- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MasterMark
titán
válasz
Mezga Aladár #96405 üzenetére
Nem kell tudnia, kapsz egy szigorított műszakit, vagy kijön az NKH-s autó és ellenőrzik a helyszínen.
szerk.: Nyilván ilyesmivel nem foglalkoznak, most is tele vannak az utcák szarul beállított szar ledes lámpákkal...
-
MasterMark
titán
válasz
Mezga Aladár #96398 üzenetére
Hivatalosan nem egyelőre.
-
szebe
addikt
válasz
Mezga Aladár #96395 üzenetére
Kb 2 perces mutatvány, yt/manual mutatja hogy kell
-
weiss
addikt
válasz
Mezga Aladár #96395 üzenetére
Én Osram night breaker silvert raktam 2 hónapja, teljesen elégedett vagyok egyelőre. Nekem nem ment az izzócsere a lámpatest kiszedése nélkül, szóval 10-es kulccsal ki kellett szednem egy csavart, és picit kicsúsztatni.
-
válasz
Mezga Aladár #95705 üzenetére
Pont erről írtam...
Szóval nem mentesíti a hátulról jövőt sem az ítélet.
Sajnos a bevágás után lett volna ideje a hátulról jövőnek kialakítani a megfelelő követési távolságot. Qrva xar helyzet, mert felbax, hogy bevágott eléd, emiatt nem maradsz le eléggé, majd ráfékez.
100 szónak is egy a vége, saját magadat próbáld védeni minden helyzetben! -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Mezga Aladár #95637 üzenetére
Pont ezt akartam volna neki írni válaszba. Sajnos napi szinten csinálnak ilyet velem. Meg olyat hogy robogok a dobozossal 80-90-el főúton és befordul elém úgy hogy látja hogy jövök, és ahogy kifordul elém megy 40-50-el... Én meg nyomhatom a féket mint a hülye, hogy ne szálljak bele, de sajnos ezen nem tud az ember változtatni, csak figyelni az ilyeneket és számítani rá, sajnos.
-
válasz
Mezga Aladár #95637 üzenetére
Az úgy igen, az lehet kvázi védhetetlen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #95295 üzenetére
Hát hivatalosan 5fok alatt nem kapcsol be a fagyásveszély miatt.
-
válasz
Mezga Aladár #95295 üzenetére
Szinten.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #95159 üzenetére
Közelező.
-
MasterMark
titán
válasz
Mezga Aladár #95159 üzenetére
Kell igen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94602 üzenetére
Akkor kyb.
A monroe ipari hulladék.
A sachs kemény. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94594 üzenetére
Meyle
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #94526 üzenetére
Ez elég erősen szubjektív, szerintem nem célszerű ez alapján döntést hozni. Mármint, hogy xy szerint jó.
Menjen el, próbálja ki. Ha nem elég, vannak erősebb verziók is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94406 üzenetére
2 ilyet szereltem már. Ha az olaj és fékjavítást lehet szerelésnek hívni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94404 üzenetére
Ez egy jó kis verda, de csomagtartója nincs.
A motorral nem sok baj lesz nissan láncos. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94396 üzenetére
Mit szeretnél tudni?
Melyiket nézted ki?
Szalon vagy használt lesz? -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94379 üzenetére
Erre valaki?
-
dellfanboy
őstag
válasz
Mezga Aladár #94379 üzenetére
kék-et nem szabad venni
-
dj79
senior tag
válasz
Mezga Aladár #94330 üzenetére
Hát ez az, az volt a sztori, hogy tesco, motor leállít, kártya bentmarad, zene szól, ablakok lent, ember 30 másodperc alatt kiszedett egy csomagot az egyik automatából, azóta meg csak forgat az önindító…
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94226 üzenetére
Valeo
-
t.imi
addikt
válasz
Mezga Aladár #94226 üzenetére
Pepsi?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94189 üzenetére
Mondtam
NRF!
Csak azt! -
válasz
Mezga Aladár #94179 üzenetére
Nekem VW-nel voltak szornyu tapasztalataim (Sharan 2022, 1.5TSI) 10000 km-es kocsinal. Ugrik parkolasnal, ossze-vissza pakolta magat, es borzalmas fogysztasa volt 1900 km alatt. (10 liter korul). Illetve gazadasra fekezett az auto autpalyan, koszi de nem, soha. 1.0 TSI Golfnal mar jobb (2022), de ugyanugy bizonytalan. Lehet a Skoda jobb ebben?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94188 üzenetére
A kérdés, hogy milyen klíma hűtőt vegyek?
-
szebe
addikt
válasz
Mezga Aladár #94181 üzenetére
Mennyibe fog fájni?
Nekem a “féloldalasan” működő (vezetőoldalra nem igazán volt hideg a befújt levegő) klímára egy szűk 20 perc alatt rámondták a hűtőcserét. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #94185 üzenetére
El vagyok tévedve, köszönöm, javítva
másik topikban is DSG vs EDC téma ment.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94140 üzenetére
Folytatás következik.
A klímahűtő sarkánál már el is ment a gáz. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94134 üzenetére
Folytatás következik.
Nem találják a szivárgást ezért feltöltötték a rendszert és kapott UV festéket.
Amikor megint elengedi a gázt akkor kiderül hol szelel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94134 üzenetére
Ominózus pontok, a jobb elejében fölül a gumiágyas bilincs alatt.
Maga a klímahűtő csatlakozásai és a hütő.
Valamint a legrosszabb verzió a belső elpárologtató. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94029 üzenetére
Folytatás következik.
A klímás nem tudta vákumozni a rendszert.
Következik a hibakeresés, hol ereszt a rendszer? -
szebe
addikt
válasz
Mezga Aladár #94037 üzenetére
Vidd el normális klímáshoz, az a biztos.
Nekem a csoportbeli általános tipp ("csak tölteni kell") helyett lett egy hűtőcserém. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94036 üzenetére
Biztosíték rendben, az autó klíma rendszerében nem látok sérülést, kábelek csatlakozók a helyén. Persze ez nem 100% mert megbontás nélkül nézem végig.
Az autó 10 éves nem tudható volt.e gáz utántöltés.
Remélem csak a gázhiány miatt nem indítható a rendszer.
Otthon diaggal megnézem mit mutat a rendszer.
Az még érdekel, miért nincs semmilyen jelzés ami figyelmezteti a felhasználót ha pl. a nyugalmi gáznyomás közelit a kritikus szinthez? -
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #94032 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94032 üzenetére
Igen abban van egy bizti, a motortérben.
Ha jól emlékszem talán 25A -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #94031 üzenetére
Az műszerfali bizti táblában nincs.
Hogy ne legyen egyszerű az élet a motortéri biztosíték tábla fejjel lefelé van elhelyezve. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94029 üzenetére
Biztosíték, ha az rendben akkor elszökött a gáz!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #93260 üzenetére
Nálam a dobfék egyértelmű előny. Tárcsa pár évente lerohad/elkopik, dob élettartama és szervizigénye hosszabb/kisebb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #92781 üzenetére
2 éve volt? Hova akarod már kitolni?
1év vagy 10ezer. Nem és plussz hatvány köbgyök!
Amelyiket előbb elére. -
Morales72
csendes tag
válasz
Mezga Aladár #92781 üzenetére
Tessék vigyázni arra az autóra, hogy a következő tulajdonosnak is öröme legyen benne!
-
MasterMark
titán
válasz
Mezga Aladár #92781 üzenetére
Nem, évente kell olajat cserélni minimum.
-
zsola400
senior tag
válasz
Mezga Aladár #92650 üzenetére
És ezt vitték tovább Favorit, Felicia, Fabia ~2000-es évek eleje.... "modern befecskendezéssel és gyújtással"
-
Jimmy8
senior tag
válasz
Mezga Aladár #92650 üzenetére
Meg úgy emlékszem a korabeli Dacia vezérlése is
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #91944 üzenetére
Oké de ő csepegést írt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #91427 üzenetére
Ex taxi már pár éve nem az.
-
domper2015
senior tag
válasz
Mezga Aladár #91013 üzenetére
Van bőségesen alatta, ez a kipufogócső feletti alagútat védi. Sikeresen visszalett hajtva a helyére. Szerencsém volt, hogy a fékcső nem szállt el. Köszönöm a kiváló takarítást, minek is fizetünk az osztrákoknál drágább éves pályadíjat?
-
Joe.36
addikt
válasz
Mezga Aladár #90781 üzenetére
Megvolt a kárszemle, gazdasági totálkáros a thalia.
-
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #90862 üzenetére
-
mycso
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #90818 üzenetére
Így igaz, megan 3-nál még én sem láttam ezt a jelenséget.
Eddig megane 4-nél láttam csak ezt az elszíneződést/vibrálást. Lehet ez éppen valami egyedi probléma is, hogy azokba olyan led egység/vezérlő került, ami nem túl acélos.
-
válasz
Mezga Aladár #90818 üzenetére
De ott nem a fényszóróval van egyben.
Szét lehet egyébként azt szedni, csak kell hozzá némi tudás:
[link]
Ebben mondjuk nem az u alakban futó LED van. -
Joe.36
addikt
válasz
Mezga Aladár #90788 üzenetére
Az egész szép pénz !
-
Joe.36
addikt
válasz
Mezga Aladár #90781 üzenetére
Tehát ha Totálkárra veszik nem éri meg megcsináltatni ezek szerint, mert a következő esemény esetén már nem nagyon fizetnek ?
.
-
Joe.36
addikt
válasz
Mezga Aladár #90781 üzenetére
450 ezert adtak?
Világosban is csináltam képeket.
.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #90692 üzenetére
Én attól tartok, hogy kb volt egy gyertyája és berakta próbaképpen.
Az, hogy a trafó alja ki volt nyílva már nem haladta meg a képességeit.
Ez egy wind 1.2 turbó.
Motorra ugyan az mint az enyém, csak a twingó cabrió változata.
Mindegy trafó csere megvolt, gyertyacsere megvolt, most megint száguldozik a kis bunker. -
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #90377 üzenetére
Értsd jól, km óra pörgető nagyhatalom vagyunk, mert vevői oldalról erre van igény. 100ezret futott, hibátlan, tizen éves autókra.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #90377 üzenetére
Tsi-t ide betenni?
Minek ? Van itt nekünk 0.9 meg 1.2 tce. 🤣🤣🤣 -
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #90032 üzenetére
A bontott is úgy szar ahogy van szerintem. Ugyan olyan öreg mint ami most is benne van.
Igazából kezdődik a kábel és csatlakozó elöregedési probléma amivel mint Megane 2 tulaj tisztába vagyok, és a kezdődő szopó rollert szeretném elkerülni
Kezdődött a
1. klíma nyomás érzékelő csatlakozó korrozióval, csatlakozó csere után újra lett klíma.Ó jeh.
2. Önindtó kábel (vastag piros) szigetelés törés, ami rövid zárat okozott, ezért nem indult a kocsi. Kábel csere után ez is működik. gyííí hááá
3. Olajszint ellenőrző csatlakozó hiba, ez még javításra vár.
4. kipufogó flexi cserekor a kedves szervíz megégette a lambdaszonda szigetelést -.-.
Gondolom a csavar melegítéskor. Ugyan leszigetelte, de örülnék ha a gyári új kábelt kapna az is....
Egy szó mint száz, kellene egy friss perwollal mosott új motor kábel köteg, ami kibír 5-10 évet, nem reped meg a hőtől, nem oxidálódik el a csatlakozó vég
Szóval gy kb ennyi -
dussy
őstag
válasz
Mezga Aladár #89999 üzenetére
Szerintem szimplán drága... 2016-tól indul a 4es Megane, igaz sokkal magasabb futással, de szerintem érdekesebb formával, 4M körül ott nézegetnék.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89999 üzenetére
Az, hogy ennyiért 4est kapsz és mindenkinek az kell, pedig ez jobb mint a 4es. Szvsz.
-
szebe
addikt
válasz
Mezga Aladár #89999 üzenetére
Szerintem csak simán drága.
3-as (ph3 is) van 7-800 ezerrel olcsóbban. Illetve ennyiért már a 4-esek mennek
-
válasz
Mezga Aladár #89999 üzenetére
Fura a bal hátulja, lehet törött volt?...
-
salieri.
őstag
válasz
Mezga Aladár #89967 üzenetére
Nem néz ki valami jól,padka nyomai.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89894 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #89858 üzenetére
20.-án 200 km + belekerültem a tűzijáték utáni orbitális dugóba. A Széna térig 1,5 óra araszolás, 30 fokot mutatott a hőmérő, ment a klíma.
Az autó tökéletesen működött nem volt alapjárat ingadozás vagy probléma. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89876 üzenetére
Diaggal.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89795 üzenetére
10km alatt feltanul, de ha nem akkor annyi lesz, hogy magasabb lesz az alapjáratod.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89784 üzenetére
Arra nem érzékeny de takarítás után adaptálni kell a fojtószelepet. (Nullázni,tanítani ki hogy hívja)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89779 üzenetére
Igen ezért kérdeztem.
Digitnél lehet más nálad marad a fojtó -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89776 üzenetére
Digit klíma?
-
valaki_xy
tag
válasz
Mezga Aladár #89772 üzenetére
Szia!
Nyaralásra menet fizetőkapunál megálláskor állt le nekem az autó ESC off felirat kíséretében (ez csak következmény, nem a leállás oka). Facebook csoportban utána olvasva a klíma nyomása emelkedhetett meg, és így alapjáraton le tudja fullasztani az 1.6-ost.
Nálam ez egyszeri jelenség volt, igaz nem is jellemző, hogy 3 órán át egyhuzamban megy a klíma. Fontos lehet még, hogy előtte nap lett töltve nekem.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #89427 üzenetére
Sziasztok!
Téma folytatása.
Az autónak ma kétszer leállt a motorja.
A körülmények, motorfék, megállás előtt a kuplungot kinyomom és a motor leáll.
Mindkét esetben tökéletesen újraindítható volt.
Körülmények: féltank benzin, klíma megy és 30 + fok a hőmérséklet.Megane 3/3 1,6 benzin 110 LE a páciens.
-
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #89632 üzenetére
Fent fog? Kb mindegyik ilyen, kézifék behúz és próbáld meg csúsztatni a kuplungot, ha lefullad, akkor jó a kuplung, ha megcsúszik, akkor cserés.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89632 üzenetére
Automatán.
Kopik fogy a fékfolyadék.
Ha már elkopik cserélni kell.
Hidraulikus a kuplung nincs állítási lehetőség. -
Alusky
senior tag
válasz
Mezga Aladár #89432 üzenetére
Elsősorban ne engedd ennyire az üzemanyagot kifogyni. Aztán utána igen, szivattyú ki, ha meg már kint van akkor lehet tankot is nézni, mosni, meg csöveket is. Aztán szűrőcsere. Ha szét akarod szedni akkor érdemes negyedtanknál értelem szerűen, anynival kevesebbet kell kinyomatni.
Trutyi az por, meg lepkék, döglött rovarok, bogarak elbomlása ami a tanksapka szélénél pihen és észre sem venni amikor lenyitod, hogy belepotyog, vagy magában a pisztolyban van benne, belemászik aztán bele is ragad, döglik és ahogy megnyitod belefolyik. Meg kisebb virágszirmok meg pitypang szerű repülő izék. Én ilyeneket találtam eddig a tankokban. És ez fokozódik a minél többszöri tanknyitással, meg a minél kevesebbet lemosott autóval. Általában nem okoz gondot mert tervezik a koszt, de előfordulhat néha.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89429 üzenetére
Ha repedés van a szívókosáron simán.
Az AC ugyanis nem a tank legaljáról szív.
De akár felkaphatott egy darab trutyit is ami elzárta az üzemanyag útját, lefulladt elengedte a trutyit. Amikor újra indítottad már szabad volt az út. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #89427 üzenetére
Levegőt szívott?
-
válasz
Mezga Aladár #88601 üzenetére
Kamera passz, esőérzékelő vagy igen, vagy anélkül is jó lett.
De márkaker elég szokszor átb.sz olyannal, ami valójában nem is kell, ez nem tudom olyan-e (nekem a tpms szenzorral játszották el, és a bizalmamat is).
Mert a Megane 3 a gyári szenzort megeszi, bárhol, bármikor, nettó pénzlehúzás volt, meg főként ami jobban fájt az utazás, dőelba...ás. -
Bass
addikt
válasz
Mezga Aladár #88567 üzenetére
Szia és ki lehet valahogy mérni, vagy ki tudják a villamossági szerelők mérni hogy melyik a hibás? Nem 3 hengerezik és nem is mindig csinálja így nem működne a "lehuzogstós" módszer 🙂
-
válasz
Mezga Aladár #88280 üzenetére
Sajna nálam sehogy.
[link] -
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #88234 üzenetére
Nem nagyon gondolnám, hogy 200nál nagyon stabil lehet, nem épp kemény futómű van alatta, annál a tempónál már van rizikó bőven, pláne a motor is ott már 5-6 ezer között foroghat, az már nem kevés, pedig 4ezer fölött nagyon tudja szedni a lábát!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #88234 üzenetére
Végsebesség vagy még autózható sebesség kell?
197nél ne told tovább!
A bünti fáj ott már nagyon. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #88236 üzenetére
Gyere az M6-osra, Szekszárd után, Pécs felé. Ott 10 percenként látsz másik autót. Annak idején az N16-os Almerával toltam egy 190-est, pedig 1.5@98ló. Még gyorsult volna, de téli gumin nem akartam forszírozni.
Szerintem a Megane megnyalná a 200-at. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár #88234 üzenetére
...mert 4.-ben 190-nél nem merted tovább nyomni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #87803 üzenetére
Nem igazán értem amit szeretnél.
De beltér világítás van.
A nagy reflektoron meg a műszercsoportot érted? Mert annak a fényereje lejjebb vehető. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #87408 üzenetére
Rejtélyes. Egy hete semmi hiba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #87408 üzenetére
Szívósor tömítés.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #87180 üzenetére
Sziasztok!
Tegnap délután (+2 C)hidegindítás után nem torpant hanem rángatott az autó.
Kb. 2000 fordulatszám környékén. Utána pár száz métert megtéve megszűnt. Műszerfalon hibaüzenet nincs.
Így valakinek ötlete a hibára? -
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86912 üzenetére
Leveszed ajtó panelt... youtube a barátod
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86883 üzenetére
Hátha ebből ki tudod bogozni...
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #86829 üzenetére
Visszakaptam hibátlanul gyári alkatrésszel javítva. Csak bontottat talált ami gyorsan megérkezett. Az olajcsere árából kaptam 20% engedményt.
Normalizálódott a vérnyomásom. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86818 üzenetére
Akkor az úgy rendben.
Következő olajcserére rendelje be előre a biztosítékdobozt -
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #86816 üzenetére
Akkor a biztivel most működik?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86816 üzenetére
Te ezt benyeled?
Én rágyújtanám a fáradtolajat az aranykezű mesterre.
Se szerszáma, se tudása , se esze, és még gerince sincs, mert ugye nem szólt, hogy izé elcsesztem bocsesz. No comment. -
válasz
Mezga Aladár #86813 üzenetére
Na ennyit erről, marad a hekkelés...
-
mycso
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86813 üzenetére
Most néztem, lengyeleknél 30 euró lenne, de ott sincs készleten.
Esetleg bontókba kérdezz utána.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #86807 üzenetére
Egy kis segítség kéne. A Baumgartner infója az, hogy sehol nincs, sem az országban sem a franciáknál!!
Valami alternatív beszerzési forrást tud valaki? -
vmk
tag
válasz
Mezga Aladár #86810 üzenetére
Értem, köszi.
-
válasz
Mezga Aladár #86810 üzenetére
Persze, ha a szaki csinálta a bajt, akkor cserélje. Ha magamnak okoznék ilyen kárt, akkor viszont bizos javítanám a belsejét.
-
vmk
tag
válasz
Mezga Aladár #86807 üzenetére
És ezzel volt a gond?
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest