- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Mobil flották
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ati007
őstag
Megane 3 Grandtour Limited vásárlását tervezem de dilemmázok hogy 1.5dci (110lovas) vagy a benzines 1.6 16v legyen.
kb 10-15ezret megyek egy évben. Nézegettem az extrákat és az R-link tetszik de nem vagyok benne biztos hogy megéri a 200ezres felárat? Van itt valakinek ?
Flotta kedvezményt el lehet érni magánszemélyként ? -
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #37089 üzenetére
Ezzel van 2 problémám:
1, amikor ez régebben szóbajött, akkor megnéztem, én semmilyen gombot nem találok sehol
2, ha esetleg lenne is ilyen gombunk, attól még az immo visszajelzőjének villognia kellene nem?
Mert most semmit nem csinál, ha kiveszem a kulcsot ha bedugom, nem villan fel soha és nem is villog.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nrbx
tag
Hello, Megane 3 tulajokat kerdeznem: a kartya behelyeze utan kivilagitanak a muszerfalon a visszajelzok, ezeknek egyszerre kell kialudnia, vagy pedig a legzsaknak, ABS-nek (esetleg mas lampaknak) kulon-kulon? koszonom.
-
rob210
Topikgazda
Hehe ez alap hiba.
Nézd meg, hogy a vészleállító kapcsoló nem ugrott-e ki.
Illetve nem tiltott-e le.Ha szembeállsz a kocsival jobb elöl a doblemez magasságában egy kis nyomógomb.
Azt nyomd be ha nincs benyomva akkor katt ki és benyom.
Utána menni fog az AC, mert azt is letiltotta a rendszer.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #37058 üzenetére
De, csavart is cserélek, beszéltem a szerelőmmel és az is kell, azt mondta.
Másik, volt fateromnál valami elektromos emberke, méregetett - szuper minden, állítólag újra indította a riasztót.
Jelenleg a kulcs gombjával nyit-zár az autó, nem sípol be a riasztó, tehát ez OK.Viszont a műszerfalon meg sem mukkan az immo visszajelző led. Indítózni tud bármennyit, bármeddig, viszont szaga nincs hátul (mintha nem kapna benzint) és be sem indul...ilyenkor mi lehet??
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
laca.1
aktív tag
Üdv.
Következőben szeretnék tanácsot kérni. Olyan problémám lenne hogy az autóm(Renault megan schenic 1.9dci 2000evj.) nem mutatja a fogyasztást, meg a hozzá tartozó adatokat. A műszerfalon csak - - - - ez a jelzés villog. Volt e már valakinek hasonló? Fontos lenne ha valaki tudna segíteni, valami támpontot hol lehet a hiba.
Előre is köszönöm. -
dhgm
tag
válasz daniel2121 #37080 üzenetére
Tudomásom szerint 2005 májusban volt ráncfelvarrás... Sok gyerekbetegséget javítottak rajtuk.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
vallas
őstag
A 195/60-s már simán felmenne rá, csak hát ugye itt nem nagyon lehet semmit csinálni, mert flottás kocsi, szóval az van rajta amit küldenek, a felniért is külön könyörögni kellett, meg azért is hogy beletehessem a könyöklőt.
megpróbálok egyezkedni a gumissal,akitől vettem, remélem lesz neki másik és akkor becserélem...
Ha nem akkor jövök ide hirdetni.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
vallas
őstag
Úgy látszik lehet csúszás lesz a felni projektemben...
Ma voltam a gumisnál, és megkérdeztem milyen gumit küldenek majd, meg mekkorát, mert a téli az 185/65 R15
Azt mondta hogy Bridgeston-t kapunk és az is 185/65 R15-s lesz, ami szopás, mert a felnim meg 7 col széles, és azt mondta, hogy 5,5 és 6,5 col közötti felnire lehet ezeket a gumikat tenni.
Szóval ha valakit érdekel lehet eladók lesznek a felnik 15 col 4*100 60-s 7 coll széles, vagy akár csere is szóba jöhet, ha van keskenyebb valakinek.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
tresh
veterán
válasz rob210 #37059 üzenetére
hogy renaultba vagy ELF vagy semmi.
ez kb minden márka gyári beszállítójára mondják Szerintem ha a minősítésnek megfelelőt teszel bele akkor már csak a pénz szab határt hogy milyet. Nekem pl a total quartz 9000 5w40 full szinti tökéletesen be vált nem eszi az autó és gyönyörűen csörög vele ahogy egy paraszt traktornak kell , fateréba eneost öntöttem az elf után és azzal se volt semmi baj talán kicsit szebben kerregett
-
Rollny
újonc
Sziasztok!
Van egy 2003 évjáratú 1.5 dci Renault Thalia-m.Olyan problémám lenne vele hogy mikor indítani akarom akkor az első indításnál nem gyullad ki az izzítás visszajelző lámpám.Többszöri próbálkozás után (10x) gyullad csak ki a visszajelző lámpa,de addig amíg nem jelezz vissza addig be sem tudom indítani az autót.Az indításgátló az rögtön kikapcsol épp hogy elfordítom a kulcsot,szóval tanácstalan vagyok a hiba okával kapcsolatban,hozzáteszem viszont,ha már meleg a motor akkor pöcre indul.Gondoltam kikérem az itt lévők véleményét még a szerviz előtt.Az autóban egy éve volt 4 porlasztó,szivattyú,szűrők,holt pont jeladó,új aksi,izzító gyertyák,stb cserélve,szinte majdnem egy új motor van benne. A válaszokat előre is köszönöm. -
FerNandor
őstag
válasz szőröscica #37067 üzenetére
Szerintem nekem meg most hidegen sokkal hangosabb és szerintem nem hallucinálok.
Lehetséges, hogy akkor a motult választom. Frissen hk-csapágy csere után.Rakjunk bele valami motoröblítöt hk-csapágy csere elött?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
szőröscica
addikt
válasz Savanya #37064 üzenetére
Én 1.9dci-ben használtam Elfet, 10 ezer km alatt annyira elfáradt az olaj, hogy mindig komoly változás volt a motor járáskultúrájában, ha olajat cseréltem. Aztán átváltottam Castrol Edge-re, és az sokkal jobban bírta, nem volt igazán hallható/érezhető különbség, mikor szintén 10 ezer km után ledobtam. Egyszer költségtakarékossági okokból Total 5w40 ment bele, ami az Elf 5W40 tesója (szerintem ugyanaz, csak más flakonban), utána megváltás volt az új olaj, ami most épp Eneos Sustina. Rettentő finoman jár vele az autó, imádom.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #37059 üzenetére
Tudom, de elvileg az ELF nem szintetikus, csak olyna techológiával van gyártva. Most végülis nem tudom, mennyi jelentösége van, mert tizenpárezer km-t megyek egy olajjal úgyis, de ennek a Motulnak is megvan a Renault szabványa és ez elvileg teljesen szintetikus olaj. A Mobilt nem tudom, hogy az-e, de annak is van RN teljesítése.
Meg azt se tudom, hogy érdemes-e akkor lecserélni vagy nem. A jobbat akarnám belerakni.Mycso nem tudom, milyen lesz benne, szerelö veszi majd meg, ott a boltban általában tudják, hogy éppen mi a legjobb. Vagy King vagy Glyco. majd mondom.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz szőröscica #37060 üzenetére
Nem vitatkozom......
Mindenki azt tesz a kocsijába amit akar, de a renault az ELF-el áll "baráti" viszonyban.
Azért ha valamit egy típusú motorhoz optimalizálnak annál nehéz jobbat összehozni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tudtommal a HK cserekor nem érdemes hanem kötelező cserélni a csavarokat, rosszul tudom???
Kb. olyan mint a Hengerfej csavar bontás után azt sem teszi vissza épeszű szerelő.
Jut eszemben találtam egy utalást a gyári riasztós dologra, a gépkönyvben csak most nincs időm sajnos foglalkozni vele.
Nem feljetettem el, ha közben jutottatok valamire szólj[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Ahogy nézelődtem ebay-en az én turbóm hasonló árban van, mint itthon. Azért köszi, hogy utána jártál.
Én pont ebben a dilemmában vagyok/voltam, hogy locsoljak-e egy csomó pénzt az autómra vagy eladjam és vegyek mást?
Nekem is kellene egy erősebb, viszont...
Mivel 90%-ban munkába járáshoz használom, amit nem igazán fizetnek, illetve megy/fűt/hűt/dudál/világít/zenél/pakolható/kényelmes stb.... igazán nem tudok rá rosszat mondani.
Nézelődtem sokat, aztán vagy nagyon irracionálisan tudnék dönteni, mondjuk 2.0T, ami az én felhasználásom mellett nagy butaság lenne.Így arra jutottam, hogy nekem ez az autó tökéletesen megfelel, sőt nem is tudnék más alternatívát, ami kiválthatná minden tekintetben, így maradt a ráköltés.
(#37055) FerNandor: milyen csapágy lesz és mennyiért??? Nekem valami glyco-t mondtak, hogy hűde jó és valami 7-8K körüli árat. Illetve még egy olajdekli tömítés kell 3-4K. Esetleg még a hajtókar csavarok amiket érdemes lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
hamarosan hk csapágy csere lesz az autón. Megint elgondolkodtam az olajon..
érdemes lenne cserélni az ELF-et ezek valamelyikére? :
1. [link]
2. [link]nem tudom, hogy valamelyik jelentösen jobb-e, mint az Elf sxr.
amúgy voltunk kiraccuni kicsit, autópályán mentünk több, mint 1100km-t és érezhetöen erösödött a búgás hangja. Szerintetek biztos, hogy váltó, ill. differenciálmü?
Nem lehet, hogy a vezérlésben valami csapágy vagy generátorban vagy valami más forgóalkatrész?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ck.
addikt
Találtál az angol ebayon jobb árban turbót? Sajnos más boltokat nem ismerek én sem, de ha találok még vmit, jelzem, nincs elfelejtve.
Lehet nekem is egy kisebb felújítás kellene az A6-on az eladás és típusváltás helyett. Kb. 200-300 ezret kellene rákölteni és egy új autó lenne. De már 16 éves lesz idén viszont. Nem tudom megéri-e.
Igazából 4 db vezérműtengely + szelepek + himbák, hidrotőke, ezeket kellene cserélni. Nem sürgős, még nem vészes, de már a vezérműtengely bütykökön látszanak a bemaródások. Egy új szett kb. 400 font és az autót darabokra kellene bontani. Viszont utána lenne egy tökéletes gépem.
Vagy eladom idén nyáron, hozzácsapok némi zsetont és veszek vmi mást.
Rengeteget gondolkodok, mit kellene csinálni.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #37038 üzenetére
Lehet most cseréltetek én is váltóolajat is...végül is lassan 100k km benne lesz a mostaniban, meg úgy is szét lesz bontva a fél autó.
olaj + szűrő + levegőszűrő + ü.a. szűrő + pollen + felső motortartó + hídszilentek + hk. csapágy + olajdekli tömítés + váltóolaj + turbó...nagyjából ennyi amire készülök.
Le sem írom az összeget, de egy idősebb autó ára.
Tehát ebből következően megmarad az autó egy darabig.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #37034 üzenetére
Mi érteleme van a kormányzárat kattintgatni parkolás után? Volt már egy pár autóm, de sosem szoktam és mást sem láttam ezt művelni. Ez nekem egy picit fura.
Ha valaki feltöri az autót és tekergeti a kormányt, akkor is ugyanúgy bekattan a kormányzár...anélkül, hogy én azt külön tekergetném leállítás után.[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
Tudja-e valaki az itt jelenlévő Renautl guruk közül, hogy m2 ph2 1.5 dci klimás autóhoz milyen csapágyszámú csapágy kell a hosszbordás szíj feszítőjébe?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Doki16
addikt
Ha már itt tartunk, azt tudja valaki, hogy az 1.5 dci 78kw-os 6 sebességes váltóban mikor illik olajat cserélni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
veterán
válasz SocketA #37041 üzenetére
Természetesen az hogy a szint jelző fölött van picivel nem gond csak van egy két paraszt már bocsánat aki nyakig önti aztán után a tulaj meg nem érti mi van.. Nekem pl m1 nél volt ilyen jött haverom hogy hogy cserélték a váltó olajat neki és rosszabb lett mint volt. Aztán olaj le és majdnem kétszer annyi jött le belőle mint mai kéne bele...utána kapott xdaot+ normál szintre lett töltve és mint a vaj úgy járt .
-
diablo1984
veterán
válasz SocketA #37041 üzenetére
a vw 6 sebességes váltója is ilyen volt a 2000-es években, mert a hatodikat csak beszuszakolták a házba és annak nem jutott elég kenés! tehát maga a váltóház nam arra volt tervezve, hogy egyszer egy 6.fokozat is fog benne lenni, azért is gyakoribb a 6 sebességeseknél a váltóhiba.
-
senior tag
Bizonyos váltókat érdemes túltölteni, mert rosszul vannak a tervezve. Az én Megane II váltom is ilyen volt.
Meg barátomnak a VW Golf V váltoja: Csak a "normál" szintig volt feltöltve és így az ötödiknek nem volt jó a kenése, tönkre is ment, 80eFt volt felújítani. Alig lehet hozzá váltót találni, mert azonnal elviszik. Nem is talált hozzá jót (vagy csak 160eFt-ért), és hibásból tették át az ötödiket.Anno, amikor Xadot tettem a Renault váltójaba, megijedtem, hogy kinyitottam a betöltőt és jött az olaj kifele. Felhívtam a szerelőt, és akkor magyarázta el, hogy Ő ezért szokta kicsit túltölteni ezeket a típusú váltókat.
-
Sly189
senior tag
Váltóolaj cseréhez valakinek tapasztalat - jótanács - leírás?
-
tresh
veterán
válasz rob210 #37034 üzenetére
Cimborám rendszeresen csinálta tresh féle A4-esnél, hogy beparkolt kivette a kulcsot és bekattintotta a kormányzárat na ilyenkor feszül meg.
Az a kormányzár alapból f*szság szerintem, mármint a gyári pont most szedtem szét darabokra az enyémet kb 1perc-es művelet kiiktatni..
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #37034 üzenetére
Ezert nem ertettem, hogy mitol feszulhetne allohelyzetben. Electromechanikus kormanyzar van benne. Ha kiveszem a "kulcsot" egybol lezar, de nem fesziti be a kormanyt, ha jol emlekszem egy kis holtjateka marad ilyenkor .
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #37032 üzenetére
Ez most komoly?
Beállsz leveszed a gyújtást, megmozgatod kicsit a kormányt jobbra ballra Ennyi biztosan nem feszül.
Cimborám rendszeresen csinálta tresh féle A4-esnél, hogy beparkolt kivette a kulcsot és bekattintotta a kormányzárat na ilyenkor feszül meg.
Tetszik érteni? Le is beszéltem róla hamar amikor megláttam.Renault power
-
Doki16
addikt
Szerintetek nem tesz rosszat az autónak ha mindig így parkolok le vele délután? Nem akarom már állóhelyzetben visszaforgatni a kereket egyenesbe, és reggel úgyis arra indulok el
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Toobee
veterán
Sziasztok!
Jó futóművest tud valaki Budapesten? Be kellene állítani, illetve ránézni, hogy egyáltalán hozzá kell-e nyúlni.
-
bandi94
tag
válasz rob210 #37024 üzenetére
99-es.az óra szerint 120 ezer van benne, de tuti, hogy tekert, a sebváltó gombja, meg a kormány is full fényesre van kopva...valaki huncut volt.
Nem gondolom, hogy az ajtóban lenne valami elszabadulva, mindkét ajtóval csinálja, valahol a bal oldalon a műszerfal és az utastér elválasztó között kopog a mikulás.
[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
bandi94
tag
válasz rob210 #37019 üzenetére
Köszi a tippet a műszerfalhoz, nem gondoltam, hogy megegyezhet másik modellel.
A csattanás olyan műanyagos, és dupla, szóval valami visszapattan valahonnan.Hangja alapján valami nagyobb darab lehet.A belső keringetés/kívülről szívás szelepére, vagy mire gondolok, hogy ő rendetlenkedik, de azt sem tudom hol van, mivel a műszerfalat nem tudtam szétbontani, közelebbit nem tudok.
Ja és valahol kontaktos az egyik légzsák csatija, a kormányon lévőre tippelek, mert egy darabig jobb kanyarnál eltűnt a jelzés, aztán szétszedtem a kormányoszlop burkolatot, megbirizgáltam,de széthúzni nem mertem, nehogy a pofámba robbanjon a légzsák, azóta folyamatosan jelez hogy gatya van a légzsáknak. Ezzel kapcsolatban ötlet?
Bocsi, az első renaultom...meg úgy általában első jármű
[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
rob210
Topikgazda
válasz bandi94 #37018 üzenetére
A csattanás milyen hang?
Éles vagy tompa?A Műszerfalat pofone gyszerű szétszedni ugyan úgy kell mint a sima megane-t.
Kiveszed a 2 csavart a hangszóróknál az A oszlop tövében, aztán felfelé meghúzod kipattan és ennyi az óracsoportot tartja még pár torx fejű csavar azt látni fogod aztán kibillented kicseréled a rizsszem izzókat és öröm boldogság.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
bandi94
tag
Hali!
'99 es mégane coach(coupe) műszerfalát hogy lehet szétszedni? Néhány műszerfalizzó megadta magát és sötétben semmit nem látni a műszerfalból Valamint, ha becsukom az ajtókat, akkor valami mindig csattan ( nem az ajtó) , de nem tudok rájönni hogy mi.Ötlet?
[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
diablo1984
veterán
válasz Unreal69 #37015 üzenetére
hát a törzskönyv a banknál van, az fix, elvileg a törzskönyvben a banknak kellene szerepelni, mint tulajdonos, ha a forgalmiban üzemben tartó van, akkor bizony át kell íratni tulajdonosra, tehát cserélik a forgalmit és a törzskönyvet is(kifutott hitelnél a bank megküldi neked a jelenlegit). az jó kérdés, hogy üzemben tartó váltással, vagy átíratással oldják meg, mert ha tulajváltás történik(itt pedig te leszel az új és kizárólagos tulaj), akkor bizony át kell íratni, aminek költsége van(hitelnél lehet más, de kötve hiszem).
megijeszteni nem akarlak, de szerintem ki kell fizetni a fullos átíratást, törzskönyvvel+forgalmival, de szerintem az eredet vizsga is kelleni fog!majd írd meg, a közösbe, hogy mit mondott a bank!
-
Unreal69
újonc
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #37012 üzenetére
Majd holnap esetleg megnézetem vele a könyvében...
Egyébként a riasztó kikapcsolása csak egy része lenne a problémának, mert attól még a kulcson a gomb nem működik, bár akkor már szabadabban lehetne vele próbálkozni, mert már morci az egész lakótelep...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom most kérdeztem meg a srácot neki is a kulccsal kikapcsolható van.
Rádiós a központi és a riasztóhoz van neki egy kis plusz kulcs amivel lehet kapcsolni.Nem tudok segíteni sajnálom.
Ilyen gyárival még nem találkoztam, gépkönyvben leírás nincs hozzá?
Holnap otthon leszek megnézem az én gépkönyvemet hátha benne van ez a verzió is.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #37008 üzenetére
2000.08 m1 ph2, gyári riasztó, de semmilyen plusz kulcs nincs hozzá, illetve most voltam faternál benéztem én is a kesztyűtartóba, ott semmi nincs.
Egyébként az autó indítható: kinyitja kulccsal, ordít a riasztó, de közben be tudja indítani....Akkut lekötöttük egy fél napra, de visszatéve egyből ordít a riasztó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FRENK1988
veterán
válasz Sgt. Chris #37009 üzenetére
Általában utólagos a fastés.
Igen le lehet pattintani és újra lehet festetniNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv! Új tapasztalatra tettem szert.... Lemostam a kocsit és picit leleffent a szám széle, mikor láttam, hogy a sterimob vízsugara 20-30cm-ről nyomatva kb. fél centis foltokban leszedi a festéket az ajtón lévő díszcsíkról... Ez most lehet, hogy a gyári festékréteg elöregedése, vagy valami utólagos ráfestés lehet??? Ezt a panelt le lehet pattintani? És újrafesteni?
(Mivel nem első tulaja vagyok, így ismereteim elég szerények az autóval kapcsolatban..., nem tudom, hogy ez a része volt-e buherálva)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 7 5800x, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
Ez nem biztos, de tudtommal minden gyári riasztót a kesztyütartóba szerelt kulcsos kapcsolóval lehet zárni, nyitni.
Egyáltalán van hozzá kulcsotok?
Mikori évjárat megkérdezem még cimbit ő neki egy 2001-es van szintén gyári riasztós, de neki a kesztyűtartóban van emlékeim szerint.Renault power
-
Ck.
addikt
A szíjak 40.000 mérfölddel ezelőtt lettek cserélve, de egyébként sem az. Csak akkor sír néha, ha kinyomott kuplunggal indítok. Ha a kuplungot békénhagyom, akkor meg se szólal. De kuplunggal is csak nagyon ritkán hidegben, az első indításnál egy negyed pillanatra.
De ahogy páran már írták, sokat el lehet vele így menni, így megnyugodtam. Egyébként is nemsoká jön a turbós rém.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Urak!
Clio 1,5 dci 2001. Honnan a pék faszából derül ki hogy milyen ABS gyűrű van a féltengely végén? A szerelő rendelt bele 22 fogast de nem tudta cserélni. Namost én a google be beütöm akkor legtöbb helyen 44est írnak. Szerelő szerint 36 os kell bele.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rob210
Topikgazda
Gyújtáskulcs be gyújtás ráad..
Kocsit becsuk és a távval ráélesít.
Utána ha nem működik nem tudom nekem ettől helyreállt.
De a második ilyennél én kikötöttem a picsába a riasztót.
Egyébként azt mondta a cimbi, hogy neki a riasztó kikapcs bekapcs is megoldotta a problémát.
A kesztyütartóban jobb alul van egy kulcsos kapcsoló.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Hali, van egy kis probléma, m1 ph2 gyári távirányítós kp.zár + riasztó.
A történet, az anyós oldali ajtó nyitva volt, ekkor lett megnyomva a távirányító gombja majd utólag az ajtó bezárva.
A probléma, hogy azóta a távirányító nem működik (egyik sem). Természetesen ha kulccsal kinyitják akkor visít a riasztó.
Találkoztatok már ilyennel?
Mit lehet ezzel kezdeni? Esetleg próbáljuk meg az akku sarukat leszedni, hátha...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tosee
őstag
Szia!
A tiédbe hol helyezték el a riasztót?
Csak mert nekem is van valami a rákötve az aksira, ami egy kis doboz, és van benne egy hangszóró... csak szét van húzva a kábele! Bár ez valami maszek munka lehetett mert gyors kötözővel van odarögzítve!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!