- Kikristályosodik a Razr 60
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orosziem81
tag
válasz
-=Tiger=- #49650 üzenetére
Szia,
A problémád nem egyedi, én pontosan ugyan így jártam.
Diagnosztika után csak kattanás volt. Akku rátöltéssel ment minden mint azelőtt.
Nálam ez mutatott rá, hogy az akksi cserés.
Jah és én is előtte tettem meg alföld-BP-alföld távot. Hiába, ha öreg az akksi akkor sem tudja felvenni a jó kis töltést... -
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=- #49289 üzenetére
Mert beleteszik a fos hulladék kínai szar izzókat ami szét égeti a foncsort. A projektor sokkal kisebb felületen adja vissza a vetítési képet,így ha sérül a foncsor vagy öregszik sokkal hamarabb lesz gyertyafény effekt az utakon. Ki kell venni megcsináltatni kb 4000ft+áfa /db és utána 10 évig megint jó lesz.
-
motoflug
őstag
válasz
-=Tiger=- #46986 üzenetére
Scenic 2.0 2000-es évjáratú. Igazság szerint valami gőzölős tisztításra gondoltam, mert látszik a kormány és a műszerfal felületén is a műanyag kis ráncaiban, hogy nem teljesen tiszta, ha közelről nézi az ember. Pedig csodaszivaccsal, mindennel takarítottam már. A sebváltó gyári, a szoknya újra lesz bőrözve, illetve a váltógomb is, de nem tudom miben ragadhatott meg ennyire a szag.
Még a gumiszőnyegre gondoltam, mert az nagyon gyárinak tűnik nekem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #45977 üzenetére
Én most találtam egy helyet ahol az enyémhez 45e a motrio teljes vezérlés szett. (ez ugye a gyári utángyártott)
Egyébként nekem dolz van és eddig mindenkinek azt javasoltam nálunk bevált.
Még egy éve van aztán csere megint, akkor lesz nálam 5.- ik éve a kis vas.
Én szíjból gates, / hosszbordás/ daycot tettem fel.
Ha jól emlékszem -
Graphics
Jómunkásember
válasz
-=Tiger=- #45730 üzenetére
Beszéltem szerelővel, azt mondta feltehetőleg nincs kompresszió a motorban, emiatt hidegben nem indul.
Sajnos feladom, ez az autó csak a pénzt viszi folyamatosan... Kasztnija okés, de a motorja most már érdektelenségbe fulladt....
Felújítani nem éri meg, abszolút csőd így is... Motorhibásan meghirdetem ősszel, aki akarja vigye. Tettem én bele jobbnál jobb olajakat, cseréltem 10 ezerként.
Sajnos ennek ennyi a kifutása ideje. Ha beszart, beszart.
Még talán opció egy fűzött blokk megvétele, és átépíteni a motor többi elemét. Kérdés ez mekkora szopatás, és mennyi lóvé..
-
-
-=Tiger=-
tag
válasz
-=Tiger=- #42588 üzenetére
Este szétszedtem a motort. Szénkefék jók, szépen meg lett minden tisztítva. 12V-ra közvetlenül megy is fel-le a szerkezet, de ha be van kötve akkor semmi... :S Sajnos utólag jutott eszembe, hogy előtte is ki kellett volna próbálni mielőtt megbontom a motort. No mind1. Lehet, hogy a motor fölötti elektronika adta meg magát?
-
Josi
aktív tag
válasz
-=Tiger=- #42507 üzenetére
Ime egy:
RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1.5 DCI EXPRESSIONcsak az ára....
Pedig ebbe lehet én is beleugranék.
-
diablo1984
veterán
válasz
-=Tiger=- #42499 üzenetére
ja, az más. abban szinte biztos hogy már van.
egy próbát megér, nem tudom, hogy mindegyiknél így van-e, de próbáld úgy, hogy ha járó motornál egy helyben kinyomod a kuplungot akkor enyhe lüktető érzésnek kellene lennie kettőstömegűnél, vagyis a sprinternél az volt még új kettőstömegűnél is. nem nagy dologra kell koncentrálni, enyhe dolgokra!
-
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=- #39266 üzenetére
Jó hát igen első blikkre soknak tűnik de gyári és tuti jó lesz
Múltkor sz*ptam haver nőjének az a3-val hogy vez csere +folyik az olaj. Nah az olaj azért folyt mert valami barbár a hfbe beletörte a csavart 2 helyen és szépen szó szerint folyt ki az oil oldalt a tömítés alatt. 40K volt a gépműhelymunka+gyári csavarok tömítés készlet baráti áron.. előtte kb 10ezer km-rel cseréltek neki hf tömítést a pékek..
-
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=- #39253 üzenetére
Méretezett(terhelésre) csavar az, nem igen éri meg ezen spórolni+csavarboltba se kapsz ilyet tuti szerintem a mérete is egyedi. Számolj úgy vele hogy kétszer cseréltél olajat és akkor annyira nem fog fájni.
Pl ha felfüggesztésről beszélünk ott én is szoktam újat venni 8.8 ast na az frankó és fillérekből meg van.
-
mycso
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #39239 üzenetére
Hajtókar csapágy:
"Nos mint kiderült a csavarokat is cserélni kellett, így a csapágy 8k + csavarok 10,5k + olajdekli tömítés 7k.
Egyébként azt mondják az okosak, hogy 160-180k km-enként illik ezt megejteni."Ez egy közepesen kopott csapágysor (illetve indexen azt mondták, hogy láttak már ettől rosszabbat):link
Megállapítani, hogy milyenek csak szétszedés után. Illetve van olyan eset, hogy hallod a csapágyak zörgését, viszont akkor már régen rossz.
-
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=- #39238 üzenetére
Első szériás dci-ket írtam
De hidd el nekem hogy amit az ilyen orosz,noname, f@sz tudja milyen kúton kapsz gázolajat annyi köze sincs hozzá mint pl egy omw/mol.. az osztrák nyálhoz meg végképp semmi. Van dci,tdi is a családba igaz ebből a tdi adagolós sokat elbír de mióta behoztam itthon csak "rendes" kutat látott és fog is. Szedtem szét adagolót ami a sok aiwa,luk oil meg társain tankolva járta az országot 50k-t bírt a tömítés.. na mindegy a lényegen nem változtat nálunk a dci is csak rendes kútra megy de pl amikor franciába vannak apámék -1 literre jár az autó és még csendesebben mint itthon. Jó tanács ként adalékot nem árt néha adni a gépnek meg fogja hálálni főleg hogy itthon kispórolják minden kúton. Ha pesti vagy és lesz valamikor valami mini meet viszek én osztrák gázolajat meg magyart és rögtön látni/érezni fogod a különbséget. Mert mi ugye ugyan azt kapjuk csak a kút pancsolja.. Sose felejtem el -10 fok körül volt amikor mentem volna tankolni ahol haverom dolgozott és közölte hogy nincs gázolaj mert lefagyott. Na most fizikát ismerve erre csak akkor van lehetőség ha szénné van hígítva az üzemanyag.. Ezért szoktam mondani hogy adalék 3-4 tankolás után jót tesz neki. pl tda castrol, liqui moly teljesen jó előbbi nehezebben beszerezhető.
(#39239) -=Tiger=-: 130-150k ként csere mindegyik 1.5 dciben. Alacsonyon fordulaton túl sok a töltőnyomás aztán az ad a hajtókaroknak. Pont most sz*pók a céges meganeommal e végett. 170nél meg halt blokk felújítás 311-nél szintén kb 2 hónapja elment 2 hajtókar, csapágyak kukák, főtengely ma derül ki hogy lehet e a régi gyárit köszörültetni mert azt is haza vágta ez az apró gond. Hozzáteszem az autó nem volt sohase elhanyagolva 10 ezrenként gyári olaj+szűrő és folyamatosan szervizelve 20k ként. Hajtókarcsapágy egy jó fajta 16k ból meg van olajcserekor pedig max +10k munkadíjért kicserélik neked aztán nyugodtan aludhatsz. Bár az első 2-3 ezer km-ig nem igen szabad kenni a száját ha kopjon picit be
-
g.gergo
senior tag
válasz
-=Tiger=- #39239 üzenetére
Megírod nekik az évjáratot, motorszámot stb. és megmondják van-e nekik készleten, ha kell, 2 napon belül nálad van. King Engine Bearings csapágyat keress. Ha még nem volt ott babrálva bármi is, akkor alapméretes kell. Ezen kívül kell még kartertömítés, ami 2-3e, más nem kell. Persze az olaj, olajszűr cseréjén kívül.
-
FerNandor
őstag
válasz
-=Tiger=- #39239 üzenetére
Ha kiveszed, látszik, hogy milyen állapotban van. Autósboltokban adnak jó áron csapágykészletet, (8-10 ezerFt, King, Glyco) csavarkészlet kb 15-20 ezer, ha jól emlékszem.
Pl. Szakál metálAz auchanról azt hallottam, hogy sima adalékolatlan gázolaj. Most elvileg a Lukoilnál a pénztáros azt mondta, hogy az is ilyen.. Ahhoz képest meg drágább itt Pécsen, mint pl az OMV..
-
rob210
Topikgazda
-
Ck.
addikt
válasz
-=Tiger=- #37371 üzenetére
Időközben az Ódi meggyógyult és hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, Ő marad.
A Renőt szükségből vettem, mert nem találtam akkoriban itt kint szerelőt, aki adagoló elektronikát javított volna, csak komplett adagolót akartak cserélni 1200 fontért. De mivel a probléma már megoldódott, így 2 autó nagyon nagy luxus lenne.
Az Ódi pedig már családtag régesrég, ezért nincs szívem megválni tőle, örök szerelem. Egyébként is minden meg van benne, amire szükségem van, erős, nyomatékos, kényelmes, automata, nem eszik sokat, télen fűt, nyáron hűt, tempomat, ülésfűtés, allófűtétéstől a prosztata masszázsig mindent tud és emellett muzsika a fülemnek, amikor beröffen és hallgathatom, ahogy kerreg a drága.
Rengeteget megéltünk már együtt és még legalább 100x ennyit meg is fogunk, az utolsó porcikáig fel fogom apránként újítani.Ettől függetlenül jó szolgálatot tett a kis Renő is nagyon, ha bárki autóvásárlási tippeket kér és egy fiatalabb autót fog keresni kis ráfordítással, bátran fogom a vaspuncit ajánlani.
-
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=- #37259 üzenetére
Ac megszakítás jó ötlet , de én nem oda tenném hanem a műszerfalon alul és nem kapcsoló hanem pl két csavar érintésének rövidre zárásával.(nekem is úgy van) ahol van egy gyári csavar rögzités mellé becsavarsz egy m4-es csavart és a két csavar újjal való indítása után tudsz indítani. Ha kapcsoló akkor vagy ablakemelő vagy bármi másra tenném.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
-=Tiger=- #36819 üzenetére
Tresh vesszoparipaja az okoskerek
.
Tresh: De! A munkalapra ra is irta, hogy szerintuk ez a hiba, viszont te meg nem valaszoltal, ha nem ez szted mi lehet a jelenseg oka? Az injektoros kerek perec megmondta, hogy az elektronika nem birja toleralni a beszivott falllls levegot, emiatt ugral az alapjarat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #36626 üzenetére
A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt.
A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas. -
Doki16
addikt
válasz
-=Tiger=- #36428 üzenetére
Elvileg volt. Nagy szervizen volt az autó és már ott az állásban lemerült náluk az akku. Nyomtak rá egy diagnosztikát és alacsony feszültség hibákat dobált nekik ki. Vettem is bele egy másik akkumulátort, de nem segített rajta. Ezért most megy vissza újra. Szétkapják az egészet és csak reménykedek, hogy megúszom 100e alatt. Pont most költöttem rá a kötelező szerviz alkalmával 89e Ft-ot.
-
rob210
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #36385 üzenetére
Te melyik topikot olvasod?
520.000.- vettem és rohadtul nem költöttem a karbantartásra annyit meg is őrültem volna ha igen.
Nekem eddig amikor megvettem a vezérlés volt cserélve azt ismerős szerelővel megcsináltuk munkadíjj 10.000.- anyag költség 38.900.-
Aztán olajcsere én csinálom szűrőstül mindenestül 11.460.-
Volt két felütközés gátló csere meg két stabrúd szilent és a két toronycsapágy ez összesen volt 16800.-Ezen kívül tankolom csak meg kapott még egy olajcserét most vizsga előtt.
148.000.- vettem pont tegnap került bele a 160.000.- kilométer.
azaz pár nap eltéréssel egy év alatt 12000.-et tekertem bele.Jah meg volt még egy ami szopóágra tett mondjuk az AC pumpa leszorító gyűrű azt végül valami 4.000.- körüli áron sikerült szereznem bontóból, pontosan arra már nem emlékszem, mert ott sok volt a varjálás.
Szóval ennyi ez nem egyezik meg a vételárral.
-
rob210
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #36383 üzenetére
Nézd én 520.000.- ért vettem (téli nyári szettel) a megant ami tágasabb kényelmesebb szubijektív de szebb.
No és persze öregebb, de 148.000.- volt benne. (igazoltan utána jártam)
De maga a motor ugyan az, már az 1.6 os.
Az 1.4 is mondjuk csak a felfüggesztése más a kisebb motortér miatt.Egyszóval egy fiatalabb kaszniban ugyan azt a technikát veszed meg, ami szvsz nem nagy biznisz ha az öregebb garázsban volt tartva gondos tulajnál ugyan azt fogja tudni.
Persze értem, hogy kis autó kell, meg minél fiatalabb kevés kilóméterrel, de a jó öreg szálló ige állapotot veszünk nem kilómétert.
Miért nem nézel egy Twingo II-est enyiért már kapsz barátnőnek tökéletes városi kis autó 1.2 75 lóval.
-
PeterPH
senior tag
válasz
-=Tiger=- #36376 üzenetére
Nekem MII kombiban volt, abban használható kategória, ebben meg bőven jó. A hegerenkénti tarafón kívül nincs más gyegéje, ha jól tartották (olaj, vezérműszíj-vízpuma csere időben).
Az évjárat inkább 2004 a rendszám alapján (a kis hamisok kozmetikázzák az adatokat).
A kormányon a lyuk, meg a csavarhúzó az ülésen nem túl bizalomgerjesztő. -
diablo1984
veterán
válasz
-=Tiger=- #36312 üzenetére
gyárilag nem, olyan igen, hogy a kasztni ph1, de ph2-es motor volt már benne, fordítva nem, de ezek olyan teszterek, akiknek fogalmuk sincs, hogy mit vezetnek, 100lovas és kész..... komolytalan a műsorvezető srác, hogy csúnya autó, taxinak jó meg hasonlók, na az ilyet moszkviccsal büntetném örökkön-örökké!
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest