- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Külföldi SIM-ek itthon
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #3015 üzenetére
Mozán (R9 V1) működik, első dolgom volt hogy levettem a "hangerejét", majd ki is kapcsoltam, mert szétrázta a vázat. Aztán tegnap játszottam vele egy kicsit, és most úgy van, hogy csak a fizikai visszajelzéseket hagytam bekapcsolva. Jó, hogy az app.ini-ben lehet csavargatni a dolgokat, de egy interfész jobban esett volna csúszkákkal, mert pl nekem csak a tapadásvesztés lenne elsőre jó amit beállítanék. A 360hz bekapcsolása szükséges hozzá, anélkül nem megy. Emiatt viszont újra kell állítani az FFB-t, meg a hozzátartozó equalizert, mert nagyon más lett úgy. Szóval majd keresünk tutorialokat, de nálam azok sose váltak be, az volt a jó, ahová én csavargattam.
-
Laby
őstag
válasz
JulesTS #2992 üzenetére
Simhub-ot még nem fedeztem fel ilyen szempontból, majd ránézek én is, köszi!
Racelab-ért én eddig fizettem, de az elejétől sem voltam 100%-ig elégedett a megoldásaival, úgy meg hogy sokszor tök hülyeségeket ír előttem-mögöttem autóknak, sokszor teljesen elveszti a fonalat…így már kifejezetten el is akarom engedni.
Lemondtam az előfizetést és nézek valami mást. -
Amantius
senior tag
válasz
JulesTS #2936 üzenetére
Ha már X. 39 x-szel végeztem a futamon. Szánalom (igaz, egy órát csak törött, kettőt meg egy roncs autóval tettem meg a 4 órából, ami igencsak árnyalja a dolgot, de ez akkor is egyéni rekord, remélem az is marad). Én sosem fogom megérteni mi ebben a jó, de nem vagyunk egyformák. Én szeretem élvezni amit csinálok és nyilvánvalóan sokan ezt szeretik, én viszont nagyon nem élvezem, egyáltalán nem szórakoztat. Ezen kívül egy esős futamra az én képességeimmel többet kellene készülnöm, egyszerűen arra már nincs időm. Érdekesség, hogy annak idején az egyik ok az volt, hogy átnyegeltem iR-re, hogy itt nem volt eső. Most azért voltam (vagy még talán vagyok is) kiakadva, mert úgy érzem elcsűrték a hobbim, a szórakozásom, nem tudok jó arcot vágni hozzá.
Értem, hogy boxból, de akkor az életben nem végzek elöl, engem viszont egyrészt motivál, másrészt a "jól érzem magam-hoz" nálam az is hozzátartozik.
pRoject22
Eszembe sem jutott megnézni, több éves rutin, hogy indulok a VLN-en. Mondjuk ott is csak a lehetősége van feltüntetve. -
bardi
senior tag
válasz
JulesTS #2746 üzenetére
Ha valaki egyszer rámvillog, és elbaszom a féktávot, valószínű utána csak röhögnék magamon
Itt viszont 2-3 másodperc távolságból már kb 5-6 körön keresztül folyamatosan villogott. És a folyamatost úgy értem, hogy tényleg szinte végig. Először azt hittem nekem van valami meghülyülve, mert az előttem lévőn láttam a villogást, aztán láttam a tükörben, hogy valami speciális gyerek jön mögöttem.Amúgy a tegnapi versenyt nem értettem teljesen, tavaly év végén kezdtem újra iracingezni, és azóta ez volt az első olyan GTE verseny, ami ugye single class, hogy a verseny második felében folyamatosan lekörözött embereket kellett kerülgetni. Máskor van 1-1 ember, aki annyival lassabb a mezőnynél, de találkozik velük egyszer az ember, most meg folyamatosan ez ment. Elég szokatlan egy 45 perces versenyen.
-
adrian360
őstag
válasz
JulesTS #2723 üzenetére
"Utolsó kör, utolsó kanyarjaiban "
vs
"ha egyértelműen vesztett pozícióban vagyok, akkor maradok külső íven, hagy menjen el a gyorsabb"
ráadásul első helyért, ilyen a világon nincs.
Arról nem is beszélve hogy végig belső íven volt az elöllévő, konkrétan csak akkor tudott volna Rolika elmenni belül, ha direkt félre áll előle. a fenti kép szerint, ha nem húzódik belülre, hanem csak marad a saját ívén a fekete kocsi, akkor is felökleli hátulról.
Igen szar íven van, lassú, de ő vezet elöl, joga van saját ívet választani, és nincs hirtelen éles kormánymozdulat, hanem kis korigáció még befelé.
-
Kommy
veterán
válasz
JulesTS #2606 üzenetére
Szerintem én kerülni fogom a hivatalos MX5-öt és a Toyota-t is, valahogy mosta az elmúlt két napban 1-1 versenyen buktam rajtuk 0.94SR-t nem esett jól.
Production-ban mivel mentél? Toyotát próbáltam ott de lehet inkább meg kellene venni a BMW-t
Amúgy két B-A szériából is összeszedhető a 10$ ? -
#214
aktív tag
válasz
JulesTS #2548 üzenetére
iRacing Purchasing Assistant - itt tudod megnézni, hogy melyik szériák melyik pályákat/ autókat használják. Ha beállítgatod a saját tartalmaid, akkor azt is látod, hogy épp most mennyi pályád van a szezonra. Tudsz összehasonlítani is, így, ha szeretnél még pár pályát, akkor azt is meg tudod nézni, hogy melyikeket éri meg neked megvenni.
iRacing Reports - itt pedig láthatod, hogy egy-egy szériának milyen a részvételi aránya. Ugye a pénz farmoláshoz az is kell, hogy official versenyen menjél, alacsony részvétel mellett unofficial lesz a verseny.
Amúgy a nagyobb pénzért (8$), B-ből A-ba a GT3-mal nem lősz mellé, abban mindig magas a részvételi arány.
-
#214
aktív tag
válasz
JulesTS #2537 üzenetére
Ügyeltem is arra, hogy ha kicsúsztam ne vigyem fel a szutykot az ideális ívre...
Félek tőle, hogy ez az íratlan szabály átlag verseny, átlag indulójának kevésbé fog menni.Közben én is toltam pár kört az új BMW-vel. A kavicsos pálya tetszik, bár még nem ment el ezen jó helyezésem, van benne kockázat. A BMW-t egyelőre nem tudom hova tenni az MX-5 mellett, emlékeim szerint viselkedésre elég hasonló. Mondjuk a választási lehetőség sosem rossz.
-
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #2455 üzenetére
A visszatérítés úgy működik, hogy a C-D osztályos futamok 4$, a B-A osztályos futamok 7$ érnek. Egy szezon általában 12 hét, kivéve most, mert most 13 hét. A 12 hétből 8 futamon indulni kell és be is kell fejezni azt hiszem a 70%-át. Kivéve most, mert most 9 futamon kell indulni. És itt most egy szériáról beszélek a licenceken belül, nem összevissza. Ugye a 7 + 4 az 11, de egy szezonban maximum csak 10-et kapsz vissza. Ahogy én megyek, mert nekem nem sok időm van két általános iskolás gyerek mellett:
A osztály: IMSA fixed LMP2
B osztály: LMP2 fixedEnnek az a különlegessége, hogy szinkronban vannak, tehát csak egy pályán kell menni ráadásul ugyanazzal az autóval. Ez így 7 + 7 lenne, de ugye fentebb ecseteltem, hogy max 10 jár vissza. Ezek a visszatérítős futamok, meg amúgy nagyon élem az LMP2-t, tegnap Sebringben win is volt. Ennél a kettőnél komolyan veszem a szezonbajnokságot is.
A többi pl GT3 vagy P3, vagy esetleg ismét IMSA mondjuk GTP-vel csak hobbi futások.
Remélem érthető voltam
-
-
András12345
aktív tag
válasz
JulesTS #1749 üzenetére
Prototype egyszerű mert lmp3 és lmp2 csak egy van. LMDh-nak sztem a Caddi a legjobb, és a legkönnyebben vezethető is (nekem pl.)
GT3-nál talán mindegy, ott az autók karakterisztikája más, tempóban szinte ugyanazt tudják (mondjuk a porsche 992 gt3 bopját sztem elcseszték, -2% power, fujin szélárnyékban sem tudtam közeledni senkire)GT4 ugyanaz az eset.
GTE... Ez nehezebb kérdés, mert baromi nehéz vezetni őket, nekem Porsche és BMW van, a Porsche mindenhol meg akar ölni, a BMW meg annyira a hátsó kerekekkel fékez, ha előre tolod a BB-t nem áll meg, ha túlfékezed egy picit is, azonnal forogsz.
Corvettet próbáltam még, az sem rossz, de az sem egy egyszerű autó.
Bár alapvetően a gond, hogy kis szárnyal gyorsak ezek az autók, és emiatt ideges is mind.TCR passz, nem megyek velük, mert a rendes autó hátul hajt
Főleg a versenyató
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1739 üzenetére
Gratula, én tuti nem fogom összeszedni a 4.0 SR-t F4-ben
Viszont a Time Trial rohadt jó móka. Csak 5 kör kell és még SR-t is ad. Szóval még 2 TT és nekem is megvan a minimum MPR (3.0 feletti SR meg csak megmarad évad végéig).
Tudtok nekem ajánlani iRacing-hez guide-okat? Gondolkodom, hogy csinálok egy iRacing GPT-t, elsősorban a szabályok értelmezésére, másodsorban setupok beállítására és az se árt, ha tud normális tippeket adni, szóval ehhez keresek knowledgebase-t.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1736 üzenetére
Ah, a time trial külön van a versenyektől. Van bármi köze a time trial esetén annak, hogy mennyit kell menni time trialon a verseny helyett? Mert ha a 35 perces Mazda versenyt csak 35 perc time triallal tudom kiváltani, akkor inkább versenyeznék (bár lehet így is azt fogok, mert fun volt a gyakorlás
).
Ha nem is sikerül a 0.1 SR, egy-két hét és megkapod így a B jogsit alapból is.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1726 üzenetére
Time Attack alatt én C classként semmit nem látok, ami MPR lenne.
Esetleg ha megvan Monza vagy Zandvoort, akkor Mazda Advanced Cup ingyen autóval mehet még. Mentem pár kört jövőhétre Zandvoortnak, és meglepően fun (azt hittem szenvedés lesz, de teljesen jó köröket mentem). Meglátjuk hogy fog menni jövőhéten 4x35 perc ebben a szériában, de lehet később még vissza fogok térni ebbe a szériába, ha nagyon nem tudok magammal mit kezdeni. -
muzzy
tag
válasz
JulesTS #1712 üzenetére
Jaja, tudom.
iRacing előtt/mellett ligáztam, ott nem volt ilyen. Tudták az emberek, hogy egy verseny van adott héten, nem akartak mindent feltenni +1 helyezés miatt.
Lassan már olyan konzervatívan vezetek, hogy még a piros szőnyeget is lerakom az előzéshez, csak ne pöccintsen meg -
muzzy
tag
válasz
JulesTS #1710 üzenetére
Köszi a tippet!
Szerencsére itt még van fast repair, szóval be tudtam fejezni a versenyeket, csak hát egyedül körözgetni nem akkora élvezet.Viszont aggasztó, mennyire agyatlan arcok vannak... És ez top split, tehát még abban sem tudok bízni, hogy jobb lesz ha esetleg magasabb iRatingem lesz...
Gondolom a legtöbb open wheeler szériában ez a helyzet, mivel nincs féklámpa... -
Mosqu!to
addikt
válasz
JulesTS #1617 üzenetére
Szerintem nem kell félni a félrevásárlástól. Pályák aránylag könnyen behatárolhatóak a szezonokban használtak alapján, autók tekintetében pedig ismerem magam, szeretem a kisebb formulát, meg a GT4-GT3 versenyeket.
Ez alapján vettem egy ir-F4-et, meg egy szimpatikus GT4 (P718) és GT3 (F296) autót, meg azokat a pályákat, amiken biztos szeretnék menni, és aktuálisan fut is a releváns bajnokságokban a kövi hetekben. Így pikkpakk megvan a 15% kedvezmény és hetekre el is vagy látva municióval.Én is amúgy nemrég kezdtem iRacingezni, jó látni néha aktív lelkes és esetleg gyors magyarokat
Küldtem friend requestet. -
Moby
veterán
válasz
JulesTS #1617 üzenetére
Párhavonta visszatérnek a szériák ugyanoda. Azt vedd meg, amin szivesen mennél máskor is. Nem érdemes túltolni egy hét alatt (nem is lehet, hacsak nem vagy időmilliomos), a széria scheduljébe meg látod melyik héten hol lesz a verseny, előre. Még úgy is össze lehet őket rakni, hogy ha több szériát mész, és másikban is tudod majd használni a pályát, akkor azt érdemes behúzni. Az autó egyel nehezebb ügy, ott nyilván rengeteg van, amit az ember szívesen megvenne, még akár egy szérián belül is. Így sakkozgatok én is vele, hogy ne szálljak el teljesen a költéssel
-
-
JulesTS
addikt
válasz
JulesTS #1576 üzenetére
Na ezután volt egy előzésem aminél egyszerűen belémcsúsztak, az -0.1 SR lett. De utána következő versenyen +0.2-vel javítottam. Aztán Virginiában vagy hol mentem egy multiclass-t ahol 4 incidenspont ellenére jött 0.5SR pluszba. Fellekesedtem és még egy versenyt mentem, amivel összesen majdnem 1 SR-t javítottam, most 3.65-ön állok. Azt hiszem december 6-ig csinálok egy "fast track" kategória ugrást...
-
koanla
aktív tag
válasz
JulesTS #1558 üzenetére
Hát, azt gondolom, hogy ez megint arról szól, hogy ki mit vár el a szimtől.
Nekem az a lényeg, hogy jókat tudjak csatázni - szóval ha amúgy volt ilyen a versenyem közben, akkor az jó verseny volt, függetlenül attól, hogy hol végeztem, vagy hogy összeakadtam-e bárkivel.
És ez Neked akkor is egy P2 volt; történt is előtte bármi. (már ha egyébiránt a helyezés számít)
Nem mellesleg az iR pont erre jó, hogy olyanokkal tegyen össze, akikkel hasonló a tempó (matchmaking).De azt is értem, hogy nem mindenki várja el ugyanazt, és eltérő felfogása, céljai vannak.
-
koanla
aktív tag
válasz
JulesTS #1555 üzenetére
Azt hiszem, ezt hívják racecraftnak
Gratula!Szerk: ja, és ha már kompetitív téma: most toltam le egy GT3 fixed versenyt. A rajtnál szerezni tudtam egy pozíciót, aztán az első kör viszonylag elején kettővel előttem valaki eldobta. Itt megint sikerült nyerni egyet. Ez még eddig nem nagy ügy talán.
De aztán aki mögöttem volt, eléggé szorongatott, míg végül el is ment a harmadik körben (tulajdonképpen félig el is engedtem, mert a második kör közepén behúzott a csőbe és véleményesre sikerült a védekezésem sajnos). Két körrel később egy picit hibázott, de az elég is volt, hogy visszakerüljek elé. Aztán az utolsó előtti kör ugyanazon kanyarjában az is így járt, aki utána ment előttem. Ugyanaz a hiba, ugyanúgy el tudtam menni. Szóval ahogy megy feljebb az ember (és az én szintem nagyon messze van a tetejétől!), egyre kevésbé lehet hibázni, mert azonnal megjárod -
koanla
aktív tag
válasz
JulesTS #1518 üzenetére
Tőled függ - pontosabban attól, hogy mit szeretnél kapni a szofttól.
A nagyon klásszik hozzáállás szerint nem érdemes siettetni a licensz fejlesztését, mert fontosak a lépcsők, hogy megtanuld kezelni, elkerülni a kamikazekat (ezt teljesen amúgy egyrészt nem lehet. Másrészt pedig lesz, amikor Te leszel kamikaze). És ha mindig boxból rajtolsz és/vagy elengedsz mindenkit, akkor ezt pont nem tanulod meg.Aztán a még klásszikabb felfogás szerint le kell szarni iR-t, SR-t egyaránt és megpróbálni élvezni a versenyzést. Ha ad, hát ad, ha elvesz, hát elvesz. Nem mellesleg hosszabb idő alatt az iR-ed mindenképp be fog állni a reális helyére, ha akarod, ha nem.
Ennek az iskolának egy változata az, amikor a racecraftra megy valaki - és majd szintén adja a rating (SR és iR egyaránt), amit akar.Ugyanakkor az is világos és érthető, hogy azért jobbára tiszta versenyzést akarna mindenki - és nem az MX5-tel menni éveket rukiban. Előbbi nem mindig sikerül, de azt is meg kéne érteni, hogy akár a valós életben futó F1-ben is megtörténnek olyan dolgok a világ tetején lévő pilóták között, amik naná, hogy előfordulnak az amatőröknél.
Állítólag olyan 2,5k iRating fölött tisztul a kép - de ott meg már annyira kompetitív, hogy ihaj. És ez megint csak a raceraft irányába mutat.Felteszem, ezzel nem sokat segítettem...
-
pRoject22
őstag
válasz
JulesTS #1518 üzenetére
Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik.
Próbálj az F4-el menni, indulj a végéből, várd meg amíg a sok barom kiüti egymást majd próbálj zárkózni, aki utólér azt engedd el, mégha nem is vagy top 10 de előrébb végzel mint ahonnan indultál akkor 0x-el jó sr-t kapsz már, értelem szerűen a hosszabb verseny több sr-t ad.
Azért javaslom a Forma autót mert igaz ,hogy tud roncsderbi lenni de ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak nem úgy mint pl gt3-ban vagy porsche kupán ahol palánknak használnak téged a kanyarban.
-
pRoject22
őstag
válasz
JulesTS #1507 üzenetére
Sok agresszív szardarab, én azt nem értem ,hogy mi játszódik le a fejben pl amikor tök tisztán megelőzöm és utána idegből megpróbál kilökni a következő kanyarban.
Ilyenkor azt gondolom ,hogy valami logikai bukfenc történt ugyanis ha nem tudja kezelni azt a szituációt, hogy egy autóversenyzős programban megelőzik akkor egyáltalán miért fizet érte?
Sosem értettem az ilyen faszfejeket.Én pl tökre elfogadom, hogy ha valaki gyorsabb és tisztán elmegy mellettem, semmi féle negatív érzést nem vált ki belőlem.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1504 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy a legtöbb baleset nem is T1, hanem kb utána történik. Első kanyarban mindenki figyel, aztán nyomják mintha nem lenne holnap.
Mondjuk most sikerült 4 büntetőpontot célbaérés után szereznem, miután jobb oldalt lassított mindenki ahogy szokott (én mentem baloldalt ahogy én szoktam, mert ugye még számít az SR-ba ha megyek amíg mindenki célba nem ér), aztán valami idióta úgy belecsapódott a jobb oldali sorba, hogy rámlökte az egészet a kanyarban.
Egyszerűen nehezen fogom fel, hogy ezért fizetnek emberek, hogy így viselkedjenek
LFM után nekem az lett ígérve, hogy ez a kánaán
Amúgy én szerintem az időmérő pont segít, mert nagyon sokszor vannak Hamilton Lajosok a mezőny hátában, akik amúgy top 5 tempóban tudnak menni, de tolják a last to first challange-t, és már az első adandó alkalommal tolnak le a pályáról.
-
Moby
veterán
válasz
JulesTS #1501 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem jobb elsikkeplni, mert a végéről feljőve ugyanúgy át kell verekedni magad a sok marhán, és még a nyakadba kapod a kihullókat is.
De szerintem ez nem egy átlag szombat este, hanem egy átlag verseny randombármikor IR-ben
A tegnap csúcspontja az volt, amikor GR86-al a felvezető körön kipörög a nyomorult, majd iszkol vissza a helyére, és amíg odaér végigtöri az egész sort. 8 minusszal indultam neki a zöldlámpának -
András12345
aktív tag
válasz
JulesTS #1424 üzenetére
Igen, 1/1 ugyanezt a szöveget kaptam én is. Csak az érdekelt volna inkább, hogy aki esetleg volt már a másik oldalon, kap valami érezhető büntetést, vagy csak egy szöveges ejnyebejnye lesz belőle? Mert akkor kb értelmetlen a report...
Csak mert egy ilyen infóm van, ezt egy haverom kapta még régebben, egy szándékos kilökés eredményeképpen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- E-roller topik
- Végleges a HDMI 2.2-es verziója
- Rap, Hip-hop 90'
- A látszat ellenére helyesen működik az NVIDIA-féle Resizable BAR implementáció
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- OnePlus Pad 2 + OnePlus Pad 2 billentyűzet + Extrák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Precision 5520, 15,6" 4K/UHD Touch, I7-7820HQ CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, M1200 4GB VGA, WIN 11,
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged