Új hozzászólás Aktív témák
-
András12345
aktív tag
Ha már egy ilyen szar, és sokszor veszélyes megoldásuk van, mint ez a slowdown, én simán kihasználnám amit csak enged a rendszere. Vannak olyan slowdownok, amihez el se kell venni a gázt, lejár.
Másrészt simán ráparkolnék 1-2 azt követő apexre, hogy menjen le pár tized belőle -
András12345
aktív tag
válasz
Amantius #2942 üzenetére
Na igen, az extra nehezítés lehetett, hogy lényegében száraz setuppal mentél. Én mikor megláttam hogy végig esni fog, betöltöttem egy full wet setupot. Valószínűleg többen mentek hirtelenjében alakított száraz setuppal, mert sokan láthatólag küszködtek.
A következő három verseny 0% eső esély, úgyhogy ott majd remélem több sikerélményed lesz
-
András12345
aktív tag
válasz
Amantius #2933 üzenetére
Szia! Te voltál BMW-vel ugye? Mi voltuk az LMLM-ből a zöld Porschéval
Gyors voltál nagyon, sajnáltuk hogy belecsúsztál a korlátba
Szerintem az is hozzátartozik, hogy néhány autót nagyon jó esőben vezetni (LMP2-3, Porsche GT3 példuál...), más autókat meg kb. lehetetlen, pl. a Mustang GT3, az egy tragédia esőben. Volt hozzá egy rövid balszerencsém Bathurst 12h-n... Nem hiszem hogy a BMW olyan jó lehet esőben.
Konkrétan 1 kört gyakoroltam esőben, meg a qualin estem keltem 3 körön át, nem is volt mért körünk, társam még ennyit sem ment, mégsem dobtuk el, mert elképesztő kiszámíthatóan működött az autó, hiába csúszkált folyamatosan. 36. helyről 10.re jöttünk fel. Ha más autóval lettünk volna, nagy eséllyel rommá törjük pár kör alatt... -
András12345
aktív tag
Road America 500-at nyomta rajtam kívül valaki még innen?
Kb. 115. körben majdnem a végén, három és fél óra után kihagyott az agyam egy pillanatra, sikeresen visszaváltottam 1-be 3 helyett az utolsó kanyar kigyorsításán , 4. helyért harcolva, reggel 9-es timeslot split 1-ben... Kicsit sem voltam mérges
[Twitch clip] -
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2870 üzenetére
Kéne, csak valamiért abból az elképesztő mennyiségű, rengeteg pénzből amit beszednek a szolgáltatásért, ezt a szemétre való gumimodellt kapod már mióta0. Jó esetben #nextseason majd javítják, ha kiadnak valami teszteleltlen bugos szart, és a javítás is abból áll hogy húznak kettőt a gumi bemelegedés csúszkán, meg egyet a slip/gumifelület melegedés csúszkán, aztán előadják hogy ők szegények mennyit dolgoztak ezen.
Arról nem is beszélve hogy a felsőbb splitek egy állatkert majomketrecére hasonlítanak, mert stewarding az lényegében nincs. Valakit kilöksz szándékosan? Max kapsz egy ejnyebejnyét emailben... (Állítólag valaki hallott már olyat hogy valakinek az ismerőse beszélt valakivel aki úgy tudja hogy valakit kibannoltak már emiatt egy rövid időre, miután sorozatosan szándékosan baleseteket csinált...)
Vicc kategória nekem így már, pedig évekig abban a hitben voltam hogy megéri az árát...
Mostanában már csak enduzni megyek fel, azt is csak azért mert LMU-ban MÉG nincs online pilótacsere, -
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2865 üzenetére
Milyen meglepő hogy az iracing bérenc szerint az iracing realisztikusabb
(Kivagyok ettől a csávótól). Mutassanak már egy IRL esetet ahol egy microslide után irányíthatatlan csúszásba kezd az autó, mert nulla tapadása lesz a hátsó tengelyen vagy fél percig, mint iracingben pl GT3-al... Várom...
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2832 üzenetére
+1
Most elég nagy csalódás volt nekem is ez az update. LMU-t nemrég kezdtem el, ott is nagyon csúszik az outlap, nehéz menni, de sokkal életszerűbb ami történik. Itt nem... Ilyen mennyiségű pénzből arra futja, hogy tologatják a tapadáscsúszkát, és behazudják hogy új gumimodell, az egy szégyen. -
András12345
aktív tag
válasz
András12345 #2327 üzenetére
Erre senki?
-
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #2331 üzenetére
Lmp3-at nagyon szeretem, egy csodás autó a maga módján, mentem vele a héten, de egy állatkert ami ott van
vak süket, és tükör nélküli gt4-ek, verstappen wannabe C licenszes 2.0sr-es vadbarmok redbull festéssel, akik garantáltan kilöknek három autót az első körben. Stb. stb. stb.
-
András12345
aktív tag
Sziasztok!
Lenne kedve valakinek beugrani a csapatunkba a két hét múlva esedékes 24h Le Mansra?
GTP osztály, vszeg Cadillac, vagy talán Porsche. Kb. 2000 irating körül van a jelenlegi csapat (három ember) átlaga. -
András12345
aktív tag
Nekem van! (és eladó is)
Szerintem a legjobb loadcelles pedál ami nem hidraulikus, vagy aktív pedál. Ezt elég sok videos bemutató is alátámasztja.Volt egy pár loadcelles pedálom már, (fanatec v3, DC3, Bj Steel F1, és a jelenlegi második VRS szettem)
Az elsőt eladtam, gondoltam nincs szükség ennyire drága pedálra, de rögtön hiányozott, hozzájutottam a mostanihoz, majd úgy alakult hogy egyéb okokból el kell adnom ezt is -
András12345
aktív tag
Indultunk a 12 órás Mugellon, de az állatkertben a majmok között több intelligencia van, mint itt... Hányinger.
-
András12345
aktív tag
Én ring meisteren szoktam SR-t farmolni
Mondjuk vagy hátulról, vagy boxból indulok, és megy a "lesz-e pozitív IR" challenge
-
András12345
aktív tag
Mai NEC eredmény. Pole 8.00.79-el
Utolsó stintemben második helyen mentem, majd sikeresen összeakadtam egy lekörözöttel, aki miatt belealltam a falba, és felragadtam a rázókőre.
Tow, 6 perc, p16 talán boxból kijöve, párat előztem, majd sikeresen eldobtam magamtól, kis sérüléssel két kört letoltam, p13...
Ahogy itt írtam, mindig van valami szarság ezeken az endukon. Most én voltam a soros a bénázásban -
András12345
aktív tag
Most jöttem rá, hogy le akartam ide írni az előző 4h Nord eseményeit, csak annyira felb*sztam magamat a játék crashen, hogy nem jutottam el ide, de ezt pótlom
Úgy gondoltam hogy 30 percel a verseny előtt lesz külön sessionon időmérő, mint minden Nord versenyen szokott lenni. 8kor indult a verseny, már fél7-kor felkeltem bemelegíteni, erre látom hogy nincs külön Q session, mindegy. 8-kor belépek a verseny szerverre, 2011, SOF, csak GT3 autók (GT3 GT4 TCR Porsche Cup GR86 mehetne, de abból már hozzánk nem jutott sajnos...) időmérő 30 perc. Na de biztos csak két kör összesen, kimegyek a pályára, setupban csak egy körre való benzin van, nem baj, majd a végén reset, és megyek mégegyet. Körbeértem, annyira nem rossz kör, 8:02 eleje. Fehér zászló meg sehol. Raktam bele két körre való benzint, első (így már "felvezető") kör, offtrack, második pár hibával, de valid, 7:59:9 (7:58.2-t mentem előtte bemelegítéskor), 4. hely.
Rajtnál buktam egy helyet, aztán kűzdöttem a sráccal egy pár körön át, majd megelőztem, és el is dobta. Közben az 2. 3. pár másodpercre volt előttem, az első viszont elhúzott
Csere, haverom ment egy stintet, majd mikor visszaültem, elkezdett szaggatni a netje, kidobálta a discord, és a játék is, na mondom szuper lesz. Nem tudta megoldani a problémát, és úgy voltunk vele, hogy letolom egyedül inkább... Az még két teljes stint, meg plusz 2-3 kör...
Túl nagy csatázás nem volt a verseny alatt, inkább csak a konzisztens tempóra kellett odafigyelni, egyszer forgattak meg az utolsó kanyarban, szerencsére nulla sérüléssel megúsztam, előttem a srác eldobta, megütötte az autót, de azért leállt egy kanyarra kűzdeni velem, hogy aztán egyenesen menjen a boxba javítani, 200IQ...
Itt 4.-ek voltunk az elsők akik az elején elhúztak, két stint után pilótát cseréltek, és a társa sokkal lassabb volt, annyira hogy a 2. közeledett rá. Én közeledtem a 3.-ra, és eközben az első kettőre is. Majd utolértem a 3.-at, de megelőzni nem tudtam, utolértük az első kettőt, a 2. 3. helyet cserélt, majd az ekkor 3. elém került pár perc küzdelem, majd végre elizgulta az egyik kanyart, és belerakta a falba az autót...
A csatázás miatt az első kettő elment 6-7 secre, de nem baj, még el tudom őket kapni, mindkettő Porsche, az Döttingerben sokkal lassabbak, lesz ami lesz, majd azt figyeltem, hogy pár tizedre vannak egymástól, épp a Flugplatzon mentem át, ők a Schwedenkreuz egyenesében vannak, majd szól a spotter, hogy Car ahead is pitting(tow), a másik meg a szalagkorláton áll, rommá törve. P1!
.
Volt még a stintből 3 köröm, mögöttem a negyedik több mint fél percre volt, szépen nyugodtan be tudjuk hozni. Kiszámoltuk, hogy két körre való benzin kell majd, gumik maradnak, mert alig kopik el egy óra alatt, ne kockáztassunk...
Box, tankolás, utolsó előtti kör indul, Kompression (Foxhole) előtti lejtő, kép megáll, simhub overlay eltűnik, felugró ablak, Iracingdx11.exe (vagy valami hasonló) nem válaszol... Alt+F4, iracing restart, fél óra töltőképernyő (szokás szerint), és ír 4-5 perc towingot. Na mondom fasza, így kapunk egy kört is, mert elkezdi az utolsó körét az első mire kijövök a boxból, a hud valami 40. helyet ír, idegösszeomlás.Nem egészen értettük hogy mi történt innentől kezdve, de mikor kijöttem a boxból 10. helyet írt, pont a 11. elé jöttem ki, elszakadtam tőle hamar, két kört kellett menjek, 10. lett a vége is.
Sok endurance versenyen indulunk, mindig van valami szarság, vagy lassúak vagyunk, vagy összetörnek, vagy magunktól dobjuk el. Erre itt volt ez a verseny, jó volt a tempó, jó volt az autó, nem löktek ki, nem dobtul el, minden tökéletesen ment, nulla sérülés végig (egy kis sérülés lehetett volna, mikor kiforgattak, és meghúztam a falat, de szerencsére az is nulla volt)...
Erre kicrashel az iracing, ami soha a büdös életben egyszer sem csinált ilyet... Nem voltak rá szavak, hogy mennyire csalódott voltam...Szombat este újrapróbáljuk, most hárman, remélem most még jobban megy majd...
-
András12345
aktív tag
2.-ak lettünk LMP2-vel, összesítettben 3.-ak.
A GTP-k nagyrésze szenvedett végig amíg egy kis nyirkosság is volt a pályán
-
András12345
aktív tag
Sebring 12h-n indul más is? Mi megyünk LMP2-vel. Esik. Nagyon.
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2070 üzenetére
Nekem is jobban bejön a GTP, ezerszer mint az LMP2, de esőben nem tudom mi van vele, nem gondolnám hogy realisztikus az, hogy hozzáérsz egy folt vízhez, és kétszer megpördülsz minden átmenet nélkül...
Miközben az LMP2, ami majdnem ugyanolyan feszes autó, teljesen jól kezelhető, és ha hibázol, azt is tudod hogy miért. GTP-vel nem... -
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #2048 üzenetére
Mentem egy Super Formulát az előbb, split1, p4 lett, mert Canada Cornerben, utolsó körben kivezetett a fűre a 3. csávó, mert nehogy már kívülről ott tartsam mellette.
Imádom az ilyen parasztokat...
Amúgy ez a licensz split a legjobb dolog a szezonban
A rajtolást kell megtanuljam nagyon az SF-el, a kissebb formulákkal nem gond, de amilyen brutális erős ez, nem egyszerű...
-
András12345
aktív tag
Igen, így poén offseasonban, nordon megyek GT3 versenyeket leghátulról, eddig mindig feljöttem az első negyedbe, annyian kiforognak, de egyrészt vállalhatatlan hogy mennyire nem látsz ha mennék előtted, másrészt közölték hogy nem lesz más Sr számítás az esős versenyeken, menj óvatosan és okosan. Hát köszi b+, van különbség az okosan, és a full vakon között.
Nem lenne ezzel sem gond, csinálják meg a hátsó lámpákat normálisan láthatóra, és mindjárt nem lenne gond ez a giga spray az autók mögött... -
András12345
aktív tag
Remélem ma este már rendben lesz az egész, bár ahogy néztem egy hotfix van kiírva 16:00tól...
-
András12345
aktív tag
Nos ez a verseny pont olyan förtelmes volt mint amire számítottam
első pitkor kaptam egy sg40-et, aztán jött egy sárga, vissza tudtam menni a körömbe lucky doggal, majd valamelyik barom rámhúzta, front és futómű sérülés, 6 perc javítás, +5 kör amiből lett +6 később, mert minden restartnál hátra küldött a mezőny végébe. Itt osszealltunk egy 5-ös fogatba, elöl mentem, tolt a srác végig 35 körön át, majd egyszer gondolt egyet az iracing és adott egy 4x-et a kb. 100. minimális kontaktra toláskor (eddig 12x)...
Majd kb a 197. körben megint rendesen összeb*sztak, kiszakadt a jobb első kerék, 16x eddig, majd mire észrevettem hogy nem kanyarodik az autó, mikor mentem volna vissza pályára, a sérülés miatt ,sikeresen lementem a fűbe hogy meglegyen a 17. X is, és kapjak megint egy stop and go-t. Itt kiléptem -
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1979 üzenetére
Baromira nem, ugyanolyan random.
Pedig ez a verseny pont a frissítés után volt, amiben állítólag ezen javítottak.
Emellett a tegnapi Xfinity versenyen egyszer konkrétan nekem löktek egy autót oldalról, lepattant rólam, és forgott a fél mezőny mögöttem, az meg x0... Ki érti ezt -
András12345
aktív tag
Lehet hogy ma este 8-kor, vagy szombat délután megpróbálom az Open-t, bár tartok tőle, nem szeretem a superspeedwayeket, mert kivédhetetlen hogy épp szarrá törnek-e vagy sem...
Mentem egy Nextgen 70 köröset tegnapelőtt, x20 volt a vége, abből kétszer elmentem kiforgott autó mellett, és a semmire adott x4-eket, a másik három alkalommal meg összetörtek.
Tegnap egy Xfinity 60 körös verseny volt x8, kétszer törtek össze, abból egy 30 sec javítás volt csak, viszont a másik meatball is volt, mert minek lassítani, ha előtted már négy autó van összeakadva már másodpercek óta, keresztbe-kasul, így telibevert egy barom, és kiszakadt a jobb első kerék...Jól láttam hogy a 200 körre összesen x25 a max incidenspont, és utána DSQ?
-
András12345
aktív tag
Mi most hatan mentünk egy csapatban, de volt hogy (még ACC-ben) csak 4 fővel indultunk. Az kicsit húzósabb volt.
Most mindenki duplastinteket ment, kb másfél óra, és utána váltás. Sztem egyhuzamban két óránál sokkal többet nagyon nehéz lenne végigkoncentrálni. -
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1938 üzenetére
Gratula nektek is
Mi is számolgattuk, hogy ha nem lettek volna a hibák, meg a két baleset kb. top5 vagy akár top3-ban lettünk volna.
Kétszer beleraktak az első kanyarban a gumifalba, kétszer 6+ perc javítás. Egyszer nem lett bepipálva a tankolás, körbe kellett menni másfél literrel a tankban, és újra box. Meg volt egy megcsúszás hideg gumin, box utáni első körben, ahol leszakadt a hátsó szárny, az is egy plusz kiállás volt, 1 perc javítással.
Emellett hozzátartozik hogy a hét közepén találtuk ki, hogy el kéne indulni a versenyen, a csapatból páran sosem mentek még GTP autóval, és emellett csak offline mentek pár kört gyakorlásképp, versenyben, forgalomban semennyitEhhez képest örülök hogy egyáltalán végig tudtunk menni
-
András12345
aktív tag
Daytona 24 óráson indult innen valaki? Mi elindultunk a szombat 1-kor indulón Cadillaccal
-
András12345
aktív tag
A volt Kamel, most Imsa Vintage széria mennyire lehet aktív? Próbáltam az autókat hozzá 13. héten, nagyon jók lennének
-
-
András12345
aktív tag
Elkezdtem Nascarozni mostanában. Felmentem C licenszig egyenlőre. Sokkal élvezetesebb mint gondoltam volna (én is azok között voltam akik röhögtek rajtuk hogy két kanyar körönként, és csak padlón mennek = 0 skill).
Viszont egy valamit nem értek.
Tegnap egy Gen4 futamon a pitben fékezett, és fordult be a helyére egy srác előttem a pitjénél, gondoltam hogy ugyanúgy van ghost car a pitben, mint a road szériákban, átmegyek rajta, mert 2-3 hellyel előrébb van az én pitem. Erre felökleltem... Nincs ghost car a pitben, vagy ez valami bug volt -
András12345
aktív tag
válasz
JulesTS #1749 üzenetére
Prototype egyszerű mert lmp3 és lmp2 csak egy van. LMDh-nak sztem a Caddi a legjobb, és a legkönnyebben vezethető is (nekem pl.)
GT3-nál talán mindegy, ott az autók karakterisztikája más, tempóban szinte ugyanazt tudják (mondjuk a porsche 992 gt3 bopját sztem elcseszték, -2% power, fujin szélárnyékban sem tudtam közeledni senkire)GT4 ugyanaz az eset.
GTE... Ez nehezebb kérdés, mert baromi nehéz vezetni őket, nekem Porsche és BMW van, a Porsche mindenhol meg akar ölni, a BMW meg annyira a hátsó kerekekkel fékez, ha előre tolod a BB-t nem áll meg, ha túlfékezed egy picit is, azonnal forogsz.
Corvettet próbáltam még, az sem rossz, de az sem egy egyszerű autó.
Bár alapvetően a gond, hogy kis szárnyal gyorsak ezek az autók, és emiatt ideges is mind.TCR passz, nem megyek velük, mert a rendes autó hátul hajt
Főleg a versenyató
-
András12345
aktív tag
Tegnap mentem egy GTE versenyt Monzán. Sötét van megint, és 25+fok, tiszta nyár.
P8-ra qualiztam, buktam egy helyet a rajtnál. 2. kör, első sikán, három autó kiforgatja egymást, elmegyek mellettük, bamm netkód, X4 sérülés nulla. Következő sikánban későn fékezek, rossz a kigyorsítás, a mögöttem lévő felöklel(ne), de elveszi a gázt, hozzám és, megint X4. Sérülés megint nulla. A harmadik sikánban elfékezi mögöttem, elengedem a féket, hogy ne bombázzon ki, offtrack. Eddig 9 "hibapont" effektív a semmire. Majd két kör alatt rávertem egy másodpercet, és többet nem is láttam a versenyen. Előttem megint elhúzott a soksokezer elo-s csoport, úgyhogy magamban autóztam le a maradék 41 percet. Életem legunalmasabb versenye, ráadásul -0.24SR a semmiért. Legalább P6 lettem, és sok elot kaptam(insert hide the pain Herold)
-
András12345
aktív tag
válasz
f3rdzs0 #1699 üzenetére
Úgy értem, ha mondjuk van egy ember 1.3SR-el, és te vagy 4.2-vel, ha mindkettőtöknek van mondjuk X3 a verseny végén, lehet hogy tőled von, vagy éppen csak 0sr a vége, az 1.3-asnak meg még simán pozitív lehet.
De ennél sokkal bonyolultabb a dolog, mert 1000 kanyar/incidensre alapul az egyenlete, emiatt az előző versenyeid eredménye is valamennyire kihat a következő verseny SR eredményére. Pl ha mentél 2-3 x0 versenyt, és utána lesz egy x13 verseny, vszeg nem von olyan sok SR-t még. Viszont ha az előző 2-3 versenyeden volt pár hibapont, és azt megfejeled egy X13-al, akkor biztos lehetsz benne, hogy rengeteget fog levonni.Nagy számok törvénye alapján pontosan számol, csak kissebb szakaszokra leosztva (versenyek, főleg ha rövid sprinteket megy az ember sokat) kicsit összevisszának tűnhet.
-
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1683 üzenetére
Gratula
Én kettő Ring Meistert (911 RSR GTE) mentem tegnap. Az elsőben egy kör alatt összetörtem magamat. Boxból indultam, mert épp csak hazaestem, és nem akartam a mezőny közepéről menni, de olyan lassúak voltak hátul mint a fene. Bedobtam valaki mellé a kis Karussell előtt kettővel, elfékeztem, és kiütöttem (volna) a korlátot. 27 perc javítás.
Kicsit gyakoroltam utána, és mentem egy qualit is, ami külön sessionban megy, és ha jól tudom egész hétre megmarad az időd (ez ma kiderül). 6.24.918, de kb 2.5 másodpercnyi bénázás meg hiba van benne.
Következő verseny, P5-ből indultam, előttem 3-4-5k elo-s emberek sorakoztak, mögöttem 2.5+, meg egy 6k-s srác állt.
Rajtnál két sorral hátrébb kiütötték egymást, és a mögöttem lévőktől el tudtam szakadni pár másodpercre. Az előttem lévő négyes is leszakadt rólam 2 másodpercre az első kör végére.
Volt egy vágás, 2. körben Mutkurve-ben kisodródtam, gyakorlás alatt mindig elment padlón, itt nemLe is vertem az alját a rázón/füvön, lett egy kis sérülés. 3. körben Schwedenkreuz után a féktávon elúszott a hátulja, és keresztben állva álltam meg a kanyarban. Mire elindultam utolért a 6., (a 6000elos), úgyhogy izzadtam egy sort rendesen, de le tudtam magamról szakítani a kör végére. A 4. kör küzdelmes volt, a gumik odavoltak már a csúszás miatt, de nem volt gond. Így lett a vége (is) P5
Brutálisan nehéz ezt az autót vezetni alapból, de gondoltam ha múlt héten végig tudtam vele menni Bathurston, akkor ez is menni fog
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1670 üzenetére
Végülis lehet hogy így lesz. Meglepően kiegyensúlyozottak a köridők.
VRS köridők tankolva:
Acura - 1.45.830
BMW - 1.45.852
Cadillac - 1.45.807
Porsche - 1.45.882Offline 4 fokkal hűvösebben, mondjuk quali üzemanyaggal mentem 1.45.2-t tegnap este. Remélem nem sokkal leszek lassabb tankolva, de majd elválik
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1668 üzenetére
Én már ráuntam Monzára, viszont sajnos a héten nem tudtam más szériában menni, mert nincsenek meg a pályák
Kivéve GTE-hez Bathurst, ahol Porschéval elindultam egyszer a részvételi dolog miatt, végigmentem nagy kontakt nélkül, a falakat is elkerülve, abból is szintén elég volt
Safety rating pokol lenne, hiába imádom a pályát
-
András12345
aktív tag
Esővel kapcsolatban annyit olvastam, hogy először a Ferrari 296 GT3-hoz adják majd ki, gondolom a Ferrari Challenge lesz a teszt széria erre... Mondjuk jobb mintha esetlegesen egy IMSÁ-t tennének tönkre, majd patchelgetnék, ha nagyon gázos lesz elsőre
-
-
András12345
aktív tag
Napom
[3k SoF rajt]
-
András12345
aktív tag
válasz
f3rdzs0 #1631 üzenetére
Autófüggő, és pályafüggő hogy hogy kell beállítani, és egyben személyes preferencia is.
Pl. Cadillac GTP VRS eheti setup (Monza) 49%, és +3% migration, tehát nagy fékerőnél előrébb tolja. Ellenben Porsche 963 GTP valami 47.valahány% a bb, és -% a migration. Ezek kb nekem jók is, mindkét autónál.Ellenben a GTE Porsche setupjain mindig variálnom kell kicsit, hogy ne legyen nekem életveszélyes (BB-t is)
-
András12345
aktív tag
Na megvolt a 6 órás Le Mans, gondoltam írok egy kis beszámolót!
Ketten indultunk, Porsche 963 GTP-vel. Azért Porsche, mert a társamnak csak ez volt meg, én meg szerettem volna kipróbálni a Cadillac után valami mást is, hiába volt papíron lassabb egy kicsit
Az időmérő az enyém volt. Első körben hideg gumin sikeresen kaptam egy slowdownt Tertre Rouge-ban, nem baj hybrid kikapcs a körre, jó lesz bemelegítőnek, és legalább biztosan végig fog boostolni minden lehetséges pillanatban. A második kör egész jól indult nem tökéletes, de egy tizeden belül voltam az optimum deltának minden szektorban, 3.21.400 a delta idő. Majd jönnek a Ford sikánok, ahol véletlenül túl nagyot vágtam az utolsóban, slowdown, érvénytelen kör... Harmadik helyre lett volna elég a köridő, ehhez képest 22.-ről rajtoltunk...
Elindult a verseny, első körben jöttem fel 6 vagy 7 helyet, kapták a szokásos slowdownokat páran. Második kör, Dunlop sikán bejárat, korán fékez előttem egy Cadillac, kimegyek mellé jobbra, meghagyom a helyet bőven. Majd nekem jön, aminek később kiderült az oka, egy rendkívül értelmes egyén bedivebombolt mellé balra, és így már nem volt elég helye, elfékezte, és nekem csúszott... Ez sem gond, megyünk tovább, spotter szerint van wheel damage, de nem érződik semmi az autón. Egyenlőre. Majd jönnek a Porsche kanyarok, az első jobbosnál meg volt tapadás-nincs tapadás, autó bebicsaklik, satufék, forgás, éppen meg tudtam fogni úgy hogy ne menjek neki a falnak. Box, javítás, 2 perc 25 sec + kerékcsere, telitankolás. Mire kijöttem, az első 20 secre volt mögöttem, és körönként 3 secet hozott rajtam, plusz az összes GT3 is elment mellettünk a javítás ideje alatt, akiket hamar utolértem, és nem volt egyszerű átugrani őket, mert még mindig egyben voltak a rajt óta. Mire ez megtörtént, az első utolért, és el kellett engednem.
Ezen kívül nem történt nagy esemény az első stint alatt. Próbáltuk számolni, hogy hány kiállás lesz még, hogy osztjuk el. Dupla stinteket mentünk kb 2x45perc.Jött az első rendes box ideje, majd azt azt követő második körben Tertre Rouge előtt egy GT3-at utolértem, megy középen a saját íve helyett, bementem mellé balra, majd rámhúzta a kormányt, elkaptam balra hogy ne lökjön ki, autó felfeküdt a rázókőre, majd végighúztam a korlátot. (a Porsche kanyarok után a legrosszabb hely utolérni lassabb kategóriát...)
Sérülés bal oldalt spotter szerint, megyünk tovább... Végsebesség csökkent kb 5km/h-t amúgy szerencsére rendben volt az autó. A stint többi része rendben ment, a második helyezett lassan közeledett, boxkiálláskor 20 másodpercre volt. Ekkor vettük észre, hogy már nem 23.-ak vagyunk, hanem csak 19. Páran teljesen elhullottak, vagy sok javításuk volt.Box, pilótacsere, telitank, friss gumik, javítás...: 1 perc 12 másodperc
.
A második körön megforgott előtte egy autó Dunlop sikánban, aminek az elkerülése miatt megforgott ő is, de sérülés nem történt. Ezt követően felvett egy stabil tempót, és folyamatosan közelítette az előttünk lévőket, de a távolság még mindig jelentős volt.
A második stintje közepe felé egyszer elfékezte az Indianapolist, és nekisodródott oldalasan a gumifalnak, kis sérülés, 22 másodperc javítás volt végül. Pár helyet ebben a másfél órás időszakban is jöttünk előre, miközben tényleges pályán történő előzés nem volt. 15. helyen voltunk itt már.Újra én következtem, többé kevésbé tiszta volt az első stint. A közepe felé kérdezi a társam, hogy nekem jött e valaki, mert el van görbülve a "hátsó lökhárító". Mondom WTF, nem volt semmi. Visszanézte a replayben az egyenes közepén egyszer csak megjelent rajta a sérülés. Később ez 4.5 másodpercnyi javítás volt, bármi is volt ez
.
Közben jöttünk fel egy helyet megint, előzés nélkül.
A negyedik stint is egész tiszta volt, egy eseményt félretéve. Arnage kanyarban úgy szoktam meg a féktávot, hogy kirakom a bal kerekeket a rázókő túloldalára, majd szinte gurulva fordulok el, így jobb az ív, és a kigyorsítás is. Viszont ha nem megyek eléggé ki balra, akkor felfekszik az autó, és csúszik mint egy szánkó. Itt pontosan ez történt, megállni sem tudtam, már kint voltam a kavicságyban, ahol pont nem fordult el, satufék, és nekicsúsztam orral a falnak, pont annyira hogy volt egy koppanó hang, de sérülés nulla szerencsére.
Ezen a ponton 13.-ak voltunk már, és aktívan figyeltem, hogy már "csak" 1 percre van a 12, és körönként 2-3 másodpercet hozok rajta.Megint box, átül a társam, van vissza 1 óra, 38 perc, mondom oké, ha tudna annyi üzemanyagot spórolni, hogy mindkét stinten 13 kört menjen, 12 helyett, akkor csisszesen beleférünk egy full megállással, és mivel a verseny elejei hosszabb javítások miatt el volt csúszva 3-4 körrel a boxkiállásunk a többiekhez képest, pont jó lehet hogy még egy helyet behúzzunk
Sajnos csak az ötödik stintben sikerült elég üzemanyagot spórolni egy plusz körre, ráadásul az első az idő lejárta előtt pár másodpercel indult el a legutolsó körre, így 7.5 litert az utolsó körben kellett tankolnunk.
Ennek ellenére valamelyik kiállás alatt az előttünk lévő elé kerültünk. 12. hely... Vagyis nem. 11. hely a vége, ugyanis kihullott mégvalaki előlünk valamikor.
Mindenféle extra hud meg overlay nélkül némileg nehéz nyomon követni, hogy kivel mi történik a versenyben rajtunk kívül, ha ekkorák a távolságok.
Összességében unalmasnak tűnhet, hogy ennyit mész egyhuzamban, meg Le Mans, egyenesen mész folyamatosan stb. stb. Igen, csak emellett ott van, hogy számolod az üzemanyagot, a stintek idejét, folyamatosan figyelni kell a lassabb kategóriákra, akik ugyanúgy szétszóródnak az első stint végére, hogy szinte minden egyenesben utolérsz legalább egyet (LMP2 nem volt a splitünkben). Figyelni kell, hogy hogy mozog, látja-e hogy jössz, be tudsz-e menni elé még a kanyar előtt, vagy meg kell várnod a kanyar végét, stb stb.
Erre rájön az is, hogy a setup amit használunk (VRS) valószínűleg 19 fokban működik a legjobban. A verseny reggel 9-kor indult ingame idő szerint, 18 fokban. A végére 27 fok lett. Porsche kanyarokban sokkal instabilabb volt az autó már az első óra után, és ezzel párhuzamosan romlottak a köridők is. Az elején 3.23 körül mentünk relatív tiszta kör alatt, a végén 3.27-29... Ezzel is számolni kell az üzemanyag/stintidő miatt.Erre még rájön egy általános fáradtság, az elején egy óra után hirtelen nagyon fáradtnak éreztem magam, majd átestem a holtponton. A végén az utolsó fél óra szintén nehezebb volt már. Ebből is adódtak kissebb hibák, vágások, slowdownok stb.
Nagyon jó verseny volt összességében, csak sajnálom hogy elrontottam az időmérőt, 3. helyről indulva még izgalmasabb lett volna az egész, ténylegesen "versenyezve", ahelyett hogy üldözzük a mezőnyt végig, bár ennek is megvan a maga varázsa.
Ezen a héten 3 óra Sebring, lehet hogy azon is indulunk
-
András12345
aktív tag
Rommá törte magát, és átjött keresztbe a pályán előttem, csak 270-el vertem telibe
-
András12345
aktív tag
Hogyan szivassuk magunkat 3. rész
Megint Le Mans, P3 időmérőn első körön legjobb időmet megfutottam, 2. kör invalid, nem baj.
Rajt rendben, egy autót megelőztem pár kör alatt, le is maradt.
Végigmentem szépen, kicentiztem a benzint is, hogy pont jó legyen 13 körre, egy kis üzemanyag spórolás mellett. GT3-akat elkerültem egy korai boxal, visszajöttem P2-re, pár másodpercel közelebbre az elsőhöz, a harmadik 12 másodpercre. Közeledni így nem tudtam az elsőhöz. Majd üzemanyagspórolós gurulás mellett is sikerült olyan tempót mennünk, hogy pont lett volna egy 14. kör... Amire se nekem, se az elsőnek nem volt elég üzemanyaga, box 7.5 literért, majd mentünk tovább...9. hely lett belőle második helyett...
(2. rész kimaradt, a kettővel ezelőtti versenyen ráhúzta egy nagyon okos GT3 az egyik hosszú egyenesben a mellettem lévő GTP-re a kormányt, akit épp előztem, totáltár volt mindenki, ott is 2. helyen mentem épp)
-
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1569 üzenetére
Huhh szerintem szörnyű az Acura... A váltó, és a hangja is, mint valami elcseszett fűnyíró szerintem
A Porsche se szól sokkal jobban (csak azért vettem, mert ezzel indulunk vasárnap 6 órás versenyen), viszont a fő autóm a Cadillac, na az emberes. Meg ahogy megy, az isKuplungot én is hiányolom más szériákhoz, bár a kormányon van plusz fül, de az nem olyan. A VRS kuplungja meg jó drága
-
András12345
aktív tag
Tegnap gondoltam megpróbálom megint a Porsche 963-at Le Mans-on, a tegnapi katasztrofális baleset után...
Eddig, ha jól tudtam egy kört lehetett csak menni időmérőn, mert nem érsz körbe kétszer.
Tegnapelőtt ennek megfelelően mentem egy kört, megálltam, majd kb 6 percig álltam, mire a többiek mentek még egy kört... Mindegy.Tegnap sikeresen eldobtam még hideg gumin egy perc után, visszateleportáltam, elindultam újra, kaptam egy slowdownt, 1x vágás nélkül (csodálatos), gondoltam nem baj, belefér még egy kör. Nem fért bele, Porsche kanyarokban voltam a második körömön,
mikor visszavágott a garázsba, hogy session vége.
Az első körömet nem is számolta a slowdown miatt, így valami 20sokadik helyről indultam.
Pár kör alatt felkűzdöttem magamat 15 környékére, ahol három autóval cserélgettük a pozíciókat.
Gondoltam kimegyek boxba, ha a következő körön utolérném a GT3 szeretetcsomagot. Üzemanyagot beállítottam kicentizve, kijöttem a boxból, két kör lement, P11, tehát az alávágás sikeres volt. Majd a következő pillanatban azt látom a racelabon hogy 1. vagyokKözben fent voltam discodron is haverokkal dumálni, és hirtelen nagy lett a csend. Majd ledobott a játék, mert elment a net...
Kireseteltem a routert, vissza is jött azonnal az internet, majd látom hogy nem lehet visszalépni a versenybe [kép]...
DNF, -5 kör, -80 elo. Legalább + safety-t kaptam... -
András12345
aktív tag
Napom...
én vagyok a levegőben
-
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1524 üzenetére
Ha mellettem van valaki, nem fogom agyhalott F1 stílusban kiterelni, hagyok neki helyet. Az ha súrlódnak a GT autók, az nekem is belefér alapvetően, csak szomorú mikor arra is ad X4-et, mikor nulla sérülés van.
Sven egy vadparaszt, Pablo meg hát... érdekes egy jelenség. Múlt héten Road Atlantán alakított sokat, vannak klipek...
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1519 üzenetére
"ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak"
Ugyanúgy neked fog jönni a sok barom, csak legalább a versenyt se biztos hogy be tudod fejezni...JulesTS: Szerintem várd meg hogy leteljen a gridre állás ideje, akkor boxból indulsz, akkoris ha qualizol előtte, az kb elég hogy az első körös baleseteket kikerüld, és kényelmesen végig lehet menni egy top10 helyezésig (vagy mégjobb), ha megvan a tempód hozzá.
-
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1471 üzenetére
Én is megyek Imsán Caddival, meg most kipróbálom a GTE-t is, ha már különálló sorozatot indítottak.
Megvettem a Porschét, gondoltam jó lesz, úgyis megy majd Ring Meisteren is egy hétig, meg szoktam szeretni a Porschékat alapvetően...
Hát kegyetlen ez az autó, Daytonán nulla aeroval... Kaptam hozzá haveromtól VRS setupot, az segített sokat, de brutál, hogy mennyire minimálisat enged csak hibázni -
András12345
aktív tag
Na most hogy itt az új szezon, ki milyen szériát célzott meg?
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1446 üzenetére
Utolsó kör volt, a videó vége már a célvonal után van, plusz belülről annyi látszódott, hogy kb. az út közepén áll (indult el), bementem mellé, és rögtön húzta rám, tolt kifelé.
Ha nem utolsó kör, akkor persze, kb. menni nem tudott volna, a rövid célegyenesben elmegyek mellette...Plusz ami még nem látszik, hogy pont előtte előztem meg valakit, és még nagyon a seggemben volt, szóval siettem volna én is
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- Indiana Jones and the Great Circle teszt
- Építő/felújító topik
- Milyen videókártyát?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged