- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sgt. Chris
aktív tag
Nagyon szuper ez is! Csibészes a fólia, valami sötétszürkét el tudnék viselni én is... A yard nem szokott érdeklődni felőle?
Eredetileg én is kombiban gondolkodtam, de mivel sürgőssé vált anno a kocsicsere, és akkor nem találtam nekem megfelelő állapotú/árú kombit. Így maradt a limuzin, de végül is egyenlőre nem bántam meg. 2 gyerkőccel még simán elférünk benne+a holmik pár napra.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 7 5800x, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Jelenleg egy 1.4-es 95LE-s, 99-es Megane I-est hajtok. Felmerült bennem ennek a cseréje, és a pakliban benne van egy Megane II-es is. A keret kb max 900e lenne (plusz persze a többi járulékos költség).
A fő kérdésem az lenne, hogy 1.5 dci-be érdemes-e belevágni? Ha igen, akkor melyik változatot keressem? A kb. 80 lóerős nem gyenge az autóhoz? A mostaninál (érzésre) nem nagyon szeretnék gyengébb autót. Esetleg bármi egyéb javaslat ezzel kapcsolatban?
Egyáltalán szerintetek megéri erre váltani? Úgy összességében mi a vélemény róla? "mennyivel" nyújt többet az I-eshez képest? Menetzaj, stb..
[ Szerkesztve ]
-
juhiati
aktív tag
Én is rakok már egy képet
Battletag: Juhos01#2594 || Steam: juhosati
-
feri19
csendes tag
Köszönöm!
-
Tosee
őstag
válasz feri19 #37779 üzenetére
Nemrég cseréltük pont ezeket...
Az olaj ill. az olaj szűrő cseréhez le kell venni az alsó motor védő burkolatot, ezért ehhez szerelő akna kell! Az olajszűrőhöz kicsit nehézkes a hozzáférés a szűk hely miatt...Pollenszűrő a kesztyűtartó mögött található, ennek cseréjéhez sajnos ki kell venni a kesztyűtartót!
Ez alapján cseréltük ki!A levegőszűrő pedig a motorháztető alatt található, szerintem ez nem okoz problémát!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #37783 üzenetére
Közben nézegetem a javítási kézikönyvben amit írtál...
Szóval az utastéri biztosíték dobozban (kormány alatt) 2 relé van!
"A" elektromos ablakemelő reléje
"B" segédberendezések reléjeSzóval ha B -hez kötődik, és az lenne valami oknál fogva meghibásodva, akkor ha jól sejtem lenne más is ami nem működik!
A motortéri biztosítékdobozban találtam egy biztosítékot ami az első ablaktörlőé! De ha meg azt ment tönkre akkor egyáltalán nem menne az ablaktörlő...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
Lehetnénk már egyszer mi is fejlődő piac, francba
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #37779 üzenetére
Minden cserélhető otthon ha van hozzá szerszámod.
A gyertyához pl. gumis gyertyakulcs kell,mert mélyen a gyújtótrafók alatt van.
Ez kell bele.A pollen szűrőt meg majd mycsoék elmondják, hogy csináld, mert elsőre meg lehet vele szívni, utastérben van onnan kell cserélni.
Renault power
-
feri19
csendes tag
Sziasztok végre nekem is lett egy szuper megane grandtour-om! 1.4 benzin, 2004- es évjárat! Nekem elég lesz az 1.4! Kérdésem lenne milyen gyertya kell bele, illetve az olajcserét és a szűrők(benzin,olaj,pollen,levegő) otthon cserélhetők-e? Köszönöm!(valós 153ekm)
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #37776 üzenetére
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FRENK1988
veterán
-
juhiati
aktív tag
2001-es megane-be lehet utólag normálisabb könyöktámaszt szerezni valahonnan? Valamint normális pohártartóra van lehetőség?
Battletag: Juhos01#2594 || Steam: juhosati
-
rob210
Topikgazda
Ne haragudj nem reális az ár, mert körbe van törve a kocsi.
A nyúltól nem reped, meg törik el a hátsó lámpa.
A yújtó trafót csak párban cseréljük!!!!! 1,3 / 2,4
Nem hiszem, hogy gondos gazdától származik.
Ha e-mellett döntesz alaposan nézesd meg.
Főleg a hátulját, mert, ha tényleg törve van sok kellemetlen meglepetés fog érni.
A bemondásra meg nem hisszük, el, hogy le van cserélve a vezérlés.
Számlát szervízlapot mutasson valamit.Renault power
-
Doki16
addikt
Mi az evjarata a kocsidnak? Nappali feny szempontbol en harok fele fenyszoroval talalkoztam idaig. Az alapfeszerltseg amibe egyaltalan nincs, a masodik ami nekem is van sima p21-el megoldva, a harmadik pedig mar ledes vilagitassal mukodik. Neked fizikailag ott vannak az izzok bent a fenyszoroban?
A menuben nalam nem lehet ilyet allitani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Telda
addikt
Hali!
Hétvégén megvolt a "nagy" szervíz.
A vezető oldali hátsó lámpa csatlakozója áthúzott valahol, ezért villant fel mindig a műszerfal világítás. Szétszedtem, megtakarítottam és most jó lett .
A holtpont jeladót is kivettem, megtakarítottam a csatlakozót, illetve a végén volt fémreszelék, azt is megtisztítottam. Majd kiderült mit mutat.
Viszont van egy nem új keletű dolog, méghozzá hogy olajos a blokk oldala. Nem az hogy folyik, hanem csak ilyen olajnedves, de már évek óta.
Talán sárgával jelölt helyen az illesztésnél eresztene. -
Doki16
addikt
Itt egy kép, hogy miért is imádom ezt az 1.5 dCi-t Sík úton mentem, 5-ben, tempómattal, klímával és nyári gumin. 2,5-3 liter között ugrált. 2% emelkedőn is csak 5,2-re megy fel. (Garmin barométeres gps-el mértem )
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz FRENK1988 #37753 üzenetére
egyszerűen lusta lehet, de esze az van! scenic 1-es 800-ért azért drágaszág szerintem, pláne ilyen hanyagolgatós dolgokkal, ki tudja, hogy mi van még kispórolva belőle.....
ha csak nem lett szerelem első látásra a dolog, akkor vissza se menj oda, ha az lett, akkor ajánlj neki 500-at érte, ha nem adja, akkor még fogjon pár nyulat és kigurulhat vele a méh-be!
-
z00li
senior tag
Magánszemély az eladó, azt mondta hogy nem akart ezekkel foglalkozni. A trafót meg még azért nem cserélte ki, mert jelenleg nincs probléma a motorral, de már produkálta a tüneteket. Egyébként Scenic I-es az autó.
Mindenféleképpen átnézetem ismerőssel, aztán meglátjuk ő mit mond rá. Köszi![ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #37750 üzenetére
Mondjuk ez nekem is fura. Vagy tényleg nepper a csávó. Tehát megveszi nagy nehezen lemossa és ennyi. Sz@rik bele. Aki meg autókereskedő (mint pl a wheeler dealer-ben de nem annyira) az alapvető hibákat (trafó se nagy mutatvány, hátsó lámpa még inkább, belső takarítás még inkább) a koccanás repedés más tészta de az is olcsón megúszható egy jó ismerőssel
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
diablo1984
veterán
válasz FRENK1988 #37749 üzenetére
jah, de ha meg van a gyújtótrafó hozzá, akkor miért nem rakták még be?
z00li: már az újabb kasztnis, jól gondolom? ár lehetne olcsóbb, ha már ennyire körbe van tisztelve, meg a trafót is miért nem rakták/rakatták bele, ha egyszer már megvan? nem nagy meló és a 2 hátsó lámpa sem órák munkája kicserélni, cserébe nem úgy árulják a verdát, hogy ennyi kínja van.....
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
-
z00li
senior tag
válasz rob210 #37702 üzenetére
Üdv!
Megint a segítségetek kérném. Tegnap megnéztem egy scenicet. 2003.01 havi forgalomba helyezés, 1.6 16V, 143k km, második tulajtól. Bal első doblemez sérült, plusz első lökös kicsit repedt egy nyúlnak köszönhetően. Egyik hátsó lámpa törött, másik repedt, ezt leszámítva csak kisebb esztétikai hibái vannak, rozsdát nem véltem felfedezni. Vezérlés állítólag nemrég cserélve, olaj csak gyári elf. Egyik gyújtótrafó állítólag vacakol, de adnának egy újat hozzá. Belsejére egy kozmetika ráférne. Téli gumi szett lemezfelnin, nyári alufelnin. 800k a vételár, engedni nem akar. Jövőhéten megnézetem ismerőssel szervizben, ha azt mondja ok, akkor valószínű megveszem. Az ár reális vagy próbáljak meg alkudni? Az említett hibák javítása kb. mennyi lehet?
Válaszokat előre is köszi!Üdv, Z
-
eTrade
tag
válasz eTrade #37733 üzenetére
Sajnos eddig tartott az örömöm. Tegnapi nap folyamán egy relatíve hosszabb távon (kb. 100km) nem igazán volt hideg a klíma levegő hőfoka, bár jóval jobb mint a beáramló langos levegő/szembeszél, de szvsz távol van az "igazi" hidegtől... nagyon fura.
Ezek szerint van még benne annyi hűtőközeg, hogy működésbe lépjen, de nem igazán annyi amennyi elég lenne a megfelelő működéshez. -
Doki16
addikt
Automatikusan mukodik ha jar a motor. Ha viszont a fenyszoro is automatara van allitva csak akkor vilagit, ha nappal van a fenyerzekelo szerint. Kapcsolt off-ra a vilagitast, inditsd be a motort es mukodnie kell. Ha megse akkor lehet szimplan kiegett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nrbx
tag
hello, a Megane III elso fenyszorojaban van egy 21W-os ego, a kezikony szerint nappali menetfeny. tudja valaki hogy lehetne ezt mukodesre birni? a kezikony azt irja, hogy egyes modelek eseteben a fedelzeti szamitogep menujeben lehet ki/be kapcsolni, de ott semmi ilyet nem talaltam.
-
Pipó
őstag
Üdv! Kombi helyett (amit megnéztem roncs volt) egy Renault Kangoo 1.2B lett, 2000-es évjáratú. Érdekes, hogy nincs szervója, azt hittem ez már alap, csak a megnézésekor szembesültem vele. Most a legnagyobb gondom (nem néztem meg vételkor) hogy a hátsó üléssor ülés részét nem tudom felhajtani. Két gyűrűt kellene kihúzni és úgy működne, de a gyűrűk hiányoznak, kiszakadhattak, a helyük van csak meg. Az ülés alá nyúlva fel tudok húzni két pöcköt, úgy vélem ezek rögzíthetik a padlóhoz, de ennek ellenére nem tudom megemelni. Lehet, hogy a gyűrűk még valamit kiakasztottak, de ezt nem látom/érzem. Ha valaki járatos ebben, írja már meg. Nemsokára szállítanom kell kisebb darabokat, jó lenne, ha nem az előredöntött háttámlára kellene pakolnom. Még valami: Úton hazafelé kigyulladt egy sárga lámpa a műszerfalon (elektromos hibát jelző), félreálltam, újraindítottam, azóta nem ég. Ki van égve a jobb első tompítottam, lehet ettől? THX
Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Tosee
őstag
válasz diablo1984 #37735 üzenetére
Gázelvételkor nem esik le a fordulat. Meleg indításnál miután beáll az alapjárat (leesik majd visszamegy normálra, ha nem áll le) utána már nincs ilyen probléma!
(#37736) rob210:
Az ablaktörlő az vagy a zselé hibája vagy a reléjé, de ha csak a szakaszos nem megy akkor inkább a relé hibája.
Sajnos mindkettőre megvan az esély, bár mi a relére gyanakodtunk, mivel nincs az a kis kattanó hang sem mikor a relé kapcsolna! Csak az a baj, hogy nem tudjuk merre keressük! Nem tudod véletlenül?A megan nem indulás meg gyanús, hogy nyomás szabályzó vagy AC hiba lesz.
Ezek javítása mennyire lehet költséges mutatvány? Gondolom otthon nem nagyon kellene belekezdeni!?
Ha elvinném egy hibakód kiolvasásra szerinted kiadná, hogy melyik lenne a ludas?Köszönöm mindkettőtöknek!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
tresh
veterán
Kicsit off holnap valaki Hungaroring ?
-
rob210
Topikgazda
Az ablaktörlő az vagy a zselé hibája vagy a reléjé, de ha csak a szakaszos nem megy akkor inkább a relé hibája.
A clio klímás azt írtad tehát pollenszűrő kell!!!
Motortérben van a tűzfalnál.A megan nem indulás meg gyanús, hogy nyomás szabályzó vagy AC hiba lesz.
Renault power
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Van egy Clio II -es a családban (2001-es, D4FB712... motorkód, 1.2 benzin, klímás) és esedékes lenne a szűrők illetve az olaj cseréje!
ELF Evolution 900 SXR 5W40 -es olaj jó lenne bele? Vagy esetleg valami mást javasolnátok?
Légszűrő gondolom lényegében mindegy melyik gyártó...
Olajszűrőből Mann-t tervezek.
Viszont azt nem tudjuk, hogy van-e benne pollenszűrő? Tehát hol kellene ezt keresni?Illetőleg adott lenne egy Megane 2-es ph1. (2004, 1.4 16v)
Régebben írtam azzal kapcsolatban, hogy ha az üzem-meleg motort leállítom, és egy 20-30 perc elteltével beindítanám újra, akkor leesik a fordulat és néha le is áll! Viszont ha hideg a motor akkor nem csinálj ilyet!
Megemlítettem a szerelőnek mikor cserélték pár hónapja a vezérlést, és annyit mondott, hogy valószínűleg az FHP jeladót kell kipucolni és jó lesz! Ezt meg is csinálta mielőtt elhoztuk az autót, de sajnos továbbra is fennáll a probléma! Lenne ötletetek, hogy ha nem a jeladó, akkor mi okozhat még ilyen tüneteket, és merre érdemes elindulni a keresgélésnél? Ha diagra kötik az autót, akkor jelezni fogja a hibát (műszerfalon nincs hiba visszajelző üzenet)?
Más ugyan ennél az autónál: a szakaszos ablaktörlés funkció nem működik sajnos! Ha ebben az állásba helyezem a kapcsolót, akkor egyet töröl majd leáll és többször nem hajlandó még akkor sem ha esik az eső! Az intenzitást szabályzó gyűrűt hiába tekerem bármilyen állásba mindegyiknél ezt produkálja! Mi lehet a hiba okozója?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
eTrade
tag
Ezt nem fogod elhinni!
Ma melóból hazafelé vettem egy klímatisztítót, amolyan "légkondi tisztító bombát" (ilyet) és elvégeztem a tisztító procedúrát (klíma bekapcsol, belső levegőkeringetés beállít, szórófej lenyom, vár 10 percet, majd 15 perc szellőztetés).
A szellőztetés végén, kocsiba beszállva a kezemet rátettem a szellőzőrácsra és nagy meglepetésemre nem langyos, hanem teljesen hideg levegőt fújt a klíma! Ezt így most nem tudom mire vélni... lehet hogy már nem is ereszt sehol?Ha komolyabban eresztett volna valahol, akkor már régen üres lenne a rendszer, nem maradt volna benne cucc és ugye így a klíma sem kapcsolna már be.
Az is lehet hogy minimális volt az tömítetlenség és a legutóbbi feltöltésnél az "olaj adag" megtette jótékony hatását a tömítéseknél?
Minden esetre most nagyon boldog vagyok, de azért nem ártana egy gyors "diag" az öregednél, és ha szükséges, akkor egy utántöltés is.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na ez az ez most egy 1.6 16V clió II-es?
Mert a K4MA700 oké, de amit ő írt.
Olyan motorkódot én még nem láttam Clio II-ben.
Azaz ott valami nem oké.K7J az mi mert clio II-ben K9K700. van de az diesel.
Van E7J700 de az meg a régi 8V-s motorok eggyike azzal nem szerelték a clio II-est[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
kerregő hangot ad a levegő ventilátorom, mindegy hogy milyen erősségre állítom. Zúg-zörög-visít, megfájdul a fejünk 10 km alatt.
ventilátor csere!
- indexeléskor, a ködlámpa visszajelző is az index ütemében villog a műszerfalon, de volt már olyan, hogy a fékre lépéskor is felvillant. (nem minden alkalommal csinálja ezt, gondolom valahol kontakt hiba lehet??)
-kontakt hiba (hátsó lápáknál keresd a hiba forrását)
- dombnak felfele felvillan az izzításjelző lámpa, a teljesítményt jelentősen visszaveszi ilyenkor, vagy kirakom ilyenkor üresbe, 2-3 másodperc múlva vissza lehet rakni sebességbe, vagy elveszem a gázról a lábam, várok 2-3-4 másodprcet és megy tovább az autó.
EGR szelepet tisztítottam már, utána jobban húzott az autó, és sokkal kevesebb ilyen hibát tapasztaltam utána. A kocsiba csak a Shell-nél tankolok, és legtöbbször Nitró dízelt. (elektromos gázpedál, üzemanyagrendszer koszos, fúvókák szarok,turbó Hogyan lehet leszűkíteni a hibát?)- Diag kéne és megnézni milyen állapotba vannak a porlasztók,magasnyomású szivattyú.
- Nem megy a légkondim gázt töltöttek bele, de nem indult el a klímakompresszor, a szervízben kocogtaták a kompresszort, de nem segített. A kompresszor kap áramot. Nyomáskapcsoló, kompresszor, előtétellenállás lehet a hiba? Hogyan lehet leszűkíteni ezt a hibát?
- Ha bekapcsolod és hallasz egy kattanást akkor a kompresszor halt meg ha nem akkor a mágneskapcsoló a rossz. Már ha tényleg tettek bele megfelelő mennyiségű gázt.
Semmilyen visszajelzés nincs a műszerfalon hogy hiba lenne. Hova érdemes hibakód kiolvasásra elvinni az autót? Ilyenkor pontosan megmondják hogy mi a szar van a kocsival?
Van valami rönyó szaki xy Zoli majd a többiek megírják neked a motorikus bajjal őt keresném Pest megyei azt hiszem, klíma ügyben pedig klímásat aki érti is a dolgát ha pest jó adok elérhetőséget és ő megmondja tutira mi a gond.
-
pjtr
aktív tag
Sziasztok!
Lenne pár gondom a kocsimmal (Renault Scenic 1.9 dci 2001-es évjárat)
- kerregő hangot ad a levegő ventilátorom, mindegy hogy milyen erősségre állítom. Zúg-zörög-visít, megfájdul a fejünk 10 km alatt.
- indexeléskor, a ködlámpa visszajelző is az index ütemében villog a műszerfalon, de volt már olyan, hogy a fékre lépéskor is felvillant. (nem minden alkalommal csinálja ezt, gondolom valahol kontakt hiba lehet??)
- dombnak felfele felvillan az izzításjelző lámpa, a teljesítményt jelentősen visszaveszi ilyenkor, vagy kirakom ilyenkor üresbe, 2-3 másodperc múlva vissza lehet rakni sebességbe, vagy elveszem a gázról a lábam, várok 2-3-4 másodprcet és megy tovább az autó.
EGR szelepet tisztítottam már, utána jobban húzott az autó, és sokkal kevesebb ilyen hibát tapasztaltam utána. A kocsiba csak a Shell-nél tankolok, és legtöbbször Nitró dízelt. (elektromos gázpedál, üzemanyagrendszer koszos, fúvókák szarok,turbó Hogyan lehet leszűkíteni a hibát?)- Nem megy a légkondim gázt töltöttek bele, de nem indult el a klímakompresszor, a szervízben kocogtaták a kompresszort, de nem segített. A kompresszor kap áramot. Nyomáskapcsoló, kompresszor, előtétellenállás lehet a hiba? Hogyan lehet leszűkíteni ezt a hibát?
Semmilyen visszajelzés nincs a műszerfalon hogy hiba lenne. Hova érdemes hibakód kiolvasásra elvinni az autót? Ilyenkor pontosan megmondják hogy mi a szar van a kocsival?
Minden segítséget, jó tanácsot nagyon megköszönök!!
-
rob210
Topikgazda
Nem beszélsz hülyeséget és igen az a hiba.
Csak most már nem lehet majd takarítani, azaz csere.
Felső holtponti jeladónak hívják 2db 10 es csavar tartja a váltónál a lendkerékről veszi le a befecskendezési jelet.
Ha ez nem működik az injektorok nem fecskendeznek be üzemanyagot és valóban csak forgatni fogja a gépet az önindító, de nem fog elindulni.Javaslom a mielőbbi cserét, mert nagyobb távolságra otthonról elég bosszantó tud lenni ha nem tudsz hazamenni főleg egy ilyen hiba miatt.
Ha elkezd szarakodni egyik pillanatról a másikra teljesen meg tud halni.Motor típustól függően 3800.- tól 15.000.- ig terjed az ára.
Ha adsz motorkódot megírom melyik kell bele mennyi kb.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Telda
addikt
válasz rob210 #37713 üzenetére
Köszi a választ!
Lenne egy másik gond is.
Van hogy nem indul az autó, az önindító forgatja, de mintha nem lenne üzemanyag vagy gyújtás, aztán egyszer csak fogja magát és beindul, mintha mi sem történt volna.
Egyszer voltam vele ezzel a szerelőnél. Akkor valami érzékelő volt kontakthibás.
Lehet hülyeséget írok, de a lendkeréknél van valami érzékelő ami mutatja a motor állásást .
Na annak a csatlakozóját takarította meg és jó lett. Most megint előjött ez a probléma. -
-
Telda
addikt
Hali!
Az mitől lehet hogy ha rálépek a fékre, vagy tolatok kigyullad a műszerfal világítás?
Gondolom összefüggésben lehet a hátsó lámpák felgyulladásával.
Hozzá teszem még a helyzetjelző sincs felkapcsolva.
Ha rálépek a fékre felgyullad a műszerfal világítás, ha leveszem a lábam elalszik.
Ez valami anomália?
2000 évj. Clio -
kopogo
tag
értem köszönöm
még annyit érdemes egybe venni a szettet vagy külön külön mert most csak INA,SKF van szettben ahonnan be tudom szerezni.
Szettbe Jó az INA,illetve SKF? -
kopogo
tag
Sziasztok!
Clio 1.2 campus melyik vezérlőmű szettet ajánljátok márkában SKF,DAYCO, vagy mást??
2008.04 havi a kocsi gondolom már esedékes? KB.57.000KM van benne.
köszönöm a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Kuponkunyeráló
- Íme az új Android Auto!
- YouTube
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kína-exkluzív Arrow Lake-S processzorral gyarapodott az Intel portfóliója
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest