- Telekom mobilszolgáltatások
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghandi
aktív tag
A kartergáz? Kopott motor, de lehet egy alaposan lerakodott motornak is ilyen hatása. Első körben egy alapos öblítés olajcsere elött. Igazából le kellene mérteni olajcsere elött a kipufogó gázt hogy milyen, alaposabb tisztítás, és utána is leméretni. Léteznek komolyabb motortisztítások amik nagyon jó eredményeket érnek el ilyen téren, de ahoz spec gép és adalék kell. Talán az a HHO tisztítás?
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
mindig én
újonc
-
#89309696
törölt tag
Nagy a különbség, az 1.4 alulmotorizált a Megane méretű kasznihoz. Közlekedőedénynek alkalmas, de nagyobb forgalmú pörgősebb helyen élve elég kényelmetlen már. Nyomatékszegény főleg normál fordulatszám tartományban használva. De ez minden rövid löketes nem vezérelt 16 szelepesre igaz, ez nem a Renault hibája.
-
MC Pite
veterán
Bevonatolt (nem annyira rozsdásodik, hőleadása belül így kicsit jobb) és magasabb szénacéltartalmú (jobb minőségű), plusz a mart felület miatt némileg jobban tisztul a betét. Kicsit kevésbé hajlamos a koncentrikus bordákra. Én Bremboból használtam hasonlót, elvileg a zárt hornyok miatt ez halkabb annál, gyakorlatban passz (a kicsi fékezésnél volt egy kicsi hangja, normális fékezésnél nem).
Papíron jobban eszi a betétet; de ez nálam ez nem állt fenn - sima LPR betétekkel.[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
sonny007
tag
Szia. Előttem elméletileg autó szerelő cserélte őket. Ami azt jelenti 20.000-25.000km mentek. Ha viszont nem cserélte őket (amit nem tartok kizártnak, mert az utóbbi időben sok panasz volt a szerelőre), akkor már több mint 4-5 éve voltak cserélve (vagy még több nem tudom mert nem saját az autó.)
Viszont az autó az évi 10.000km környékén fut. -
alázógyík
addikt
-
Yoshida
aktív tag
Nem akarlak elkeseriteni, de nekem is kerepelni kezdett, utána meg beallt, és a darabkai szetszeledtek a rendszerben. 200-250ezerert csinálnák meg csövek atmosasa, új kompresszor, új hűtővel...
A kuplungja meg szétégett, így kikapcsolva se használható.
Ilyen a hangja kiszerelés után:
[link][ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Valaki előtted már szétszedte és pár foggal elrakta a bowden fogaskerekét.
Szét kell szedni és beállítani, mert az a bowden a levegő elosztó csappantyút állítja, ami ha el van zárva lezérja a radiátortól jövő meleglevegőt.
Ki kell kapni a klíma vezérlő panelt 20 as torx vagy 25 ös torx.
Hamutartó kivesz ott van két csavar, kibillent az eglsz panel akkor már látni is fogod a fogaskerekeket.
Ha nem ott van eltéve, akkor a boxot kell bontani és magán a tolattyún állítani.Bár már olyat is láttam, hogy csak ki kellett porszívózni, mert a kedves tulaj pollenszűrő nélkül használta és annyi falevél gyűlt össze, hogy attól nem zárt le.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Gyári szervíz adat.
Egy renault szalonos sráctól tudom, aki a mai napig a 2001 ben a futószalagról, a garázsába guruló classicot hajtja, nem hajlandó lecserélni, elmondása alapján ez a konstrukció a legjobb és mindent tud amit neki egy kocsi kell, hogy tudjon.(a véleményét egyébként osztom )
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Starline? Az mi ?
A dayco klasszisokkal jobb mint a conti
Nem kérdezted mit vagyél bele, lebeszéltelek volna róla.
A contitech hosszbordás szíjai vacak minöségűek, nincs meg a profiljukban az anyagvastagság, így pont, hogy nem tud bekopni, mert már eleve "kopott" azaz keskenyebb a profil.Most cseréltem egy srácnak hosszbordás szettet.
Dayco volt neki valami blueprint vagy mi volt a feszítö görgő, tragédia állapotban. Snrre lett cserélve, most szép csendesen teszi a dolgát.Hogy a kérdésedre is próbáljak válaszolni.
Nézd meg a két görgő felszínét, nem kapot-e fel valami koszt. Illetve próbáld meg befújni szilikon sprayel a futó felületet. Vagy cseréld a szíjat[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
EEEEEE
Nem elég!
Ki kell keni a tömítést, én szvsz nem is szoktam cserélni a tömítést, csak a régit kenem meg mind a két oldalt és onnantól soha többet nem ereszt.Az új tömítés ahogy megkapja az első "hőkezelést" szépen el is kezd ugyan úgy ereszteni.
Nyomatékkulcs elengedhetetlen, a cseréhez.Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
-
eTrade
tag
-
rob210
Topikgazda
Most viccelsz?
Elég csak a hátsó ülést elbillentened, ott vannak a bitumenes színre fényezett zajcsillapító lapok.
De nekem a lábtérnél is van a tűzfalnál is.
Ezek neked is kell, hogy legyenek a gépedben, mert ezek nem felszereltség függőek voltak.Az enyémet nem érzem zajosnak.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Volt szerencsém vezetni a 2.0 és 1.8 as verziókat is.
Én az 1.6 ot nem érzem annyival gyengébbnek, mint amennyivel pénztárcabarátabb a fogyasztása.
Nem mondom autópályán kényelmesebb a 2.0 es de sok előnye ott sincs.
A megane kasznihoz szerintem az 1.6 a legoptimálisabb motor.
Átlag felhasználónak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen villog.
Meroly, szerelőtől kérdezd, már meg hallott- e már a hőtágulásról?
Nem az első autó lenne amit az átpasztázás hibamentessé tenne.
Meg nem is az első szerelő aki rögtön ezt vágja rá erre a hibára.
Tudod ezért nem lehet tízezreket elkérni, így ezt nem mondják.
Én 3000.- ért szoktam csinálni amiben a felhasznált paszta és a takarítás is benne van. 30perces munka nincs pofám többet elkérni érte. Ha nem válik be akkor pedig a további hibaelhárításból levonom, eddig egyszer fordult elő
.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ettől még nem esik ki alólad a kocsi, csak kellemetlen nyitogatni a tankfedelet. Illetve a lélegeztető nyílás tisztítása megoldást jelenthet.
Ezt a betöltő nyílás alatt találod eldugott helyen, teszek fel mindjárt képet, csak most telóról vagyok.De az fhpd nem lehet ludas?
Legközelebb ha nem indul, próbáld meg sebességben megmozgatni kicsit a kocsit, elég meghintáztatni, és utána indítani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
5.-én lesz cserélve.
Írtam, hogy felújitom teljesen.
Mostanra jött össze minden és most tudtam lefesteni úgy, hogy beszerelhető legyen.
5.-ére szereztem garázst, mert ezt ilyenkor kint már nem szabad csinálni.Ha kész referálok, de ne aggódj egy évet még simán elmész vele.
Nekem is lassan adta be a kulcsot és látod még most is azzal közlekedem, annyi, hogy nem terhelem ha nem muszáj.
De még most is el lehet vele közlekedni, 4 felnőtt 1 gyerekkel mentem a múltkor és annyi volt, hogy a nagyobb fekvőrendőröknél ésszel kellett áthajtanom, a vonóhorog miatt.Szóval ne ess kétségbe, van időd bőven beszerezni a hátsóhidat.
Facebookon van elég sokszor, olyan amivel érdemes foglalkozni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
nekem a lagunának hogy ki lett cserélve nyáron a nyaraláskor fullra rakva alig ült a segge, tegnap 2 teherautó akkut és egy személyautó aksit vittem a csomagtartó végében(min 100kg cirka) és meg sem látszott rajta. előtte meg ha már tele volt tankolva az is megmutatkozott.....
-
-
Wiz Khalifa
veterán
Tegnap nekünk is az Octavia úgy volt. Reggel szerelőhöz be, meglesni mi kell hozzá, megrendelte a szerelő és ma mentünk érte. De a sztori annyiban másabb hogy a mi szerelőnk addig nem rendel semmit amíg meg nem mutatja nekünk mennyi lesz, mik a választékok, stb...
És ő legalább előre elmondja mennyi lesz a munkadíj.
(#46434) rob210:
Én az Unix-al voltam ugyan így, csak azonos alkatrészekkel. Náluk a 20% kedvezménnyel drágább volt mint Kovács autónál kedvezmény nélkül-Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
veterán
Pedig a Bilstein azok pálya verdák alá nagyon ajánlottak tudtommal.
Lehet azért nem bírja a magyar utakat.
Szerk.:
Ez jó nekem hátra szerintetek? [link] Mert ha már úgy is az elejét is újítani kell akkor a két hátsó lengéscsillapítót is kicseréltetem szerintem mert a jobb oldalsó el van pukkanva, ki fojt az olaj.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!