Új hozzászólás Aktív témák
-
heavygrip
senior tag
válasz
Warzoz
#34696
üzenetére
Én az Allianz-nál kötöttem, 11k egy évre. Szerintem lazán belefér. Mondta a biztosító csaj hogy előttem egy G2 re kötöttek ugyanannyiért, ha jól emlékszem 2000W fölött drágább, bár ő sem tudott érdemi releváns infóval szolgálni mert eléggé meg kavarták ezzel a rollereles históriával az állóvizet.
Már elektromos biciklire is kell kötni, pont mesélte hogy egy papit szivattak a rendőrök,mert volt ugyan biztosítás a kis elektromos bicóján,de alváz szám nincs...ebbe kötöttek bele. Rolleten sincs mondom,akkor mihez kössük? Aztán az alján kellett a címkén lévő számot be diktálni. Kérdés hogy a rendőr mennyire genyó és beleköt avagy sem. -
heavygrip
senior tag
válasz
enginev3.0
#34656
üzenetére
Nekem nincs por védő rajta.
Oda mondjuk belehet éppenséggel fújni kúszó zsírral csak elhagyom...
Neked is így néz ki ha le van véve a por védő? -
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti
#34681
üzenetére
AI-trollok mindenhol vannak, te is ezt csinálod. Elkezdesz okoskodni, mintha nekem bármi újat mondanál. Hülyének nézel, mintha neked feladatod lenne, engem megvédeni a géptől. Unalomig elcsépelt közhelyeket harsogsz.
Végül mégis kénytelen vagy beismerni, hogy a válasz korrekt. Miután a kérdést direkt úgy fogalmaztam meg a gép számára, ahogy én azt szándékosan irányítani akartam. Nem azért, hogy te kimagyarázd nekem, én mit és miért csinálok. Ezt nyugodtan rám bízhatod!
Próbáld azt tekinteni, ami alapvető cél lett volna. Olyan tudás és információ átadása, ami az elektromos roller használóit terelheti arra, hogy nem csak várja bambán a balsors bekövetkeztét, hanem esetleg tehet is ellene?
Ennek érdekében úgy használtam a mesterséges intelligenciát, hogy azt én a saját tudásommal valóban irányítottam és ha hülyeséget írt volna, azt nem adom át!
Elég az AI-gáncsoskodókból! Értelemmel használva a gép tudást ad át, ott vannak a megjelölt források, azt is átnyálazhatod. Nem kérek ilyen okoskodást, ne nézz ennyire hülyének! A tartalmat nem tudod vitatni, így a számítógépet is felesleges kritizálni, ha egyszer jól válaszolt, és egyre jobb is lesz a jövőben, a károgók dacára.
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE
#34685
üzenetére
A kiprobaltuk.blog-on számos kép van a rollerről, jogos Because felvetése a fordított stucni állásról.
Viszont a stucni elvileg már gyárilag rá van szerelve a kormány szárra, és a kormányoszlopra való rögzítés nem ad túl nagy variációs lehetőséget.

És még annyit, hogy a tesztvideók készítői is elronthatták, de a gyárinak tűnő reklámanyagokban is ez az előre néző kormányállás látható. Azóta változtathatott rajt a gyártó is. És ha fordítva lett felszerelve attól még lehet jó.
-
-
Milyen számot kell beírni az Angwattról a kötelező biztosításba?
A S/N jó gondolom? -
válasz
Thunderzolee
#34687
üzenetére
Ezt tuti ide?
-
Téves.
-
Because
őstag
válasz
INGJOKE
#34685
üzenetére
Ahogy Warzoz is írja... még jó hogy fizettél az összeszerelésért....

(töltöttem fel képet amin látszik a helyes irány)
"Jah már értem. Engem nem zavar nekem jó így is.
"
Így mások a menettulajdonságok, máshogy viselkedik kanyarodás közben, nehogy ez vezessen balesethez. -
válasz
INGJOKE
#34678
üzenetére
Ha jól látom nálad is fordítva van felszerelve a stucni. Hátrafelé néz. Gondolom a szervizes csak kiszedte a csomagból és összerakta. A Taposón is a második keresztrúd helye egyel hátrébb van, az az indexek helye és vagy kétszer akkora a furatátmérő mint a csavar (persze attól még így is jó lehet, csak nem ott van a helye eredetileg). A motor vezetékét pedig mindenképp át kellene vezetni a villa tetejére jobb oldalon, mert most alul van és ha nekicsapod egy padkának vagy valaminek könnyen megsérülhet.
-
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát
#34677
üzenetére
A generatív AI-ok használatát is tanulni kell. Előzetes feltevésből kiindulva teljesen irányítottan tetted fel neki a kérdést, és a szájába adtad a szavakat. A legelső sor: a gyulladásokat a hőmegfutás okozza. Ügyesen manipulálva talán még arra is rá lehet venni, hogy a Föld lapos.
Ezt mindezek ellenére írom, hogy valószínűleg tényleg az a leggyakoribb ok amit írtál, de hagyjuk a nagy nyelvi modelleket abban érvényesülni, amiben a legjobbak, hogy hatalmas anyagot átrágva egy rövid összefoglalót készítsenek belőle.
A felhasználó megelégedettsége elég magas prioritást kapott, emiatt válaszaikban elég erősen idomulnak a kérdező feltételezéséhez, vagy állításaihoz. Az így feltett kérdésekre adott válaszok megbízhatósága erősen megkérdőjelezhető. -
-
Töltődik. 🙂
Ezzel ráérek később indulni dolgozni, nem mértem de max 15 perc volt az út, úgy hogy minden szabályt betartottam. 🙂
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti
#34662
üzenetére
- fele álló helyzetben,
- 40 százalékuk töltés közben,
- 9 százalékuk pedig menet közben kapott lángra.A teljesebb képhez érdekes lenne tudni, hogy:
- Állóhelyzetben, de valójában már túlmelegedett állapotban spájzolták le és utána jött a hőmegfutás.
- Töltés közben ugyan, de az kimondottan melegítő típusú gyorstöltés volt és/vagy már használat utáni meleg állapot is társult hozzá.Az információk esetleg jobban megnyugtatnák azokat, aki nem túlhajtott, langyos akkuval parkol le és csak kímélő, lassú töltést alkalmaz, ami jobbára külsőleg érezhető hőt sem generál.
Egyébként azt tudni lehet, hogy a tűzesetek fő oka elvileg a hőmegfutás, de kisebb arányban egy kihűlt cella belsejében is kialakulhat spontán zárlat. Ezt lenne jó alaposabban felmérni, hogy milyenek az arányok, ilyen tekintetben. Kérdeztem egyébként okos gépet, nincs sajnos egyértelmű válasz. Vagyis röviden a kockázat csökken, de soha nem nulla:
https://iask.ai/q/elektromos-roller-akkumul-tor-biztons-g-t-rol-s-301m9b0
-
Segway-Ninebot F3 E Rollert használok Samsung Galaxy A54-es telefonnal és Samsung Galaxy Buds FE fülhallgatóval. Az a gondom, hogyha hívnak, akkor az A54 a hívást ilyenkor nem a Buds FE-re, hanem a rollerre irányítja. Hogyan lehet megoldani, hogy a rollerre ne irányítsa, hanem a Buds FE-re adja ki a hangot, miközben így van beállítva:

Valakinek esetleg van erre ötlete, megoldása? -
-
Az lehet, hogy az Angwattnak a töltőjében van valami ventilátor, ami hűti töltés közben? Olyan hangja van.
-
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#34667
üzenetére
40 másodperccel előttem küldted el a hozzászólást, így akkor még javában írtam a hozzászólásomat.
A füstjelzőt tényleg erősen ajánlott dolog lenne.Ezt például tényleg kötelezővé kellene tenni minden olyan társasházban, ahol az alagsorban akkumulátoros eszközöket tárolnak, vagy pl. robogót, melynek kipufogója rendesen fel tud hevülni. Aztán a zsúfolt lyukban letámasztják azt egy cirokseprű vagy más éghető dolog mellé.
A mi házunknak olyan a felépítése, hogy a csak a kazánház és a garázs van talaj szinten, többihez lépcső vezet. Tűzvédelmi okokból a garázsajtó közeli helyet választottam ki a rollerek tárolására.
A másik ház (szintén Szabadhegy városrész) csak ingatlan befektetési szándékból van, ott nem szoktam a rollert tölteni, de nem is tudnék olyan helyiséget mondani ami ideális lenne töltésnek. -
válasz
Emunem
#34669
üzenetére
Már útban van ali-rol a füstjelző még a telefonra is küld riasztást ha nem vagy otthon. Anyám is nézi a hiradót azóta ki akarja vágni a rollert (velem együtt
) Nekem a szobám melletti kis előszobában van kb. minden éghető körülötte.
Ezekkel a füstjelzőkkel meg az van, h sok a téves riasztás, majd éjjel ha megszólal a 85 db. minden emelet boldog lesz alattam is meg felettem is.
Cigaretta - 1 szál volt amióta megvagyok, soha többet. -
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#34665
üzenetére
5 elektromos rollert említenek, abból 4 felismerhető és még látni lábbal hajtós rollereket a z összeégett kupacban.
Abból
- 2 db tömör kerekű m365 klónnak tűnik,
- és 2 db KuKirin jellegű gép. Formára legalábbis nagyon úgy néz ki.
Társasház esetén nem sok ez az 5 roller, nem én vagyok az egyetlen, akinek több rollere van. Van egy közeli boltba rohangálós kis méretű rollerem, meg van nagyobb kerekű a hosszabb utakhoz.
-
Emunem
őstag
válasz
pusszycat
#34666
üzenetére
Nekem lent az elötérben (házban lakom). ott eléghet magának, minden éghetö dolog kb 3m-e van töle.
Szerintem nagyon sokan ott tartják, lopásveszély miatt. Csak annyira biztonságos, amennyire mostoha vagy a rollerhez. (véleményem szerint) Ha nem nyomod full kreténben a használatát (ahogy sokan teszik, mert nem értik a müködését, analfabéták, gyerekek, vagy eleve tipikus fogyasztóizombi), akkor nincs oka kigyulladni a gagyi kínainak se. Ha túl melegszik a töltö, azt észre veszi egy normális ember, és nem tölti tovább vele. meg hasonló dolgok. De ha odeveri az alját, meg redneck módon használja, akkor magára vessen. Autóval se roncsderbizünk tökön-paszulyon át, hogy szakadjon el a fékcsö, aztán meg sírunk a nagy világba, hogy hülye autónál nem fogott a fék, ezért mentem bele valakibe.
te gondos gazda vagy, elvileg kicsi az esélye, hogy baj legyen. De preventive vennék egy jó minőségű füstjelzöt, amit mellé tennék. (ha nem dohányzol) Elöször füstöl, aztán kb 0,5-2 perc múlva csak gyullad ki. (ahogy én néztem videókat ebben a témában) De biztosan van ebben jártasabb ember is, mint én, azt is hallgasd meg.
-
Valaki tart a lakásban rollert, vagy csak én vagyok olyan bátor? Jó, nekem nincs hova tegyem. Ezek után h hadjam magára? Jöhetne már ez a szilárd test akksi az nem gyúlékony még ez a nagy sűrűségű sem.
-
PociAti
őstag
Egy újabb tűzeset, pár napon belül.
Elektromos rollerek égtek egy soproni társasház pincéjében, tizennyolc embernek kellett elhagynia az épületet
24.hu, index, telex, VIDEÓ:tv2
és talán ez a legnormálisabb: exonomx.hu itt az adott esemény leírása mellett hozzáadott érték is található:
"A katasztrófavédelem szerint ahogy egyre többen használnak ilyen eszközt, úgy nő az emiatt keletkező tűzesetek száma is.
Az eddig kigyulladt elektromos rollerek
- fele álló helyzetben,
- 40 százalékuk töltés közben,
- 9 százalékuk pedig menet közben kapott lángra.
Az idei évben eddig már 21 e-rolleres tűzesetet regisztráltak."Én a töltés közbeni kigyulladást 70% közelébe tippeltem volna.
Nagyjából havi 3 tűzeset történik. Lassan erre is ki kellene találni valamit. Csak nehogy azok szívják meg ezt is, akik normális rollert vesznek, nem valami gagyi kínait. -
válasz
enginev3.0
#34656
üzenetére
Én is nézegettem az első csapágyat, csak félek levenni a porvédőt mert lehet nem tudom visszarakni...
-
Nah kipróbáltam kicsit. Mentem vele itt a környéken egy 13 km-t. Basszó nagyon kell rajta kapaszkodni rendesen. Nem volt feltöltve rendesen, de így is az órája szerint 53-al ment. Fura hogy a legmagasabbra kell tenni a kormányt, pedig csak 179 cm magad vagyok. Ott már azért van holtjátéka, bár a legalacsonyabb szinten is. Könnyű össze csukni. Befér a liftbe is összecsukás nélkűl, de nem olyan könnyen, mint gondoltam. Azért elég széles a kormánya.
-
.-..-.
tag
Urak, van itt köztetek olyan szervizes, aki Ninebot-ok szoftveres részével is foglalkozik?
Sikerült a Max G3-al egy jelenleg megoldhatatlan inkompatibilitásba futnom és szükségem volna egy legfrissebb, teljes firmware dump-ra a megoldáshoz. -
enginev3.0
félisten
Kicsit áttakarítottam a zsírzott / olajozott pontokat, szépen szedik a retket, meg leszedtem a porvédőt az első kerék csapágyról, oda is toltam egy kis zsírt, kár hogy a hátsóhoz nem lehet hozzáférni
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Emunem
#34640
üzenetére
Szintén pro. Tavalyi telet kényszerből végignyomtam, max ha özönvíz szerű eső volt akkor nem indultam el vele. Nekem azért sok eső kellett mire megadta magát az első kerékcsapágy, de ezek a gyári csapágyak nem is túl jók.
Mivel annyira bevált munkába járásra, hogy idén télen is tervezem használni, viszont mivel már nem muszáj nagy esőben nem fogom. Hozzáteszem, hogy nem is csak 9 perc rollerrel munkahely. -
-
-
válasz
PociAti
#34642
üzenetére
Én úgy kímélem a cellákat h nem töltöm fel csak 80%, így elkerülöm az esetleges túltöltést ami valóban káros. Ez a rideg dolog mondjuk eszembe se jutott csak az h a hidegben hamarabb merül az akku. Még három vonalnál se mentem lejjebb a 10-ből. És töltéskor egy kis ventilátor van a töltő mellett mert elégé fel tud melegedni és nem szeretnék töltőt venni.
-
PociAti
őstag
válasz
pusszycat
#34636
üzenetére
Télen, száraz úton simán rollerezek. Utóbbi években sokkal enyhébbek a telek, mint gyermekkoromban. Bátran bevállalható a téli rollerezés. Bár -5°C alatt már azért nem erőltetném. Nem az akku miatt, mivel az akkumulátornál ez a télies hideg jellemzően csak a hibát hozza felszínre, de nem ettől megy tönkre. A nagy nyári hőség ami visszafordíthatatlanul öregíti, ettől a téli hidegtől csak átmenetileg nő meg a belső ellenállása.
Viszont a mechanikai alkatrészek a hidegben ridegebbé válnak, ezért kerülöm a használatát farkasordító hidegben. Amúgy se szoktam agresszíven vezetni. És van még egy dolog: hidegben a gumi is felkeményedik, nem lehet annyira bedönteni kanyarban, mivel nem tapad és kicsúszás lenne belőle. Erre is oda kell figyelni. -
Na ennek örülök, de hóban nem merek vele menni, biciklivel is elestem a jegen nemhogy rollerrel. Igen, olyan maszkot is raktam a kosárba a hideg szelet nem bírom.
-
-
Én a temun beraktam a kosárba a térdvédőt van mibe válogatni, még az is lehet h lerendelem. Amúgy van aki télen is rollerezik ha száraz az út? Csak mert ezzel járok dolgozni. És még nem teleltem rollerrel.
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#34633
üzenetére
ezt láttam én is. reméljük elég lesz a gyerekeknek. Amúgy sajnos néha a birság sem szokot segíteni az ilyeneknek, csak a bukás. sajnos!
-
-
Tényleg hol érdemes tér és könyök védőt nézni? Ezekből hogy találom ki, hogy mekkorát rendeljek a neten?
Biztosítást hol érdemes kötni rá? -
.-..-.
tag
En megcsinaltam az enyemet, de par hasznalat utan visszairtam az EU verziot.
A US verzioban a Front Position Lamp onmagaban nem kapcsolja fel a hatso vilagitast.
Csak az elso vilagitassal egyutt mukodik a hatso.
En pedig napkozben es szurkuletkor szeretem az elso vilagito csik-ot es a hatso lampat hasznalni. -
bzs73
őstag
Sziasztok. Segway maxg3-ba tud itt valaki ST-Link-el átírni régiókódot? Ha jól tudom csak kijelzőpanelt kell kiszednem, és ott át lehet írni us globalra.
-
-
Emunem
őstag
válasz
INGJOKE
#34621
üzenetére
akkor viszont karcsú... Ez kb 8%, én hasonló esetben 20% alá nem megyek, ha minőségbeli nyilvános problémám van, de nem a megszokott "kínai" jellege miatt. Rc autóhoz rendeltem valamit, 2 furat 2/1mm-el arréb volt mint kellett volna, (szerencsére ebböl 1 esztétikai szerepet töltött be, másik meg még 5-öd magával tartotta a komponenst, azaz 4 fixen tartott, az 5. meg úgy ahogy, mert felfúrtam, menetet vágtam bele) Kaptam egy 25%-os kupont a legközelebbi vásárlásra (bármire alin) Mondjuk következö rendelés is max 150€ volt, de na, érted... Akkor már inkább visszaküldöm.
De te gondolom ezt valszeg belevetted a vásárba, hogy ilyen lesz, más okok miatt, amit teljesen megértek. Ha ezzel boldog vagy, annál fontosabb nincsen.
-
-
Még tegnap este írtam a Banggoodnak a rollerrel kapcsolatos észrevételeimről (töltőcsatlakozó fedél hiánya, kormányrúdon egy hosszanti karc és a botrányos összeszerelés). Most jött meg a válaszuk amiben elnézést kérnek a kellemetlenségeimért. Küldenek egy töltőcsatlakozó fedelet és visszautalnak nekem kompenzációként 12000 huf-ot. A roller árához mérten szerintem ez teljesen korrekt.
-
clon
senior tag
válasz
PociAti
#34609
üzenetére
Ezt hívják "nosztalgiának"
A skandináv államok ahol a kerékpáros kultúra magas "volt" az új generáció már rollerrel bizony jelentősen lerontja ezt a kultúrát tehát már nem a közlekedési kultúra az ami számít hanem a fiatalabb generáció akik már nem sajátították el ott sem azt a közlekedést és társadalmi felelősségvállalást ami régen volt.
A probléma alapja az, hogy egy rollerre (sőt biciklire) még csak KRESZ vizsga sem kell pedig a közlekedés részét képezik a roller ráadásul motorizált nagyobb stabilabb sebesség elérésével. Valamikor régen oktatási tananyag volt a közlekedés és használtak KRESZ parkokat (akkor még voltak) óvodától kezdve ami mára szinte teljesen megszűnt - és ilyen gyerekek kerülnek ki rollerrel az utakra közlekedni vagyis csak "menni" mert nem tudják mi a közlekedés mert nem tanulták maguktól meg ugye minek. Itt azért felmerül a szülők felelőssége is mikor egy 50-70km közlekedő rollert raknak a gyerek lába alá anélkül, hogy meggyőződnének róla van fogalma a közlekedésről... -
-
-
.-..-.
tag
válasz
Emunem
#34610
üzenetére
Lehet, de talan egy masikat meggatol majd, hogy ilyen allat legyen.
Ha nincs kontroll es nincs retorzio, akkor nincs hatar sem.Update:
Amugy epp visszaneztem a telefonon az utvonalamat, es a Frangepan utcan jottunk mindketten es mentunk at a Vaci uton a Dagaly utca iranyaba. [kép] (kicsit pontatlan a gps a hazak miatt, de az utvonal azert lathato) -
Nah ma visszahívott a csávó (miután ma is hívtam) és elnézést is kért, emlékezett a nevemre. Holnapra délutánra elkészül a roller, mehetek érte. 1 hét alatt beüzemelték és 15k lesz és nincs semmilyen választható opció amiről beszéltek.

Már nem tudom ki ajánlott a helyett, de én nem hiszem hogy fogom ajánlani őket. (roller mágus) -
PociAti
őstag
Ahol magasabb a közlekedési kultúra, és fejlettebb a társadalmi felelősségvállalás, ott konkrét szabályok nélkül is normálisabban közlekednek az emberek.
Persze kellenek a törvények, mert azok majd pontosabban egyértelműsítik a szabályokat az általad leírt csoport számára (ami nincs tiltva, azt szabad). Viszont általánosságban biztos meg van fogalmazva, hogy ne veszélyeztesd magad és főleg mások egészségét, biztonságát.
-
.-..-.
tag
válasz
Dr. Szilikát
#34607
üzenetére
Nálunk a szabályok bevezetését, ahogy szinte mindent a politika határozza meg. Választásig nem lesz semmi. Pedig elég sürgős volna, mert tele a város "idiótákkal".
Tegnap majdnem engem is elütött a belvárosban egy "Kukirin-boy" (elnézést a kifejezésért, de úgy tapasztalom, ez a rollerek BMW-je)
Haladok a belvárosban egy 2 sávos utcában 25km/h-val és lassan az utca végéhez érek, ahol aztán szerettem volna a járdára feltolni a rollert és a 6 sávos úton (Váci út XIII kerületi része) a gyalogátkelőn áttolni gyalogosként. Lassítok, hogy megálljak és az utolsó pár méteren feltoljam a rollert a járdára.
A "csávó" mögülem 1000-el elém vág, szinte elsodor, majdnem oldalra borultam a rollerral, mert még padka volt. Fel a járdára, átvágtat a gyalogátkelőn a 6 sávos úton, a túloldalon a járdán megy pár métert, majd a padkáról leugrat az úttestre és folytatja az útját.
Ekkor látom az út túloldalán a gyalogos jelzőlámpát, végig piros volt, úgy húzott át. (Nem figyeltem, de sejthetőleg látta ahogy zöldről pirosra vált, mert a kocsik ezután idultak meg)
Az biztos, hogy párhuzamosan a Váci úttal a gyalogos forgalmat nem láthatta be, azon az oldalon amin én is voltam, mert én sem láttam be az épületek miatt. Simán gyalogost is elüthetett vona.
Szóval ja, kell a szabályozás, kell az ellenőrzés és kell a büntetés is! -
Dr. Szilikát
őstag
"A belgiumi elektromos rollerekre vonatkozó szigorúbb szabályok és sebességkorlátozások bevezetése óta a baleseti statisztikák javulást mutatnak, különösen a súlyos sérülések és halálesetek számát tekintve.
A 2022 júliusában bevezetett új szabályozás, amely többek között 25 km/h-ra korlátozta a sebességet, megtiltotta a járdán való rollerezést, és előírta a 16 éven aluliak számára a közúti használat tilalmát, jelentős hatással volt a biztonságra.
A belga Közlekedésbiztonsági Intézet (Vias Institute) adatai szerint a szabályozás bevezetése utáni időszakban csökkent az elektromos rollerekkel kapcsolatos balesetek száma. Míg 2022 első felében, a szabályozás előtt, még növekedés volt tapasztalható, addig a második félévben, a szigorítások életbe lépése után, már csökkenés volt megfigyelhető.
Pontosabban, a 2023-as adatok azt mutatják, hogy a súlyos sérüléssel járó balesetek száma stabilizálódott, sőt enyhe csökkenést mutatott bizonyos kategóriákban, összehasonlítva a korábbi, gyorsan növekvő tendenciával. A halálos balesetek száma is alacsony maradt, ami a szabályozás egyik legfontosabb pozitív hatása.
Fontos megjegyezni, hogy a balesetek számának abszolút csökkenése mellett a balesetek súlyossága is mérséklődött, ami a sebességkorlátozás közvetlen következménye lehet."
Forrás: https://iask.ai/q/Belgium-roller-szab-lyoz-s-baleseti-statisztika-hjhovog
-
clon
senior tag
válasz
pusszycat
#34604
üzenetére
Ez azért van mert nincsen rendesen szabályozva és így a rolleresek jelentős része gyakorlatilag azt a "szabályt" követi ami nincsen tiltva az szabad DE mivel nincsen szabályozva és nem kell hozzá semmilyen vizsga KRESZ sem így vadnyugat lett a roller.
A roller lett a fiatalok kényelmes gördeszkája mert ugratnak, trükköznek vele DE már lábbal sem kell hajtani és a legfontosabb 0 közlekedési ismerettel használhat...
Szitokszó mindig az amivel clickbait címeket lehet adni. Amikor BP-en a hídon éjszaka gyorsulási "verseny" közben elkaszáltak egy biciklist akkor is rögtön változásokat léptettek életbe DE az ilyen gyorsulások a legtöbb városban vannak sőt 90'-től a lerobbant nyugati behozott verdákkal indult be igazán és 2025-ben is ezzel küzdenek szabályozás szinten...
Tök jó az EU mindent "is" szabályozok ha nem is tartozik a jogkörömbe akkor is és a rollerre meg mégsem mertek ŐK sem hozzányúlni sőt hagyják országonként a más-más szabályozást (bezzeg az uborka nem görbülhet akárhogy
). -
Rendeltem egy wifis tűz & füst riasztót... [link] Megint a "csúnya bum bum."
-
Lassan az elektromos roller szitok szó lesz a médiában. Nagyon felkapott lett szidalmazni és minden baj okának okozójaként feltüntetni. [link]
Ez a cím is el van tulozva úgy is mondhatnám, h bicskanyitogatóra sikerült.
-
Mustármag
őstag
válasz
Mustármag
#34509
üzenetére
Ezt sikerült összehozni csomagolás gyanánt, az biztos hogy ha veszek még rollert a dobozt és a az egyéb csomagoló anyagokat megtartom.(de ne legyen rá szükség.)
4db legnagyobb ikeás doboz + 10*1m bubis csomag, 2,5 tekercs vastag ragasztó és egy csomó reklám újság. Örülni fognak nekem a lengyelek... -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE
#34600
üzenetére
Van egy könyv a Bullshit Jobs, ott példakánt hozzák fel a másik véglelet.
Amikor van egy szervizeshez hasonló operatív munkakörben, pl csőszerelőként dolgozik valaki és sok a munkája. És nem még egy csőszerelőt vesznek fel mellé, hanem egy asszisztenst, aki ha valaki keresi a csőszerelőt, akkor el tudja mondani neki hogy a szaki nem ér rá felvenni a telefont, amúgy is telítve van, és közben megcsúszott az előző munkával, mert nem várt problémába futott. Érdeklődjön ismét de majd csak a jövő héten.Nos ilyen telefonos "munkaerőtől" egyetlen munka sem végzi el magát.
A szerelők biztos nagyon örülhetnek, amikor munka közben ügyfelekkel kell csacsogni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eljött a vég kezdete? | Sora 2 – beszéljünk róla
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Battlefield 6
- Apple Watch
- Notebook hibák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Akciókamerák
- Milyen SSD-t vegyek?
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Alpine Green ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest









