- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz
PHenis #51746 üzenetére
Igen, a generátor az az, aminél egy ici pici halk nyöszörgést hallani a fogaskerekeknél gondolom ami tölti. Elenyésző, de erre mondták már hogy valószínű csapágyas lesz majd jó sokára.
Ja rob210 kollega mondta pont eztSzóval lehet az, nem találgatok, egyszeri eset volt, elkormolódás nem hiszem, elég sokat pályázok mostanában és kb 3 hónapja volt a fojtószelep tisztítva. Egr tudtommal nincs benne.
diablo1984: a klíma nem ment, azzal csak utána akartam produkálni a hibát, de nem sikerült. Amúgy bekapcsolásnál kattanás hallatszik, az gondolom normális, úgy rémlik az 1.5dci-ben is kattant.
-
meroly
veterán
válasz
PHenis #49863 üzenetére
Szerintem nem egyenletes, ütemes ugyan, de nem egyenletes.
Nem hallani, inkább érezni lehet, egyet rezzen a kocsi (de csak kicsi rezzenés), vele a váltó és az ülésben is érezni a rezzenést. Minimális csak, de fura.
Hidegen és üzemmelegen is ilyen, nincs különbség a két állapot közt. És főként álló helyzetben, üresben. Menet közben nem. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
PHenis #39936 üzenetére
És gondolom a hibakódja ott viritott az ecu-ban.
Csináltam most egy kis tesztet.
Autó beindít, teljes hidegindítás, alapjárat 1100. Ahogy melegszik a motor szépen megy lefelé az alapjárat, de nincs dinamikus szabályzás!! Tehát bekapcsolom a reflektort/fűtőszálat az lejjebb veszi az alapjáratot és a rendszer nem szabályoz vissza.
Majd eléri a motor a 65 fokot, akkor 850 fordulatról lerántja 750-re és innentől müxik a dinamikus szabályzás. -
rob210
Topikgazda
válasz
PHenis #39292 üzenetére
A csappantyú szélét és a házat kell megtisztítani.
Ha ez a probléma látni fogod a kormos olajos trutyit amit le kell szedni.
Én féktisztító pamutrongy kombóval szoktam.De ha ezt megcsinálod utána gépre kell tenni alapra kell állítani a fordulatszám értékeket.
Szóval csak akkor állj neki ha már van időpontod diagoshoz.A tömítés helyettesíthető hőálló szigeteléssel, illtve szabvány gyűrűvel, csak hőálló legyen.
-
diablo1984
veterán
válasz
PHenis #37485 üzenetére
persze, ha mással lenne gond, akkor nem változna a fordulat, mikor ezt csesztetem, illetve egy pici gázra nem állna be! néztem a gázbowden tárcsáját is, az sem akad, nem lóg, így az sem lehet a ludas, egyszerűen ez az üresjárati léptetőmotor+szelep kombó a hibás nem más!
üzemanyag szivattyú nincs még másfél éves sem az autóban.....
rob210: köszi, olcsó helynek tűnik!
-
#10726912
törölt tag
válasz
PHenis #35184 üzenetére
Maradjunk ennél a két műszernél. Lehet ezek közül mindkettő, a szonda a jelingadozás miatt. Mivel takarítottad az FHP-t és jobb lett, így az is lehet hibás...bár kérdés, hogy évekig működik, s egyszer csak a kosz miatt pár hónap alatt szinte megszűnik létezni....de majd kiderül. Elvileg azt is lehet műszeresen ellenőrizni.
-
#10726912
törölt tag
válasz
PHenis #35158 üzenetére
Szerezz egy másik szondát, amit bele tettél, utángyártott, ezáltal hibás lehet, mint ahogy írod is a hullámzó jelet. A kocsi követi a lambdaszonda által küldött értékeket, emiatt jár össze vissza szerencsétlen. Nincs olyan üzemi állapota a motornak, ami nagy mértékű, ciklikus CO ingadozást tenne lehetővé, ez egyértelműen a szonda hibája. De biztonság kedvéért próbálj csere darabot szerezni.
(#35172) Amarth: Rakd bele, ha van, ha nem jó akkor nem fog változni a motor viselkedése, de tönkre nem tesz semmit. De műszerrel egy szaki ezt is megnézi.
-
diablo1984
veterán
válasz
PHenis #35158 üzenetére
FHP-t kitakarítottam
teljesen laikus vagyok, de mi az az FHP?
mod: ja, értem!
nekem sem ártana az alapjárati motort megtakarítani, de a múltkor mikor kivettem egy tömör cuccnak tűnt, a beléhez mivel lehet hozzáférni?
mi okozhat még olyat, hogy sokszor annyira leesik az alapjárat, hogy lefullad? most a kormánymozgásra nem emelkedik a fordulat, ha azt elfelejtjük, akkor mi okozhat még ilyet? haladás közben közelítek egy kereszteződéshez, felengedem a gázt és néha annyira leesik a fordulat, hogy leáll a motor.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Motorola G72 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest