- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Fotók, videók mobillal
- eSIM, a kártyamentes szabadság
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- MIUI / HyperOS topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Az autóm bal első spirálrugója eltörött. Elvileg színkód alapján kellene az újakat beszereznem, ami esetemben zöld - zöld. Sajnos ezzel falba ütköztem, mert egyetlen webáruházban sem találok ilyet de még hasonlót sem. Hogyan lehet ezt egyértelműen beazonosítani?
Az autó adatai:
Renault Megane II PH1
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98Le
Motorkód: K4J730A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz lsebestyen #91604 üzenetére
Konkrétan a gumit nem vettük le, de mozgattuk és akkor nem csinálta. Az ajtó kárpitot vettük le, de ott sem látni semmi ilyet. Persze azért rá fogok nézni újra.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok.
Adott lenne egy Renault Megane 2/1. 2004 es évjárat, 1.4 16V.
Azt a jelenséget produkálja, hogy a jobbos ablakemelő motor random időközönként felfelé hajtja az ablakot. Csatlakozók jók, nincs oxidálódva és dörzsölés sem látszik a vezetékeken. A napokban kezde el... Találkozott már valaki ilyennel?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Lassan esedékes lenne a gyertya csere az autón!
Az alany: Renault Fluence 2011
Motor: 1.6 16V 81KW
Motor kód: K4M 838Milyen gyertyákat lenne ajánlott belerakni? Denso k20pru esetleg? Vagy az már nem ebbe a motorba való?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Vasárnap cseréljük az autóban a vízcsövet. A mostani az O gyűrűnél szivárog.
Érdemes a gyűrűs végére hőálló tömítő pasztát rakni?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Hol tudnék beszerezni O gyűrűt a víz pumpába menő fém cső végére? Gondolom elöregedett és szivárog a hűtő folyadék. Milyen O gyűrű ez, hogyan keressem?
[kép] [kép] [kép] (nem saját képek, de nálam is ez a helyzet)Az autó:
Renault Megane 2 PH1
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 Benzin 98le, K4J730A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz prandris #81388 üzenetére
Szuper, köszönöm az infót! Akkor rendelek ebből a típusból.
Már csak azt nem tudom, hogy 1-2-3 utas legyen? Van e értelme mondjuk több utas hangszórót venni (ebből a típusból is van többutas), komolyabb fejegység nélkül is?!
Nem nagyon értek ehhez csak láttam, hogy több féle van belőle, minimális árkülönbséggel. A gyári szintet mély hangzás terén hozza ez a hangszóró?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz prandris #81339 üzenetére
Szia!
Az én autómba (M2 ph1 2004 ferdehátú) hangszórót kellene cserélni az első ajtókban. Az elsődleges cél az lenne, hogy a hangszóró mögött lévő műanyag keretet, ne kelljen kivágni, faragni, stb! Az általad említett Pioneer TS-G1310F befér a gyári helyére mindenféle átalakítás nélkül?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Ma reggel vettem észre, hogy az anyósülés felől, a kormányműről lecsúszott a gumiharang egy pár mm-el... Ez valami porvédő lehet, vagy van más szerepe is? A gyors-kötöző rajta van, tehát ha jól gondolom meglazulhatott. Kibír így pár napot rövid távon, utána tudnám csak kicserélni rajta a gyors-kötözőt, és helyére rakni a gumi harangot.
Mellékelek egy képet miről lenne szó: [kép]Az autó:
Megane 2
2004
1.4 16V 98le---------------------------------------------------------------
(#78398) MC Pite
(#78397) rob210
(#78396) lsebestyen
Köszönöm a válaszokat olaj témában! Felhívtam a helyi olajcentrumot, viszont itt az 5w40-et ajánlották... Ragaszkodjak az 5w30-hoz? (nincs 100.000 km az autóban)[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Nemrég került hozzánk egy Renault Fluence, amiben olajat és szűrőket szeretnénk cserélni!
Adatai:
Évjárat: 2011
Motor: 1.6 16V (K4MV838)
Milyen olajat és szűrőket lenne érdemes belerakni?
Total olajválasztója 10W-40 -et és 5W-40 -et ír. (Én inkább utóbbi fele hajlok.)A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Ma megnéztünk több Renault Megane 3 -ast, és megtetszett... Viszont lenne ezzel kapcsolatban pár kérdésem:
1.2 Tce motor volt benne 116le. Mennyire megbízható ez a motor? Mikor elindítottuk kis ciripelést hallottunk a motortérből, mintha valamelyik szíj környékéről jött volna. Digitklíma, xenon, drl, elektromosan behajtható tükör, kulcs nélküli indítás, start -stop, sávtartó asszisztens, elöl hátul parkradar.Néztünk még sima 1.6 -ost többet is. De felszereltség alapján a fenti jobban tetszett. Viszont nem szeretnénk ráfaragni a turbós motorral. Megér a fenti némi felárat, vagy keressünk szívó benzinest megfelelőt?
Az 1.6 ból hármat néztünk ma (ezeket ugye kétféle motorral szerelték), az egyiknél zavaros volt a hűtő folyadék és mintha olaj is lett volna a tágulási tartály oldalán. A motorolajat meg hagyjuk is. Nem is néztük tovább...
Egy másik kereskedésben már találtunk jobb állapotút, de itt meg a motor teteje volt olajos.
A harmadiknál szép állapotban volt a motor, tiszta volt a hűtővíz, viszont a bal első lámpa teteje valamiért párásodott.
Mindhárom manuális klíma.Navigáció mindegyikben volt gyárilag, Tomtom.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Sajnos baleset következtében cserélni kellett az autón a bal oldali ajtókat! Másfél hónapon belül 2x tolattak bele szerencsétlenbe! Azóta elkészült az autó, viszont azt vettük észre, hogy nem úgy működik a központi zár mint eddig! Nyit - zár rendesen viszont az irányjelzők csak nyitásnál villannak egyet, de eddig zárásnál villant kétszer! Ami biztos, hogy a bal első ajtóból hiányzik a belső világítás kapcsoló (ami felkapcsolja a belső világítást ha nyitva az ajtó). Összefügghet a két dolog?
Az autó:
Renault Clio 2
2001, 1.2 16v 75leA4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Clio 2 be merre találom a benzin szűrőt?
Évjárat: 2001
1.2 16v 75le
Motorkód: D4FB712[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Pont a fészek miatt vagyok bizonytalan az állat fajtáját illetően! Én sem gondolnám, hogy száraz füvet hordana a nyest a motortérbe! De előtte pár hete már láttam tappancs nyomokat az autón. Amiről macskára vagy nyestre gondoltam. Viszont olyanról már hallottam, hogy a macska megellett a motortérben, de gondolom az sem fészkelné be magát oda! Egér meg nem valószínű, hogy tenyérnyi nagyságú fészket csinálna magának oda 6-8 óra alatt, mert kb ennyit állt kint az autó!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Képzeljétek, hogy jártam... Pár napja olajat cseréltem az autóban (Megane 2), erre tegnap este miután hazaértem, gondoltam bekukkantok a motortérbe. Szerencsére olajat nem láttam, viszont a váltó felett a hűtővíz csövének a közelében találtam egy fészket, mintha valamilyen állat megágyazott volna magának! Előtte este mentem vele, és gondolom tetszett a meleg motortér valaminek. Kiszedtem belőle a száraz fűvet, amenyire tudtam, és remélem nem jön vissza a dög! Megőrülök ha ne adj isten szétrág valamit! Az ásványvizes palack mennyire lehet megoldás az ilyen esetekre?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #61086 üzenetére
Pénteken délután nálam volt az ablakemelő szerkezet, de csak vasárnap értünk rá beszerelni! Az a része amire feltekeri a bowdent (dob) némileg mélyebb mint a gyári (jobban belelóg az ajtó keretbe), de szerencsére elfért és nem akadályozza az ablak szabad mozgását! Remélem nem lesz vele gond! Ha esetlegesen mégis, elraktuk a gyárit, ahhoz már csak felújító szett kell és vissza lehet szerelni! Köszönöm szépen a sok hasznos információt, és tanácsot!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #61086 üzenetére
Ezek a fehér üveg tartók amik mennek le fel a sínen az üveg alján hogyan jönnek le? Az üveg kibuktatásához gondolom a vezető gumikat az ablak keretből ki kell venni.
A kárpit leszedésén már túl vagyunk, szóval ha nálunk lesz az alkatrész (holnap veszem át) akkor már csak a régi szerkezetét kell kiszedni, az újat pedig belerakni. Ám köszönöm a tanácsot! Az kárpit alja a rakodózsebnél nagyon nehezen akart elválni az ajtótól, de lejött és szerencsére semmi sem sérült.Kicsit más téma: leszerelés után láttam, hogy a hangszóró ki van szakadva a szélén. Milyet lehet bele rakni ami pont bele illik? Pontos típus részlet esetleg? 13 cm azt tudom, de ahogy nézem pl a mágnes sem lehet nagyobb a hátulján.
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #61068 üzenetére
Vennék is, de sajnos nincs a közelemben bontó ahol ezt szemügyre tudnám venni! Csak úgy az országból nem akarok rendelni, mert ezt élőben kell látni... Sajnos kénytelen leszek beérni valamilyen utángyártottal. Szétszedtük, itt a kenéssel nem is volt gond, nem volt kiszáradva. Viszont a bowden végén lévő vezető műanyagnak letört a szára, és azt benyomta a rugó a házba ahová feltekeri a bowdent, majd megszorult az egész...
(#61067) Robi81: Köszi a megerősítést!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Sajnos engem is utolért az ablakemelő szerkezet meghibásodása.
Veszek egy másik ablakemelő szerkezetet, viszont kicsit elbizonytalandotam...
Némelyikhez oda van írva, hogy komfort funkcióval! Ez mit takarhat? Jól gondolom, hogy az autó lezárásakor ha kétszer egymás után nyomom meg a kártya gombját, akkor felhúzza az ablakot, illetve ha az ajtón lévő kapcsolóval szakaszosan, illetve egyik végállásból akár a másik végállásba viszi... Motor és vezérlő elektronika nélkül venném, tehát csak magát a szerkezetet! Jelenleg ilyen ablakemelő motor van az autómban vezérlő elektronikával. Ha megveszem a csupasz szerkezetet amit beépítünk, akkor ugyan így fog működni mint most?
Milyet lenne érdemes venni?Az autó:
Renault Megane II PH.1 "kacsaseggű"
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98Le
Ajtók száma: 5A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #60789 üzenetére
Igen, az is ki lett takarítva, és a pollenszűrő alatt is!
Ma újra átfujattuk kompresszorral... szépen ki is jön a kondenzvíz az autó alatt! Megnéztem és a kesztyűtartó hűtő cső, illetve ami keresztbe megy alatta, ez fújja lábra a levegőt ezek párásodnak!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz Kornelius07 #60781 üzenetére
igen levettük teljesen a szélvédő alatti fekete műanyag borítást is! Nem sok levél volt benne, de ami volt azt kiszedtük, illetve az esővíz elvezető tálca alján lévő két műanyag csövet is kitakarítottuk...
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz Kornelius07 #60777 üzenetére
Ki lett takarítva ott is. Dugulás nem volt. Tegnap mikor használtam a klímát eső sem volt, szóval ez nem az eső víz elvezető lesz.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Sajnos engem is utol ért ez a "beázásos" klíma (manuális) betegség az autómnál, ami egy Megane 2 ph1 2004 1.4 16V. Azt vettem észre, hogy az anyós ülésnél a gumi szőnyeg egy kicsit vizes.... Gondoltam semmi baj, ki lesz pucolva a gumi cső amin keresztül távozik a kondenzvíz. Ezt megcsináltuk, viszont ma ismét volt pár csepp víz a kárpiton! A víz kifolyik alul, dugulás nincs! Levettem a műszerfal oldalsó burkolatát, és azzal szembesültem, hogy a klímahűtőnek a háza, a kesztyűtartóba menő cső, és a pollenszűrő körül jelentkezik a pára, és az csepeg le! Tapasztaltatok már ilyet? Lehet kezdeni vele valamit? Általában akkor jelentkezik ha hosszabb úton megy a klíma.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Erre valaki tud nekem hasznosat mondani? Találkoztatok hasonlóval?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a pollenszűrő mellett ez a fehér műanyag milyen szerepet tölt be? Annyit tudok, hogy a takaró műanyag, ebbe kapaszkodik bele, de ezen kívül? Az autómban a képen látható módon helyezkedik el jelenleg, de ahogy nézem ezt már valaki babrálta és rosszul rakta vissza...
kép1
kép2
kép3Más: tegnap lemostam az autót magasnyomású mosóval, és észre vettem, hogy pollenszűrő alatt a szőnyeg kárpiton volt pár vízcsepp, ahogy néztem minimális, csak úgy vettem észre, hogy megcsillant a naptól! A szélvédő előtt lévő külső szellőzőből (innen szívja be a ventilátor a külső levegőt) lemehetett pár csepp víz ide? Hozzáteszem még hazaértem ment a klíma, de annak a vize ott távozott ahol kell, mert láttam az autó alatt a tócsát, és a padlóba rejtett tárolók is szárazak... Az esővíz elvezető pedig ki lett takarítva, szóval az sem lehet eldugulva!
Az autó egyébként egy Megane 2 ph/1 2004 1.4 16V
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #58758 üzenetére
Köszönöm az iránymutatást (ez is megvan)!
Idő közben sikerült kiszedni az óracsoportot (le kellett venni hozzá a komplett műszerfal felső elemét), és kontakt sprével kipucoltuk a csatlakozókat, egyenlőre jól működik! Aztán ha mégsem akkor a sebesség érzékelőt kell megkeresnünk a váltón van, ha jól tudom!?[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Renault Clio 2 2001 (1.2 16V) műszerfalából mennyire bonyolult kivenni a kilométer óra csoportot? Sajnos egyik napról a másikra nem mutatja a sebességet, és a fordulatszámot, illetőleg a napi és az összkilométer számláló sem működik! Egy-két napja magától megjavult, de azóta megint előjött a probléma!
Motortérben a sebesség jeladót merre találom?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #56776 üzenetére
Ebben a clióban már 2 lambda-szonda van? Első körben ezeket kellene valahogy kiszűrni, és végső esetben pedig a katalizátort! Van erre valami módszer? Amennyiben kettő lambda-szonda van, így valószínűleg a hátsóval lehet gond, mert ha jól tudom akkor az első jobban befolyásolná a motor működését! Erőtlen lenne stb... nálunk ilyen probléma nem jelentkezett.
speedydb23: Köszi, közben én is keresgéltem, nekem is ezeket adta ki google.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Elkezdett világítani a check engine lámpa az autóban. Megnéztük egy androidos hibakód kiolvasóval, P0420
hibát jelez. Az autó viselkedésén, hangján nincs változás, megy ahogy kell! Van ötletetek, hogy mitől lehet ez?
Ha a hibakód törölve lesz, akkor nem villan ki egyből, hanem 50-80 km megtétele után.Renault Clio 1.2 benzin
Évjárat: 2001
Motorkód: D4FB712A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz FRENK1988 #54820 üzenetére
Nálam is csak hidegebb időben jön elő a hang, mikor kb. 8 fok alá esik a hőmérséklet. Nyáron egy hangja sincs. Viszont nem minden indításnál, csak reggel ha hidegen indítom. Utána egész nap csendben van. Egyenlőre csak indításnál figyeltem meg, de meghallgatom menet közben is váltások között. Ha a kinyomócsapágy lenne a ludas, akkor az nyáron is hallható lenne jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #54808 üzenetére
már csak arra kellene rájönni, hogy melyiktől jön a hang! Esetemben a kivett feszítőt/ket és a szíjat visszaadták, majd gyárit renaultot rakattam bele a márkaszervízben. Szóval maradt a szabadonfutó, és a főtengelyszíjtárcsa. Megpróbálom majd elindíttatom valakivel hidegen, és hátha sikerül meghallani honnan jön a hang...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz Nordik #54805 üzenetére
Ez nálam is így van (Megane 2) direkt kicseréltettem az ékszíjat és a feszítőket, de sajnos hidegben azóta is hallom ezt a hangot! Én még a generátor szabadonfutóra tippelnék, pont ma kezdtem utána nézni, hogy mennyire bonyolult a cseréje mert ha ez megoldja akkor beruházok egybe...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz xuldar #53240 üzenetére
ezzel mind tisztában vagyok, csak az a bosszantó az egészben és ezen volt a hangsúly is, hogy ha okozol kárt ha nem, akkor is többet fizetsz, hiába lett jobb a bonus/malus besorolásod!
A vadkárról meg csak annyit, hogy ennyi erőből a vadász társaságokkal is lehetne ilyen biztosítást köttetni, hogy oda vissza működjön a dolog... (nem akarok erről vitát, ez a személyes véleményem)
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #53232 üzenetére
Ugyan így jártam én is, és valószínűsítem sokan mások is...
Kabaré ami a díjtételeket illeti! Arról már nem is beszélek, hogy ha fizetni kell akkor meg nem akarnak! Addig vagy kedves ügyfél ameddig tolod a lóvét aztán ha gond van meg úgy néznek az emberre mint a véres késre! És akkor még a vadkárokra meg sok egyébre nem is fizet!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #52923 üzenetére
Szuper, köszönöm mindenkinek!
Arról viszont nem találok infót (még a könyvében sem), hogy mennyi km után kell ezt cserélni?
Valahol azt olvastam, hogy 2003 után gyártottakban már nem kell váltóban olajat cserélni, de ez felől vannak kétségeim... Mi a véleményetek erről?
Leeresztő (ezt nyilván a váltó alján) illetve feltöltő nyílást merre keressem?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Gyanús, hogy tolatólámpa kapcsolót kell cserélnem az autóba (tolatólámpák nem világítanak), és gondoltam ha már amúgy is elfolyik valamennyi váltó-olaj egyúttal le is cserélném...
Melyik olaj kell a váltóba? 2,8L a töltőmennyiség? Milyen időközönként / km-után kell cserélni?
ELF TRANSELF NFJ 75W80
ELF TRANSELF NFP 75W80Ha nem tévedek az NFJ változat kell az enyémbe, de azért egy hozzáértőbb személy is erősítse meg legyen olyan kedves! Mi a különbség amúgy a kettő között?
A helyi Bárdiban arany áron mérik. NFP 5890, NFJ 4790 forint Árukeresőn azért vannak jóval kedvezőbb áron is, szóval valószínűleg rendelnem kell.Autó: Renault megane 2 PH1
Motor: 1.4 16v 98Le Benzin, manuális váltóval
Évjárat 2004A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz CriticalHit #52044 üzenetére
Múlt hónapban cseréltem akkumulátort, az előző megadta magát! Nálam minden fogyasztó működött, viszont a motort nem volt képes beindítani! Indításra csak kattogás volt... Bebikáztuk, és a legközelebbi helyen vettem egy másik akkumulátort!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Üdv!
Nem tudjátok véletlenül, hogy a külső tükör burkolatát, hogyan lehet levenni sérülés mentesen (Megane 2)?
Kerestem róla leírást, videót, képet, hogy legalább a rögzítőfüleket lássam, de nem igazán találtam használhatót, eltörni pedig nem szeretném...A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #51061 üzenetére
Igazából más gondom nincs vele szerencsére! Ha meglenne a fül hiányzó darabja akkor nem is kérdés, hogy ragasztanám! A műanyagos tudni fogja merre kell állnia, dőlnie stb... a fülnek ? Mindegy egy kört futok nála hátha! Mindenesetre hálás köszönet a tanácsokért!
(#51058) mycso: Köszönöm!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #51050 üzenetére
Volt egy kis időm, és levettem a türköt, hátha valóban csak a fül nincs a helyén... Sajnálattal tapasztaltam, hogy valóban nincs a helyén, magyarán vagy lefaragták vagy letört! Ezt már valaki barkácsolta, kisebb nagyobb sikerrel!
Két fül kapna bele az ajtóba, plussz a csavar ami tartja! Ehelyett mondhatni csak a csavar ami tartja, mert a másik fül így nem kap bele az ajtóba.Rendesen a helyére raktam a tükröt, már csak a másik fülnek kellett volna a helyére pattani ami ugye az első képen is látható, hiányzik! A tükör egyik felét, amelyiken ép a fül, rendesen a helyére raktam akkor az ablak felőli része áll ki. kép
Magyarán mondva akár hogyan próbáltam megigazítani, visszatért az eredeti probléma! képVéleményem szerint ez a tükör vagy egy rossz minőségű utángyártott darab, vagy nem erre a modellre való!?
Megane 2 PH1 és PH2 között van / lehet eltérés külső tükör téren?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #51048 üzenetére
Kompletten cserélném, mert nem jól illeszkedik a bekarikázott résznél (remélem kivehető a képen)!
Nem tudom, hogy lehet-e ezen még állítani. Behajtani nem is nagyon tudom, mert félek elpattanna a fekete műanyag... jön az is kifele ha hajtanám be a tükröt, mintha megfeszülne! Esetleg azt e fekete műanyagot amin van a tükör azt lehet cserélni vagy csak kompletten tükörrel együtt? Amúgy a tükörlap hátulján lennének a fűtőszálak? (közben rákerestem és látom, hogy kábelek csatlakoznak a tükörlapra, ami a fűtőszálakat táplálja)Az a baj, hogy elég messze lakik tőlem az illető aki árulja, és postával vettem volna! Ő szabadulni akar tőle mert már nincs meg a kocsija, ráadásul ő is kéz alól vette de már nem került beépítésre! Szóval lutri... Akkor várok még, hátha találok közelebbit!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Üdv!
Hogyan tudom megállapítani egy külső tükörről, hogy fűthető-e? Bontottat vennék 2es Meganra! Ha elektromos akkor egyben fűthető is? Vagy attól hogy elektromos még nem biztos, hogy fűthető?
Sajnos az előző tulaj cserélte a balos tükröt, és valami utángyártottat rakott rá, aminek a külső fekete burkolata ami az ajtóra illeszkedne nem fekszik fel rendesen.A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Megane 2 ph1, és ph2 között külső visszapillantó tükörben van valami különbség formailag vagy felfogatásra? Úgy értem, hogy a ph2-es felszerelhető ph1-esre?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Üdv!
Cseréltetett már valaki közületek 2-es Meganon (2004) eső szenzort? Mennyibe fájhat az alkatrész?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Van egy Megane 2 ph1-em (2004-es), eső és fényérzékelős!
Már úgy kerül hozzám az autó, hogy az eső érzékelője nem működik! Hiába kapcsolom a kart abba az állásba, és állítom a törlés érzékenységét, egyet töröl és utána már nem!
Eddig nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, most viszont szeretném orvosolni a hibát! Pár hónapja volt az autó szervizbe, és ha már diagra kellett kötni szóltam, hogy nézzenek rá erre is! Diag
Annyit mondtak, hogy valószínűleg ki kell cserélni az érzékelőt! Olyan 15 körül lenne munkadíjjal! Szerintetek ez mennyire reális? 8 körül van maga a szenzor + a zselé + munkadíj! Házilag mennyire lehet bonyolult a csere? Ha esetleg valaki vett már ilyen szenzort akkor azt nem zselével adják?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz ThodEE #47450 üzenetére
Szia!
Nekem év elején cserélték, feszítőkkel! Pont amiatt cseréltettem mert hidegben volt némi hangja! 30 környékén csinálták szalonba (gyári szettet kértem)... Mikor kicserélték már jobb idők voltak, és nem is volt hangja! Erre mióta bejöttek a hidegek azóta ha hidegen indítok ismét hallani ezt a hangot sajnos! Szóval nem igazán értem!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz golyós #46854 üzenetére
Gyanítom, hogy amit linkeltél az nem megoldás a problémádra, más-más autó típus! Nekem márkaszervizben csinálták diagnosztikával (Megane 2 ph1)! Egyszóval én nem erőltetném otthon a dolgot, inkább hozzáértő szerelőre bíznám akinek megvannak a szükséges eszközei és tapasztalatai (utóbbiból sajnos kevesebb van)! Illetve azt sem ártana visszaállítani a helyes pozícióba amit az előző szerelő elállított!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
Tosee
őstag
válasz speedydb23 #45624 üzenetére
Nem olyan régen nekünk is produkált ilyet a Clio! Mint kiderült a kulccsal volt a probléma! Az immobiliser chip megadta magát, és emiatt az indításgátló nem engedte indulni az autót! Pótkulccsal gond nélkül működött! Bevittük egy kulcsmásolóhoz aki foglalkozik autó kulcsokkal is, és ő kb 10-perc alatt megcsinálta (kb. 8000ft körül fizettünk, de még így is olcsóbb mint az új kulcs)! Azóta semmi gond lekopogom!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #44500 üzenetére
Mi is itthon cseréltük a tömítőgyűrűket! Megrendeltem a szalonba, aztán a garázsban házilag megoldottuk! Kicsit tartottunk tőle, hogy újra diagra kell rakni a csere után, de szerencsére nem! Viszont már akkor tudtuk, hogy azokkal volt a baj mikor raktuk össze! Visszaraktuk a pillangószelepet az új tömítésekkel már összeillesztésnél érezhető volt a különbség, kellett egy határozottabb nyomás, hogy visszamenjen a helyére a régiekkel meg minden ellenállás nélkül belement a szívósorba, szinte lötyögött benne! Szóval ennyit a szervízvezetőről, mert állítólag ő csinálta az autómat! Azóta vannak fenntartásaim a márkaszervizzel kapcsolatban! Visszavittem megmutattam neki a videót, elvitték a kocsit próbakörre diagra kötve, majd közölték, hogy minden szuper (náluk nem csinált ilyet és nem tapasztalható a hiba)! Mondom én meg unalmamba vagyok itt, mert pillangószelep tisztítás óta ez van! Erre azt mondja, hogy ne vegyem ki sebességből és akkor nem csinálja, fogadjam el, hogy 12 éves autó és ilyen! Azt köszi... itt ballagtam ki, hogy ennyit a márkaszervizről
Így van ahogy mondod! Lényeg, hogy megoldódott a probléma, öröm bódottá
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #44491 üzenetére
Igazad lett! Köszi megegyszer! Azokat már nem nagyon lehetett tömítésnek nevezni! Az idő megette... Nem tömített mondhatni semmit! Nagyon örültünk, hogy meglett a hiva forrása, és egyben bosszantott is, hogy egy márkaszerviz nem fordított kellő figyelmet a tömítésekre pedig javasolt minden tisztítás után cserélni! Ez már nem nagy tétel árban!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz c_chris #44495 üzenetére
Mielőtt tömítéseket cseréltünk előtte kitisztították a márkaszervizben és újraprogramozták (csak ott azt mondták, hogy semmi baj a tömítésekkel, pedig kértem a cserét)! Mielőtt szétszedtük levettük az akksiról a sarukat, de nem kellett újra tanítani! Beraktuk az új tömítéseket és olyan lett az alapjárat amilyennek lennie kell!
Először nálam is alacsony volt az alapjárat! Mikor közép-melegre hült, és indítottam volt úgy annyira leesett, hogy lefulladt! Ez a nagy ingadozás amit a videón láttál, ez folytószelep tisztítás+tanítás után volt!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz c_chris #44457 üzenetére
Szia!
Nem olyan régen én is hasonló cipőben jártam...
Itt vannak az előzmények, ha gondolod olvasd el, az egyiknél videót is töltöttem fel, az alapjárat problémáról!
#41729
#42895De lényeg a lényeg, hogy tömítés probléma lesz! Nálam konkrétan folytószelep tisztítás után jelentkezett! És mint kiderült a folytószelep tömítésekkel volt a gond! De ha már nekiálltunk kicseréltük a komplett szívósorét!
Szívósor tomítések (kép alján 5 gumigyűrű) A tojás alakút csak márkaszervizben tudtam beszerezni!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz diablo1984 #44161 üzenetére
Igen jó helyen van a rugó tehát nagyon nem lehet mozgatni! A tányéron van egy kis perem a rugó végének és az ott is van benne!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Adott lenne egy Magane 2 ph1 2004...
Kicseréltettem a két hátsó rugót, mert a balos eltört! Azóta nem utaztunk többen az autóban 2 főnél, viszont tegnap beültünk 5-en és jött valami hang a bal hátsó futóműtől, de csak akkor ha rugózott az autó! Ma kivettük a kereket, hogy jobban szemügyre vegyük és látni, hogy a rugó közepébe belógó műanyag mintha kicsit hozzáért volna a rugóhoz! Visszakerestem és (#28835) Sgt. Chris fórumtársnak volt ilyen problémája (képet is töltött fel), csak nem találtam rá választ! A rugó a helyén van, mégis a közepén lévő színes műanyag valahogy másképpen áll, az autó jobb oldalán lévőhöz viszonyítva! Mintha ez érne hozzá a rugóhoz ha többen ülnek hátul! Volt még valakinek hasonló problémája? Lehet valamit kezdeni vele?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Van egy Renault Clio 2 2001 55KW 75 LE 1.2 16V a családban.
Olyan probléma van vele, hogy a fordulatszám mérő alapjáraton és fordulaton is minimálisan mozog! Sík terepen 4. sebességi fokozatban észreveszem, hogy húz és kicsit megtorpan minimálisan! Pillangószelep tisztítás + tömítések cserélve! Illetve a szívósor tömítések is cserélve lettek! Ilyenkor kell diaggal alapjárat állítást csinálni? Okozgatja ez a leírtakat? Esetleg más ötlet amit ellenőrizni kéne? Előre is köszönöm!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42899 üzenetére
Igen... Kb ezen a véleményén vagyok én is! Ha a diag nem mutat semmit akkor nincs baja az autónak szerintük! Vagy annyival megoldják, hogy ez ilyen... Már 12 evés cseréljem le! Bezzeg mikor a számlázásra kerül a sor nem szégyenlősek! Arany áron dolgoznak! Kabaré...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42807 üzenetére
Megvettük a tömítéseket (szívósor, pillangószelep) és kicseréltük itthon az összeset! Öröm bódottá minden a legnagyobb rendben!
Nem is értem a márkaszervizben miért nem cserélték ki a pillangószelep tömítéseket, mikor kitisztították pár hete (azt mondták, hogy azok jók )! Annyira rossz állapotban voltak, hogy minden erőfeszítés nélkül bementek a helyükre! Ezek az újak már illeszkednek rendesen! A magas alapjárat, és az ingadozás probléma is megszűnt! Olyan amilyen a nagykönyvben le van írva! Alapjáratot nem kellett újra pozicionálni, mert azt alaphelyzetbe állították mikor kipucolták! De egy szónak is száz a vége, köszönöm szépen mindenkinek a segítséget és a tanácsokat!Ha esetleg valakinek szüksége lenne rá, leírom a gyári cikkszámokat:
- Szívósor légbeömlő tömítés (4db): 8200052312
- Kartergáz visszavezető tömítés (1 db): 8200052311
- Pillangószelep tömítés (2db): 8200068566 + 8200068583.Az autó pedig:
Renault Megane 2 ph1.
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98LeA4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42807 üzenetére
Függetelenül attól, hogy nincs betanítva, mert mikor be vol akkor is azt vettem észre, hogy álló helyzetben jó az alapjárat, ha nyomkodom a gázt akkor is visszamegy 750re! De ha menet közben váltok pl akkor már ingadozik...
Pecc: újra lesz mindenképpen, köszi
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42805 üzenetére
Nem lett újra tanítva, mert itthon csináltuk, és a szerviz zárva (egyébként nem volt benne kosz)...
Kb. egy hónapja a szervizben kitakarítás után újra tanították, és azóta van ez az ingadozás, amit még videón is megosztottam itt!
Valahol azt olvastuk, hogy ha levesszük az akksi saruit akkor nem kell újra tanítani a pillangószelepet tisztítás után! Ezt a részét ezzel meg is cáfoltuk, újra kell sajnos...
Viszont a szervizben hiába tanították újra, azóta ingadozik menet közben sebesség váltásnál! Ha álló helyzetben van az autó akkor jó!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz diablo1984 #42802 üzenetére
A kormányt nem próbáltuk, de a klímát, és a ventilátort bekapcsoltuk! Nem változott az alapjárat...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Üdv!
Adott lenne ez a probléma továbbra is!
Azóta kicseréltük itthon a szívósor tömítést, pillangó szelep újra ki lett tisztítva, nem szív falsot sehol, fhp jeladó megpucolva! Kivettük a gázpedált is, de sajnos az elektronikának a dobozába már nem tudtunk belenézni, mert nem lehet szétszedni!
Összeraktuk de a probléma továbbra is fenn áll! Ha áll az autó jó az alapjárat, viszont ha menet közben lámpa, körforgalom, kanyar, vagy egyéb ami miatt vissza kell váltanom, akkor ingadozik a fordulatszám 1200-2100 között még vissza nem rakom sebességbe! Visszamegy 1000-1200 környékére, majd egyből visszaugrik 2000-2100-ra! Hidegen az alapjárat is olyan 1300-1500 körül van, és mintha picit ingadozna is a mutató de ez minimális! Sőt volt olyan is, hogy beraktam kettesbe gurultam anélkül, hogy nyomtam volna a gázt és gyorsult az autó (emelte a fordulatszámot egészen 1500-ig)! Ezt azóta csinálja mióta a győri renault márkaszervizben kitisztították és újraprogramozták az alapjáratot!Lenne egyéb ötletetek, hogy mivel próbálkozzunk?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42425 üzenetére
Ez egy Megane 2 Berline ph1 2004-es
Motor: 1.4 16v 98Le
Van egy javítási kézikönyvem amit netről töltöttem le Megane 2-höz! Viszont sebesség-jeladót nem találtam benne! Ha csak nem más néven említi a kézikönyv...
Mindenesetre a gázpedál és a tömítések ellenőrzésével már el tudunk indulni, aztán majd meglátjuk! Köszi[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Persze munkalapot kaptam! Aminek a vége annyi, hogy a jelenséget az adott időben nem tapasztalták, a hiba újra előfordulásakor további hibafeltárás szükséges! Pont ez az, hogy a szervízvezetővel beszéltem mikor másodszor felvették a munkalapot! Még a videót is megnézte, erre csípőből az volt a reakciója, hogy minek veszem ki üresbe? Mondtam neki, hogy teljesen mindegy, hogy kiveszem sebességből vagy nem, ha benyomom a kuplungot már csinálja is! Sebességben mégsem fékezhetem állóra az autót! Sajnos az ajánlott szerviz nagyon távol van tőlem, Győr mellett lakom... Mindenesetre köszönöm!
(#42402) Cane
Ha csak berakom a kártyát a slot-ba nem éled fel a műszerfal! Ha nyomva tartom kb 10 másodpercig akkor kigyulladnak a visszajelző lámpák... szerintem erre gondolhattál?! Másként nem tudom, hogy tudom ráadni a gyújtást, de ezt megcsináltam... meglátjuk! Mindenesetre köszi a tippet!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Igen, mondtam a győri márkaszervizbe, hogy feltétlen nézzék meg a tömítést mikor másodszor visszavittem! Befújták valamivel és azt mondták, hogy jó nem szív falsot! Állításuk szerint a pillangószelep is jól működik! Még a pillangószelepház tömítést is kérdeztem, hogy nincs e véletlen elöregedve de azt mondták nincs baja...
Szóval nem értem! Az egészben csak az a bosszantó, hogy hiába viszem vissza hozzájuk újra, megint ki fogják számlázni a horror munkadíjat!(#42396) diablo1984
Értem én, csak nem tudom, hogy adok gyújtást ha kártyás az autó!(#42400) kalmanchris
Apuval itthon megnézzük a tömítéseket ezzel a spray-s módszerrel, mert már nagyon idegesít![ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz kalmanchris #42394 üzenetére
Pillangószelep feltanítás megtörtént?
Igen, megtörtént!Nálam másik franciánál gyújtáson padlógáz 10 másodpercig vagy egyesek szerint gyújtás fél percig és hallani ahogy az elektronika betanulja a szelepmozgató motor segítségével a végpontokat.
Ez egy tipp, próbát megér.
Erről még nem hallottam... a padlógázt 10 másodpercig kicsit drasztikusnak tartom, pláne a nap első indításakor hideg motorral! Persze nem így írtad, de általában naponta első indítás után csinálja függetlenül attól, hogy hideg vagy már pár km után bemelegedett a motor! Ha leállítom a motort és elindítom újra utána jó az eddig tapasztaltak szerint!
Gyújtást fél percig, nem tudom hogyan lehetne kivitelezni, mivel kártyás az autó! Ha kuplungot nyomok és startot, egyből indul...Amit még megfigyeltem, hogy szerviz előtt ha hideg motorral indítottam 1100 körül volt a fordulat alapjáraton, és kb 10 másodperc után visszament 900 - 1000 környékére! Mióta kipucolták a torkot és újratanították azóta 1100 körül marad! Lámpánál ha lassítok meleg motornál 1100 körül van a fordulat, mikor megáll az autó, pár másodperc után lemegy 750-800 -as fordulatra! Azt mondták a márkaszervizben, hogy ez normális!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Pár hete ezzel a problémával fordultam hozzátok!
A márkaszervizben a probléma első felét pillangószelepház tisztítással és újraprogramozással megoldották, nem esik vissza a fordulat ha melegen indítok! Viszont a videón látható jelenség továbbra is fenn áll! Tehát ha üresben gurul az autó körforgalom vagy lámpa fele ingadozik a fordulatszám! Visszavittem természetesen nem produkálta a hibát, mikor elvitték diaggal próbakörre! Ellenőriztettem a pillangószelepház tömítéseit azt mondták azok jók, diagnosztika 0 hiba! Gondoltam járok vele így egy kicsit hátha beáll magától... hát nem!
Apuval itthon agyaltunk, hogy mivel lehetne még próbálkozni, és eszünkbe jutott az alapjárati motor és a gázpedál! Ennek utánaolvastam és kiderült, hogy nincs benne alapjárati motor, számítógép vezérli így ez kizárva! Szóval a másik ami még beugrott az a gázpedál (elektronikus). Illetve a szervizkönyv azt írja ("A gázpedál helyzetérzékelőjének hibája alapjáraton való működést vagy módosított működést eredményez").
Véleményetek, vagy egyéb ötletetek? Már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mit nézzünk még meg!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41886 üzenetére
Ma hazafele jövet Győrből, kivettem üresbe körforgalomnál és olyan 80-90 es tempónál 1300 környékén megállt a fordulat majd mikor lassítottam visszament 1000 környékére! Valamelyest jobb lett, de nem akarom elkiabálni! Remélem lassacskán beáll magától!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41770 üzenetére
Nos megvolt az átvizsgálás renaultéknál! Elvitték egy próbakörre, és közben diagra kötötték! Visszajöttek majd mondták, hogy náluk nem produkálta a hibát, semmi rendelleneset nem tapasztaltak és még csak hibakód sincs! Megkérdeztem a pillangószelep tömítést is, befújták valamivel és arra jutottunk, hogy a tömítések is jók! Szóval ezeken kívül nem tudtak mit kezdeni az autóval! Viszont hazafele nem csinálta... Kíváncsi leszek ha legközelebb megyek vele!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41770 üzenetére
Azért rákérdezek, de én is úgy gondolom, hogy a válasza az lesz, hogy vagy nem emlékszik vagy le sem szedte!
Én sem szeretnék vakon nekiugrani a témának pont én is attól tartok, hogy utána kiderül mégsem ez okozza a gondot és ott porosodik a garázsba! Mielőtt bármit is cseréltetek a renault márkaszervizbe előtte diagra köttetem az autót!Mindenesetre köszönöm szépen a tanácsokat és a segítséget! Majd jelentkezem ha kiderült valami!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41761 üzenetére
Hétfőn viszem vissza, rákérdezek a szerelőnél, hogy milyen állapotban voltak a tömítések mikor szétszedte kitakarítani a pillangószelepet! Egy közössegi oldalon is rákérdeztem a renaultos csoportba, hogy van-e valakinek hasonló tapasztalata, és kapásból a MAP, MAF szenzort, illetve a lambda szondát! De ha nem feltétlen muszály nem cseréltetném pláne ha nem is azzal van a gond! Kíváncsi leszek mit mond...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Ez esetben valóban nem párszázas tétel, de már másodszor viszem vissza szóval ha a munkadíjat nézem akkor már elsőre is lecserélhette volna! Akkor az enyémbe is ennyi lenne kb (M II ph1) vagy valamivel drágább, de legalább megoldaná a problémát ha valóban ez a baja...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41740 üzenetére
Tiszta sor... ez nekem is eszembe jutott! Csak gondoltam ezt nem is kell említenem a szervízvezetőnek ha látja, hogy a tömítőgyűrű rossz állapotban van! Ha már arany áron dolgoznak az a pár száz forintos tömítés nem oszt nem szoroz...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Az lesz... kíváncsi leszek mit mondanak! Ha már beviszem szóltam nekik, hogy cseréljék le a hosszbordás szíjat és a feszítőt is! Nem tudom mikor lett cserélve, de hidegben első indításnál van némi hangja! Utána egész nap semmi.
Bár mikor beszéltem a szerelővel az volt az első kérdése, hogy minek veszem ki üresbe? Mondtam neki, hogy azért mert ha körforgalom jön, vagy egyéb kereszteződés ki szoktam venni sebességből, hogy csak guruljon az autó (persze csak akkor ha az útviszonyok engedik)! Ezt is akkor vettem észre... de azzal nincs megoldva a probléma ha sebességben hagyom, mert szerintem ez így nem normális! Be kellene állnia kb. 900-1100 rpm közé! Előtti is hasonló volt a gondom, csak akkor 1500 környékére állt be... ezt magasnak tartottam és ezt is jeleztem nekik mielőtt nekiálltak![ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Üdv!
Adott egy Renault Megane 2 Berline
Motor: 1.4 16V 98Le
Évjárat: 2004Bevittem a Renault márkaszervizbe, azzal a problémával, hogy ha üzem-meleg vagy kicsit hidegebb a motor, akkor ha elindítom az autót visszaesik 500 környékére a fordulat, és néha le is áll! Előtte megtisztítottuk az FHP jeladót, hátha megoldja, de sajnos nem!
A szervizbe pillangószelep tisztítást, és újraprogramozást csináltak! Ezt a problémát meg is oldották vele!
Csak sajnos azóta menet közben ha gurul az autó, és kiveszem sebességből ingadozik a fordulatszám! Hol felpörög a motor 2000rpm környékére hol visszaesik 1000rpm-re!
Sikerült levideóznom a problémát, hátha van tippetek mi okozhat ilyet (videó)?Ezt általában naponta az első indításnál figyeltem meg... ha utána leállítom és elindítom újra, akkor nem jelentkezik! Hétfőn viszem vissza renault-ékhoz aztán megnézik újra, csak gondoltam hátha járt már így valamelyikőtök!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik
- Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Gyúrósok ide!
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- További aktív témák...
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával