- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #3105 üzenetére
Benne van a szabályzatban, hogy hogyan kell használni a voice/text chat-et. Pár hülye miatt ne már a normálisaknak kelljen kiakapcsolni...
Arról nem is beszélve, amikor magán chat-ben küld el a pébe, ráadásul ok nélkül... -
bence1885
aktív tag
válasz
András12345 #2946 üzenetére
Szerintem az LMU cut rendszere az jobb. Elveszi a köridőt és kapsz érte egy kis büntetőpontot. Ha eleget szerzel mehet a DT.
-
Amantius
senior tag
válasz
András12345 #2941 üzenetére
Igen. Sanyi ügyes volt, a kigyorsításokat megcsinálta, ennyi elég is volt, hogy tartsa a pozícióját, grat!
Minden bizonnyal a setup is alkalmatlan volt erre a futamra, nem is volt vizes setupom, a szárazzal mentem, kicsit állítottam a hátsó szárnyon. Vagy elindult a hátulja (többször is megforogtam), vagy nem fordult az eleje. Az volt a bajom (az egyik), hogy a Döttinger Höhe előtt akárhogy próbáltam bevenni a kanyart, akárhonnan közelítettem meg, mindig ugyan az volt a vége. Felúszás és kisodródás a fűre, ezt csak kevesebb tempóval tudtam elkerülni. Ott ment el a qualim is, szerintem 3. hely is lehetett volna. Felúszás miatt kezdődött a kálváriám is, pedig az első háromra pályáztam még az első kiállás után, de aztán bumm. Gyógyszer elgurult és vége volt. Ki is léptem, de aztán összeszedtem magam és befejeztem. Rúgtam neki, már mindegy volt, csak szegény jármű már nem ment, 10 másodperccel volt lassabb. Mondjuk a vége is kicsinált, természetesen újabb felúszás ott, ahol előtte nem volt. Pech. -
bence1885
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Na ez kemény. Már hajítottam is volna ki a cuccot az ablakon egyből mérgemből.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Kiba... félelmetes ez a Nissan
-
válasz
András12345 #2874 üzenetére
A kontentek sem olcsók, az való igaz, hogy ennyi pénzből ezt a jégkorcsolyázást tudták felböfögni ,ez azért elég vérlázító szerintem.
Tegnap az egyik GT3 user ( 8K iRating ) ment előttem az aqua mineraliban én pedig kivezető körön voltam a GTP-vel, direkt megvártam, nem akartam neki beleszólni a körébe de hibázott az aqua mineraliban, kiforgott, szépen elmentem mellette majd a köv sikánnál már inkább idegből teli gázzal átment csak, hogy hátulról megtudjon tolni, én persze küzdöttem a hideg gumin majd a célegyenesre vezető utolsó kanyarra ahogy fordultam rá ott meg keresztbe szándékosan nekem jött, mondom ez mi a fasz?
Be is reportoltam, várom az emailt, de ez is azt támasztja alá amit írsz, lent azért basznak ki mert botok fent meg agresszív barmok, én meg itt vagyok aki csak szeretne végig menni a versenyen de nem tudok.
Ez mondjuk LMU-ra is igaz, ott nem is merek csak hátulról indulni
-
válasz
András12345 #2866 üzenetére
Az elmúlt napokban LMU-val mentem, most az előbb megint rápróbáltam, mondom mennék én iR-el is mert ott is Imolán megy a heti verseny meg ugye a hétvégén WEC is van, egész egyszerűen nem tudtam 5 próbálkozásból befejezni egy kivezető kört a Ferrari GTP-vel
Én értem, hogy hú de jó ez az új forradalmi gumifizika no de egy Hypercar kocsi 80-al egy enyhe kanyarban száraz pályán a semmitől ne álljon már keresztbe, van egy B7-es passatom, ma délelőtt mentem vele, de az az utcai kocsi a fos 4 évszakos gumikkal 80-al sem fordul keresztbe. Egészen elképesztő, hogy mit csináltak ezekkel a jó kocsikkal.
Azt mondjuk én nem tudom ,hogy ez a csávó mennyire iR bérenc, csak jött szembe a videó Youtube-on
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #2866 üzenetére
mutass már egy mikroslidetól irányíthatatlan megcsúszást
En egész jókat gépészkedek GT autókkal, mikor kitör a feneke.
van hogy nagyon élethűen 3-4 ostorcsapás után sikerül megfogni.nem tudok lmu-ról nyilatkozni. nincs meg.
AC EVO meg határozottan jól kezelhető autókat ad, panaszkodtam is hogy túl könnyű vezetni őket. -
válasz
András12345 #2833 üzenetére
Így van, igazad van, ennyi pénzből erre futja, és akkor arról nem beszélve ,hogy én személy szerint már unom a 4x-et azért mert 2 méterre elmegy mellettem valaki, ezekkel a megoldásokkal amit most is csináltak nem csoda ,hogy az emberek úgy nevezik; iCeRacing...
-
#214
aktív tag
válasz
András12345 #2626 üzenetére
Így van. Ha pl. Ringmeisteren mész időmérőt is, az ott ugye egy 30 perces külön session :30-kor, akkor forfeit nélkül nem is tudsz menni a következő :00-s versenyre.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2616 üzenetére
Szuper, privátban megbeszélhetjük a részleteket! Jelentkezem!
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #2343 üzenetére
Hát nekrm 1400 ratingem van és kb 4:00-4:01 tempóm, nem lennék nagy szám, illetve családilag korlátolt mikor tudok vezetni, ezért nem ugrottam rá
-
András12345
aktív tag
válasz
András12345 #2327 üzenetére
Erre senki?
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2332 üzenetére
Nem tudom milyen splitekben sikerült így kifognod, de tegnap mentem egy harmadik fixedet, meg láttam, hogy indul egy Falken, azon is indultam. Fixed 3. hely, Falken 9., mert elszámoltam az üzemanyagot és tele tankkal indultam. Így volt vagy 30kg plusz súlyom
. Ja és mindkét futamon mindenki nagyon türelmes volt és vigyázott a másikra. Elöl legalábbis
.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2327 üzenetére
Jönnénk mi is, de mindenki nyaralni fog (mi is). A Majors dobogó után szeretnék végre nyerni, de úgy látszik csak jövőre...
biker:
Totál elfelejtettem, pedig most ráértem volna...
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #2321 üzenetére
köszi a tapasztalatot.
asszonyt megpróbálom rábeszélni...
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #2216 üzenetére
Zsír. mondjuk még nem tudom hogy mit fogok kezdeni versenyen azzal, hogy kb mindenki 8:16-okat megy ahogy nézem
-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345 #2218 üzenetére
Végülis jogos. A 8 percbe még úgy sem férne bele egy kör, mint Le Mansban.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345 #2216 üzenetére
Van ilyen?
Ez nekem teljesen új. -
anulu
félisten
válasz
András12345 #2149 üzenetére
sajnos(?) nekem csak 1 try van hetente, az a szerda este. péntek hétfő hajnali meló miatt esik ki - valamikor ugye aludni is kéne -, szombat időpontilag teljesen jó lenne, de 3 pici gyerek mellett 100% esélytelen úgy általában gép elé ülnöm, nemhogy a cuccot összerakni...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #2155 üzenetére
szerintem valamelyik frissítésben lehet valami bug, nekem se fagyott ki soha, most hétvégéig, és más is panaszkodott hirtelen jött fagyásra
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2153 üzenetére
Porschéval csapattam most de nem emlékszem, valami 8 perc körül volt talán. De hazamegyek és nyomok rajta még egyet.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2149 üzenetére
Mivel csapatjátok? Mennék én is, de nincs kivel, mindenki puhapöcs.
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #2104 üzenetére
Gartula
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #2083 üzenetére
jaja, menet közben megtaláltam
nem lenne ellenemre a custom cucc, de az ülés is NLR, nem lenne ellenemre, ha tőlük venném a TV tartókat is.
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #2081 üzenetére
jól hangzik, valami linket tudnál adni pls?
-
válasz
András12345 #2072 üzenetére
Ma próbálgatom majd, eddig csak GTP-vel próbáltam az IMSA-t esőben, update után belülök LMP2-be gyak szerveren
-
válasz
András12345 #2069 üzenetére
Egy fokkal jobb valóban mint a GTP, a GT3 is jobb, no de nem azért vettem 4 GTP kocsit horror áron ,hogy végül ne tudjam használni, azt az LMP2-t agyon vezettem már a megjelenése óta, jó kocsi de a GTP jobban tetszik nekem
-
válasz
András12345 #2056 üzenetére
Én most úgy érzem ez a mai eset volt az utolsó csepp a pohárban, eladom az egész szimes cuccot, elég volt nekem belőle, sajnos nagyon felhígult a scene ilyen gyökerekkel.
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #2004 üzenetére
remélem, mire az NIS fixed kezdődik, rendberakják.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2004 üzenetére
Igen, valami a fixed setes szériáknál beakadt. Nem lehetett gumit váltani, vagy valami ilyesmit olvastam.
-
válasz
András12345 #1998 üzenetére
Jelenleg halott, de ezzel talán életre kel, idővel jönni fog az összes tcr kocsi is, szerintem ez a kollaborációs megoldás jó irány, pl F4, Indycar és a tcr is.
Én mennék szívesen tcr versenyeket, sok évvel ezelőtt R3E-ben nagyon élveztem őket
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #1984 üzenetére
just superspeedway things...
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #1982 üzenetére
T1/T2 dőlése meg lett növelve, 1,5-es padlógázas superspeedway lett. ugyanúgy csak gáz elvétel van, viszont nagyon hulladék a pit entry, úgyhogy zöld zászlós boxkiáálásnál akkor is jó eséllyel összetöri az ember magát vagy speeding penalty-t kap, ha égen-földön senki más nincs.
-
anulu
félisten
válasz
András12345 #1978 üzenetére
nálam 4 brutális baleset kivédés volt, abból 2-nél kaptam 4x-et, pedig visszajátszás alapján a kezem azért odafért volna a 2 autó közé mindkétszer. netcode
kevesebb x-nek örültem volna, főleg úgy, hogy a B4.0-ra hajtok (3.61 a futam után). másrészt a köv futam Atlanta lesz, amitől előre félek. :S
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1978 üzenetére
Ezek szerint nem igazán sikerült jól a fantomütközések javítása? Mentem két futamot én is de szerencsére nem volt lehetőségem "kipróbálni"
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1948 üzenetére
Egyetértek, úgy volt, hogy az utolsó 4 etap az enyém. 3 volt a standard, mondták a fiúk le kéne nyomni a végét. Mondom oké, de aztán kérdezte Bence, hogy maradok e. Mondtam inkább nem, így kiszálltam. Az elején még oké lett volna, de 21 óra után össz vissz 3 óra alvással nem akartam egy 4. hibát is összeszedni, főleg úgy, hogy rezgett a léc a 100x-re.
DiszNóÓl:
Igen, mi voltunk azok -
válasz
András12345 #1935 üzenetére
Gratula, minden elismerésem annak aki egy ilyet végig csinál, én nem tudnám, márcsak azért sem mert VR-ban megyek aztán úgy kicsit macerás lenne.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1939 üzenetére
Azok szép előzmények
.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1937 üzenetére
Mi is voltunk, de egy szerencsétlen baleset miatt átmentünk a délután 5-ös versenyre, ott split 3 11. hely, volt pár hibánk nekünk is. Viszont olyan jól működött a taktikánk, hogyha ezek nincsenek, simán top3. K?rvára elfáradtunk de én sok év után végre újra rajthoz álltam és rohadtul élveztük.
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1935 üzenetére
gratula!
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1930 üzenetére
Cimborám indult, én tegnap egy 45 percesen mentem, túl kicsi ez a pálya két ennyire eltérő osztálynak
A 40. Percben ki is rakott egy lmp miközben csatáztunk mi porsche-k -
válasz
András12345 #1846 üzenetére
Jaaa értem, háát szerintem azok akik ilyenekkel jönnek szóra sem érdemesek, pár hete pl egy idióta megtorpedózott, kb 10 kör óta követett de nem bírt elmenni, gondolom felkúrta magát aztán simán kilökött ( sikeres volt a protest amúgy ) , írtam neki miután a kocsim szarrá tört, hogy report lesz, erre csak ennyit írt vissza: 2,5K XD, szóval ,hogy én egy szar vagyok mert csak 2,5K iRatingem van miközben neki 3100 volt.
Ez a tipikus idióta gyökér 10 éves fortnite szint, és igen szerintem is menjen ott mindenki ahol szeretne, én pl szeretnék menni alsóbb kategóriákban is de nem merek mivel ha A jogsival megyek pl D-ben akkor elég ha egyszer lök meg valaki már veszi is le az SR-t.
Jelenleg A2.66-nál tartok úgy, hogy szezon kezdetnél majdnem A4.99-ben voltam, a több mint 10 futam alatt egyszer sem hibáztam és egyszer sem hagytam el a pályát, ez sok veszteség mind a hátulról kibombázók miatt van, jelenleg már A-ban sem biztonságos menni, szóval már-már azon agyalok ,hogy átmegyek lfm-re, ott nem fog érdekelni ha kilöknek, majd indítom a köv futamot.
-
válasz
András12345 #1844 üzenetére
"Ha meg valaki mondjuk LMP3-al megy fő szériaként azt meg leszólják, hogy rating farmer"
Na erről eddig nem is hallottam, miért baj amúgy az lmp3? -
válasz
András12345 #1833 üzenetére
Jimmy broadbent pont most streameli élőben twitchen, este van szerver de napközben kihalt.
-
válasz
András12345 #1812 üzenetére
Én sem írtam biztosra, csak kérdeztem ,hogy akkor azzal az emberrel mi lesz aki meg szopott azért mert valaki más tahó volt, speciel oké ,hogy ezzel némileg visszább szorítják majd a piszkos versenyzőket de mondjuk adott esetben ez rajtam nem fog segíteni mert ugyanúgy bukok majd mások miatt.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1764 üzenetére
Én nem ovalozom, nekem nagyon nehéz műfaj, úgyhogy nem tudom.
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1748 üzenetére
GT-k, TCR-ek, meg esetleg Prototype-ok. Az openwheel-ek csak ritkán...
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1744 üzenetére
Erről jut eszembe, hogy tudtok ajánlani autókat, hogy miket érdemes megvenni és miket érdemes kerülni?
Kategóriánként melyik a "Lola T" ami mindent visz? -
-Rolika-
senior tag
válasz
András12345 #1744 üzenetére
Tehát decemberben semmiféle versenyek nem lesznek? Vagy hogy kell elképzelni ezt az offseasons?
-
v2
senior tag
válasz
András12345 #1721 üzenetére
ÁÁÁÁ...... ma 3 verseny Formula 1600-ban. 3-ik hely quali, az első kanyarban löktek ki mert a második kiforog és fékeznem kell. Annyi pontot vont le, hogy ebből elegem van. Az ACC LFM-et is ezért kukáztam. Ez így egy raklap szar
-
válasz
András12345 #1714 üzenetére
Én már össze sem merem számolni ,hogy mennyit buktam az ilyen idióták miatt akik nem képesek felmérni ,hogy nem kell az első körben nyerni mert nem tudsz, sokan azt hiszik, hogy ők Alonso és majd megoldják okosban, csak több kár keletkezik mint haszon, olyan 4000-5000 iRating körül kellene lennem ha az összes futam után megkapnám ahol mások ütöttek ki, volt nem 1x, hogy vezető helyről durrantott ki a lekörözött nber, már nem is számolom az iRatinget, csak arra figyelek ,hogy az SR jó legyen meg némileg élvezzem a futamot
-
Mosqu!to
addikt
válasz
András12345 #1703 üzenetére
Ez most épp úgy van, és a piros körökkel jelzett problémák jelentkeznek.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #1700 üzenetére
Igen ez a része tiszta, inkább az érdeklt, hogy büntet-e a játék, ha ugyanolyan tempóm van mint egy nálam sokkal rosszabb SR-ral rendelkező embernek, aki elég gyors, de jó eséllyel belém is jön.
Persze logikus, hogy hosszútávon statisztikailag kiegyenlítődik, de nem igazán fun 2-3 SR-ral lejjebb levő emberkék miatt bukni egy-egy versenyt (IR annyira nem is érdekel, azt könnyű gyűjteni).
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #1697 üzenetére
Azt figyelembe veszi, hogy ha contact van, akkor milyen SR-od van? Mert nagyon fun 1.5-ös emberek közt rajtolni, de meghagyhatom nekik a világ összes helyét, rengetegszer belém understeerelnek, ami pont arra jó, hogy azon a versenyen már valszeg nem nagyon kapok SR-t.
-
válasz
András12345 #1697 üzenetére
Nem olyan rég még A4.99-ben voltam
-
v2
senior tag
válasz
András12345 #1686 üzenetére
Köszi. Steam-re nem érvényes
-
v2
senior tag
válasz
András12345 #1684 üzenetére
Üdv. Ha most van egy élő havi tagságom akkor nem tudok -25%-os éveset venni?
-
válasz
András12345 #1676 üzenetére
De szarul jött ki ez az update, a 15.45-ös futamon tudtam volna menni de az ugye megszakadt a felénél így nem érdemes bele kezdeni, na majd holnap a 13.45-re rámegyek
-
válasz
András12345 #1672 üzenetére
Tegnap volt egy gyak host ramerika, felléptem rá és a 8000 iRatinges srác Caddy köridő volt 45.9, én Porsche-val mentem elsőre 46.4-et, szóval én most szerintem Porsche körön leszek
Nyílván a körülmények itt nem olyanok voltak mint az official szerveren
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1672 üzenetére
Na akkor ebből most tudom, hogy 47 körül fogok tudni menni
-
válasz
András12345 #1669 üzenetére
Majd holnap a jó kis Road America, ott már szerintem jó lehet a Porsche is meg a BMW is
-
válasz
András12345 #1663 üzenetére
Gondolom ezt már mindenki kitapasztalta, én meg hét elején kezdtem az új szezont mivel augusztus óta nem volt VR-om. ESS-ben meg ugye elég más volt a helyzet a 60 perc miatt
-
válasz
András12345 #1658 üzenetére
Az előbb próbáltam de csak kártyával lehet fizetni, inkább akkor megnézem a Driving School-os setupokat, ott tudok paypallal is fizetni
-
camaro79
aktív tag
válasz
András12345 #1658 üzenetére
Régen én is VRS-t használtam, aztán nem jöttek be. Szeretem a túlkormányzott setupokat.
most pds-t használok, de kaptam vrs setupot kipróbálni, és megint olyan volt, mint amiket szerettem. Szóval lehet váltottak, valaki új csinálja. -
válasz
András12345 #1655 üzenetére
Én most Craig setupon vagyok de szerintem ez nem olyan jó mint a VRS, átváltok én is majd mivel szerintem sok leszorítóerő van
-
válasz
András12345 #1646 üzenetére
Porschét próbáltam, gyári low setuppal van végsebesség csak cserébe féktáv nincs, lassabb pályán lehet, hogy jobb lesz.
Grat a winhez
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1639 üzenetére
Nem valami jóra sikeredett az AI programozása...
Egyébként szokásos Monza első kanyar, de hogy rajt előtt már repkedő első lökös, meg szembejövő forgalom... -
válasz
András12345 #1642 üzenetére
Az Acurát jelenleg a Craig setuppal használom, igaz, hogy az egyenesekben nem megy úgy mint a Caddy de cserébe sokkal jobb a kanyarokban és a gumi is megmarad a végére, mondjuk amikor egy GT3 feltart akkor nem tudom kivédekezni a Caddy-t, és Caddy szélárnyékban Attack deploy-al is távolodik a Caddy, de nem érdekel, így izgalmasabb, majd eljön az én időm a kanyargós pályákon
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1639 üzenetére
Kemény
-
válasz
András12345 #1639 üzenetére
Jahh ez tud kemény lenni, sokan azt hiszik, hogy a 45 perces versenyt megnyerik a T1-ben, buta egy felfogás, én csak arra játszom, hogy túléljem, aztán ráérek menni.
Tegnap veled küzdöttem délután
Jelenleg az IMSA ezen a pályán Caddy fesztivál, na én azért is az Acurával megyek, ma 7. helyről 4. lettem 0x-el, tegnap meg a végén mentem el melletted mert a tyson gyerekkel kiütöttétek egymást
( Gábor )
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1616 üzenetére
Köszi, jó tudni ezt is. Mondjuk előbb-utóbb úgyis fogok venni pályákat meg autókat, de nem szeretnék olyanokra költeni, amiket később esetleg elő se veszek...
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1613 üzenetére
Valóban:
"Whenever a driver’s Safety Rating increases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating is added.
Inversely, whenever a driver’s Safety Rating decreases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating
is subtracted. These adjustments are made to prevent impactful fluctuations near these key whole number values."
De a rövidpályás 5 incidens pont 0.02SR-jéhez képest a hosszú pályás multiclass 4 incidens pont 0.2SR-je sokkal jobb "üzlet". -
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1588 üzenetére
Ezt olvasni is hosszú volt, gondolom végigcsinálni se tűnik rövidnek...
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1578 üzenetére
hmm, most jöttem a lömanszról
Amúgy ész nélkül körözik le a GTP-k a GT3-akat, olyan mint amikor az M7-en megyek 130-al és a belsőben elmegy a motoros 270-el. Egyszer majdnem eléhúztam egynek, mert előttem is valaki billeget, ezt meg nem érdekelte semmi.
Amúgy jó volt, szeretem a pályát -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1570 üzenetére
Én szeretem a kihívásokat, meg azért szokott frusztrálni az a dolog, hogy egy széria csak azért mert egy autó fasza, márkakupává alakul. Így mikor a GT3-ban mindenki a Ferrarit, Porschét erőltette, csakazértis Mercivel mentem. Itt is ez motivált. Meg ahogy írtam, szeretem a V6-ost is. IRL Ferka 499-től pl el is megyek, az valami gyönyörű kinézetre is meg hangra is. A 963-astól is meg a BMW-től is hidegrázást kapok hang ügyben. A Caddy meg egy vaddisznó valóban.
Mennyire nyomjátok az endurance-t? Régen sokat mentünk, de mostanában mindig nem ér rá valaki, nekem meg állandóan viszket a tenyerem, beszállnék szívesen valahová, ha úgy adódik és ha lenne rá igény. Most hétvégén pont nem jó nekem
, de máskor talán lehetne. Nem vagyok UFO, viszont konzisztensen tudok menni. 2500 körül vergődök állandóan. Legutóbb Bathurst1000-en indultunk 3-an, top split, 19. helyről 12-ben végeztünk. Egy karcolás volt csak az autón, erre azért büszke is vagyok, mert az egy nagyon nehéz verseny minden szempontból.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1562 üzenetére
Le Mans nekem is két verseny az új szerzeménnyel, az Acurával (feláll a V6 turbóra is na, mit csináljak
) . Pedálsort cseréltem, az is Moza lett, az SR-P, accessory kittel (ha valaki pályázik erre a cuccra, anélkül meg ne vegye). Így most nincs kuplungom.
Hogy is fogalmazzak. Először is a hosszú váltó miatt 1-esben elindulni kb olyan, mintha egy 40 tonnást akarnál mozgatni. Aztán jön fél óra múlva a fordulat, megindul a turbó és végre haladunk... Na mondom ez piteléskor tuti legalább 5mp bukó. Lassú kanyarból kigyorsítást meg se említem, ugyanez a szitu.
Fixeddel kezdtem, ott sikerült egy 20. hely a qualin. Ekkor gyanús lett, hogy nem biztos, hogy ez az autó ide való. Mindegy az egyenesben a második lassítónál kilöktek, 15 perc javítás, köszönjük szépen.
Második Open verseny, ott is 20. hely a qualin, mert mondom adok még egy esélyt neki, mármint az Acurának, csak lehet én vagyok még vele a béna a kevés km miatt. Nem, nem az volt a gond
.
Itt végigmentem normálisan, egyszer az Indianapolisban dobtam el késői fékezés miatt, de csak pörgés volt, egy pozíciót buktam, így lettem 16 végül, több mint 1 perc lemaradással.
Aztán mondták a nagyok, hogy Acura nem ide való.
A két verseny eredménye +0,28 SR, -101 IR. Csodálatos.
Megint beindult a vezérhangya, hogy csak kéne kuplung, mert az ilyen elindulós esetekben azért jól jönne.
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1521 üzenetére
Köszi! Ez a boxból indulás bejött. Laguna 1600-as openwheel-lel két futamot mentem. Az elsőn csak egy...két kisebb kanyarvágásom volt, elég pozitív lett. Ami érdekes, hogy nem egyedül voltam boxból induló, vele végig tartottam a tempót (dobogó körüli idővel), volt jónéhány keresztbeálló, kicsúszott aki mellett elmentem, pár akit utlolértem és vagy félreállt, vagy normálisan megelőztem. A második futamon kicsit elkapott hév és túlerőltettem, na itt volt rendesen kipörgésem, ezt minimális minusszal zártam. Mindkét futamon 16 körüli indulóból 7. lettem. Lehet, hogy nem korrekt a pontozás szempontjából a boxból indulás, de az se valós, ha a 3. helyről az első kanyarban kibatynak úgy, hogy vontatás lesz belőle és csak a kiesetteket "előzöm" meg. Ja és mindkét verseny kifejezetten élvezetes volt!
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1526 üzenetére
Jaja, szerintem is érdekes jelenség
. Múltkor volt lábkamerája is, csak az ott lévő cuccok többe kerültek, mint az én felszerelésem összesen kétszer és ebben a két gépcsere is benne van, plusz a 10 év előfizu, tartalmakkal együtt
. A zoknija nem tudom mennyit érhetett
-
válasz
András12345 #1521 üzenetére
A barom neked megy mindenhol de a nem barom aki szándékosan megtámaszt GT3-ban vagy Ferrari-ban itt nem fog, ennyivel lesz bentebb kezdésnek.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1478 üzenetére
Szerintem az összes GTE ilyen. A BMW meg még nehéz is, a szar hangjáról meg ne is beszéljünk
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1476 üzenetére
Melyik Porschét vetted meg? A GTE-t?
-
válasz
András12345 #1470 üzenetére
Én IMSA és új Toyota SF illetve új Ferrari GT3, de egyelőre csak a nyálam csorog mivel a VR-om pont ma kapták meg, garanciális csere és szerintem csak jövő héten kapom meg az újat.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1470 üzenetére
IMSA fixed és open, meg a 6 órás Cadillac GTP-vel. Bár imádom, és ráadásul most nagyon jó is lett a Merci GT3, egy picit hanyagolom, bármennyire a GT a gyengém. Aztán lehet elcsábulok, mint mindig
-
válasz
András12345 #1447 üzenetére
Ja értem, akkor viszont így nem volt más választásod, reportold be blokkolásért
-
válasz
András12345 #1444 üzenetére
Én a helyedben nem úgy és nem ott mentem volna, vársz 2 kanyart és simán elmész mellette mivel sérült a kocsija
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1444 üzenetére
Megvette a belépőjegyet arra a pozicióra, hülye lesz átadni...
-
Met
nagyúr
válasz
András12345 #1432 üzenetére
Annyi a "szokás" hogy ha jön mögötted egy gyorsabb autó és nem akarod elengedni (mert itt nincs kötelező elengedés, a szabályzatban benne hogy a kék zászló csak egy jelzés, nem kell elengedni) akkor tartod azt az ívet amin menni szoktál. Ha gyorsabb megelőz bárhol.
Lassabb autóval direkt feltartani nem szép dolog. -
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1432 üzenetére
"Hogy vannak a szabályok oválra?" >> sose nyomd a full kretént, mondjuk
milyen szabályokra gondolsz? -
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1429 üzenetére
én múltkor jelentettem egyet, utolért, első kanyar (oválon voltunk) én mentem rendesen fentről közép onnan szélesre, ő meg elkezd pofázni, ne váltsak sávot (nem elég a fél pálya a közép alatt) mert legközelebb nem fog fékezni.
Következő kanyarban nekem is jött, de ő esett ki, elkezdett üvöltözni, hogy kiba..t retard meg ilyenek, én meg mondtam hallgasson, mert nem én értem hozzá, na erre még folytatta.
Na report. -
válasz
András12345 #1429 üzenetére
Voice chatet a 7-8 év alatt mióta iRacingezek nem használtam
Replay check után amikor látom ,hogy nem szándékos azt én sem reportolom, csak azt miről úgy ítéled meg ,hogy szándékos, vagy feltartás, vagy bármi ami ütközik a sport szabályzattal.
-
válasz
András12345 #1421 üzenetére
Persze, hogy van, én minden esetet amit úgy ítélek meg, hogy szándékos volt azt reportolom, az esetek 90%-ban helyt is adnak neki, ezt onnan tudod ,hogy azt írják vissza ,hogy " az esetet megvizsgáltuk és értesítettük a tagot az eredményről " amennyiben nem adnak helyt neki akkor azt írják ,hogy megértik a csalódottságod de szerintük nem történt szándékos baleset okozás.
Továbbá érdemes elolvasni a sport szabályzatot, ott levan írva ,hogy lehet reportolni még gyakorló szerveres incidens miatt is, feltartásért vagy veszélyes visszatérésért a pályára.
Általában az első 1-2 esetben ami nem kirívó, hogy mondjuk 200-al szándékosan beleszállsz valakibe akkor jön az írásbeli figyelmeztetés, majd jön az ideiglenes kitiltás rankedről és végső esetben a perma ban a fiók végleges felfüggesztése.
Aki bunkó a chaten azt is reportold, menni fog neki a 2 hét chat ban, ezeket azért kell mert előbb utóbb így tanulják meg az emberek ,hogy ez nem AC public server
Én kaptam már 1 hetes ban-t a ranked versenyekről azért mert aki kilökött azt utána én is szándékosan kilöktem, tehát megtoroltam, ami szintés tilos. ( szóval csak óvatosan )
Szóval igen, reportoljad aki olyan mert igenis van értelme és komolyan is veszik.
-
Met
nagyúr
válasz
András12345 #1421 üzenetére
Egyszer kaptam egy ejnyebejnyét, retardoztam (WOT-ban megszoktam
).
Volt hogy reportoltam és visszírtak hogy megkapta büntetését. -
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1423 üzenetére
Nekem is spanyol anyázott...
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1421 üzenetére
Nekem kettő volt egymás után amire berágtam és beküldtem.
Az egyik: valami kicsi openwheel-lel jól rajtoltam és az első kanyarig megelőztem, a második kanyarnál meg vagy 5 autónyi távolságról bevetődött és felkent a falra, vontatás, javítás. Ez még nem is volna akkor gond, de utána a verseny 2/3-nál saját hibából falba tette (közelébe se voltam) és a boxból magán chatbe elküldött a murva anyámba.
A másik: Macüda MX középmezőnyből indultam, előlem kigolyózták egymást, de volt egy nagyon gyors aki qualy nélkül indult és a végére 4mp-re közelített meg. Egy vágásom volt, örültem az SR-nek, erre a levezető körön nekem jött direkt. Lehet, hogy arra számított, hogy kipontozódok és ezért ő lesz az első...Mindkettőt kivizsgálták és ezt válaszolták:
"Once again we would like to thank you for taking the time to submit your protest. This email is to inform you that the protest has been reviewed and the member under protest notified of the outcome."Szerintem igen is be kell jelenteni ezeket az eseteket.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1421 üzenetére
Sosem kaptam visszajelzést a döntést illetően, csak hogy fogadták és kivizsgálják. A 10 év alatt talán 2x protesteltem, de mondjuk azok olyanok is voltak, hogy anyázásig fajult a dolog. Asszem volt szándékos feltartás de nagyon durván, ilyen büntetőfékezéses szitu, meg chat agresszió volt a másik. Mindkettő spanyol volt, erre konkrétan emlékszem. Több protestre a magam részéről nem emlékszem. De úgy tudom, te nem is értesülsz arról, hogy mi lett a bemószerolt játékossal.
-
válasz
András12345 #1408 üzenetére
Teljesen egyetértek, nekem is hasonló bajaim vannak vele, viszont most jön Zandvoort rescan, jó mondjuk az sem egy multiclass pálya de GT3 vagy openwheel-re meg elég jó illetve jön Mugello, Portimao és Misano, ezek meg elég jó pályák ^^
-
válasz
András12345 #1404 üzenetére
Aragón-t megvettem majd 10 teszt kör után azt mondtam oké, ez SR gyilkos, kihagyom
-
válasz
András12345 #1395 üzenetére
Nem mondtam ,hogy nehéz vezetni, azt mondtam ,hogy instabil, nem tudod ,hogy mikor fogja elveszíteni a mechanikus tapadását, nem véletlen SR gyilkos sorozat.
Az F3-nak több leszorítóereje van így ott jobban kiszámítható mikor mi fog történni, mondjuk én az F3-nál lassabb gépeket nem is szeretem, jelenleg GTP előtte LMP1-ben mentem
-
camaro79
aktív tag
válasz
András12345 #1395 üzenetére
Nem konnyu az f3, egyszeruen mas. Tobb leszorito ereje van, de semmi esetre sem konnyebb. En mindkettot szeretem. F4 lassabb, jobban lehet csatazni vele, tobb hibazasi lehetoseged van. Emiatt nagyon jo tanulo openwheeler a Skip Barber is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honda topik
- Tesla topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest