- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Enigma1945 #32840 üzenetére
Nekem is volt G2 Master , G2 , g2 Pro . Azért az árért jó. De ha hozzátesz az ember tud venni jobb minőségű gyártótól jobbat. Nem kell 2x -3x annyit kiadni azokért . Akinek nem volt jobb, azok nem tudják, nem értik mi lehet a különbség. Kukirint az vegyen, annak éri meg aki otthon meg tudja bütykölni . Be tud kötni egy másik gázkart , le tudja szigetelni a víz ellen a decket , Szét tudja szedni a futóművet, majd bezsírozva a forgáspontokat , érintőre húzni menetrögzítővel a csavarokat . Van aki erre épített rolleres vállalkozást.
Mondjuk attól még annyi törött, repedt felnit, motort más gyártótól nem láttam. Anyagminőség nagyon gyenge .
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32840 üzenetére
Ez nem egy csoport, ez egy nyílt fórum. Itt moderáció a fórumszabályzat megszegéséért jár, tehát mondjuk durva személyeskedésért. Ellenberger, ha van egy rossz tapasztalatod, nyugodtan posztolhatod, mert senki nem fogja tartalmilag moderálni, hogy ez itt tiltott.
Gondolod, hogy olyan csoportokban, ami mögött valami üzemeltetői érdek áll, el fog jutni a posztod a nyilvánosság elé? Sajnos nem így működik a FB.
Ha csupa pozitív posztot, döntésed megerősítető tapasztalatot szeretnél olvasni, akkor irány a rajongói csoport, és maradhatsz abban a hitben, hogy tökéletes cuccot használsz. Amíg szét nem törik.
-
válasz
Enigma1945 #32840 üzenetére
Csak a kukirin face csoportokban szeretik őket.
-
válasz
Enigma1945 #32811 üzenetére
Sajnos ebben igaza van. A Kukirin mint márka kb a legszarabb gyártó. A boltok már nem is árulták annyi volt a törés és a meghibásodás.
Aztán elkezdték tolni a megkapod a rollert ha jót mondasz videóban taktikát és bejött.
A mágusnál már 2 kapott lángra a szervizbe. Hozzánk kb 10-20 kérés van hetente hogy csináljuk meg, de nem. Semmi értelme ha nem bírja ki a cserélt alkatrész a gari időt sem.
-
vigyorgó
tag
válasz
Enigma1945 #32798 üzenetére
Amikor először beírtam ide én is kukirin g2-t akartam venni és ez ügyben kértem tanácsot. Aztán több szempont figyelembe vételével, több hét informálódás után döntöttem a navee gt3 max mellett. Egyelőre nem bántam meg
-
devast
addikt
válasz
Enigma1945 #32808 üzenetére
A legjobb az az aksinak, ha kb 20-30% es 80% kozott hasznalod. A ciklus szamot meg nem ugy szamoljak, hogy hanyszor dugod ra, hanem a bms azt meri mennyi toltest (mah-t) toltottel bele. Ha 100ig toltod akkor valamivel rovidebb lesz az elettartama. Ha huzamosabb ideig 100-on hagyod az akkut es ugy tarolod az degradalja gyorsabban.
Ezek li-ion akkura igazak. Ha jol tudom a lfp akkuk nem degradalodnak 100%-on, de olyant autokban lattam, rollerben meg nem. -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32811 üzenetére
Pályám elején dolgoztam olyan kereskedelmi cégnél, ahol Kínából importáltunk be hasonló elv alapján készült termékeket.
Kulcs mondat "jó ár érték arány" feltéve ha elfogadott az alacsony minőség, a rövid élettartam, a megbízhatatlanság, a szolgáltatások hiánya.Ezek a termékek káros piactorzító hatással rendelkeznek, tájékozatlan és egyszerű vevők - azaz a célközönség- leginkább csak a vásárlási árat nézni, nem tud, nem képes vagy nem a akar a teljes életciklusra vonatkozó számításokat végezni, belekalkulálva a potenciális probléma mértékét. Tehát valójában nem csak a terméket minősítem, hanem azt a döntési folyamatot is, ami végén egyesek ehhez hasonló szarok megvásárlása mellett döntöttek.
Az ilyen embereknek nem hamis ígéreteket kellene venniük, rövid távú élményt, hanem tartós és megbízható terméket. -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32806 üzenetére
Mármint hol kapsz te KuKirin rollert 2 év garanciával, aminél az akkumulátorra 1 év garanciát vállalnak, és ezt érvényesíteni tudod és nem valami extra feláras megoldás?
https://kugoo.eu/pages/warranty-policy
"Battery 6 months"https://www.kugoo-escooter.com/pages/warranty-policy
"Az akkumulátorra/motorra/vezérlőre/töltőre/keretre 6 hónap garancia érvényes, a fenti alkatrészek kivételével, a többi alkatrészre 12 hónap."Ezen az oldalon vannak még érdekességek:
"3. A következő esetekben a jótállás érvényét veszti, és minden jog elveszik:
A terméket esőben használják és/vagy 4 cm-nél mélyebb vízben vezetik." *A "Visszaküldési feltételek" részt is megéri áttanulmányozni. Küzdhetsz velük a probléma bizonyítását illetően, és idézném "Amennyiben a gyártó megerősíti, hogy valóban komoly minőségi problémáról van szó, és a vásárló a kézbesítéstől számított 7 napon belül nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni, kérheti a visszaküldést."
Ezen a területen borzalmas hírük van, amennyiben nem tudják olcsó alkatrész küldésével áthidalni a problémát.----
*
Eleve a probléma ott kezdődik, hogy semmilyen elektromos járművet nem lehet forgalomba hozni, ami nem kapja meg az IPX4-es besorolást, tehát fröccsenő víznek se tudna ellenállni. Nos ezeknél a szar kínai gyártóknál, mint amilyen a KuKirin, Ausom, stb. pont ezt az IPX4-es szintet célozzák meg.
És a gyatra gyártási és összeszerelési minőségből eredő IPX4-es szinttel pont annyit lehet elérni, hogy bár az elektronika egy kis esőtől nem megy azonnal tönkre azonnal, de az akkumulátoron lévő nedvesség jelző bélyeg elváltozik, amitől ugrik az akkumulátorra vonatkozó garancia. -
válasz
Enigma1945 #32808 üzenetére
Nem, dehogyis, ezeket a cellákat mindegy hogy töltöd, és a ciklusok száma se nő igy gyorsabban.
Egy lemerült cellát feltölteni, az egy teljes töltési ciklus.
Kétszer 50%-ra merült akksit feltölteni 100%-ra, az nem két teljes ciklus, hanem egy.
És igy tovább.És hát igen, ésszel kell vezetni. Bicikliúton én se száguldozok, max ha txk üres, akkor gyorsabban megyek, de amugy betartom az előírásokat.
-
válasz
Enigma1945 #32804 üzenetére
Ez nem trollkodás.
Teljesen komolyan írtam.Nekem is olyan rollerek vannak itthon, amikben nagy az akksi, hetente 1-2 töltés is elég lenne, de kb naponta töltjük inkább.
Például megesik, h az ember elfelejti feltölteni, és mivel elötte nap se volt töltve, csak félig lesz az akksi reggelre, azt akkor veszem észre, h hoppá, nem dugtam fel tölteni éjjel, viszont tudom, h aznap még a városba is be akartam volna menni délután, és nem szeretek úgy menni vele, h egyrészt lomha, másrészt nem végtelen a hatótávom, mivel csak félig van az akksi.
Ilyenkor másik rollerrel megyek inkább el, (de nekem ez nem gond, mert van több is itthon).Ami a lomhaságát illeti, nem tudom, közúton fogod-e használni, vagy vannak bicikliutak. Ahol én lakok, nincsenek bicikliutak, én a közúton járok többnyire, és nagyon nem szeretem feltartani az autósokat mögöttem azzal, h lassan gyorsul a roller (pl keresztezödésekben).
Nincs annál bosszantóbb egy autósnak, mikor azért nem tudott a zöld (sárga) lámpán átmenni, mert előtte egy rolleres szüttyögött, ésmiatt kellett megvárnia a következő zöldet, pedig még átért volna, ha nem tartom fel. :/ -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32800 üzenetére
amig a gyarto vallalja a garanciat az akku életét kovetoen
KuKirin rollert vettél, annál nincs értelme gyári akku garanciáról beszélni.
Sőt, semmilyen garanciáról ami költséges lenne annak a könnyen felszívódó eladónak, akitől vetted, feltételezve hogy másokhoz hasonlóan te is valami kínai webáruházon keresztül rendelted meg. Így lehet hatékonyan olcsósítani egy megbízhatatlan gyártású terméket, ha az amúgy is nagyon rövidre szabott garanciával egyáltalán nem kell foglalkozni. -
válasz
Enigma1945 #32802 üzenetére
Egyrészt igen, másrészt mindegy, annyira úgyse tudod lemeríteni, h érdemben károsodjon az akksi.
De majd úgyis észreveszed, h mikor már nincs teletöltve az akksi, akkor sokkal lomhább a roller, és ez idegesiteni fog, és inkább teletöltöd kb minden nap. -
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32800 üzenetére
Mert nem darabszámra mérik. Olvasd el, amit linkeltem. Ha mindig csutkára meríted, akkor van x db ciklus benne. Ha csak félig meríted, akkor nem 2x annyi lesz, sőt.
Teljesen értelmetlen, amit csinálsz, hogy 5 napig nyekteted, mert ezzel nem kíméled. -
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32798 üzenetére
heti 1x töltsem
Ezzel pont hamarabb ki fogod nyírni, csak szólok.
Minél ritkábban töltöd, jobban meríted, annál rosszabb.Kulcsszó: DoD (Depth of Discharge)
-
válasz
Enigma1945 #32692 üzenetére
Pofátlanítás. STOP táblánál meg nem állás miatt!
Alaposan szétnéztem. X-akta lett volna a baleset, mert négyes kereszteződés teljesen üres volt! Kivéve hátam mögött a rendőrautó jóval. Na őt nem láttam!Büntetőpontok is 3 év után évülnek el!
Mivel tudtam, hogy ez már vesztes csata, ezért a károkat minimalizáló politikára váltottam, azaz nagyon készséges voltam, és meghallgattam, hogy a STOP táblánál legkésőbb a tábla vonalánál kell megállnom, vagy az útjelzés vonalánál!
Amúgy ez relatíve olcsó volt, mert 2020-ban nemcsak 3 büntetőpontot kaptam, de villogó zöldnél rollerre ráhajtásért, mivel beszólogattam a rendőrnek, miszerint ne keverje a lehet és szabad fogalmakat, mert ha nem lehetett volna, akkor most ő nem állitott volna meg, mivel én nem hajthattam volna a rollerrel fel a zebrára...Sajnos a feszültséglevezető oktatásnak 20 000 Ft-os büntetés lett volna a vége, ezért megbánást tanúsítottam mint Rákosi Mátyás a SZEB előtt... így "csak" 15 000-et kellett fizetnem. Azóta már azok a büntetőpontok elévültek
-
Emunem
őstag
válasz
Enigma1945 #32437 üzenetére
Akkor figyelek. Köszönöm a figyelmeztetést.
-
Emunem
őstag
válasz
Enigma1945 #32433 üzenetére
Hogy történt?
-
creed33
aktív tag
válasz
Enigma1945 #32370 üzenetére
Köszönöm a hasznos információkat!
-
creed33
aktív tag
válasz
Enigma1945 #32347 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes válaszadást!
Gondolom a szitálást tekintve mindegy hogy 2024 vagy 2025-ös a g2.
Balesetmentes utazást kívánok a rollerrel. -
válasz
Enigma1945 #32347 üzenetére
Dehogynem érdekel.
Nyugodtan írj az A1-ről. -
creed33
aktív tag
válasz
Enigma1945 #32323 üzenetére
Üdvözlöm!
Megkérdezhetem hol és mennyiért vette a Kukirin A1 et?
Én is 90 kiló körül vagyok. Ahol lakom sok rossz minőségű, kátyús aszfaltos út van. Ilyen utakon mennyire tompítja az út egyenetlenségeit a lengéscsillapítása?
Illetve érdekelne miért az A1-es modell mellett döntött a népszerű G2-es helyett.
Köszönöm ha válaszol! -
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945 #32323 üzenetére
Életében nem látott még A1-et, szóval ne foglalkozz azzal amit ír
-
válasz
Enigma1945 #32308 üzenetére
Segway G2-ről mutatta a videokat, nem a Kugookról.
A Kugoonál szerintem inkább az a baj, h nagyon sokat tett azért, h vegyes kép legyen róla, és most aztán már nagyon sokat kell érte tennie, h eloszlassa a róla kialakult vegyes képet.
Én ettől függetlenül elfogadom, ha valaki KuKirint vesz, mert olyan paraméterekkel keres rollert, amit pl a Kugook tudnak nyújtani, mert abban az ársávban szinte csak Kugoot lehet venni, ami jobb nála, az már sokkal drágább is egyben.De itt meg egy széttört E-Twow van.
Rémisztő nézni a törést. -
PociAti
őstag
válasz
Enigma1945 #32308 üzenetére
Végig Ninebot Max G2-ről beszéltem. Minden esetben
Ninebot Max G2-nek neveztem
vagy Max G2-nek.
KuKirinnek nincs "Max G2" rollere. Azt máshogy írják.Amiről te beszélsz, a nagy sebességnél történő beszitálás az a rossz konstrukció miatt van a KuKirineknél és azoknál a többi gyártónál, akik ugyanazon licence alapján, részben azonos elemekből rakják össze a maguk verzióját. És ennek a rossz konstrukciónak több változata is van.
My brand new KuKirin G4 gets insane death wobble not even close to top speed
Ebben a KuKirin G4, és hozzászólások között írják a KuKirin G3 Pro hasonló tempónál szintén beszitál, másik G4 tulaj szerint is beszitál. És ugyanitt egy másik G4 tulaj meg azt írta, 275 km alatt ő nem tapasztalta.
Szintén KuKirin G4: Death wobble (halálos beszitálás)Most vettem a kugoo G4 roller, és észrevettem, hogy néha halálos imbolygása van, amikor elérem a 35+ mérföld/órát. Nem mindig történik meg, de előfordul. Azt akartam tudni, hogy ez valami, amit én csinálok rosszul ami ezt okozza?
Melyik KuKirin G2 Master ez? - kérdésre lehet valaki viccből válaszolta azt, hogy hajts meg, és ha beszitál, akkor az 1-es verzió, ha nem, akkor a 2-es.Varla Pegasus-tól kezdve a hasonló kaptafára készülő több kínai "remekmű" sorra hozza ezt a konstrukciós hibát.
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32308 üzenetére
Fotelszakértő, nem kell vele foglalkozni.
-
Aaron14
őstag
válasz
Enigma1945 #32273 üzenetére
De pontosan mit kenjek be? Mannol lítium alapú zsír is jó lehet?
-
Reggie0
félisten
válasz
Enigma1945 #32243 üzenetére
Kugorol van szo, lehet siman szarul van kalibralva a kijelzes. Nekunk 3 kulonbozo kugoo s1 plus harom kulonbozo sebesseget irt ki ugyanarra a tempora, de volt vagy 30% szoras koztuk.
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32243 üzenetére
Lehet, változtattak rajta és/vagy másik piacos modell van az adott videóban?
Elég ha csak kicsit másképp tekercselik, lehet lassabb, cserébe nyomatékosabb.Másik magyarázat, hogy belenyúlt (vki) a kalibrációba. Kugoo S1 gyári beállítása
példának okáért 8" volt, viszont valójában csak 7.4" körüli volt az átmérő. (Valaki
idióta még olyan videót csinált erről, hogy ha ezen az értéken növelünk, gyorsabb
lesz a roller. Hehehe... Nagyobb számot ír ki, az biztos...) Amúgy, ha megfogadsz
egy jótanácsot, nem akarod erőlteteni az 50+ végsebességet, lehet, okkal lassú...Nyilván lehet olyan fizikai oka is, hogy be van rágódva a csapágy, ami jellemzően
nagyon kínai szokott lenni, esetleg homokszem került a gépezetbe. Hőmérséklet
lehet ilyenkor árulkodó, melegszik a motor. Üresjárati áramra is érdemes ránézni. -
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32133 üzenetére
Jo igaz, nem nagyon fekezem ezen az uton, ahol ma voltam
Sokat ne várj a fékezéstől. Most néztem az utolsó teljes utam statisztikáját.
411Wh fogyasztásra jutott 15Wh visszatöltés, pedig szuper motorfékem volt...
3.6%-ot sikerült visszanyerni 12 km távon, az utazósebesség 45 km/h körül.
(Bruttó fél óra, beleértve a pirosnál várakozásokat: csak 24 km/h volt az átlag.)Ui: teljesen egyetértek, csak ott szabad megereszteni, ahol nem veszélyes, egy
osztott bicikliút, vagy egy dedikált, de szűk szakasz nem ilyen, ott jobb 30 alatt.
(~1.5 km autóút is benne volt... Lejtőn ment 50 fölött is, önerőből 36V-on nem.)Azt néztem, hogy ilyen 48 km/h-t tartani kellett jó 40-50A az akkuból. Anno egy
48V-os akkuval tudott menni önerőből 60-at. De az már istenkísértés kategória.
A 36V-os akku feszültsége ekkor 37V köré esett, tehát jó 1500W folyamatos.
Ezt csak arra mondom, hogy nem várható túl nagy hatótávolság ilyenkor...Szerk: a lenti grafikonokon is látszik ez a szakasz. A fázisáram 50-60A ekkor, a
motor pedig lassan melegszik: értelemszerűen Statorade-del hidegebb maradt. -
Peaceliker
addikt
válasz
Enigma1945 #32133 üzenetére
mérj rá gps-el. Néha mocskos nagyot csalnak sebeségmérésben (és így megtett távban is)
-
Tangerine
senior tag
válasz
Enigma1945 #32133 üzenetére
Én ezt a lemerítést úgy csináltam, hogy a lakóhelyem környékén, a szomszédos utcákban keringtem vele.
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32127 üzenetére
De akkor csak nem hazudtak ezek akkorat a kici kisz kinaiak.
Ebben a tesztben maradt azért elég sok bizonytalanság.
Nem tudjuk, mit jelentenek a csíkok + jól mér-e távolságot?
Mindenesetre 30 km nem rossz: nyilván a 25-30 az nem 45. -
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32064 üzenetére
Nem lehet, hogy valami nagy tuning csoportban kérdeztél pálcikával kapcsolatban?
Amúgy a fék beállítása nem rakétatudomány. A lényeg, hogy a féknyerget kell helyesen pozicionálni: amennyire lehet, egyenesen fogja a tárcsát, ne kopjon félre a betét...(Szerencsés esetben ezt már megtették neked a gyárban, így első körben valóban csak bowden feszességet szokás beállítani, hogy megfelelő fékhatásod legyen, valamint NE csukd rá a kart a saját ujjaidra fékezésnél... Ha "egypálcás" fék van rajta, akkor az egyik fékpofa mozog, és eleve görbíti a tárcsát. A leghitványabb megoldás, de sajnos olcsó... Ennek a beállításánál kell figyelni arra, hogy a nem mozgó betétet is kellően közel rakd a féktárcsához (hátulról állítható), mert ha messzi van, sokat görbül a tárcsa, az nem jó.)
Emunem: azért a 400 EUR nem a legalja kategória. Eddig 150-200 EUR-ról volt szó...
Amúgy jó, hogy mondod az akkut, konkrétan rád gyújthatja a házat, ha nagyon gagyi... Személyesen viszont inkább tartok a váz törésétől: ha a 400 EUR-os bírja, az jó hír.
-
válasz
Enigma1945 #32064 üzenetére
Xiaomi rolleren én 5.5 fél éve 5.5 Bar nyomást használok.
Ninebotokon meg 3.3-3,5 Bar-t. Ami max 47-51 PSI.
Az eltérés azért van, mert a Ninebotjaim már tubeless abroncsosak, azaz nincs belső, nem kell a belsőt neki paszírozni nagy nyomással a külsőnek, hogy ne dörzsölje ki.
Eddig több mint 14 634 km-t tettem meg így a XiaomikkalReferencia:
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32032 üzenetére
Ha már 45 km/h és C-futómű, tanulságos videó... Mármint, hogy tudja, de ne erőltesd!
(Kicsit ellentmondásosnak érzem, hogy balesetveszélyes, nem ajánlott, de azért veheted, ha kellő önmérsékletet tudsz tanúsítani. Mindezt kombinálva azzal, hogy gyenge, pl. nem megy fel közepes emelkedőn. Persze értem, kicsi fázisáram korlát: legalább nem ég le...)
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Enigma1945 #32028 üzenetére
Megszokható, nekem sem az volt a gondom 30 felett, hogy nem élvezem a sebességet. Csak a tudat, hogy védtelen az ember, elüthetnek hátulról, vagy lesz egy váratlan kátyú, belép egy gyalogos a képbe, ez a része nem olyan kellemes. De ha már roller, legalább 30-at tudjon szerintem, azzal el lehet lenni.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945 #32028 üzenetére
Kényelem, spórolás (autó helyett), praktikum
Ennyi a roller lényege, élvezd ki
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32024 üzenetére
Hamarabb fog tönkremenni a váz, mint hogy elöregedjen az akku. De ha nagyon kímélni akarod, akkor lehetőleg ne merítsd le csutkára, azt nem szeretik. Ha van lehetőség, tölts.
egy szóval sem mondtam hogy jobb lesz mint a g4
Felépítéséből adódóan csak rosszabb lehet. Viszont akkora megindulást nem fog tudni, hiszen csak 1 motor, és 800W az valójában nem nagy tűzijáték. Ennek ellenére persze a kátyúkkal nagyon vigyázz, ez alap! (Főleg olyan futóműnél, ami erősítheti a lengéseket.) -
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32020 üzenetére
Nézd meg, hogy a gyári értéket milyen sebességre értik: ha 15 km/h-ra (előfordul), akkor egész biztos, hogy nem leszel a közelében 25-30 km/h tempóval. Ha 25-re (ritka!), akkor lehetséges. De mondom, a 48V 13Ah nem fogja megváltani a világot. 624 Wh. Nem sok.
Valakinek valamilyen velemenye esetleg?
Látatlanban a C-futóval lehetnek problémák. Miből gondolod, hogy jobb lesz, mint a G4? Annak legalább normális(nak látszó) dupla teleszkópja van elöl: ha azt életveszélyesnek érezted, akkor egy szitálásra hajlamos C-futóművel (szerintem) nem leszel előrébb.Amúgy nincs semmi baj a 45 km/h-val, ha stabil a futómű, és nem kezd el szitálni: éppen olyan tempó, ami még kényelmes, nem tép szét a menetszél. Mivel a menetszél hatása a sebesség növekedésével négyzetesen jelentkezik, már egy kis tempó növekedés is durva különbséget jelent (halálközeli) élményben. Ha nem bírod a 45-öt, ne menj 70-nel.
(Igazából már 50 fölött is erős a történet, szóval jobb a békesség, és megmaradni alatta.)
-
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945 #32020 üzenetére
A gyári értéket egy 50kg-s kínai kislánnyal mérik le, sík terepen, fékezés nélkül
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #32017 üzenetére
Ha már megrendelted, akkor nem mindegy?
(Neked biztosan lesz vele tapasztalatod.) Imádom amúgy a hatótávolság hazugságokat: a legutóbb linkelt akku építős videóban pl. pofátlanul elhangzik, hogy a 48V-os akkuval nem kell tesztelni a hatótávolságot, hiszen a 36V-os akkuval ment a 80 km, akkor azzal is annyi lesz, mert ugyanannyi a tárolt energia, miközben azért épített 48V akkut, hogy a végsebességet kitolja 50 km/h környékére.
Ugyanezért a 48V 13Ah akku a büdös életben nem lesz elég 45-50 km-re: én még 30-ban sem igen bíznék, ha kihasználod a 45 km/h végsebességet. Ha lekorlátozod, akkor okés.
Szerk: nekem 36V 38Ah akkum volt, amivel tudott a rollerem 45 km/h körül haladni, annál elhiszem (tapasztaltam), hogy elketyeg 45-50 km-t, de az ~1300Wh, és nem a fele...
-
enginev3.0
félisten
válasz
Enigma1945 #32017 üzenetére
A hatótáv lesz kevés, nyugodtan felezd meg, vagy maximum a kétharmada lesz meg a gyári értéknek, szóval olyan 25km
A sebességgel szerintem nem lesz gond, vinni fogja a maxot
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #25701 üzenetére
De legalább a roller megúszta
Hát én bármikor elcserélnék akár egy Riont is, ha az egészség a tét.
Tudomásul kell venni, hogy a roller nem játék... Már 25-nél is súlyos,
életveszélyes sérüléseket lehet vele szerezni. (Ha szarrá törik a vas,
de az egészség megmarad, az egy sokkal jobb kiszállási pont.)
-
Peaceliker
addikt
válasz
Enigma1945 #25691 üzenetére
Ájjj az faja.
Amúgy ha esetleg fájdalom erősödne, akkor orvos gyorsba. Nekem is úgy tűnt nyáron hogy egy halom zúzódással megúsztak (szinte mindnehol), de jobb lábam egyre rosszabb lett. Akkor mentem vele orvoshoz és kiderült, hogy láb középcsont törés volt. Az a vicc, hogy baleset után a balesetin a másik lábam röntgenezték, mert akkor az fájt jobban. 2 hét volt mire a törés kezdett jobban fájni, mint a durva zúzódás. -
alphamooncam
őstag
válasz
Enigma1945 #25686 üzenetére
Jobbulást !
Szeretek felkészülni, illetve amennyire lehet elkerülni a bajt/csökkenteni a kárt.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy számoljon mennyibe kerül az orvosi számla/fájdalom ára/kiesett jövedelem.
És mennyibe kerül egy ilyen.
Ezt márciusban vettem [link] (Nem itt.)
Full protektoros nyári kabát, gerinc, váll, és könyökvédőkkel, és asszem vmi aramidszál is van belekeverve az anyagába.
Csupa háló az egész, átfúj rajta szél, ezért még alá szoktam venni egy széldzsekit.
Utolsó darab volt, csupa por, és asszem olyan 30-ra sikerült lealkudnom.
Szóval jó befektetés a védelem.
Szerintem.
P.s.: Ha nem tetszik a dzseki fazon, létezik kockás flanelling, és pullover stílusban, is full protektoros védelem.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Enigma1945 #25686 üzenetére
Zúzódás az nagyon csúnya dolog, mármint felépülés szempontból. Nekem 1-2 sérülés 6 hónap után volt olyan, hogy már csak éreztem, de nem igazán volt zavaró
JobbulástAmúgy mi történt? Csak azért kérdem, hátha olyan story, amiből más is tanulhat
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Enigma1945 #25682 üzenetére
Hamarosan meggyógyul!
Én húsvét hétfőn este estem egyet, vállamra hátulról, már tudom mozgatni rendesen és a bőr is gyógyul.
-
DigitXT
félisten
válasz
Enigma1945 #25682 üzenetére
Ha megúsztad egy zúzódással, akkor egyáltalán nem vagy szerencsétlen!
Gondolj arra, hogy milyen gerinc/koponya/borda/belső szervi sérüléseket
lehet összeszedni, ahhoz képest egy zúzódás az lófütty: természetesen a
következő lehet súlyosabb, mindenki maga döntse el, mennyit kockázat...Saját hibás esésnél lehet tanulni a hibából, és legközelebb "ügyesebbnek"
lenni, de ha mondjuk kezedben marad a kormány, kitörik a kerék, villa, stb.
Ezek olyanok, hogy nem tehetsz róla, és sokkal rosszabb lehet a vége...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bontatlan SteelSeries QcK 3XL egérpad
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest