- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
drk88
senior tag
Reggelente amikor 5 fok vagy alatta van a műszerfalon az lcd kijelző "kép hibás" ha megkocogtatom akkor egyből jó lesz. 5 fok felett sosem csinálja meg ha meg kocogtatom akkor utána tökéletes lesz azt tudom h a hűvösben az lcd kijelzők belassulnak na de azért ennyire? Valakinek van valami ötlete?
-
rob210
Topikgazda
Facén bukkantam a dologra.
Jelentkezem majd a részletekkel emlékeim szerint 10:00-kor.
Akkor ott koccanunk de nem a szó szoros értelménbenMa egyébként volt szerencsém a párom versojában olajat cserélni.
Hát izé, eddig márkaszervízbe hordta.
Mondtam neki ne fizesse ki a 20ezer forintot vegyük meg az olajat aztán én kicserélemAkkor én még nem tudtam, hogy mire vállalkozok.
Az olajszűrőt alig bírtam letépni az olajleeresztő 13-as csavart pedig erőszárral kellett kioldanom.
Az eszem eldobtam.
Mindegy kicseréltem most szépen jár megint az 1.8 benzin
De, hogy a márkaszervízesek is elmehetnek a picsába.
Nem roppantó gyűrűt tesz a leeresztő alá nem megtépi mint a barom.Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #39394 üzenetére
Tudom azért írtam hogy az enyém nem szétszedhetős volt a régi az új ph 2 alatt már külső csukló cserélhető. Onnan tudom hogy haveré pont a váltásnál készült és az egyik oldal fix másik cserélhető volt. Mentem is a féltengelyesemhez hogy ez vátáfák azt mondta hogy nem egyszer látott már ilyet amikor széria váltás volt a franciák a maradékot zokszó nélkül berakták De a gyűrű az ugyanaz a metodika hála
Megyek ha minden jól megy hánytól van a tali? Ki szervezi kik lesznek ?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39391 üzenetére
Felhevít rászorul, de nncs vele baj, mer loctitle al van rögzítve gyárilag is, meg ha cseréled is érdemes tenni alá.
Tresh neked meg jelzem, hogy a te féltengelyed más volt mint a 16V-é
A tiéd az én előző gépemmel volt kompatibilis.MÁS:
Október 4.-én találkozó lesz (nem konszern mindenki részt vehet) a X. kerület kerepesi úti MC'Donalds parkolóban!!!
Én ott leszek ha gondoljátok gyertek minnél többen[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #39391 üzenetére
Semmi
Cserélhető de szop*s. Felhevítik a jeladó karikát kitágul majd rá teszik és amikor visszahűl megszorul. Igazából gyűrűt nehéz rá szerezni anno nekem is szét tört és féltengelyes szerencsére talált hozzá bontottan hibátlant amit rá tett ugyanígy+ragasztó. De a féltengelynél nagyot alkottak a srácok van olyan amit pl csak féltengelyes tud felújítani mert nem cserélhető a külső csukló
Vagy külső féltengely csuklóval együtt cseréled vagy az van amit én mondtam. Nálam nem volt szerelhető a féltengely csukló.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39388 üzenetére
Azért apukázom a tulajt, mert a fiának vette első autónak. Mi nem ilyenekkel kezdtük, és nem is ajándékba. Elég könnyen szerelhető autó, csak nem értenek hozzá. Nincs is lelakva, csak van 1-2 apró hibája. pl a féltengelyeken mintha nem sokat tartana az ABS gyűrű. Tele is van verve sárral a gyűrű, emiatt megállásnál állandóan bekapcsol az ABS. Ezt leszámítva hibátlan. Mi tartja a féltengelyen az ABS gyűrűt? cserélhető, vagy ha elenged, annak annyi?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39381 üzenetére
A denso jó nekem is az van benne.
Énn szeretem, de örülök neki, hogy hasonlóak a tapasztalataid mint nekem.
A tetőkárpit valószínűleg megázott azért rezeg.
Sajnos az antennánál elöregszik a szigetelés és nem mindenki cseréli ki, hogy ne ázzon be az autó.
Nekem nem ciripel bent az utas térben semmi csak a zene.
De sok munkaórám van benne, mire mindent rezonancia mentesítettem.Renault power
-
tresh
veterán
válasz FerNandor #39386 üzenetére
Átlag használatban nem lesz baj az 1.5 dci vel. De céges gyilkolós állandó terhelés alatt sajnos elkerülhetetlen hogy lerúgja magát egy kettő.. nálunk is kb van 10 ebből 1 a második full generálon van de az 315 ezret futott kb 6 an taposták és éjjel nappal ment. Alattam 5 nap alatt ment bele 5000 km Hol megy valaki ennyit folyamatosan ? Havi szinten 10-15k futott másnak ez éves futás. Hozzá teszem hogy a szerelő srác is pislákolt hogy mit kibírt igaz 10k ként kapta az olajat szűrőt. Szóval az hogy mennyire megbízható nem ez alapján fog eldőlni. De tény hogy nem erre lett kitalálva és hogy az alacsony fordulaton jelentkező sok nyomaték gyilkolja a hajtókar csapágyakat így mindegyik 1.5 dci illik cserélni őket 100k-ként illetve 2-3 olaj csere után ránézni milyen állapotba vannak. Ettől független a fogyasztása bitang és nálunk is ezért vannak ezek a gépek 4-5 literrel el lehet velük járni. Ennyi autózásnál pedig igen csak fontos szám ez anyagilag
-
FerNandor
őstag
válasz -=Tiger=- #39384 üzenetére
Mindig ezzel dobálóznak a nagyobb motoros dci-knél, hogy "ez nem a problémás 1.5 dci.." :]
39375 Lion
köszi, az a polírozó készlet a nano glaze-zel mennyi lenne plusz posta? Te árulod?[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #39383 üzenetére
Amúgy majd ha van alkalmad csüccs be egy megane 1 1.6 8 szelepbe is érdekes hogy 90 lóval hogy szedi a lábát igaz az meg felül fogy el de az is ritka jó moci szerintem. Mondjuk a vag 8 szelep is jó de ami meglepődök mindig hogy a cordobaba (sportline 2) rakott 1.6 16v százszor jobban megy mint a standart g4,o1 leon és társaiba. Persze van súly különbség is de nem akkora hogy ez befolyásolná szerintem. Majd kiderítem a motorkódot mert tényleg ég is föld a két motor karaktere
(#39384) -=Tiger=-: nepper ne várj csodát kell a csontikár duma hátha horogra akad valaki
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39378 üzenetére
Mind Denso-Renult. Szerintem még eredetiek, bár az egyiknek barna volt az alja, a többinek szürke. De a márka mindegyiknél megegyezett. Csak 220 000km van benne. Itt valami iszonyatosan rezonál a tetőkárpit középen, ahol a világítás van, meg az egész műszerfal 4000 fordulat körül, az nagyon idegesített. Amúgy jól autózható motor.
Persze kivittem a kedvenc dombocskámra, ott bevérzett a szeme, a kamion tolt fölfelé. Ha kicsit nyomatékosabb lenne, nem kellene dízel.
Az tetszik, hogy alul sem agyhalott, ahol a 16 szelepesek általában nem mennek valami fényesen, na ez nem akart lefulladni. Az alapjárat beton 500-at mitatott, azt nem tudom mennyire normális, de úgy dorombol, mint egy kiscica. Semmi vibráció. A motor meg sem moccan.
Mondjuk a váltókart nem érdemes fogni terhelés váltásnál, mert mindent érezni rajta, minden irányba nyúlósabb, mint a megszokott vag, de megszokható, pontosnak nem igazán mondanám, de tűrhető.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39374 üzenetére
Én pont azt szeretem, benne, hogy olyan jó a motorhang.
Néha ki is kapcsolom a zenét, ha épp nem 50-el totyorgósban megyek.Olcsón megúszta azt kell mondanom.
Erre mondjuk nem is gondoltam, hogy csak "félig" szerel össze valaki valamit amit szétszedettA trafókkal is mázlija volt ám, mert azok bazi kényesek a mégane ban ez köztudott.
Egy ilyen motormosással, simán agyonvághatta volna mind a 4-et.
Nem emlékszel milyen márkájú volt a 4 trafó?Renault power
-
SZATA
senior tag
Nem tudtok észak-pesten vagy -budán (pl. 2-4., 13. ker.) egy ajánlott autóvillamossági szervizt?
Lecseréltem az akkut, mert meghalt (6 évesen), egy Láng saját márkásra (45Ah, 360EN), de nem tetszik ahogy indít. Semmivel sem jobb, mint a régi a halála előtt 1 nappal.Átnézetném a generátort, a pólusokat (volt egy kis lerakódás, de nem tudtam a cserekor teljesen lepucolni) és a testet, meg hogy milyen az akku töltöttsége (a boltban is állt gondolom, lehet, hogy nem árt rátölteni).
-
#42667776
törölt tag
válasz FerNandor #39373 üzenetére
Finom polírszivacsra kb két borsónyi mennyiséget nyomsz egy helyre, azt körkörös mozdulattal elkezded bedolgozni egy ponton, (ne a szélén kezd az elemnek) majd innen kiindulva elkezdet teríteni az anyagot amíg látod, hogy még szépen kenődik, kb 30x30 rész (ez menet közben kialakul), aztán ezt a részt addig csinálod amíg kialakul egy megfelelően fényes felület, Ha soknak tűnik az anyag, lehet még tovább teríteni. Teljesen nem tudod eldolgozni, mindig marad egy kicsi a felületen. Amikor úgy látod, hogy tetszik az eredmény a maradékot egy mikrószálas kendővel letörlöd és visszamarad egy szép fényes, sima felület.
"Polírozó szett" Ha jól emlékszem 1000ft
Kézi polírozáshoz használható puha és kemény polírozó szivacs. A puha szivacssal (szürke) viaszok és finom polírozó szerek vihetők fel, waxoláshoz és befejező polírozásnál használható. Pl. Kemény viasz felvitele.
A narancssárga szivacs erősebb polírozási munkáknál, karceltávolító polírozásnál használható. Pl. lakktisztító polír, viasz polír extra felvitele.80x50x110 mm-s nútolt szivacs (a megfogáshoz kialakított)
Elfelejtettem! A szivacsot és a mikrószálast használat után meleg vízzel ki kell mosni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39365 üzenetére
Ismét repül a gép. A rángást egy elfelejtett féltengely anya okozta. Viszont mire megérkeztem, már a motor sem járt valami szépen. 2-3 henger dolgozott, néha csak 1.
Apuka lemosta a motorteret, amíg várakozott és eláztatta az összes trafót meg a gyertya silót.
Tehát anya felrak, meghúz. 4 gyertya kivesz, apuka közben kapta az ívet végig a mosás miatt. Mindent megtöröl szárazra, trafókat kiszárít, összerak, beindít és széles mosollyal örül, hogy ismét dorombol a zegyhat.
Mentem vele utána 20 kilométert tesztút gyanánt. Nem rossz gép az, csak kicsit hangos, ha megforgatom.
-
FerNandor
őstag
-
#42667776
törölt tag
válasz FerNandor #39366 üzenetére
Szia! Wolf Nano Glaze ezt ajánlanám ami gép nélkül is használható, 1997 ft, 150ml de nagyon kevés kell belőle egyszerre, viszont sajnos csak postázni tudom.
-
nrbx
tag
Hello, van tippeket mi okozhatja a kovetkezo problemat? 2009-es Renault Megane (III), 1.6 100k benzin a kovetkezot csinalja: 50km/ora sebessegrol gyorsitok 4. fokozatban, 3000-es fordulatnal egy pillanatra megtorpan az auto, leesik a fordulat kb. 2800-ra majd ujra gyorsul tovabb.
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39368 üzenetére
Köszi. Pontos név? Hol kapok ilyet? Jó lenne helyben mert 1-2-3ezer forintos terméknél nem akarok 1000 feletti postaköltséget fizetni.
Fontos, hogy könnyű legyen dolgozni vele. Tehát könnyen felviszem, szépen felpolirozom egy ronggyal és kész.Tresh,
akkor már mindenhogyan megy az átb@szás.. Nem lehet elhinni semmit sem.
Az tuti, hogy ha én ezután veszek autót, akkor vagy ausztria, németo magánszemélytől vagy itthon, de szigorúan első, gondos tulajtól."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Nagyon baba, de tudod mit nem értek? Itt van ez az autó (látszólag), tökéletes. Pár hónapja helyezték itthon forgalomba, kb 3 hónapos. Minek adja akkor el ráadásul, ha magánszemély és !napi! használatban van?
Amúgy használtok valami waxot? Most hétfőre biztos meglesz az autó, le akarom ápolni, amíg jó idő van. Turtle waxom van még, de sztem már nem jó. Nem volt rossz, könnyű volt vele dolgozni, de 2 rétegben se volt valami tartós. Van valami jobb viszont nem sokkal drágább, ami bárhol elérhető? (láng, Unix, Tesco, más bolt)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
[link] hmm finom gépsárkány
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #39359 üzenetére
Az attól függ én élek a gyanúval, hogy a függőleges merevítő pálcát nem rakta vissza vagy nem húzta meg rendesen. Kérdés ugye, hogy mit és mennyire szedett szét.
Sok minden lehet, mert teli van szilenttel az eleje
Egyébként a szitálás nem tudom mit jelent nálad, de gondolom azt, hogy össze vissza ráz az eleje.
Szóval simán lehet az amit te írszRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
-
mazsó
aktív tag
Üdv
Renault grand espace 2004 lezárt motorháztetőt hogy lehet kinyitni, mert alatta maradt a kártya és csak az az 1db van....
Köszi előre is!!! -
tresh
veterán
válasz diablo1984 #39353 üzenetére
adagolo a lelke egr ha hibatlanul mukodik eleg neki egy takaritas. Le lehet falazni nem fog hisztizni csoveket nezd jol meg resolaj,turbo stb ha azok rendben vannak nagx baj nem lesz
-
diablo1984
veterán
amúgy a dti motoroknak mi lehet a gyengéje? olajat, szűrőt nálam időben meg fogja kapni, nem lesz pancsolás a gázolaj terén sem.
egr-re mennyire érzékeny? lefalazást hogy tűri? gondolom, azért lomhább, mert a szívósor tiszta korom, ezt egy takarítással és egr lefalazással meg lehet oldani és ha nem jelez vissza hibát, akkor ez a hibaforrás sem jön többet elő.....
amúgy ez a kocsi épp az az egyszerű elektronikás, mint a benzinesen volt, se egy fedélzeti számítógép, semmi csicsa, manuál klíma, nem a beszélgetős fajta. épp ezért gondolom, hogy 99ben az egr-t még nem csekkoltatták a rendszerrel.....
-
diablo1984
veterán
mod: azt megnéztem, az olajban víz biztosan nincs és a vízben sincs olaj! a motorra rálátni a burkolattól nem lehet, ahhoz képest, hogy nem túl nagy a műanyag burkolat, de kitakar minden lényeges részt!
a kiegyenlítő tartály zárósapkájától látszik folyás, ott fagyállós a motortér. zsír új rajta a sapka, majd figyelem, hogy ott van-e a nedvesedés. így is, úgy is kimosom a tartályt, kap egy új fagyállót a kocsi, és úgy nyugodt leszek, ha nem szivárog többé. ha mégis, akkor bontóból hozok egy új tartályt, mert lehet a menetes rész tövében lehet egy hajszálrepedés, amin terheléskor nyomáson szivároghat a víz!
majd meglátjuk, remélem ez lesz a probléma!
majd jövő héten kap új olajat, szűrőket, fagyállót, lesz rajta egy futómű állítás is, kap egy nagytakarítást, kívül-belül, kárpitokat is áttakarítom, egy pasztázás is ráférne majd végül beköltözöm.
bontóba úgyis kell majd mennem, mert a műszerfalon lévő hangszóró keretét valaki le akarta venni, le is törte a sarkát, a balos ködlámpa is be van törve rajta, lehet a kiegyenlítő tartályt is hozzácsapom a szetthez és reménykedek.
amúgy mérés alapján körbe mindenütt 80-90 mikronos a kocsi, a motorháztető és a tető 250 körüli, valszeg vagy lesütötte a nap a lakkot és újra fújták, vagy jeget kapott és azért húztak rá egy réteget, ez már nem fog kiderülni! az a fura, hogy a szélvédő még gyári, rajta vannak a légzsákra figyelmeztető matricák, egy kavicsnyom sincs rajta, szerintem ezt a kocsit rövidtávra használhatták és 1 személlyel, mert csak a vezető oldali ülésnek a széle(a kagyló oldala a ki-be szállástól) van leülve,szakadva nincs az ülőtámla széle nincs kiszálalódva, kiszakadva, a szivacs is jó benne. majd lehet a bontóból hozok hozzá egy domor ülést és átvariálom az ülőrész szivacsát egy anyós oldali ép szivacsra!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz diablo1984 #39350 üzenetére
Azert arra gyorsan kerits alkalmat hogy megtalald hol maszik el a viz a gepbol amugy dti blokktol nem kell felni ugyan olyan megbizhato halas igas lo mint a tdi
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39348 üzenetére
akárhogyis, de majd tudósítok róla, mert újból Laguna tulaj lettem!
remélem nem átcseszős lesz az autó, jövő ilyenkorra is igaz az állításom, hogy a kertben csak 1 autó maradhat(laguna vs yaris). -
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39342 üzenetére
De ki tudom cserélni,de ez itt egy kicsit máshogy fog működni.
Haver aki autószerelő,igaz otthon nincsen rendes műhelye sajna,a melóhelyére meg nem viszem be az autót mert akkor egy vagyon lenne.Szerszáma van,ha meg valami spec szerszám kell akkor azt elhozza estére a melóhelyről. Szóval ő szétszedi az autót nálam,(komplett futómű felujítás plusz fékek) én elviszem az én melóhelyemre a lengőkarokat,mivel itt van gépműhely,igaz nem autószerelő gépműhely,de rengeteg spec gép van,mint pl síkköszörű,eszterga,marógép,hidraulikus présgép stb,szóval bármit megcsinálnak nekem a fiúk a műhelyben.Ők kicserélik a lengőkarba a szilenteket és a gömbcsuklót,majd ezt hazahozom és haver visszaszereli,kicseréli még a kormány gömbfejeket,a stabilizátor szilenteket és a stabrudat és akkor már a fékbetéteket is meg stb.
Én veszem meg az anyagot,ő meg megcsinálja.
Még gondolkozom hogy a hátsó híd szilentjét is megnézetem vele,az is kb annyit bír mint az első szilentek,vagy az tovább bírja?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
diablo1984
veterán
válasz #42667776 #39347 üzenetére
a km az sántít, szerintem 200e km fölött lehet, bár a váltógombon az írás még rajta van(kolléga tuti 200ezret futottjában már semmi sem olvasható a gombról), a gyári szélvédő is még a helyén, az ülés szivacsa kissé jobb állapotú, mint a 325ezret futott enyémé, nem ahol ül az ember, hanem a széle van elmálva(ki-be szállásoktól).
menni megy, csak kell neki pár mp, míg elkezd karcolni, úgy meg megy rendesen, akkor a turbo is hallatszik.
a bőr a kormányról itt ott már le van rojtolódva, az a kis vékony bőrréteg már átszakadt.....
449e ft-ra van kitéve, ezek között eléggé magas árnak számít, bár jó autó csinálható belőle, de a motor dolog ami buktató lehet benne...... a többi kopó cucc(fék, hátsó ívek, betört ködlámpa, vezérlés, stb) de van rajta vonóhorog és klíma benne, ezek amik az enyémből hiányoztak.....
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #39346 üzenetére
A leírásod alapján ott a km nem stimmel ez a motor az I-es laguban a legjobb, szerintem el volt hanyagolva a szervizelés. Az egyik barátomnak van ilyen 260e km és a motorhoz még nem kellett nyúlni egyáltalán nem lomha, sőt jobban megy mint a 2.0 benyás, nem kormól, igaz Ő rendben is tartja. A kormány a ph 2-ben elég rossz minőség 120-150 között már rongyolódik, de nem kellene cafatokban lennie. Ha jó árban van és hajlandó vagy költeni rá, hogy rendbe tedd utána egy megbízható kis fogyasztású jószág lesz.
-
diablo1984
veterán
laguna1 ph2 1,9 dti-ben lehet valami buktató? elvileg valahogy fogyik belőle a víz, hogy elhagyja, vagy kipufogja, azt nem lehet tudni, hajlamos a hengerfeje megnyikkanni, vagy inkább a tömítést nyomja ki?
amit még lehet róla tudni, hogy télen többször kell ráizzítani, illetve ha áll 2 hétig nehezen indul, ez esetleg izzítás hiba lehet(önindító felújítva, akku cserélve, fhp kicserélve), esetleg lelevegősödhet a rendszere, passz.a tulaja szerint(kereskedésbe adta le, egy toyotát hozott helyette) 2 olajcsere között fél liter olajjal beéri, ennyi amit leírtam amit csinál, nem tudom mennyire lehet lutri, elvileg 151ezer km van benne, 4 éve jött be az országba 130ezer km-el, belső állapotba az én ex benzines 325ezret futott lagunámhoz képest egy picit talán jobb, de az ülés széle ugyanúgy le van ülve, a bőrkormány cafatokban rajta...... kasztniján a 2 hátsó ív csere érett, nem körben, de itt ott az ív része át van rohadva, küszöb jó.....
szerintetek érdemes ilyenre megalkudni? tetszeni tetszik, de a motort lutrinak tartom a vízfogyasztás miatt, bár ha egy hf tömítés, akkor az nem durva, az indítási nehézség talán izzítógyertya(de azt mondta, hogy téle 3x ráizzítva úgy indul mint egy benzines), amúgy szépen jár, bár kicsit lomha gázadáskor kell neki egy pár mp, mire elkezd tolni, igaz akkor sem szakad le az ember feje....
-
FerNandor
őstag
Na.. Jövő héten megy a lakatoshoz és a fényezőhöz. remélem jó lesz..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
Az De azert meg is jo erzes beleulni es tudni hogy ez bizony muszakilag mar ott van majdnem mikor a gyartosorol lejott. Mar csak az esztetikara kell gyurnom de az csak jovore, mert az is kb 200-300ezer lesz
Ghandi: mar nem szamolom mennyit koltottem ra pedig semmi komolyabb baja nem volt pusztan az en hulyesegem hogy mindent rendbe teszek/tettem rajta. Egyszer ha unatkozok majd meg irom hogy 2ev alatt miket csinaltam meg rajta
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39328 üzenetére
Oh nagyon szépen köszönöm!
Tényleg igy azért elviselhetőbb az ára,másol azért sokkal durvább ára van.
Nézegettem más alkatrészek árait is,van amit még venni kellene az autóhoz,hirtelen egy 30ezret össze is tudtam válogatni........és akkor még be is kell ezeket szerelni.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
De úgyse adom el egy jó darabig. Várom már, hogy kész legyen, faszán meg akarok csináltatni rajta mindent. Nem lesz olcsó...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
válasz FerNandor #39333 üzenetére
3-asból még csak rssel mentem így nem tudom megmondani mennyire zajos vagy sem mert egyedi rendszer volt alatta és az bizony gázadásnál duruzsolt Majd megkérdezem havert ő náluk 2 is van 1.6 dezsővel hogy mi a benyomás velük kapcsán. Bár még nem panaszkodott pedig anno a fiatjukat szidta mint a bokrot
-
FerNandor
őstag
Én manuális, digitklima, tempomat, jó lenne panoráma tető, esetleg ülésfűtés. Esküszöm lent ülnék esőben és nézném ahogy esik az autóra az eső
Ja és persze kombi. Ezüst, vagy valami jó szín, de inkább ezüst. Halk egyébként a 3as megane? A 2-eshez képest. Nem ültem még olyanban. Következő autónak valami nagyon halk, suhanósat szeretnék. Nem akarok a motortérből semmi zajt hallani..."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
-
Doki16
addikt
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39316 üzenetére
Tudsz nekem ha máshogy nem priviben linket erről a betétről? Mondjuk talán jobb lenne itt hogy más is lássa,ki tudja kinek kellhet még.
Azok a helyek ahol én néztem ott a Ferrodo csak az első szett 15-től indult,a Zimmermann is jócskán több volt 10-nél,az ATE volt talán a legdrágább,értsd 20 vagy talán 20 fölött. Egy hely volt ahol találtam Textart 9587Ft. Eddig ez volt a legjobb ár,és talán még ehez képest jó minőség,de ha 9000Ft-ért lenne jobb mint a Textar akor persze azt venném!
Mondjuk nekem most első és a hátsó szett is kellen,illetve a jövő hónapban,mert most másra ment el a pénz.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
AMD Power
titán
Beültünk az új Renault Mégane-ba
Frankfurti Mégane-ok, 2015 -
tresh
veterán
válasz Mágus2 #39306 üzenetére
Tobb fajta volt/van abbol is nekem is az van 2eve hatul es deka hangja sincs. A betetek egyedul amikkel nem vagyok meg elegeve de ez a gyengebbik fajta. Ettol fuggetlenul most mar en se tennem be mert keves helyen kapni a normalisat.De az ilyen olasz szaroktol merfoldekkel jobb. Persze nem ate vagy zimmermann kategoria.
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #39313 üzenetére
Volt már dolgom textarral, nem mondom, hogy rossz, sőt a ferrodonál klasszisokkal jobb választás de, hogy mit ajánlok jó szívvel azt már leírtam
Egyébként 9000.- a Zimmermann betét a te kocsidhoz az azért nem tudom miért számít drágának.
Az igaz, hogy a ferodonál drágább majd duplája, na de nem véletlen[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gabosz02
csendes tag
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy Magyarországon belül, hol lehet kapni, vagy rendelni Renault Scenic modellautót? Köszönöm előre is.
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39304 üzenetére
Konkrétan ez egy Megane II 2004-es 1.4 16V (K4J 730) ferdehátú.
Nagyon sok helyen Ferrodot irnak a neten Megane-ra hogy az az igazi,kicsit megkönyebbültem hogy most nem azt kaptam hogy csak azt.
Sokan a Textart ajánlották,igaz nem ehez az autóhoz,hanem úgy álltalánosságban,volt aki azt mondta hogy a Delphi az egy olcsóbb .de gyári minőségü jó betét. Sajnos semmi tapasztalatom a márkákkal.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Josi
senior tag
Sziasztok!
Megani I Ph2 sedannál a csomagtartón lévő 2 piros lámpának mikor kellene világítani?
(nem az enyém )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39307 üzenetére
3 éves tárcsa és betét. Érdemes a képekre kattintani. Új korától visított hidegen. Bemelegedve meg rázott.
A zimmermann azóta is olyan, mint az új.
[ Szerkesztve ]
-
moriak
tag
Sziasztok.
A vezető ülés felőli ajtónál a könyökömnél a kárpit (ruha) elengedte magát egy kb. 5 cm átmérőjű körben. Mivel lehetne ragasztani? -
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39302 üzenetére
Az ATE szinte ugyan az az ár mint a Ferrodo,a Zimmerman valamivel olcsóbb igaz de az se semmi.
Most vennem kellene első és hátsó betéteket,Ferrodoból kb 20-25 lenne az ATE szint ugyan az,és akkor remélem nem kell első tárcsát venni....
Lemértem ahogy tudtam,mert a féknyereg melett nincsen sok hely,én ott 21.5mm-ert mértem. Gyárilag 22mm vastag,és a min 19.8mm
Ha valaki tud olcsó Ferrodo betét beszerzési helyet,akkor segítsen légyszives.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39295 üzenetére
A gépjármű karbantartási füzetében amit a netről le tudsz szedni.
Abban bene van hogy milen típust ajánlanak bele és milyen hőértékűt.
Azzal autósboltban már bármilyen gyártó termékéből jót fognak ani, mert kikeresik katalógusból.
Egyébként én a densora esküszöm.Renault power