- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- A Honor kínálhatja a legnagyobb telepkapacitást
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Reggie0 félisten 
- 
			
			válasz  Trailblazer
							
							
								#34197
							
							üzenetére Trailblazer
							
							
								#34197
							
							üzenetéreEz igaz, de ugyanúgy müködik a szétszerelés mindkettőnél. 
- 
			
			  AGE-T őstag Támadnak nálam a botok. E3 pro valami zseniális cucc. Mondom ezt úgy, hogy soha nem volt közöm rollerekhez. Nagyon jól össze van rakva, masszív vas. Macskakövön sem zörög rajta semmi. E3 25 ös limite lehagyja az F3 pro 25 ös tempóját. Nem értem miért, de ez van. Lehet nem kellett volna frissítenem a firmwaret…?! 
 F3-nál azon kívül, hogy ez viszont macskakövön zörög, nem tudnék semmi negatívumot hozni. A motor nagyon harap, rugózás sokkal jobb. Még ismerkedünk. Olyan 60km et úgy tűnik simán elmegy alattam.
- 
			
			  Trailblazer veterán válasz  Thunderzolee
							
							
								#34190
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#34190
							
							üzenetéreA Segway oldala aligha segíthet egy Xiaomi roller esetén... Egyébként YouTube keresgéléssel kezdtem, és mivel nem találtam semmit, azután jöttem ide. De ezek szerint tizensokezer ft-os, szervizes javításnak kell következnie, amit inkább kihagytam volna az életemből. Arra volna szükség, hogy a francos indexledet el tudjam távolítani roncsolásmentesen. 
- 
			
			  hunluki senior tag válasz  zenit73
							
							
								#34195
							
							üzenetére zenit73
							
							
								#34195
							
							üzenetéreMegállás és elindulás ahogy a forgalom kérte még a váci úton (nem mondanám soknak), amint kiértem a kettesre onnantól kis túlzással nyélgáz vácig. Emelkedésről linkeltem képet #34191-ben, szél nem igazán volt, idő 20 fok körül. 
 Nem nagy para mert 99%-ban nagyon max 20km távra használom vagy ha messzebb akkor viszem a töltőjét, inkább a pofátlan nagy difi a gyári adathoz képest ami erős  
- 
			
			válasz  hunluki
							
							
								#34183
							
							üzenetére hunluki
							
							
								#34183
							
							üzenetéreFura eredménnyel zárult a teszted, tudván, hogy 70kg vagy, én is keveslem a megtett utat. 
 Gondolom nem volt sok elindulás-megállás. Volt erős szembeszél?
 Vagy ha végig emelkedik az út, okozhat ilyet.Nekem egy ZT3pro volt, sport módban, városban sok gyorsítás-lassítással, sík terepen, ahol lehetett 25km/h-val, 90kg körül nyomok, 35-40km-t elment alattam (gyári adat 50km). Ez így teljesen rendben van, pont ennyit kalkuláltam mielőtt megvettem. Most GT3pro van, sport módban gyári adat 70km (óra 72-t ír tele töltve), 90-100km-t mentem egy töltéssel. Ezt is jól kalkuláltam megvétel előtt, mert nem megyek vele folyamatosan 50-el, szerintem az átlag sebességem városban 25-30 lehet, vagyis több a hatótáv a gyári adattól. 
- 
			
			  Enigma1945 őstag válasz  xandrush0831
							
							
								#34193
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34193
							
							üzenetéreAkkor valszeg tud többet is. Csak tippeltem egyet. Ha az A1 tudott alattam 48-at, akkor picivel nagyobb akksival meglehet az 55 is. 
- 
			
			  xandrush0831 aktív tag válasz  Enigma1945
							
							
								#34192
							
							üzenetére Enigma1945
							
							
								#34192
							
							üzenetéreSzerintem tud annyit a G2. Múltkor ECO-ban mentem nagyjából 30km-et, mert egy Xiaomis ismerősömmel gurultunk. 6 pöttyöm maradt a 10-ből a kb 95 kilómmal. 
- 
			
			  Enigma1945 őstag válasz  enginev3.0
							
							
								#34184
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34184
							
							üzenetére"Gyártók átvernek ahol csak tudnak" Távol álljon tőllem, hogy vitatkozak egy szakmai topicban, de a véleményem leírhatom normálisan? 
 A kukirin A1-em gyári 45km ír.
 Én 48 km mentem vele, fix 25km sebességgel, kevés megállással.
 Városban tudott 38 km, de ott sokat meg kell állni, elindulni stb.
 A g2-met nem tudom, nem néztem meg, de az is tud tippre 50km, 15Ah akksi van benne
- 
			
			  hunluki senior tag válasz  Thunderzolee
							
							
								#34187
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#34187
							
							üzenetéreVáci úton gurultam ki és a kettesen mentem, követtem a bringautat ahol tudtam. Google bringás tervezője szerint így néz ki: 
   
- 
			
			válasz  Trailblazer
							
							
								#34174
							
							üzenetére Trailblazer
							
							
								#34174
							
							üzenetéreA Segway oldalán vannak kint ilyen videok, amik a szét/összeszereléseket mutatják be. Biztosan megtalálod amit keresel. 
- 
			
			válasz  xandrush0831
							
							
								#34164
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34164
							
							üzenetéreEzentúl én is mindig így teszem fel.   
- 
			
			válasz  Troy66
							
							
								#34179
							
							üzenetére Troy66
							
							
								#34179
							
							üzenetéreEz milyen roller? Ne régiót válts inkább, hanem vidd be egy roller szervizbe, ahol tesznek rá módosított szoftvert, azzal személyre lehet szabni mit akarsz beállíttatni rajta, és a sebesség is lehet nagyobb, mint ami régióváltással amúgy elérhető. 
 Vezérlőcsere nem bonyolult, de már nem szükséges.
- 
			
			
- 
			
			  hunluki senior tag válasz  enginev3.0
							
							
								#34184
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34184
							
							üzenetérePersze, nincs is ezzel gond, bőven fedi az igényeimet így is. Tisztában vagyok vele hogy amit kiírnak kamu, a tegnapi teszt csak és kizárólag arról szólt hogy megnézzem mekkora az a kamu  
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  hunluki
							
							
								#34183
							
							üzenetére hunluki
							
							
								#34183
							
							üzenetéreA megadott gyári értéket nyugodtan meg lehet felezni, jobb esetben hozza a háromnegyedét Ne ezt nézd, hanem azt, hogy neked ez az egyébként átlagos használatodra elég-e vagy sem pl munkábajárni oda vissza, akár hetente többször 
 vagy amire használodHa napi szinten mennél vele 20-30kmt akkor már lehangoló, de ha nincs rendszeresen olyan eset hogy ne lenne ez elég, akkor ne rágódj rajta Gyártók átvernek ahol csak tudnak 
- 
			
			  Emunem őstag válasz  enginev3.0
							
							
								#34181
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34181
							
							üzenetéremeglátjuk, hogyan fut minden, amúgyis tervben volt egy teljes körü ápolás.   
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  Emunem
							
							
								#34180
							
							üzenetére Emunem
							
							
								#34180
							
							üzenetéreHát szerintem ezt az idő dönti el 
 Ha jól tudom az autók is megsínylik a sós tengervizet, mármint amit olyan helyen használnak sokáig ahol ilyen érhetiBár kétlem hogy ez nagyban befolyásolja majd a rollered élettartamát, azért nem 1-2 hét alatt fog károsodni ezekután, főleg hogy azért a rajtalevő festékréteg tuti megvédte stb... 
- 
			
			  Emunem őstag Kicsi Segway megjárta Horvátországot. Napi használat, kb 35-40 km. Tette a dolgát, vittem vele 4 nagy táskát is, nagyon jó igásló volt.  
 A sós, poros koszt egyedül kellene letakarítani minél előbb. Van erre valami tipp a nedves rongyon kívül? Én tervezem kompresszorral először a nagyját lefújni, majd APC-s mikroszálassal végig megyek minden sarkán, felületén, utána megint kompresszor, aztán kenés ahova kell (ha kell? ) aztán kezit csókolom. Jó ez így? ) aztán kezit csókolom. Jó ez így? 
- 
			
			  Troy66 kezdő válasz  Thunderzolee
							
							
								#29388
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#29388
							
							üzenetéreSegwayeknél ha megveszed, és nem frissíted a szoftverét, akkor át lehet váltani a régiót még, de csak egyszer, és utána lehet használni nagyobb sebességgel is. Így nem kell vezérlőt cserélni a nagyobb sebesség eléréséhez. De ha jól rémlik, az applikáció egyből felajánlja a frissítést, anélkül nem is lehet csatlakozni a rollerrel, így ezt már elég nehéz kivitelezni. Én nem frissítettem a szoftvert, netet ki szoktam kapcsolni, app bezár újra elindít, akár net nélkül, ha feljön ez a dolog így frissítés nélkül használtam az appot. 
 Most gondolkodom azon, hogy régió csere vagy mi legyen. Régió csere tűnik egyszerűbbnek.A sebesség mellett, a tempomatot is lehet így aktiválni (hasznos, hosszú egyenes szakaszokon, ahol nincs senki). Most, hogy érdemes ennek neki fogni? https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_31761-31761.html olvastam, ezt a vezérlős dolgot is, de ez bonyolultabbnak tűnik. 
 A régió csere esetén, szoftver frissítés nem szünteti meg a funkciókat ugye?
- 
			
			Előrendeltem az Angwatt F1 new-t. Kuponnal 489,3 dollárra jött ki, ami az ersténél a kedvező dollár számla váltás miatt 165.000 ft volt. (azaz kicsit kevesebb, mert még maradt 0,27 centem.  ) )Szeptember elejére ígérik már nagyon várom. Tudtok ajánlani vkit, lehet magánszemély is aki beüzemeli/beállítja nekem a rollert, hogy csak csapatni kelljen vele?   
- 
			
			  Trailblazer veterán Üdv! Remélem, találok itt olyat, aki képben van. Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 EU lenne az alany, és hát bizony a fékkarral egybeépült csengő (amit külön rendeltem be) cseréjéhez le kéne szerelnem a kormány végén lévő indexledet, lehúzni a markolatot, leszedni az indexgombot. Már az elején elakadtam: az indexledet le kéne valahogy roncsolódás nélkül szednem. A markolatot nem szeretném levágni, úgyhogy erre kéne megoldás. Valaki? 
- 
			
			  heavygrip senior tag Le fotóztam a rést. Mélységét egy fog piszkálóval néztem kb olyan 3mm. 
 Valamit csináljak ezzel? Hány mm a vastagsága ezeknek a gumiknak?
     
- 
			
			  .-..-. tag Szerintem jelezd az üzletnek, hogy gond van és vidd vissza. 
 Az is lehet, hogy valami kontakthiba aztán egyszer csak jó lesz. Te örülsz, aztán újra előjön a hiba. Akkor már csak szerviz marad.
 Javítsanak ki mások, de úgy tudom jelenleg is érvényben van a 3 nap cseregarancia.
- 
			
			  enginev3.0 félisten Fékpofák hány km-t bírnak kb? Vagyis hány km után cserések? Van erre valami átlagos szám? 
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  greenpro2011
							
							
								#34169
							
							üzenetére greenpro2011
							
							
								#34169
							
							üzenetéreÍrtam 
- 
			
			  greenpro2011 csendes újonc válasz  enginev3.0
							
							
								#34156
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34156
							
							üzenetéreKérhetném én is esetleg? Hátha tudnám még olcsósítani.Köszi 
- 
			
			  DigitXT félisten Ha és amennyiben ez a gyanú(d) a céggel szemben, akkor szerintem állj el a vásárlástól*, mivel vélhetően a garanciális ügyintézésben sem lesznek korrektebbek: cégnevet írd meg ide, hogy mások is mérlegelni tudják, hogy rendelnek-e egy ilyen megbízható cégtől...  *: ilyen szempontból előny is, hogy futárral küldték, személyes átvétel után már nem opció. Ja, amúgy ha bebizonyosodik, hogy csalni akartak, tele lehet vele kürtölni az internetet, így máris kevesebb keserű szájízű vásárló lesz. Egyszer mindenkit át lehet baszni. Egyszer.  
- 
			
			  heavygrip senior tag válasz  xandrush0831
							
							
								#34164
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34164
							
							üzenetéreMég jó hamar kihozták. Toprollertől rendelted? 
- 
			
			  norrberth addikt válasz  xandrush0831
							
							
								#34164
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34164
							
							üzenetéreÚgy látom csak sikerült rátenned.   
 Ez profi munka  
- 
			
			  xandrush0831 aktív tag Ez is megjött másnapra. Igen, így lényegesen egyszerűbb lesz, a 4 napnyi cumika után.  Még fel is van fújva. Még fel is van fújva.
   
- 
			
			  heavygrip senior tag válasz  Dr. Szilikát
							
							
								#34084
							
							üzenetére Dr. Szilikát
							
							
								#34084
							
							üzenetéreMegnéztem a videót és zseniális a cucc amit alkalmaz. 
 Nekem a csavaros megoldás a szimpatikus, rendeltem is a temurol. Sajna tegnap rá mentem egy kis üveg darabba és bele is állt az első gumiba szerencsére időben megálltam és nem fúródott mélyre így kiszedtem,nem ereszt. szerencsére időben megálltam és nem fúródott mélyre így kiszedtem,nem ereszt. 
- 
			
			  clon senior tag válasz  DigitXT
							
							
								#34161
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#34161
							
							üzenetéreÉn ettől prózaibb okra gondoltam. A rendelés után 1 nappal átadták a futárcégnek a megrendelés tényét majd +3 nap mire a terméket is átadták és +1 nap mikor a futár kihozta. Magyar rendelés minden helyi megrendelő, szállítási cím, üzlet, futárcég - ebből az jött le, hogy vagy kicsi a készlet vagy sok a megrendelés és ezért kicsi a készlet. Így akár a nem vizuálisan hibás (törött, repedt, stb) azokat visszacsomagolják és futárral kiküldik mert így 5 nap rendeléstől a szállítás nem 2 hét ami ciki lenne. Persze HA így van akkor lesz pár keserű szájízű vásárló... 
- 
			
			  clon senior tag válasz  Dr. Szilikát
							
							
								#34155
							
							üzenetére Dr. Szilikát
							
							
								#34155
							
							üzenetéreÚjnak "kellene" lennie... Futár hozta dobozában, nem javított de lehet szerelési hibás. A hátsó lámpa folyamatosan villog ez is lehet egy hibakód. Azért hozta futár mert az üzletben nem volt átvehető (vajon miért  ). ).
 A kormányt újra leszedtem DE ugyanaz van az egyetlen csatlakozás összedugása után minden felvillan a kijelző is és ugyanúgy nem indul csak villog a hátsó lámpa.
 Kicsit lelombozott mikor bármilyen kicsomagolást néztem még ennél a típusnál is a csatlakozó összedug, kormány fel, csavarokkal rögzítés, töltő rádug, gomb megnyom és a kijelző életre kel - hát ennél nem  
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  s7evcsenko
							
							
								#34152
							
							üzenetére s7evcsenko
							
							
								#34152
							
							üzenetéreElküldöm PM-ben az infót 
- 
			
			  Dr. Szilikát őstag Nekem más típusnál, egy javítás után a fékbowdent még nem akasztottam vissza, de már bekapcsoltam, a fékkar alaphelyzetét érzékelő mikrokapcsoló jelezte a hibát, ami miatt villogott a féklámpa. Mindamellett a féklámpa villogása általános hibajelzője is lehet az elektromos rendszernek, több típusnál is. Például rosszul összedugott kormánycsatlakozó, vezetékszakadások, akku probléma stb. A villogások száma, üteme hibakódot is közölhet. 
- 
			
			
- 
			
			  tototos addikt válasz  s7evcsenko
							
							
								#34152
							
							üzenetére s7evcsenko
							
							
								#34152
							
							üzenetéreNézd meg az Angwatt F1-t. Tesztekben dícsérték 
- 
			
			válasz  enginev3.0
							
							
								#34141
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34141
							
							üzenetéreKülföldi rendeléses kupon felől érdeklődnék. 
 Bármilyen rollerre megy? Mennyi a kedvezmény?
 Kukirin A1 és G3 között vacillálok.  
- 
			
			  kriszti@n tag válasz  Thunderzolee
							
							
								#34147
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#34147
							
							üzenetéreNem vagyok FB-on szerencsére  75kg, biciklivel napi 30-40km amit megyek, annyit jó lenne ha minden esetben bírna. iscooter ix8 amit néztem még. 75kg, biciklivel napi 30-40km amit megyek, annyit jó lenne ha minden esetben bírna. iscooter ix8 amit néztem még.
- 
			
			  clon senior tag válasz  .-..-.
							
							
								#34148
							
							üzenetére .-..-.
							
							
								#34148
							
							üzenetéreIgen a töltőn 3mp gombnyomással indítottam de nem kapcsol be a kijelző csak a hátsó piros lámpa villog. Töltőről levéve ugyanez nem kapcsol be a kijelző csak a hátsó piros lámpa villog. 
 A párosítás nem lehetséges a mobil appal mert a kijelző sem kapcsol be így a nem látja az app a rollert.
- 
			
			  tototos addikt Megjelent az Angwatt F1 new [link] 
 Hát árban elég jónak tűnik.
- 
			
			  .-..-. tag Probaltad, hogy tolto bedugva es 3mp-ig nyomod a bekapcsolot? Illetve azt masok mondjak meg mennyire szukseges az applikacio hozza. En azonbal felraktam, parositottam bluetooth-on, frissitettem. Ugy akkor a G3 es F3 mukodott. Lehet ez nem szukseges, de nalam igy zajlott le. 
- 
			
			válasz  kriszti@n
							
							
								#34142
							
							üzenetére kriszti@n
							
							
								#34142
							
							üzenetéreA Facebookon van az "Elektromos roller 50km/h + " csoport, ott kereshetsz esetleg Dual Mantist. 
 Vagy a Marketplacen.
 Boltokban többnyire többe kerül mint a kinézett ársáv, esetleg ha valaki eladná az alighasznált Mantisát, az 350-400ezer körül jó vétel lehet.Hány kiló vagy amúgy? 
 Mekkora hatótáv kellene?
- 
			
			  clon senior tag Hello. Egy segway ninebot e3 pro kicsomagolva, a kormány stekker összedugva, kormány csavarral rögzítve, töltő bedugva zölden világít, töltő csatakoztatva a rollerre pirosan világít a töltőn a led, a rolleren minden felvillant lámpa, irányjelzők, kijelző, hátsó lámpa. 
 Azóta sem töltés közben sem töltés után nem kapcsol be a kijelző csak a hátsó lámpa villog.
 Valaki tudja mi maradhatott ki?
- 
			
			
- 
			
			  kriszti@n tag válasz  enginev3.0
							
							
								#34143
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34143
							
							üzenetéreNéztem, de a sima g4 nem dual motoros.Itthon fogom venni, nem sokkal olcsóbb külföldön sem.330 a legjobb amit a G2 Masterre találtam. 
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  kriszti@n
							
							
								#34142
							
							üzenetére kriszti@n
							
							
								#34142
							
							üzenetéreG4 Azt hiszem 300k körül mennek Elég sok roller szerviz van már 
 De akkor itthoni rendeléssel jobban jársz
 Vagy külföldről rendeled, ha baj van, kapsz ingyen alkatrészt, csak be kell szerelned, vagy szereltetned, ami esetben kb lehet pont annyiba fog kerülni mintha itthon vetted volnaHa meg nem lesz semmi baja, akkor spóroltál valamennyit 
 Ez már saját döntés
- 
			
			  kriszti@n tag válasz  enginev3.0
							
							
								#34141
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34141
							
							üzenetéreKöszi! Műszaki analfabéta vagyok, szóval fontos, hogy legyen szervize, ha baja van, másrészt a következő ugrás a 600e környéke lenne ahogy néztem, annyit meg nekem már nem ér. Néha fel kell mennem hegyre is,így nem baj ha dual.Nem találok B opciót, kicsivel többért sem. 
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  kriszti@n
							
							
								#34140
							
							üzenetére kriszti@n
							
							
								#34140
							
							üzenetéreVedd meg nyugodtan, ha az tetszik 
 Nem szar
 Eszméletlen sok rollert adnak el, és eszméletlen buta embereknek, akik egykerekeznek (mert ezzel lehet, a többi gyártóval szemben, ahol az erő és a sebesség korlátozva van), és ezért történik velük ennyi baleset stb... de ha már túl vagy a 14 éves koron, akkor nem fogsz ilyen dolgokkal bohóckodni és nem lesz semmi bajodKolléga 1500kmen van túl a G2-vel, én közel 1000nél járok 
 Nőci ismerősnek is közel 1000km van a Kugoo G5-benés igen, ha megveszed, csavarokat át kell nézni, itt ott át kell zsírozni a rollert, mert azt szereti lehagyni a gyártó 
 onnantól meg csak használni kell és élvezniKülföldi rendelés esetén érdemes kuponozni, és olcsóbb lesz 
 van aki privátban tud adni kupont ilyen dolgokra
- 
			
			  kriszti@n tag válasz  xandrush0831
							
							
								#34139
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34139
							
							üzenetéreÉn megköszönöm ha válaszolsz, ketté csak nem törik  Olvastam, hogy mind szar ilyen áron, de ezzel az erővel semmit ne vegyen az ember, ha nem csúcs kategória. Tájékozatlan vagyok, bár sokat olvastam,csak elvesztem az információk tengerében. Ha 2-3 évet kibír,az már nekem jó. Olvastam, hogy mind szar ilyen áron, de ezzel az erővel semmit ne vegyen az ember, ha nem csúcs kategória. Tájékozatlan vagyok, bár sokat olvastam,csak elvesztem az információk tengerében. Ha 2-3 évet kibír,az már nekem jó.
- 
			
			  xandrush0831 aktív tag válasz  kriszti@n
							
							
								#34137
							
							üzenetére kriszti@n
							
							
								#34137
							
							üzenetéreVálaszolnék, de mindjárt jön valaki hogy nem éri meg mert szar, és kettétörik alattad. Vegyél helyette inkább Xiaomit, mert ott annyi tervezőmérnök dolgozik, hogy a biztonsági kamera és a turmix mellett még volt kapacitásuk a világ egyik legmegbízhatóbb rollerét is megrajzolni. A fél világ Xiaomi mérnök. 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  .-..-.
							
							
								#34132
							
							üzenetére .-..-.
							
							
								#34132
							
							üzenetéreNos, az 597Wh akku 12.75Ah ha 46.8V-nak adják meg (korrekten), szóval azt tölteni 3-4A körül nem kifejezetten gyors. Nagyon kímélőnek sem mondanám. Teljesen átlagos dolog. Normál működési hőmérséklet 35 fokig ajánlott, de kibírják 60 fokig, fölötte lesz baj: ilyen kicsi töltő áramtól ha 35 fok fölé melegedne, meglepne. Ha nem kint a napon töltöd.  Ez egy 2000W csúcsteljesítményű roller. Az az jelenti, hogy max. terhelésen ~37A-t enged meg a vezérlő. Ez pont 10x-ese a töltésnek, szóval nem kérdés, hogy hol fog melegedni.  Szerk: a másik különbség, hogy (jó esetben!) a töltés nagyjából 25 fokon történik, amihez képest rengeteg tartalék van akár 35 fokig is, ellenben ha 35 fokban gurulsz a rollerrel, az alap hőmérséklet annyi, erre jön rá a nagyobb terhelés, így logikusan jóval melegebb lesz. (Szerintem erre gondolnak, amikor azt tanácsolják, hogy ne rakd rögtön töltőre. Amikor pl. 45 fokos. Amúgy ha túl melegnek érzi, akkor nem is engedi tölteni a BMS, ahogy fagypont alatt sem szabad tölteni, ergo nem hagyja ilyenkor (fűtetlen garázsban előfordulhat télen), erre is való a védelem: ha a felhasználó nem gondol rá, akkor a BMS kénytelen avatkozni.) 
- 
			
			  kriszti@n tag Kukirin G2 master-t meg szabad venni? 350e lenne, vagy tudtok eseleg jobb áron? Sokat nézelődtem de ennyiért semmi nincs szinte. Vagy kicsit tenni kell hozzá és van sokkal jobb vétel? 
- 
			
			  heavygrip senior tag válasz  xandrush0831
							
							
								#34121
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34121
							
							üzenetéreTegyük fel ha valaki a hátsó (motorral ellátott) kerékkel jár így és nemhogy helyben de még a közelben sincs olyan aki rá tudna tenni egy új gumit, akkor rendel kompletten egy hátsó kereket motorral? Vagy van külön felni is? Tehát a motort le lehet szerelni a felniről? 
- 
			
			  bzs73 őstag Üdv. Ezt nem tudja valaki, milyen sebességkábel max g3-hoz? [link] Az alis, vagy olyan, mint amit Fid bemutatott, hogy globált csinál a max g3e-ből? Rákérdeztem a boltban, nem tudják kipróbálni, eus raktárból kapták. 
- 
			
			  Emunem őstag válasz  xandrush0831
							
							
								#34127
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34127
							
							üzenetéreilyenkor amúgy rohadt jól esik az embernek, hogy a szenvedésének tud adni egy elégtételt nem? ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)      
- 
			
			  .-..-. tag válasz  DigitXT
							
							
								#34130
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#34130
							
							üzenetéreAha, ezek szerint valojaban a belso tolto eseten is kimelo a toltes, ha jol ertem. Akkor annyira nem is erdekes a kulso tolto hasznalat. Egyszeruen csak kimelni akartam a pakkot. Mar csak azert, mert boven van ido napkozben toltodni es a kulso tolto is rendelkezesre all. 
 Amugy ezeknek az akkuknak mi a kritikus homersekletuk?
 Toltesnel vagy nagyobb meritesnel melegszenek jobban?
 Azt olvastam, hogy hasznalat utan javasolt visszahulesig varni kicsit a ratoltessel. Hofokot nem irtak.
- 
			
			  DigitXT félisten Valami túlmelegedett... Vagy a motor (nem mindig van benne hőmérő, de ha van, az a jó!), vagy a vezérlő (szintén zenész), esetleg maga az akku (ebben mindig van hőmérő, mert ki tud gyulladni extrém esetben, míg a másik kettő általában csendesen ég le, lángok nélkül). 
 Ha egész biztos vagy benne, hogy egyik sem igaz, akkor elromlott adott hőérzékelő... 
 Megoldás: csavarkulcs, azaz szerviz. Diagnosztizálni kell a hiba pontos okát, és elhárítani. Ha csak extrém körülmények miatt állt le, pl. a 40 fokban, emelkedőn, 20 percig csapattál, akkor értelemszerűen meg kell várni, hogy lehűljön, és magától megoldódik szerviz nélkül.
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  .-..-.
							
							
								#34126
							
							üzenetére .-..-.
							
							
								#34126
							
							üzenetéreÉs még az sem "igazi", mert gyorstöltésről 1C-től felfelé beszélünk, tehát mikor 1 óra alatt majdhogynem fel van töltve az akku (csak azért nem teljesen, mert csak egy ideig tudja a maximális áramot felvenni, amikor a végfeszültséget megközelíti, eléri, ez automatikusan csökken, az már a CV szakasz, és attól függően, hogy milyen nagy árammal töltötte a CC, lehet sokkal hosszabb, és sokkal rövidebb is). 46.8V, az 13x3.6, szóval egy "48V"-os akku, már ami a marketing elnevezést illeti. Ha ők áttértek a pontos értékére, legyen. Lényeg az, hogy az ehhez való töltő 54.6V-nál álljon meg: ha lejjebb van tekerve gyárilag, az se baj.  Lassabban tölteni mindig lehet + van több előnye pl. több idő jut a balance-olásra a végén. Lassabban tölteni mindig lehet + van több előnye pl. több idő jut a balance-olásra a végén.Ui: a 6 éves telefonom az 40W-tal tud tölteni. Ez egy 4.2Ah-s (egyetlen) LiPo cella, aminek 4.3V körül van vége. Belátható, hogy ennek a 40W az bőven 1C fölött van, inkább 2C.  Fel is tölt 80%-ra fél óra alatt. És melegszik is: egész biztos, hogy lehet kímélőbben tölteni valami hagyományos töltővel lassabban. Semmi nem tiltja. Rollernél is működik ugyanez. Fel is tölt 80%-ra fél óra alatt. És melegszik is: egész biztos, hogy lehet kímélőbben tölteni valami hagyományos töltővel lassabban. Semmi nem tiltja. Rollernél is működik ugyanez.
- 
			
			  robyg senior tag Sziasztok ! Tudnátok nekem segíteni? Van egy Segway Ninebot D38 rollerem. Dobott két hibát egy hőmérőt és egy csavarkulcsot. Elrugaszkodás után leáll a és hiába próbálom újra lökni nehezen akar elindulni újra. Valakinek van valami ötlete mi lehet a baj?   
- 
			
			  robyg senior tag Sziasztok ! Tudnátok nekem segíteni? Van egy Segway Ninebot D38 rollerem. Dobott két hibát egy hőmérőt és egy csavarkulcsot. Elrugaszkodás után leáll a és hiába próbálom újra lökni nehezen akar elindulni újra. Valakinek van valami ötlete mi lehet a baj? 
   
- 
			
			  .-..-. tag válasz  DigitXT
							
							
								#34125
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#34125
							
							üzenetéreMondjuk, azt irjak egyszerre ket toltovel (belso+kulso) is lehet tolteni. Azt irjak "igazi" gyorstoltesnek. 
 A kulso tolto annyiban volna erdekes, hogy kevesbe melegszik fel az akku es igazabol eleg volna 5-6 ora alatt feltolteni.
 (Ugy nezem mindegyik 46.8V akkupakkot hasznal)
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  .-..-.
							
							
								#34124
							
							üzenetére .-..-.
							
							
								#34124
							
							üzenetéreNem a teljesítmény a lényeg ennek eldöntésére, hanem a feszültség: ha a másik töltő azonos végfeszültségű (ugyanolyan akkuhoz való, pl. 36V-os akku esetén 42V), akkor használható hozzá (ha azonos a csatlakozó). Ha nem, akkor nem. Amúgy 200W alatti, akkor 5A alatt marad, ami egy 15Ah akkunak minden, csak nem "gyorstöltés" (<0.3C). Értem én, hogy fast charging a marketing név, de a 3.5 óra töltési idő magáért beszél. 
- 
			
			  .-..-. tag Elmeleti kerdes. 
 Ugy tudom a Max G3 E rollerem beepitett toltoje, az gyorstolto.
 Nagyjabol 180-190W teljesitmennyel tolt az applikacio szerint.
 Van egy F3 E rollerunk is, az kulso toltot hasznal.
 Az volna a kerdesem, hasznalhato volna az F3 toltoje a G3-hoz? Biztosan lassabban toltene, de gyakorlatilag egy teljes munkaido van ra, nem sietek. Talan az akku szamara sem gond egy alacsonyabb arammal valo toltes.Szoval, vajon hasznalhato lenne? 
 Lenne ertelme azzal tolteni?
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  xandrush0831
							
							
								#34121
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34121
							
							üzenetéreKörben le kell szorítani (pl. racsnis heveder!), szeleptűt természetesen ki kell szedni, aztán mehet neki a kompresszor. Ez mindig beválik: ha nem, ott valami nagy disznóság van.  Gondolok itt többek között arra, hogy esetleg már annyira szét lett b.szarintva a felni, hogy semmiképp nem tömít, vagy meg lett annyira feszítve az acél gyűrű, hogy eldeformálódott, és nem fog felülni a peremre. A "szappanos vízzel" való munka amúgy alap! Adott esetben egy szerszámra sem mozduló gumit kézzel (!) is mozgathatóvá tesz. Ami nem mindegy...) Gondolok itt többek között arra, hogy esetleg már annyira szét lett b.szarintva a felni, hogy semmiképp nem tömít, vagy meg lett annyira feszítve az acél gyűrű, hogy eldeformálódott, és nem fog felülni a peremre. A "szappanos vízzel" való munka amúgy alap! Adott esetben egy szerszámra sem mozduló gumit kézzel (!) is mozgathatóvá tesz. Ami nem mindegy...)Ui: a rárobbantós módszer amúgy nem kamu, csak ekkora méretben azt nem szokták...  
- 
			
			  Dr. Szilikát őstag válasz  xandrush0831
							
							
								#34121
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34121
							
							üzenetérePedig az hiba volt szerintem, simán megtapadhat úgy a gumi, hogy erővel nem lehet rá hatni, de síkosítással igen. Ebben közrejátszik a sajátos geometria (nagyobb járművekhez képest), ami miatt képes lehet úgy félresiklani, befeszülni, betapadni, hogy nem bírnak vele másképp. 
- 
			
			  xandrush0831 aktív tag válasz  Dr. Szilikát
							
							
								#34120
							
							üzenetére Dr. Szilikát
							
							
								#34120
							
							üzenetéreNem, de hoztak valami nagy palackot a világ összes nyomásával, és azzal se pattant be. Most még elmentem biciklishez, az azt tanácsolta hogy fújjam le spray-vel és gyújtsam fel, attól lehet bepattan... De szerintem inkább elengedem és rendelek egyet felnivel együtt. 
- 
			
			  Dr. Szilikát őstag válasz  xandrush0831
							
							
								#34119
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34119
							
							üzenetéreKenőanyaggal is próbálták? Ecsetelni szokták valami folyadékkal, de ahhoz visszább is kell nyomni a gumit, hogy rendesen alámenjen a kenés. 
- 
			
			  xandrush0831 aktív tag Autógumi szervízben sem sikerült nekik felpattintani a tubelesst.   
- 
			
			  Gtaati őstag Köszönöm a válaszokat! Nincs különösebb igény. Gyerek/gyerekek néha felnőtt menne vele, nyaralason, otthon utcán stb. Max boltba elszaladni stb. Semmi extra  Köszönöm! Köszönöm!
- 
			
			
- 
			
			  Gtaati őstag Helló Mindenki! Érdeklődni szeretnék, higy unokahúgomnak van egy rcb r15-s rollere, amit Németországban.vettek 180 euró körül testvéremék neki. Most nyaraláson fiam kipróbálta és nagyon tetszett neki, ő is szeretne egyet. Ami tetszett, hogy a kis rcb az én 100 kilóm alatt is ment és stabil volt. Hasonló árfekvésben van e jobb alternatíva? Én AliExpress-n meztem az iscooter i9-t ami komolyabbnak tűnik a paraméterei alapján, de nyilván nincs tapasztalatom vele, most 159 euró és állítólag van rá valahogy kupon is, mondjuk mem jöttem rá hogy kell használni. Ami tetszik az i9-ben hogy van km órája és elől hátul világítás rajta. Mi a véleményetek? Mit ajánlanátok? Javarészt gyereknek lenne de lehet néha felnőtt is felpattanna rá  Köszönöm! Köszönöm! 
- 
			
			  heavygrip senior tag válasz  enginev3.0
							
							
								#34104
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#34104
							
							üzenetéreSzerintem egy zoliultragaming88hd4k vagy user69ultrahdsuper4k véleménye fontosabb attól aki pl 1000km-et tett bele mindenféle használat során, hiszen ezek a PRO felhasználók még csak képeken láttaj G2 -őt, meg talán videón de az ő szavuk akkor is relevánsabb   ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  
- 
			
			  PociAti őstag válasz  xandrush0831
							
							
								#34101
							
							üzenetére xandrush0831
							
							
								#34101
							
							üzenetéreItt sem is a cikk írója a lényeg, hanem hogy mennyire színvonaltalan cikkek jelennek meg tömegével. Közben már a webes tartalma nagyon jelentős részét LLM-ek (nagy nyelvi modellek, helytelenül megfogalmazva AI-ok írják). Közben ezen a területen dolgozó szakemberek egyre sűrűbben kongatják a vészharangot, hogy egyre nehezebb normális corpusra, tehát olyan anyagra lelni, amivel fel lehetne tanítani a rendszereket. 
 Az pont nem megoldás, hogy hasonló modellek által generált, vagy eszetlen firkászok által létrehozott anyaggal tanítják fel őket.Visszatérve a cikkre, itt egy konkrét modellről kellett volna szólnia: a Xiaomi 5 Pro-ról. Többször emlegeti az elődöt, csak nem nevezi meg mely modellre gondolt. Ez hiba. Csak olyan speciális információkból lehet kikövetkeztetni hogy a 4 Pro (2nd Gen)-re gondolt, és nem az aluvázas 4 Pro-ra, "Az elődjénél 3,4 kilogrammal nehezebb". De ehhez ismerni kell a többi roller tömegét is, tudjuk mely roller vagy rollerek felelnek meg a kritériumnak, és melyek nem. Viszont ekkor már az nem stimmel, hogy az elődök első kerekesek voltak, ezt meg próbálja valami őrületes csodaként bemutatni, hogy már hátul hajt. Miközben a közvetlen előd is (4 Pro 2nd), és a társai is már hátsó kerék hajtásúak voltak (Pl. 4 Lite 2nd, 4 Ultra, 4 Pro Plus, 4 Pro Max). Mintha nem lenne tisztában a termékpalettával. 
 Meg az írása alapján úgy általában az elektromos rollerekről nagyon felületes a tudása. Az első kerekes hajtás "hagyományával" már az előző generáció közepén szakítottak.Úgy vettem észre a vezess.hu és hozzá hasonló autós szakportálokon jelennek meg a legnormálisabb cikkek járművekről, meg úgy általában bármiről, ami kapcsolódik a közlekedéshez. 
- 
			
			  xandrush0831 aktív tag válasz  PociAti
							
							
								#34099
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#34099
							
							üzenetéreNekem az egész megfogalmazásnak ilyen megrendelt hirdetés szaga van, aminek a kötelezően leirandó részeit a szerző csak úgy összekúrta valahova, és ettől értelmetlen. Az appos screenshot szerint 300+km-et ment vele. Ezután kb annyi infót tud elmondani, ami egy 1 perces specs videóból is kiderülne. No nem mintha érdekelne a Xiaomi. Leszoktam már róla hogy a padkák előtt leszálljak, az egyenetlenségek előtt meg lassitsak. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- A Honor kínálhatja a legnagyobb telepkapacitást
- Gyúrósok ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Napelem
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...
- Elden Ring PS5 játék
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP EliteBook 840 G7 i5-10210U 16GB 256GB 14" 400nit 100% sRGB 1 év garancia
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 500+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							
 
								 
							 
								 
  
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
							 
  
								 
							 
								 
  
								 
  
							
 ) aztán kezit csókolom. Jó ez így?
 ) aztán kezit csókolom. Jó ez így?  
								 
								 
							 
  
								 
							 
								 )
 )  
								 
  
  
							 
								

 
  
							 szerencsére időben megálltam és nem fúródott mélyre így kiszedtem,nem ereszt.
 szerencsére időben megálltam és nem fúródott mélyre így kiszedtem,nem ereszt.
 
								 
							![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) Pedig ez nem Kuki roller.
 Pedig ez nem Kuki roller.
 
								 
							 
								 
								 
							 
  
  
								 
							 
							 
								

