- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz PeterPH #34379 üzenetére
Annyi, mint ahogy írtam is: [link]
(#34378) tresh: már írtam visszább, hogy nekem megane-ból is 2.0dci kellene. De ha a 106lovas megane-t dinamikusnak gondoljátok, akkor a nissan és a laguna is az.
(#34380) g.gergo: a qashqai (110), bár igaz más érzés a méret/üléspozíció, nekem érzetre hasonló vagy még talán jobb is volt, mint a saját autóm (106m2gt)
Pár éve vezettem, egy új 1.4 szívó oktáviát, na az nem ment és a dinamika nem volt jelen.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Josi
aktív tag
-
-=Tiger=-
tag
válasz PeterPH #36377 üzenetére
És ez az 1.2-es motorral szerelt? [link] A másikban 200-220E van.
Megmondom őszintén ebben a "kevés" km tetszik. Nem magamnak lesz, hanem "hölgy" tulajdonosnak. Így a teljesítmény nm igazán számít, inkább az, hogy ne legyen szervíz igényes, de sztem ez a 75Le is bőven jó egy ilyen kis golyónak.
Mennyi kb. egy teljes szervíz? Gondolom az olajcsere nem több mint egy II-es Megane-on. Ezenkívül szeretnék majd kicseréltetni pár dolgot. Vezérlést mindenképp. Mit érdemes még az elején letudni?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz PeterPH #36396 üzenetére
Ha egy 5-6 éves dieselbe amibe nincs 200k körül az nálam kamu. Gyors matek az 1.5 dci-t 80%-lékba cégek veszik főleg a 2 üléses variánst,a maradék 20%-lék magán. Na most nem azt mondom hogy nincs kisebb futásteljesítményű autó ezekből de a többség 200k körül van. 3 éves korukba nálunk 4 clio volt 200k nál lett leadva..30k az átlag ha cég autó tök mindegy hogy pálya vagy város belemegy ennyi mert nem dísznek veszik. Ezt akár hogy szorzom 150-180k az átlag vagy több. Ettől még nem rossz de messze jól látható hogy hasonló benzines társaihoz képest 2x-es min a futás teljesítményük. Mert jó kicsi keveset eszik és adózás végett kedvező, ergo olcsón fenntarthatóak.
[ Szerkesztve ]
-
gergelyk3
csendes tag
válasz PeterPH #38131 üzenetére
Kozben beszletem ujra a tulajjal, penteken vagy hetfon nezem meg az autot.
Azt mondta hogy azota vilagit a service es az airbag led, amiota takarittattak az autot es az ulest mozgattak.
Ellenben viszont mondta, hogy valami szerelo megnezte es nem tudta kiszedni a szerviz jelzest de mondta hogy minden rendben van.
Lehet hogy nem kontakt sprayzte meg? Lehetseges hogy egy computer restart megoldja a gondot?Esetleg valami jotanacs h mit nezzek meg rajta? (azon kivul h vigyem el szerlohoz :-))
koszi
-
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #40496 üzenetére
én is mondtam nekik, de egy elektromoshoz mikor elvitték nem produkálta a hibát. időszakosan jött csak elő és így nem mertek vele messzebbre elindulni. a pénzt meg sajnálták rá. ők voltak a 2. tulajai, az első egy doki volt, valami 112 ezerrel vették több mint 3 éve. kár volt a kocsiért, én is csak akkor hallottam, hogy eladták, mikor már túl voltak rajta.....(nem mintha 3.kocsit is kerestem volna, de akkor is sajnáltam...)
-
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #40499 üzenetére
én is meg tudtam érteni, de úgy elvinni a szerelőhöz, hogy nem produkálja a hibát de csinálják meg minimális lóvéból, hát az semmi. de ők tudják, hogy mi a jó nekik, szép kis autó volt, anno mikor vették az asszonynak itthon csillogott a szeme, hogy kell neki is egy ilyen.....yaris-t kapott.....
-
-
rob210
Topikgazda
válasz PeterPH #41314 üzenetére
Ezt megcáfolom, alapból persze, hogy a dÍj minél magasabban tartása a céljuk.
De előtte Aegonos voltam soha nem volt ilyen kiugró emelkedés, 1-2 ezer forintos emelkedés volt.
Azt amit az Uniqua enged meg magának még egyik biztosÍtónál sem láttam, megduplázni egyik évról a másikra a dÍjat azért ez pofátlanság.Nem vagyok naÍv mellesleg, bankban dolgozom némi rálátásom van mi, hogy működik.
Ezért is Írtam le, hogy aki tud meneküljön az Uniqától, mert ilyen pofátlan harácsolást egyik biztosÍtónál se látott még senki, az ismeretségi körömben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz PeterPH #41363 üzenetére
Ráadásul csak elővizsgálat után engedik majd műszakira a kocsit ami határozottan emelni fogja a költségeket.
Ennyit az egyszerűsödő vizsgáztatásról meg a bürokrácia csökkenéséről.
Vártam, hogy hol lesz ebben a nagy olcsósÍtásban a bukta sajnos megint bejött szkeptikus vagyok már mindennel amit ez a kormányzás csinál.Renault power
-
rwin5
őstag
válasz PeterPH #41814 üzenetére
Nem tévedtél nagyot~650 az autó az AAA-nál 300-at mondtak a srácnak.. ma mondta de legalább őszinte, a telefonban sem tűnik egy hantagépnek a hangja alapján.
(#41815) rob210: köszi ma 6 órára van megbeszélve a találkozó, szerintem valami tesco parkolóban futunk össze, hogy ott át tudjuk nézni világosabb helyzetben aztán utána mehet egy próbakör is.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz PeterPH #43154 üzenetére
Jól emlékszel 30-40ezres kategória.
De van aki csak átforrasztja a hibás ic-t vagy kondit az uch-n belül.
Ezért 10ezrest szoktak elkérni ez is működik.
Minden képpen olyan szaki kell aki tudja is mit csinál.bruce.lee :
HÁZILAG NEM JAVÍTHATÓ. sajnos.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gooool
őstag
válasz PeterPH #43197 üzenetére
A szokásos útvonalon haladva, ugyan olyan stílusban, sebességgel és külső hőmérsékletben.
Épp a napokban tettem be egy képet, hogy milyen jó, üzem melegen a jobb időben 90-nél 6,5 körül fogyaszt.
Erre most ugyan így 8 alá nem néz be a tegnapi fékcsere óta (reggel még szintén kedvező volt a fogyasztás).Üdv, Balázs
-
Bruce.lee
csendes tag
válasz PeterPH #43154 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Igen néztem a biztosíték táblávál egyben volt csatolva,panelon kattog rellé,
viszont kicsit tisztítgattam a csokikat rajta,és az elekadás jelzű müxik
az ablaktörlő magától megy folyamatosan,index továbbra sincs,mikor elindulok az autóval magától kezd indexelni és kattog az UCH,ha megállok az autóval akkor nem kattog tovább,de az index nem müxik,
ez érdekes jelenség,az aksi melletti biztosítékokat is tisztítottam,ami teljesen oxidált voltak,
akkor hiába veszek használt UCH-t? programoztani kell?
gondoltam kicserélem és megyek tovább![ Szerkesztve ]
Megy haza a szőke nő az autóvezetői vizsga után. A férje gúnyosan kérdi: - Na, meghúztak? - Ketten is, de legalább megvan a jogsim!
-
-
rob210
Topikgazda
válasz PeterPH #43626 üzenetére
Legyen igazad, de én kevés olyan autót láttam aminek mind a két lökhárító sarkát meghúzta egy neki parkoló vagy éppen induló betonfal
Abban igazad van, hogy volt rajta szín is, de több volt a "vakolat" szerű sérülés rajta.
Meg alapból a smarthoz nincs tolatóradar az utólagos beszerelés volt, gondolom apu megunta, hogy hetente kell fényeztetni a lökőst.(egyébként amit írsz az az olaszoknál van, ott nem is igen fújják színre a lökhárítót)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
nagyúr
válasz PeterPH #43626 üzenetére
2014-ben a saját szememmel láttam Cannes-ban ahogy egy Mini csinált magának helyet a két autó között Ha nem látom, nem hiszem el... berakta az orrát, tolt egy kicsit előre berakta as seggét tolt egy kicsit hátra, nagyon komolyak a franciák Kézit nem is húzzák be.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #43761 üzenetére
mondjuk ennek éppen a torka véres, nem kicsit, de legalább "őszintén" akarják eladni....
azért 418ezer az nem kevés, és hozzá adhatjuk az azóta belevert 30 ezret, az 450ezer, vajon hogy nézhet az ki most? bennem felveti a kérdést, hogy a többi ilyesmi km-el hírdetettben mennyi van?
-
-
balazs1022
őstag
válasz PeterPH #44503 üzenetére
Mibol gondolod? A kompressziom jo, a fogyasztasom is(4.4liter), hidegen is konnyen indul. A turbo tengelye 1mm-t log. A szivocsoben még nincs olaj. Sztem ezek megoldjak a gondod. Tehat vagy az olajcsere tette tonkre vagy a hajtokarcspagy kopasa (olajnyomas valtozas).
Nemsokat tudok az auto eloeleterol...https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
balazs1022
őstag
válasz PeterPH #44505 üzenetére
A hajtokar csapagy kopasa az nem bizonyitott. Nem lett még szétszedve az auto. Egyenlore csak annyi a biztos, hogy eszi az olajat. Es h lóg a turboban a tengely. Szereles nelkul csak ennyit lehet megallipatani, illetve a kipufogogaz szine, esetleg nem normalis hangok.
Mint irtam ahhoz h a turbo tonkre menjen olaj valtozasnak kellett tortenie, tehat vagy a helytelen olajcsereben keresendo vagy a hajtokar csapagy kopasaban (ami bontaskor derul ki, de mivel ha mar bontjuk akkor csereljuk is). Illetve ott van meg h hidegen hajtottak esetelg hamar leallitottak.
Az elso lepes amit tenni lehet a hajtokar csapagy vizsgalata. Ha belenyalt a fotengelybe, akkor ossze lesz igy rakva (nem kap uj alkatreszt). Nem erdemes tovbb bontani az egyeb ktg miatt (fotengely koszorules, tomotisek stb...) Ha nem nyalt bele akkor uj HK csapagy. Majd kap egy turbot is.
Ettol mar jelentosen kevesebbet fog enni. De ha megis akkor eladosroba kerul,nem eri meg vele foglalkozni.
Viszont ha jo lesz, akk a fel millio kilometer elerese sem akadaly.Ezert kerdezem h megeri-e tesco olajozni vagy sem. Utana ugy is elf sxr olajjal hasznalnam.
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz PeterPH #44784 üzenetére
Dugjatok gepre.
Tippelgetni draga. Lehet csak a turbocso ugrott le, vagy elrepedt. / es pl szokik a nyomas, de akkor kormolnia kene
De igy megmondani nehez
/3:0 sajnos...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html