Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bexinho23
#34762
üzenetére
Nem tud senki még hosszútávú tapasztalatot adni erröl a teleszkópról.
De ha tippelnem kéne, nem lesz vele semmi gond.
Viszont én már inkább olyan rollert vennék, amin hátul is van lengéscsillapító. Xiaomi 5 Pro/Max. Segway E3 Pro, F3. Navee GT3 Max.
(Esetleg használt Segway G2 150-170ezer között.)Itt össze tudod az F30, és az újabb rollerek adatait hasonlitani.
Ezek pedig az ötös Xiaomi rollerek.A GL-el szerintem ne foglalkozz, némelyik weboldalon odateszik a típusa mellé, máshol meg nem.
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#34762
üzenetére
Röviden: Global.
Kezdetekben az Xiaomi 5-ből az alábbi variánsok került forgalomba:
BHR9618GL, DDHBC35ZM, 60562/CS***M###XXXXX
BHR9604DE, DDHBC36ZM, 60548/CS***M###XXXXX
BHR9610ES, DDHBC37ZM, 60554/CS***M###XXXXX
BHR9607FR, DDHBC38ZM, 60551/CS***M###XXXXX
BHR9608EU, DDHBC39ZM, 60552/CS***M###XXXXX
BHR9659DE, DDHBC51ZM, 61133/CS***M###XXXXX
Elöl az SKU szám, utána a modellszám, aztán a sorozatszám. Legalábbis nálam ezek szerepelnek az adatbázisban, idő közben jelenhettek meg újabb variánsok, pl. ausztrál piacra.
Ha GL néven vásárolsz rollert és annak sorozatszáma 60562/CS... értékkel kezdődik, akkor nem az EU szabályokra lekorlátozott rollert kaptál, ha pedig 60552/CS... értékkel kezdődik a szériaszám, akkor EU-s példányt kaptál és hibáztathatod a weboldalt a helytelen tartalom miatt. -
#33802016
törölt tag
válasz
bexinho23
#26027
üzenetére
Tegnap figyeltem, és nem csukták össze, simán úgy vitték fel. Ahol ülünk (flört vonat) ott helyezte el a fickó az ablak mellett. Nem csukta össze. Kallernak egy szava nem volt rá. Igaz tegnap máson sem akadékoskodtak, néztek utána. Kaller vonat és telítettség, egyéb paraméter függő lehet a dolog.
(#26066) dzsidzsas
totál káosz Ennek a becsukásnak (kötelezően) nincs értelme,e és gyakorlatban sem láttam, eddig, nagyon így használni. -
-
DigitXT
félisten
válasz
bexinho23
#26171
üzenetére
Én nem láttam ilyen kérdést, de oké... Egy videóból a rosseb se mondja meg,
hogy pontosan mekkora kulcs. Emlékeim szerint nekem valami 6-os imbusz,
de hiába mondanám meg pontosan, más típusú nyereg, nálad bármi lehet.
Csak ha ennyire nem megy a dolog, lehet jobb lenne otthon nem piszkálni.

Annak idején szervizt kerestél, nem sikerült találni? Meg el akartad adni, már
1200 km-nél. Erre 1400-nál van egy félkész fékbetét cseréd, nos nem tudom:
ha tényleg el akarod adni, szerintem vidd el egy szervizbe előtte. Az a biztos.
Bárki meglátja, hogy félig új, félig régi betét van benne, agyvérzést kap.
(És felteheti a kérdést, hogy "műszakilag teljesen rendben van-e" ezek után?)Ui: a fékbetéteket meg nem cserélgetjük, főleg nem egy ilyen aszimmetrikus
megoldást, ami adott irányban kopik... Tudom, hogy ez egy szaros hátsó fék,
aminél ha valahogy fog, már jobb, mint a semmi, ha meg leblokkol, se biztos
a pofára esés (jobban meg lehet fogni, ha hátul táncol), de vannak alapelvek.Komolyan nem tudom, melyik első kommentet nézzem "csavarhúzó ügyben".
Részemről segítő szándékkal írtam, nem bántásból. Ha félreérthető, bocs.
Megnéztem a videót hanggal is, nem mondja a méretet, csak hogy imbusz...
Allen key, ángliusul. (És elegánsan elfeledkezik a kontra csavarról, amit ugye
meg kellene lazítani mielőtt tekergeti a nagyot, majd vissza húzni, ha kész...) -
bexinho23
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz
bexinho23
#26167
üzenetére
És visszatekerted alaphelyzetbe a passzív oldal állító csavarját? Csak mert ezek a gagyi fékek úgy működnek, hogy az egyik pofa fixen áll a nyeregben, csak a másik oldalt préseli hozzá a tárcsához, amikor meghúzod a bowdennel a kart, és ezzel elgörbíti a féktárcsát, így alakul ki a szorító erő, és abból a fékhatás. Utána állítani kopás esetén úgy lehet, hogy a nem mozgó oldalt (is) közelebb állítod a féktárcsához: amikor elkopik a betét, akkor értelemszerűen már nagyon szűkre lehet állítva a nyereg, úgyhogy vissza kellene állítani alaphelyzetbe, ha új betétet akarsz betenni. Ha megtetted, és úgy sem fér be, akkor nem belevalót vettél.
Hidraulikus nyergeken ugyanez a jelenség előjön: ott a munkahengereket kell finoman visszanyomni a helyükre, különben az életben nem raksz bele új betétet...Ui: ha nagyon újat mondtam, inkább vidd szervizbe, mert a fék nem játék.
Az se jó, ha nem fog, amikor kellene, de azt sem, ha befog, amikor nem kellene.
Egy rossz beállítással mindkettőt előidézheted... Tudom, hogy ezek alsópolcos bringaalkatrészek, amit "bárki beállít otthon egy imbuszkulccsal", de mondjuk nem feltétlen használ menetrögzítőt a csavarokhoz, mert az már nem jut eszébe, és ha lelazul a nyereg, abból lehet balhé.
Motoros balesetről is hallottam már, hogy otthon barkácsolta a féket, aztán egyszercsak befogott tempónál és reszeltek...
-
dzsidzsas
tag
válasz
bexinho23
#26027
üzenetére
Ez egy nehéz ügy és sajnos kaller függő. Én körbejártam a dolgot, mást mond a MÁV Direkt, mást az információs pult mögött ülők és mást a kallerek, személyenként. A problem ott van, hogy ez az ÁFSZ változtatás törvénytelen, mert úgye csak azt teheted bele ami már szabályozva van. A roller nincs. De ismerjük a MÁV-ot, ha nincs majd ő csinál törvényt, mert az iróasztal mögé beültetett valakinek a valakije, csinike, nincs a törvényi helyzetek magaslatán és hasra üt. (van benne tapasztalatom 2x büntetettem meg őket a közlekedésfelügyelettel). A Győr-Bp vonalon személlyel járok, én vettem kerékpár jegyet, mert van hogy a Kukirin G3-al megyek. De legtöbbször el se kérik a jegyet, láttam én ott már az enyémnél is nagyobb monstrumokat, kormány lehajt, vagy csak áll vele a kerékpáros résznél, senki nem szól, jegyet nem vesznek rá. Csak abban az esetben szólnak, ha az ülésekhez viszed be, hogy össze kell csukni és ülés allá. Más útvonalakon halottam már rémtörténeteket (hallottam, nem tapasztaltam, nem járok arra). Állítólag a Balaton felé ha kilóg az ülés alól egy kicsit is már büntetnek (nincs olyan roller mely ne lógna ki, ebben ez a szép). Ez az én tapasztalatom.
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#25405
üzenetére
Értettem én, hogy lakásban tárolt és nem lakásban tartott rollerről van szó.
Ezt az illusztrációt tegnap találtam, kissé meglepett és beleégett az agyamba. Gondolom nem előzmény nélkül került bele a kézikönyvbe.A hirdetésbe minden előnyösnek vélt paramétert bátran tüntess fel, pl. a MÁV-os szállíthatóságot, meg hogy ezzel a teljesítménnyel az alatt a kritikus határ alatt marad a roller, amit a KRESZ módosítás tervezetében kiszivárogtattak.
-
-
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#25402
üzenetére
"- 1200 km
- Végig lakásban tárolt"
Végre kezd értelmet nyerni ez a kép, amit a felhasználói kézikönyvben találtam:
Viccet félretéve, a piac telítettségének függvényében eléggé hullámzik a rollerek ára, mindig az adott helyzethez kell igazodni.
Tájékozódásként én a hardverapró és jófogás árait szoktam nézni (utóbbinál nagyobbak a kilengések, az eladók is sokkal megbízhatatlanabbak). -
Aaron14
őstag
válasz
bexinho23
#25314
üzenetére
Reddit-en is te írtál a kötekedő kalauzról?
Amúgy egyik helyen ezt írják, másik helyen azt, hogyan szállítható díjmentesen.
[kép] Itt azt, hogy csak a szennyeződésre alkalmas részeit kell becsomagolni, bárhol szállítható összecsukott állapotban.
[kép] Itt szó sincs becsomagolásról, viszont az ülés alá KELL elhelyezni.
[kép] Itt már azt írja, hogy csak becsomagolva szállítható. -
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#25314
üzenetére
Vonaton az elektromos roller szállítás elég kínlódásos történetnek hangzik. Egyszerre hány szabály ne legyen betartva? (Legfeljebb 300 W, be legyen csomagolva, össze legyen csukva, utastér / kerékpár tároló).
Nem erre lett kitalálva a tömegközlekedési eszköz, így a teljes tiltást elkerülve próbálják a még éppen kivitelezhető szabályok közé szorítani, de bíznak benne hogy legfeljebb egyedi esetekről van szó.Gyakran hangzik el az érv: a tömegközlekedési eszközök személyek szállítására lett kitalálva, nem közlekedési eszközök szállítására.
Arra ott a bérroller, vagy a kerékpárbérlés. Falvaknál gyakran látni, hogy a (távoli) vasútállomások tele vannak egyszerű olcsó kerékpárokkal. Van aki 2 olcsó kerékpárral oldja meg, egyik a lakhelye közelében lévő vasútállomásnál van lelakatolva, másik pedig a munkahelyének közelében lévő vasútállomásnál.
-
glaci
őstag
válasz
bexinho23
#25311
üzenetére
Akkor mégis csak rosszul emlékeztem és van benne becsomagolás is ...

Szerintem esőben, sárban, latyakban legyen 2 zacskónk, amit a kerékre húzunk, aztán akkor az már talán elég lehet.
A nagy pálcikák, amik a kormányon hajthatók szerintem mind olyan magasak, hogy nem férnek be az ülés alá. (Talán azok, amiknél a nyak hajlik és az első kerék együtt csukódik a kormánnyal, azok beférhetnek, mert azokon szinte a terepni síkjába csukódik az egész. Csak azoknál én mindig félnék, hogy menet közben össze csuklik alattam.) -
#95712068
törölt tag
válasz
bexinho23
#23499
üzenetére
Anyáméknál hagytam este a gépet, így nem tudok km állást mondani, de másfél év után volt benne ~900 km, így ~2500 km környékére saccolnám, mert elmúlt egy évben kevesebbet használtam.
A linkelt két típusból nekem overkill az 55 km-es hatótáv, ráadásul még az ársávos garancia miatt is annyit adnak rá, mint a fele annyiba kerülő kis tesójára. Ettől függetlenül kipróbálnék egy 10"-os verziót, de csak a kisebbik tesója van a szomszéd bestbyte-ban.
Szerintem megrendelem online a 14 napos elállás miatt, és átsétálok érte.
Persze estig várok még pár választ.
Köszönöm a tippeket
-
BaLee
addikt
válasz
bexinho23
#20637
üzenetére
Azt pedig érdemes megvárni amíg a töltő ledje pirosról zöldre vált, mert akkor balanszolja a cellákat, hogy tényleg egy szinten legyenek. Viszont ez nem fél óra, simán lehet akár +2-3 óra is. Nem muszáj mindig megvárni ha gyorsan kell a gép, de ha amúgy is be van dugva inkább hagy ott éjszakára, mert amikor zöldre vált utána már nem tölt semmit csak neked jelzi, hogy kész.
Roller lezárás témája: egyszerű kis számzáras Ninebot sodronyzárat használok, szerencsére az F40E-nek a kormány előtt az Y elágazásánál át lehet fűzni, oda lehet zárni amihez akarod. De én is csak olyan helyen hagyom ott ahol vagy rálátok, vagy pár perc alatt visszaérek, esetleg be van kamerázva.
-
-
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#20203
üzenetére
1. Tönkrement, nem lehet megjavítani, nincs pótalkatrész. Ezek után mi értelme azt írni: "az optimális, ha egy az egyben megkapnám azt amit vettem." Kivitelezhetetlen. Lépj túl rajta!
2. Ha végre, nagy nehezen sikerült túljutnod az első ponton, akkor végre a jövőre kellene koncentrálni. Erre vonatkozott az a rész. Meg arra, hogy anyagilag nem jársz rosszul.
3. Feltételes mondat használatát nem értem. Kevesebbet ér a roller, mint egy éve.
4. "Ugyanazt a roller" alatt feltételezem arra gondoltál, hogy "ugyanolyan típusú rollert".
5. Jól teszed, ha nagy múltú bejáratott helyen vásárolsz. Szimpatikusnak nem mindegyiket nevezném, de fő a stabilitás.
A többi meg inkább jogi kérdés.
Négyféle megoldás van a szavatossági igény érvényesítésére: 1. a termék javítása, 2. a termék cseréje, 3. árleszállítás, 4. szerződéstől való elállás, ami a vételár visszatérítésével jár. Javítás vagy csere esetén a terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a szavatossági igény elévülése újból kezdődik.Az eladónak előnyösebb a 4-es pont, mert csere esetén újra kezdődne a szavatossági idő. Ehhez persze tartani kellene ezt a típust.
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#20197
üzenetére
Nagyon sok hozzászólással ezelőtt azt írtad, Segway Ninebot Kickscooter F30E rollered van, ennek jelenlegi ára 197k-ról indul, de 210k körül sűrű a kínálat.
Törvényi előírás vonatkozik arra, hogy a vételi árat kell visszaadni, nem pedig a vevő és az eladó alkudozik arról, ki szerint mennyi járna.
A 180k szerintem teljesen korrekt összeg!
Egy éven át használtad, és beletettél 1.100 km-t. Váz, gumi, akku amortizációja hasonló értéket képviselhet, mint az árkülönbség.
A tiedénél fiatalabb, hazai vásárlású, dobozos, mindössze 390 km-t futott F30e-t árulnak itt a hardveraprón 150-ért.
Persze nem ismered a roller előéletét, de talán jobb állapotút tudnál venni abból az összegből, és még egy jól látható összeget spórolnál is. (Ha azzal is gond lenne, ráérsz majd akkor gondolkodni a továbblépésen. Később vette. Abban az időszakban, amikor 200k-ra megugrott ennek a típusnak az ára.) -
bexinho23
őstag
válasz
bexinho23
#19894
üzenetére
Előrelépés az ügyemben.
Március 27. (hétfő) - Felhívtam a Segwayt, megbeszéltem velük a részleteket, miket küldjek nekik emailben, hogy elfogadják a garanciát és küldjék a további instrukciókat.
Március 29. (kedd reggel) - küldtek emailt, amiben jelezték, hogy rendeljem meg az általuk küldött linken keresztül (UPS) a futárszolgáltatást, ami ingyenes számomra. 9.20kor a webes felületen rögzítettem, hogy 10.00-tól bármikor felvehetik a rollert. Már ezen a napon 13.00kor jöttek is érte. (Csehország a célállomás)
Március 30. (szerda) - webes felületen keresztül követhető a szervizelés állapota. Ezen a napon vették át a rollert.
Március 31. (csütörtök) - megrendelték az alkatrészt.
Április 19. - a magyarországi ügyfélszolgálat írt, hogy sajnos a várt alkatrész nem áll rendelkezésükre, így ha a 30. napig nem tudnak csere terméket biztosítani (Segway, újra 2 éves garanciával), akkor a vásárlási összeget fogják átutalni.
A hibára most kérdeztem rá, mert arról információt nem kaptam még. Viszont a termék összegének átutalásának nem örülnék, mert 1 évvel ezelőtt (1.100 km) 180ezerért vettem.
-
Peaceliker
addikt
-
bexinho23
őstag
válasz
bexinho23
#19824
üzenetére
Ma reggel teljesen megadta magát. Kijelző panel működik, de a gázadásra semmi reakció. Tegnap délután még hazaértem vele 3.5km-t probléma nélkül, de ma félúton vége. Remélem hamar válaszol a Segway az emailemre, amiben kérték a hibaleírást és a papírokat. 1100 km... Segway. köszi 😀
-
bexinho23
őstag
válasz
bexinho23
#19706
üzenetére
Na, ma reggel munkába menet (ECO, D, S) D fokozatban, amiben a kezdetek óta használom, megszűnt működni a motor. A kijelző világít, de sebességet 0-nak mutatja, motorfék eltűnt. Ki/be kapcsolás segített pár percig, utána megint leállt. Aztán nem is nagyon akart elindulni. Átváltottam S módba, azzal viszont problémamentesen beértem a munkahelyre. Írtam az üzletnek, ahol vettem (futureboard), de onnan elhajtottak, hogy keressem a Segwayt.
-
Peaceliker
addikt
válasz
bexinho23
#19706
üzenetére
Csapágy, vagy ha esőt is kapott, akkor akár be is ázhatott, amit sem a mágnes, sem az állórész nem szeret, nameg a szenzor sem.
Én ilyenkor bele szoktam nézni, ha garis, akkor vissza vinném. Vagy b terv, hogy megvárja az ember, amíg nagyon gáz lesz vagy megáll, akkor már könnyebb a hibát megtalálni
-
Peaceliker
addikt
válasz
bexinho23
#17335
üzenetére
Igen, akkor annyit tennék. Xiaomi app pl írja cellák feszültségét, tiédhez nincs ilyen okosság?
20-22 fok amúgy használatra optimális, tárolásra szereti a hűvöset, de nyilván szignifikáns károsodása nem lesz ettől
Reggel amúgy ha hidegben megy az ember, akkor a te esetet pont jó, hogy nem hideg az akku és úgy kezded használni. Mert ha hűvösben áll, akkor először fel kell melegíteni, ezt használat közben úgy érdemes, hogy nem padló gázzal 😀 Mert pihenni hűvösen szeretnek, dolgozni meg melegebben.
Amúgy mivel laptop akku is ugyan úgy liion cella, elvileg ugyan ezt szeretik, mint ezek. Kb 40-50% töltés meg hűvös
-
Peaceliker
addikt
válasz
bexinho23
#17333
üzenetére
3.6-3.7v/cella lenne az ideális. Ha tudod 10 fok körül pihentetni az még jobb. Nem kell meríteni, tölteni, csak azt figyelni, hogy ha merül magától, akkor ekörüli feszen kéne tartani, tehát picit rá tölteni. Ha esetleg hűvösebben volt tartva, akkor töltés előtt melegíteni, tehát ha felviszed szobába, akkor várni 1-2 órát töltés előtt.
Az sem a világ vége ha szobában lesz végig
-
gabe_
őstag
válasz
bexinho23
#15313
üzenetére
Szintén F30E, igaz nekem még csak 1 hete van meg, és eddig nagyon meg vagyok elégedve vele.
Munkába járáshoz vettem, 10km oda-vissza, járdán, többnyire közepes minőségű bicikliúton. A kereszteződéseknél lévő döccenőknél tényleg érdemes néhol átemelni, de a 10"-os kerék mindenképpen nagy előny a Xiaomi 8,5"-osához képest.Mentem már vele kaviccsal szórt úton földúton is, egész elviselhető, de a homokosabb részeken vigyázni kell.

Vettem hozzá egy ilyen keréknyomás ellenőrző kütyüt, és bármelyik benzinkúton ahol nincs szétgyalázva a levegőpisztoly, simán lehet fújni a kerékbe. -
-
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#13071
üzenetére
"IP54-es szabvánnyal minősített. Simán használható esőben."
Első szám: (5) Por ellen védett (nem károsító mértékű behatolás megengedett)
Második szám: (4) Fröccsenő víz ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)A "simán használható elsőben" kijelentést én erősnek érzem. Új állapotában, amíg az illesztések és tömítések rendben vannak bírni fogja egy darabig. Mikortól nem bírja, azt célszerű lenne elkerülni.
Fröccsenő víz ellen védett kategóriába szerintem a tócsa már nem tartozik bele, mert tempósan haladva ott már létrejöhet káros mértékű víznyomás.
Fekete Győr András, a "LÁNGÉSZ" örök érvényű bölcs megnyilvánulását belinkelem:
https://www.youtube.com/watch?v=9m1NzW5WwZ4&start=509&end=550, az interjú 8:29 - 9:10 közötti része szól az elektromos rollerről.Nem sok értelem szorult a FeGyőr fejébe, ő betette a zuhany alá... és meglepődve konstatálta, hogy "az elektronika feladta a szolgálatot".
-
Somatom
veterán
válasz
bexinho23
#12340
üzenetére
A fülesről:
Sztem a normál fülesben nem hallassz rendesen. Vettem egy aktív zajszűrőst, hogy az majd milyen tuti lesz. Rolleren még nem próbáltam, de bringán olyan szélzajt csinál, hogy semmit sem hallok a zenéből.
Én itt, a főfaluban ugyanazt tapasztalom bringával, meg rollerrel is. Igyekszem partner lenni és úgy látom, hogy a legtöbb közlekedő is törekszik erre. A rollerem olyan, mint egy roller, nem követelem ki az elsőbbségemet, nem száguldozok a járdán, stb. Többször találkoztam rendőrrel, de rám se hederítettek. -
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#12337
üzenetére
Sisak témát inkább hanyagoljuk, flame-wart okozna annyira ellentétesek és kimozdíthatatlanok a vélemények. Dönts a saját belátásod szerint.
Kisvárosban nem lesz probléma a rollerezésből. Jogszabályt se szokás alkotni addig, amíg nem éri el azt a kritikus szintet, hogy megérje vele foglalkozni. Nem fogsz vele zavarni senkit, mivel mozgás jellegével nem lóg ki a kerékpárok közül.
Podcast hallgatást javaslom, én is imádom őket, de szerinetem járművön nem ajánlott. Ha jó a téma, akkor eltereli a figyelmet, tompítja a koncentrációt. És hogy rendesen halld, akkor vagy nagyon fülelni kellene, vagy hangerő emelésével a járműveket hangját el kellene nyomnod. Egyik se egészséges.
Nem kérdezted, de tükör amúgy hasznos lenne a rollerra, de nekem sincs, mert nem találtam még megfelelőt. -
PociAti
őstag
válasz
bexinho23
#12335
üzenetére
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 168/2013/EU RENDELETE (2013. január 15.)
Ez egy PDF, ebből készítettem egy két hasábos A4-es dokumentumot, amin elfért a lényeg.Rendelet megnevezése + I. fejezet címe,
2. cikk Hatály (pdf 56. oldala)Itt a kettes pontot vörössel kiemeltem:
"(2) E rendelet hatálya nem terjed ki a következő járművekre:"és a felsorolásban szintén kijelöltem vörössel a "j" pontot (ez még szintén az 56. oldalon van)
"j) azok a járművek, amelyeken nincs legalább egy ülőhely;"----
Ha ez nem hatná meg, akkor ragaszkodj hozzá, hogy pontosan legyenek rögzítve a tények. Például pontos típusjelöléssel (szériaszámmal) rögzítse a roller adatait, ne csak pongyola megfogalmazás legyen, hogy segédmotorkerékpárral közlekedtél. Mert ez a lényege, hogy a roller nem SMKP. Nem az ő jogi tájékozatlanságán nyugodjanak a leírtak, hanem a tényeken.
És minden esetben legyél együttműködő, tisztelettudó. Ha baromságot csináltál, pl. áthajtottál rendőr lábán, az ellen nem mentesít. Általában oka van annak, ha valakit kiemelnek a tömegből. -
Twing94
újonc
válasz
bexinho23
#12329
üzenetére
Szia!
Én egy hete hajtom a saját F40-emet, eddig sikerült megtennem 60km-t vele.
Eddig megfelelőnek tűnik a tömlő nélküli abroncs, F30 és F40-ben van egy zselé réteg is belül így azok elvileg jobban bírják, a F25 többször kap defektet, mert tömlős. (Boltban mondták nekem is.)
Megbízhatóságról nincs tapasztalatom, hisz 1 hét kevés idő.
Az F40 50wattal erősebb mint az F30 és emelkedő mászási képessége is jobb, ha közel vannak árban, akkor érdemesebb előbbire beruházni.
Ami zavaró: kicsit hamar merül, remélem az időjárás melegedésével javul majd a hatótáv. -
devil-k
nagyúr
válasz
bexinho23
#6070
üzenetére
1.
Az akksi a fele teljesítményre esik vissza 0 fok környékén.
2.
Nem igazán, de vannak azért fanatikusok.
3.
Ezt nem értem. Alapból takarva van.
4.
Engem még nem ért atrocitás (Debrecen), egyre több M365-ös rollert látok az utakon. És minden mást.
5.
Nem nehezebb, mint bekötni a cipőfűzőt, de azért eszénél kell lenni.
6.
Elboldogul vele, de meg dolgoztatja a gépet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Robogó, kismotor
- One mobilszolgáltatások
- Brave
- Szívesen használsz Samsung böngészőt? Immár PC-n is megteheted
- Gyúrósok ide!
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Futás, futópályák
- Hollow Knight és Silksong
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Fitbit Versa 4 okos óra
- AKCIÓ! Apple Pro Display XDR 32 6K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Az se jó, ha nem fog, amikor kellene, de azt sem, ha befog, amikor nem kellene.
Motoros balesetről is hallottam már, hogy otthon barkácsolta a féket, aztán egyszercsak befogott tempónál és reszeltek...





