- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #106014 üzenetére
Mar a 80 as evekbe gyartott adagolok is tudtak 6-800bart fordulaton de ettol meg a porlaszto csucsok ugyanugy 125-150 bar korul nyitnak.
Ugyhiszem a gazos adagolok a zafira es signumokban voltak, astraba nem vagyok biztos.
(#106009) kornelka
Latod pont ilyen felniket szeretnek, nagyon tetszik
-
belaazallat
addikt
válasz
Kornel #105855 üzenetére
Így név nélkül: OMV: 6.8
MOL: 7.0
Shell: 8.0(#105854) m3tr0
"számláló csal"
Én voltam a számláló, mert egy 81-es Escortban még nemtartozék a fedélzeti computer. Indulás kor benzinkút, teletankoltam, majd célállomáson újra. A beletankolt mennyiséget osztottam a megtett kilóméterrel szor 100. -
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #105702 üzenetére
Nekünk van ilyenünk. 155 lovas, hosszított tengelytávú, 9 személyes, állófűtéssel, dupla klímával, ülésfűtéssel, 95 literes túratankkal, minden bizbasszal. Voltam már vele Dél-Spanyolországban, Olaszországban, Csehországban, Lengyelországban, Ausztriában kirándulni, és a családi vállalkozásban munkára is be van fogva, így másfél év alatt beleszaladt 100 ezer km, egyelőre teljesen hibamentesen.
Szélzaj szinte semmi nincs benne, gördülési zaj viszont hallatszik a kerekek felől, amin személyautó-abroncsokkal nyilván lehetne segíteni, de nekünk kell a teherbírás, ezért C abroncsok vannak rajta. Télen az állófűtést be-be kapcsolva, illetve hidegben a kiegészítő fűtés funkciót használva 110-es utazó mellett 7.5-8 liter között fogyaszt megrakva. Nyáron, ha megy a klíma, akkor plusz egy liter, de ebben dupla klíma van, lehet hogy az egyszerűbbek kevesebbet esznek, bár azok meg felmelegedhetnek. Ezzel jártunk úgy, hogy bent utaztunk valahol Spanyolország belsejében, kellemes hűvösben, és csak ránéztem a külső hőmérsékletre, akkor láttam, hogy 41 fok volt kint.
Óra szerint 160-ról is képes gyorsítani, ha lepadlózod, de azért ott már közel a vége, viszont 140-el simán tud utazni. Mi mégis csak 110-el megyünk vele, mert afelett azért a nagy homlokfelület miatt jócskán megnő a fogyasztás. Napi 1000-1200 km-t leutazni benne nem kihívás, egyedüli negatívumként a nem szellőző üléskárpitot mondanám, képes ugyanúgy beleizzadni az ember mint a bőrkárpitba (legalábbis én biztosan).
Jó funkció lenne, de nem lehet rendelni a Multivanéhoz hasonló belső kihangosítórendszert, amivel minden utas hangját jobban lehet hallani odabent, mert így ha nem fordulsz hátra, vagy ha nem emeled fel a hangod ha az első sorban ülsz, akkor leghátul nem hallani. Egyszerűen túl nagy a kocsi.Parkolóházakban elfér (magasságra mindenképp, bár néhol nem árt levenni az antennát), de szűk helyekre beállni vele kihívás, méreteiből adódóan. Hiába van benne elöl-hátul radar, gyakorlott sofőrt igényel a vezetése.
Ja, 50 ezres olajcsereperiódusa van, de ez valami rossz vicc lehet. Mi 20-25 ezrenként cserélünk benne. Rohadt sok kell bele, 8 liter, és szinte csak autópályán fut, néha napi 1000 km-eket, szóval elvan így.
-
jerry311
nagyúr
válasz
Kornel #105694 üzenetére
Egy átlag Transit 9 személyes, nem kell D kat.
belaazallat
Annak mondom meg, hogy mit csináljon, akinek akarom, nem kötelezhet rá senki, hogy ne tegyem. Cserébe
azt csinálsz, amit akarsz, olyan autót veszel amilyet akarsz, el sem tudod képzelni mennyire nem érdekel, mert téged semmi sem kötelez rá, hogy azt csináld, amit mondok és ahogyan mondom.
Az sem érdekel, hogy milyen problémáid vannak, az sem, hogy mennyire érted félre, amit írtam.
Fordítom magyarról magyarra az előző hozzászólásom: Ha egy nőnek (vagy feminin jellegű férfinak) odatolsz x köbméter rakteret, akkor azt tele pakolja és sopánkodik, hogy kicsi. Teljesen mindegy mekkora. Az új autós első utazásnál még talán elég nagy lesz, a másodiknál, már megint kicsi. Akkor is ha 40 tonnás nyergest vásárolsz. -
zolikaDB
veterán
válasz
Kornel #105658 üzenetére
Ebben mi huhog/futyul ekkorat? Mondeo ST TDCI
-
#16514048
törölt tag
válasz
Kornel #105644 üzenetére
Az a felni, meg a karbon fólia.
Amúgy spritmonitor szerint 11 lityit fogyaszt, ami nálam már jelentősen több a 8,5-nél, ha nyomod neki (ahogy egy ilyet illik) akkor gondolom még jobban megjön az étvágya. De ha olcsó fenntarthatóságról beszélünk, akkor még mindig nem a fogyasztás miatt aggódnék itt a legjobban.
-
belaazallat
addikt
válasz
Kornel #105405 üzenetére
És mondjuk 5000+ km-re benzin motorra, 1M Ft körül, milyen kombit ajánlanál? Jelenleg nem napi szinten használjuk a kicsit, de ha lesz gyerek, akkor változik és nőni fog az össz km is.
Fontos lenne: bizotnságos legyen, olcsó üzemben tartás, klíma, halk motor. Olcsó alkatrészek. Egy 1,4 Benznes Escort (81
) lesz cserélve.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #105257 üzenetére
A VW-nel nekem konkretan elektromos radiator van bennt es 1 percet sem kell varni a meleg levegohoz, de ez csak az utasteret futi a vizet nem, es a motorom csak 10km utan van uzemi hofokon.
-
tDr1v3r
veterán
válasz
Kornel #105265 üzenetére
Olyat tervezek venni ami nincs agyonkopva. Csak azoknál meg valszeg máshol lesz a gikszer, meg nem is 1m Ft körüli lesz az ára... mindenképp jól felszereltet akarok mondjuk, futásidőtől eltekintve természetesen (úgy hallottam jók a motorok, csak a kötelezőket kell cserélni a kocsin) de valszeg a felszereltség feláldozható lesz majd az állapot oltárán.
Btw ha már itt tartunk, a piacon nagyjából milyen állapotú e39 vagy e46 (illetve kortársai) BMW-k vagy Audi B6-ok vannak 1 millió körül? De tényleg körül, alatta szeretném megúszni lehetőleg, a többit meg a papírozásra és a fékek cseréjére költeni.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #105255 üzenetére
Nálam kb 10km kell az üzemmeleg állapothoz.(autópálya 110) Én is azt mondom, hogy az autó kopjon ne én, de szerintem városi rövidtávozásnál a turbo hamar lekókad. Az azért költséges tud lenni, a priusnál viszont nincs ilyen, arról nem is beszélve hogy inkább a prius füstjét szívnám mint egy bármilyen dieselét.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Kornel #105245 üzenetére
Igen, a kényelem kritikus, de talán rövidtávon megengedhető a kompromisszum. Hosszú távú utakra ott a Phaeton természetesen. Inkább csak az vonz, hogy automata, keveset fogyaszt, és hamar melegszik télen, sőt ha minden igaz, egy igásló is karb. szempontokból.
zolikaDB: 2,2 körül.
-
válasz
Kornel #104791 üzenetére
3-3,2M. Ma néztem egy Focus kombit, arra a párom is és én is azt mondtuk, hogy jó. DPF miatt írtam, hogy megyek egy hónapban kb 15 alkalommal 20 km-t pályán, plusz 1-2 alkalommal 100-200 km-t országúton. Vagy évente, vagy 12-13K km-ként cserélek olajat, gondos tulaj vagyok.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Kornel #104549 üzenetére
nyon már rég felismerték, hogy az állam legföbb érdeke, hogy állampolgárai egészségesek legyenek.
Ne a gyógyitatásukra kelljen durva (ilyen tüdő/gégészeti rákok esetén 10-30milliokat költeni ami után még mindig átlag 50%ban épülnek fel) összegeket fizetni hanem ők fizessenek durva mennyiségben adót. (Nem nehéz kiszámolni mennyi pénztöl esik el az állam ha vki 3évig nem dolgozik de táppénzen van, márha nem hal meg/lesz rokkant mert akkor átlagos esetben 15+év adóbevétele tűnik el, vagy lehet fizetni neki 20-30+évig a rokkantnyugdíjat.
És ez az állampogár érdeke is egyrészt ha vki meghallni akar akkor a leggyötrelmesebb halálok közé tartozik... másrészt normál esetben senki se akar 40-50évesen 3évet tüdő/gégerákos lenni vagy meghallni benne.imo LPGt a legproblémásabb szennyezőknél helyzetbe kellett volna hozni és kötelezővé tenni. Simán össze lehetett volna hozni egy Win-Win szitut ehelyett elkaszálták.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #104507 üzenetére
szerintem félreértelmezed.
amúgy meg a kérdés az volt, hogy omg omg 18k után korom az olaj minmeghalunk
erre pedig az (amúgy adekvát válasz) hogy akkor jó ha fekete.
a kiemelt kommentár meg illusztráció nem üzenet.
csak nem azt a választ olvastad, amit szerettél volna. ennyi.
-
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Kornel #104411 üzenetére
Köszi, elolvastam. A kettőstömegű avg. 200k-t megy el, onnan minden km. ajándék, de ugyanígy a 2.0-nál a 300k az szimplán hülyeség a cikkben, van valami különbség valóban, de lényegtelen. Indítómotor meghibásodásról még csak nem is hallottam. A kombinált vezérlésre mondom azt, hogy tényleg szükségtelenül bonyolult, de a cseréje 200e km-ként 90+munkadíjért még nem a világ, talán vállalható. A cikkben szereplők árakat ezen felül még el kell osztani azóta kettővel, úgy reális a kép.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #104419 üzenetére
PSA-tól 2002 óta "veszik" a motorokat, az 1.8 TDCI pedig 1998-tól van forgalomban.
" de hogy a cr rendszerhez nem lett volna meg a technologiajuk maguktol, az biztos."
Gyakorlatilag egyik gyártónak sem, tudtommal amikor a Fiat bemutatta a JTD-t (első személyautóba szánt CR dízel), akkor eladta a liszenszet a Boschnak, utána jött a MB a CDI-vel a BMW a D-vel PSA a HDi-vel stb -
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #104416 üzenetére
Nem PSA technika van rajta, hanem egy Delphi rendszer, amit a PSA-n kívül mások is használnak, és a PSA sem csak Delphit használ, hanem Siemenst és Bosch-t is, sőt talán Densot is.
Részemről itt vége, tulajdonképpen nem is tudom, hogy minek erőlködök egy számomra full irreleváns kérdésben nickneveknek. Vegyen mindenki 2.2-es Accordot, az az ultimate answer.
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #104414 üzenetére
Mester, el is olvasnád a linked teljes szövegét?
Ne égesd már magad.Segítek, ha már két napja nem bírod felfogni.
Ford later added their unrelated 1.8 L DLD-418 engine to the DLD family, though it is properly part of the Ford Endura-D engine family.
The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is only a DLD by name, since it is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is derived from Ford's own 1.8 8v Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s.
Nincs ilyen hengerűrtartalmú PSA motor, egyetlen PSA gépjárművet sem szereltek ilyennel, nem tudom miért nem lehet megérteni.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Kornel #104407 üzenetére
Többször leírtam, hogy nekem nem volt problémám vele 180k megtett km óta. Komolyan érdekel, mivel az egyik legegyszerűbb PSA motor valóban, nincs nagyon típushibája tudtommal. Vagy amire Te gondolsz esetleg az a sok százezret futott szarok, amiket sikerült valahonnan importálni?
Ja természetesen a QYBA-ról beszélünk. A 100 lovas egy fos valóban.
-
7betai
csendes tag
válasz
Kornel #104399 üzenetére
jelenleg is dízel van, szeretem a nyomatékosságukat, és inkább városon kívül közlekedem
6 évesnél nem igazán telik többre, amiknek kb 2,5-7m körül van a csúcsa, és igazából többet nem is vagyok hajlandó autóra költeni jelenleg. Pedig ahogy látom 1,8asból több a hírdetés, de akkor próbálok a 2.0-re focuszálni
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #104339 üzenetére
Én ha most újonnan vennék kocsit, 10 évre megtartanám. Beletekernék max. 200 ezer km-t, annyit simán kibír, nem érdekelne. Kellemesebb karakter.
De ha újonnan vennék Focust, akkor inkább az 1.6 turbót keresném.
Egyik veszély sem fenyeget, marad a realitás, a 10 éves 192 ezret futott renault dízel nissan.
-
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #104126 üzenetére
Azert ilyen 94-96(7) koruli passatot kicsit keresve lehet venni meglepoen jo allapotba 1 eve mielott a citroent vettem volt egy maku hibatlan pecsen az sima TD volt, de jol felszerelt minden mukodott meg a klima is, csak vegul ugy dontottem kicsi lesz nekunk, jol dontottem kicsi is lett volna.
-
-
Declare
őstag
válasz
Kornel #103969 üzenetére
ne szemelyeskedesnek vedd, de nem Te vagy az elsö akitöl ezt a "le kell vagni, ki kell kötni a p...ba, mert csak többet eszik....." na azert ennyire ne legyünk mar balkan könyörgöm
vagy szeretnel europa kinajaban elni, ahol egyebkent nem latni a szmogtol a napot es nem tudom minden hanyadik ember tüdörakba patkol el vagy minimum asztmas? Jo mondjuk ha kevesebbet fogyaszt, meg a nyüg van vele, vegülis megeri....
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #103972 üzenetére
csak elmondtam, hogy mi mire jó
szarul
ahogy azt is, hogy az autók 90+%-án feleslegesen van már a katalizátor, mivel nem, vagy csak részben tölti be a funkcióját, mert elöregedett.
amit kimutat a mérés, ha nem fizetsz elő a +5k-s vip csomagra karbantartás helyett 'szt akkor lehet menni cserélni. bocs de inkább a mérésnek hiszek mint a fórum-fu -dnak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #103955 üzenetére
geoscsiga?
abbol a kinait nem ismerem, de az egyik kinai gyarto benzines fixgeosat igen
az vmi qrva jo, viccen kivulMAP szenzort mar azert kellett nagyobbra cserelni, mert nem latta a 2bar feletti toltonyomast az ECU
nem pont 2-n jart mar az auto akkor sem, hanem kicserlve a MAP szenzort mar lattuk, hogy 2.2-n jart eddig is, multkor allitgattuk a manualis szabalyzot, befujta a 3bar-t ises a kinai turbonak semmi baja, pedig -es most kapaszkodj- csak "olajos" turbo, vizhutesnek meg helye sincs rajta...hm?
ugy all benne a tengely, mint uj koraban is, 2-2.5 ev nyustoles utan mar, zsirujan kerult 110k-bavicc
ami a legnagyobb vicc, hogy ennek a kinainak is van mar tobb kinai klonja is -
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #103969 üzenetére
jobb lenne ha nem reklámoznád a fasságodat.
csináld, mit érdekel, de hogy még magyarázod is a hülyeségi bizonyítványt, az már több a soknál. kiköttetted, teszek rá, nem érdekel, betudom a több szar mellé a világban, de nehogy már még le is hülyézd a másikat, mert próbál gondolkodni. nehogy már még neki kelljen szarul érezni magát, mert te ilyen trükkösdezső vagy aki megcsinálja amerikát...
hallgattál volna bölcs maradtál volna.
az meg, hogy mit mért az elkalibrált műszer az ótata 20 éves fityóján az k.vára nem érdekel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3008, 97% Akksi
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest