- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- 165 Hz-es panelt tesztel a OnePlus
- Szuperkijelzővel készül a Huawei Mate 80 RS
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
koanla
aktív tag
válasz
JulesTS #1558 üzenetére
Hát, azt gondolom, hogy ez megint arról szól, hogy ki mit vár el a szimtől.
Nekem az a lényeg, hogy jókat tudjak csatázni - szóval ha amúgy volt ilyen a versenyem közben, akkor az jó verseny volt, függetlenül attól, hogy hol végeztem, vagy hogy összeakadtam-e bárkivel.
És ez Neked akkor is egy P2 volt; történt is előtte bármi. (már ha egyébiránt a helyezés számít)
Nem mellesleg az iR pont erre jó, hogy olyanokkal tegyen össze, akikkel hasonló a tempó (matchmaking).De azt is értem, hogy nem mindenki várja el ugyanazt, és eltérő felfogása, céljai vannak.
-
koanla
aktív tag
válasz
JulesTS #1555 üzenetére
Azt hiszem, ezt hívják racecraftnak
Gratula!Szerk: ja, és ha már kompetitív téma: most toltam le egy GT3 fixed versenyt. A rajtnál szerezni tudtam egy pozíciót, aztán az első kör viszonylag elején kettővel előttem valaki eldobta. Itt megint sikerült nyerni egyet. Ez még eddig nem nagy ügy talán.
De aztán aki mögöttem volt, eléggé szorongatott, míg végül el is ment a harmadik körben (tulajdonképpen félig el is engedtem, mert a második kör közepén behúzott a csőbe és véleményesre sikerült a védekezésem sajnos). Két körrel később egy picit hibázott, de az elég is volt, hogy visszakerüljek elé. Aztán az utolsó előtti kör ugyanazon kanyarjában az is így járt, aki utána ment előttem. Ugyanaz a hiba, ugyanúgy el tudtam menni. Szóval ahogy megy feljebb az ember (és az én szintem nagyon messze van a tetejétől!), egyre kevésbé lehet hibázni, mert azonnal megjárod -
koanla
aktív tag
áá, így értem, köszi!
Tapasztalatom szerint nem csak a féktáv azért, ahol veszíteni lehet, hanem az ívek is. Aztán ha az már rendben, akkor a konzisztencia kezd a mumussá válni
Bár tény, hogy a fékezést sem egyszerű jól csinálni/megtanulni.Bár - ahogy feljebb is írtam - nem én vagyok a leggyorsabb, de ha gondolod, ilyen ívek kérdésében rá tudok nézni. Talán általánosnak mondható probléma, hogy a tempó hiánya abból is fakad, hogy valaki nem használja ki a pálya lehetőségeit maximálisan.
Ha érdekel, akkor privátban egyeztessünk. De ez csak egy ajánlat; meglátod, hogy élsz-e vele vagy sem. -
koanla
aktív tag
A licensznek nincs köze a tempóhoz, azt az iRating mutatja meg. Pontosabban az is a matchmaking része miatt izgalmas - de természetesen a versenyképességet is mutatja.
Szóval nyugodtan lehetsz A-ban döglassú - erre példának itt vagyok mindjárt én is
Szóval a licensz csak azt mutatja, hogy _általában_ mennyire sok vagy kevés incidenssel mégy. Annyiból tényleg nem "éri meg" A-ba kerülni, hogy a CPI sokkal kritikusabb, mint az alsóbb licensz-szinteken. Ugyanakkor írtam a saját példámat is, miszerint mióta A-ban vagyok, soha még csak a veszélye sem fenyegetett, hogy elveszítsem. -
koanla
aktív tag
Szori, nem láttam a kérdésed, inkább az iR fórumát szoktam olvasni.
A két SR között - ha jól tudom - az lehet a különbség, hogy a 0,11 SR-t kapott pilóta sanszosan az előző (talán?) 10 versenyén tisztábban mehetett, kevesebb incidenssel, így a szoft Tőle már eleve kevesebb incidenst "várt el". Így egy tisztább versenyért is kevesebb plusz SR-t adott. Míg sanszos, hogy a másik előtte átlagban több incidenst szerzett és egy-egy tisztább versenyt - eleinte! - jobban jutalmaz.Aztán még az is ott van, hogy ha valaki a licenszének a határán lép le vagy föl, akkor megakadályozandó az ugrálást, még hozzád vagy elvesz azt hiszem, hogy 0,4 SR-nyit. Vagyis ha mondjuk valaki B4,97-en állt és az adott versenyén szerzett 0,06 egységnyi SR-t, akkor a verseny végén A4,33-on fog állni. Fontos: amikor SR-t lépsz, akkor a következő szintre egy egész SR-nyit viszont még le is von. Így nem lesz a példámban A5,33 sem. (nem mellesleg 4,99 után már nem írja ki az SR-t, bár ha szintén jól tudom, akkor azért tud az még ott növekedni, csak a kijelzése nem látszik).
Így aztán akár az is lehet, hogy a Te példádban szereplő 0,56-nyi SR-t szerző kolléga pont akkor lépett egyet feljebb...Ami a kalkulátort illeti, én nem tudok olyanról. Nagyon régen az iR fórumán találkoztam a CPI-s határokkal, de az még ráadásul a régi fórumon volt.
Ha engem kérdezel, ezzel nem szabad foglalkozni, csak menni, menni, menni
Most direkt megnéztem, kb. 2011 február óta vagyok A-s roadon, azóta sosem estem vissza B-be. Pedig például akár csak az utolsó 10 versenyemen is elég változatos incidenst sikerült összeszednem; van benne talán két olyan is, amin 9-et. -
koanla
aktív tag
válasz
JulesTS #1518 üzenetére
Tőled függ - pontosabban attól, hogy mit szeretnél kapni a szofttól.
A nagyon klásszik hozzáállás szerint nem érdemes siettetni a licensz fejlesztését, mert fontosak a lépcsők, hogy megtanuld kezelni, elkerülni a kamikazekat (ezt teljesen amúgy egyrészt nem lehet. Másrészt pedig lesz, amikor Te leszel kamikaze). És ha mindig boxból rajtolsz és/vagy elengedsz mindenkit, akkor ezt pont nem tanulod meg.Aztán a még klásszikabb felfogás szerint le kell szarni iR-t, SR-t egyaránt és megpróbálni élvezni a versenyzést. Ha ad, hát ad, ha elvesz, hát elvesz. Nem mellesleg hosszabb idő alatt az iR-ed mindenképp be fog állni a reális helyére, ha akarod, ha nem.
Ennek az iskolának egy változata az, amikor a racecraftra megy valaki - és majd szintén adja a rating (SR és iR egyaránt), amit akar.Ugyanakkor az is világos és érthető, hogy azért jobbára tiszta versenyzést akarna mindenki - és nem az MX5-tel menni éveket rukiban. Előbbi nem mindig sikerül, de azt is meg kéne érteni, hogy akár a valós életben futó F1-ben is megtörténnek olyan dolgok a világ tetején lévő pilóták között, amik naná, hogy előfordulnak az amatőröknél.
Állítólag olyan 2,5k iRating fölött tisztul a kép - de ott meg már annyira kompetitív, hogy ihaj. És ez megint csak a raceraft irányába mutat.Felteszem, ezzel nem sokat segítettem...
-
koanla
aktív tag
válasz
pRoject22 #1519 üzenetére
"Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik."
Ezt rosszul tudod. Az SR-hez csak és kizárólag annak van köze, hogy mennyi incidenst szedtél össze az adott versenyen (és valamennyire a gördülő átlagot is nézi, így az is számít, hogy mennyi volt az aktuálist megelőző versenyeken), illetve hogy milyen licenszed van éppen. Minden licenszhez különböző CPI (Corner per incident) határ van, ezért a sok kanyarral rendelkező pályák például SR szempontjából kedvezőbbek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Autós kamerák
- Sorozatok
- NVIDIA® driverek topikja
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-roller topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- BESZÁMÍTÁS! HP 15S-FQ1045NH 15 FHD notebook - i5 1035G1 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN10
- BESZÁMÍTÁS! AOC 24B1XHS 60Hz FHD IPS 7ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Emlékezetes gamer élmény, amit megvásárolhatsz VAGY akár ki is bérelhetsz! Akár rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest