Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enginev3.0

    félisten

    válasz enginev3.0 #34713 üzenetére

    Na

    Porvédő, a fekete gumi

    Kis csavarhúzóval mellé nyúlsz és kituszkolod, tényleg pici csavarhúzó legyen, hogy ne cseszd szét a szélét, mégjobb egy hegyes kés, lásd lent.

    Itt már van a tegnapi zsírból, de annyira nem tetszett szóval tettem még bele

    Ujjaddal a legkönnyebb kicsit betuszkolni, aztán mehet vissza a porvédő

    Ahogy nyomod vissza a porvédőt, érezni kell hogy egy picit pattan, vissza a helyére, nyilván valamennyi zsírt ki fog nyomni magakörül, ezt ronggyal vagy papírral érdemes letörölni, hogy ne legyen csúnya, és ne szedje feleslegesen a retket

    Másik oldal picit szűkösebb, de megoldható
    Ennél a képnél már le volt szedve a porvédő, és még nem zsíroztam korábban, de látható hogy azért van zsír a golyókon gyárilag

    Ha kész van, akkor áttörölgetjük, és kapunk egy szép tiszta rollert

    Ilyesmi kés a legjobb

    Én munkahelyről hoztam zsírt

    WD40, olajok, fújós olajok és minden ilyet el kell felejteni, mert csak kárt csinálunk velük, ilyeneket már csak a csapágy végstádiumában használunk, hogy ne nyekeregjen, de akkor már úgy is cserélni kell

    Féktárcsát a végén töröljük át szárazra, sokat segít a megállásban!!
    Ha véletlen összekenjük semmiképp se maradjon zsíros

    Ennek örömére húztam a fék bowdenen is kicsit, sajnos ezt elég sűrűn kell, legalábbis többször mint amennyiszer kedvem van hozzá

    Még gondolkodom a gyári első lámpát cserélni, vagyis az izzót, majd utána nézek milyet lehet beletenni, hátha lehetne valami több fényt kicsikarni belőle este

Új hozzászólás Aktív témák