- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
ezek az olasz '25 ösök tökéletesen
megbízhatóak, csakhogy, cserélni kellene alkatrészeket benne, ami pénzbe kerül. Költeni nem szoktak rá a fiatalok. Valóban több a kötelező szervizigénye a 4T nél.
Összeszerelési minőség... Kínaiak tudnak szerintem úgy dolgozni, mint az olaszok
A 10-15 év különbséget az igénytelen, pénztelen emberek miatt látod meg, műszakilag. Úgy értem ráülsz az öreg üszökre, nyit a power, aztán egyértelmű, melyiket választanádDe az olasz 2T azért messze fejlett konstrukció. Ebben az esetben az NSR 125 sem köp a levesbe, az a bizonyos olasz japán flame itt nem játszik.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem érdemes a kétütemű 125 el összehasonlítani. Nem egy kategória. Egy '92 es Futura, vagy Mito megeszi reggelire, úgy hogy lefúj a gyűrűknél, meg a bele kilóg.
Ugyanennyi pénzért lehet elég fiatal RS t kapni, amit ha jól felgumizol, kerülöd ki a nagymotorokat, mint a pocsolyát. -
(#47407) &rew:
Nem tudni. Boogie-val meg egy másik cbr-es arccal gurultunk egyet, aztán feltűnt, hogy eléggé kékes füst gyün' a ciberéből amikor motorfékre engedi. De olyan eléggé észrevehetően 120-140 körül is. Aztán volt para, hogy pusztulat a blokk, de kapott friss olajat, meg benyát, aztán abbahagyta. Azóta se szerencsére.
Nem tudni mi vót' a baja -
Topiccsendőr
addikt
Ha utánaolvasol a tekknikának, ez az ár nem is vészes. Autóknál brutális költségek vannak az akku miatt. Ezért azokat az autókat csak bérlésre adja a gyár.
Amin most vitázunk az ízlés, illetve használat. Az ár az a pénztárcád. Ha drága, nem te vagy a célközönség, ennyi.
Ez a véleményem, másnak meg nem. Nem helyes-helytelen kérdés... -
Topiccsendőr
addikt
Ez nem az a termék amelyik 100e forintos átlagkeresetű országba készül.
Nem erre a piacra készül. És nem ennek a rétegnek.
Nem panaszkodásból, meg most nem akarok elindítani egy hisztiláncot, de ha megnézel egy Mullhollandos-elesős killboy videót, RSV4 meg a legújabb CBR meg S1000RR van mindenütt bőven. Nálunk az utcán alig látok ilyet. múlt héten láttam az első RSV4et a rakparton. S1000RR t csak a Lőveiét.
20évvel le vagyunk maradva, és ezt rohadtul érezni, ha egy motor áll a garázsodban a három helyett. Meg hogy a Hungárián a sáv közepén nől a gaz. -
Simán lehet hogy a gumi miatt volt.
Mondjuk felétek nem tudom milyen idő volt de felénk ilyen 4-5 óra tájban is már 15C környéke volt csak. Én is mentem 1-2 kört, és bizony észrevettem hogy 1-2 kigyorsításnál meg-megindult a hátulja egy picit.
És hogy főleg te is mondtad a párát szerintem közrejátszhatott az is.
A melegítés meg gumifüggő is. nekem kb 3-4 km kell legalább amíg üzem meleg lesz a racetec k1-k2. -
Integra
titán
megértem, ezért is nyelem én is le, hogy most hivtam őket, szombatra ott a gumi és meg is csinálják és még van is időm odamenni, különben csak csúszok tovább.
ettől függetlenül nevetségesnek tartom, főleg azért mert még drágábbak mint nyugaton és közben csak panaszkodnak hogy nincsen pénz. könyörgöm ha a leggazdagabb német városban is olcsóbb egy komplett csere, akkor mi itt a bajuk?Roli: igen. ez biztos igy van. nem jó érzés eldobni. bár megszokod..
engem nem is maga az zavar, hogy megint elfeküdtem (ez ezzel jár), hanem az utána járás, az idő, hogy amúgy is rohanok és akkor még ez is.. meg az ilyen pofátlan árak. én nagyon szivesen kifizetem a korrekt összeget, de mikor látom a nyilvánvaló lehúzást, akkor indulatos leszek -
alvaro
senior tag
Hallottam rá többeket panaszkodni. Én mondjuk lenyomtam 2 párral 49 ezret, de én finoman megyek, pláne esőben, és összesen egyszer éreztem, hogy víz miatt nem volt stabil. Ellenben előfordult fagyos, vagy fagyközeli időben, taknyos úton, hogy bizonytalan volt.
Ezt a K73 párt viszont még csak száraz fagyban teszteltem, így végső ítélet nem mondok (akkor mondjuk meggyőző volt, és esőben is elégedett vagyok vele).
-
cochy
tag
Köszönöm mindenkinek a robogós-kresszes válaszokat.
Ma már próbáltam legalább a középső sávba visszamenni és ott haladni. Nem annyira rossz, csak szokni kell. Főleg ugy hogy már ismerem a teljes nyomvonalamat az otthon és a munkahely között, de majd keresek egy hasonlót. Kis kerék, nagy kátyú, jeeee
Köszönöm még1x. -
runner 125
nagyúr
Ez, amit te másoltál be az mkp.-ra igaz - 125-től felfelé.
Smkp.-ral köteles vagy _végig_ jobbra tartva - a külső sávban - közlekedni párhuzamos úttesten, s valóban csak és kizárólag kanyarodás céljából sorolhatsz be a belső sávokba.
Nem fogom keresni az idevágó KRESZ paragrafust, mivel 100%-ig biztos vagyok benne, h ez így van.
Úgyhogy, ha az emberkénk robogóval a belsőbe tolja teljes joggal fütyülik ki onnan.
Sőt, csak érdekességként; smkp.-ra annyira bazirégi KRESZ szabályok vonatkoznak, h az ősidőkben (Babetták kora), a balra kanyarodás szabályát úgy fogalmazták meg, h szépen az út jobb felén meg kellene állnod, és át kellene tolni(!) az úton.
Nah meg a 40km/h is egyenesen vicc.mod.
Off-olom is a hsz.-om, látom közben már meglett a megfejtés.
-
.mf
veterán
bocs, hogy belevau, de úgy olvasom, hogy ő nem csak a sávok közötti jobbra/balratartásról, hanem a sávon belüliről is beszél. Sávon belül is van jobbratartás, ha balra húzódsz ki, főleg a balszélső sávnál, az a kanyarodási szándék jelzése, így viszont magatartásával a közlekedésben résztvevőket megtéveszti. Tehát ilyen szempontból teljesen jogosan szóltak be neki.
A másik pedig, hogy smkp-val 45 a max megengedett... -
Kígyó
senior tag
Az elso 3 bekezdes alapvetoen altalanossagban beszel, tehat tartalmazza az smkp-ra vonatkozo szabalyokat is, plusz megemlit egyeb dolgokat, amik nem vonatkoznak rajuk. A 4. viszont nem tartalmaz semmit az 50-es smkp robogoval (tehat a temaval) kapcsolatban, ezert maradt le.
A masik kerdest ugy ertettem, hogy a kresz-szabalyra kerdezett ra cochy, en arra reagaltam. Nem mondtam velemenyt, es nem is vitatkoztam a tieddel. -
runner 125
nagyúr
Jaja, állat.
Biztos lehet, de szerintem ezeket célszerűbb kintről megvenni. Őszintén, lövésem nincs mennyibe kerülhet, de ahogy néztem robbanómotorosak voltak, ez a kategória autóban is 70-80k-tól, ez lehet ennél is több.
Tüzi
Hát ezt nem hiszem el.
Komolyan, ez megkamuzza a fizikát.
Az elején azt hittem, h ez csak egy öböl, s majd kimegy a nyílt vízre, és ott nyomja, de a francokat. Ez nagyon brutál.
Egyszerűen nem értem, h ilyen sebesség mellett, h tud ilyen szűk fordulókat venni. Persze, gyanítom, h spéci a hajtótest meg a kormányzás, de akkor is. Nem is beszélve az erőkről, amik hatnak rájuk.
Nem jutok szóhoz, kész. -
alvaro
senior tag
Ez is előkerül időnként, a benzin kérdése. Én úgy kezdtem, hogy mindig carrera 95-öt adtam neki az OMV-nél. Aztán szép lassan leszoktam a válogatásról, és nagy különbséget nem tapasztaltam sose. Mondjuk a shellt annyira gyakran még mindig nem veszem igénybe, sajnálom az alkalmazottakat, hogy akciós másfélszeres árú csokit kell tukmálniuk minden betévedőnek, meg le kell húzni a saját alap terméküket a v-powerrel szemben, de hát nem kedveltetik meg magukat a túlzott nyomulással...
Egyébként anno carrera 100-zal futottam a legjobb tankomat (2.38l/100km-es átlaggal), de most hogy megint kipróbáltam, nem sikerült reprodukálni semmi javulást... szóval ott inkább az egyéb körülmények játszhattak.
-
Topiccsendőr
addikt
Mivan akkor, ha egész egyszerűen sz*rabb úton mentél, szeles időben, alacsonyabb guminyomással?
Az út minősége nagyon befolyásolja a fogyasztást. Jobban, mint a kutak közötti benzinminőség különbség. Azért is könyvelik el a külföldi benzint jobbnak, mert ott a jobb utakon kevesebbet fogyaszt a motor. -
ALI_G
veterán
nekem van felragasztva a mocira. Találtam rá helyet az első lámpa mögött/alatt egy kis helyet ami ideális, de ez motor függő. Mol-nál vettem a kúton, 2 db volt benne, egyiket cimborám rakta fel. Kb. 2 éve raktam fel. De előtte se jött elém sok van és az után sem, szóval nem tudom mennyire hasznos.
Egyik fórumban olvastam egy csávót, hogy megvette 5 éve, és azóta nem ütött el senkit. Igaz hogy a garázsban tartja sípot
-
Integra
titán
tudom, 2 évem van eddig összesen északon. döbbenetes látni azt a nyomort, amit megetetnek velünk ezek a mocskok... de ebbe inkább nem megyek bele.
mondjuk van elég sok, nálunk szegényebb nyomorultabb országból származó kollégám, akik elképzelni se tudod mennyire örülnek bp-nek, de ettől még nem érzem jobban magam ebben az egészben.. csak egyszerűen szomorú, nagyon. -
.mf
veterán
Grat!
Ilyen időjárás mellett most nem sajnálom annyira, hogy nem érkezett még meg a léptetővilla. Tegnap is akkora zuhé volt, amikor egy ügyfélhez indultam, ma is inkább vártam egy fél órát, minthogy bőrig ázzak. A vicces az volt, hogy fél km-rel arrébb csontszárazak voltak az utak...
-
shiNIN
tag
grat!
Az én kicsikém befutott a szerelőhöz. végülis ő a szűk keresztmetszet, én jól vagyok, bár az orvosnak eleinte nem tetszett, hogy le akarok lépnipedig a műtét már tegnap volt s kihevertem az altatást
úgyhogy egyelőre csak alkalmi utasként élvezhetem a motorozást, de hosszú még a szezon -
emre
veterán
Ezt a kiszemelt gumistól kell megkérdezned.
Az autogumis nem minden esetben tud motort megemelni, és centrírozni.
Ezért javaslom előtte érdeklődd meg hogy centrírozni tudnak-e, mert velem előfordult hogy szerelés előtt ezt az apróságot elfelejtették közölni, és mehettem máshova.
Kaposváron van olyan akihez vihetem a motort, de van olyan is akihez csak a kiszerelt felniket, mert nincs emelője. -
Először is grat az új járgányhoz!
Szomszédnak zárt garázsból vitték el a 600 as enduroját 20 ezer ft os Abus lánccal volt rögzítve .. szerintem a lánc lófaszt nem ér... max 1 percel tovább tart , hogy elvigyék... nekem csak egy tárcsa záram van...
Szerintem jó megoldás nincs...sajnos
-
Ezek olyan hangok, amiket a gyári dob megfog, sportdob meg nem. No para, ez normális. Rakás benzin kijön a kipuff szelepeknél, aztán mikor-hogy sikerül, vagy elég, vagy nem. Aztán vagy durrog, vagy puffog. Bár gázadásra nem tudom miért csinálja. Mit foglalkozol vele, megy nem?
(#46243) Integra lehet az enyém nehezebb aztán azért nem csúszik. Vagy csak 106 ló keréken. Nem tudom, conti race nem csúszott még meg eddig. Murvás utat leszámítva.
-
Ja, fingik. Olyankor vigyázni kell, mert a sunyi lapos fingnál gonoszkodni akar a motor.
(#46240) Integra
Közúton nem is fogok eléggé menni. Elég volt egyszer fejre állnom, meg egyszer elcsúzni."technikai különlegességet jelentő, korát messze megelőző, a maga idejében is különösen drága NR750 szinte mind a 300 példánya rövid időn belül gazdára talált"
Ja. Egyszer lesz Nr-em. Ha belerohadok is. -
.mf
veterán
Nálam múltkor a motor átnézés, karbi alapos szétszedés és tisztítás, szívató beragadt rúdjának cseréje, belerozsdásodott gyertyák kiszedése és cseréje újakra, karbiszinkron, szelephézag, olajcsere (olajat és szűrőt én vittem), láncfeszítés, mozgó alkatrészek kenése 26100 volt Proptechnél Esztergomban, fél napot dolgoztunk vele (kb 8:30-9-től 13-13:30-ig). Tehát csak a jó szervizt kell megtalálni
-
-
runner 125
nagyúr
Hjah.
Az R1100S kapcsán néztem, némelyik szelepfedelén láttam amolyan bukás ellen szolgáló "térhálós" borítást, de ezek max kisebb elcsúszásoknál segítenek.
A legnagyobb gond az, ha az ember tényleg földhöz vágja, s gyakorlatilag a magának a motornak kell elnyelni a legnagyobb erőhatásokat, ami azért kényes dolog. Feltételezem, h egy nagyobb csúszás/ majd átdőlés után, akár ki is pottyanhat a helyéről. -
Topiccsendőr
addikt
Mindegyik motornak van valami kehe, vannak szériák amik nem úgy sikerültek. Itthon a hatalmas anyagi jólét meg az otthoni kókány tovább rontja a helyzetet. Ha nem hall az ember annyit róluk akkor is. Nem érdemes belemenni. A mai japán motorok kivétel nélkül jók, márkától függetlenül, erre akartam kitérni. Mielőtt Tüzi meg akarná védeni a vélelmezett támadástól a vfr-t
Csak el ne kezdődjön a trollkodás, meg a frázispuffogtatás. -
Topiccsendőr
addikt
Srácok a zajokkal azért vigyázzunk, ezek belsőégésű motorok. Van hangjuk. Ha a vezérműlánc lobog, azt meg fogod hallani garantálom. És nem üresjáratban, hanem motorféknél. Cicereg, meg kattog, meg zörög. Ezek sokszor semmit nem takarnak, csak az aggódós emberek olyanokat tudnak hallani, hogy szakadunk sokszor a röhögéstől a haverokkal. Azért először tényleg hallani kell a hibát utána felismered.
-
emre
veterán
A VFR-t olyan emberrel vedd meg aki már használt ilyent, mert ha egyszer bele kell nyúlni, az kész szopás.
Idézem hozzáértő ismerősömet:
"Egyáltalán nem sajnos. A félkarú ugyan szebb de 20 kilóval nehezebb.
Látni meg pont azt nem fogod az idomok alatt amit kéne.
Annyit tehetsz hogy ha jár és bemelegedett, akkor egy ronggyal befogod a dob végét (hogy csendes legyen) és füleltek alapjáraton, majd folyamatosan tartott gázzal kb 3000-es fordulaton is.(kb 5-8mp)
A blokknak teljesen zajtalanul kell járnia, semmilyen fémes vagy kopogó zaj nem megengedett. (ebben nem csöröghet a vezérműlánc mert nincs!) Ha bármi furcsát hallasz akkor ne kajáld a hülyeséget hanem hagyd ott. Ne menj bele saját magaddal olyanba hogy majd mi megcsináljuk mert sokkal körülményesebben szerelhető mint a soros blokkok.(NEM azt mondtam hogy a blokk rosszabb!)
Nézd át a vázat (már amennyire látod) és húzd végig rajta a kezed sérülések után kutatva.(horpadások, éles törések,horzsolások a fémen) a villanyak környékét különösen!
Az első telószárak csúszófelületét kínosan tanulmányozd karcok és lepattogott krómpöttyök után kutatva.(ha van akkor 2-3e km-enkét szimeringcsere lesz)
Nézd végig a vázon és a futóművön a csavarfejeket és az anyákat, sokat elárul a motor előéletéről. Nézd meg és simítsd körbe a felnik peremét, biztos utálnád ha otthon vennéd észre hogy meg van ütve." -
hcstuning
tag
Sok múlik az emberen, ez természetes.
Inkább óvatos vagyok, ezért is akarom végigjárni a lépcsőket felfelé.
Először 250esen gondolkodtam, aztán 400ast vezettem, éreztem, hogy nem egy erőgép (főleg, hogy utast is viszek majd, csomagok...), így egyre inkább hajlok felfelé. Főleg ilyen korrekt árak mellett. /nem is foglalkoznak 500 alatti motorokkal.../ -
-
Djuree
félisten
"nezz meg nehany 30-40 eves indianfilmet, detto ugyanez az osszes"
már ne haragudj, de ez nagyon lol. hogy lenne már egy 30-40 éves filmben olyan, hogy valaki beköltözik másnak a testébe, márpedig a film ezen alapul, sztem te nem is láttad, vagy ha láttad is, egy kukkot nem értettél belőle..és még akkor a film többi részletét nem is említem...meghogy átruccannak egy másik bolygóra az indiánok mi?
...
-
shiNIN
tag
Ja, más köntösbe öltöztetett hasonló dolgok, de ez amúgy nem baj. Nehéz radikálisan újat alkotni.
A vizualitás ott van, nagyon érdekesek voltak a más arányú és más testrészekkel is bíró humanoidok a kecses mozgásukkal...
Én nem bánom, hogy megnéztem, az életemet persze nem változtatta meg. (A végén a "lovasokkal" kapcsolatos akcióját nem értékeltem a srácnak, elég evidens volt, mi fog történni... próbálok nem spoilolni, bárhogyan is ragozzák ezt a magyangol szótDe amúgy elvoltam.)
Ti sem bírjátok a hirtelen meleget? De beszélgethetünk még rengeteg dologról
Motorozásról nekem most nincs mit. Max hogy remélem, nem tart örökké az olaj Cseszneken, valaki lincselje már meg, vagy valami. Szeretnék arra járni, egyszer voltam, akkor is félős kezdő autós mögött. -
Daywalker
addikt
A mérés 5 rúgó, kb bő fél óra. Ez a.pad azért fasza, mert a hatsó tengely van rögzítve, nem az első, mint sok helyen. Egyrészt biztonságosabb, másrészt nem terheli meg a vázat és a kormánycsapágyat. Ja és precízen be van melegítve a motor és a gumi sem jéghideg. Nekem hármat mértek, ebből kettő volt jó, plusz egy rugalmasságot is néztek (először 6 ezerig, majd 8ig, majd 10e-ig van forgatva egy körben, ezen látható, hogy milyen gyorsan veszi a gázt). Ezen látszódott, hogy miért fúvókázzák át a gyári karbikat, mert azok ebben nem olyan jók.
-
Mert még az nem lett cserélve.
Vasárnap hoz a gumis haver cuccokat azt mondta lesz pár darab Michelin Pilot jó áron szóval lehet az lesz a Metzeler helyett.
Ma csak az akku lett cserélve, meg a láncot tettem rendbe.
Hétfőn intéződik a papírozás, aztán jövő hét végén vagy köv hét elején fér be a moci az aktuális szervizre. -
Ferdzsoo
addikt
"vagyis negyszazezer pluszban vagy a millas motornal
ha nem lopjak el, akkor meg haromszaz minuszban"ígyvan jól látod a dolgot, és a lopás az még a "legjobb" ami biztosítási szempontból történhet.
Mert ha töröd akkor még szarabbul jösz ki, a minimumok és ismét az önrész miatt...
Az utolsó 2 évben itt baranyában összesen! 4db nagymotort loptak el.
Ez nem egy nagy szám. -
Djuree
félisten
persze, nehéz dönteni. de ha olyan helyen laksz ahol sok a cigány, vagy utcán tárolod, oda érdemes kötni, előbb-utóbb lesz valami, ha nem is lopják el, akkor megrongálják. én asszem kötni fogok, itt panelban csak a hátsó bejáratnál tudom tartani, ahol mindenki babrálhatja, állandóan idegeskedek is miatta, már sietek haza, hogy megnézzem egyben van-e még a gép vagy ott áll-e ahol hagytam. vagy tartom otthon garázsban, de akkor csak 2 hetente hétvégén tudok motorozni
fizetek 6-8 hónapra, télen otthon áll garázsban, az kb. 70k, ennyit megér nekem évente, hogy ne kapjak idegbajt...
-
Most mé'? Cimbim amit vett 96os Thunderace-t, arra is 19ezer km-t mondott az eladó. Röhögni fogsz, annyi volt benne, mert egy darab gyári csavar sem volt még kitekerve, a lengővilla gyári tisztaságú volt, a blokk is, a váznyúlvány is... minden. Sőt, a kipuffon sem volt semmilyen nyom, vagy rozsdapötty.
Az idomok erodálódását leszámítva (bokor), szalon volt a gép... ami 96os, és tavaly vette.
Vehetsz 1550 métert gyalogolt 92es CBR-t is...
Aktív témák
- iPhone topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Synology NAS
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest