- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=Tiger=-
tag
válasz
orosziem81 #49651 üzenetére
Egy nem több mint 2 éves Silver Bosch van benne.
Komolyan mondom lehet megéri venni egy gyárit, mert az elmegy 2x-3x ennyi időt...
Barátnőm Clio Campusában (2007, 1.5dCI) még a gyári figyel. Ezen a télen 1x lett töltve. És kb használva sincs december óta és tökéletesen indít.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Criminal017 #49641 üzenetére
Pénteken leálltam a céges garázs -3-ba. (MII)
Szépen kinyaltam, közben ment a diagnosztika haveromnak, mondom már megnézem akkor a sajátom is.
Dolgunk végeztével gondoltam elindítom, hogy minden ok.Csak kattogott az önindító.
...lemerült az akku. Csak azt nem értem, hogy-hogyan, amikor 5 nappal előtte megjártam egy Bp-Debrecen-Hajdúszoboszló-Debrecen-Bp távot.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Wiz Khalifa #49288 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné.
Mellesleg M2-ből nekem is jobban bejön a ráncfelvarrott verzió, meg a projectoros lámpa, az egy másik dolog, hogy egy idő után szart sem világít.
-
-=Tiger=-
tag
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Predator2 #47302 üzenetére
Szia!
Barátnőmnek Clio Campusa van. (2007-es 65LE, 210EKm)
Elég gyenge, kormol. Motor hang az Ok.
Hasonló teljesítményű Thalia (2003) hozzá képest F1-es autó. Emelkedőn felfelé képes és kipörgeti a kereket olyan nyomaték van benne...
Lehet hasonló cipőben járunk?
Ami meg a GATES termékeket illeti: nekem eddig semmi bajom nem volt vele, gyártási hiba az meg mindenhol becsúszhat, csak ez sajnos Téged nem boldogít.
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Nem keres senki 1999es Meganehoz hatso hidat? Lattam egy eladot...
-
-=Tiger=-
tag
Urak!
Leadtam a járgányt a szerelőmhöz
Amik cserélve lesznek:
Lengőkarok, kormányösszekötők + gumiharangok, első rugók, stabilizátorok, 2db motortartó bak (nem a fenti) ami most így hirtelen eszembejut, de a futómű már nagyon lóg.
Már hosszú ideje tervezem ezt a hajtókarcsapágy mizéria cserét is, most ezen is átesik a szekér, remélem több sikerrel mint a fenti kollégának.
Kuplungot is cserél benne, az már magasan fog nagyon. Savanya kolléga is pár hete cseréltette, Őt meggyőzte a csere és mivel már egy ideje én is tervezem, most átesünk ezen is. Eladni még nem szeretném, így nem tekintem kidobott pénznek.
+vizsga
Hát meglátjuk...
-
-=Tiger=-
tag
Ellenállást tettél melléjük? Mert nekem síma kis led+ellenállással van kivitelezve, már vagy 4 éve, de még egyetlen egy sem adta meg magát.
Nehéz volt e beszereléni?
Hát kellett, hozzá némi bíbelődés.
Minden ajtóban az minden ablakemelőkapcsoló, Bal alul lévő kapcsolók. (tempomat/limiter, stb)
*jav: valszeg akkor én nagyobb ellenállással szereltem őket. De én külön forrasztottam melléjük az ellenállásokat, így plusz bonyolult volt még azokat is beleintegrálni az amúgy sem nagy kapcsolóba.
-
-=Tiger=-
tag
Rob!
Dolz vízpumpa még mindig adja minden szinten?
R vezérlés készlet + R hosszbordás készlet + Dolz pumpa vagy
*készlet= +f.görgők
Gates ugyanezekből?
Eddig mindig Gates volt, de most lehetne jutányos áron gyárit is.
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Legyen kedves valaki formáljon nekem véleményt az alábbi lengéscsillapítóról.
Köszönöm
-
-=Tiger=-
tag
válasz
rob210 #45265 üzenetére
Mért lenne drága a navija? Mondjuk egy Full EU 20E-ért/év és mindig friss? Más gyártók ettől lényegesebben drágábbak sztem.
Egy haveromnak segítek be navi frissítésben (legális térkép) de még probléma egyikkel sem volt. Mért ne lenne pontos? Én a sajátunkon sem vettem észre pontatlanságot. Szépen teszi a dolgát.
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Valakinek volna a kovetkezore valami tippje, hogy merre induljak el?
2007 es Clio Campus 1.5dci 65Le
Egy az, h nem megy... ha pedig nyomjuk neki, akkor meg fustol is... :S Motornak, turbonak egeszseges hangja van. 200E km van benne.
Baratnome, napi hasznalatban van. Kb egy eve vettuk. 1.5 eve van jogsija es most, h mar batrabban is meri neki nyomi, kicsit erotlen. De az ugyan ilyen teljesitmenyu Thalia is jobban huzott nala...
Ha normalisan megy vele az ember akkor nem fustol.
Valakinek esetleg valami tipp?
-
-=Tiger=-
tag
válasz
diablo1984 #44533 üzenetére
3 éve úgy beállt a klímakompresszorom, hogy bedarálta a szíjjat is. Nem is értem hogy állhatott be csutkára menet közben...
-
-=Tiger=-
tag
Óvatosan ki lehet.
http://www.patentcentrum.hu/ (innen rendelj)
Amik a dobbetétben vannak patentok azokat érdemes patentkiszedővel eltávolítani, de azok is roncsolódnak azért valamennyire. Ami a lökösbe való (MII??) azok már többnyire ilyen önoldós kicsit csavarni kell és kipattan a közepük.
Remélem tudtam segíteni.
-
-=Tiger=-
tag
LIVE-os... Ez már nem törhető.
http://naviguru.5mp.eu
Itt vagy 40-ért csinálják...
Elég kemény...
Amúgy senkinek sem akarom az üzletét rontani, de ezt bárki akinek van egy kis infós beütése képes kell, hogy legyen rá. No meg egy jó bankkártya sem hátrány. Akiknek ez nincs meg, azok meg egy 20-ast ne spróroljanak szerintem egy olyan emberre aki ezt szépen megcsinálja nekik flottul. És ráadásul lesz egy eredeti nem tört EU amit a későbbiekben is tudnak frissíteni saját maguk.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Predator2 #44354 üzenetére
Szia!
Nekünk sajnos pont az egyik autónk cseréje előtt történt egy baleset édesapámmal. (szerencsére neki semmi baja nem lett.)
Nem volt vele nagy attrakció leszaladni az útról, de mind1 is. Amúgy is rokonhoz került volna, ez meg amúgy sem befolyásolt semmit, mert patikára csináltam, mind műszakilag, mind ami a sérülést illeti. Csak sajnos nekünk volt veszteség, nekem meg némi utána járás, szerelés, de ez kb. hobbi.
2/3 futómű csere elől. (lengőkarok, kormányösszekötők, még új betétet is tetettem be. Nem a baleset miatt, hanem mert ezért történt a baleset, szal ajánlom mindenkinek ezeknek a dolgoknak még a baj előtti elvégzését.
A kár:
Ilyen lett:
UT lökös, külön új betétekkel. Dobbetétek. Kicsit kell velük dolgozni, de szerintem ezért az árért teljesen rendben vannak.
10E volt a teljes lökös, 2,5E kb. a betétek, 2Eért vettem jó pár patentot, hogy még tarcsi is maradjon. 20E volt a fényezés.
Közel 200E volt a teljes autó rendbetétele, de most olyan szinte működésileg mint egy új. Nem zörög, nem pattog az úton. Igazából már sajnáltam, hogy viszik el nagybátyámék. A céges 1.4 100Le-s benzines Toyota Aurist leveri a 65LE-vel.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Megane2000 #44326 üzenetére
Szia!
A megrendeléstől az átvételig kb. mennyi idő telik el?
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Beszereztem az M2-höz 2db új lengőkart. Mennyi idő alatt lehet otthon szerintetek ezt a műveletet megoldani? Igazából ezért nem vinném el a szerelőmhöz.
Előre is köszi!
-
-=Tiger=-
tag
Megnéztem a Thalia szervó anomáliát.
Jó lenne 1-2 jó ötlet mert kifogytam...
Nem kap áramot.
Egyenes ágon 12V-al meghajtva rögtön működik.
Minden biztosíték OK. Minden Relé OK. (a motortérben is)
Mi a fészkes fene történt vele?????
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám, hogy a Thaliában egyik napról a másikra elment a szervó... :S
Biztosítékot nem találtam hozzá mint a Clio Campusban.
Mi lehet a baja? Lehet a szivattyú? Ha igen, akkor merre van?
-
-=Tiger=-
tag
válasz
zsizsef #43755 üzenetére
Én is általában Gates szíjjakat használok, de ilyenről még nem is hallottam...
Ha valakit viszont érdekel most olcsón olaj, a kovacsautóban az 5W40ELF 5L 5990HUF.
Barátnőmnek kell majd a Clióban cserélni, így egy füst alatt rendeltem még 1-et, ha majd az újban is kell cserélni, de még bőven van benne, bár lehet ebbe más olaj megy, így hirtelen ennek még utána sem néztem a részecskeszűrő miatt. Ha nem lesz jó, akkor tökéletes lesz az M2-be. Ennyit bőven megér.
@Diablo: Neeem, ez teljesen végig márkaszervizes, majd idővel kiderül, hogy ez előny volt e vagy hátrány.
De az tuti, hogy a km az annyi amennyi.
Más: Starline terméket vett már valaki?
Berendeltem két lengőkart az M2-be, meg két külső kormányösszekötőt, mert ezeket én is kitudom cserélni könnyen.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
rob210 #43704 üzenetére
Ááá, nem kell.
Szüleimnek vettük. Emellett még megmaradt az M2, barátnőmnek meg egy Campus Clio. A Thalia ment helyette. Sajnos történt vele egy kis baleset.
2 hete vettük kb. Kipróbáltam egy teljesen újat is a márkaszalon által, ami még egy ránccal van felvarva, de motorra ugyan ez. Semmi különbséget nem tapasztaltam, sem a futóműben, sem a motorban.
Párizsból jött.
A vicc az volt, hogy itt volt kb. helyben és egy nagyon távolabbi ismerősöm árulta, aki ilyen autókkal foglalkozik.
Teljesen leinformálható, végig márkaszervizes, garantált km, 10Ekm-el ezelőtt volt utoljára szervízben.
Egyenlőre úgy tűnik, hogy nagyon egyben van. Futóműve patika, nagyon jó a motor. Bár még alig vezettük, (én személy szerint egy Bkalász-Kecskemét oda-vissza távot + 1-2 kisebb karika) a fogyasztásáról nem tudok nyilatkozni, de nem lehet vészes a 6 sebességes váltó miatt. (az nagyon tuti) Én 4,5-5-re saccolom kb.
A parkradar, az USB-s lehetőség, a kihangosító az nagyon pazar benne. A zenétől nem vagyok elájulva, mondjuk egy BOSE biztos jobb)Egy TomTom térképet kell venni majd hozzá. (arra még kíváncsi leszek milyen)
Keveset is szeretném és fogom is vezeti, mert így mindig élmény lesz vele menni.
Meg ezt családi autónak szántuk, ebben nem fog utazni a kutya, (bármennyire is vigyázok akkor is szőrős.
meg ilyenek.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
-=Tiger=- #42588 üzenetére
Este szétszedtem a motort. Szénkefék jók, szépen meg lett minden tisztítva. 12V-ra közvetlenül megy is fel-le a szerkezet, de ha be van kötve akkor semmi... :S Sajnos utólag jutott eszembe, hogy előtte is ki kellett volna próbálni mielőtt megbontom a motort. No mind1. Lehet, hogy a motor fölötti elektronika adta meg magát?
-
-=Tiger=-
tag
Csak a problémák...
MII jobb hátsó ablakemelő, hát persze, hogy leengedett állapotban fhosta össze magát...
Motor nem szorul, szerkezet nem szorul. Valami ötlet?
Mit cseréljek benne, hogy feléledjen?
Előre is köszi!
-
-=Tiger=-
tag
válasz
diablo1984 #42497 üzenetére
Megane 3 1.5dCI
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy a 90LE-s Megane motorban van kettőstömegű? 5gangos.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
diablo1984 #42335 üzenetére
Köszi, meg is válaszoltad a kérdést.
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok! Nagyságrendileg ár / munka arányban, hogy kalkuláljak egy thalia bolcsocserénel, ha az anyagkoltseget most leszamitjuk?
-
-=Tiger=-
tag
válasz
norbert1998 #41613 üzenetére
Hol vetted ennyiért?
-
-=Tiger=-
tag
Hétfőn viszem az egyik wágent márkaszervízbe... xD Nem hittem volna, hogy ide is eljutok egyszer, önszántamból...
Kiváncsi leszek mi sül ki belőle, egyenlőre még csak egy árajánlat.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
moriak #40069 üzenetére
Felejtő szvsz. Elég kényes a cucc.
Mármint főként maga a CLIP SW és maga az eszköz. A Windows 10 pl. még meg sem eszi. Korábban csak XP-n ment, most már végre megy 64bites Win8.1-en is. és attól visszafelé.
Az is lehetséges, hogy még másolatokon belül is lehetnek nagy eltérések (miből építik meg magát a nyákot, azon milyen minpőségű cuccokat használnak stb stb stb.)
Épp írtam FerNandornak, hogy én 60-70 körül vettem, de nem is hiába. A magyar eladó garit vállalt rá és ért is hozzá, ha elromlik. (meg tudja javítani) (lassan 2 éve van meg)
Nyílván Ő is baráti összegért veszi, vette mert nyílván nem a két szép szememért hozatta be.
Ha valakit érdekel a működése és egyeztet velem szívesen megmutatom működés közben, nem rosszabb mint a gyári, sőt...
-
-=Tiger=-
tag
válasz
rob210 #40002 üzenetére
Szüleim Thaliáján gyári, csavarral eltávolítható ---> Nem levehető, de azért ha kedved van hozzá mégis, meg persze ha van rá affinitásod.
Egyik helyen nem akarták átengedni a vizsgán pár éve...
Ugyan így takar.
Részemről én teszek rá, ha úgy van, nagyobb eséllyel dumálom ki szerintem, mint hogy fizessek.
-
-=Tiger=-
tag
Én meg össze tudom számolni a 2 kezemen, hogy amióta jogsim van, (lassan 15 éve) hányszor jártam MOL és OMW kúton (Shell kutat szerintem még nem is láttam.
). Igaz mostanában kevesebbet járok autóval, de ennek ellenére 3 autóba megy folyamatosan a tankolás. (mind3 dci) Semmi baja és eddig sem volt semmi baja egyiknek sem). Még az auchan kúton sem tankolok a drágábból. Nem azért mert nem érdemelné meg a kocsi, se többet se levesebbet nem megyek el a drágábbal, pedig 5 alatt eljárok városban is) És jobban sem megy...
-
-=Tiger=-
tag
válasz
birozoli7800 #39159 üzenetére
Csak a lényeget nem írtad le.
Mi volt a baja???
-
-=Tiger=-
tag
Ezt láttátok már?
Néhány hét múlva leleplezik, de addig is van miért foglalkozni a Renault új generációs kompakt ferdehátújával.
Vajon lesz belőle kombi is?!
-
-=Tiger=-
tag
válasz
rob210 #38368 üzenetére
Én régebben használtam 1.5dCI-be Castrolt. Pontosabban, mikor lett véve a kocsi, járt hozzá egy olaj, szűrő csere és azt tették bele, így én is automatikusan azt kezdtem el használni. Nem rossz olaj, de....
Több olajat evett, hangosabb volt kicsit. A belevaló ELF sokkal jobban tetszik neki. Nem azt mondom, hogy nem megy el vele, meg tönkreteszi, mert ezt nem hinném, de tény, hogy a gyári ajánlás a legjobb bele.
A volt '96-os Polo Classic-ba símán beletenném.
Más. Én minden olajcsere után teszek hozzá adalékot is és általában mikor cserélem, akkor is valami motormosóval operálok.
Szerencsére most már nem kell kocsival járnom dolgozni, így többé kevésbé egy periódus jó tud lenni egy évre. Így kizárólag 5W-40-el hajtom.
Ha évi 2 olajcsere szükséges akkor télre 5w40 nyárra 10w40 és természetesen megy mindkettőbe az adalék. (ez így bevált az elmúlt évek tapasztalatai alapján)
Az adalék egy orosz cucc ha jól emlékszem (REMETALL), 2-3E lehet belőle egy adag, én kb 2-t szoktam tenni bele, de kifizetődik. (természetesen, hogy mennyi javallott bele, az a futásteljesítményen múlik)
-
-=Tiger=-
tag
Megtudná valaki mondani, hogy a szélvédőn lévő rendszám-matricát mennyiért és hogyan és hol (okmányiroda?) lehet cseréltetni?
-
-=Tiger=-
tag
Campusba mennyi egy első szélvédő csere kb?! :S
-
-=Tiger=-
tag
KM!
MII-ből nagy kihívás otthon kiszerelni a lengéscsillapítókat?
Rugócserénél érdemes a toronycsapágyakat is cserélni?
-
-=Tiger=-
tag
válasz
gkawka #37263 üzenetére
Nekem az-az elgondolásom, amíg meg van szakítva az AC áramellátása, addig nem tudja beindítani.
Ablakemelő kapcsoló: szerintem az azért nem járható út, mert amíg zárod a kört, de amint elengeded újból nem megy, így véleményem szerint ha kapcsoló, akkor valahova külön kell rakni.
Vagy nem?!
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Szeretnék csinálni egy rejtett kapcsolót. Valaki jártas a témában?
Arra gondoltam, hogy az AC pumpát szakítanám meg. 3 kapcsoló, más állás. Valahol a küszöbnél tudnék rácsatlakozni és onnan elvezetném szintén valahova.
Valahova: szerintetek hova érdemes? Nem gáz ha minden indulás előtt be kell nyúlni a csomitartóba.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
cellpeti #36949 üzenetére
Azt kell bele tenni, amit a gyártó elő ír. (ELF)
Az, hogy Te 5w40-et vagy 10w40-et teszel bele szíved joga, ha 5W40-et, akkor kicsit jobbat teszel vele, bár sztem az itthoni klímához a 10w40 is bőven jó lenne véleményem szerint. Azon is gondolkodtam már mivel én egy évben 2x cserélek vagy cseréltem, mert sokat használtam eddig, hogy tél előtt 5w40, nyárra meg elég a 10w40.
Én anno próbálgattam más olajat is (Castrol) abból pl. többet evett. Amióta csak ELF és abból is egy jobb, azóta elhanyagolható a motor olaj iránti étvágya. Mondjuk mi ezen felül teszünk bele némi adalékot is, de 15-20E-es periódus alatt nem kell hozzátöltenem vagy csak nagyon minimálisat.
(a benne lévő motor 200K ++)
-
-=Tiger=-
tag
válasz
FrankMonzano #36884 üzenetére
Supppeeeerrr!!!
-
-=Tiger=-
tag
válasz
FrankMonzano #36818 üzenetére
De mitől okos az okos kerék?!
-
-=Tiger=-
tag
2007-es Clio Campusba utólagosan szerintetek lehet fedélzetit aplikálni? Továbbá egy felszereltségi listát nm tudnjátok, h hol találnék? Aut. Plus
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Sgt. Chris #36656 üzenetére
Bontó!
Nem több pár doboz cigi áránál szerintem.
Vagy lemaratod róla fékfolyadékkal azt a szutykot és kevertetsz hozzá festéket és lefényezteted vagy ha ügyes vagy akkor magad is megcsinálhatod egy jobb napos napon!
-
-=Tiger=-
tag
Szép reggelt mindenkinek!
Tegnap találkoztunk Frank-el.
Az alábbi adatokat olvastuk ki:
Remélem Nektek többet mondanak.
3 hibakód volt. Egyik sem jelenlévő, hanem tárolt. Sajnos melegen nem produkálta a hibát.
Benzin befecskendezés
Állapotlista
Beprogramozások
Elindulás
Élő adatok_1
Élő adatok_2
Élső lambdaszonda
Hátsó lamdaszonda
Keverékszabályozás
Motor alapjáraton
OBD
-
-=Tiger=-
tag
válasz
FrankMonzano #36605 üzenetére
Szia!
Holnap 8-tól 14-ig dolgozok.
Sajnos fizetős a környék vagy kicsivel arrébb van egy parkolóház, de nem igen ismerem még, mert kb. fél hete dolgozok itt.
Lényeg a lényeg, holnap akkor beviszem, amikor meg tudsz jönni akkor megnézzük.
Majd dobjál rám kérlek egy privit és elküldöm a számom.
UI: Ha esetleg másnak is szüksége lenne rá, akkor ugyan így meg tudjuk oldani valószínűleg.
szerk: viszont ha ma kéne, az is megoldható, csak Budakalászon.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
FrankMonzano #36600 üzenetére
Ha esetleg Budakalász vagy a Kossuth tér felé jársz és egyeztetünk egy időpontot, akkor kiolvasom Neked belőle.
-
-=Tiger=-
tag
Hello!
Nekünk "is" van egy Thaliánk. 2003 1.5dCI 68Le
A hibakódok nagyon hasonlók...
Nekem is van egy féklámpa hibakódom, most pontos kódot hirtelen nem tudok hacsak nem megyek ki és megnézem.
Járműsebesség... már cseréltem benne jeladót is. Van amikor mutatja, van amikor nem... :S
Elég idegesítő...
Amit én tapasztalok: alacsony fordulatszámon enyhe rángatás?! Megjegyzett adatokat én is töröltem anno. Eleinte hidegen nagyon ingadozott utána a fordulatszám, de egy idő után beállt. Húzni szépen húz. A Megane-al ellentétben, ha álló helyzetben kövér gáz-t kap akkor füstöl, de ez mindig is így volt, meg eleve egész más a két motor.
Röviden ennyi...
Amúgy hibátlan... igaz 2.5 éves 16E Km-es kora óta nálunk van. Eddig szinte abszolút költségmentes volt. "Lassan" ki kell a futóműben cserélni 1-2 ezer forintos cuccot.
Amit viszont kérdezni akarok... mesélj pár mondatot a kocsi előéletéről és hogy esetlegesen lett e valamilyen egység újraprogramozva az autón? Egy hibásan felprogramozott ECU okozhatja a motor nem megfelelő működését. (ezt tapasztalatból tudom)
A kép pár napja készült:
...természetesen nem óra korrekció után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Cyberpunk 2077
- Könyvajánló
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest