- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Google Pixel topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Fotók, videók mobillal
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amantius
senior tag
Bocsánat, én nem akartam semmi rosszat, csak jeleztem, hogy az is akkor lesz. Arra viszont van alternatív időpont, akinek az fekszik.
Megértem, hogy elkeseredett vagy és tényleg sajnálom, hogy ez az állapot, csak kitartást tudok kívánni.
Valamint megköszönni a munkátokat, tetszik amit csinálsz, csináltok. -
Laby
őstag
Mi azért nem mentünk az előző eseményekre, mert nem jött össze annyi csapat amivel mi élveznénk az endurance-t. Erre nevezünk a napokban, de ha nem jön össze, akkor vissza lépünk (ha lesz rá lehetőség). 5-8 csapat ellen nem szeretnék 6 órán keresztül versenyezni, úgy hogy soha nem találkozok velük a pályán.
Nekem ez az egy gondolom az endurance-okkal, hogyha nincs elég csapat minden kategóriában, akkor számomra halál unalmas.Aki meg 1500 forinton szenved, miközben iRacingozik valószínűleg 3-400 ezres szettjével azt nem gondolnám, hogy kicsit is komolyan kéne venni...
-
Laby
őstag
Sajnálom, hogy így látja a nép, de ha ezt szeretné a többség akkor érthető.
Szerintem még 3x10 csapat esetén is általában halál unalmas az endurance, 10 csapat hamar teljesen távol kerül egymástól aztán megy céltalanul az egyedül körözgetés, csak a lekörözések maradnak mint izgalom. Ez esetben meg gondolom még 10 csapat sem lesz meg minden kategóriában.
-
pRoject22
őstag
Az meredek amikor az 1000 iRatinges ember b@lfaszozza le a 2000-3000 között mozgó másik embert, vezettél már GTP kocsit? Vagy mentél már IMSA-ban? Van 3 győzelmed, nekem van 41. Javarészt A4.99-en állok, persze amikor kifogok ilyeneket akkor lehúzzák az SR-t rólam.
A GT3 lekörözése féktávon pl abban a kanyarban meg nem úgy működik ,hogy miután megelőztem akkor csak úgy behúzom elé aztán ráfékezek, azzal nekem fog jönni mert a GT3 nem lassul úgy mint a GTP, ezért kell ilyenkor óvatosabban fékezni és bizonyos esetekben megvárni, hogy a GT3 hajlandó-e elengedni.
4: ezt még rád is húznám
Ezért van olyan statod amilyen, én sosem húzom rá másokra szándékosan.
-
-
bardi
senior tag
Akkor legalább azt megúsztam. Nagyon jó egy ötödik helyet bukni egy ilyen miatt.
Kíváncsi vagyok az óvásnak lesz e eredménye, a verseny után más is panaszkodott rá. Talán ha többen is óvjuk, bannolják vagy valami, csatoltam 3 replay fájlt. Ez egyszerű figyelmetlenségen erősen túlmutatott... -
DiszNóÓl
senior tag
[link] első lekörözésnél nekem jött egyből 8xel kezdtem mert szerintem a második lmp3 is telibevert, utána meg ismét [link] itt biztos én is hibáztam de akkor már elég ideges voltam, azóta elő se vettem a kormányt
ha pedig Balazsinra írtad, előtte elég sokat megy mindig addigra többnyire kiég szerintem aztán ez lesz belőle, meg akinek nem tetszik a stílusa az direkt felbassza mert szereti látni ahogy veri a széket és ennyi, lehet sokan ezt csinálják csak sose derül ki mert nem streamel
#2895biker ez csak egy eset amire kivételesen emlékeztem de szerintem az összes versenyről lehetne ilyet találni és még büszke is magára az azért kemény -
bardi
senior tag
76 ott nyíl egyenesen megy a pálya irányába, elkezdi beforgatni, és csodálkozik
Egyik héten skip barberben futottam össze egy hasonló gyökérrel, ugyan így road atlanta, akárhányszor egymás mellett mentünk, már az egyenesben nekem jött, miközben nyíl egyenesen mentem. Azokon a versenyeken simán volt 5-10 tiszta előzésem (miután kibaszott a pályáról, és zárkózhattam fel újra), ő volt az egyetlen, akivel mindig kontakt volt.
Utolsó versenyen már a rajt után kezdte, akkor végre ő húzta a rövidebbet és első kanyarban elrepült, végre volt egy tiszta futamomAmúgy ti mit csináltok, ha egyértelműen egymás mellett mentek, már a vonalon mentek, nincsen több hely, de az ellenfél még terelne tovább?
-
DiszNóÓl
senior tag
így vezeti le a feszültséget, lenyugszik megnézi utána aztán kész, nem mindenki ül nyugodtan mikor összetöri a kocsiját. főleg amikor direkt kibasszák...
