- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
VGYke
addikt
válasz
4Grider #97154 üzenetére
A telefon topikjában egy ember válaszolt az 5G kérdésre, neki sem megy.
-
_ocsisajt
őstag
Sziasztok!
Édesanyámnak ezer éve Hello Data csomagja van. Most egyoldalú hatállyal (lehet ilyet?) át fogják rakni egy sokkal drágább korlátlan (szinte duplája anyagilag) csomagba. Mit lehet ez ellen tenni (felmondáson kívül)?
Érdemes fogyasztóvédelemnél próbálkozni?Bocsánat ha már volt kérdés.
-
Landsmann
addikt
válasz
4Grider #97190 üzenetére
Nekem az egyik telefonban csak egy SIM van, akárcsak probléma. A másikban két SIM, azon is előáll mindkét kártyával. Android, MIUI verzió is más mindkettőn. A Telekom/Vodafone párost tartalamzó Redmi 9 sosem vergődött így. Azt hozzátenném, mindhárom készülék a Telenortól lett vásárolva. Jó, független mindegyik és nincs nyoma szolgáltatói belepiszkálásnak.
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97189 üzenetére
Akkor vagy kivárod Pató Pál úréktól a javítást (amit persze később újból elcseszhetnek), vagy másik szolgáltató, ahol a modernizációt nem ilyen - bedobjuk az új eszközöket a régiek közé azt majd finomhangoljuk - hozzáállás van...
Szerk.:
Android 12-vel egy csomó olyan dolog jött be, ami a két kártyás működésnél a két kártya közötti automatizmusokat kezeli. Ebben az esetben felmerül a kérdés, hogy nem-e valamelyik két kártyás új feature okozza a gondot. Holnapra kikapcsolom a második sim-et és csinálok egy tesztet a problémás telephelyünkkel... -
Stauffenberg
nagyúr
válasz
4Grider #97183 üzenetére
Egy másik bázist megtalálva általában megjavul. De ez nem mindig segít azon, hogy ne álljon le mondjuk a Spotify vagy elővenném a telefont, hogy mikor jön a villamos és nem tölt be a menetrend app.
#97188 4Grider: Lassan egy éve hallottam először erről a problémáról, mikor OnePlus 8T-re kijött az Android 12 beta, akkor mindenki úgy gondolta a topikban, hogy ez az Android 12 beta miatt történik, aztán a Stable release is ilyen volt, emiatt sokáig halogattam, de feltettem ősszel. Azóta ez a probléma nálam is folyamatos. Van azóta Android 13 is, de nyilván nem oldódott meg. Android 11-re volt aki visszatért és megszűnt a gondja. Hogy mit reszelnek nem tudom, de nem azt, amitől ez a nyűg megszűnne nekünk, akiket ez érint.
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97187 üzenetére
Mivel havonta-kéthavonta frissítgetik a bázisállomásokat (ami időnként a netrádión nagyon meglátszik, mert amikor éppen elcseszik, nincs rendes eszközátadás a bázisállomások között, így tökéletesen hallani, mikor kerültem át másik bázisra), szóval nem mondhatjuk, hogy nem kovácsolják a hálózatot. A yeti flottánk mellett is van nálam talonban néhány vodás és telekomos sim, de egyelőre nem győztek meg, bár - nem a világ végén - jól használhatóak azok is, és természetesen mindig van hely, ahol az egyik jobb, mint a másik...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
4Grider #97184 üzenetére
Elég tudna lenni (legtöbbször), de laptop felé is szoktam olykor osztani netet (MacBook, nem tudok saját SIM-et bele, még eSIM támogatás sincs) és akkor azért megy rajta a több tízgigás csomagok fel/letöltése.
De mint írtam a Vodafone nekem eléggé rossz szájízű dolog (több szempontból is, amihez még jön az, hogy sokan panaszkodnak a gyenge beltéri lefedettségre), meg most benéztem a Netfone topikba és egy oldalt sem kell legörgetni, hogy balfaszkodásba fusson az ember (pl: zavaros ÁSZF, pult alól kiadott csomagok ha szépen könyörögsz, stb).
Szóval ha a Yettel részéről kilátásban sincs, hogy megoldja ezt a problémát, ami látszólag sokakat érint, akkor azt hiszem csak a Telekom felé van út, az meg nem lesz túl olcsó.
-
tomp
félisten
válasz
4Grider #97183 üzenetére
Ezt ahhoz lehet hasonlítani mint a régi bázisokon a Samsung megfekszik ha CA alatt kell VoLTE hívást intézni.
A legjobb az a keleti pu-nál lévő bázis. Ha azon vagy kb 1órát bekapcsolt 5G opcióval akkor a telefon kb 1 óra elteltével bannolja az 5G-t úgy, hogy rajta sincs. Pl wifin vagy.
Csak akkor lesz újra 5G kezelés ha újraindítom a telefont.
Ezt kizárólag a keleti (arzenál) bázissal csinálja.
Yettel féle hálózat... -
Landsmann
addikt
válasz
4Grider #97177 üzenetére
Mikor korábban ez a probléma felvetődött, talán 2-3 hónappal ezelőtt, akkor valaki írta, hogy a hibát jelezte a Yettelnek, ahonnan azt a választ kapta, hogy tudnak a hibáról és a modernizáció befejeztével ez a hiba várhatóan meg fog szűnni. Azért bennem csak ott motoszkál, hogy ez a "várhatóan meg fog szűnni" dolog nekem azt jelenti, fogalmuk nincs mi okozza a hibát, de imádkoznak és bíznak benne, hogy a modernizációval a hiba is el fog tűnni. Nekem vannak kétségeim. Évek óta fennálló hiba, először azt hittem a telefonnal van a gond. Korábban itt sem írt róla senki és a beszélgetések kapcsán sem került felszínre. Valószínűleg mindenki "véletlennek", egyedi esetnek tartotta. Csak mikor elkezdtem kérdezősködni az ismerőseim körében, akkor kiderült, minden yetteles tapasztalja ezt, készülékgyártótól függetlenül. Először Xiaomi bugra gondoltam, mert a többség ebből a márkából került ki, de Samsungosok is panaszkodnak. Így aztán nem gyártói a hiba, hanem szolgáltatói.
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97182 üzenetére
Netfone.hu-n 100 GB a legnagyobb vodás csomag, az nem elég?
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97181 üzenetére
És a következő bázisra érve nem tér magához? Mert én folyamatosan/mindig netrádiózom az autóban és azért jóval ritkábban szakad meg a yetis nettel hallgatott rádió, mint a vodással...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
4Grider #97180 üzenetére
Mivel most foglalkoztat a szolgáltató váltás, megnéztem a Vodát is (de fázom tőlük, minden ismerősöm menekül, főleg aki a UPC-vel került be hozzájuk és a lefedettségük sem az igazi. Ennél a konstrukciónál csak az előző hónapról maradt mennyiséget lehet felhasználni, nem gyűjthető a végtelenségig és ha jól láttam 7GB a legnagyobb csomag. Ez csak annak jó, aki keveset használja a mobilnetet.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
4Grider #97173 üzenetére
Milyen hálózatmodernizációt kéne tudnom?
Alapvetően Budapest belső városmagjában járok-kelek sokat és ahol 10/9 alkalommal biztosan eldobja az a BAH/Déli/Moszkva tér vonal (van amikor kétszer is, míg itt áthaladok).A VoLTE-t kipróbálom, de igazából mindenféle beállítás kombinációval próbálkoztam már (NSA, SA, 5G on/off, stb), ideig-óráig olyan, mintha javulna, aztán megint beszarik. Vannak olyan napok, amikor az otthon és iroda között 6x kell megcsinálnom a repülőmódos majomkodást, máskor meg csont nélkül jutok át az adótorony váltásokon (kivéve a fenti BAH/Déli/Moszkva területen, ott szinte mindig elhasal).
-
4Grider
félisten
válasz
Katicza #97179 üzenetére
A Yettelnek most nincs rá szüksége.
Amúgy pedig olvasni kell a sorok között:
"nem veszik el, hanem a következő hónapban is felhasználható"
Ami nekem azt jelenti, hogy max. a következő hónapban tudod felhasználni az előző hónapról maradt adategyenleget, annak végén az elveszik. Mondjuk persze már ez is nagy előrelépés.
Ja és gondolom EU roamingra nem vonatkozik. -
Katicza
tag
Off:
A konkurencia elég barátságos döntést hozott, a Yettel is megléphetné:
"A Vodafone Magyarország megújuló Go díjcsomagjai, melyek lehetővé teszik, hogy az ügyfelek a fel nem használt adatmennyiséget tovább görgethessék a következő hónapra. A Go Light+, Go Easy+, Go Midi+ és Go Super+ díjcsomagok esetében a hónap végéig fel nem használt adatkeretet átgörgethetik a következő hónapra a díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek. Az újítással az ügyfelek által megvásárolt, azonban fel nem használt adatmennyiség nem veszik el, hanem a következő hónapban is felhasználható."
-
tomp
félisten
válasz
4Grider #97177 üzenetére
Ennek semmi köze a régi és új RRU-hoz.
Új esetén is előjön a hiba. Amúgy ez inkább BBU mint RRU mivel az utóbbi csak egy rádiós egység. Azaz az adatok frekvenciára alakítja. Illetve N78 esetén is előfordul ott pedig ugye RRU eleve nincs is csak BBU és AAU.
Javítható hiba mivel nem volt ilyen. Gondolom a legutóbbi BBU fw bugos. -
4Grider
félisten
válasz
Landsmann #97176 üzenetére
Nálunk már mindenütt modernizáltak. De most ahogy írod, van egy telephelyünk, ahonnan ha elindulok és kigurulok az udvarról (wifi lefedettségből), akkor csöndben szokott lenni a netrádió a következő - már modernizált - bázisállomásra való kapcsolódásig.
Akkor ez valami kijavítatlan hiba lesz, amit valószínűleg már javítottak az új rru-kon. -
Landsmann
addikt
Ilyen mobilnet nincs probléma nálam is fennáll. Egyértelműen Yettel hiba, 3 SIM kártyával 2 készüléken tapasztalom. Érdekes módon a harmadik, szintén Xiaomi készülék (mindhárom az) amiben Telekom/Vodafone páros van, soha nem tapasztalok ilyen problémát. Én is a repülőmód be/ki módszerrel teszem helyre a dolgokat. Nálam akkor fordul elő, ha wifis területet elhagyom és mobilnetre váltana. Van amikor sikerül, van amikor nem. Ezért ha fontos, indulás előtt wifi ki, megnézem mobilnet van-e, ha nincs, akkor repülő be/ki, aztán indulás. Ha meg van, akkor indulás. Alapjában véve nem modernizált területről indulok és akkor tapasztalom. Napközben már nem szokott megszakadni, csak ha wifis területről indulok.
-
tomp
félisten
OP11-en is érdekes néha a hálózat.
4G-5G váltásnál vagy csak szimplán bázis vátásnál látszólag megáll az adat. Mármint új ip kapcsolatot nem tud létesíteni de ami ment a váltásnál az megy tovább. Kell kb 3-5mp és minden megjavul mintha nem is lett volna semmi gond. Ping sem mutatja ki mivel ilyenkor szimplán várakozik, hogy elküldje.
Nálam egyik napról a másikra lett ilyen frissítés nélkül.
Az új frissítést pont ma délelőtt raktam amúgy fel.
Bociusz is mondta, hogy nála olykor sms-ek érkeznek a nem fogadott hívásokról.Valamit biztosan félre konfiguráltak a hálózaton.
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97171 üzenetére
A kikapcsolt VoLTE-t azért kipróbálod?
A közelben már megtörtént a hálózatmodernizáció? -
z67
őstag
válasz
4Grider #97166 üzenetére
Nekem is ugyanez a hiba áll fenn, sokszor át kell kapcsolnom a telekom kártyára és vissza. Ezt eddig betudtam a halom fos S22 Ultrának. Huawei Mate 20 pro-nál soha nem volt ilyen gondom, ez a telefon egy tragédia.
KÜF, az van a kettesben és a melós kártya a hívós SMS-es. Eredetileg fordítva volt. Akkor gyakorlatilag netem sem volt hivás közben, meg utána percekig.
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97168 üzenetére
Tele van a flottánk Samsungokkal és saomikkal. Valamikor tényleg volt ilyen VoLTE hiba, de már régen javították. Telefonodra érkeznek még gyártói frissítések?
Ha nem: Kikapcsolt VoLTE mellett is előjön a hiba? -
Stauffenberg
nagyúr
válasz
4Grider #97166 üzenetére
Van, hogy kapok SMS-t a nemfogadott hívásról, de ritkán bonyolítok klasszikus hanghívást a privát telefonomon (inkább WhatsApp/Messenger).
Fullos térerőt mutat 4G, 4G+ vagy 5G esetén is, de amikor rácsatlakozok bizonyos adótornyokra (pl: Déli-pályaudvar és Moszkva tér környéke), akkor addig nem megy át adatforgalom, amíg újra nem csatlakozok egy repülőmód be/ki kapcsolással. Mindig és minden esetben ez a megoldása a problémának, magától nem indul el a forgalmazás. Olyan mintha a tornyok közötti átadás nem sikerülne mondjuk 4-ből 1 alkalommal, de egy teljes hálózat lecsatlakozás/visszacsatlakozással megoldódik.
A topikban többen írtak korábban ugyanilyen problémát Samsung, Realme, Xiaomi és más OnePlus modellek kapcsán is.
-
4Grider
félisten
válasz
Stauffenberg #97163 üzenetére
Konkrétan a mobilnet megy el, hívás még bejön, vagy már az sem? Mi az a többféle gyártó? Mert nálunk a flottában van vagy 10 gyártó, de még egyetlen modellel sem tapasztaltuk a jelenséget.
Mekkora az adatforgalmad? Ha beleférsz 100 GB-ba a telefonnal, akkor ott a netfone vodás korlátlan beszélgetős csomagja havi 6000 Ft-ért... -
donjohnson
addikt
realme telefont árul a yettel, azokat biztos beállították.
régen, amikor volt a nokia 5110-es akkor volt összesen kb. 10 típus a piacon, most meg van 150 db. a xiaomi naponta kiad 10 külön típust. szerintem nincs ember aki ezt mind leteszteli, beállítja, hogy mind jó legyen. a motorola meg itthon már nem annyira elterjedt, valószínűleg nincs rá motiváció. -
Stauffenberg
nagyúr
Hi all!
Pár hónapja már kérdeztem, hogy mi a helyzet azzal, hogy a Yettelen folyton eldobja a hálózatot a telefon (térerő van, de repülőmód be/kikapcs után tud csak csatlakozni néhány esetben, illetve hanghívás után mindig). Akkor jól megvitattuk, hogy többféle gyártó, többféle modelljén és az enyémnél (OnePlus 8T) újabb OP telefonokon is ezt csinálja.
Eddig csak a régi Hello Data csomagom tartott itt és reménykedtem a dolgok jobbra fordulásában, de most ugye ezek a régi tarifák eleve megszűnnek. Felajánlották a Prime+ csomagot 9400 Ft-ért, ami még mindig jelen körülmények között a legjobb ajánlat lenne, még a flottás csomagokat nézve is.
Nekem elegem van ebből a hálózat eldobálós hibából, rohadtul idegesít és mivel valószínűleg a készülékváltás sem 100% garancia a megszűnésére, így kérdezem: Mit tudunk arról, hogy mi a f*szom okozza ezt és belátható időn belül várható-e valami változás?
Ha átmegyek másik szolgáltatóhoz, akkor mindenhol drágább lesz a havidíj és éves szinten 60-70 ezer forint többletet akkor vállalok be, ha nagyon muszáj. Nem bírom tovább már a nyűglődést ezzel a foskupac Yettellel, de megyek máshova, ha az van, hogy nem érdemes tovább reménykedni a javításban.
-
tomp
félisten
válasz
4Grider #97156 üzenetére
A ZTE-nek semmi köze hozzá. Szimplán szolgáltatói magatartás ezen hiányosságok.
A gyártó nem fogja csak úgy elérhetővé tenni ezeket ha nem kap megfelelő supportot.
Ha megírod a megfelelő konfigurációt és leteszteled majd a megfelelő csapat felé továbbítod a Motorolán belül akkor belerakják. -
Bl.Gyo.
őstag
Nekem van egy második telefonnak használt Motorola G51 5G-m, és azon sincs ott a hálózati típus választóban az 5G lehetőség yettel és Vodafone esetében sem, max a 4G. Csak telekomnál van. A telefon gyárilag függetlenül lett vége az emag-tol.
a realme telomon meg igen a yettel és ment is vele az 5G szépen, és a másik 2 Szolgáltató is megjelent mint 5G ott. -
4Grider
félisten
Nesze semmi, fogd meg jól. Nyilvánvaló, hogy a szervizben sem lesz olyan firmware, amiben jó a konfig, ha egyszer alapból hibás. Persze ehhez az kell, hogy egyetlen azonos telefonmodellen se menjen a yeti 5G. Az utóbbit még szerintem nem tisztáztuk. Mit mond rá a telefon topikja?
-
VGYke
addikt
válasz
4Grider #97151 üzenetére
Yettel panaszomra meg is jött a válasz:
"Nyilvántartásunk szerint a 3100 Salgótarján, Rákóczi út 2-6 címen elérhető az 5G hálózat, viszont helyenként előfordulhatnak olyan eltérések (a mobil szolgáltatás sajátosságai – különös tekintettel az épületek hatására és az épületeken belüli üzemelésre –, a térképek léptéke stb. miatt), amelyek nem a Szolgáltatás minőségének következményei, és amelyekért a Yettelnek nem áll módjában felelősséget vállalni.
A lefedettségi térképen látható, hogy csak Salgótarján bizonyos részein érhető el az 5G, ezért javasoljuk, hogy más címen is tesztelje a csatlakozást. Aktuális lefedettségi térképünket a www.yettel.hu/5g oldalon találja.
Ha csak készüléket cserélt és egy régi SIM kártyát használ, akkor érdemes lehet a probléma megoldása érdekében cserélni a SIM-et is. Emellett tanácsoljuk a telefon szoftverének frissítését.
Ha ezek után sem csatlakozik a telefon sehol 5G hálózatra, megfelelő lefedettség mellett sem, akkor javasoljuk, hogy fáradjon be vele bármelyik Yettel üzletbe, hogy a szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.
Felhívjuk figyelmét, hogy a készüléken tárolt adatok és egyedi beállítások javítás során keletkezett sérüléséért vagy elvesztéséért nem tudunk felelősséget vállalni.
A javítással kapcsolatos további információkat és a teljes szervízszabályzatunkat https://www.yettel.hu/keszulek-javitas oldalon tekintheti meg.
A szervizelés idejére törvényi kötelezettség nélkül megpróbálunk kölcsönkészüléket biztosítani Önnek, azonban ezt garantálni sajnos nem tudjuk, tekintettel a limitált készletekre. A kölcsönkészülékek készletével kapcsolatban üzleteink tudnak információval szolgálni. Üzleteink elérhetőségét, javítási információkat honlapunkon az Ügyintézés / Készülékjavítás menüpontban tudja megtekinteni.
Forduljon hozzánk a jövőben is! Amennyiben bármi másban is segíteni tudunk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon elérhető elektronikus űrlapok segítségével, vagy a 1220-as telefonszámon keresztül. Ügyfélszolgálatunk minden csatornán szívesen áll rendelkezésére." -
SpongyaBob
veterán
Üdv!
Számlázási ciklust szeretnék módosítani, ezt megtehetem telefonon is vagy mindenképp be kell menni egy Yeti üzletbe?
-
tomp
félisten
Amelyik SIM kártyával megy a 4G, azzal megy az 5G is!
Gloob
Ha az adott szolgáltató kártyájával megjelenik a hálózati típus választóban az 5G akkor az adott szolgáltató 5G konfigurációja megvan a rendszerben.
Innentől 2 opció van: hibásan implementálta a gyártó a konfigurációt vagy eleve a szolgáltató adott át hibás konfigurációt a gyártónak... -
-
-
VGYke
addikt
válasz
Viktor0610 #97142 üzenetére
Jól tudom, hogy csak 2 évnél öregebb SIM kártyát cserélnek ingyen?
-
VGYke
addikt
válasz
Viktor0610 #97142 üzenetére
Hát ha már megírtam EA's hit által javasolt levelem (izé, kitöltöttem azt a nagy bonyolult adatlapot, ami mérnök létemre majdnem kifogott rajtam), várjuk meg a választ és ha kapok eredményt, minden képen beszámolok róla itt.
-
Gloob
addikt
válasz
Viktor0610 #97139 üzenetére
Csak elvi kérdés: egy gyári romos Samsung esetében miért érdekes a vásárlás helye, ha az Magyarországon történt, Tudtommal a szolgáltató már nem piszkál bele a romba. Persze más a helyzet akkor, ha a készülék nem erre a régióra készült.
-
-
VGYke
addikt
válasz
Viktor0610 #97137 üzenetére
Itt egy Samsung A53 társ bejegyzése, pl, OK, SIM kártyát nem váltott, viszont az én SIM kártyám 07. hóban lesz 2 éves. Lehet akár ez is baj az 5G hiánya miatt?
-
-
FattyDove
őstag
válasz
Viktor0610 #97137 üzenetére
Én panaszkodtam és azt mondták ez a Vodafone hibája
-
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #97131 üzenetére
Na azért nem lenne szokatlan ez a fajta szolgáltatói support a Telenornál/Yettelnél...
Hiába írja a szolgáltató a saját oldalán, hogy egy adott telefon tudja az adott technológiát, pont náluk nem megy... -
-
FattyDove
őstag
válasz
Viktor0610 #97131 üzenetére
Korábban írtam, hogy esélyesen nem úgy hirdetik, hogy konkrétan a yettel hálózatán menni fog (pláne, hogy független a telefon). Ugye régebben volt a B20 baszakodás.. Papíron 4G képes volt az eladott telefon (amit szolgáltatók is árultak)? Az. Gyakorlatilag tudta itt? Nem.
-
VGYke
addikt
válasz
Viktor0610 #97129 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Igen a Yetteltől vettem 2023.03.11-én, 149 900 Ft-ért, igaz 22 havi részletre (holott máshol kb. 125 eFt lett volna egyben kicsengetve) és mint írtam, kötöttem is emiatt 24 hónap Yettel hűséget.
Tudsz tippet adni hogyan, hol tudok jelezni a szolgáltatónak?Még annyit, hogy ahol én próbáltam az 5G kapcsolódást:
kicsit távolabb egy helybéli fórumlakó társam ezt mérte:
Tehát csak nem én vagyok a nagyon béna -
-
FattyDove
őstag
válasz
Viktor0610 #97129 üzenetére
Na de várj.. működik az az 5G, csak nem feltétlen Yettel hálózaton. Ők a Samsung hivatalos specifikációját közlik nem?
-
-
FattyDove
őstag
Szerintem felesleges, mert a csóró ügyintézőnek erre végképp nincs ráhatása és a HR oldalról majd max kapsz egy olyan levelet, hogy azt sehol sem írták, hogy magán a yettel hálózatán megy az 5G, csak azt, hogy 5G képes a telefon a Samsung specifikációi szerint.
Esetleg annyit tudsz tenni, hogy kéred a vásárlók könyvét, amibe beírsz és azt megválaszolja az üzletvezető valami random HR-től kapott válasszal, de ennek legalább hivatalos nyoma lesz.
Személy szerint én az A52 5G-n már ki is kapcsoltam az 5G-t, mert minek? Ne keresse nekem, hogy ezzel is menjen az akkuidő.
-
VGYke
addikt
válasz
-Mosquito- #97054 üzenetére
winbox, -Mosquito- köszönöm. Igen a telefonbeállítás ez:
Viszont van ebben a csoportban egy Samsung Galaxy A53 fórumlakó társunk, neki sem megy sehol a Yetteles 5G a Samsung A53 telefonján ott, ahol másik telefonján működik az 5G. (Nekem nincs másik 5G képes telóm hogy kísérletezni tudjak)
Írtam ez ügyben a Samsungnak, hogy valami nem kerek a telefon 5G képességével kapcsolatban.
Ezt válaszolták:
"Köszönjük megkeresését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy ebben az esetben a szolgáltató felé szükséges jeleznie.
Mivel az 5 G kapcsolatot ők szolgáltatják a készülékre."Tehát visszadobták a labdát a Yettelnek.
Szerintetek mit csináljak? Írjak a Yettelnek, hogy a Yettel üzletben, felárral és 2 év hűség megkötésével vásároltam, az ő ajánlásukkal egy 5G képes telefont, ami nem csatlakozik a Yettel 5G hálózatára?
Írok én, csak hová írjak? Tud valaki az elérhetőségben segíteni? Köszönöm ha igen.
-
TeeJay
félisten
válasz
4Grider #97118 üzenetére
Nekem csak az nem tetszik ebben hogy ugyanúgy normál díjazás van és ha nincs térerő az ügyfélnek meg van wifi akkor ők megspórolják vele hogy a hálózatot fejleszteni kelljen de cserébe ugyanúgy számláznak mintha lenne hálózat
Csak én gondolom úgy hogy a vowifis hívásnak kedvezőbb áron kellene menni mint a 2G/VoLTE hívásnak?
-
válasz
donjohnson #97117 üzenetére
Sajnos, nem vagyok benne, de abban bízom, hogy a hálózatmodernizáció végett gördülékenyen fog menni a bevezetés.
-
tomp
félisten
válasz
Landsmann #97119 üzenetére
Az tökönlövés lenne.
Szimplán azért rakták oda ahová mert azt nem az 1.0-s ügyfelek olvassák akik a fb-on írnak a yettel oldalára, hogy szeretnének telefont...(édesjóistenem...)
Az eSIM is először csak a cégeknek volt elérhető.
Lesz majd publikus VoWiFi is de nem fog automatikusan járni. Külön kell majd bekapcsoltatni szerintem. -
Landsmann
addikt
válasz
donjohnson #97117 üzenetére
Bennem azért ott mocorog a kisördög, hogy ezt a cikket miért oda tették, ahova tették. Nem lepődnék meg, ha egyéni előfizetőknek nem lenne elérhető, csak cégeknek, vállalkozásoknak.
-
4Grider
félisten
válasz
donjohnson #97117 üzenetére
Magas szintű marketing szöveg. A VoWiFi szolgáltatás bármikor kikapcsolható, nem csak tesztidőszak alatt. Furcsa is lenne, ha kötelező lenne igénybe venni...
-
donjohnson
addikt
válasz
Watson25 #97113 üzenetére
itt azt írják, hogy zártkörű vowifi tesztidőszak van: https://yettelbusinessblog.hu/2023/03/29/halozatfejlesztes-a-yettelnel-indul-a-vowifi/
Viktor0610 biztos benne van. -
TODI1111
veterán
Ez a mostani Nagypéntek már az a péntek lesz amit régóta várunk?
-
vakt
csendes tag
Szóval az OthonNet pro-ra az elmúlt napban a 5-50 MB/s között változott a letöltés, jellemzően 20 MB/s, de ezt csak a Google szevereiről és csak nagy fájloknál.
Gondolom az 5G használatakor a nagy ingadozáshoz hozzájárul, hogy közlekedési csomópont, bevásárlóközpont és társasházak osztoznak egy állomás erőforrásán.
De ami a legzavaróbb, hogy alapból 4G-n van és on-demand vált fel, majd egyből le, ha már nincs rá igény. Namost ez alacsonyabb felbontású videóknál (aminél az igényelt sávszél a kettő határán van) folyamatos szaggatást eredményez.
Tudtok róla valamit esetleg, hogy lesz-ez fejlesztve, vagy csak marketingelve?
-
thebeegee
tag
Egy TCL 55C735 tipus volt kirakva, raraktam a google accountomat, a tv alkalmazas keresojeben nem talaltuk, ha meg mobilrol rakerestem majd kivalasztottam az eszkozok kozott a tv-t a play aruhazban, akkor a tv-t kivalasztva eltunt. Erdekes. De vegulis nem sokat szamit, a 25fps problemat ugysem oldana meg.
-
4Grider
félisten
válasz
Szupercsirke #97106 üzenetére
Oda yeti előfizetést (számot) nem tud bevinni egy csomó csomagba...
Az általad említett adatkártya ugyan lehet megoldás, de a telefont igencsak meríti, routerben meg plusz egy eszközt kell cipelni... -
Szupercsirke
tag
válasz
Darth_Revan #97104 üzenetére
Szia tudom ajánlani kedvező üzletti flottát nekemis hello datám volt átraktam feltöltősre ma váltottam ki a flottás kártyát ezen csak net van 5250 elvileg 6000 re emelkedik díja. 14,5% os emelés miatt. vannak jó csomagok érdemes körülnézni.
Nekem prime+ ra 8390 ajánlottak de maradtam sima net kártyánál. -
tomp
félisten
válasz
Darth_Revan #97104 üzenetére
A Prime+ valóban korlátlan adatkerettel rendelkezik.
Sebességben még jobb is mint a Hello Data mivel annál alkalmazhatnak adatforgalmi korlátozást azaz ha terhelt az adott cella akkor hátrébb sorolhatják ergo kevesebb sávszélt kapsz.
Prime+ esetén nincs semmi ilyen. -
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Eddig Hello Data előfizetésem volt, de most hívott a Yettel, hogy teljesen kivonják. Azért volt ez nekem jó, emrt abszolút korlátlan volt és nem volt rejtett adatkorlát mint egyes korlátlannak hirdetett csomagoknál (pl napi 30 gb nem léphető túl mert extra díjat számolnak fel).Felajánlották a Prime+ szolgáltatást 11.990 Ft helyet 8.990 Ft-ért. Ez mennyire jó csomag? Valóban korlátlan vagy van rejtett adatkorlát?
Nem üzemeltetnék róla szervert, de előfordulhat, hogy PC-nek megosztom, hogy letöltsek játekot és amilyen játékméretek vannak nem lehetetlen túllépni alkalmanként a napi 100 Gb-ot sem...volt hogy 2 játék a 200 gb-ot is túllépte.
Megéri váltani erre?
Lenne céges Telekom Flotta korlátlan nettel és beszélgetéssel 9313 Ft-ért, ahol szintén azt hirdetik, hogy nincs adatkorlát, csak a probléma annyi, hogy otthon a Yettel erősebb és gyorsabb jelet ad, mint a Telekom. Viszont ha van rejtett adatkorlát vagy sebességkorlátozás a Yettel esetén akkor már inkább kifizetem az extra 300 Ft-ot és átmegyek a Telekomhoz, nem is említve, hogy ők korlátlan beszélgetést is adnának ...
-
thebeegee
tag
Most voltam Euronicsban, a TCL tévén nem volt találat Yettelre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 48GQ900-B - 48" OLED - 4K 3840x2160 - 138Hz & 0.1ms - G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged