- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz
PeterPH #58435 üzenetére
nekem egy 1.6 osom van 16V 81kw (91e km-es) és megy mint állat, 3500-4000től a székbe nyom (3masban)
, igaz nem kombi, meg általában egyedül megyek, na meg a hangja az azért van rendesen. Igy első kocsinak bőven adja a vezetési élményt a megane, egyedül ami zavar az a futómű mert már kisebb kátyus utakon is ráz meg visszaüt rendesen
melóban a céges 1.6os kombi fábia 77kw, de kb abban a kocsiban nem érzek semmi nyomatékot mintha csak lebegne az úton padlógáznál is, bár abban már van 280e km, gondolom ha rendesen lenne az a kocsi használva meg karbantartva jobban menne
-
-
gergo5991
őstag
válasz
PeterPH #56382 üzenetére
nagyon szépen köszönöm a válasz, sikerült beszerezni és megy rendesen
ujabb kérdéssel fordulnék megint hozzátok, renault megane 3mas a modell mint mindig, az lenne a kérdésem a középen lévő kontrollpanelen érdekelne, hogy csak nekem világit a rádió bekapcsoló gombja, és rajta kivül semmi más, vagy csak le lett kötve az áramról a többi gomb világitása? esetleg hogy lehetne visszakapcsolni?
másik kérdés: a sebesség és fordulatmérő között van egy kis kijelzo, amin lehet nézni az átlag fogyasztást, fogyasztást, meg egyebeket. Ha be lépek a menübe csak nyelvet lehet választani, meg hogy a kocsi be zárjon-e indulás után. Több beállitás nincs ?
-
Robi81
tag
válasz
PeterPH #56387 üzenetére
Gyari tuner list radio. Van hozza egy chinai mp3 interface pendrivrol viszi a zenet es a radio cd tarara kell csatlakoztatni mukodik csak ha leallitom a kocsit kiveszem a kartyat akkor elfelejti hol jart. Es van rajta ket szabad csatlakozo gondolom a memoria miatt azt kellene fix 12v ra kotni de megprobaltam kiverte a biztit. Vagy lehet felcsereltem a plussz minuszt? Mert. 2fekete vezetek van.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #52495 üzenetére
Csak ezt a sok rallypilóta úgy se fogja megérteni, de igazad van.AttyVin:
Valóban, mert vannak emberek akik akkor se dudálnak le ha nincss matrica és vannak akik akkor is ha van.
Az emberi mentalitás és empátia, mindenkiben más és más mértékban lakik.
Sajnos a többség türelmetlen feszült agresszív, pedig 3 percet nyer azon, ha befurakszik egy családos elé aki konkrétan lehet satuzni kényszerül, de az nem számít előtte vagyok lenyomtam a hülyét.Én nem vezetek lassan, de eléggé él bennem a nem is olyan régen megtörtént story.
Amikor Velencénél megkérdeztem a parkolóban, hogy megérte letolni a pályán?
Akkor a válasz az volt, hogy ne csodálkozzál, 130 al ne tötymörögjél, haladni kell vegyél autót!
Erre csak annyit mondtam igazad van, akár 2 percel elöttem is ideértél.
Igaz a pénztárnál, már előttük álltunk, mert a kipakolás nem ment nekikNa mindegy is. Elkalandoztam.
Magyarországon sajnos semmi értelme kirakni bármilyen matricát is, a T betüt is, mert nem hogy megértőbbek lennének, még inkább felhivod a figyeelmüket a többieknek, hogy na eezt gyorsan toljuk le ez tötymörögni fog.
-
AttyVin
aktív tag
válasz
PeterPH #52495 üzenetére
Ez teljesen egyértelmű.
Az "értetlenség" nem innen ered.
Én sem száguldoztam és kanyarogtam eszetlenül a két gyerekkel.Ennek ellenére nemigen dudálták le a fejemet, mert nem volt "jelzőmatricám"...
Egyébként is miért kellene máshogyan (kb. "veszélyesen") vezetni?
Kár volt belekezdenem, mert nagyon OFF.
-
AttyVin
aktív tag
válasz
PeterPH #52450 üzenetére
Mondjuk ez elsőre logikus.
Régebben, amikor egy másik kocsinál "betelt" a forgalmi, akkor nem útvonalengedélyt adtak, hanem egy "ideiglenes" forgalmit az új megérkezéséig.
Mivel addig "környezetvédelmi" címke sem volt a hátsó rendszámon, a rendőr rögtön kiszúrta, de a papírba nem tudott belekötni.... -
SPeti1984
senior tag
válasz
PeterPH #51841 üzenetére
És szerinted lehet ennek a szenzornak a hibájától hogy néha kiírja néha nem a kijelzőn a hőmérsékletet? Drága egy ilyen szenzor? Amit még észrevettem hogy a sebváltó fokozatkiosztása kopott azt kellene lecserélnem meg az utas oldali első hangszóró nem szól minden más igen.
-
-
roseane2004
csendes tag
válasz
PeterPH #50152 üzenetére
Magam is környezetvédő vagyok látok szemetet olyan helyen ahol nincs kuka elcippelem zacskóba egy kukaig..Főleg ha zöldben van.
Ennek a katalizátor dolognak nem örülök,de egy kisfiús énem ,,elvézzi,, turbot hallom, gyorsforgalmira kitudtam menni félelem nélkül,mert berakott az ülésbe a mégane motor thaliban.
De a felnott oldalam már nincs oda azért hogy csak fekete műszaki..
Amúgy előjött egy új (régi,tavaly nyári) 2003as gumiknak tudtuk be bugg a hátsó tengelyen lévő kerekek. Ma kapott új nyári gumikat ugyanugy bugg, jovoheten jön a kerekcsapagy csere.
Utána klíma feltöltés,mert kiengedték motorcserenel a gázt.
Szóval mostmár igyekszünk a hibákat javítani,a katalizátor nem tudom kap e újat,de én úgy tudom elég drága művelet:/ -
kirjak
aktív tag
válasz
PeterPH #49069 üzenetére
Kitöröltem a szám végét így nem nehéz felhívni ?
Készítettem még pár képet ma kutyafuttában mert most sem volt túl sok időm.
Iszonyatosan tetszik eddig a verda !!!Egy kicsit többet eszik mint a régi 1.5 ösöm de talán majd ha kopik kicsit jó lesz.
Pár menüpont, mindet nem akartam feltölteni:
Ezt a képet nem is forgattam el.... nem tudom miért forgatja a PH
Néhány a "műszerfal" típusok közül:
Pár plussz kép:
A szalonban így állt :
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #48483 üzenetére
Nem véletlen van az, hogy az új vonalas renaultokon van hátul is menetfény, hidd el balesetveszélyes, mert sok barom szürkületben is menetfénnyel közlekedik.
Erre szoktam azt mondani, világÍthatsz csinálhatsz amit akarsz mindig van egy hülye aki a szabályok felett van.
Neki vagy nem kell világÍtani, vagy minden fényforrást bekapcsol a kocsin még mécsest is visz magával. -
diablo1984
veterán
válasz
PeterPH #48397 üzenetére
egyértelműen! én már azon gondolkoztam, hogy egy logan mcv tesztvezetésre jelentkezem..... 1,2 16V motor, 75 ló, kombi kasztni és állítólag az is gurul, sőt haver 1,5 dci dokkert asszem 65 lovast hajt és szerinte jól megy! minden a váltó áttételezésen múlik, max a pályán 120nál már hangos a motor, de (bár rég vezettem pályán benzinest és az is egy 2literes 8v-s laguna volt) el kell hogy bírja, max vissza kell tolni egyet időben....
-
balazs1022
őstag
válasz
PeterPH #44505 üzenetére
A hajtokar csapagy kopasa az nem bizonyitott. Nem lett még szétszedve az auto. Egyenlore csak annyi a biztos, hogy eszi az olajat. Es h lóg a turboban a tengely. Szereles nelkul csak ennyit lehet megallipatani, illetve a kipufogogaz szine, esetleg nem normalis hangok.
Mint irtam ahhoz h a turbo tonkre menjen olaj valtozasnak kellett tortenie, tehat vagy a helytelen olajcsereben keresendo vagy a hajtokar csapagy kopasaban (ami bontaskor derul ki, de mivel ha mar bontjuk akkor csereljuk is). Illetve ott van meg h hidegen hajtottak esetelg hamar leallitottak.
Az elso lepes amit tenni lehet a hajtokar csapagy vizsgalata. Ha belenyalt a fotengelybe, akkor ossze lesz igy rakva (nem kap uj alkatreszt). Nem erdemes tovbb bontani az egyeb ktg miatt (fotengely koszorules, tomotisek stb...) Ha nem nyalt bele akkor uj HK csapagy. Majd kap egy turbot is.
Ettol mar jelentosen kevesebbet fog enni. De ha megis akkor eladosroba kerul,nem eri meg vele foglalkozni.
Viszont ha jo lesz, akk a fel millio kilometer elerese sem akadaly.Ezert kerdezem h megeri-e tesco olajozni vagy sem. Utana ugy is elf sxr olajjal hasznalnam.
-
balazs1022
őstag
válasz
PeterPH #44503 üzenetére
Mibol gondolod? A kompressziom jo, a fogyasztasom is(4.4liter), hidegen is konnyen indul. A turbo tengelye 1mm-t log. A szivocsoben még nincs olaj. Sztem ezek megoldjak a gondod. Tehat vagy az olajcsere tette tonkre vagy a hajtokarcspagy kopasa (olajnyomas valtozas).
Nemsokat tudok az auto eloeleterol... -
diablo1984
veterán
válasz
PeterPH #43761 üzenetére
mondjuk ennek éppen a torka véres, nem kicsit, de legalább "őszintén" akarják eladni....
azért 418ezer az nem kevés, és hozzá adhatjuk az azóta belevert 30 ezret, az 450ezer, vajon hogy nézhet az ki most? bennem felveti a kérdést, hogy a többi ilyesmi km-el hírdetettben mennyi van?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #43626 üzenetére
Legyen igazad, de én kevés olyan autót láttam aminek mind a két lökhárító sarkát meghúzta egy neki parkoló vagy éppen induló betonfal
Abban igazad van, hogy volt rajta szín is, de több volt a "vakolat" szerű sérülés rajta.
Meg alapból a smarthoz nincs tolatóradar az utólagos beszerelés volt, gondolom apu megunta, hogy hetente kell fényeztetni a lökőst.(egyébként amit írsz az az olaszoknál van, ott nem is igen fújják színre a lökhárítót)
-
-
Bruce.lee
csendes tag
válasz
PeterPH #43154 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Igen néztem a biztosíték táblávál egyben volt csatolva,panelon kattog rellé,
viszont kicsit tisztítgattam a csokikat rajta,és az elekadás jelzű müxik
az ablaktörlő magától megy folyamatosan,index továbbra sincs,mikor elindulok az autóval magától kezd indexelni és kattog az UCH,ha megállok az autóval akkor nem kattog tovább,de az index nem müxik,
ez érdekes jelenség,az aksi melletti biztosítékokat is tisztítottam,ami teljesen oxidált voltak,
akkor hiába veszek használt UCH-t? programoztani kell?
gondoltam kicserélem és megyek tovább! -
gooool
őstag
válasz
PeterPH #43197 üzenetére
A szokásos útvonalon haladva, ugyan olyan stílusban, sebességgel és külső hőmérsékletben.
Épp a napokban tettem be egy képet, hogy milyen jó, üzem melegen a jobb időben 90-nél 6,5 körül fogyaszt.
Erre most ugyan így 8 alá nem néz be a tegnapi fékcsere óta (reggel még szintén kedvező volt a fogyasztás). -
-
rwin5
őstag
válasz
PeterPH #41814 üzenetére
Nem tévedtél nagyot~650 az autó az AAA-nál 300-at mondtak a srácnak.. ma mondta
de legalább őszinte, a telefonban sem tűnik egy hantagépnek a hangja alapján.
(#41815) rob210: köszi
ma 6 órára van megbeszélve a találkozó, szerintem valami tesco parkolóban futunk össze, hogy ott át tudjuk nézni világosabb helyzetben aztán utána mehet egy próbakör is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #41363 üzenetére
Ráadásul csak elővizsgálat után engedik majd műszakira a kocsit ami határozottan emelni fogja a költségeket.
Ennyit az egyszerűsödő vizsgáztatásról meg a bürokrácia csökkenéséről.
Vártam, hogy hol lesz ebben a nagy olcsósÍtásban a bukta sajnos megint bejött szkeptikus vagyok már mindennel amit ez a kormányzás csinál. -
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #41314 üzenetére
Ezt megcáfolom, alapból persze, hogy a dÍj minél magasabban tartása a céljuk.
De előtte Aegonos voltam soha nem volt ilyen kiugró emelkedés, 1-2 ezer forintos emelkedés volt.
Azt amit az Uniqua enged meg magának még egyik biztosÍtónál sem láttam, megduplázni egyik évról a másikra a dÍjat azért ez pofátlanság.Nem vagyok naÍv mellesleg, bankban dolgozom némi rálátásom van mi, hogy működik.
Ezért is Írtam le, hogy aki tud meneküljön az Uniqától, mert ilyen pofátlan harácsolást egyik biztosÍtónál se látott még senki, az ismeretségi körömben. -
diablo1984
veterán
válasz
PeterPH #40499 üzenetére
én is meg tudtam érteni, de úgy elvinni a szerelőhöz, hogy nem produkálja a hibát de csinálják meg minimális lóvéból, hát az semmi. de ők tudják, hogy mi a jó nekik, szép kis autó volt, anno mikor vették az asszonynak itthon csillogott a szeme, hogy kell neki is egy ilyen.....yaris-t kapott.....
-
diablo1984
veterán
válasz
PeterPH #40496 üzenetére
én is mondtam nekik, de egy elektromoshoz mikor elvitték nem produkálta a hibát. időszakosan jött csak elő és így nem mertek vele messzebbre elindulni. a pénzt meg sajnálták rá. ők voltak a 2. tulajai, az első egy doki volt, valami 112 ezerrel vették több mint 3 éve. kár volt a kocsiért, én is csak akkor hallottam, hogy eladták, mikor már túl voltak rajta.....(nem mintha 3.kocsit is kerestem volna, de akkor is sajnáltam...)
-
gergelyk3
csendes tag
válasz
PeterPH #38131 üzenetére
Kozben beszletem ujra a tulajjal, penteken vagy hetfon nezem meg az autot.
Azt mondta hogy azota vilagit a service es az airbag led, amiota takarittattak az autot es az ulest mozgattak.
Ellenben viszont mondta, hogy valami szerelo megnezte es nem tudta kiszedni a szerviz jelzest de mondta hogy minden rendben van.
Lehet hogy nem kontakt sprayzte meg? Lehetseges hogy egy computer restart megoldja a gondot?Esetleg valami jotanacs h mit nezzek meg rajta? (azon kivul h vigyem el szerlohoz :-))
koszi
-
tresh
veterán
válasz
PeterPH #36396 üzenetére
Ha egy 5-6 éves dieselbe amibe nincs 200k körül az nálam kamu. Gyors matek az 1.5 dci-t 80%-lékba cégek veszik főleg a 2 üléses variánst,a maradék 20%-lék magán. Na most nem azt mondom hogy nincs kisebb futásteljesítményű autó ezekből de a többség 200k körül van. 3 éves korukba nálunk 4 clio volt 200k nál lett leadva..30k az átlag ha cég autó tök mindegy hogy pálya vagy város belemegy ennyi mert nem dísznek veszik. Ezt akár hogy szorzom 150-180k az átlag vagy több. Ettől még nem rossz de messze jól látható hogy hasonló benzines társaihoz képest 2x-es min a futás teljesítményük. Mert jó kicsi keveset eszik és adózás végett kedvező, ergo olcsón fenntarthatóak.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
PeterPH #36377 üzenetére
És ez az 1.2-es motorral szerelt? [link] A másikban 200-220E van.
Megmondom őszintén ebben a "kevés" km tetszik. Nem magamnak lesz, hanem "hölgy" tulajdonosnak. Így a teljesítmény nm igazán számít, inkább az, hogy ne legyen szervíz igényes, de sztem ez a 75Le is bőven jó egy ilyen kis golyónak.
Mennyi kb. egy teljes szervíz? Gondolom az olajcsere nem több mint egy II-es Megane-on. Ezenkívül szeretnék majd kicseréltetni pár dolgot. Vezérlést mindenképp. Mit érdemes még az elején letudni?
-
mycso
Topikgazda
válasz
PeterPH #34379 üzenetére
Annyi, mint ahogy írtam is: [link]
(#34378) tresh: már írtam visszább, hogy nekem megane-ból is 2.0dci kellene. De ha a 106lovas megane-t dinamikusnak gondoljátok, akkor a nissan és a laguna is az.
(#34380) g.gergo: a qashqai (110), bár igaz más érzés a méret/üléspozíció, nekem érzetre hasonló vagy még talán jobb is volt, mint a saját autóm (106m2gt)
Pár éve vezettem, egy új 1.4 szívó oktáviát, na az nem ment és a dinamika nem volt jelen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest