- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
heavygrip
senior tag
válasz
DigitXT
#34996
üzenetére
Szerintem egy katyúnál (ha ismert útvonalon jársz) sokkal veszélyesebb ha pl valami kóbor dög hirtelen éled ugrik, macsak,kutya, vad nyúl.
Én 11 éve teherautót vezetek de még egyszer nem jött ki elém semmi, rollerel szűk 3 hónap alatt mind 3
Én leginkább bejárt útvonalon közlekedek,de ennek ellenére nem is megyek gyorsan pont a fenti eset miatt. Nyilván van hogy felezalad 50-55-ig de ez rövid szakaszon.
Mikor mentem át másik városba 50-55 között nem attól féltem mikor megyek bele egy gödörbe,hanem hogy mikor jön ki elém valami. Az út tűrhető,nincsenek kátyúk. Inkább a biciklis út a veszélyes. -
Tudtok olyan appot ajánlani ios-re ami tudja mérni, ha fut az app a sebességet, távolságot, utat meg ilyen statisztikákat csinálni a végén? Az se baj, ha ingyenes.
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#34997
üzenetére
Ha folyton balesetre gondolsz félni fogsz és eltaknyolsz.
LOL, szerinted én féltem, amikor megküldtem 70-nel? 25-nél tört szét.
És az ismerős félt, amikor tolta 60 fölött? Kátyú szétvitte a kerekét.
(Mondjuk én beláttam, hogy 70-nél már nem egészséges, így azonnal
ment bele vissza a kisebb akku, hogy 50 km/h fölé ne tudjon menni...
Na nem azért, élmény volt önerőből 60 is, 48V akku, ám beteg dolog.)Úgy állítod be, mintha a baleset feltétlenül saját hibás lenne... Én meg
ellenkezőleg: arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy ezek rollerek...
És nem kell hozzá vezetői hiba, hogy kórházban kössél ki sajnos.
Mehetnék 50-el is, de nem akarok.
Jól is teszed.
Kérdés, hogy félsz-e, és azért (vigyázz, eltaknyolsz!),
vagy csak nem akarod kísérteni a sorsot: mégse Mantis, hanem Kuki.Ha nincs belső nem robbanhat szét a kerék (gumi)
Én is így tudtam. Egy tüske valóban nem csinál durrdefektet, ellenben
egy kátyúban tud akkorát kapni, hogy szétreped a karkasz, annyi volt!
Mondanám, hogy erősebb gumit kell venni, de valahol gyanítom, hogy
a Nami nem szaron gurul gyárilag sem. Nem tudom. De megfordítom
a gondolatod! Ha azt hiszed, hogy Veled nem történhet meg, akkor az
nem ahhoz vezet, hogy valami csoda folytán nem is történik meg...
Hanem ahhoz, hogy a frizura jobban érdekel a "tepsi épségednél".
És amikor megtörténik, akkor lesz sírás... Én is csak elgondolkodtam.Szerk: Van aki balesetezik és többet nem mer vezetni.
Attól függ, mit követett el. Nem is mindenkinek kellene vezetnie. Más
esetben meg csak tanul a hibájából, és nem követi el ugyanazt többé. -
válasz
DigitXT
#34996
üzenetére
Mond egy orvosnak, h veszélyes a műtét és remegni fog a keze. Ha folyton balesetre gondolsz félni fogsz és eltaknyolsz. Persze kell a védőfelszerelés, mert ugye minden lehet. Én nem hordok semmit de csak 30-al megyek. Mehetnék 50-el is, de nem akarok.
Ha nincs belső nem robbanhat szét a kerék (gumi) csak lassan leereszt.
Van aki balesetezik és többet nem mer vezetni.
Csak elgondolkodtam. -
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine
#34993
üzenetére
Munkahelyi balesetnek nem számít, ez igaz, de úti balesetnek igen. Tapasztalat.
És nagy szerencse a szerencsétlenségben, hogy közvetlenül hazafelé tartottam.Hiába szépíted, hogy 40 másodperccel lassabb szoktál lenni, általában: gyors...
Nem kicsit. Értem én, hogy tudja a vas a 60-at, így ki is használod, ráadásul már
nagyjából 1 éve, szóval már párezer km is lehet benne, tök jó! De akkor is: roller.Ha pedelecet vettél volna, azzal nem mennél 25 km/h fölött, és lenne 27" kerék.
Nyilván, sokkal nagyobb, mint a roller, de szerintem biztonságosabb. 1400 ccm:
nekem is annyi van. Igaz, nem 260 kg, hanem 1000, és van négy kereke.
Lényeg, hogy konkrétan a napokban történt az ismerősöm balesete: akkor vette
a vasat, amikor én már lábadoztam. Szóval volt neki is egy jó másfél éve...
És ha ilyen szar be tud ütni, derült égből, akkor elgondolkodtató, hogy megéri-e?
(Neked is vár a család, írtad, hogy a lányodnak is rollert veszel. Szóval ennyi.
)Ui: amúgy az, hogy egy lámpánál meg kell állni 40 másodpercet, emiatt lassabb
az átlagsebesség, semmit nem mond arról, hogy mennyivel repesztesz. Sőt. Ha
folyamatosan 55-60, ahogy írod (végsebesség, nyélgáz), az "felhívás keringőre",
de elnézést a belepofázásért, gondoltam gondolatébresztőnek szólok hozzá.
#mindmeghalunk
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT
#34982
üzenetére
Nincs már olyan hogy úti baleset. Nem fizetnek, csak, ha munkahely által szervezett járattal megyek (céges busz), vagy kijön értem az ügyeletes kocsi mikor készenlétben vagyok hétvégén. Bármi mással egyénileg megyek, akkor már nuku lóvé, nem számít munkabalesetnek.
A 7:20 csak egyszer volt, nulla forgalom, hőségben (melegben jobban megy a roller), akkor minden összejött, sehol nem kellett megállnom. Gyakoribb a 8-9 perc, ma 8:30 volt.
Oda-vissza utat (12,5 km) számoltam, azaz csak 7 liter kb, ami stimmel (260kg, 1400 cm3). Mint ahogy a 0,5kWh is oda vissza annyi.
Mielőtt a rollert vettem, először e-biciklit akartam pl. pedelec-et, de sokkal drágábbak, mint a rollerek, mindegyik millió fölött volt, amiért pénzt adtam volna. Végül a roller lett, de nem bántam meg. Kisebb helyet is foglal. -
válasz
enginev3.0
#34991
üzenetére
Valamelyik nap suhanok a rollin, pár gyerek, pár rolleren meg rám dudáltak, ott üldögéltek a padon. Én meg visszadudáltam. Ez egy ilyen közösség, a rolleres közösség.

Még csak most kezd igazán berobbanni a dolog.
Én sem gondoltam, h veszek rollert, de annyit láttam az utakon, h megkívántam alóluk.Hát ez gyorsan megy, hát ez nem is túl drága, hát nekem is kell egy.
-
Emunem
őstag
válasz
enginev3.0
#34988
üzenetére
Legalább menő vagy.
-
enginev3.0
félisten
Kivagyok tőle, hogy városban 10 éves gyerekek kiabálnak utánam, hogy mennyivel megy? húzd oda neki
istenem, robogón legalább nem hallottam ilyeneket
-
Nekem sosem volt motorom, nincs is motor jogsim. (pont azért mert tuti valami gyorsasági motort vennék (suzuki, vagy kawasaki) és meghalnék vele) A Bp-i forgalomban még itt a 15-14 szélén se lehet folyamatosan 50-el menni, max időnként pár száz métert. Én 6-7 km-t megyek a munkába és ezt reggel 13-15 perc alatt abszolválom, szóval nem nyomom végig teli gázon. Igen a roller veszélyes, mint bármilyen közlekedési eszköz ezzel tisztába kell lenni és úgy kell vele menni. A defenzív vezetés még nem a barátom, kocsival se használom, de itt már tanulgatom, nyilván saját vérmérsékletem szerint. Tegnap megjött a könyök/térdvédőm is, lassan már boomernek érzem magam ezek miatt.

-
válasz
alphamooncam
#34985
üzenetére
Eddig mit csináltál?
-
Én megébredtem, de ti nem alszotok?
-
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine
#34980
üzenetére
Szerintem pont ez a legveszélyesebb, amikor a roller motor-pótlékká válik.

(Tudom, mert én is akként kezeltem. De sajnos minőségben sehol nincsenek...
Nem említettem a balesetes kolléga rollerének típusát, talán Nami Burn-E volt.)Szóval a roller sokkal praktikusabb/olcsóbb melóba járni.
Ez így van, az első komolyabb balesetig. Utána meg hirtelen nagyon drága lesz.
(Jó, az úti baleset fizet 90%-os táppénzt, jobb, mint bármikor máskor elesni.
)De amúgy igaz, a PMT gumi jól tapad, de 50 fölött nem kéne hajtani, szerintem!
Amikor azt írod, hogy 6.2 km-en megvagy 7p20s alatt, az átlagban is több.
(Tudom, van ilyen tuning roller csoport FB-on, ahol nem rakhattam ki a vasamat
a maga 70 km/h-s tesztjével, mert hogy menjek vele a pálcika csoportba, LOL...
Persze igaz, a 36V akkuval valóban nem megy 50 km/h fölött, és alig 2500W.
Tehát pálcika, fúj-fúj, miközben akkora mint egy G-Booster, ami ugye nagy vas...
Adott vezérlővel, amit már eladtam belőle* meg kb.le is nyomta. De hát ez van.)*: most papíron 45A, de valójában ~37A vezérlő van benne, elméletileg <1500W.
Nem túl acélos, de biztonságosabb. Szoktam is nagyra nőtt pálcikának hívni.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Szerk: 260 kg és ~15L-t eszik 100-on? Az valóban nem az a munkába járós, LOL.
Hogy ne érje szó a ház elejét, nem javasoltam, hogy ilyet kell venni erre a célra...
Csak azt, hogy ha tartós 60 km/h-val mész munkába jobban járnál egy motorral.
Akár villanyossal.
(De befogtam, egyelőre nekem is benzines a motorom...) -
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT
#34979
üzenetére
Van motorom/jogsim is, csak az sokkal macerásabb lenne előszedni a garázsból, mint a rollert. 260kg vs 30kg. Na meg 6 km-re kár beindítani sem érdemes. Be sem melegedne rendesen, meg nem biztos hogy fedett helye lenne, míg a rollernek van. Na meg 500 Wh villany vagy majdnem 1 l benzin. Hátsógumi a motorra 80e, a rollerre a legdrágáb PMT (most cseréltem) "csak" 24e. Szóval a roller sokkal praktikusabb/olcsóbb melóba járni. Tulajdonképpen azért vettem. Motort sajnálnám, kocsival nincs parkoló, céges buszt rühellem, biciklizni meg lusta vagyok. Szóval tavasztól őszig roller, télen marad a busz. De télen is megyek rollerrel, ha legalább 4-5 fok van és száraz az út.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine
#34976
üzenetére
Srácok, ez tök menő, meg minden, de azért ne felejtsük el, hogy roller...

Ismerősöm 60-nál fogott egy kátyút, durrdefekt után nem tudta megfogni:
nyílt alkar törés, pedig rendesen fel volt öltözve, de kézzel tompított. Ja és
váll törés, mert akkora volt a becsapódás. Mindebből fel lehet épülni, nem
életveszélyes, de lehetett volna rosszabb. (Csak annyit akarok ezzel, hogy
egy nagy és drága roller IS ilyen eséshez vezethet, ha egy kis peched van.)Ui: nem beszélek a két kerék ellen, imádtam motorozni, és vélhetően még
fogok is, miután átszereltem a QuadLockot a rollerről a motor kormányra,
de a 60-as tempóhoz, főleg hosszú távon szerintem motorkerékpár "kell"!
Abba gondoljunk bele, hogy nem is SMKP, ami elvileg megáll 45 km/h-nál:
veszélyesebbnek tartom, mint egy 125-öst, 250-est, mert sajna nem tudja
felvenni a forgalom ritmusát. Egy nagy roller tudja, a kereke akkor is kicsi.)Ha az ember főúton akar csapatni 2 keréken, csináljon motor jogsit...

125-öst, amire olcsóbb/egyszerűbb a B125 inkább csak városba ajánlom.
(Van aki elmegy ilyennel túrázni, kétségkívül van előnye, keveset eszik, és
könnyű, de a mindenkori biztonságos közlekedéshez kell az erőtartalék...) -
Nah most megnéztem 31 psi volt kb a kerekekben... most felnyomtam 50-re megnézzük mit mutat majd.

-
Ma reggel 12 fogban gondoltam nem lesz meleg felöltözök, hosszú nadrág, pulcsi és mellény. 50-nél azért nem volt melegem.

-
Tangerine
senior tag
válasz
pusszycat
#34968
üzenetére
Teljesen más célból kell hevíteni a menetrögzítős csavart, és a rozsdás összegyógyult csavart.
A menetrögzítős csavarnál a cél a menetrögzítő megolvasztása. Az összegyógyult csavarnál pedig hogy megmozduljon a csavar (a hőtágulás/mozgás miatt). Ez utóbbinál néha elég egy-két kalapácsütés is a csavarfejre, és már ettől megmozdul.
A menetrögzítő egyébként jó az rozsda (összegyógyulás) ellen is, mert ha menetrögzítő van az anya és a csavar menetei között, oda már semmi (víz, oxigén) sem tud bemenni. -
Emunem
őstag
válasz
enginev3.0
#34969
üzenetére
sósavval is lehet oldani a csavarokat... fel oldani..
-
-
-
Tangerine
senior tag
válasz
pusszycat
#34958
üzenetére
Hát a Loctite 271 kb. sehova nem jó, mert az nagyszilárdságú, csak melegítve lehet szétszedni. Bár kétlem, hogy eredeti lenne a Temus amennyiért adják. Szóval én nem használnám, ha eredetíi akkor azért (mert túl erős), ha nem akkor meg lutri, hogy milyen.
Inkább vegyél egy 243-at a neten vagy egy autósboltban. Ha nem szerelsz sokat, akkor egy 5ml-es egy életere elég lesz. -
-
Waroz megcsinálta (köszi, köszi) nekem most már ez is jó. Mivel lötyögött a kormány kiderült azt se húzták meg és sehol se kapott egy gramm menetrögzítőt se. Szóval a Roller mágus nem ajánlott senkinek sem. Persze azokat a csavarokat amiket nem kell jól megtépték. 🙂
-
-
-
Nekem van menet rögzítőm (is) csak nem használtam még. Mennyire rögzít ez ki lehet majd csavarni könnyen a rögzített csavart?
-
LeadR
tag
válasz
DigitXT
#34889
üzenetére
+@enginev3.0, @PociAti
Köszi mindenkinek. Egyszerűbb volt mint gondoltam. Az enyém már olyan, aminek a mechanikában van egy ilyen kis gömbfejű csap, ami automatikusan beakad, ha egyenesbe állítod a kormánycsövet, majd a zár ezt mégjobban ráhúzza. Csak ezen a kis fekete csapon kellett állítani villáskulccsal egy kicsit, és most tökéletes.

-
-
Egy lenyalt izzadt hajnál minden jobb.
-
PociAti
őstag
válasz
arcsin
#34949
üzenetére
12 éveseknél mi a menő, az mennyire lehet hivatkozási alap?
Egy nevetségesen kinéző, dél-amerikai állatra, az alpakkára "hajaz" a frizurájuk*.
A divat egyik lényege, hogy valójában nézzen ki annyira rosszul, hogy pár éven belül már gáz legyen viselni, így akkor helyébe léphet valami más rövid életű szélsőség.* És ugye az sem túlzottan bukósisak kompatibilis viselet. Lenyomódva, sisakba bele izzadva elveszíti a formáját.
-
arcsin
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34894
üzenetére
A tüsi haj mekkora menő dolog már
12 éveseknél se menő már -
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#34894
üzenetére
Fekete pont. Nincs kobakvédő??
-
Sentosa72
csendes újonc
válasz
GoodSpeed
#34945
üzenetére
[ezt a sisakot használom ] Több mint egy éve , amikor vettem nem volt index a rolleren, azóta lecseréltem xiaomi 5 re
-
OxiTurn
Overade Bloom
Ezekről hallottatok már? -
Megjött a térdvédőm is. Ezt mos a nadrág alá kell felvenni vagy fölé? Elég szoros nem hiszem h rámegy a nadrágra. És a nadrág sem rá.
-
heavygrip
senior tag
válasz
enginev3.0
#34941
üzenetére
Na én úgy tudtam a G2 2025 tubeless.
Próbálj venni egy SVS Vulc gumijavitot( a fenti képen a jobb oldali tubus). Nekem bevált, én üveg darabra mentem rá , bele fúródott, időbe megálltam kivettem, de keletkezett 1-2mm széles és 3-4 mm mély lyuk. Bekentem vele több rétegbe aztán nem is látszódik.
-
Tangerine
senior tag
válasz
pusszycat
#34937
üzenetére
Igen, csak a belső nélkülibe jó, azért is kérdeztem. Nekem is belsős a Mantis, annyi könnyítéssel, hogy szét lehet szedni a felnit, ezért nem kell gumis. Pont a múlt héten kellett, mert kilyukadt.
A gumikukac és a csavaros javítás mellett van még a gombás javítás, érdemes megnézni. Én vettem egy készletet (18USD) (nem a rollerhez). -
válasz
enginev3.0
#34938
üzenetére
Nekem tubeless a g2. A 2024 kiadás még belsős?
-
válasz
enginev3.0
#34933
üzenetére
Az sem baj ha ereszt, van gumitüske én a temun vettem, autóra is jó, és van több méretben lyuktól függ mekkora. Egy csillag csavarhúzóval bele kell tekerni. Ez csak a belső nélküli gumiba jó.
-
Tangerine
senior tag
válasz
enginev3.0
#34933
üzenetére
Ha kihúztad, és nem ereszt le, akkor nincs teendő. Tömlő nélküli, vagy van belső?
-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT
#34907
üzenetére
Én csak trombita tokkal a hátamon szoktam rollerezni
(de abban tényleg az is van)
Nagybőgő tok helyett javaslom a tuba tokot, abból is a puha verziót. Annak egészen hátizsák kinézete és funkciója van, és bevásárolni is jó. F-tuba vagy B-tuba, attól függően, hogy kinek mekkora a rollere.
Sajnos némelyik lehet, hogy többe kerül, mint a roller amit beletennél.
-
-
enginev3.0
félisten
A jó anyját, belement egy tüske a gumiba, azt sem hiszem hogy egyáltalán átment rajta annyira hogy eresszen miatta, azért gondolom elég vastag fala van a guminak, de egy pici luk látszódik ahogy kihúztam
Vajon ha eresztene, akkor sima autó gumis műhelyben javítanak ilyet? Felénk nem igazán van roller szerviz
-
Reggie0
félisten
Amugy ez is oriasi baromsag reszukrol. Pont az utasterben a biztonsagosabb, mert mire eszreveszik a jarmu csomagtartojaban, hogy tuz van, mar leeg az egesz busz. Repulogepen sem veletlen, hogy azt mondjak az utasterben kell szallitani az osszes akkut.
Igazabol a repulosok mar mindent kifejlesztettek litium teren, csak meg kene tanulniuk masolni a szabalyokat.
-
Szerintem egy keményre fujt gumi sokat spórol az akksinak, ami plusz 4-8 km kb.
-
tipuka
addikt
válasz
DigitXT
#34875
üzenetére
Nem vagy semmi.

Az szép, 2 milla.
Igen még mindig nem vetettem el a roller gondolatát.
Jóval mobilisabb lennék.Elfelejtettem mondani, hogy ülést is szeretnék rá. Igen, nehéz eset vagyok.

pusszycat: Ez az OOTD T30 nagyon tetszik mind kinézetben, mind tudásban. Egy állat.
Nem lehet rá venni rá utólag ülést? Nekem tényleg nagyon tetszik. 
PociAti: Megnéztem a linkeket, amit küldtél, tetszettek a rollerek.
Bár egyik ülésest sem találtam google keresővel, h megnézzem mennyibe kerülnek egyáltalán.
Arra a GOTRAX G PRO 3 -ra sem lehet utólag venni hozzá?
A Blueway-nek láttam van ülése, meg akár van 3 kerekű változata is (bár ez tényleg olyan vastag kerekű, h elég lenne a 2 kerekes), de az van vagy 2 méter és nem lehet összecsukni.
(autóba nem tudom beletenni)Thunderzolee: Ez a Monorim X3 Kit nem is rossz.
A G2-eshez látom van aliexpressen ülés(bár majdnem 40ezer), amihez jó ez a Kit is, bár az is 63ezer kuponnal a 10"-es.
Egy 100-ast rá kellene költeni még a rollerra, de elméletileg minden jó lenne? -
heavygrip
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34924
üzenetére
Nem, a 2025-ös modell tubeless. 3.7-re fújtam először, az nem volt komfortos, most 3.3.
A Xiaomi4 is tubeless, ott 3.5-4 bar van a gumira írva,de 3 bar az ideális mert afölött szét ráz rossz minőségű úton.
-
clon
senior tag
válasz
Reggie0
#34927
üzenetére
"...Hogyne lenne tobb ha. Mint irtam, az alkatreszek szallitasa nem tiltott jelenleg sehol, igy a gyors szetszerelhetoseg megoldja a kerdest. jelenleg...."
Kíváncsi lennék a szétszereléskor hová kerül az akku? hiszen a szabályterv alapján elsődlegesen pont az akku ami miatt nem akarják a szállítás utastérben (a másik a balesetveszély a buszhoz/vonathoz rögzítés hiánya miatt). Az alkatrész szállítást ÉN is csak vélelmeztem mert a tervezet erre nem tért ki DE alkatrész rollerakku akkor is akku ami miatt nem mehet fel alapból a roller sem.
Egyenlőre terveznek volán/máv roller szállítási szabályozást ezért meg kell várni mi lesz a végleges verziója a szabálynak. -
Reggie0
félisten
Ezert kell szepen fejlodniuk gondolkodasban es eljutni odaig, amit mar a repteresek mar reg kitalaltak: Az akkukapacitast vagy a netto litium tartalmat korlatozzak, nem az eszkozt, leven az akkumulator hordozza a veszelyt is, nem az, hogy mibe van epitve.
Ennek folyomanya, hogy olyan eszkozzel ami megfelel a korlatoknak lehet utazni.HA a szatyorból kifolyik a tej akkor az a sofőr problémája mert tisztán kell tartania a buszt a balesetveszély elkerülése érdekében - ellenben ha "szándékos" a tej kiöntése akkor az az utas problémája és ilyenkor az utas némileg agresszív fellépése is általános így "közfeladatot ellátó személy" a sofőr és jön a rendőr intézkedni.
Tevedes. PTK szerint az okozo problemaja. Az mas kerdes, hogy jelenleg a gyakorlatban nem is hajtjal be es az okozo is csendben elsunnyogja, igy mire eszreveszik nem tudjak ki volt. Hasonloan a behanyashoz.Hogyne lenne tobb ha. Mint irtam, az alkatreszek szallitasa nem tiltott jelenleg sehol, igy a gyors szetszerelhetoseg megoldja a kerdest. jelenleg.
-
clon
senior tag
válasz
Reggie0
#34925
üzenetére
Értem a logikát DE már most leírják az elsődleges félelem a rollerek esetén a zárt mozgó járműben való akkumulátor kigyulladása így mindegy hogyan csavarjuk-tekerjük akku nélkül azt mondjuk "alkatrész" DE akkor majd lökdösheted a 10kg akku nélküli rollert így meg kb. nincsen értelme mert akkor van alap motorizálatlan roller ami könnyebb és összecsukhatóbb.
Értem a szállítási problémát és a kiskapukeresést DE abban az esetben ha a szabály tartalmazza az roller esetén az akku miatti szállításból való kizárást akkor nincs kerülő a táskába való "elrejtés" eleve a szabály ismeretének a kijátszására irányul de attól ez sem teszi szabályossá a roller utaztatását.HA a szatyorból kifolyik a tej akkor az a sofőr problémája mert tisztán kell tartania a buszt a balesetveszély elkerülése érdekében - ellenben ha "szándékos" a tej kiöntése akkor az az utas problémája és ilyenkor az utas némileg agresszív fellépése is általános így "közfeladatot ellátó személy" a sofőr és jön a rendőr intézkedni.
Ebben nincsen több HA azt hozza a szabály nem lehet felvinni rollert akkor nincsen kivétel, trükközés, táska nem lehet - abban az esetben ha hoznak kivételt (biztosan nem lesz ilyen) csak arra hivatkozva annak megfelelve lehet majd felvinni. A buszosoktól tudom, a családi kedvezményekkel is visszaélnek (bizonyos területeken többen máshol kevesebben) így addig nem indulnak el míg papírral nem igazolják a családi állapotot (sokszor kiderül a szomszédoktól is "lízingelnek" gyereket az ingyenes utazásért
).
A buszon pontosan tudom HA szabálytalanság van az utastérben jelen esetben táskában "becsempészett" roller akkor meg fogják büntetni a sofőrt is ezért van, hogy HA a buszsofőr nem tud zöldágra vergődni az utassal rögtön hívja a rendőröket. -
Reggie0
félisten
Igy is-ugy is az utas felelosege, ha barmi tortenik az o cuccai altal. Az is, ha felborul a szatyor es kifolyik a tej.
Az ilyen modositasokat, ha tomegesek, ugy is gyorsan lekoveti a piac. Pl. nem csak lecsukhato hanem le is szerelheto kormannyal mar meg is van oldva a kerdes, mert a roller alkatreszek szallitasat nem tiltjak sehol.
-
-
-
heavygrip
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34916
üzenetére
Nekem 36 psi (250kpa) van rá írva.
Kb 2 hónapja voltam fent Pesten, bementem 4 roller szervizbe (nem, a roller mágushoz pont nem
) és egy öntetüleg azt mondták 3.5 - 4bar.. hát de mondom a gumira 2.5 van írva,akkor?..nem, 3.5-4 bar...mondom oké
-
válasz
Thunderzolee
#34916
üzenetére
Olyanokat tudsz kérdezni. Nézte a tököm mi van a kerékre írva
-
-
-
válasz
INGJOKE
#34911
üzenetére
Ma reggel mértem 100.8 kg nem eszek kenyeret csak nagyon keveset vagy semmit. Nagyon furcsa a zenei ízlésem a heavy metal -tol a noxig jöhet bármi. A jó zenét szeretem műfajtól függetlenül. Azt hiszem lefogyok 90 kg -ig. Volt már olyan is, hogy 93-ról lementem 73-ra de akkor minden nap mentem futni a stadionra. És volt, h 2 órán keresztül.

Ja, kész röhej hiába mondtam a munkahelyemen, h futni járok, ők ragaszkodtak a halálosan beteg vagyok-hoz.
-
válasz
Thunderzolee
#34866
üzenetére
Az Angwatt F1-nél mi a jó keréknyomás? Full városi használat és mindennel (én+cuccok+táska az ebéddel) max 80kg.
-
clon
senior tag
válasz
Reggie0
#34906
üzenetére
Ez nem így van. Az utas felelőssége ha felviszi a rollert táskában mert mint mondod nem turkálhat a táskába DE táskában vagy máshogy akkor is roller a roller ami nem felvihető így egy esetleges "lebukás" esetén a busz nem indul el és rendőrt hívnak aki belenézhet a táskába "jé egy kóbor táskaroller" és megy a feljelentés mert a szabály szándékos kijátszása megtévesztéssel ráadásul rendőri intézkedés tehát bíróság lesz belőle.
A roller bármilyen formájában felvinni nem lesz szabad (kivéve alkatrészként DE ott is maga az akku biztosan tiltott marad hiszen az az egyik alapprobléma).
Értem mi a gond de el kell fogadni ha nem lehet felvinni akkor nem lehet akkor sem ha "ürgebőrbevarrva" kerül a busz/vonatra. Meg lehet érteni miért DE ezzel kap egy pofont az alternatív autócsökkentés mert ki fog berollnizni a peremkerületről és utána a belvárosi tömeget kikerülve felülni tömegközlekedésre vagy a vasútállomásig roller majd vasút utána meg ismét tovább a munkahelyig roller. HA nem lehet akkor majd többen visszaszállnak autóba és tovább nő a dugó.
Érdekes, hogy az elektromos autó esetén valahogy az akkufüstülés miatt nem igazán hoztak szabályokat
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0
#34906
üzenetére
Mert amúgy marha kényelmes egy nagybőgő tokkal a hátadon rollerezni?

Btw. értem én, hogy kreatív a magyar, ám ha véletlenül tényleg kigyullad, hát
nem lennék az illető helyében, hogy zsebből kifizesse a kárt: be kéne látni, a
rollerezés nem is annyira megoldás, mindenre, mint amennyire gondolják.
Ui: valamire jó, valamire nem, pl. télen közlekedni vele sem igazán jó ötlet...
-
clon
senior tag
válasz
Reggie0
#34904
üzenetére
Azért nem akarják busz/vonat esetén a rollert nyitva/összecsukva mert az akku esetleges égésekor nem tudják eloltani és mire megállnak telefüstöli a zárt teret és a már égő rollert senki nem fogja megfogni és kidobni ha megállt a busz/vonat.
Az másodlagos probléma, hogy csukott roller is sérülésveszélyes - el kell olvasni a cikket. -
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#34901
üzenetére
Na igen, ez motorosnak néz ki, nincs tele szellőzővel, meg ilyenek.

Ricninél, vagy a bélésen kellene lennie E-jelölésnek, ha tényleg motoros.Warzoz: meglepő módon télen kellemetlen tud lenni a plexi, párásodik...
Persze, ha pinlockos a sisak, akkor nem gond, minden más esetben gáz.
(Nyilván plexi nélkül lefagy az arcod, kell alá balaclava mínuszokban.
) -
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- CASIO órák kedvelők topicja!
- SSD kibeszélő
- Hardverkiállítás a hónap vége felé közeledve
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Energiaital topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÓRIÁSI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 48GB RAM 4TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
- GeForce RTX 3060 (OEM HP)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő






)
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
)






