- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Magisk
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
Új hozzászólás Aktív témák
-
#214
aktív tag
-
-
#214
aktív tag
Szerintetek a levágásért kapott 1 sec körüli büntetést mennyire sportszerű elcipelni a pálya egy lassabb, szűkebb, előzésre alkalmatlan pontjáig, és ott letölteni, úgy, hogy közben az utánad jövő versenyző közvetlenül (1 secen belül) követ?
Nyilván az iRacing ezt lehetővé teszi, és nem tagadom, hogy ravasz megoldás. Légüres térben azt mondanám, hogy nem is probléma, de védekező helyzetben átgurulni mondjuk egy szűk sikánon, hogy letöltsd a büntetést erősen blokkolásnak tűnik nekem. Arról nem beszélve, hogy nem kicsit balesetveszélyes, amikor te ráállsz a gázra a szokásos ponton, az előtted menő meg csak simán gurul tovább.
-
#214
aktív tag
válasz
-Rolika- #2882 üzenetére
Bizony, csak iRacinget tol, viszont rengeteg szériában, mire már unalmas lenne, jön egy új hét, új pályákkal. Elsztorizgat, követi a chatet, és nem feszül be, ha épp nem jól alakulnak a dolgok. Valami ilyesmi szerintem egy szórakoztató tartalom.
adrian360: Igen, pár szituációt iszonyatosan félreértelmez, és olyankor hiába világítanak rá a chaten is, hogy rosszul látja, az márpedig akkor is úgy volt. Na ő például pont elég látványosan be tud feszülni, olyankor általában inkább kikapcsolom.
pRoject22:
SR és iR pontokba nem lehet belenyúlni című hazugságok
Mik ezek a hazugságok? -
#214
aktív tag
válasz
kismadar12 #2869 üzenetére
Bence játszik amúgy iRacinget streamben évi 2-3 special eventen meg az időszakos ligákon kívül? És hát ja, neki időnként sikerül pár elég nagy kapufát lőnie az élőkben.
Moradnál ugye volt még a kesztyűs blama is, a saját, amúgy nem olcsó szimes kesztyűivel voltak problémák, és messze nem volt professzionális a kommunikáció az ügyfélszolgálattól, illetve felelősséget kb. semmiért sem vállaltak, sőt ment a publikus felületeken az üzenet törölgetés is nagy erőkkel.
Nálam iRacing kapcsán a kedvenc Matt Malone. Kellően jó ahhoz (~4000 IR), hogy lehessen tőle tanulni, cserében megfelelően lazán veszi a meneteket ahhoz, hogy szórakoztató is legyen.
-
#214
aktív tag
Nem ipari hálózatok mellett semmi sem jobb, csak egy autós szimben ez jobban kijön, mint mondjuk egy FPS-ben. Amúgy a nagy számok törvénye alapján a netcode annyiszor büntet, mint jutalmaz, csak utóbbit hajlamosak vagyunk kevésbé észrevenni. Holott rengeteg ilyen videó is létezik.
-
#214
aktív tag
Ha valaki akar egy (valójában 2) ingyen autót behúzni, akkor a jelenlegi ARCA (oval) autó season 2-vel kap frissítést, így mostani vásárlás eseten visszajár 100%-ban az ára iRacing creditben. Ezzel az ARCA autóval együtt jár a Gen 4 is, ennél a kasztni ugyanaz, csak a motor erősebb.
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360 #2815 üzenetére
Az open és fixed szériák közötti felosztást (amelyek ugyanazon a pályákon is futnak) nem venném egy kalap alá azzal, hogy egyes szériákban milyen gyakran indulnak versenyek. Kíváncsi lennék rá, hogy az open setup versenyeken hányan indulnak az alap setuppal, de gondolom sokan, a te statisztikádból is ez rajzolódik ki. Lehet erre az open-fixed rendszerre is ráférne egy reform, talán valamelyik következő lépés ez lesz.
-
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360 #2795 üzenetére
Tudtommal első 1-2 alkalomra nem büntetnek versenyzés hevében elkövetett vétségek miatt, viszont figyelembe veszik, és visszaesőként jár érte felfüggesztés. Szándékos károkozásért, chates sértegetésért, csalásért (Alt + F4), stb. akár azonnal is repülhet az eltiltás.
Más, közben megjelent az új development update. [link]
Talán a legérdekesebb, hogy a játék várhatóan a következő szezontól figyelni fogja a versenyzők hálózati kapcsolatát, és a nem megbízhatókat a boxba rakja, ezzel kivéve őket a versenyből. Ezután ghostként lehet folytatni a versenyt, vagy megpróbálni javítani a kapcsolaton, hogy újra értékelésre kerüljön a versenyző. Kíváncsi leszek, ha jó lesz a megvalósítás, akkor ez hasznos funkció. -
#214
aktív tag
Nyugodtan reportold hivatalos úton, ha nem érzed okénak a szituációt, semmivel sem jár egy form kitöltésén illetve némi időn túl, és a végszót úgyis az iRacing csapatának kell kimondania.
A reporthoz szükség lesz az iRacing saját(!) recordingjára, azt azelőtt kellett lementened, mielőtt kiléptél, ez megvan? A report pontos kimenetét nem fogod megtudni, azon túl, hogy elfogadták vagy elutasították. -
#214
aktív tag
válasz
-Rolika- #2777 üzenetére
34" 1440p a terv majd a szoba adottságai miatt. Triple screen sajnos nem fér el, csak ha a szoba maradék részét diszfunkcionálissá nyilvánítom.
Emlékezetből 70-90-re, így még kell őket kerülgetni, viszont alternatív íveket gyakorolni pont jó. Ránézek majd, ha gépközelben leszek. GT4-gyel 54 közepe sietősen, 55 eleje kényelmesen.
-
#214
aktív tag
válasz
-Rolika- #2770 üzenetére
Huhh, ez nagyon elcseszett egy hiba, iRacing tud mostanában sajnos ilyeneket.
Nekem a Win 11 24H2, Intel teljesítmény probléma van épp, eléggé le kellett húznom a beállításaimat. Nagyon terel ez (is) egy 5800x3D felé, látom téged triple setuppal is a mostani hibát leszámítva kiszolgál.
Aki jön a hétvégi liga futamra és még nem ment Daytonaban, érdemes ránézni előtte egy AI versenyre sok ellenféllel. Ez a pálya eléggé gépigényes, sőt állítólag a leggépigényesebb, főleg ott, ahol a nagy főlelátó látszik.
-
#214
aktív tag
Puskáztam, csak találtam egy időjárás specifikusat.
[link]
Eszerint a következő szintek vannak:
Dry, Mostly Dry, Very Lightly Wet, Lightly Wet, Moderately Wet, Very Wet, Extremely WetIgazából menni kell esőben, aztán a vezetési tapasztalat megjön. A radar olvasásához meg látni kell több versenyt, hogy összeálljon kép. Az autóban ülve már úgysem fogunk tudni olyan hatékonyan mérnökölni, mint amikor a pilóta fülére rámondják az időjárást percre pontosan.
-
#214
aktív tag
Kicsit még tapogatóztam ebben az eső témában, leírom, hátha másnak is hasznos lehet.
A korábban leírt SimHub változók közül a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]
tényleg hasznos, ebből elő lehet csalogatni több (6-7) szintet a korábbi wet/ dry-hoz képest. Gyakorlással rá lehet jönni, hogy mi az ahol még- már képes vagy slickkel menni, ezzel megspórolható egy óvatlan kiforgás vagy törés. Ez kör közben is változik, így érdemes lehet kétes időjárásban kitenni overlayen. A[GameRawData.Telemetry.Precipitation]
-t is kipróbáltam, de ezt én sem értem. Egy random számról indul esőben (nem arról, amit a UI ír a Precipitation oszlopban) és bizonyos időközönként nő eggyel. Valami számlálószerűség lehet, de nem jöttem rá milyen módon hasznos. -
#214
aktív tag
Részemről így rendben van.
