- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #84697 üzenetére
Ezt sajnos nem fogod otthon megjavítani.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #84697 üzenetére
Illetve ha sebességben van, akkor időnként megkér, hogy rakjam üresbe. Amíg nem volt ez a pedál nélkül indulnk. Max egyet csippant ha véletlen kuplung nélkül sebességben indítottam volna.
-
válasz
tigerscorpio #75764 üzenetére
énakEmlékeim szerint volt hogy frissen a csere után is írta a M3 nálam, aztán egy melóba-haza után (100km) már nem írta.
Más: Nekifeküdtem megint az ablakmosó vúvóka témának, a Fluence/Trafic 3-énak, de a renault jó szokása szerint megszünteti a terméket/átcikszámozza, ami nem sokat segít.
Papíron a legolcsóbb megoldás(?) a 289309708R, amiben két pici visszacsapó is van (ruszki tesók kikapják belőle és nagyobb átmérőjűvel oldják meg) ami szintén erősen ráférne. Egyelőre a linkelt lengyel oldlaon van 8500 postával, de próbálok még forrást találni (mert alig van még valahol).
Futok egy kört majd még az időzítővel is, de egyelőre annál is ott megakadtam hogy nem írható a rohadt paraméter, csak olvasható (DDT4all-al). Nézegettem kollégának autót a héten, hja, sok dologban a psa mintha 1-2 polccal fentebbről válogatna, plusz rengeteg dologban (kötőelemek, szerelhetőség) is többet törpölnek.Jut eszembe: Ha valaki tervezne most 1.6 dci motoros autót venni, amit 2020 március-májusi intervallumban gyártottak, dobjon egy privátot, megéri.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #75764 üzenetére
Kártyaolvasó szokott döglődni, de próbáld ki a másik kulccsal.
A zárat meg meg kell kenni, sosincs használva és mindenkinek berohad.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #70586 üzenetére
átvezető szalag elszakadt.
Meg kell csináltatni. -
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #70586 üzenetére
Rob210 nem.cimezve 😄
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #70568 üzenetére
A kormány, amikor tekerem, tegnap óta valami ,csetteg. Kerreg. Benne.mintha valami bent ,,elszabadult volna"
Akkor nem történt semmi baj,reggel,amikor elindultam,
Délután használtam az autót. Akkor jelent meg az ,,airbag" jel. Lenyultam az ülés alá, ahogy már csináltam máskor is , de most nem aludt ki a jel.-steering not locked felirat.
-tempomat bekapcsolhato, de a gombokra nem reagál.sebesseg nem állítható be.
-speed limiter ugyanez.
-legzsak visszajelző. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #70568 üzenetére
Uhh ezt nem is értem.
Mit csinál a mi? Kérlek ezt pontosan írd le.
Steering locked...... Valami üzeneted szokott lenni? -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #70563 üzenetére
Kormány átvezető.
De egy diag pontosan megmondja ;) -
Newlachka
őstag
válasz
tigerscorpio #70563 üzenetére
kormány átvezető szalagkábel lesz.
meg ne ijedj ha csattan néha! -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #65607 üzenetére
Eldurrant a patron csere.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #65190 üzenetére
Elf SXR 5w30
purflux szűrők
Denso k20-pru gyertya -
Gabady
aktív tag
válasz
tigerscorpio #65190 üzenetére
Ha szeretnél a gyári dolgoknál maradni, akkor Elf SXR 5w40 vagy 5w30 olaj, purlfux olajszűrő. Levegőszűrőnek én Mann-t szoktam venni, teljesen jó, pollenszűrőnek meg Filtront, abból is az aktív szeneset.
Gyertyából Renault, NGK, Bosch. -
válasz
tigerscorpio #64680 üzenetére
Akkor próbáld a "rosszban" kicserélni az elemet, ha még nem történt meg, mert jelzi, hogy le van merülve...
-
#89309696
törölt tag
válasz
tigerscorpio #64564 üzenetére
[link]
Egy ilyet vettem használtan, nem mai darab. A helyettesítője 18 ezerbe kerül újonnan, én ennyit nem adok ki érte ezért néztem használtat régebbit. Ennyiért akkut kapok vagy önindítót felújítanak.
Ezen az oldalon 15-20 ezertől kezdődnek a multiméterek. Nem véletlenül kerülnek ennyibe, csak halandó embernek tök felesleges ennyit kiadni érte, egy évben kétszer használja. Ezért kell használtan nézni.
Ha holnap is vagy máskor megméred és 15-16V-ot mutat alapjáraton akkor nem jó a műszer. 13.8V-14.4V között kell lennie.
Másik nyűgje az olcsó mérőknek, hogy nem minden tartományban csal egyformán. Lehet, hogy 12V-on nagyjából jól mér, de 14V-on meg már 15-öt mutat stb.
Ugyanilyenek a digitális keréknyomásmérők, vettem egyet pár ezresért és 0.2 barral mást mutat, mint a gumisnál a bemért műszer (ami analóg, mutatós). Az ember azt hiszi a digitális cuccokra, hogy azok nagyon pontosak lehetnek, de a fenéket. A drága az ami pontos abból is. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64564 üzenetére
Nekem ilyenem van és tökéletesen teszi a dolgát.
Csak kalibráltatni kell -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64551 üzenetére
Az eloxálás más mint az oxidáció
NA ma kiosztom a népet nagyon fáradt vagyok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tigerscorpio #64554 üzenetére
1.9 TD Citroen furgonunk 8 évet állt. Izzítók ellenőrizve, kézi pumpával naftát felszívva pöccre indult
Szvsz a gázolaj kevésbé romlandó, mint a benzin, illetve a technika is jobban tűri.
-
#89309696
törölt tag
válasz
tigerscorpio #64554 üzenetére
Az a multiméter elég durván félremér, 15-16V nem lehet az akkun. Illetve töltőről levétel után lehet annyi pár percig, de semmiképp nem mászhatna oda vissza magától (izzítás után visszamegy) és nem lehet 13V környékén indítózás közben. Ez egy csodaakku volna és repülne az autó fel úgy pörgetné.
Pontosan ezért dobtam ki az enyémet is. Sajnos ezekből is meg kell venni a 15-20ezer Ft-os verziót, mert azok mérnek csak jól...
Két hónapja álló motornak illik is beindulnia probléma nélkül.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
tigerscorpio #64548 üzenetére
Laguna-nál, én max az üzemanyagszűrőre tudom ráönteni, kapott is már jó párszor, mert az van alatta, kb 20-30 centire. Annak meg tökmindegy, abba úgysem tud belemenni. De ha ilyen közel lennének hozzá a "dolgok" , azért ott csak tölcsérrel cseszekednék.
Ez nem az én autóm, arról enni lehetne, nem is értem ez, hogy lehet ilyen mocskos? Szerintem nyitva volt a motorháztető és esett rá a poros eső, vagy valmi ilyesmi...Szóval ott elől (szemből bal oldalt) semmi "komolyabb" nincs a közelében.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tigerscorpio #64539 üzenetére
A savszint jó?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tigerscorpio #64531 üzenetére
Kuka az akksi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64533 üzenetére
Próbáld ki egy másik aksival.
A cellazárlat nagyon sunyi dolog. -
#89309696
törölt tag
válasz
tigerscorpio #64531 üzenetére
12.7V-nak kell lennie, de minimum 12.4V, akkor jó az akku (illetve megtartja a töltést, nem feltétlen jó még ennyitől). Ne ezer Ft-os multiméterrel legyen mérve, mert képesek fél V-ot is csalni. Lámpát kapcsolva nem eshet többet 0.1-0.2V-nál. Indítózás közben 10V alá sem mehet.
Az akku le lett kötve az autóról? Mert ha hónapokig úgy állt akkor az szépen merül is amit nem szeretnek. Hónapokra magára hagyni az akkut levett akkusaruval kell.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
tigerscorpio #64531 üzenetére
Az akksi biztos, hogy jó?
Mert a Renault vezérlőkben van egy "features": ha elmegy a töltés, és emiatt valószínűleg lemerül egy idő után az akksi, majd valószínűleg leáll az autó, utolsó erejével bekapcsolja a vészvillogót, figyelmeztetve a környezetedet, mivel félre kell állnod az elektromos áram hiánya miatt. -
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #63196 üzenetére
1.14 volt. Az előbb elírtam.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61823 üzenetére
Abseshez absest vegyél.
-
Gaaabeeesz
senior tag
válasz
tigerscorpio #61208 üzenetére
Neked elhalkult a tisztitas utan a venti? Vagy esetleg vettel masikat? Ha igen, hol es milyen neven? Koszi
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61422 üzenetére
A hideg meleg hatások miatt az 5 év betratása erősen ajánlott. Aki szemrevételezéssel, megállapítja a szíjról, higy jó-e az zseni.
Csak ha elcsattan akkor se töltés se klíma és a vezérlés is fel tudja kapni. Nem éri meg vele spórolni.
Dayco szettek ina szettek ár érték bajnokok. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61284 üzenetére
Igen ha a légzsákkal baj van az megkavarhatja a vezérlőt és akkor nem old ki.
A gépkönyvben benne is van pl. Az is, higyha kikapcsolod diaggal a légzsák vezérlőt akkor kiold a kormányretesz.
Fujd be az mlés alatti csatlakozót wd40-el. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61280 üzenetére
Diag, mert ezalapján bármi lehet..
Akár kormány átvezető szalag, vagy ott valami kontakthiba. -
Tom5
addikt
válasz
tigerscorpio #61260 üzenetére
15 Amperos kék bizti az jo a rádio jelnél. Megcseréltem a vészvillogoéval és működött szépen. Rádio ugyanúgy nem.
-
#47205632
törölt tag
válasz
tigerscorpio #61237 üzenetére
Forró a radiátor mikor bekapcsol? Azt nézd meg.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61203 üzenetére
Az ablaktörlő notor tengelye recés, azaz le kell venni és 2,3 recével arrébb (fejebb) rakni. 13 kulcs és lehúzó kell hozzá.
A fohyasztás 7 és 10 liter között normális, dugó pálya és hegymenet függvénye, meg, higy mennyire nyikkan a gumi a pirosnál
-
Josi
aktív tag
válasz
tigerscorpio #61203 üzenetére
Én egy 2000 évi 1.4-ről tudok írni:
Városban nyáron simán 7-8 liter között tud fogyasztani, télen 8-9 is lehet.
Országút nyugodt autózással 6 l alatt, volt, hogy kb. 600 km távon 5,6 l volt az átlag.
Autópálya 6-7 között, attól függően mennyire nyomod.
A fedcomp szörnyű értékeket is tud írni, pl. 2-ben gyorsításkor akár 20-25 l is lehet a pillanatnyi fogyasztás.Az ablaktörlőket simán fel kellene tudni hajtani.
Valószínűleg rossz állásban tették vissza. Leszedéshez lehúzató ajánlott. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61173 üzenetére
Fag a legjobb.
Moog, skf a jó és megfizethető. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61164 üzenetére
Hát azért arra a kerékcsapágy cserére kezdj el gyúrni keményen.
A csonkálványba a lengéscsillapító összehúzó csavarja rendszerint beletörik.
A csapágyat pedig csak és kizárólag préssel lehet cserélni.
Vagy csapágy ki behelyezővel, de jobb a prés. -
gooool
őstag
válasz
tigerscorpio #61166 üzenetére
Nekem a 2005-ös Lageszban még simán jó volt a normál kínai LED, a 3-as Lagunában viszont már folyton hunyorgott, ott már okoselektronika volt, így azt gondolom, hogy Neked sem lesz baj a simával a beltérben.
Annak a visszajelzőnek és korlátozottan hinnék, ha olajat akarsz nézni, akkor a nívópálca a mérvadó.
Az a visszajelző mindig mást mutat kb. és azt se pontosan. -
gooool
őstag
válasz
tigerscorpio #61164 üzenetére
Szia!
Előtte van egy kis rács-szerűség, onnan hallod jó eséllyel.
Az egy kis ventillátor, ami a klímának szolgáltat levegőminőségi adatokat azt hiszem, a beltérről.
Le lehet bontani a burkolatot és megtakarítani, megolajozni, én a Laguna 2-nél megcsináltam, nem nagy cucc és többnyire megoldja a dolgot. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #53648 üzenetére
Van rajta egy szűrű ami nem biztos, hogy takarítható.
Őszinte leszek Diesel AC még nem volt a kezemben. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #53639 üzenetére
Akkor az lehet test hiba, de akár Ac hiba is.
Eltömődött szűrő. Etc. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #53636 üzenetére
Vagy testhiba, vagy szálszakadás, ami hol jelentkezik, hol nem.
Főleg nagyobb gázadásnál, motor rántásnál.
Alapjáraton rángasd meg a motort a függesztő pontoknál fogva.
Ha leáll meg is van a hiba csak rá kell jönni melyik szál van elszakadva. (Amihez sok türelmet kívánok)
Ha nem jön elő a hiba akkor a testpontokat csiszold meg és reménykedj, hogy csak ennyi. -
PeterPH
senior tag
válasz
tigerscorpio #52704 üzenetére
Tetszőleges elektromos hibais okozhatja. Diagolni kéne, nem találgatni.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #52704 üzenetére
Sorry, Izzítógyertya van Dieselekben tudom
Csak már nem tudtam szerkeszteni -
speedydb23
senior tag
válasz
tigerscorpio #52704 üzenetére
Dízelnél a befecskendezés hibáját jelzi tudtommal, az izzítás visszajelzőjének felvillanása menet közben.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52297 üzenetére
Ha típus azonosat rendeltél akkor igen.
A stabrúdbol 3 féle van azt meg kell mérni 19-24mm es belső átmérő között.
Nekem a 24mm es van. Pl.
Cimbimnek meg 19mm es.A többi ok szerintem minőségre is meg típusra is ha kikerested a kocsidnak megfelelőt.
A hátsó kereszt merevítő cseréjéhez kösd fel a gatyád -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52284 üzenetére
Komplett híd csere 2 óra
A többit 30 perc 1 óra kicserélni attól függ, hogy van e rutin meg szerszám mindenhez. -
Josi
aktív tag
válasz
tigerscorpio #52281 üzenetére
Itt picit olcsóbb a merevítő, én is innen rendeltem:
Merevítő -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52278 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52260 üzenetére
Hát hátsó hidat vagy bontottat veszel vagy felújítottat.
Bontott 30-40 felújított 70-80 annak függvényében hogy hol veszed.
(Felújított esetén a régit le kell adni)
Új nincs, a renaultnál sem kifutott a 15 év amíg alkatrészt kell biztosítaniuk.A többiből swag, sasic.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #52260 üzenetére
Scenic 2000 évjárat
1.9 dci a típus ,
Zsun nezelodtem elsősorban -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52139 üzenetére
A rutin megint győzőtt -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52134 üzenetére
Tápláld meg direktbe 12 voltról ésszel odafigyelve a polaritásra és egyből kiderül, hogy azzal van-e a baj.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #52134 üzenetére
Nem nyugodtan, és kiszedtem a motort is.
Az gondolom baj, hogy egy fél deci vizet magamra bírtam borítani belőle? -
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #52132 üzenetére
Az előző hsz, ellett szúrva.
Alább látható néhány kép az ellenállásról.
Azért egy kontakt sprayet kapott a dolog. csatik, meg a kivezetések.
Néha el- el indul a befúfó. ha kézzel rásegitek, amikor megáll. Akkor sem képes tovább tekerni.Ezen dolgok tudtában is marad a hiba forrás nagy valószínűsége az ellenállás panel ?
Már egyszer letisztáztuk, hogy az lesz a gond, csak most egy kis időm szopatni magamat, és így szétkaptam.
Annyi az előéletéről, hogyha nagy fordulaton járt, akkor elég durva hangja volt , aztán abbahagyta.
Egy rakás szemetet szedtem ki a befujótól
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52124 üzenetére
Már megkaptad a választ.
Ha digitálisat szeretnél bontottból érdemes építkezni.
Én szerintem felesleges, több a hibalehetőség.
Ellenállást szinte mindenhol kapsz ahol renaulttal foglalkoznak.
Típus hiba így sokan keresik. -
mycso
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52124 üzenetére
Szia, egy ellenállásnál azért több a különbség. Érzékelők, jeladók (hőfok, napfény szenzor), digit. klíma panel, motoros levegő terelők, stb.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #52121 üzenetére
Ellenállás igen.
-
Zaji
őstag
válasz
tigerscorpio #46416 üzenetére
Vagy eltörött a motortartó burkolatod...
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #46427 üzenetére
ez olyan mintha 1 bordával el lenne rakva a szíj! a szélső perem majd megrendezi a szíjat, ha nem nyúlik eléggé, nem ártana a helyére igazítani, nem nagy meló.
amúgy a motor úgy tud bármit rázni, ha egyenetlenül jár, illetve a bakok nem csillapítják a rezgését. -
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #46426 üzenetére
Nem visít, nem nyekereg, most megfigyeltem, menet közben a töltés hiányára figyelmeztető piktogram sem Villanik fel.
Lehetséges, hogy én nem figyeltem meg eddig. -
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #46424 üzenetére
ha a szíj kézzel visszarakható és magától le tud mászni, az nem fogja neked decemberig bírni!
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #46419 üzenetére
annak annyira könnyen nem szabadna járnia, ott is lehet gond....
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #46416 üzenetére
kettőstömegűre vagy motortartó bakra tippelnék. összetört katalizátor is tud rezonálni....
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #41833 üzenetére
Szürke kellett volna. Én ezért nem rendeltem meg, mert beslattyogtam egy hifishez megmutatta őket és nyugtáztam, hogy ezek meg se közelítik a műszerfalak színeit.
Szóval nem te rontottad el, hanem Józsibácsi aki nem találta a szemüvegét és találomra döntötte bele a színt a fröccsöntő gépbe. -
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #41833 üzenetére
majdnem.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #41760 üzenetére
Szép ótó jó ótó, csak hát 15 év múlva lesz rá pénzem.
Pedig abban a kategóriában amiben indul még kifejezetten olcsó is.
A formatervvel nagyon odakúrtak a passatnak, mert, hogy én egy percig nem gondolkoznék melyiket vegyem az biztos. -
eTrade
tag
válasz
tigerscorpio #41760 üzenetére
Nagyon szép autó!
-
dhgm
tag
válasz
tigerscorpio #41758 üzenetére
Gyönyörűség !
-
dhgm
tag
válasz
tigerscorpio #41032 üzenetére
Megvetted már? Ha nem vannak wifi-sek is, ott nem nagyon kell kábelezni...,
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #40606 üzenetére
dob betétre gondolsz?
Szövetszerű? -
Toobee
veterán
válasz
tigerscorpio #39930 üzenetére
-
tresh
veterán
válasz
tigerscorpio #39926 üzenetére
Mann
-
Szendwich
tag
válasz
tigerscorpio #39077 üzenetére
Ez hasonlo a gyarihoz:
http://coolautoo.hu/yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto/5347-yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto-mini-iso-renault.html
Van hozza bluetooth-os kihangosito is. -
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #39110 üzenetére
autómentők jellemzően csak bedolgoznak a szervizeknek, így semmi nincs náluk, mert ők nem szerelnek csak visznek! teherautónál persze ez más tészta, mert ott jellemzően a helyszínen oldják meg amit lehet, de egy személyautót inkább felkapnak és a szervízben tákolják meg, így egyszerűbb nekik!
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #39108 üzenetére
nekem majd 1 nap töltés után sem ment vissza 0-ra, utána töltöttem egy exide-ot, azt csak szinten tartás miatt(tartalék akku, nincs használva), másfél óra alatt már 0-án volt..... ezért mondtam, hogy inkább mentem és vettem 1-et, lehet bírta volna még, de lehet szivatott volna, 10ezer meg nem a világ vége....
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #39106 üzenetére
Energiser volt a régi, most meg valami tesco-ban árusított legolcsóbb vacak, amire 2 év garit vállaltak! 44Ah-s, ez is volt benne, kis benzines motorhoz ez jár(laguna1-esemben is ekkora van a 2 literes motorhoz(benzines szintén))
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #39104 üzenetére
én az új akkut mikor betettem, márciusi gyártású volt, azóta ott pihent a polcon, indított mint a vaddisznó, azóta is mindig hatékonyan indít, pont fülelem, hogy az indítómotor is jobban pörög vele, mint eddig bármikor!
-
dhgm
tag
válasz
tigerscorpio #39098 üzenetére
Akkor nem jó az én madzagom...
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #39098 üzenetére
mivel nagynyomású a rendszer a kocsiban így a tápszivattyúnak kell a kraft arra, hogy a nyomás felálljon, így azért nem indul be! nem normális ha az akku ilyen alacsony feszen van. töltsd fel az akkut, hagyd kihűlni és mérj egy feszt rajta. nálam az energiser adta meg magát pár hete(nekem is indításkor minden villogott, de nem röffent be), egyszerűen nem lehetett feltölteni fullra(12V környénén volt 24óra töltés után, és még csökkent is utána), valszeg cellazárlata volt nálam és a melegben kakkant meg.....
nézdd meg, ha te így jártál, akkor gariztasd az akksit!
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #39098 üzenetére
Valahol szívja az aksit, vagy gyári hibás az akumlátor.
-
dhgm
tag
válasz
tigerscorpio #39077 üzenetére
-
PHenis
senior tag
válasz
tigerscorpio #39083 üzenetére
Nekem ledes van benne és vizsgán kötekedtek miatta. De amúgy ez sem pénz érte...
-
PHenis
senior tag
válasz
tigerscorpio #39081 üzenetére
[link]
Valami ilyesmi? -
PHenis
senior tag
válasz
tigerscorpio #39077 üzenetére
Hátramenethez: az nem lenne jó, ha valami sípoló biszbaszt kötnél rá az izzófoglalatra? Szerintem jobb mint széthekkelni a vezetékeket...
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #39020 üzenetére
Oké de ezért nem értettem mit akarsz szétszedni?
A képen az öledben a műszer csoport.
A fehér foglalatokat nem tuddtad kivenni a műszercsoportból? Mert az izzók abban vannak emlékeim szerint.
Bár scenic műszeregységet csak egyszer kaptam szét kb. 2 éve, de úgy emlékszem abban vannak az izzók és bajonett záras. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #39003 üzenetére
A műszerfal alatt mit értesz? Hogy hihy nem tudtad szétszedni és mit? Pontosíts kicsit.
-
kp78
addikt
válasz
tigerscorpio #39005 üzenetére
és tresh-nek is!
Állt a kocsi az út szélén, már azért sötét volt, srác meg sms-t írt biciklin.
Még szerencse, hogy már épp az utcán voltunk, és hallottuk, különben elmegy. Bár így is sanszos, hogy benyelhetem, mert elég ágról szakadt, lehet még lakás biztosítás sem lesz.
Lángnál (ott van jó kedvezménye a cégünknek) vmi Depo márkájú van, ez hasonló, mint az Iharos?
Meg lehet ezeket venni a gyári helyett nyugodt szívvel? Nincs kívülről/ránézésre különbség? -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38998 üzenetére
Ezt már párszor leírtam, hogy mindig az egyszerűbbtől haladunk a bonyolúltabb megoldás felé.
Abban is rizsszem van csak a bajonett záras foglalatban kell cserélni azaz a fehér műanyag.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38985 üzenetére
Cseréld ki az izzót a visszajelzőben.
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #38987 üzenetére
a vastag lehet oldallégzsák, ülésfűtés, vagy bármi, illetve ezek elektonikus előkészítése is!
-
diablo1984
veterán
válasz
tigerscorpio #38985 üzenetére
szerintem a csatnál. nézd meg, hogy a csathoz megy-e 2 szál és azonnal rájössz! meg amúgy is a csatról kellene hogy vegye a jelet, mert a légzsák is csak becsatolt csatnál műxik csak, ezt a franciák már ezer éve összeelektronikázták!
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38935 üzenetére
Ezekről megy a vita mindig szerintem a 2005 előtti kocsikhoz nem jó.
Igazság szerint ez bohóckodni való.A kuplungoddal minden rendben van?
Akkor szokta nehezen venni a sebességeket, ha már szarakszik a kuplung. -
tigerscorpio
aktív tag
válasz
tigerscorpio #38935 üzenetére
Az 5. Et is kikell tolni jobbra, rendesen. Lett volna a mondat, csak a telefonom úgyvélte, hogy jobban tudja mit szeretnék írni... :-)
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38933 üzenetére
Ha jól értem nem sikerül betenned rükvercbe időnként.
Ez bizony Renault váltó betegség.
Én nálam bevált módszer, hogy beteszem egyesbe utána üres és így már veszi a rükit.
Macerás de ez van.
A csatlakozó biztos, hogy valami magasabb felszereltségű valami digitális vagy tök tudja mihez való.
Renaultnál előszeretettel bekábeleznek mindent, higy a szalonban még ha valami plusz felszereltséget kér a vevő, csak be kelljen tolni a cuccot. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38931 üzenetére
Nem tudom mi ez a csatlakozó.
Ezzel megfogtál.Az elektromos hiba pedig valami kontakt baj lesz.
Szóval lehet érdemes lenne a kocsit diagra dugni rögtön látnád is, hogy működik az OBD II es foglalat -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38929 üzenetére
A biztosíték táblánál az OBD II es diag csati van.
A másik nem tudom mi a leírás alapján, nem a gyári magnó távvezérlője?
Egy képet lökjél róla mert így lövésem sincs. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38927 üzenetére
bontó
Fényerő szabályzó -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #38924 üzenetére
Tudom volt már hozzá szerencsém sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest