- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
pRoject22
őstag
válasz
bence1885 #2995 üzenetére
Nekem az volt a bajom a GT3-al, hogy valóban unalmas volt vele menni, meg amit mások is írtak és tény, hogy ha egy kis csúszás jött akkor vége volt a történetnek, kíváncsi vagyok ,hogy fog működni a GT3-on az új gumifizika.
A GTP-t szidtam eleinte mert akkor hol LMU-val hol iR-el mentem, aztán tudtam ,hogy döntenem kell mert így egyikkel sem tudok jó lenni ha váltogatom őket ezért úgy dötöttem, hogy inkább az iR-nél maradok, az LMU-ban a kontrollálatlan versenyek meg a wreckerek nem igazán feküdték meg a gyomrom így neki estem az iR-nek GTP fronton, pár napig csak gyakoroltam és setupoltam ,aztán meg is lett az eredménye mert az utóbbi 3 hétben 4 IMSA win is becsúszott meg több dobogó, szóval elég jól megszoktam már ezt az új gumifizikát
-
Laby
őstag
válasz
bence1885 #2995 üzenetére
Remélem nem.
Számomra borzalmas csalódás volt minden szempontból az LMU a sok hype után amikor kipróbáltam.
Annyira természetellenesen mozog minden autó ott, iRacinghoz, de még az ACC-hez képest is számomra, hogy borzalmas.
FF is messze van SZÁMOMRA az jótól, szóval nagyon gyenge az a szimulátor (?) szerintem. -
-
drsanya
aktív tag
válasz
bence1885 #2963 üzenetére
Én vártam az új hybrid rendszert, de elmarad. Egyébként pedig sokkal inkább vagyok híve annak, hogy nem kell annyi új tartalom, inkább legyen nagyon jó az, ami most van. Egyébként pedig nagyon szemezek a Merci W13-al, jó lenne pár F1 futamot menni, pedig sose szerettem az openwheelt
Ezt most valahogy a GTP hozta el, hogy elkezdtem velük haverkodni.
-
Amantius
senior tag
válasz
bence1885 #2937 üzenetére
Nem tudom. Szerintem szárazon inkább lehet bevállalni egy-két necceseb szitut. Vizen ez inkább oroszrulett teli tárral, de persze kinek mi jön be (meg ki melyik helyzetben van, kiüt, vagy kiütik).
Számomra az is erősen visszafog, hogy nyilván, ahogy más sem, senkinek nem akarok bajt. Szárazon a kontroll inkább az enyém, vizen meg inkább nem. Talán fortunáé, de ez nem vigasztalja azt, akit elgombázok.
Lényeg a lényeg, csak kidühöngtem magam, ez nem az én mókám. Persze más véleménye is érdekel. -
pRoject22
őstag
válasz
bence1885 #2829 üzenetére
LMU fejlesztők küldjék már el nekik a kódot, akkor tudni fogák, hogyan kell megírni egy jó ffb-t jó gumifizikával.
Ezek fogták magukat és levették a gumi tapadását az első 3-4 körben és akkor belengették ,hogy gyelkig itt a csoda gumi fizika, próbálgattam tegnap, hát ez ugyanaz mint ami eddig volt csak az első pár körben olyan mintha esőben mennél, aztán átültem LMU-ba és hát igen, maradtam is ott
-
adrian360
őstag
-
-Rolika-
senior tag
válasz
bence1885 #2773 üzenetére
Az a fura az egészben, hogy kb 1 hónapja ugyanúgy vannak az usb-s eszközök. Azóta nem volt variálva. A másik meg, hogy miért csak verseny közben jön elő ez a bibi, ha a reaktorok okozzák?
Érdekes dolog ez most. Délután megpróbálom, hogy kihúzom a reaktorokat és megyek úgy egy versenyt. -
JulesTS
addikt
válasz
bence1885 #2660 üzenetére
F4 nagyon vicces jármű, elég erős és könnyű, de nem túlzottan, van aero is, gyorsan történnek a dolgok, de nem túlzottan, ha elindul a hátulja, ha gyors vagy, akkor meg is lehet fogni. És ha normális intelligenciákkal versenyzel, akkor nem akadnak össze a kerekek. Első futamon volt egy bevetődésem, de csak sikerült elfordulnunk. A második futamon, meg az okozta a galibát, hogy túl sokat csúszkáltam a 6. körben és elmelegedett a gumi, a sikán után amikor már egyenesbe jöttem teligázra dobtam egy 180 fokost és a mögöttem jövő átugratott rajtam. Javítás után viszont jót versenyeztünk...
-
JulesTS
addikt
válasz
bence1885 #2658 üzenetére
Pont most volt Oschersleben jó kis fun race:
https://youtu.be/hG0PyruHjO4
Driverben 150fps-re van korlátozva nekem, hogy ne fűtsön feleslegesen a 3080Ti...
Ez meg az első futam:
https://youtu.be/bGUB-WQFtyU -
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2655 üzenetére
Már csak azért is ajánlom így, mert simán előfordulhat, hogy valami ezer éves pályát próbálsz hasonlítani egy frissen szkennelttel. Lehet szemmel nem nagy a különbség, de utóbbi mégis jobban igénybe veheti a géped.
Plusz, bár ez már csak erősen tipp kategória, de lehet az elsőkerekes fizika számítása is játszhat, ugye iRacingben nincs sok ilyen autó. Elképzelhető, hogy ehhez képest az MX-5-é sokkal egyszerűbben van megoldva.
-
JulesTS
addikt
válasz
bence1885 #2653 üzenetére
USB eszközök le/felcsatlakozásakor pont így tud megakadni. Néha ha nincs bekapcsolva a műszerfalam (5db arduino vezérli), és felkapcsolom, akkor így megakad. Átalában, ha későn veszem észre, hogy nem megy, akkor úgy szoktam bekapcsolni, hogy ha nincs körülöttem senki és egyenesen megyek...
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2653 üzenetére
Akkor még annyit pontosítanék, hogyha most TCR-ben ezen a pályán jön a hiba, akkor ezt a setupot próbáld menni practice-be is (értem, hogy ott eddig nem jött). Legyenek a körülmények a legközelebb egymáshoz. Ha úgy sem jön, akkor egy AI session-re rápróbálhatsz és az ellenfelek számát vedd fel jó magasra.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2651 üzenetére
Ameddig fennáll a hiba az IR veszteséget lehet mérsékelném practice session-ökkel. Ott is ki tudsz fogni olyat, ahol van a pályán egyszerre 20-30 autó és sok dolgot kell a gépnek számolnia. Ott jobban körbe lehetne határolni a hibát, akár 1-2 óra alatt is és elindulni a linken ajánlott dolgokkal.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2543 üzenetére
B 0.8 nem fordulhat elő. 1 alá csak D-ben tudsz menni, különben szintlépés és korrekció van. Tehát az már C license volt, és a korrekció sem volt elég, hogy a szezon végén ne tegyen eggyel lejjebb. Szerencsétlen szituáció, de D-ből hamar ki fogsz tudni jönni.
A futam végén az eredményeknél nézted az aktuális állást? Ott még a régi szintedet mutatja, illetve az adott plusz/ mínusz IR-t, SR-t. Ez keverhetett meg.
-
-
adrian360
őstag
-
-Rolika-
senior tag
válasz
bence1885 #2421 üzenetére
Nekem a 4x-es contactokkal van tele a hócipőm. A srác kanyarban belém jön hátulról és 4x, de kb semmit sem éreztem a kontaktból.
Meg amikor rajtnál az előttem levő eldobja és én belecsúszok 4x.
Esős Hungaroring van a héten GT4 fixedbe és attól féltem, hogy majd mennyi pálya elhagyásom lesz, de az kb 0. Viszont ezek a b.zi kontaktok kiidegelnek már. -
-Rolika-
senior tag
válasz
bence1885 #2391 üzenetére
Én még mindig azt mondom, hogy menj 4 B-s tt-t és lépj fel A-ba. Nálam is pont ez van most. A héten mentem 4 gt3-as tt-t, hogy feldobjon majd szezon kezdetkor A-ba.
IMSA-nál benne van szerintem, hogy 4.0 felett vagy, de 1 verseny után vissza csúszol alája és akkor megint nincs A-s verseny. -
-Rolika-
senior tag
válasz
bence1885 #2303 üzenetére
Az elsőnél a rajt után forgott ki rajtam a a srác. Ezt még benyelem, de a másodiknál kiforgott előttem és kikerültem balra. Replay alapján is volt köztünk hely, de mégis azt láttam mintha neki mentem volna. Hozzáteszem ezt belülről nem is érzékeltem.
GT4-el az a baj, hogy kevés az ember, legalábbis ezen a pályán. Van 2 split, de a 2. 1000 körüli SOF, ezért én mindig az elsőben vagyok. Amivel ezen a pályán nincs is gond, mert eléggé ráéreztem és ott vagyok az első 4-ben. Általában az első 3 az 3-4ezer iRating feletti. Szóval lehet kiderül, hogy a GT4 az én szintem és nem a GT3 -
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2250 üzenetére
Februárban volt egy bejelentésük, hogy akár jöhetnek új autók is, de nem nagyon hallani, hogy dolgoznának rajtuk. A Mustang GT3-at a Daytona 24-en scannelték január végén, azóta nyílt titok volt, hogy bekerül a játékba.
Amúgy a tegnapi IRL Mid-Ohio TCR futamon indult még régebbi Audi. Mondjuk ezen a hétvégén is pont tudott volna scannelni az iRacing.
-
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2203 üzenetére
Meg is volt az első 30 perces open menet, baseline setuppal. Ezen majd még állítgatnom kell, mert ennyi üzemanyag például nem kell 20 körre. Autó viselkedése ennyi kör alatt már változik, ezt is kell kicsit szokni. Az SR veszteséged megértem, FP 1x és Race 4x adott 0.08 SR-t. Nem ezen a pályán lesz SR farmolás.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2168 üzenetére
Szomorúan konstatáltam az Audi hiányát én is tegnap. iRacing fórumon van egy 1 éves téma, ahol videókkal alátámasztva kampányolnak az Audi kivételéről, mert nagyon bután mozog Norodon, szitál, pattog a rázóköveken, ez pedig veszélyes a többi versenyzőre. Nem tudom, hogy végül emiatt került-e ki, de iRacing staff member is kommentált, hogy vizsgálják a dolgot.
Szerk.: fórum link.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2139 üzenetére
TCR versenyekre van valami ajánlásod? Most, hogy megvan a Class D megvettem az RS3-at, és a késő délutáni, kora esti TCR Virtual Challenge-re szoktam nevezni. Elég fun versenyek szoktak összejönni, indulók száma is rendben, SOF is oké szokott lenni. Viszont a Global Mazda kupa óránkénti versenyei hiányoznak, mert általában egyhuzamban 1-2 órára tudok leülni játszani.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2113 üzenetére
Próbáltam még angol fórumokon utánanézni, de úgy látom nincs erről egységes megállapodás. Valaki szerint sebesség és sérül függő is, az algoritmus figyelembe veszi az összeérés helyét, stb. stb., aztán kb. minden érvelésre jött cáfolat is. Ami biztos, hogy hosszútávon nagyjából valós értéket mutat az SR, szóval elengedtem a parázást.
biker: itt szoktam mindig megnézni, hogy egy autó váltóját hogyan kell kezelni, és eszerint a Ray FF1600 felváltásnál kérné a gáz elemelést. Illetve látom te kormányfülön váltasz és nem H kiosztást használsz. Ezekhez kellett valamit pluszban állítani vagy beveszi simán így is?
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2111 üzenetére
hogy mi okból és ki a hibás
Szóval azt mondod, hogy contactnál mindkét autó fixen kapja a 4x-et? Mintha láttam volna olyat is, hogy rámlegyeztek, és én csak egy off trackes 1x-et kaptam volna, de lehet a verseny hevében elnéztem. Vagy valami primitívebb logika azért van mögötte?Igen, ez az SR farmolós módszer megvan. Mentem is már ilyet, ráadásul a dobogó is összejött a végén, de nekem izgalmasabb kvalizni is és a valósághoz is közelebb áll. Egyelőre nem is igazán motivál a magasabb SR, a D licence-es szériáknál már úgyis kell plusz tartalmat vásárolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kerékpársportok
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Okos Otthon / Smart Home
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fogyjunk le!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 16GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged