- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PeterPH
senior tag
mycso és g.gergo
Köszönöm az infókat. Akkor jól éreztem, hogy az "és munkadíj" önköltségi, azaz zéró áron volt számolva
De ezt figyelembevéve sem riasztó az ár, a következő olajcserénél lehet én is meglépem.A 80 pacis Clio DCI (2003) mennyire érzékeny a Megane-okhoz képest?
-
PeterPH
senior tag
Nekem annó a Megane2-be is Pioneer került (akkor pio hangszórókkal együtt), és épp most hozta a futár a Clio-ba ezt:
Nekem fonos volt a BT funkció is telefon kihangosítás végett. Hétvégén beépül.
Vicces ára lett ezeknek, 23-33e között is egészen tisztes választék van már.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
Ha a kézikönyvébe nem ítrák be, akkor ki kell venni, és az oldalán lévő kódok alapján generálható.
Androidra a google play store-ban találsz hozzá nem egy alkalmazást. -
PeterPH
senior tag
A CAN BUS és a kiégett/hibás izzó visszajelzése között nincs szoros összefüggés.
A visszajelzéshez elsősorban az szükséges, hogy a világítást egy olyan mudul vezérelje, ami képes érzékelni a hibákat (szakadás, alacsony terhelés, túlterhelés, rövidzár).
Simán előfordulhat (nem feltétlenül renault esetén), hogy azonos évjáratú autónál egy alacsonyabb felszereltségű modellbe amiben pl. csak bajuszkapcsolóról kapcsolható a világítás, egy egyszerűbb vezérlőt tettek, ami nem képes diagnosztikára, míg egy magasabb felszereltésgű, pl. eső/fényérzékelős modellbe már egy fejlettebb modult raknak, ami képes az ellenőrzésre.
Tehát a visszajelzéshez két dolog kell, egyrészt egy megfelelő vezérlőmodul, másrészt CAN vagy bármilyen más buszrendszer, amin a vezérlő kommunikálni tud a BC-vel. -
PeterPH
senior tag
Az ablaktörlő karok lehúzása (csapágylehúzó is elkélhet hozzá) nélkül nem lehet levenni a műanyag borítást, csak az anyósoldali kisebbet. És csak a nagyobbik, vezetőoldali műanyag borítás levétele után férsz a szivattyúhoz. Ha a tartályt is ki akarod venni, akkor az egész ablaktörlő mechanikát is ki kell venni előtte.
-
PeterPH
senior tag
válasz cellpeti #35902 üzenetére
A gugli Play store-ban van egy rakat ingyenes renault rádió kód generáló program, és működik is, használtam már valamelyiket. Csak egy négyjegyű kódot kell beírni, ami a rádió cimkéjén szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz Kakaduku #36372 üzenetére
Pont 2008-ban volt a modellváltás (nem csak faceloft), így ez elég kevés infó.
68 ill 86 LE is létezett a kiszemelt az 1.5DCi-n belül.
A 2 ülésest hívjuk egyszerűen csak tehergépkocsinak, ami a használat módjának megfelelően várhatóan nem egy megkímélt darab semmilyen tekintetben.
A rejtett hibák pont attól rejtettek, hogy csak később derülnek ki. Ha a típushibákra vagy kiváncsi, akkor a pontosabb tpus meghatározás után biztos tud valaki írni hosszú listát. -
PeterPH
senior tag
válasz -=Tiger=- #36376 üzenetére
Nekem MII kombiban volt, abban használható kategória, ebben meg bőven jó. A hegerenkénti tarafón kívül nincs más gyegéje, ha jól tartották (olaj, vezérműszíj-vízpuma csere időben).
Az évjárat inkább 2004 a rendszám alapján (a kis hamisok kozmetikázzák az adatokat).
A kormányon a lyuk, meg a csavarhúzó az ülésen nem túl bizalomgerjesztő.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
"pl diesel 1.5 nél ami 200k alatt van az kamu"
Ez így ebben a formában finoman fogalmazva nem állja meg a helyét, főleg a kor meghatározása nélkül.
Nem utazólimuzinokról beszélünk, hanem megane-okról, clio-król, ezeknél simán előfordulhat hogy csak évi 10000km-t vagy annál is kevesebbet futottak. De jellemzően persze többet. -
PeterPH
senior tag
Némileg érintve vagyok a témában
2010-ben adtam el az 5 éves MII 1.4 kombimat, és ültem át régi szerelmembe egy E39 523iA lumuzinba. Majd 2013-ban ezt lecseréltem egy E39 525iA touring-ra. Tavaly e mellé vettem az 1.5DCi ClioII-t rohangálós, nemsajnálós autónak.
A váltást kicsit sem bántam meg, de racionálisnak semmiképpen nem nevezném, nem is erről szólt.
Kellő hozzáértéssel, jó alkatrészforrásokkal nem vészes az E39 fentartása, de még így is jelentősen magasabb lehet mint egy Megane-é.
A Megane-hoz hasonlóan az E39 mögött is jelentős, segítőkész közösség áll (angliában is), így nincs megoldhatatlan probléma.
Egyszóval ha szerelem, akkor igen, ha racionalitás, akkor nem. -
PeterPH
senior tag
válasz FrankMonzano #36969 üzenetére
2590 Ft-ért vettem Clio II-höz újat innen.
Bontottal pöcsölni badarság. -
PeterPH
senior tag
Én is szeretem a sorhat 192LE offomat, de elvoltam az 1.4 16V MII grandtour-ommal is 5 évig, ami ha nem versenyezni akarsz, akkor napi használatra teljesen vállalható.
Benzin vs dízel dilemma esetén meg nem nehéz kiszámolni, hogy melyik éri meg jobban, figyelembe véve a bekerülési költséget, fogyasztást, éves futást, későbbi eladási ár különbözetet, és a garanciaidőn túli esetleges kockázatokat, ha hosszabb távra tervez. -
PeterPH
senior tag
válasz Doki16 #37393 üzenetére
Sok autóban a lámpa nem akkor gyullad ki, amikor már csak x liter van a tankban, hanem amikor mondjuk 100 km a megtehető táv. Ez utóbbi viszont az előző mondjuk 30 kilóméter átlaga alapján kalkulálódik. Tehát eltérő lehet a maradék üzemanyag mennyiség ha előtte városban araszoltál lámpától lámpáig, vagy lakott területen kívül mentél.
Valós fogyasztást mérni így nem lehet, ahhoz először kattanásig töltöd a tankot, nagyjából kiűríted, majd lehetőleg ugyanannál a kútfejnél megint kattanásig tankolsz, és így a tankolt mennyiség /megtett táv pontos lesz.
Egyébként meg minden egyes autó mérése másképp csal le vagy fel, nincs két egyforma.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
Naná hogy ne, mert az angol autók sokkal megbízhatóbbak.
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #40494 üzenetére
30eFt lett volna az UCH csere, elkótyavetyélték.
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #40498 üzenetére
Olyan szempontból meg tudom érteni őket, hogy én napi szinten felgyújtottam volna amíg nem sikerült megcsináltatni.
-
PeterPH
senior tag
Az AAA mindenkinek ezt mondja, olvass utána. Beviszi a szerencsétlen megváratják, szivatják, aztán a megpuhított delikvensnek mondanak egy pofátlanul alacsony összeget. Mondd az eladónak, hogy mondjuk 50-nel többet fizetsz mint amit az AAA ajánl, és máris spóroltál egy-két százast.
-
PeterPH
senior tag
válasz PowerBuldog #43141 üzenetére
Lehet hogy neked egyértelmű, de miről is beszélünk, velorex?
-
PeterPH
senior tag
válasz Bruce.lee #43153 üzenetére
Csak Clio2-ről van tapasztalatom, eszerint:
-az UCH kb a bal térd tájékán van a biztosítéktábla alatt
-az UCH hozzá van kódolva az autóhoz, hivatalosan ezt egyszer lehet elvégezni, tehát csak szűz UCH-t lehet a kocsihoz kódolni gyári CLIP programmal. Ez a verzió nagyságrendileg 100eFt.
-nem hivatalosan egy bontott UCH-t ügyes kezű gyerekek hozzá tudnak igazítani meglévő rendszerhez (IC forrasztgatás, kód lementés/visszatöltés, egyéb bűvészmutatványok). Ez a verzió nekem 35eFt-ba fájt ha jól emlékszem.