#2883adrian360 hát ha nem is vadásztak rá de... amikor a sokadik ilyen van nálad is felmenne a pumpa
[link] [link]Engem egy versenyben 2x is a pénzes lökött ki látszott is hogy deformálodik a kasztni, de ő azt mondta nem ért hozzám xd de mégse mentem oda ugatni vagy kövi versenyen kilökni
-
#214
aktív tag
Nem ipari hálózatok mellett semmi sem jobb, csak egy autós szimben ez jobban kijön, mint mondjuk egy FPS-ben. Amúgy a nagy számok törvénye alapján a netcode annyiszor büntet, mint jutalmaz, csak utóbbit hajlamosak vagyunk kevésbé észrevenni. Holott rengeteg ilyen videó is létezik.
-
pRoject22
őstag
Jahh a fanboi attitűdöd sérti, hogy vissza mentem LMU-ba?
Végülis az iR-ben nincs ilyen, ehhez hasonló videókkal van teli a youtube, és az LMU egy kis költségvetésű csapat early access programja így az ilyenek ( én eddig nem tapasztaltam ) beleférnek míg az iR évek óta kint van kismillió dollárt beszednek és nincsenek előrébb.
A további fanboi cuccokat meg pls ne nekem mert nem fogok már reagálni.
-
adrian360
őstag
mindegyik autóval ezt csinálja ? nekem most elindult. de volt korábban hogy ment rendesen a teszt drive, de ha next gen autót próbáltam, akkor fixen kifagyott, minden más meg simán ment. talán köze lehet ahhoz hogy milyen patchet kapott előzöleg a kocsi, mert a tesztdrive-on legalábbis régebben mindig egyel korábbi verzió futott.
-
#214
aktív tag
Puskáztam, csak találtam egy időjárás specifikusat.
[link]
Eszerint a következő szintek vannak:
Dry, Mostly Dry, Very Lightly Wet, Lightly Wet, Moderately Wet, Very Wet, Extremely WetIgazából menni kell esőben, aztán a vezetési tapasztalat megjön. A radar olvasásához meg látni kell több versenyt, hogy összeálljon kép. Az autóban ülve már úgysem fogunk tudni olyan hatékonyan mérnökölni, mint amikor a pilóta fülére rámondják az időjárást percre pontosan.
-
#214
aktív tag
Részemről így rendben van.
Ha esetleg nem kész dashboardon keresztül érdekel, akkor SimHubban a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]
ad vissza egy 6-os skálát (1-száraz, 6- erősen vízáztatott), ezt esetleg lehet személyreszabni, tesztelni vele. Illetve még a[GameRawData.Telemetry.Precipitation]
tartozhat ide, de leírás alapján ez nem éppen logikusan működik. -
-Rolika-
senior tag
Nekem akkor ott nagyon úgy tűnt, hogy az én mozgásomra reagált a balra húzódással.
Köszi, hogy megnézted.
v2: rossz volt a fogalmazás. Nem rám húzta, hanem elém. De persze, ezért tettem ide be, hogy más is lássa. Ma már valszeg nem így csinálnám. Eszembe sem volt amúgy kilökni. -
#214
aktív tag
Szuper volt a futam, köszi a szervezést!
A rajt egészen érdekes volt, láttam a streamedben te is furcsálltad. Hagyományos multi class rajtot akartam, hagyva helyet a GT3 után, de amint lemaradtam a Tiergarten környékén, szólt a spotter, hogy érjem utol az előttem menőt.
Az sem segített, hogy belenézve a tükörbe mögöttem is volt GT3. Ha van rá opció megfontolnám a kategória bontást az éles versenyekre.
De új beállóként nem szeretném megmondani, na meg hagyományos pályákon már nem sokszor fogom szerintem a mezőnyt felvezetni. -
Amantius
senior tag
Köszönöm!
Még korán van, de van sejtés, hogy mennyi jelentkezőre lehet számítani? Azért kérdezem, mert pont úgy jön ki, hogy minden második futamon ügyeletes vagyok (mert négy hetente rám jut, pont most is), így előfordulhat olyan, hogy pont nem tudok elindulni, vagy félbe kell hagynom a futamot. Az esély kicsi, de volt már rá példa. Mástól nem akarom elvenni a helyet. -
#214
aktív tag
A stratégia része világos, persze.
A 7 körhöz meg felcsaptam a Garage61-et, megnéztem a top pilóták köreit (9 perc eleje). Átlag 13 literrel elmennek, van, hogy beleszalad 13,3 literbe, de nem nagyon láttam 13,5-nél nagyobb értéket. Az még a legrosszabb esetben is 94,5 literes fogyasztás 7 körre, a GT4 Mercinek meg 97 literes a tankja.
Amúgy ránéztem még pár korábbi futamra, voltak, akik 7 körös stinteket toltak pl. 6 óráson.
-
Lanash
senior tag
Ne haragudj, de ez olyan Lac-coo-s hozzászólás volt. Ha megnézted volna a videót akkor tudnád, hogy vannak benne köridő összehasonlítások is. Nem csak az ő köre szerepel, van aki jobb nála és vizes/nedves pályán olyat megy mint szárazon senki. Én nem akarok belédállni, közelében sincs a tudásom és a tapasztalatom a tiedhez, de azért mert kezdő vagy, kérlek ne harapj
-
#214
aktív tag
Talán ez a legjobb reddit poszt a témában, Jimmy is hivatkozza.
A srác összehasonlított pár IRL és iRacinges kört és irreális sebességkülönbség jött ki. Röviden a játékbeli GTP nagyjából ugyanazokon a kanyarpontokon 60-70 km/h-val gyorsabb, mint egy valós autó. Ez kijön köridőben is, jelenleg 3:15 környékét tudja egy játékbeli GTP Le Mansban, míg a tavalyi legjobb quali kör 3.24.6 volt.
A kommentekben magyarázza valaki, hogy az egész hibrid megvalósítás el van szabva, nem azon az elven működik, mint egy igazi GTP-ben. Feltételezése szerint a GTP-k a W13 F1-es hibridjét kapták meg legyengítve, ami teljesen más karakterisztikájú, mint a GTP hibridje.
#2563 bardi: Ahh, értem.
Lehet annak a kupás Porschenak adok egy esélyt egyszer.
-
bence1885
aktív tag
Szerintem veszek egy másik hűtőt. Érdekes mert a BIOS írja hogy 2000fordulat körül forog a pumpa, de lehet csak a tengelye, de nem forgatja a vizet. Régebben éreztem játékok alatt a hűtőnél ha oda tettem a kezem a meleget fújták a ventik, de most állandóan csak hideget érzek.
Ja és játek után szereltem szét az egészet a pumpa háza meleg volt, viszont maga a hűtő meg hideg. -
bence1885
aktív tag
Igen ott kéne, és tudom is a pályahatárokat, de azt hogy éppen belecsúszok 2milit a kavicsba má dobja az 1xet. Mert ha mondjuk lecsúszok teljesen rallyzni a kavicságyba akkor rendben. Így az ember nem mer határon autózni. Itt most a külsőíves apró lecsúszásokra gondolok nem a belső íves vágásokra amivel esetleg időt is nyerhetnék. Pl a Lesmo 2 kifelé vagy Ascariból kifelé, ez rendszeres. Mióta iRacingezem nem is értem miért számít egy off track az SRbe, semmi köze ahoz hogy valaki mennyire biztonságos vezető. Mert kontakt pl nem nagyon van, arra nagyon figyelek. 8-10x összejön ilyen nyomi off trackekből. A héten már annyit mentem rajta, hogy lassan visszaesek C-be miattuk. Viszont nagyon szép korrekt versenyeneket mentem egyébként tehát a Safety versenyzés meg van, csak az off track elbarmolja az egészet. Na mindegy, csak így nem mer az ember versenyezni határon autózni.
-
-Rolika-
senior tag
Ma mentem én is egy opent. Ez is top split
Gyakorlás végén a kvali setuppal mentem egy 1:53.990-et, de sajnos a kvali nem sikerült. A verseny még annyira sem. Második körben eldobtam. 6 perc javítás után azért végig mentem. Sikerült a kezdeti 2x mellé többet nem összeszedni. Holnaptól Bathurst.
-
-Rolika-
senior tag
Ez a fixed. A multiclasson még a héten csak egy fél versenyt toltam. Holnap mindenképp kell mennem egyet. Megint a szokásos helyzet állt elő, hogy a hét végére éreztem rá a pályára. A saját szintemen 2.1K elég jó az idő amit tudok, de itt volt egy srác 8K-val. Ő 1:53 elejét tudott. Én örülök, ha bemegyek 54 alá.
-
-Rolika-
senior tag
Délután belenézek.
Amikor elkezdtem imádtam a kis MX-5öt. A végére egész jól is ment vele(sztem)viszont most hétvégén rápróbáltam újra és baszki nem bírtam végig menni a pályán. Időmérőről ki is léptem, erre később látom, hogy -0.47 sr
sosem kerülök A-ba
Na de Mazda után mondom megyek GT4 Spa-t esőben. Ott meg simán végig mentem, szinte X nélkül.
Nem emlékszem rá, hogy ennyire szenvedős lett volna az MX-5 az elején. -
-Rolika-
senior tag
-
JulesTS
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Opel topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- BestBuy ruhás topik
- Linux kezdőknek
- Milyen egeret válasszak?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070 12GB BE QUIET! Pure Base 500DX 650W
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest