek az autoba vagy sem.
2) Ugyan ez az auto. Digit klima. 27 fokon leeg az arcon, de 26 fokon meg mar hideget fuj. Ez normalis? -
feco6512
tag
Gyertyak kicserelve+üzemanyag szürö csere volt valamint egy vakumcsö vége ki volt repedve ezt visszabb vagtam.Rángatás megszünt majd meglátjuk most viszont jön az utastérbe a fagyálló szag gondolom radiátort kell cserelni valaki tudja melyik márka a jó vagy ebben mindegy?valamint mennyire macerás a csere?egész müszerfel ki?
-
Szendwich
tag
válasz rob210 #39978 üzenetére
Nekem karosszerias mondta, hogya frissen mazolt auto ajtajait belulrol ne szilikonozzam hanem vegyek direkt oda valo Body XXX - fejbol nem tudom - szert és azzal tomitsem az eleket es az ajto aljat. Mert az ecetsav nem tesz neki jót. Meg ugy altalan felejtsem el a sima szilikon karosszerian torteno alkalmazasat.
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #39987 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy V6 esetén is csak párban illik cserélni a trafókat. ???
Néz körül itt.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #39986 üzenetére
Hengerenkenti, de 16k a unix oldalan, valahogy jobban orulnek ha megusznam 10k korul, mert ha a hatso sorrol ment ki akkor szerelohoz kell vinnem, mert a kartergaz csovet csak a szentlelek tartja, az ezelotti trafocserenel tonkrebasztam, utana megcsinalta a szerelo, de mondta, h legkozelebb cserelni kell
De elég jo esellyel elol lesz a gond, mert ami hatul volt sagem azt mind elorepakoltam tehat elol van még ket ratyi... Az egyik mar valeo asszem. Most eleg sokat birt, kb 2 eve nem csereltem.
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Laraxior
titán
Srácok nincs valakinek valami nagyobb kedvezmenye autoalkatreszesnel? Kellene nekem egy gyujtotrafo
Tegnap elkeszult az uj kartya, ma kiment a trafó...*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
dethroner
veterán
válasz rob210 #39982 üzenetére
Amikor a talajon áll az autó meg lehet valahogy állapítani hogy melyik megoldásra van szükség?
Szerelő amúgy teljes hátsó híd felújítás/cserét mondott. Még talán a 60 pénz nagyon visítva bele is férne, de mivel Pécsen élek és ezek felújítók Pestiek, feljuttatni, pár nap múlva érte menni már 100 fölött, ennyit nem adnék azért érteA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
R19-em van és lassú fékezések végén nyikorgó hang jön hátulról, szerelő szerint erősen kivan a hátsó híd. A hosszlengőkaros megoldás van alatta és amikor a csápos emelőn volt az autó, megmozgatva a hátsó kereket, kotyogott rendesen. De terpesztés még nem látszik.
Az volna a kérdésem hogy mik a tapasztalatotok, ilyen hibával meddig lehet büntetlenül elmenni, valamint gazdaságosan lehet-e javítani?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
WolfLenny
aktív tag
Üdv.
Tudtok ajánlani megbizható, jól dolgozó karosszériást?
Jöhet privibe is.. -
-
Mezga Aladár
veterán
Addig idegesített az auto h., kiszedtem a gyertyákat.
A szerelő gyerek nem húzta meg az 1 hengerben, kézzel lehetett csavarni. -
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Az EGR szelepet merre érdemes keresni? Az esetleges tisztítása házilag megoldható, vagy csak a csere jöhet szóba, ha baja van? Mennyi lehet egy olyan kb? Megane 1 PH 2 2002
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #39967 üzenetére
A direkt szűrőt felejtsd el azzal csak a macera van.
Hangosabb lesz a kocsi de gyorsabb erősebb nem.
(parasztvakítás az egész)Ami hozhat a konyhára az a módosított hengerfej, a chiptuning és a már említett motorcsere.
Egy biztos nem a rallybajnokság alap motorja.
Tudom az elöző Megane-omban nekem is az a motor volt.Szóval vagy megszokod, vagy beleöntesz egy zsák pénzt és nyersz max. 30 lovat amivel ugyan már szépen fog menni, de az árát nem fogja behozni és a motor élettartama jelentősen lerövidül.
A chippelés lehet egyedüli megoldás ami tartós használatra hozhat a konyhára.
Pl. Az ATC-se arra a motorra is rendelkeznek software-el.Renault power
-
1.4-es 75le benzines Loganból ki lehet hozni egy kis plusz erőt? Direkt szűrő javítani rajta? 4.sebességben nem nagyon gyorsul még 2500,3000 ról se.
<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
feco6512
tag
válasz rob210 #39962 üzenetére
Könnyen indul nem fulladozik hanem rángat hétvégén majd kiveszem a gyertyákat csak azt nem értem hogy néha napokig nem csinálja mielött vettük 1hónapja állitolag gyertya kábeleket cseréltek nem tudom nem azok nem rá valók e.a fogyasztása is jó 5.2vel el megy jó csak az asszony tolja 80nál többel nem igen jár vele
-
FerNandor
őstag
Te nem gondolkodtál egyébként egy kis tuningban? Csak mert erösebbet szeretnél.
Én igen, lehet, hogy megcsináltatom. Szerelö ismeröse ért hozzá az ö ugyanilyen scnecijét is megcsinálta. "optimalizálta". Pontosan nem tudom, hogy mennyi plusz, de azt mondja, hogy nagyon fasza lett, sokkal nagyobbat lép. És bírni fogja, bírja azt mondja, csak normálisan kell használni ugye."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #39957 üzenetére
Igen, ahol a pótkerék van.
Már többeknél olvastam, hogy ilyen előfordul, mondhatni típus hiba, viszont nálam még ez soha nem fordult elő, aztán múlthéten, amikor voltak nagyobb esőzések, akkor vettem észre.
Köszi akkor ránézek valamikor aztán kinyomom valami tömítővel.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
feco6512
tag
Sziaztok van egy Clio IIes 1.2 sima 8szelepes 99es autonk ami olyan jelenséget produkál hogy hogy gáz adáskor indulásnál menetközben gyorsitásnál elkezd rángatni nem akar menni kigyullad a sárga motor szerviz lámpa egy pillanatra.Hiba kód nem marad benne majd utána napokig nem csinálja.Most el lett vive elektromos szer.höz aki injektorokkal is foglalkozik 3napig járt kelt vele egyszer sem produkálta a hibát nála.Azt mondja nem tudja mi lehet egyedül a légzsák visszajelzö világit nála állandóan.Hol keressem a hibát gyújtás valami kidörzsölt vezeték stb vagy vákum csövek vagy gyertya okozhat ilyet?inkább terhelésnél jön elö mikor nyomná az ember a gázt neki.Sajnos nem vagyok most otthon az asszony kinlodik vele és már a 2.szerelönél volt de semmit nem talalnak hétvégén tudom csak megnézni.
-
FerNandor
őstag
Szia,
a teknöben áll a víz?
Alulról a müanyag teknö csatlakozási pontját a kaszntihoz nyomtuk körbe ki ilyen szigetelö szilikon pasztával (mester vagy autómester volt a márkája) plusz nekem volt vonóhorog és annak a csatlakozási pontját hátul a két szélén, ahogy a fém bement a kasztniba, ott is kinyomtuk, mert a fém mellett volt 2cm hely. Ezután már jó volt[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
Akinek volt megane 2 grandtour csomagtaró beázása, annál mi volt a hiba/megoldás?
Tudom, hogy volt róla párszor szó, de hiába keresgélek a topikban, nem találom.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
Egyik keréken már egy csavar menete el volt szakadva. Mikor felraktam a téli felniket ,nehezen is mentek a csavarok bele a menetbe,hiába voltak megzsírozva,viszont új gumit vettem és ez betehetett neki,hogy nagyobb nyomatékkal húzott rá? Első tengelyen nem volt probléma.Nincs szándékom fék vonalon spórolni ,sem kerék vonalon. Csak az autó értékéhez mérten magas az alkatrészár és emiatt kell mérlegelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz salieri. #39952 üzenetére
Természetesen lehet, mindenre lehet menetet vágni. De mivel megszűnt létezni a meneted a száron, ezért csak kisebbet tudsz rá vágni aminek semmi értelme, mert nem passzol hozzá a kerékanya. Meg nyilván oka volt annak, hogy leszakadta a menet, magától nem párolog el róla.
Én a helyedben nem a kerék/fék vonalon spórolnék. Mindamellett egy új csapágy nem fog ártani soha.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
salieri.
őstag
Menetet vágni nem lehet ebbe? Nagyon húzós az ára,ahogy nézem
-
salieri.
őstag
Köszi mindkettőtök válaszát, közelebb kell szerelőt találnom. Most voltam gumisnál a légkulcs is rásegíthetett.. Akkos sajnos csapággyal együtt kell vennem..
-
salieri.
őstag
válasz Mezga Aladár #39946 üzenetére
Bontottat nem szívesen vennék. Kicserélném inkább újra. Melyik márkát érdemes? Feltétlen szükséges a csapágy? Akkor ne menjek el vele 10 km sem?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #39944 üzenetére
Nekem nem így működött. Ha 1100 volt az alapjárat hidegen és mindent felkapcsoltam akkor leesett majd visszament 1100-re.
(#39945) salieri. Nagyon. A bontott dobot csapággyal adják, értelemszerűen ha már szét van kapva akkor a betétet munkahengert érdemes szemügyre venni.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Sziasztok! Renault Clio 1.4 96-os évjárat. Kerékcserénél elszakadt a két hátsó kerékben a menet. Egyik oldalon 2 csavar tartja a kereket, másikon 1 csavar. Mennyire veszélyes ezzel elgurulni a szerelőig (10km).
Illetve milyen fékdobot érdemes venni? Ha jól látom ez van csapággyal és csapágy nélkül is. Nekem Csak a dob kell igaz? Valamint betéteket is kell hozzá vennem ,vagy az jó a régi? -
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39943 üzenetére
És akkor mi a kérdés?
Mert ez így rendben van mindenkié ezt csinálja.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39937 üzenetére
Arra gondolsz, hogy fogyasztó felkapcsolására nem emel vissza az alapjárati szabályzód hidegen 1100-ra melegen 750-re ????
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
cellpeti
nagyúr
voltam autósboltban, hát nem sikerült a Bárdi katalógusból megrendelni a kipufogó tartót....
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Mezga Aladár
veterán
válasz PHenis #39936 üzenetére
És gondolom a hibakódja ott viritott az ecu-ban.
Csináltam most egy kis tesztet.
Autó beindít, teljes hidegindítás, alapjárat 1100. Ahogy melegszik a motor szépen megy lefelé az alapjárat, de nincs dinamikus szabályzás!! Tehát bekapcsolom a reflektort/fűtőszálat az lejjebb veszi az alapjáratot és a rendszer nem szabályoz vissza.
Majd eléri a motor a 65 fokot, akkor 850 fordulatról lerántja 750-re és innentől müxik a dinamikus szabályzás. -
PHenis
senior tag
válasz Mezga Aladár #39934 üzenetére
Szia, nekem volt. Az autó használhatatlan lett. Beröffent majd leállt azonnal. Csak azért tudtam elmenni a szerelőig mert gázos. (a gáz rendszert nem érdekelte) Valahogy összerohadt/olvadt a 3 vezeték. Laguna 1 ph1
-
tresh
veterán
válasz Mezga Aladár #39932 üzenetére
Ja csak a jeladót
-
Mezga Aladár
veterán
Volt valaha valakinek gondja a fojtószelep állás érzékelővel.
Ha igen az milyen hibákat produkált? -
Toobee
veterán
válasz tigerscorpio #39930 üzenetére
-
tigerscorpio
aktív tag
köszi
Olaj mennyiségből olvastam pár adatot. Azzal együtt amit a szűrő benyel.
Szintén 99-03 Scenic 1.9DCI mennyi olaj megy bele?
a 4 literes kanna az biztos, de mellé egy, vagy 2db litereset kellhet venni?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tresh
veterán
válasz Mezga Aladár #39928 üzenetére
Diag ha nem áll be alapértékre magától.
-
Mezga Aladár
veterán
A pillangószelepet hogy kell beállítani?
meg 1ph2 1.4 16v -
tresh
veterán
válasz tigerscorpio #39926 üzenetére
Mann
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #39924 üzenetére
140 e km-nél komplett szívósor tömítés csere volt, akkor kipucoltam.
Meg is lepődtem mennyire nem volt szennyezett. Most 162 van benne.Szerintem nincs rá szükség most.
Majd ahogy megyek vele kiderül mi változik ahogy az ecu megtanulja az új alapjárati motort.
Nekem hidegindításkor volt bajom mert, fennakadt a motor és nagyon nehezen rántotta le a normál értékre az ecu. -
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39923 üzenetére
Ez oké de akkor a folytószelepet nem tisztítottad azt hagytad úgy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
Nem tudom mi a para a megane alapjárati motorcserével.
A régi kivesz(meleg motornál) mellétéve az ujjat látható h., maxra be van tolva szabályozási tartományon kívülre. Tehát nagyon óvatosan kihúztam, összerak, 3x gyújtás rá 30 mp-re 30 mp szünetekkel.
Utána tökéletes alapjárat. -
Szendwich
tag
Renault Key Card programming with Renault CAN CLIP
Amugy nem regiben valaki pont linkelt egy magyar oldalt (valami bolthely.hu webshop-ot) ahol ilyen kulcsok javitasat, felprogramozasat, stb. csinaljak.
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
nagyúr
-
Toobee
veterán
Egy 8 hónapos kis kitérő után visszatértem. Most borította szét a szerelő a 2002-es 2.2 dCi III-as Grand Espace-em. Új vezérlés, hosszbordás készlet, vízpumpa, főtengely szimmering és szíjtárcsa, két első stabilizátor, összes szűrő, váltó, motor, fékolaj. Egyelőre azt mondja a szerelőm, hogy nagyon szép állapotban van, bár km azért akad benne bőven (347.000). Csütörtökön megy kárpitoshoz, van rajta két pici szakadás a vezető és az anyósülésnél, pénteken kárpittisztítás, aztán megautóztatom. Imádtam/imádom a Primera WP12-t is, de 8 hónap alatt beleszaladt az 1.6 benzinbe 30.000 km, úgyhogy dízelesedem. Képet rakok fel a hétvégén.
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #39905 üzenetére
Nekem elől Brembo van, sima alap változat. Köztudott, hogy a nem verseny, hanem polgári cuccaik nem a legkiválóbbak. Igazából erről nekem egy negatívumot mondtak (szerelő és alkatrészes is), hogy új korában óvatosan fékezzek, mert 1-2 nagyobb fék és meghullámosodik a tárcsa nagyon könnyen.
Nos, már közel 100k km van benne és még bőven jó, tavasszal volt rajta betét cserélve.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39906 üzenetére
Igen találkoztam.
Ott egy kirepedt tömítés csinálta a szívósornál.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
Megjött az alapjárati motor, lcc felirattal.
Találkozott valaki olyan hibával h., egyenletes tempónál mintha játszanék a gázzal, holott egyenletesen tartom. -
FerNandor
őstag
hali,
mik a preferált márkák féktárcsában és betétben? elsö tengelyre. ami fog, mint az állat, tartós és hangtalanul teszi a dolgát. Megane II."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- iPhone topik
- Interactive Brokers társalgó
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szólánc.
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BMW topik
- További aktív témák...