- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
latyak17
tag
válasz
Kornel #28444 üzenetére
Nyilván össze vissza vannak tekergetve, de egy sima D az a világból kimegy mobile.de-n van amibe 500 fele van a km és írja bátran hogy napi használatban van.. mondjuk mire magyarországra úgy adják el h 200 van benne.. az igaz csak közbe 300nál fordul az óra.. és amúgy ezek már jóval (!) magasabb felszereltségűes mint egy tipo v uno, bár a tipoval és temprákkal jop kapcsolatot ápolok, de azért a kényelmi szint egy golfhoz képest alacsonabb, abs is van sokba tetőablak, és egyéb hasznos kiegészítők
másrészt a bontókban is van minden bár tipokhoz is, de azért inkább már a golf
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Kornel #27944 üzenetére
nekem amúgy baromira hiányzik ez a lesz*rom feeling.. egyszer használtam egy hónapig egy manager swiftet csereautóként(1.3) és bár az egész autó beltere, pléhsége egy az egyben szarabb mint egy wartburgé de imádtam , hogy azt csinálok vele amit akarok ugyannyit fogyaszt
-
-
8th
addikt
válasz
Kornel #27566 üzenetére
Azt ilyen embert az út szélén bele kéne lőni az árokba. Lufira fújt kerékkel, hogy vészfékez vagy hirtelen hogyan változtat irányt váratlan akadály felbukkanása esetén? Eleve tükrök nélkül közlekedni...
Remélem a cikk megjelenése után kúrogatták kicsit a helyi rendőrök.
-
Szplöttyy
senior tag
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #27528 üzenetére
Volt 206 osod? Mert nekem igen ,meg most ha kinézek az ablakon pontosan 6 darabot látok amit mindennap használnak és tudnék róla ha bajuk lett volna. Olvasgatom a népitéletet. Na menjenek már ,hátsó abaktőrlő nyihog,meg a dukkózásban hibák
Meg nyikorog a fékpedál,csomagtér világítás megbízhatatlan
Na egy komolyabb az ajtók menet közben kinyílnak? Ezt hogy kérdezem én? Sok idióta irkál ám oda.
Én nem mondom,hogy csoda egy jármű mert nem az de nem megbízhatatlanabb az se mint más hasonló kategóriás vasak. Ide tartoznak a német vasak is. -
-
-
-
8th
addikt
válasz
Kornel #27442 üzenetére
Igen, azt is egy ésszerű választásnak tartanám. Fabia SDI teszt 2001-ből: "A háromliteres Lupo TDI után a Fabia volt legtakarékosabb tesztautónk. 4,8 literes átlagfogyasztást mértünk, ami minden további nélkül elérhető. Városban az átlagosnál lendületesebben, autópályán és országúton a fogyasztásra figyelve autóztunk. Kizárólag városi körülmények között 5,5 liter gázolajat igényelt a kocsi 100 kilométerre, lakott területen kívül 100 és 130 között haladva elértük a gyárilag megadott 4 literes fogyasztást." Vagyis ha nem előzgetsz hanem csak "úszol az árral" elmegy városban 5literrel. De a 4.8literes átlag még ma is szépen hangzik a kategóriájában.
amúgy Volkswagen Polo Classic-ból is van pár darab 1.9SDI jóval 800k alatt. Anyaghasználatban, összeszerelési minőségben az sem egy 90-es évek végi Citroen szint, de az már nem olyan kis autó. -
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #27429 üzenetére
Nem ,lévén ez sok sok éve történt ,csak érzékeltetni akartam,hogy tök mindegy mibe ülsz ,vagy szerencséd van vagy nincs ilyen tempóknál. Rendőr ismerősöm aki ezzel foglalkozik mondta,hogy kb a 150 az a határ ahol mindegy mibe ülsz ha frontálisan ütközöl ,és nagyot lassul a vas. Még csak nem is kell megsérülni a bent ülőknek.Mármint látható sérüléseknek nem kell lennie. Gondolom tudja mit beszél ,hiszen ezzel foglalkozik.
Szplöttyy
Én pontosan tudom mi a bálna
Ültem is benne éppen eleget.
-
Zewa
senior tag
válasz
Kornel #27383 üzenetére
Nem egy csúcsminőség valóban de anyaghasználat térén szerintem egészen korrekt a kategóriájában. Pl ülj bele egy Tháliába és rájössz a sz@r alatt mit értenek.
Az LPG a jövedéki adónak köszönhetően jövőre kellemesen megdrágul. Szívó dízel szög egyszerű, ellentétben a modern dízelekkel. 800k a keret az autóra? Vagy az autóra +átírás+kötelező cserés dolgokra?
-
-
válasz
Kornel #26735 üzenetére
Félreértés ne essék: én nem az olcsóbb üzemanyag miatt vagyok dejzeles. Pusztán lassabban kell a kúthoz húzóckodnom, ami nagy megkönnyebbülés. Akar a facom munkaidő után minden 3-4 nap elmenni tankolni(ez sokszor este nyóc utánit jelent) Így megtankolom, oszt heti max 1x kell. És mivel majd 30k egy tank traktor nyál, nehogy azt gondold hogy a fogyasztás miatt van.( átlag
10 literes9.8 literes fogyasztásnál)És a dízel már drágább is....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #26437 üzenetére
Szerintem meg santit az ugy
Azt is irjak, hogy a sofor meg felkialtott, hogy itt egy auto elottunk
(idézet: "Én olvastam, egy kormányanyagon dolgoztam, amikor Kecskemét közelében felkiáltott a gépkocsivezető, hogy itt az út közepén egy autó. Felnéztem, s már ütköztünk is")
hat amig ezt kimondod is ido, es addig is haladsz
130-rol kb 70m megallni satufekezve (-100-rol 40m), amig ezt kimondod ennyi utat meg is tettel, amin nullara megallhattal volna, de ha fekezel azzal idot nyersz a kikerulesere, ezeknek a soforoknek meg PAV istenfasza vizsgajuk KELL legyen.Aki meg nem lat/nez ennyivel elore, az uljon buszra/vonatra, utaskent
-
moszka
tag
válasz
Kornel #26453 üzenetére
Mi is dízel autókat veszünk, hogy miért? csak
Utolsó benzines az 96-ban volt egy 92"-es passat 2.0
G5-ben most van 151e km, passatban 117e. Előbbi 2005 másik 2006-os.
Na jó. Muter ignise benzines abban meg 77e van és 2003-as.
Nem feltétlen azért vesznek dízelt mert szarrá hajtják
-
#10726912
törölt tag
válasz
Kornel #26305 üzenetére
Az összes dájcsot le kéne vadászni: autópályán 130, különben viszem a yardra a felvételt!!!
Persze, más ország.De más autók?
Más emberek?
Eléggé korlátolt országban élünk kreszt tekintve, hagyj egy kis élet érzést másoknak, a kamerádat meg tartogasd szerintem arra, amire kitalálták...
Esetleg kitalálhatnák a GPS korlátolt autókat: Város tábla:50! Kint felejtett korlátozó tábla:30!! Nincs út: állj félre! S hiába nyomnád a gázpedált, a GPS beintene: 50 tesó, nem dájcslandon jársz. Simán bevezethető lenne: Hova küldjük az autót? Hungarise. Akkor max sebessége a Porsche-nak 130 Km/h.
Trafipaxokkal meg tudnék egy pár dolgot kezdeni, de az nem kihelyezés lenne, hanem fel... -
-
aero.
veterán
válasz
Kornel #26300 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy bizonyítod menet közbe, hogy mennyivel előztek meg. Tán utána mennél a Suzukiddal, ha tudnál?
Itt is van jó széles 5-6-7km szakasz, ahol van olyan időszak, amikor szinte nincs is forgalom, 90-nel egy örökkévalóságnak tűnik, kicsit oda kell pörkölni neki.
-
_NCT
addikt
válasz
Kornel #26253 üzenetére
Akkor még egy kérdést engedjetek meg: keressek szervizkönyves autót 8-9-10 éves létére, vagy hagyjam a szervizkönyvet? Eddig számomra csak a szervizkönyves autók jöhettek szóba.
Pl itt van ez a góf. Szervizes, én nem látok így képen rajta kivetni valót hirtelen, igaz az első rendszám eléggé meggyötört, + hátsó lökösön van egy kis csúnyaság. A többi amit linkeltem, na azoknak nem volt szervizkönyve. És igen, jött a fejmosás, hogy szerintem lesz olyan, aki ha lejár a gari, akkor is szervizbe fogja hordani az autóját??
Ezek szerint van olyan, vagy ez is csak átb*szás?
-
mycso
veterán
válasz
Kornel #26112 üzenetére
Aha "angolul van de lényegtelen az eset 1 Renault Megane izzó cseréje amit 1 szakember végez el".
Én nem vagyok szakember, de a két elsőben, egy olyan 2perc alatt kicserélem a tompított izzót.
Igaz elsőre, egy jó 10perc volt, mert a fejemet vakargattam csak, de egyébként nem olyan nagyon gáz. -
Balupapa
senior tag
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #26000 üzenetére
Ez egyszerű matek
Egy közép kategóriás vagy felette levő autó új ára 4 től 7 milláig van. nyilván nekem nincs "kedvem" megvenni ezeket,de jó és megbízható vassal akarok közlekedni.
4-5 éves korára ezen autók értéke kb harmadára csökken ,és ha itt csemegééz az ember még jó és megkímélt darabokat is ki lehet fogni,mondhatnám újszerű állapotban. Mondjuk 5 millás autót megveszel 1.5-1-7 ért.
Használod 3 évig és eladod 1.2 ért. Buktál 500 ezret amit ha lebontasz per hóra akkor akkor 13-14 ezer be fájt az autód plusz amit rá kell költened szervizelésre stb. Ez teljesen elfogadható legalábbis számomra. És megbízható ,jó járművel rendelkezik az ember.
De mindenki máshogy csináljaezért szép a világ.
-
moszka
tag
válasz
Kornel #25934 üzenetére
Ja hogy te ennyire spórolós vagy
Akkor 1.2 szivó kielégít
Kettőstömegű vw konszern autóknál 400e km fele szokott cserés lenni...MunezXBK:
Ezen feszeng akinek nem volt dízele. Ha be is szarna a turbó 80-100e ért de lehet olcsóbban felújítják a következő 400-500e km-re... -
MunezXBK
nagyúr
válasz
Kornel #25930 üzenetére
Nekem volt 1.4 szívó benyásom, de városban nem evett sokkal kevesebbet, mint a mostani, 2.5 V6-os diesel-em.
Először faterék is azt kérdezték, hogy minek 2.5-es? Ha ez is majdnem annyit eszik, akkor nem mindegy miben ülök.
Sőt, inkább úgy írom, hogy nem mindegy mi eszik alattam X litert.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25449 üzenetére
Csak neked nem lenne mókás, hogy 140km/h a minimum sebesség pályán
Mi lenne a 3literes fogyiddal?
Ma nagyon késében voltam, M3 bevezetőn pest felé ~180-al jöttem. Ott már nem volt az a kimondott sínautó, de nagy meglepetésemre, messziről villogtatva mindenki lehúzódott, kulturáltan, mégis lepődtem.
To all: saját személyes tapasztalat
-Szervós autót szervő nélkül NEHEZEBB tekerni, mint egy alapból szervótlant, de egyátalán nem lehetetlen, sőt.
-Szervófékes autót szervó nélkül nagyobb pedálerő szükséges, mint ha alapból szervótlan lenne.
Ettől eltekintve
-Eddig még minden autót sikerült szervó nélkül is irányítani
-És minden autót sikerült szervófék nélkül(direkt elpumpáltam ami maradt) blokkolóra fékezni mind a 4kereket. Tehát a fékhatás adott, semmivel sem rosszabb, csak RÁ KELL LÉPNI a pedálra.Egy kivételt tudok, E38 750iA, ~2100gm, 255/45 R18. Szervó nélkül, gyakorlatilag állóhelyzetben lehetetlen a kormányt elfordítani, menet közben is csak nagyon kis szögben lehetséges. Azon kívül fékszervó nélkül, két lábbal(mivel széles a fékpedál) taposva SEM váltható ki intenzív lassulás, maximum csak halványan csökken a sebesség.
-
lsc
nagyúr
válasz
Kornel #25497 üzenetére
Ha tudnál valamit nem írnál zöldséget, messze nem kell két lábbal taposni egy megszűnt szervós féket, de írjad csak, még mindig hét eleje van.
Mod (#25502) bitpork: de a mi teljes rokonságunk pölö évekig élt a sereg üzemanyagából. Igen erre büszke lehetsz, és ettől már autószerelő mester lettél, a sok hülye mint én is meg tanulta/csinálta évekig.
-
lsc
nagyúr
válasz
Kornel #25491 üzenetére
Kicsit járj utána a dolognak, 1200-esben pl nem volt szervó, fék meg mégis. A szervó más néven rásegítés, tehát nem valami helyett van csak megkönnyíti a használatát. Írj még Te is ilyen okosságokat.
Mod (#25494) bitpork : Amit meg most írtál az rizsa, egy darabig voltam katona, ne akarj etetni.
-
válasz
Kornel #25446 üzenetére
Stoj! Én nem hülyeségeket akarok. De pölö miért is ne lehetne számon kérni hogy az üzemanyagok jövedéki adóját miért olvasztották egybe más jövedéki adókkal, és ezen az alapon miért is költik másra? Vgay miért kerül egy kocsi átíratása motortól függően sokszorosába mint nálunk jobban álló és sokkal környezettudatosabb EU országokban? Vagy mi van azzal hogy most rendszámot akarnak a mi zsebünkre cserélni? És odáig már el se menjünk hogy vagyon szerzési ( muhahah) illetéket kell fizetned egy 150k -s 20 éves opel omegáért... Szóval akkor birkamarha autósok vagyunk vagy mi? Az autóklubról ne is beszéljünk...Aki a tagdíjakon tart fenn egy a8-st magának, meg utazgat.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25270 üzenetére
Az a baj mindig elrontom a fogyimat. Elhatároztam hogy majd normális leszek, és egésznap finomkodok óvatoskodok, de mindig elszakad a cérna, és akkor 7ezerig meg se áll
Bár múltkor ezer forintból majdnem 50km-t mentem, nem számoltam pontosan de ~5körüli fogyi lehet. Mondjuk csak csorogtam 60-70 néha 80-al is
-
Kornel
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25265 üzenetére
Na ez jó hír, bár nem fenyeget hogy Splash-em lesz
Mondjuk nekem mindig nagy a szám, hogy elég a literes is, mert jóaz keveset eszik stb. De szerintem 3nap után ülnék benne, két lábbal nyomnám a gázt, dagadnának az erek a nyakamon és üvöltenék hogy "mennyéééémáááá tee hulladééék"
(#25267) Dare2Live:Mindegyik literes régi yaris tudja ezeket a fogyikat? A faceliftes is? Mi volt a legalacsonyabb fogyid? Ezek amúgy kivitelezhető fogyasztások, vagy tényleg 5bárra fújt 155/70 R13, és lehelni a gázt?
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25249 üzenetére
Kár, azt a kis apróságot igazán belerakhatták volna
Megnyugtató lenne, hogy ha állnék télen alapjáraton ketyegtetve és fűtenék, hogy tudom hogy "nembaj, azt a 300ft-t megéri!". Mondjuk nincs splash-em
Az 1.0 is tudja ezeket? Vagy az még mindig az ős 1.0?
(#25251) hobizoli:Nemtudom, nekem 140km/h-s átlagsebességet még úgy se sikerült hozni, hogy volt benne 255km/h is egy szakaszon. Nyilván nem több ezer km-t mentünk
(#25253) Tökmindegy:Tud az kevesebbet is enni. Mi egy citroen BX-el, 4személyel, egy budapest-esztergom-budapest távot, éjjel 0forgalomban, stabil 70es tempóval tisztán étolajjal, többszor utánaszámolva is 3.4literre jött ki. Pedig az egy BX volt, 1.7TD motorral.
(#25257) Varoz:Az ő fogyasztása azért is hihető, mert nem mondta hogy széttaposta a gépet+mert itt gondolom többen is találkoztak már az 1.5D jelenséggel.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #25249 üzenetére
Országúton (bár az azért istenkísértés megmondom a frankót,egyszer lementem Sopronba vele de sírtam utána) 3.4 re jött ki ,és csak kíváncsiságból mértük le. Igaz 120 volt a max amit mentünk vele. A vége olyan 150 körül lehetett de azt csak saccolom mert 140 nél halálfélelmem volt . De nem bántom,mert istenuccse derék egy jármű,azért nem is adtam el soha,valahogy sajnálnám. Majd szépen elsüllyed a földben idővel,néha lemosom,és érdekes a fényezése nagyon szép még mindig.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25244 üzenetére
Uram most tévedsz te is! 105ezer km a gyertya periódus. Legalábbis az M13A-nál. Őszinte leszek, nem értek a gyertyákhoz, de ismerős ignácából 150ezernél kivették és aszongya a szerelő, hogy ez még jó lesz. Nem láttam a gyertyát, szóval nem tudom. Ez az egy dolog amit szeretek a Suzukimba, a motor, "jólmegy" "keveset eszik" és örök élet+1nap, mondjuk most szelephézagot kéne állítani rajta, csak én itthon nem akarok, és kéne kerítenem valakit aki megcsinálja. Juteszembe, a szplotty neked az csak átlagot ír? Vagy pillanatnyi fogyit is? Tud olyat, hogyha állsz, akkor liter/órában írja? Tökre tetszik az opelekben, hogy pl az 2.0 16V melegen alapjáraton 6-7deci/órára mondja a pill fogyit. klímával 0.9-1.1liter között.
(#25247) Tökmindegy:Odalennék érte, nagyon tudok rajongani a sokmilliótfutott ridegtartott de mégis hibátlan szivódékért
Kérünk ilyen "Cold Start after 3months" videót
Juteszembe még, nekem ami rekord, hogy egyik haverom az 1.7szivódébe 30-40ezrenként cserél olajat, és asszem az is valami Unix 10W40 Diesel
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #25244 üzenetére
Ha akartok látni rekordot akkor szívesen mutogatom a saxot
Még itt áll a vas ,bár asszem sose fog közlekedni többet ,azt újonnan vettem, személyesen raktam bele 270 ezret és még az eredeti vezérmű szíj ,feszítők, vízpumpa,szóval nagyjából minden a gyár által 16 éve belerakott van benne. És beleteszek egy aksit és indul
Az a szörnyeteg motor elpusztíthatatlan,pedig istenemre nem volt soha kímélve
))
-
Varoz
addikt
válasz
Kornel #25240 üzenetére
Ezt is leírtm, hogy nem nem tiltásig forgattam, de nem is mentem lassan, előzgettem is rendesen. Meg azért egy 1.3-asnak a 140-es átlag jelent valamit. De pont ezért mondom, hogy el lehet jönni és tessék bizonyítani, hogy bizony én hazudok. Addig viszont semmi jogotok bármit is leszólni a hozzászólásomban.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25240 üzenetére
10ezerbe beleforogna az tuti, csak kicsit hajszárító hangja lenne már
Lada volt még olyan, már mindegy volt, 1es nyélen 5x mentünk neki egy fának vele, mire végre kijukadt a hűtő. Aztán még vagy 1órán át olaj és víz nélkül csapattuk keresztbe ilyen 6-7-náha 8ezer(mutató szerint) rpm-en a földúton mire csapágyas lett és leállt. De másnap reggel még indult
Egy suzukit tudok, egy M13A motors új swift, pizzás autó kályhacső direktszűrő minden van, csörög zörög füstöl mint a szemét de még mindig 7körül eszik(#25241) hobizoli:Láncos, és SOHA nem kell cserélni
(#25242) Tökmindegy:Francia szívódék(azokkal van tapasztalat főleg) ilyenek. Annak tökmindegy micsinálsz, de nem is megy
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25211 üzenetére
Neked is van olyan ismerősöd, akinek az ismerősének van egy ismerőse akinek a nagyapja tankszerelő volt a Don kanyarban, azóta PD TDi motorokat újit fel, kerti motoros fűkaszának, hobbiból pedig fogyasztási rekordokat állít fel pótos IFA-val? Ja és tud difizárral kanyarodni. Hetvennel.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25185 üzenetére
Van olyan autó, amit becsülnék annyira, hogy nem.
(#25186) Varoz:Nyilván, igazad van, biztos szar mind
Tudod mi az a VTi? Az 160ló. Nem 1.3 75ló. Az fogyaszt, de megy is. De mindegy. Szar az egész, meg is mondom majd neki hogy dobja ki
(#25187) Napfénysüti:Erről van szó, ennyi az annyi és kész. Te mit szoktál bele tankolni? Havert rábeszéltem a Vpower Nitro+-ra, elkértem egy körre, mostmár nem csak nyekken 3-ba rakáskor, hanem el is forog még egy icipicit
(#25189) !Overdose!:Na majd benézek a Honda topicba akkor, hogy mik a fejlemények. Engem egyszer csúnyán megalázott egy kombi 1.8VTi Civic. Egy 1.9DCi Lagunával voltam, néztem kombi civic, lol, biztos 60ló, hát nem 60volt
(#25192) Tökmindegy: Lehet én vagyok a hülye, de ez az E60 történet valahogy sose lesz szép, se kívül se belül. Főleg mikor a mosóba a matt szürke M5-nek nem csukódott le rendesen a gépteteje, és nem lehetett D-be rakni, úgy tolták ki
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest