- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Pulzust is mér az Apple AirPods Pro 3
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dr. Szilikát
#34799
üzenetére
Igen ha visszaváltok sport vagy eco módba megint nem megy. AI azt mondja lehet a fék micro kapcsoló beragad. Jó de race módba nem ragad be? Majd otthon kipróbálom üresbe, h akkor megy mert most vagy 17 ment sport módba 35 helyet folyamatosan fékezgetve.
Egy kontroler meg vagy 100 eu. körül van, garanciát nem kaptam az emag-on vettem egy beszállítótól. -
Jövök reggel be dolgozni, és ECO meg Sport módban fulladozik a roller, hiába nyomom a gázt mintha valaki fékezgetne, azt hittem beragadt a fék de nem mert könnyen forog, nem melegszik a féktárcsa.
Ha felváltok Race módba akkor meg megyen rendesen nem fulladozik.
Ez mi lehet?
Csak nem a vezérlő?
Egyszer mintha csinálta volna ezt vagy 2 hónapja de akkor race mód vissza és helyrejött. -
DigitXT
félisten
válasz
.-..-.
#34795
üzenetére
Utóbbival azért óvatosan... Én hardveresen toltam fel anno az áramkorlátot egy vacak 11A vezérlőnek 30A-re: valóban felvitt eszement emelkedőn, csak megolvadt a vezérlő közben. (Nagyon rövid szakaszon túl lehet hajtani. Lehet, hogy erre figyel, mér hőmérsékletet is.
)Ui: eredetileg 15A vezérlő volt, csak később visszafogták. Zárt firmware, vagy nem tudom, hogyan lehetett volna átírni, de az árammérő sönt ellenállás cseréje megoldotta a dolgot... (20A-re húzva még egész sokáig lehetett vele közlekedni, akár emelkedőn is. Hűteni kell...)
-
.-..-.
tag
válasz
norrberth
#34794
üzenetére
Firmware mod. De az eredeti le volt mentve elso lepeskent.
Ket napig a moddolt verzioval hasznaltam aztan visszatettem az eredetit.
Persze a garinak igy is annyi, szoval a visszacsinalas azt jelenti, hogy normal EU verzioskent hasznalom es 25km/h a limit.
Viszont legalabb az utolso OTG update behozott az EU verzioba egy olyan hegymenet uzemmodot, hogy olyan emelkedon felvisz, ahol feltolni is nehez lenne.Erre gondolok:
-
.-..-.
tag
válasz
PociAti
#34790
üzenetére
Volt olyan nap, hogy 2* toltottem, az nagyjabol 60km lehetett.
Jol jott, hogy 3.5 ora alatt kepes feltolteni.
Volt 1-2 nap amikor rossz ido miatt nem hasznaltam.
Igazabol HO dolgozom, ez nekem a kimozdulast jelenti.
Fokent delelott es ejjel hasznaltam.
Szoval leginkabb szorakozas
(Most epp egy Szob - Helemba - Sturovo - Esztergom kanyart csinaltam vele, mert tul sok szabim maradt bent, ki kellett vennem mar egy napot)
A terdem is eszrevette ezt a honapot
-
.-..-.
tag
Jubilálok ... 1 hónap és 1 nap termése:
-
clon
senior tag
válasz
PociAti
#34785
üzenetére
Az "akár" annyit jelent HA törlöd az értékelést visszakapod a pénzt HA nem törlöd akkor nem - ennyi van a sorok között. Magát a munka "javítását" elvégeznék (remélem - vagy "túszul" ejtenék a rollert
) mert ez az Ő érdekük is.A legnagyobb gond mindenféle hivatalos rollerszerelő esetén, hogy ez a munka is pont olyan mint az autószerelő munka felelősséggel jár DE ez "csak" roller így kétségeim vannak a szerelők mindegyike úgy vélekedik-e, hogy nemcsak a gázkarnak kell működnie hanem a féknek is és nem kellene az akkunak sem elfüstölni a társasházak pincéjében vagy erkélyén vagy szobájában (a családi ház esetén könnyebb a helyzet mert nagyobb a lehetőség az elhelyezésre és vész esetén akár az udvarra egy kötéllel is kihúzható DE a 7 emeleti lakásból az utcára "transzportálás" kicsit bonyolultabb).
-
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE
#34784
üzenetére
Akár nyitott vagyok a javítási összeg ...
Nem nyitott rá, hanem akár még nyitott is lenne a javítási összegig elmenni.
Sorok között olvasva nekem az jön le, hogy még az az összeg is fáj neki.Viszont megkér rá, hogy azt az értékelést szedd már le. Mert majd a jövőben kivizsgálja .... (Vagy nem. És vagy változni fog valami, vagy nem.)
Vevőként nem a jövőbeli ígéreteket osztályozzuk, hanem a múltban történt tapasztalatokat.
-
válasz
DigitXT
#34783
üzenetére
“Üdv!Sajnálattal látom az ön véleményét illetve a srácok benti hibáját melyet hétfőn ki fogok vizsgálni! Szeretnék a nevükben is elnézést kérni illetve megkérni önt hogy ezt rendezzük le más módon ha önnek megfelelő a Google értékelés eltávolításával. Akár nyitott vagyok a javítási összeg vissza küldésére is. Várom válaszát. “
Ezt írta emailba, másnap ma is azt mondta, hogy szeretnének javítani a munkafolyamaton, mert nem szeretik a rossz értékeléseket.
Gondolta én is a szokásos magyar vagyok 15k-ért leszedem. Mondjuk ha 500k mondott volna, akkor leszedtem volna. Van az a pénz amiért már én is elkurvulok.
-
-
Enigma1945
őstag
Nekem is meg lett a bűvös ezer km😁😁
Kibontottam, meghúztam a csavarokat, megzsíroztam ahol kell, azóta SEMMIT se csináltam vele..
Nem nyikorog, a fék még mindíg nagyon jól fog.
Remélem még lesz pár ezer km, nem akarom lecserélni, teljesen elégedett vagyok vele.

-
Nah beszéltem a tulajjal, marad az értékelés, nem viszem vissza oda a rollert és így nyilván nem adják vissza a szerelés árát. Roller Mágus.
-
PociAti
őstag
válasz
Tékozló
#34772
üzenetére
Önmagában a 30% nem elegendő feltétel, lehet az AI nem fogalmazott elég pontosan.
30% alatt ha legalább 7 napon át nincs bekapcsolva akkor teszi alvó üzemmódba a rollert.
Csúcsra töltött állapotba egy darabig gyorsabban veszít az akku a töltöttségéből, de utána kilaposodik a görbe.
A modern rollerek mindenféle NFC-s, Bluetoothos ébresztési módot ismernek, azok is hozzá tudnak járulni az álló helyzetben történő fogyasztáshoz (merüléshez). -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Tékozló
#34772
üzenetére
Nekem más típusnál nem merül semmit gyakorlatilag tárolás közben, de ebben nincsenek is ilyen extrák, amiket írnak. Facebook:
Ian Colbert
Engedélyezd a 'Kikapcsolás összecsukáskor' funkciót az alkalmazásban, különben lemerül. Egyébként egyfajta készenléti módban van, azaz: érzékeli, ha a telefonod a közelben van stb.If I go near mine when it's off I still get a Bluetooth connected notification unless I turn off Airlock or fold it with the 'off when folded selected'
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Tékozló
#34774
üzenetére
Hasonló fajta nálam is. Ez egy ismert elektrokémiai jelenség, természetesen nem varázsol vissza energiát. Noha részletesebben én sem foglalkoztam az okával, csak tudomásul vettem, de a linken olvasható bővebben:
Mi lehet annak az elektrokémiai jelenségnek a magyarázata, ami többféle akkumulátornál és szárazelemnél is tapasztalható, miszerint terhelés után pihentetve, valamennyit emelkedik az üresjárási kapocsfeszültség?
https://iask.ai/q/akkumul-tor-fesz-lts-g-helyre-ll-s-pihentet-s-ut-n-1qs0rs8
-
Tékozló
tag
Az Aovo nálam is ilyem, terhelés után hamar lemegy, aztán állásában visszább mennek a pálcikák. Vagy pontatlan, vagy terhelésre túl gyorsan merül (már).
-
-
Tékozló
tag
válasz
Warzoz
#34770
üzenetére
Későbbi napokon már talán csökken napi 3-4%-ra. Az AI szerint a BMS ami figyeli az akkut a kényelmes felhasználókhoz igazítva próbálja 50% alatt tartani az akkut és csak 30% körül kapcsol sleep módba. Aki meg napi szinten használná a rollerét és figyelne a töltöttségre kénytelen elviselni az agresszív beavatkozást (pl. pénteken este feltöltöm 80%-ra, hétfőn már 67%on van pedig nem is használtam), hogy a BMS folyamatosan az akku optimális töltöttségén akarja tartani a rollert, holott ez pazarlás. 1 év alatt akár 20-30 töltési ciklus is lehet a felesleges merítés miatt.
Ez kb. az AI válasza, nem tudom mennyire helytálló.
A roller a lakásban van, nincs mozgatva. -
Emunem
őstag
válasz
Warzoz
#34770
üzenetére
Nekem kb 1% csak, (F2 Pro MK1) pedig minden be van kapcsolva. Nem lehet, hogy valaki szórakozik azzal, hogy mozgatja a rollert, hogy csipogjon?
amúgy napokban megláttam az F2 Pro MK2-t. Dupla csillapítós elől, nem lötyög mint az enyém… vajon át lehet az MK1-et is építeni ilyenre?
-
Tékozló
tag
Sziasztok!
Az normális, hogy a Ninebot F3 Pro feltöltés után napi 4-5%-ot merül állásában? Ha kikapcsolom a riasztó és más funkciókat is kb. ennyit merül. Ez igen sok azért, hogy áll a roller. -
Ebben a videoban a rolleres úgy dönt, h teljes sebeségnél leugrik a rollerről és mi majd jó ötletnek fogjuk tartani.
[link] -
válasz
bexinho23
#34762
üzenetére
Nem tud senki még hosszútávú tapasztalatot adni erröl a teleszkópról.
De ha tippelnem kéne, nem lesz vele semmi gond.
Viszont én már inkább olyan rollert vennék, amin hátul is van lengéscsillapító. Xiaomi 5 Pro/Max. Segway E3 Pro, F3. Navee GT3 Max.
(Esetleg használt Segway G2 150-170ezer között.)Itt össze tudod az F30, és az újabb rollerek adatait hasonlitani.
Ezek pedig az ötös Xiaomi rollerek.A GL-el szerintem ne foglalkozz, némelyik weboldalon odateszik a típusa mellé, máshol meg nem.
-
válasz
Hieronymus
#34765
üzenetére
OOTD T 30 roller [link]
-
Hieronymus
veterán
válasz
pusszycat
#34761
üzenetére
Nem tudom. Számomra a háromkerekű is veszélyesnek tűnik, csak másként.
Amikor a három kerék helyett már csak kettő érintkezik a földdel, nagyot változik a haladás mechanikája. A járművek többsége képtelen egyesen haladni. A hatalmas ívek tűnnek egyenes közelinek.A háromkerekes, két keréken már közepes íveken haladna előre. Ráadásul a roller egyenes mozgása már nem lenne közel párhuzamos a rollerével. A próba köröket, teljes védőfelszerelés mellett is csak gumiszobában érdemes elkezdeni.
Teljes kaszkadőrképzés után már nem ennyire veszélyes a kezdet.
-
Reggel nézem a morecast app.0.1 mm csapadék, azt még a rollerem is kibírja. Úgy három fele már 58 mm irt. Ha nem jönnek értem , nem is tudom mi lett volna....
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#34762
üzenetére
Röviden: Global.
Kezdetekben az Xiaomi 5-ből az alábbi variánsok került forgalomba:
BHR9618GL, DDHBC35ZM, 60562/CS***M###XXXXX
BHR9604DE, DDHBC36ZM, 60548/CS***M###XXXXX
BHR9610ES, DDHBC37ZM, 60554/CS***M###XXXXX
BHR9607FR, DDHBC38ZM, 60551/CS***M###XXXXX
BHR9608EU, DDHBC39ZM, 60552/CS***M###XXXXX
BHR9659DE, DDHBC51ZM, 61133/CS***M###XXXXX
Elöl az SKU szám, utána a modellszám, aztán a sorozatszám. Legalábbis nálam ezek szerepelnek az adatbázisban, idő közben jelenhettek meg újabb variánsok, pl. ausztrál piacra.
Ha GL néven vásárolsz rollert és annak sorozatszáma 60562/CS... értékkel kezdődik, akkor nem az EU szabályokra lekorlátozott rollert kaptál, ha pedig 60552/CS... értékkel kezdődik a szériaszám, akkor EU-s példányt kaptál és hibáztathatod a weboldalt a helytelen tartalom miatt. -
bexinho23
őstag
Valakinek van róla véleménye? Mit jelent a GL, mert neten csak az alap 5-ről találtam leírásokat. Teleszkóp mennyire tartós? Mivel elég friss gyártású, ezért elsősorban a korábbi xiaomi modellekre vonatkozóan érdekelne, hogy mennyire strapabírók.
Jelenleg egy Segway F30-at használok 2 éve (2300 km), ami hibátlanul teszi a dolgát.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát
#34759
üzenetére
Kapu Tibor is kezét törte elektromos rolleren, majdnem el is bukta emiatt a küldetést.
Hiába vagy mindenre IS felkészülve, az elektromos roller már csak ilyen. Kockázatos.Ui: amíg csak horzsolás van, az istenes. Törések problémásabbak, és jöhet rosszabb.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
eddie17
#34756
üzenetére
Nekem a 34 km/h tűnt félelmetesnek kezdetben, de már megszoktam. Nem mintha nem lehetne könnyen uralni, főleg egy tágas úton, csak a tudat, hogy mekkorát lehetne esni, ha félresiklana valami. 8,5 collos gumit cseréltem 10 collosra, így lett a 30-as rollerből (egyfajta Xiaomi klón) 34 km/h.
Félresiklás jó kifejezés, amikor kisiklottam a villamossínen, amit minden hülye is tud, hogy veszélyes. Főleg miután egyszer kerékpárral is megcsúsztam rajta, de ott még állva maradtam, nem mentem túl gyorsan.
Igazából most sem, csak elvonta valami a figyelmem, jobbra akartam húzni, de közben jobbra a hátam mögé is kellett figyelni, nem jön-e valami. Közben ott volt a sín is, mivel egyszerre nem néztem többfelé, egyszer csak érzem, hogy a gép önállósítja magát, megy tovább egyenesen, csak én vettem jobbra az irányt.
Kisebb horzsolások a jobb térdemen, jobb könyök, bal kéz külső, jobb tenyér fékfelület. Ezeket kesztyűvel lehetett volna védeni, de ki gondol ilyenre. Kb. 10 nap után legyógyult a varasodás és még örültem, hogy megúsztam ennyivel.
Bosszantó, mert tényleg odafigyel az ember precízen, villamossínen is rutinosan váltok sávot egyébként, mégis besikerült egy ilyen hülyeség.
-
eddie17
addikt
válasz
pusszycat
#34757
üzenetére
Én már ehhez a kis "gyöszhöz" is vettem fel sisakot, meg bekapcsoltam minden lámpát, nappal is.

Majd hamarosan indul a hosszabb távú teszt, amikor napi szinten ingázok vele, plusz HÉV, szóval majd akkor kiderül, hogy mennyire kényelmes a dolog, és mennyire fér bele nekem ez az egész, rossz utakkal, előítéletes egyéb közlekedőkkel. (Több százezer km van a lábamba autóval, most rollerezek először, szóval látom a másik oldalt is.
) -
-
eddie17
addikt
válasz
pusszycat
#34755
üzenetére
Konkrétan hétfőn lett meg, ma mentem vele először próbakört. Szóval igen, nem rég van meg
Egyelőre azt érzem elég ez bőven aztán meglátjuk de nem akarok én vele száguldani, valahogy nem érzem a késztetést rá. El sem tudom képzelni milyen amikor 70-80-al mennek ezeken a kerekeken
-
válasz
eddie17
#34754
üzenetére
Akkor nem rég van meg, eleinte én is eco módban mentem ami 25 Km/h megy, aztán ez hamar kevésnek tűnt kb. egy hónap, azóta sport mód ami 35 Km/h nálam ez tűnik a legoptimálisabbnak, a race módot ritkán használom az nekem tul gyorsnak érződik és kevésbé biztonságosnak ha hirtelen meg kell állni.
-
eddie17
addikt
Lehet én vagyok nyugdíjas, de most teszteltem a Xiaomi Scooter Elite-et (életemben nem volt még elektromos rollerem), és nekem ezeken a kerekeken a 25km/h is elég vadnak tűnik. Nagyon jól gyorsul a gép, 85kg vagyok, szerintem városba ez kiváló. De! meglepően stabil, és egész jól veszi az úthibákat.
-
PociAti
őstag
válasz
arcsin
#34752
üzenetére
8,5 hüvelykes kerekű Xiaomiknak elég keskeny a taposójuk, de a normál méretű U-lakat így is éppen csak átéri a kerékpártárolót és a roller "nyakát". Nem is nagyon van helye lötyögni. Mini U lakattal szerintem nem is lehet biztonságosan lelakatolni.
Még a régről akadnak városszerte vékonyabb vas kerékpártárolók, azokat kalapáccsal, vagy egy erősebb taposással ki lehet iktatni.
A rollert a kormányoszlopnál fogva egyszerűbb lenne hozzá lakatolni valamihez, de mint említettem az nem elég biztonságos, mivel az 4 mm-es imbuszkulccsal feltűnés nélkül pillanatok alatt szétszedhető (majd újra össze rakható). Lásd videó első 28 másodperce: https://www.youtube.com/watch?v=GPTYKbze5vQ
Folyamat: a fékbowden könnyedén kiakasztható, imbuszkulccsal ki kell csavarni 4 kis csavart, aztán kézzel széthúzni az elektronikát (majd fordított sorrendben összerakni). -
Ha van rajtra lakat, es valami utca kölök beindítja nem rontja az el a motort, h nem tud menni?
-
PociAti
őstag
válasz
bigdady
#34746
üzenetére
Ha olyan keskeny kialakításút keresel, amit csípőfogóval is el lehet vágni, akkor valamely webáruiház vagy aggregátor keresőjébe írd be hogy számzára lakat és válaszd a legolcsóbbat. Az tuti jó vékony lesz.
Lehet kapni külön a sodrony is, és külön számzáras lakatot. (Lakat alatt tényleg lakat formájú lakatot érts.)
U-lakattal mi a probléma? Az általában elég racionális és biztonságos választás.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Számzáras zárat tudnátok ajánlani? Olyan kéne ami átmegy a hátsó kerék küllők között mert a mostani colostok és sima sodrony sem fér át akkora bumszli a feje.. kulcsokat sosem viszek az nem akarok
-
-
válasz
enginev3.0
#34740
üzenetére
Én egy negatív komment után nem mennék enni ingyen...
-
-
Még nem döntöttem mi legyen a megoldás. Majdnem 7-es szintű helyi idegen vezető vagyok a Google-on, de még egy negatív vagy pozitív értékelés miatt nem keresett meg senki. Alszok még rá 2-t hétfőig.
-
PociAti
őstag
Ígéretet tettek arra is, hogy normálisan elvégzik a munkát. Legalábbis ez az alap feltételezés. Mivel ez nem történt meg, ezek után miért kellene az újabb ígéretet elhinni?
A rendszer alapjában véve rossz, ha valami hibásan ki tud kerülni.
Pénz visszafizetéstől a roller sem javul meg, sem a bizalom nem áll helyre, sem az elvesztegetett idő nem térül meg. Emiatt javasolt az eredeti értékelést meghagyni.
-
clon
senior tag
válasz
PociAti
#34736
üzenetére
A legtisztességesebb akkor "lett" volna a tulaj HA visszafizeti a pénzt és "nem kér érte" semmi mást csak elnézést és a munkafolyamatok felülvizsgálatára tesz ígéretet.
Ezek után azért az értékelés HA nem is változik megjegyzésként biztos bekerült volna a visszafizetés ténye.
Hát ez van, személyes beszélgetés vagy fórumokon levő tapasztalat amivel lehet levonni némi konzekvenciát (ez azért időigényes) de értékelések a magyar cégeknél is olyanok mint a temu/wish/stb. nem igazán reálisak és tükröznék a valós helyzetet. -
PociAti
őstag
Sajnos tényleg így van, meg szokás venni a rossz értékeléseket. És hamis pozitív értékelést szokás generálni, amikor álnéven vagy ismerősöket megkérve turbózzák fel magukat.
Legtisztességesebb az lenne, ha megmaradna a 2-es osztályzat,
és amikor kijavítják, visszafizetik, akkor kapnak mellé egy 5-ös osztályzatot.Viszont minden átlagtól messze eltérő osztályzat sokkal erősebben hat. És nem lehet 6-os, 7-es osztályzatokat adni egy 5-ös skálán, így korrigálni is szinte képtelenség.
-
A két csillagos értékelés után írt e-mailt a tulaj, elnézést kért a kollégái nevében is hétfőn kivizsgálja az esetet, ha leszedem az értékelést, akkor akár nyitott arra is, hogy visszaadja a javítási összeget.
-
válasz
Thunderzolee
#34633
üzenetére
-
válasz
Hieronymus
#34729
üzenetére
Úgy emlékszem a bicikli út fel volt festve akkor én kell menjek, ez 2 éve volt, most már nem emlékszem pontosan de úgy rémlik.
-
heavygrip
senior tag
válasz
enginev3.0
#34727
üzenetére
Nekem ezt az asszony mondta még asszem a hét elején, táblázzuk ki, hogy Kukirin szervíz erre
Lenne rá igény, az biztos,de így is " elveszi " ez az egy rolli a szabad időmet, hát akkor a többi
Van két lurkó aki fontosabb mindennél, aztán ha egy kicsit elfoglalják magukat (Minecraft/Márió) akkor megyek bütykölni 
Még most értem oda, hogy a rugós tagot -ami már egy hónapja megvan - meg tudtam perselyezni. Ilyen ez, majd télen szerelünk
-
Hieronymus
veterán
válasz
pusszycat
#34718
üzenetére
állt ott egy autó, látom nem megy, mondom remek akkor átsuhanok, mikor pont előtte vagyok elindul a marhája, elborultam mint a tök
A KRESZ ismeretének hiánya senkit sem mentesít a következmények alól. A zebra kizárólag a gyalogosok számára ad elsőbbséget. Kerékpárral, rollerrel, .. közlekedve át lehet rajta menni, de nincs elsőbbség!
Pontosan az ilyen gyorsan átsuhanok esetek csökkentésére módosítottak annak idején a törvényt.
Rajtad kívül senki sem fog rád vigyázni kritikus esetben. Átlagos esetben az autós át fog engedni, akkor is ha tudja, nincs elsőbbséged.
Ha hússzal tekersz kerékpárral, kb 5 és fél métert haladsz előre másodpercenként.
Ha 25 km/h a sebességed, mivel rágyorsítasz a suhanás okán, 7 méter haladsz előre. Szinte bármelyik 2 sávos úton áthajtasz egyetlen másodperc alatt.
Ha közvetlenül a zebra előtt áll az autó és körbenéz a vezető indulás előtt, szinte minden esetben el fog ütni, ha takart helyről érkezel a zebrához. Talán a szemben lévő sávban parkoló jármű vezetőjének van esélye meglátni téged és elkerülnie az ütközést.PS:
Teljesen érthetetlen, miért nem hivatalos oktatóanyag az iskolákban a KRESZ. 14 éves korban már lehetne egy komolyabb KRESZ oktatást adni a gyerekeknek. Ilyen és hasonló, tipikus veszélyhelyzetek megmutatásával. -
DigitXT
félisten
válasz
arcsin
#34725
üzenetére
Plexi nem annyira fontos, bogár tud az ember szemébe repülni, de az biciklin is.
Zárt bukó motorra való, biciklire is fel lehet venni, de kicsit overkill. Vannak, hát!
Olimpikonok is egy szál kobakban verették az MTB-t, aztán ez lett belőle...
Ui: párom krossz sisakja plexi nélküli (értelemszerűen), E-jeles, motorra is jó.

Nekem szintén W-Tec sisakom volt, de biciklis, könnyebb: 25 km/h-ig bőven jó! -
enginev3.0
félisten
válasz
heavygrip
#34726
üzenetére
Ezekből a szerszámokból a kesztyű megvan
Egyébként már gondoltam rá hogy csinálni kéne a helyieknek egy kis roller szervizt, mármint nem hivatalosat, csak kiírnám a helyi városi csoportba hogy beüzemelést, zsírzást stb... vállalok, minimális összegért
De annyira nincs kedvem emberekkel foglalkozni hogy inkább elvetettem a dolgot
-
heavygrip
senior tag
válasz
enginev3.0
#34721
üzenetére
Én próbáltam rá keresni Google/YouTube sehol nem találtam. De gyanítom hogy ha a borítást leszedjük hozzá férünk a porvédőhöz,de ahhoz már lehet ki kell szedni a kereket, nagyobb munka.
Találtam egy jó kis csatornát, a srác többnyire Kukirineket szed szét/rak össze.
Pl itt egy gumi levétel motoros kerékről [link] elég ügyes, még azokat a cél szerszámokat érdemes lenne beszerezni, Temun 2-3000ft. -
-
arcsin
senior tag
Sziasztok! Nemrégiben vettük meg az első elektromos rollerünket. Egy Segway Ninebot Kickscooter E3 E-re esett a választás. Főleg kerékpárúton használnánk, de valamennyit ritkábban forgalom mellett vagy forgalomban (körforgalom). Én nem merem használni sisak nélkül, a férjem lazábbra veszi.
Kicsit elvesztem a sokféle sisak között. Sokaknál látok sima bringás sisakhoz hasonló csak a koponyát védő sisakot, de láttam ebből visorost (amikor egy átlátszó vagy szinezett plexi szerüség van a szemed vagy arcod elött) is ezekből, az is szimpi, de láttam oldalt párnázottat, illetve full face sisakot. Melyik tipus amit semmiképpen sem ajánlotk? Én nem mennék szerintem 15-20km/h nál többel szerintem mert gokartban sem merem megnyomni a gázt tökig
Az oldalt párnázott jó kompormisszum lehet? Vagy fontos hogy az államat is védjem? -
Dr. Szilikát
őstag
-
válasz
heavygrip
#34717
üzenetére
Ja, erről jut eszembe, mentem biciklivel a bicikli úton, odaértem a zebrához ahol ment tovább a bicikli út, állt ott egy autó, látom nem megy, mondom remek akkor átsuhanok, mikor pont előtte vagyok elindul a marhája, elborultam mint a tök, szerencsére a bicikli hajtókar beakadt a kocsi alá és kiflire görbült, de nagyon csúnyán csinált igy megált.
A combomon lett egy fél zsebkendőnyi kék folt de akkor még azt nem tudtam. Hülye helyzet volt mert még egyszer sem ütöttek el azt sem tudtam mit kell ilyenkor csinálni.
Megyek a sofőr felé na ki száll ki? Hát Lakatos Kolompár.Mondom neki hogy ezt most hogy gondolta. - Nem láttalak.
Erre most mit mondjak?
Mondtam neki máskor vigyázzon jobban. -
heavygrip
senior tag
válasz
pusszycat
#34702
üzenetére
Még tavaly én is így voltam vele,de belegondolva ha valami történik fizet a biztosító, ha nincs hát az problémás mert aki okozza a kárt tegyük fel, vissza élhet azzal hogy nincs rá biztosítás, így jártál stb, sajnos van ilyen .
A Xiaomi 4 re nem kötöttem,de ismerek olyat aki kötött biztosítást hasonló pálcika rollere és sajnos kellett is, rá adásúl eléggé bunkó volt aki elütötte... ilyenkor tudjátok,mindig minden körülmények között a rolleres a hibás...
-
heavygrip
senior tag
válasz
enginev3.0
#34715
üzenetére
Ja ez így sima ügy.
A motoros keréknél nem tudom hogy lehetne azt kipattintani. Vagy hogy egyáltalán ki lehet e. Esetleg ha le szeded azt a műanyag borítást akkor férsz hozzá. -
enginev3.0
félisten
válasz
enginev3.0
#34713
üzenetére
Na
Porvédő, a fekete gumi

Kis csavarhúzóval mellé nyúlsz és kituszkolod, tényleg pici csavarhúzó legyen, hogy ne cseszd szét a szélét, mégjobb egy hegyes kés, lásd lent.

Itt már van a tegnapi zsírból, de annyira nem tetszett szóval tettem még bele

Ujjaddal a legkönnyebb kicsit betuszkolni, aztán mehet vissza a porvédő

Ahogy nyomod vissza a porvédőt, érezni kell hogy egy picit pattan, vissza a helyére, nyilván valamennyi zsírt ki fog nyomni magakörül, ezt ronggyal vagy papírral érdemes letörölni, hogy ne legyen csúnya, és ne szedje feleslegesen a retket
Másik oldal picit szűkösebb, de megoldható
Ennél a képnél már le volt szedve a porvédő, és még nem zsíroztam korábban, de látható hogy azért van zsír a golyókon gyárilag
Ha kész van, akkor áttörölgetjük, és kapunk egy szép tiszta rollert

Ilyesmi kés a legjobb

Én munkahelyről hoztam zsírt
WD40, olajok, fújós olajok és minden ilyet el kell felejteni, mert csak kárt csinálunk velük, ilyeneket már csak a csapágy végstádiumában használunk, hogy ne nyekeregjen, de akkor már úgy is cserélni kell
Féktárcsát a végén töröljük át szárazra, sokat segít a megállásban!!
Ha véletlen összekenjük semmiképp se maradjon zsírosEnnek örömére húztam a fék bowdenen is kicsit, sajnos ezt elég sűrűn kell, legalábbis többször mint amennyiszer kedvem van hozzá
Még gondolkodom a gyári első lámpát cserélni, vagyis az izzót, majd utána nézek milyet lehet beletenni, hátha lehetne valami több fényt kicsikarni belőle este
-
Because
őstag
válasz
INGJOKE
#34710
üzenetére
Még annyit se... de lehet itt is attól függ kihez kerül... (nem tudom hányan dolgoznak ott)
Szakavatott szem már a stuccni állásából is kiszúrja hogy ez így ahogy neked van nem jó, ezeknek van egy orientációja, ahogy az erőhatásokat felveszik. Szóval nem elég az hogy hátrafelé néz, de még fejjel lefelé is van (szerviz lol...)Példának amiről beszélek:

Szóval csavarokat meglazít (amiket kétlek, hogy nyomatékra húztak) villanyakról leszed, kormányom 180-at pörget és helyesen felrak. Ha gondolod vidd vissza és magyarázd el nekik, hogyan is kell...
-
enginev3.0
félisten
válasz
pusszycat
#34707
üzenetére
Igen, ez így mind lehetséges, egyébként volt benne gyárilag is zsír, bár nem sok, szóval nem feltétlenül kell
De mivel én munkámban is mozgólépcsőket tartok karban és üzemeltetek, így számomra nem nehézség ilyen dolgokat elvégezni, szóval szeretek vele foglalkozni
Mindjárt csinálok képeket a dologról
-
válasz
enginev3.0
#34706
üzenetére
Miből lehet tudni, h meg kéne zsírozni? Nyiszorog, vagy akad, vagy nehezen forog?
-
-
-
Pár hete a Tempomat PRO 2-n hol bekapcsol, hol meg nem. Eleinte a dashboard-ra gondoltam, de már inkább Hal szenzoros problémának vélem. Csak ebben meg az az érdekes, hogy mindig ad gázt ha nyomom, ezzel nincs baj, csak a Tempomat bekapcsolása bizonytalan. Ti mire gondoltak? Szerintetek Dashboards vagy gázkar?
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- Honor X6b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3430, 91% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad L14 G2 i5-1135G7 32GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

)
Azaz tép mint a gép?