Ha esetleg nem kész dashboardon keresztül érdekel, akkor SimHubban a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]
ad vissza egy 6-os skálát (1-száraz, 6- erősen vízáztatott), ezt esetleg lehet személyreszabni, tesztelni vele. Illetve még a[GameRawData.Telemetry.Precipitation]
tartozhat ide, de leírás alapján ez nem éppen logikusan működik. -
#214
aktív tag
Látom akkor nem csak nekem nem egyértelmű ez az időjárás téma. asb88, a sárga foltos hintért köszi, már ez is valami. Elvileg az iRacing telemetrián kiadja viszonylag részletesebben hogy mennyire vizes a pálya (slightly/ moderately/ heavily), és pl. RaceLab ezt kezeli is, de valahogy SimHubra is fel lehet varázsolni. Ez még esetleg segítség lehet, hozok majd konkrétumot, ha találok bármit.
Eső: a végig esős versenynél tartok tőle (és asb88 meg is erősített), hogy 1 óra hosszú futamnál a vége átmenne csónakversenybe. Viszont egy-egy versenyen 1 darab átmenetben (bármilyen irányban) benne lennék, ha egyértelműen meghatározható az elején, hogy mivel is kellene felállni. Szavazatot leadom majd.
Előzés: ezt én sem találtam a szabályzatban, ha erről lenne közlemény, az nagy segítség lenne.
Ha nem az előzékenység mellett döntünk, akkor mindenképpen a GT3 kategóriának is tudnia kell, hogy erőből kell letudnia a GT4 mezőnyt. Illetve kategórián belüli körözés esetén is az FIA féle kötelezően elengedős megoldást vagy az IMSA féle (iRacing default) tempóból megoldós változat lesz érvényes?
-
#214
aktív tag
Megkövetem magam, ez nem így van:
Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik.
Reddit népe szerint (több hsz-ben is megerősítve), rajtrácsra felállás után még ki lehet lépni a menübe, változtatni a setupon és ez érvényre is fog jutni. Azonban, ha eközben lejár az idő vagy minden más versenyző is felállt a rajtrácsa, te automatikusan a boxból fogsz indulni, így hordoz némi kockázatot. Tehát érdemes továbbra is elsőre eltalálni a setupot.
-
#214
aktív tag
biker, köszi a mai teszt versenyt, gratulálok a dobogóhoz, illetve minden túlélőnek.
A rajtrács papíron úgy látom most működött, a gyakorlatban eléggé szétestünk.
Én kicsit dühös vagyok magamra, a jó quali után teljesen megkevert az időjárás és a spotter/ overlay. Kimentem a futamra vizes gumikon, mire a Kappson azt látom, hogy a fél rajtrács szárazon van (gondolom a warmup alapján). Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik. Hiba, de ennek ellenére megtettem, így előállt az, hogy az overlay mást mutatottam a nevem mellett, mint amit a spotter bemondott.
Mindemellett, mire visszaértem már nagyjából mindenki neve mellett esőgumi díszelgett. Ha van egy versenyzőnek komoly ellenfele, akkor az az, ha nem bízik az autójában, ezt 100%-ban elértem, ami mindjárt két megforgást is eredményezett 3 kanyar alatt. Utána körbegurultam, legalább gyakoroltam az esőt. JulesTS-sel vívtam az óra szerint, eléggé kezdett rám felérni a végére.
Nálam nagyobb esőmenők (sokakat ezzel nem zártam ki), leírnátok kérlek, hogy ti az iRacing UI-t hogy értelmezitek változó körülmények között? Weather mapet ismerem, az időbeli előrejelzést is, de sok tapasztalatom még nincs velük. Miből derült ki biztosan, hogy már az elején is esőgumi kellett? Láttátok-e előre, hogy a pálya nem fog felszáradni a végéig? Például kezdődő esőben tapasztalataim szerint bőven lehet még jó pár kört menni slickkel, ami józan ésszel nekem soknak tűnik, így itt lenne az ideje megérteni az iRacing logikáját. Szívesen meghallgatom azok tapasztalatát is, akik ezen a konkrét versenyen nem voltak, első körben ez jobban érdekelne, mint egy 25 perces videó bármelyik 5000+ IR-es youtubertől.
-
-
#214
aktív tag
Szuper volt a futam, köszi a szervezést!
A rajt egészen érdekes volt, láttam a streamedben te is furcsálltad. Hagyományos multi class rajtot akartam, hagyva helyet a GT3 után, de amint lemaradtam a Tiergarten környékén, szólt a spotter, hogy érjem utol az előttem menőt.
Az sem segített, hogy belenézve a tükörbe mögöttem is volt GT3. Ha van rá opció megfontolnám a kategória bontást az éles versenyekre.
De új beállóként nem szeretném megmondani, na meg hagyományos pályákon már nem sokszor fogom szerintem a mezőnyt felvezetni. -
#214
aktív tag
A stratégia része világos, persze.
A 7 körhöz meg felcsaptam a Garage61-et, megnéztem a top pilóták köreit (9 perc eleje). Átlag 13 literrel elmennek, van, hogy beleszalad 13,3 literbe, de nem nagyon láttam 13,5-nél nagyobb értéket. Az még a legrosszabb esetben is 94,5 literes fogyasztás 7 körre, a GT4 Mercinek meg 97 literes a tankja.
Amúgy ránéztem még pár korábbi futamra, voltak, akik 7 körös stinteket toltak pl. 6 óráson.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2655 üzenetére
Már csak azért is ajánlom így, mert simán előfordulhat, hogy valami ezer éves pályát próbálsz hasonlítani egy frissen szkennelttel. Lehet szemmel nem nagy a különbség, de utóbbi mégis jobban igénybe veheti a géped.
Plusz, bár ez már csak erősen tipp kategória, de lehet az elsőkerekes fizika számítása is játszhat, ugye iRacingben nincs sok ilyen autó. Elképzelhető, hogy ehhez képest az MX-5-é sokkal egyszerűbben van megoldva.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2653 üzenetére
Akkor még annyit pontosítanék, hogyha most TCR-ben ezen a pályán jön a hiba, akkor ezt a setupot próbáld menni practice-be is (értem, hogy ott eddig nem jött). Legyenek a körülmények a legközelebb egymáshoz. Ha úgy sem jön, akkor egy AI session-re rápróbálhatsz és az ellenfelek számát vedd fel jó magasra.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2651 üzenetére
Ameddig fennáll a hiba az IR veszteséget lehet mérsékelném practice session-ökkel. Ott is ki tudsz fogni olyat, ahol van a pályán egyszerre 20-30 autó és sok dolgot kell a gépnek számolnia. Ott jobban körbe lehetne határolni a hibát, akár 1-2 óra alatt is és elindulni a linken ajánlott dolgokkal.
-
-
#214
aktív tag
válasz
András12345 #2626 üzenetére
Így van. Ha pl. Ringmeisteren mész időmérőt is, az ott ugye egy 30 perces külön session :30-kor, akkor forfeit nélkül nem is tudsz menni a következő :00-s versenyre.
-
#214
aktív tag
A verseny session indítása előtti 2 percig tudsz withdrawolni, így azon a versenyen nem fogsz tudni indulni. Ezután forfeitelni tudsz, ezt keresed te. Lépj be a verseny(!) sessionbe, alt + tab és mehet a forfeit (pl. quali után jó vagy), illetve a regisztráció a következő versenyre. A forfeit lényegében csak annyit tesz, hogy nem tudsz már csatlakozni a szerverre, de ennek nincs jelentősége, ha már bent vagy.
-
#214
aktív tag
Nézz rá Garage 61-re! Ingyenes telemetry tool, elég futtatni a háttérben a programot, utána pedig böngészőből (bármilyen eszközről) megnézhető az elemzésed, össze tudod hasonlítani mások körével, ha valaki megosztja, akkor setupokat is találhatsz. Én ennek alapján lövöm be mindig a szükséges üzemanyagot.
-
#214
aktív tag
Közben érkezett fejlesztői válasz a GTP helyzetre. A gumimodellt jövő szezonra fixálják és dolgoznak a hibrid rendszeren is. Utóbbira nem szabtak határidőt, az komolyabb munkát igényel. Ha valaki szeretne olyan autót vezetni, amire többet nem lesz alkalom, az használja ki ebben a szezonban!
-
#214
aktív tag
Szerintem ez többrétű kérdés. Legacyról azért nehéz nyilatkozni, mert valószínű nem mostanában volt a gumimodellje update-elve, nem tudom, hogy a Mazdáé mennyire komplex fizikát valósított meg anno.
Másfelől flat spotot az iRacing sem fizikailag sem vizuálisan nem tud, ha erre gondolsz. Azt hiszem azt egyelőre csak AMS2 implementálta.
De alapvetően egy friss autó friss gumimodellel tudja jobban enni a gumikat, ha nem szépen van használva (sok elfékezés vagy ABS), de ez 15-20 perc alatt nem igazán fog kijönni. -
#214
aktív tag
Talán ez a legjobb reddit poszt a témában, Jimmy is hivatkozza.
A srác összehasonlított pár IRL és iRacinges kört és irreális sebességkülönbség jött ki. Röviden a játékbeli GTP nagyjából ugyanazokon a kanyarpontokon 60-70 km/h-val gyorsabb, mint egy valós autó. Ez kijön köridőben is, jelenleg 3:15 környékét tudja egy játékbeli GTP Le Mansban, míg a tavalyi legjobb quali kör 3.24.6 volt.
A kommentekben magyarázza valaki, hogy az egész hibrid megvalósítás el van szabva, nem azon az elven működik, mint egy igazi GTP-ben. Feltételezése szerint a GTP-k a W13 F1-es hibridjét kapták meg legyengítve, ami teljesen más karakterisztikájú, mint a GTP hibridje.
#2563 bardi: Ahh, értem.
Lehet annak a kupás Porschenak adok egy esélyt egyszer.
-
-
#214
aktív tag
Annyiban javítom magam, hogy D és C szériák adnak 4$-t, B és A szériák 7$-t. Official verseny mellett az is kell, hogy teljesítsd legalább 50%-át és szerezz bajnoki pontokat.
7$-ért GT3 továbbra is, a kevesebb jutalomért pedig a GT4 is játszhat. PCC és Ferrari Challenge is elég frekventált, viszont ott lehet iR-t veszteni könnyen, ezek néha roncsderbik. Európai idő szerint TCR is official általában esténként, de van, hogy 6-8 emberrel annyira nincs nagy verseny. Nekem ezek vannak a látókörömben, többiek még esetleg ajánlhatnak frekventáltabb szériákat.
-
#214
aktív tag
válasz
JulesTS #2548 üzenetére
iRacing Purchasing Assistant - itt tudod megnézni, hogy melyik szériák melyik pályákat/ autókat használják. Ha beállítgatod a saját tartalmaid, akkor azt is látod, hogy épp most mennyi pályád van a szezonra. Tudsz összehasonlítani is, így, ha szeretnél még pár pályát, akkor azt is meg tudod nézni, hogy melyikeket éri meg neked megvenni.
iRacing Reports - itt pedig láthatod, hogy egy-egy szériának milyen a részvételi aránya. Ugye a pénz farmoláshoz az is kell, hogy official versenyen menjél, alacsony részvétel mellett unofficial lesz a verseny.
Amúgy a nagyobb pénzért (8$), B-ből A-ba a GT3-mal nem lősz mellé, abban mindig magas a részvételi arány.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2543 üzenetére
B 0.8 nem fordulhat elő. 1 alá csak D-ben tudsz menni, különben szintlépés és korrekció van. Tehát az már C license volt, és a korrekció sem volt elég, hogy a szezon végén ne tegyen eggyel lejjebb. Szerencsétlen szituáció, de D-ből hamar ki fogsz tudni jönni.
A futam végén az eredményeknél nézted az aktuális állást? Ott még a régi szintedet mutatja, illetve az adott plusz/ mínusz IR-t, SR-t. Ez keverhetett meg.
-
-
#214
aktív tag
válasz
JulesTS #2537 üzenetére
Ügyeltem is arra, hogy ha kicsúsztam ne vigyem fel a szutykot az ideális ívre...
Félek tőle, hogy ez az íratlan szabály átlag verseny, átlag indulójának kevésbé fog menni.Közben én is toltam pár kört az új BMW-vel. A kavicsos pálya tetszik, bár még nem ment el ezen jó helyezésem, van benne kockázat. A BMW-t egyelőre nem tudom hova tenni az MX-5 mellett, emlékeim szerint viselkedésre elég hasonló. Mondjuk a választási lehetőség sosem rossz.
-
#214
aktív tag
válasz
drsanya #2529 üzenetére
Viszont ahogy nézem a GTP-k elkezdtek kicsit elrugaszkodni a valóságtól. Jött pár összehasonlítás, hogy irreális tempókat lehet velük menni sebességre és köridőre is. Kíváncsi leszek hogy kezeli ezt az iRacing.
A pálya koszolódás menő, még nem tudtam kipróbálom, de várom nagyon.
-
#214
aktív tag
iRacingben a pace car számomra elég "hülye" módon, elkapva a kormányt szokott bemenni a boxutcába. A tegnapi NASCAR döntő után elfogadom, hogy ez is az immerzió része.
[link]
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360 #2470 üzenetére
Pont délután aktiváltam a BF kedvezményes 1 évet, aztán az előbb olvastam ezt, talán nem ment rossz helyre a pénz.
Leginkább az új UI, telemetria, blackbox update érdekel, jó lenne dobni a 3rd party appokat teljesen. Spotterből is már visszatértem a gyárira. Autókra leszek még kíváncsi, főleg a supercars update-re, jó lenne abból is egy rendes sorozat. Aztán majd később jöhetne az a belengetett TCR update, az új gumimodell annyira nem dobta meg a sorozat részvételi számát (bár IRL is kb. halott a sorozat).
-
#214
aktív tag
Vagytok itt páran GT4-gyel, mint gondoltok, érdemes átülni ebbe TCR-ből?
TCR-t szeretem, fekszik is az elsőkerekes autó, összejött már pár győzelem, de sajnos a részvételi arány nagyon gyenge, főleg a fizetős pályákon. GT3 nem annyira áll kézre, gyors még a tudásomhoz, pontosan csak spórolósan tudok vele menni. Ferrari Challenge-ben próbáltam ráéerzni, viszont az egy roncsderbi, jól meg is csapta az IR-emet (kb. -400), így arra most nagy motiváció nincs is. GR86 tetszene (bár ez meg kifejezetten nem gyors), viszont a 15 perces versenyeken az SR nem egyszerű, ha kialakul egy jobb csata, akkor hamar lehet mínuszolni. Esetleg PCC? Annak sincs túl jó híre, ahogy nézem.
Nyilván most gyenge IR-rel minden valamennyire törés-zúzás lesz, de jó lenne valamivel úgy menni, hogy van résztvevő szám is, és lehet úgy küzdeni, hogy 1-2 contact, off-track belefér.
-
#214
aktív tag
SR számításra nincs publikus algoritmus. Függ az aktuális szintedtől, a verseny szintjétől, a megtett kanyarok számától, stb. A helyezés tudtommal nem számít bele, az az IR-be megy D-től felfelé. Egy új szinten általában könnyebben gyűlik eleinte, mint a sokadik versenyen. Egész szintet elérve pedig kapsz +-0.5 SR-t, elkerülve a billegést szintek között.
Sport carban az MX-5 kupa csak ingyenes pályákon fut. Minden kategóriában van egy rookie széria kizárólag ingyenes tartalommal.
-
#214
aktív tag
Versenyezni ugyan nem tudsz, de minden leálláskor elérhető egy teszt szerver, amin bármelyik autót kipróbálhatod. Sajnos pályák tesztelésére nincs külön lehetőség. Arra kell csak ügyelni, hogy a használni kívánt autókat töltsd le előre. Illetve, ha ezt nehéz elcsípni (tény, általában európai idő szerint munkaidőben van), akkor a 13. hét környékén van egy 24 órás időszak is.
-
#214
aktív tag
válasz
-Rolika- #2275 üzenetére
Na igen, ez a méreg...
Week13-on az MX5 official volt, tehát valóban megkaptad a mínusz SR-t, 2.0 alatt meg szezon végén lejjebb tesz egy class-szal, így lettél mától C-ben.
Barcelona meg 20 szériában fut ebben a szezonban, GT4-ben vagy később IMSA-ban még el tudod csípni, de a Formulák is használják.TCR-ben ezt a hetet okosan csináljátok, a mai 2. futamom is ámokfutás volt, a chaten megint ment a boszorkányüldözés futam után. Ingyenes pálya, új gumimodell, láthatóan még magasabb IR/SR-es userknek is útban van a kormány.
Én most pitből rajtoltam, 5-öt tudtam tisztán előzni, 1x lett a végére, de alig hozott vissza a -0.45-ön.
-
#214
aktív tag
No, én most frissen hosszabbított előfizetéssel bekezdtem a szezont egy DQ futammal, -0.45 SR, -70 IR.
Pár saját hibás pályaelhagyást leszámítva nagyjából körbe lettem verve, minimum 2-szer csúsztak belém hátulról és kaptam egy olyan divebombot a végén, hogy 90 fokos kormányszöggel ment egyenesen az autó.
-
#214
aktív tag
válasz
adrian360 #2272 üzenetére
1-2 split nem combos, de ahogy nézem a statisztikát az IR-re valamennyire rá lehetne vele menni.
TCR-t ismerem, azt játszottam eddig is, és ja, egy kicsivel jobb csak.
GT3-ra a Ferrari lenne elgondolkodtató, az szerepel több sorozatban is, viszont az az autó meg pont nem annyira érdekel.
Kód tippért nagyon köszi, viszont lehet most csak egy 3 hónapossal megyek, és beruházok inkább pár új tartalomra. -
#214
aktív tag
válasz
adrian360 #2266 üzenetére
Én csak sodródom ebben a szezonban. GT3-azni és Truck-ozni szerettem volna, de amellett, hogy az autók sincsenek meg, a 24 pályából konkrétan 1 db van meg, és még az előfizetésem is lejár jövő héten.
TCR-t csinálom majd, aztán ha összejön pár hétnyi GT3 pálya, akkor kipróbálom azt is. Oválon Street Stock és ARCA/Gen4 majd, utóbbiakhoz viszont megint nincsenek pályáim.
Clio Cuphoz elég sok pályám van, elgondolkodtató, de úgy tudom nem a legjobb a részvételi arány. Ha nagyon üres lenne egy-egy hét lehet rámegyek a formula és dirt road jogsira. -
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2250 üzenetére
Februárban volt egy bejelentésük, hogy akár jöhetnek új autók is, de nem nagyon hallani, hogy dolgoznának rajtuk. A Mustang GT3-at a Daytona 24-en scannelték január végén, azóta nyílt titok volt, hogy bekerül a játékba.
Amúgy a tegnapi IRL Mid-Ohio TCR futamon indult még régebbi Audi. Mondjuk ezen a hétvégén is pont tudott volna scannelni az iRacing.
-
#214
aktív tag
Most volt lehetőségem kipróbálni a TCR új gumijait, eddig egész jónak tűnnek. A hideg gumik valóban jobban tapadnak, az általános tapadásérzet is javult valamennyit, viszont a gyorsabb kopást annyira nem vettem észre, igaz 15-20 percnél többet egyben nem mentem. Kb. 10-15 kör után sikerült is javítani az eddigi legjobbomon Laguna Secaban, szóval nem kell újratanulni az autót. Remélem ez majd hoz egy kis életet a szériába, legutóbb sikerült pár olyan unalmasabb versenyt kifognom, ahol valódi küzdelem nem igazán volt a tudáskülönbségek miatt.
#2244 JulesTS: Azt olvastam, hogy az iRacing minden festhető felület alá alapból tesz egy fehér réteget, így ha átlátszót is tennél rá, az a játékban fehér lenne. Sajnos a szélvédő matrica mérete így meg fix. Engem amúgy pár autóban még a belső tükör tud kiakasztani, pl. MX-5.
-
#214
aktív tag
2024 Season 3 updates. Többek között további esős szériák, új street-stock kasztnik, új GT3 autók, 3 új pálya, előmelegített gumik-fékek állórajtnál(?), új kuplung modell, UI fejlesztések.
-
#214
aktív tag
iRacing Companion app más játékosok profilját mutatja nektek rendesen? Hétvégén pl. Max Verstappen versenyeit akartam megnézni, és bár sports car A class-ban van 9000+ IR-rel, historyja szerint 0 db versenye volt a kategóriában egész karrierje során. Ránéztem még pár streamerre, a kép hasonló. Esetleg le lenne ez tiltva náluk?
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2203 üzenetére
Meg is volt az első 30 perces open menet, baseline setuppal. Ezen majd még állítgatnom kell, mert ennyi üzemanyag például nem kell 20 körre. Autó viselkedése ennyi kör alatt már változik, ezt is kell kicsit szokni. Az SR veszteséged megértem, FP 1x és Race 4x adott 0.08 SR-t. Nem ezen a pályán lesz SR farmolás.
-
#214
aktív tag
-
#214
aktív tag
válasz
-Rolika- #2192 üzenetére
Szúrópróbaszerűen néztem, ebben az időben általában 2-3 split össze szokott jönni, csak kíváncsi lettem volna első kezes tapasztalatra is.
#2193 anulu: Köszi, jól hangzik, játszhatónak tűnik.
Megtartom B (vagy C?) tervnek.
#2194 -Rolika-: Legbosszantóbb jó helyről, buta hibával eldobni egy versenyt. Ezeket aztán jó nehéz elfelejteni, mégha hosszútávon nem is nagyon van jelentősége.
-
#214
aktív tag
Mivel a mostani TCR-es Knockhill pálya még nincs meg és nem is nagyon volt időm játszani a héten, ezért tegnap a 8. heti Laguna Seca gyakorlás mellett beültem 3 Street Stock futamra. Meg kell mondjam pozitívan csalódtam, sikerült 2-szer is top 5-öt hozni, az autókezelés is kezd alakulni és a 100 körüli induló is elég meggyőző.
IRL nagyjából követem az oval versenyzést, illetve mentem már pár tesztkört az ingyenes oval autókkal, de így versenyben teljesen más, jó irányban.
Itt amúgy a magasabb szériák (Truck/ Xfinity/ Cup) mennyire játszhatóak magyar idő szerint késő délután/ kora este? Beugranak anulu szavai az éjjeli kelésekről, viszont annyit nekem biztosan nem ér. -
#214
aktív tag
Sikerült előbb egy TCR 1. helyet összehozni, bár igazán nagy verseny nem volt, hozzám képest elég alacsony SOF jött össze.
Az viszont megijesztett verseny közben, hogy a nem rossz köreim ellenére a 12. helyről rajtoló srác körönként 1-1,5 másodperceket hozott rajtam. Aztán végül az utolsó körben kapott egy DQ-t, visszanézve a köreit, a pálya aszfaltos bukótereit egész bátran kihasználta, gondolom ebből lett meg neki a 17x. Érdekes, hogy slow down büntetést nem nagyon szedett össze, pedig most Imolában nem nehéz.
Visszanéztem azért pár mozzanatot hátrábbról, ez az 1000 alatti SOF és a 16 versenyző inkább egy roncsderbi volt, mint TCR futam. -
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2168 üzenetére
Szomorúan konstatáltam az Audi hiányát én is tegnap. iRacing fórumon van egy 1 éves téma, ahol videókkal alátámasztva kampányolnak az Audi kivételéről, mert nagyon bután mozog Norodon, szitál, pattog a rázóköveken, ez pedig veszélyes a többi versenyzőre. Nem tudom, hogy végül emiatt került-e ki, de iRacing staff member is kommentált, hogy vizsgálják a dolgot.
Szerk.: fórum link.
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2139 üzenetére
TCR versenyekre van valami ajánlásod? Most, hogy megvan a Class D megvettem az RS3-at, és a késő délutáni, kora esti TCR Virtual Challenge-re szoktam nevezni. Elég fun versenyek szoktak összejönni, indulók száma is rendben, SOF is oké szokott lenni. Viszont a Global Mazda kupa óránkénti versenyei hiányoznak, mert általában egyhuzamban 1-2 órára tudok leülni játszani.
-
#214
aktív tag
Bump draftot és door-banget más is írta már, viszont ezt én is tudom cáfolni. Nem hímes tojás MX-5-tel kigyorsításon csúszóra vett lökhárítóra pár km/h különbségnél simán adta a 4x-et.
A fent említett dolgok oválon, kivéve super speedwayeken, ha jól tudom meg is engedettek, nem tudom erre pl. figyel-e az SR system. De a netcode is bezavarhat, igen.
Akarok majd menni RX-et is, ha ott is ilyen érzékeny a rendszer, akkor az inverz SR farmolás lesz. Annak azért lételeme a test-test elleni csata.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WD Black SN850P 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, bordás, PS5 - 7300-6600 MBs - Eladó!
- Crucial T705 2TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.400-12.700 MBs - Eladó!
- Asus A15 FA506QM 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5800H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest