- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz
heavygrip
#35694
üzenetére
OK hogy szereted, de hagyhatnánk már a témát?!
Elégszer elmondtad Te is a véleményed, ha valaki a jövőben vissza akarja keresni hogy milyen vélemények voltak meg fogja találni ezt is, meg azt is...
Ha még nem jött volna le mi lenne a mondanivalóm, akkor tessék pacekba.
Nincs szükség újabb ráerősítésre, illetve pont az lenne a lényeg, hogy már ne szülessen újabb hozzászólás ebben a témában.
Köszi
-
Hieronymus
veterán
válasz
heavygrip
#35640
üzenetére
FID szakmabeli, szervizes fórumtag.
Neki hatalmas tapasztalata van a rollerekkel. Nem fog nagy tévedéseket mondani.
A tapasztalati viszont időben szétnyúltak. Ha egy gyártó jelentősen javít a gyártási minőségen, sokkal később válik megtapasztalhatóvá a szerviz számára.
A másik oldalról nézve. Egy jól összerakott roller,nem biztosíték, hogy a többi is ilyen. -
xandrush0831
aktív tag
válasz
heavygrip
#35640
üzenetére
Szerintem tényleg engedjük el, a tegnapi beégés után még mindig professzorkodik.
Az az érve a tapasztalatod ellen, hogy ő már több csavart húzott meg, és több csatlakozót csatlakoztatott össze, és ezt ilyen motormérnöki magasságokból adja elő. Felesleges, és nem is lehet vitába szállni ilyen beszélgetőpartnerrel. Tele van a net ilyenekkel, akik megmondják hogy nem úgy van ahogy te tapasztaltad. -
PociAti
őstag
válasz
heavygrip
#35642
üzenetére
Ezek szerint én degenerált vagyok, mert esőben is elindulok munkába vele.
Vagy amikor aznapra 30% eséllyel predesztinálják az 3 mm csapadékot, akkor még inkább bevállalom. Az özönvizet kerülöm, de nincsenek olyan előzmények, hogy az adott típus rá szokta gyújtani az emberre a házat. Legalábbis az a tucatnyi fotó és videó, ahol ilyen esetet mutatnak be, egy egész más márkához köthető.
-
válasz
heavygrip
#35640
üzenetére
"Szerinted mindig minden körülmények között törik a Kukirin " Ez nem igaz.
"evidens hogy eső után nem teszem fel töltőre" Ez milért számít?A féket azt sajnos nem érted.
Látod megy ez normálisan is nem kell hozzá atom fizika meg Andersen és kétségbe vonni azt amit írok mert felétek minden roller tökéletes, felénk meg törik ég, reped.
Szerintem kicsit több rollerem volt és többet javítottam építettem, vagy tuningoltam mint te.
-
-
válasz
heavygrip
#35636
üzenetére
Megyünk egyet esőben?
Van bennük közös: En is látom a többiek rollerét.
Szerinted jó, szerintem nem. Ez van.
Ha meg csípem valaki szemét véleményem miatt......
Nem minden szép és jó. Nem egyformák az igényeink roller téren.
Remelem nem a gyári fék van rajta mert gondolom az is tökéletes.
-
matyi0323
csendes tag
válasz
heavygrip
#35544
üzenetére
Köszi mindenkinek.
Nem ugrálni akarok vele dombról meg hasonlók, csak simán közúton normálisan használni. 33 éves vagyok, kinőttem már az ilyesmibol, csak simán el akarok jutni A-ból B-be városon belül és nem 20al😀Úgy adódott, hogy beköltöztem Nyíregyházán a belvárosba, egy dízel autóm van és eddig 50km-t utaztam melóba, most ez városban lenne max 5, lehet annyi se. Ennyiért nem inditanam be a dízelt, ez így jó megoldásnak tűnik.
Erre keresek megbízható nem pálcika rollert, amit nem kell hetente szervizbe hordanom, nem nyekeg, csak megy, De látom a kukirin nagyon megosztó itt 😀
-
DigitXT
félisten
válasz
heavygrip
#35397
üzenetére
Akármilyen óvatos lehetsz, ezek rollerek, bármikor beüthet a szar: sisak!

Mindenki ezt mondja, bár van aki csak azután, hogy szétcsapta a fejét.
Ui: kíváncsi vagyok mikor jön a fotelnyomozónk elemezni, hogy biztosan egy
klón Xiaomi roller volt a baleset okozója, ott van a képen. Hint: illusztráció.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
heavygrip
#35263
üzenetére
belett mesélve hogy tömegesen törnek szét a Kukirinek normál használt során
Igazából nem tudjuk, hogy milyen arányban történnek spontán törések.
Szerintem 10/10 nem törhet szét, akkor tényleg nem közlekednének velük...
Viszont ha 1/10 az arány, nem túl megnyugtató, hátha tiéd lesz pont az az 1.Amúgy igazad van, hogy ha vki nyekteti, hamarabb megtalálja a határait...

Ui: azt sem tudjuk, hogy a "spontán" törésnek voltak-e esetleg karbantartási
előzményei, nevezetesen pl. egy meglazult alkatrészt hagynak-e "kotyogni"?
Nekem is mondták anno az első villa konstrukcióra, hogy az el szokott törni:
ránézésre. Mert volt olyan kivitelezés, ami igen. Hogy az vékonyabb volt?
Talán más anyagból készült?
Hogy csak szimpla teleszkópos volt? Sebaj.
Nem számít. Lényeg az, hogy nagyon könnyű az általánosítás hibájába esni.
Véleményem szerint ez történik most a fórumon is, a Kukirin márka kapcsán.
(Ahogy én is szoktam hivatkozni, hogy a C futómű hajlamos (!) szitálni.
Általában: nem azt mondom, hogy 10/10, maximum adott kialakítás esetén.) -
PociAti
őstag
válasz
heavygrip
#35225
üzenetére
Köszi. Majd jobban utána olvasok ennek a cégnek, irigylem a bátorságukat!
Bár az is fontos lehet, hogy csak pár típusnál szerepel a garancia időtartama, soknál nem.
Pl ezeknél nem: KuKirin G4, G3, G2 Pro, G3 Pro, G2 Pro..., Toursor, Boyueda és Arwibon modellek.https://berio.hu/Kugoo-Kirin-G4-elektromos-roller#
Amit viszont fontosnak tartottak ezekhez odaírni:Nem ajánlott: az elektromos roller, használata esős vizes úton a fokozott balesetveszélyen túl nem javasolt tekintettel arra, hogy nincsen vízszigetelve az elektromos egységek rendszerek (aksiház), amelyek kapcsán és a termék megóvása érdekében a Vásárló saját felelősségére elvégezheti a szükséges biztonsági szigeteléseket. Vízállósági szint: IP54
Nem én találtam ki, ők írják!
És utána pedig a védekezés, a menekülés a garanciáztatás alól:
Garancia nem terjed ki: ....
-
kriszti@n
tag
válasz
heavygrip
#35206
üzenetére
Köszi! Az a baj, hogy a legtöbb kormány 31.8mm,nem találok megfelelő méretet. Még nem szedtem szét a befogót de kívülről látszik egy gumigyűrű? Ez tágul esetleg vagy ragaszkodnom kell ehhez a 26mm körüli mérethez? Vagy nem is elég kb, hanem, pontosan 25.4mm megy csak bele? Abban viszont nem nagyon találok 70-72 cm széleset. Azt hiszem bármilyen mtb kormányban jobban bíznék, mint a gyáriban. A kormány csillapításon gondolkoztál esetleg?
-
kriszti@n
tag
válasz
heavygrip
#35135
üzenetére
Érdekes, haverom fiáét beállítotts,, és ott marad a következő indításnál is. Az a baj, hogy. nagyon vidéken vagyok, , ha megyek Pestre elviszem szervízbe megnézetni. Egyébként a befogónál milyen a kormány vastagsága, azt tudod esetleg? Nem ártana szélesebbre cserélni, gondolom a stabilitásán sokat változtatna.
-
Hieronymus
veterán
-
Hieronymus
veterán
válasz
heavygrip
#35100
üzenetére
Így van, csak érzéssel
Inkább nyomatékkulccsal, ha meg van adva az előírt nyomaték.
Egy nyomaték kulcs ami 5 és 60 Nm nyomaték között állítható, megfizethető kategória.
A másik amin meg szoktak csúszni az otthon karbantartók.
Nem egy fajta zsírt érdemes használni.- Szilikon alapú kenőzsír
Elektromos csatlakozásokhoz, tömítésekhez, vízálló rétegként.
-Nem vezeti az áramot, így biztonságos az elektronikához.Super Lube® Multi-Purpose Synthetic Grease with PTFE
Típus: Szintetikus, teflon (PTFE) tartalmú
Optimális használat:
Csapágyak (első/hátsó kerék, motorcsapágy) Lengéscsillapítók (ha van) Kormánycsapágyak Fékmechanika (nem a féktárcsára!) Összecsukó mechanizmus mozgó részei
Előnyök:
Nagyon alacsony súrlódás Vízálló Nem károsítja a műanyagokat vagy gumitMobilgrease XHP 222
Típus: Lítium-komplex alapú, nagy teljesítményű
Optimális használat:
Kerékagyak Motorház Csavarok, tengelyek, menetek Tömítések környéke (ahol nem érintkezik elektronikával)
Előnyök:
Nagyon jó hőállóság (akár 130–150 °C) Mechanikai terhelésre optimalizált Jó korrózióvédelemFinish Line Ceramic Grease
Típus: Kerámia mikrorészecskéket tartalmazó, teflonos
Optimális használat:
Finom mechanikai részek (pl. kormánycsapágy, fékkar mechanika) Csapágyak Összecsukó mechanizmus finom részei
Előnyök:
Nagyon sima működést biztosít Hosszú élettartam Kifejezetten kerékpáros és mikromobilitási eszközökhöz fejlesztveA közkedvelt WD-40 inkább tisztító spray, nem nyújt tartós kenést.
A grafit vagy réz tartalmú zsírok az elektromos alkatrészek közelében nem ajánlottak.Nyilván a megnevezett zsírok csak információs értékűek. Alternatív gyártó termékei is rendben vannak. Illetve van némi átfedés a zsírok optimális felhasználásában. A megfelelő zsírok használata csökkenti a karbantartás igényt, növeli a hatásfokot és az alkatrészek élettartamát.
Most érkezek én is az első karbantartáshoz. Ezért utána olvastam. Ha beáll az esős idő megcsinálom a teljes roller karbantartást.
-
-
-
heavygrip
senior tag
válasz
heavygrip
#35047
üzenetére
Tegnap este elértem a 600km-et.
Volt egy kis időm, rapidjara szedtem az első és hátsó futóművet. Mindenhol át zsíroztam ahol kell, tengelyek, rugós tagok perselyei, ahol érintkezik fém a fémmel mindent. Menet rögzítőt nem,de rugós alátét tettem mindenhová.
Össze raktam, mentem egy 11km-es próba kört és nincs szitálás, stabil a gép. 50-60 -al is mentem vele huzamosabb ideig ismert, sima útszakaszon.
30-40nél szalonozás, kanyarba fokozatos gáz adásra sem akarat kimenni alólam. -
enginev3.0
félisten
válasz
heavygrip
#35072
üzenetére
Nem ismeri a szarkazmust, az iróniát, a költői túlzást, nála ilyeneket ne alkalmazz, mert számára az félrevezető tájékoztatásnak minősül, megkaptuk már ezt itt többen is, pedig egyedül ő nem értette.
Az ő reddites képzelgései azok viszont mindig hitelesek, és sosem hazudnak
de amikor azt kérdeztem tőle, hogy azt miért nem veri nagy dobra hogy egyszer megrántotta a saját rollerjének a kormányát és az rögtön kilazult, arra már nem volt válasz
Szerencsére az isteni márka volt, így könnyen megbocsájtható szerinte, hisz csak "utána kellett húzni"Jobb ha nem is foglalkozik vele senki, beszélgessen itt magában aztán kész
-
PociAti
őstag
válasz
heavygrip
#35073
üzenetére
Nem tudom mit akarsz ezzel a képpel. A link nem működik. Nem derül ki melyik rollerről beszélsz.
https://www.rth-shop.hu pedig egy magyar kereskedő. A honlapjukon szereplő, másod-harmadkézből származó információi kevésbé megbízhatóak, mint a gyártó hivatalos anyagai. -
PociAti
őstag
válasz
heavygrip
#35067
üzenetére
Konkrétumot írj, ne vaktában írj olyan marhaságot, mint IPX 228. Ilyen nem létezik. Az a gyanúm, nem is érted mit jelent, hogy hogyan jönnek ezek a számok, különben nem írnál ilyeneket.
IPX4 a legalja. Az alatt (valószínűleg a legtöbb országban) nem szabad elektromos járművet forgalomba hozni.
Ha 2025-ben, sok évnyi gyártás után egy cég még mindig ilyen alacsony vízállóságú, járműveket "gyárt", (vagy csakfélkészre szerel) ott komoly problémák vannak. Mert az IPX5-ös szintet elérni nem szabadna hogy problémát jelentsen pár apró hiba kijavításával. Ott komoly hibának kell lenni. Főleg a minőségbiztosítás területén. Ez egy indikátor, és ezen van a lényeg.Minimotors / Dualtron / Teverun azon kínai gyártók közé tartozik, melyeknek borzalmas a tájékoztatási felületük. Nagyon elhanyagolt a hivatalos honlapjuk. Mégis ahol fel van tüntetve a vízállóság, ott szinte minden esetben IPX5. Tehát egy szinttel magasabb kategória.
Az 1 millió forintos árba azért jóval több műszaki tartalom tartozik, mint egy olcsó megoldásokat felsorakoztató Ausom, iScooter, Joyor, KuKirion, OOTD, stb.
Én tudok hozni konkrét példákat.
Az általad említett Dualtronok között is vannak olcsó példányok, a Togo 249.999 Ft-ba kerül magyar forgalmazónál a FutureBoard-nál. Hivatalos magyarországi garanciával.
Dualtron Togo - 36V - 7.8AH AKKU - 1050W
A képen látható, hivatalos oldal szerint: IPX5, akár csak a többi Dualtronnak.A 230.000 Ft-os Segway-Ninebot F3 E pedig már 2 szinttel magasabb besorolású: IPX6,
akár csak a 900 dolláros, 300.000 Ft-os VMAX VX2 Extreme. Inmotiontól kezdve sok más gyártó tudja teljesíteni ezt a szintet.Ezek konkrét példák.
-
enginev3.0
félisten
válasz
heavygrip
#35067
üzenetére
Azt hittem már szörfözni is lehet vele pedig, de akkor nem kéne nekem se
#35066heavygrip
Nekem az a gondom, hogy a dupla motor itt szerintem csak az emelkedők miatt fog számítani, hisz ugyanazt a végsebességet kapja papíron
Lehet hogy gyorsulásba se sokat állítanak rajta, hisz ugye gondolom tudják hogy a G2 elég biztonságos lett, ezzel a 45-50km/hval és a gyorsulással, ezért is jó a hírneve -
-
-
-
-
eddie17
addikt
válasz
heavygrip
#34863
üzenetére
Na igen akkor kell a normális futómű
Hozzám képest akkor van 1 év előnyöd.
Nekem az a terv, hogy munkába menet autóval bevitetem magam a cég közelébe, onnan nagyjából 2km roller, majd hazafelé pedig kb 2km roller majd HÉV, aztán 15km.
Nem ez volt a terv amikor megvettem a rollert de rájöttem, hogy Volán buszra nem fognak felengedni vele, szóval marad ez. Aztán majd kiderül.
Hatótávban bírnia kell még téli hidegebb időben is, kérdés én bírom-e
A 15km-ből kb 10km jó minőségű bicikli út a többi meg ahol tudok menni. -
-
-
enginev3.0
félisten
válasz
heavygrip
#34726
üzenetére
Ezekből a szerszámokból a kesztyű megvan
Egyébként már gondoltam rá hogy csinálni kéne a helyieknek egy kis roller szervizt, mármint nem hivatalosat, csak kiírnám a helyi városi csoportba hogy beüzemelést, zsírzást stb... vállalok, minimális összegért
De annyira nincs kedvem emberekkel foglalkozni hogy inkább elvetettem a dolgot
-
válasz
heavygrip
#34717
üzenetére
Ja, erről jut eszembe, mentem biciklivel a bicikli úton, odaértem a zebrához ahol ment tovább a bicikli út, állt ott egy autó, látom nem megy, mondom remek akkor átsuhanok, mikor pont előtte vagyok elindul a marhája, elborultam mint a tök, szerencsére a bicikli hajtókar beakadt a kocsi alá és kiflire görbült, de nagyon csúnyán csinált igy megált.
A combomon lett egy fél zsebkendőnyi kék folt de akkor még azt nem tudtam. Hülye helyzet volt mert még egyszer sem ütöttek el azt sem tudtam mit kell ilyenkor csinálni.
Megyek a sofőr felé na ki száll ki? Hát Lakatos Kolompár.Mondom neki hogy ezt most hogy gondolta. - Nem láttalak.
Erre most mit mondjak?
Mondtam neki máskor vigyázzon jobban. -
-
-
norrberth
addikt
válasz
heavygrip
#34532
üzenetére
Beléptem a Facebook G2 Master csoportba.
Igényesek úgy kezdik, az egészet szétszedik, újra összerakják megzsírozva.
Kormány kuka
Fék kuka
Lengéscsillapító kuka
Gumik kuka
Felninél engedheti a levegőt a 2025 ös
P menü megvan kopasztva.
Az akkupakk nem nagy szám 2024 es 1 év után rengeteget gyengül.
Elektonika ügyileg nagyon gyengus.
Miután megunják a sok szívást, vesznek más márkát.
Egy valami jó benne, van hozzá minden olcsón.
-
Enigma1945
őstag
válasz
heavygrip
#34249
üzenetére
48 V-os 18 Ah-s akkumulátor
🕤50 km/h maximális sebesség
⚡55 km-es maximális hatótávolság
⚙️800 W-os * 2 motor
Ha a dual motoros hogy a fenébe mehet csak 50-nel?
Kíváncsi leszek a valós tesztekre mert nekem ez hihetetlen lenne, ugyanis a sima g2 56 km/órával megy alattam.
Szerintem többet tud ez.Xandrush: érdekes az egyébként hogy felemelt kerékkel mennyit megy.. mikor a1 rollerem volt nagyon sok videót néztem, és volt akinek aligment fel 46-ra felemelt kerékkel, és volt akinek 56km/h is volt. Sose értettem hogy most ez mi lehet hogy valakinek gyorsabb, és van akinek lassabb ugyanaz a modell?
-
-
Reggie0
félisten
-
PociAti
őstag
válasz
heavygrip
#34096
üzenetére
Ez a normális link, ha valakit érdekel:
https://hvg.hu/tudomany/20250816_elektromos-roller-xiaomi-electric-scooter-5-pro-teszt-velemenyA szerző tömkelegével ontja magából a hasonló, alacsony színvonalú írásokat. Nézzük csak a nyitó mondatot:
Elöl-hátul rugózó futóművel és akár 1000 W-ra képes hátsó villanymotorral támad a Xiaomi Electric Scooter 5 Pro, melyet úgy alakítottak ki, hogy ne kelljen rá kötelező biztosítást fizetni.
Értelmetlenül kacifántos és képzavaros megfogalmazások tömkelege. Rengeteg egymástól független műszaki paramétert próbál belegyömöszölni minden mondatba, majd ezeket kényszeredetten valahogy összefűzni egy mondattá.
1, A roller nem támad. A gyártóról, a Xiaomiról sem lehetne elmondani hogy támadnak, és főleg nem egy "akár 1000 W-ra képes hátsó villanymotorral".
2, Ezt a rollert nem úgy alakították ki, hogy a magyaroknak ne kelljen rá kötelező biztosítást kötni*. Vagy hiányzik a mondanivaló, vagy pedig hülyeség.
*Utólag vettem észre, ezt se tudta normálisan megfogalmazni. "Ne kelljen rá biztosítást fizetni."A folytatásban a konkrét termék helyett egy évszázaddal azelőtti dolgokról ír. Irreleváns tartalom. Majd annak egy ritka példányának árához hasonlítja azt a rollert.
Nem tárgyi hibákkal van tele a cikk, hanem értelmetlen, céltalan mondatokkal. Pl.:
A rolleren elvileg akár két személynek is jut hely, azonban mivel ez igen veszélyes, inkább kerülendő az ilyen jellegű használat.
A cikk habosítása. Tesz egy megállapítást, majd még abban a mondatban kifejti hogy az valójában milyen hülyeség lenne. Pedig lenne miről írni, helyette félrebeszél.Minden mondata annyira kényszeredett, mintha leütésenként kapná a fizetését, és ezzel a szófosással a rendszert próbálná kijátszani.
Az indexkapcsoló bal oldalt található, a középen lévő kijelző többek közt a sebességgel, az üzemmóddal és a töltéssel kapcsolatos infókat jeleníti meg, a kormányszarv elejében lévő LED-es fényszóró pedig éjszaka jól megvilágítja az előttünk lévő útszakaszt.
A hátsó lámpát is felvonultató világítás alaphelyzetben manuálisan kapcsolható be, de lehetőség van automatikus aktiválásra is, ilyenkor a fényszenzor adataira hagyatkozik a technika.
... hátsó lámpát is felvonultató világítás ...
A valós intelligenciával nem rendelkező nagy nyelvi modellek különb írásokat generálnak!
-
xandrush0831
aktív tag
-
DigitXT
félisten
válasz
heavygrip
#34089
üzenetére
A motorból nem csak a kábel áll ki*, hanem a tengely is, az az állórész rögzítése a villába.
Ha nem látsz a csapágyon kívül semmit, az lehet teli felni, de motor nincs benne az ziher!*: leszedni épp lehet, ha sérült, kell is, de forrasztással jár, és teljes szétszereléssel...

(Tengelyt is ki lehet szedni, de házi módszerrel kvázi lehetetlen, prés kell hozzá és úgy.
) -
-
-
enginev3.0
félisten
válasz
heavygrip
#33967
üzenetére
20 fok alatt kb sosem használtam télen, fáztam rajta, olyankor mindig autóval mentem
Tavaly meg mikor megvettem ősszel, valahogy szeptember körül, elég gyorsan bejött az ősz, és a rosszidő, akkor meg már azért nem használtam, de akkor még párszor jártam vele, így lett meg a 150km kb -
heavygrip
senior tag
válasz
heavygrip
#33756
üzenetére
Kiegészítés
Zsírzás után valamennyit javult az út komfort,de azt hozzá teszem hogy előtte se volt panaszom.
A végét az előző kormánnyal nem néztem, akkor 66-ot mentem vele.(A saját km órája szerint, tehát az eredetileg kb 60-62)Nem éreztem hogy szitál,meg semmi hasonló jelenség nem volt,de ennek ellenére mégsem mertem tartósan úgy menni vele.
Na ezzel a széles kormánnyal más a helyzet. Még stabilabb, főleg kanyarba vettem észre, ezt már anno tapasztaltam motorozásnál.
A vége 70km/h, egyáltalán nem éreztem magam életveszélybe, így mentem vele egy darabig. Ez kb 66km/h és 92.7 kg vagyok, tehát teljesen jó a menet teljesítménye.
Mondjuk nem célom így járatni, 50-55-el csattogtam át Dorogról, persze aszfalton, nem a biciklis úton.
A gyorsulása még mindig komoly
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz
heavygrip
#33521
üzenetére
Ha le akarsz esni róla, akkor szilikonozhatod, egyébként extrém módon NEM ajánlott! Csúszós felületet képez: halottam olyanról, aki azért esett motorral, mert lekezelte az ülését szilikon spray-vel, aztán egy komolyabb gyorsításnál lecsúszott róla, de durván.
(Jót tehet bizonyos műanyag-, gumi alkatrészeknek, viszont olyanra semmiképp NEM akarod, amivel érintkezel vagy tapadnia kell. Rollernél: markolat, taposó, gumiabroncs. Autónál is filléres neppertrükk, hogy "szebbnek" látsszon, de kormányra, pedálra soha!)"Ne használja a kormányon, a pedálokon vagy az ajtókilincseken."
-
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
heavygrip
#33451
üzenetére
Benzinkutakon gyakrabban elkopik ez a fajta csatlakozó, tömítőgumi tönkremegy, nekik ezt időnként cserélni kell. Vagy lehet próbálkozni tekerni rajta, hogy a menetbe kapaszkodva jobban ráhúzza magát.
Amíg nem kopott, addig jó, saját pumpámra is rendeltem ilyet. Másik megoldás a hordozható légtartály, ha olyan van a benzinkúton, de annak csatlakozója is tönkre tud menni.

-
heavygrip
senior tag
válasz
heavygrip
#33439
üzenetére
Erre tud valaki segíteni?
Egyébként most voltunk az asszonnyal 3 benzinkúton is,de egyszerűen nem tudtuk felfújtatni egyik Rollert sem, neki a Xiaomi 4 van, az is tömlő nélküli,de abba elvileg több kell.
Egyik kúton sem tudta tartani a nyomást a kompresszor, nyomta elfele a levegőt mindenfelé... és állítólag hitelesitve van..jah persze

Mindegy,mert az itthoni pumpával toltunk bele levegőt és az a vicc hogy ha elengedtem - tehát a G2 -őt 3.5nél abba hagytam - nem szökött a levegő, tehát elméletileg kb annyi is van benne.
Mindegy, ebből egy Xiaomi elektromos pumpa lesz, ami megbízható, csak jókat olvasni róla.
Ezzel fújtam fel most :



Új hozzászólás Aktív témák
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Yettel topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vége egy korszaknak: PlayStatonre is jön a Halo: Campaign Evolved
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 12/256GB / 12 hó jótállás
- Új és újszerű 15-16 Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W with combo cable (3TR87AA)
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Az az érve a tapasztalatod ellen, hogy ő már több csavart húzott meg, és több csatlakozót csatlakoztatott össze, és ezt ilyen motormérnöki magasságokból adja elő. Felesleges, és nem is lehet vitába szállni ilyen beszélgetőpartnerrel. Tele van a net ilyenekkel, akik megmondják hogy nem úgy van ahogy te tapasztaltad.









