- iPhone topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
Nézzétek meg az app.ini-ben, hogy a 360hzinterpolation nincs e bekapcsolva (0-ról 1-re) Ha igen, kapcsoljátok ki, visszaáll az FFB 60hz-re és jó eséllyel megszűnik a gond. Mozánál ugyanez az érzés középen miatta, hiába reszelték még iRacingék, nem lett jobb. Nálam legalábbis ugyanezek voltak a tünetek, viszont nálam nem kapcsolt be automatikusan, hanem én próbálgattam, de nem jött be.
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #3042 üzenetére
Tegnap én is mentem, poén volt. Úgy voltál a leggyorsabb, ha lassan mentél
Pillanatok alatt el lehetett fogyasztani a gumit. Folyamatosan figyelni kellett a gumihőmérsékletet, mert ha nem figyeltél, könnyen pirosba szaladt a tartomány (Ferrari). Jöttem is fel, mint a talajvíz, mert sokan most is vérre mentek. Egy 4 és egy 5. hely lett a juti.
-
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #3015 üzenetére
Mozán (R9 V1) működik, első dolgom volt hogy levettem a "hangerejét", majd ki is kapcsoltam, mert szétrázta a vázat. Aztán tegnap játszottam vele egy kicsit, és most úgy van, hogy csak a fizikai visszajelzéseket hagytam bekapcsolva. Jó, hogy az app.ini-ben lehet csavargatni a dolgokat, de egy interfész jobban esett volna csúszkákkal, mert pl nekem csak a tapadásvesztés lenne elsőre jó amit beállítanék. A 360hz bekapcsolása szükséges hozzá, anélkül nem megy. Emiatt viszont újra kell állítani az FFB-t, meg a hozzátartozó equalizert, mert nagyon más lett úgy. Szóval majd keresünk tutorialokat, de nálam azok sose váltak be, az volt a jó, ahová én csavargattam.
-
drsanya
aktív tag
válasz
bence1885 #2963 üzenetére
Én vártam az új hybrid rendszert, de elmarad. Egyébként pedig sokkal inkább vagyok híve annak, hogy nem kell annyi új tartalom, inkább legyen nagyon jó az, ami most van. Egyébként pedig nagyon szemezek a Merci W13-al, jó lenne pár F1 futamot menni, pedig sose szerettem az openwheelt
Ezt most valahogy a GTP hozta el, hogy elkezdtem velük haverkodni.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Kiba... félelmetes ez a Nissan
-
drsanya
aktív tag
Hétvégi menésem, volt minden is a futamon. Enjoy
IMSA Enduance @ Fuji - Fura stratégia. Ha esik akkor borul minden? - Twitch
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2616 üzenetére
Szuper, privátban megbeszélhetjük a részleteket! Jelentkezem!
-
drsanya
aktív tag
Sziasztok!
Két fő csapattársat keresünk Laci barátommal Daytona24-re Ferrari 499P-vel. Rutinos összeszokott páros vagyunk, nem sok az irating 2700/3000, viszont okosan tudunk lassan gyorsan menni, szeretünk taktikázni, másképp gondolkodni, versenyezni. Sajnos a tavalyi csapat nem áll most össze, de kihagyni nem szeretnénk, főleg, hogy nekem ez mindig szülinapi elfoglaltság. Mindenképpen 2 fő kellene, mert a Majors24 Le Mans-t a nyáron hárman toltuk le és az borzasztó fárasztó volt. Kellett volna az a plusz egy fő, viszont így is dobogósak lettünk a végén. Gyertek gyertek
-
drsanya
aktív tag
Igen, tudom hogy gond van a GTPvel, fentebb egyszer már ecseteltük. De nem csak a Ferrari a problémás, hanem az összes. Problémás továbbá az új gumi fizika is, ezért az irreális tapadás. Mindkettőre írtam is hogy biztosan javítani fogják. Készülünk Daytonára, teszteltem egyet valamelyik este. Lehetetlen idők születtek nagyon spórolós tempóval, értelmezhetetlen kopással (~1:31es köridők, 29 kör után 90%os gumik) szóval lesz mit reszelni. De ettől még tegnap én nyertem
-
drsanya
aktív tag
Fú gyerekek mekkora futam volt, mindenkinek hasonló szezonkezdést!
Practice, quali még száraz, pont a rajtra esett le. Slicken rajtoltam a 7 vagy a 8. helyről, aztán imádkoztam. Ahogy nyílt a boxablak, rohantam kifelé gumit cserélni, aztán azon kaptam magam, hogy vezetek. Új kategória, új autó, mi kell még?
Result -
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #2455 üzenetére
A visszatérítés úgy működik, hogy a C-D osztályos futamok 4$, a B-A osztályos futamok 7$ érnek. Egy szezon általában 12 hét, kivéve most, mert most 13 hét. A 12 hétből 8 futamon indulni kell és be is kell fejezni azt hiszem a 70%-át. Kivéve most, mert most 9 futamon kell indulni. És itt most egy szériáról beszélek a licenceken belül, nem összevissza. Ugye a 7 + 4 az 11, de egy szezonban maximum csak 10-et kapsz vissza. Ahogy én megyek, mert nekem nem sok időm van két általános iskolás gyerek mellett:
A osztály: IMSA fixed LMP2
B osztály: LMP2 fixedEnnek az a különlegessége, hogy szinkronban vannak, tehát csak egy pályán kell menni ráadásul ugyanazzal az autóval. Ez így 7 + 7 lenne, de ugye fentebb ecseteltem, hogy max 10 jár vissza. Ezek a visszatérítős futamok, meg amúgy nagyon élem az LMP2-t, tegnap Sebringben win is volt. Ennél a kettőnél komolyan veszem a szezonbajnokságot is.
A többi pl GT3 vagy P3, vagy esetleg ismét IMSA mondjuk GTP-vel csak hobbi futások.
Remélem érthető voltam
-
drsanya
aktív tag
Én ilyenkor két évet szoktam venni, és a két év alatt összeversenyzek 80 dodót. Így 70 (69,25)+áfa a két év. Az azért megérős.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2332 üzenetére
Nem tudom milyen splitekben sikerült így kifognod, de tegnap mentem egy harmadik fixedet, meg láttam, hogy indul egy Falken, azon is indultam. Fixed 3. hely, Falken 9., mert elszámoltam az üzemanyagot és tele tankkal indultam. Így volt vagy 30kg plusz súlyom
. Ja és mindkét futamon mindenki nagyon türelmes volt és vigyázott a másikra. Elöl legalábbis
.
-
drsanya
aktív tag
Hasonlóképp jártam el, mikor P2-ből visszaléptem GT3-ba, mert hiányzott. Azonnal -400 SR is 4.99-ről 2.3-ra. Ott azért elgondolkodtam, de nem adtam fel, így mostmár annyira bénák között megyek, hogy csurran cseppen visszafelé. De legalább az IMSA itt tele van hülyékkel. Viszont nagyon jót farmoltam P3-ban a héten, az nagyon ment, pedig szinte sose megyek vele.
Én max két nap voltam ilyen elkeseredett, de mindig győzött vagy egy új pálya, vagy ha néztem valami összefoglalót, mindig viszketett a tenyerem. Szóval ne add fel
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2327 üzenetére
Jönnénk mi is, de mindenki nyaralni fog (mi is). A Majors dobogó után szeretnék végre nyerni, de úgy látszik csak jövőre...
biker:
Totál elfelejtettem, pedig most ráértem volna...
-
-
drsanya
aktív tag
Hétvége:
Majors 24 Le Mans LMDH Split 6:
P3
Sokáig vezettünk is, de voltak hibák mindenki részéről. Ja és hárman toltuk le, amit nem ajánlok senkinek
.
Egyébként óvták a győztest még a futam alatt, szóval lehet, hogy P2 lesz. Hivatalos eredmény még nincs.
-
drsanya
aktív tag
-
drsanya
aktív tag
Tegnap este mondom megyek már egy RingMeistert, mert kéne az SR. Erre a felvezetőn (????????) összetörtek. Leesett a csomagtartóm, megsérült a diffúzor úgyhogy nem volt tempó a Döttingerben... Balf?szok... Volt velem egy magyar srác is, ő is eldobta(?) a fekete BMW-t a második körben. Itt van esetleg (Roland)? Ha igen, mi történt?
Ja és az SR emiatt -0,04.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2153 üzenetére
Porschéval csapattam most de nem emlékszem, valami 8 perc körül volt talán. De hazamegyek és nyomok rajta még egyet.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2149 üzenetére
Mivel csapatjátok? Mennék én is, de nincs kivel, mindenki puhapöcs.
-
drsanya
aktív tag
Gyávák vagytok mind
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2004 üzenetére
Igen, valami a fixed setes szériáknál beakadt. Nem lehetett gumit váltani, vagy valami ilyesmit olvastam.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1978 üzenetére
Ezek szerint nem igazán sikerült jól a fantomütközések javítása? Mentem két futamot én is de szerencsére nem volt lehetőségem "kipróbálni"
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1948 üzenetére
Egyetértek, úgy volt, hogy az utolsó 4 etap az enyém. 3 volt a standard, mondták a fiúk le kéne nyomni a végét. Mondom oké, de aztán kérdezte Bence, hogy maradok e. Mondtam inkább nem, így kiszálltam. Az elején még oké lett volna, de 21 óra után össz vissz 3 óra alvással nem akartam egy 4. hibát is összeszedni, főleg úgy, hogy rezgett a léc a 100x-re.
DiszNóÓl:
Igen, mi voltunk azok -
drsanya
aktív tag
válasz
-Rolika- #1943 üzenetére
Min 2 max 16 driver mehet. Mi 4-en voltunk és 3 etaponként váltottuk egymást. Nagyon elfáradtam a végére, többek között ezért is hibáztam 3-at is a végén. De egy ilyet végigtolni csak szenvedéllyel és szeretettel lehet, meg némi kávéval
. A váltások nagyon egyszerűek. Van csapat, ahová be vagyunk rakva mint játékosok. Aki nevez a csapat nevében, az hozzáadja nevezés után a fix játékosokat, így a kijelöltek automatikusan nevezve vannak. Nekünk annyi a dolgunk, hogy belépünk abba a session-be, ahol a csapat versenyzik. Boxkiállásnál pedig aki kiszáll az nyom egy esc-et, a másik pedig a Race-t és kész is a csere. Abban az esetben, ahol a szabályok kimondják, hogy tankolás-kerékcsere-pilótacsere egyszerre megengedett, akkor nem okoz még időveszteséget sem. Ahol pedig nem lehet ezeket egyszerre ott hozzájön asszem +30mp a pilótacseréhez.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1939 üzenetére
Azok szép előzmények
.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1937 üzenetére
Mi is voltunk, de egy szerencsétlen baleset miatt átmentünk a délután 5-ös versenyre, ott split 3 11. hely, volt pár hibánk nekünk is. Viszont olyan jól működött a taktikánk, hogyha ezek nincsenek, simán top3. K?rvára elfáradtunk de én sok év után végre újra rajthoz álltam és rohadtul élveztük.
-
drsanya
aktív tag
Na kérem! IMSA Endurance Le Mans Split 2 P2 WIN!!!
-
drsanya
aktív tag
válasz
-Rolika- #1848 üzenetére
Nehéz kérdés. Én pl. tegnap este 1 óra gyakorlás után ugrottam be versenyre, de kellett volna még, az látszott... A második már jobban ment. Én egy szezonban mindig 1 autót erőltetek, mondjuk a Porsche az nálam mumus, azzal élvezem a vezetést és mégis 1-1,5 mp mínusz a Mercihez képest. Mondjuk abban sokkal több km is van. Ha érzed a javulást, és főleg látod, akkor menni kell, 81 kör nem olyan nagyon sok iRacing szinten szerintem. Van olyan ismerősöm aki megy 5-600 kört is egy futam előtt. Annyi idő meg a világon nincs
. Röviden: Gyakorolj, és jönni fog az eredmény magától.
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #1841 üzenetére
Mert idióta. Amúgy ugyanígy jártam tegnap Hockenheimringen a hajtűben. Majd mentem 11-kor még egyet, ott meg a hármasban mellém gyorsított, én már kinn a füvön, megcsúsztam, ellenkormány és kiütöttem a p?csába. Nyilván nem szándékosan, reakció nem jött, úgyhogy tudta a paraszt, hogy ő volt a hibás. P2 fixed. Ma megyek IMSA-t, nagyon kíváncsi leszek. Mosport-tól féltem, mindhárom futam hibátlan volt és mindenki figyelt a másikra. Itt meg hosszú és széles a pálya, egyből idióták.
-
drsanya
aktív tag
Én is toltam egy IMSA endurance-t Mosporton a hétvégén, durva volt ott a 2 óra 40 perc LMP2-vel. A második splitben voltam, qualiztam egy második helyet. Rajt után elmentek, visszacsúsztam a 4. helyig. Sikerült visszakapaszkodni a 3. helyre, és elkezdünk elszakadni a 4. helytől. Kb 1,5 órát csatáztunk a második helyért lökhárítón. Én úgy szálltam ki az ülésből a verseny végén, mint akit agyonvertek, de nagyon jó volt, és egy neki szerencsétlen lekörözésből (rossz ívet választott és fékeznie kellett) sikerült elmenni neki. Ott pedig 1 óra alatt nem tudom mi történt, de kört is kaptak, én meg végül a második helyen értem célba, úgy hogy épp nem kaptam kört. Sokáig enyém volt a leggyorsabb kör is, de az utolsó 5 percben az élen álló lefutott végül 2 tizeddel. Úgyhogy ja, nekem is jó volt a hétvége
-
drsanya
aktív tag
Mi éppen gyógyulunk a családdal, de jó lett volna indulni. Legközelebb odafigyelek
-
drsanya
aktív tag
válasz
Zoolee1976 #1802 üzenetére
Van iRacingben is AI mód! Ha jól emlékszem egy csúszkán kell állítani az erősséget, viszont annyi, hogy nem mindenhol, mindennel lehet menni.
-
drsanya
aktív tag
Ezen a héten is márkakupa lesz az IMSA a Caddyvel (Daytona)?
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1764 üzenetére
Én nem ovalozom, nekem nagyon nehéz műfaj, úgyhogy nem tudom.
-
drsanya
aktív tag
Hétvégén nem adta ki a Red Bull Ring. 4 versennyel próbálkoztam, egy se lett befejezve, mindenhol kilöktek. Az elsőn az élről... Ott egy picit ideges voltam. Én nem tudom, hogy mi a f?szért kell megnyerni az első kanyarban....
-153 IR és - 1,38 SR. Eléggé szétcsapta a statisztikámat, pedig rohadtul élvezetes pálya (lenne).
-
drsanya
aktív tag
Tegnap sikerült tolni IMSA-n egy 3. helyet az Acurával. Pole-ból... Volt egy érdekes szituáció, szarul jöttek ki a lekörözések, míg a második helyen tekertem, majd emiatt elment az akkor 3. Caddy. Kicsúszott a hármasban, visszaevickélt még előttem, na mondom majd akkor most. Erre legyorsult... Úgy, hogy visszaváltok ott mindig 1. fokozatig. Vaddisznó az a Caddy, na
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1672 üzenetére
Na akkor ebből most tudom, hogy 47 körül fogok tudni menni
-
drsanya
aktív tag
Nálam is volt akció a hétvégén. Beugrottam egy GT3 fixedre Mercivel poénból Road Americán. Quali 2:05:611, 7. hely.
Rajt: ketten kiforogtak előlem, egyből 5. hely, aztán sikerült kifékezni egy porschét a hármasban, így 4. hely. Innentől 2:05-ös körök, vonatozva, majd kb 5 körrel a vége előtt utolért egy ferka, pici korrekt csata, helyemet megőriztem. Utolsó előtti körben teljesen utolértem a 3. Mercit, aki a kettes előtt fél órával korábban fékezett, ezért meglöktem hátulról, kicsúszott így megörököltem a 3. helyet. Így futottunk be végül, és a kolléga a lökést meghálálta egy telibe veréssel kockás után, hátha kiesek, de nem jött be. Amúgy meg krúzoltam egy csomót Nordschleifén -
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1570 üzenetére
Én szeretem a kihívásokat, meg azért szokott frusztrálni az a dolog, hogy egy széria csak azért mert egy autó fasza, márkakupává alakul. Így mikor a GT3-ban mindenki a Ferrarit, Porschét erőltette, csakazértis Mercivel mentem. Itt is ez motivált. Meg ahogy írtam, szeretem a V6-ost is. IRL Ferka 499-től pl el is megyek, az valami gyönyörű kinézetre is meg hangra is. A 963-astól is meg a BMW-től is hidegrázást kapok hang ügyben. A Caddy meg egy vaddisznó valóban.
Mennyire nyomjátok az endurance-t? Régen sokat mentünk, de mostanában mindig nem ér rá valaki, nekem meg állandóan viszket a tenyerem, beszállnék szívesen valahová, ha úgy adódik és ha lenne rá igény. Most hétvégén pont nem jó nekem
, de máskor talán lehetne. Nem vagyok UFO, viszont konzisztensen tudok menni. 2500 körül vergődök állandóan. Legutóbb Bathurst1000-en indultunk 3-an, top split, 19. helyről 12-ben végeztünk. Egy karcolás volt csak az autón, erre azért büszke is vagyok, mert az egy nagyon nehéz verseny minden szempontból.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1562 üzenetére
Le Mans nekem is két verseny az új szerzeménnyel, az Acurával (feláll a V6 turbóra is na, mit csináljak
) . Pedálsort cseréltem, az is Moza lett, az SR-P, accessory kittel (ha valaki pályázik erre a cuccra, anélkül meg ne vegye). Így most nincs kuplungom.
Hogy is fogalmazzak. Először is a hosszú váltó miatt 1-esben elindulni kb olyan, mintha egy 40 tonnást akarnál mozgatni. Aztán jön fél óra múlva a fordulat, megindul a turbó és végre haladunk... Na mondom ez piteléskor tuti legalább 5mp bukó. Lassú kanyarból kigyorsítást meg se említem, ugyanez a szitu.
Fixeddel kezdtem, ott sikerült egy 20. hely a qualin. Ekkor gyanús lett, hogy nem biztos, hogy ez az autó ide való. Mindegy az egyenesben a második lassítónál kilöktek, 15 perc javítás, köszönjük szépen.
Második Open verseny, ott is 20. hely a qualin, mert mondom adok még egy esélyt neki, mármint az Acurának, csak lehet én vagyok még vele a béna a kevés km miatt. Nem, nem az volt a gond
.
Itt végigmentem normálisan, egyszer az Indianapolisban dobtam el késői fékezés miatt, de csak pörgés volt, egy pozíciót buktam, így lettem 16 végül, több mint 1 perc lemaradással.
Aztán mondták a nagyok, hogy Acura nem ide való.
A két verseny eredménye +0,28 SR, -101 IR. Csodálatos.
Megint beindult a vezérhangya, hogy csak kéne kuplung, mert az ilyen elindulós esetekben azért jól jönne.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1526 üzenetére
Jaja, szerintem is érdekes jelenség
. Múltkor volt lábkamerája is, csak az ott lévő cuccok többe kerültek, mint az én felszerelésem összesen kétszer és ebben a két gépcsere is benne van, plusz a 10 év előfizu, tartalmakkal együtt
. A zoknija nem tudom mennyit érhetett
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #1523 üzenetére
Tegyük a szívünkre a kezüket. Én nem tudom hol van bárkinek az ingerküszöbe, de egy kasztnis autónál nekem belefér egy a határokat feszegető támasztás. Pont láttam egy ilyet valamelyik nap Pablonál, Sven Haase úgy fordult el Spa-ban az első kanyarban, hogy amúgy kiterelte pályán kívülre. Pablo ki volt akadva, de az nálam pl még belefért. Mellette volt, sőt kicsit előtte is és szélesre ment, Pablonak meg ki kellett mennie a bukótérbe. Határozott előzés volt, ha velem csinálják, akkor se reklamálok, és én se csinálnám másképp. És ki nem csinált még ilyet...
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #1510 üzenetére
Igen, csak ha mondjuk qualizol egy jót, aztán a versenytempód meg nem az igazi, akkor előjön a vezérhangya és ragaszkodsz
. Az mondjuk igaz, hogy ez a ragaszkodás nálam nem megy át full kreténbe azért, de dolgozzon meg a pozíciómért a versenytárs. Nem tudom ti hová szoktatok kerülni, de szerencsére én nem nagyon szoktam összefutni idiótákkal. És ez hatványozottan igaz az endurance-okon. Ott tényleg mindenki figyel. Jó példa volt most legutóbb a Bathurst1000, pedig az azért nehéz pálya/autó kombó.
Meglátom a héten hogy megy majd Watkins. 2600+ban vagyok, szerintem a héten bukó lesz, de kiderül hogy az új hozzáállással mennyi + vagy - lesz.Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #1508 üzenetére
Mostanában én is így állok hozzá, bár én nem kilöktem azt aki megelőzött, hanem körmöm szakadtáig kapaszkodtam, meg nem engedtem. Rájöttem, hogy nincs értelme, így a hétvégén összekapartam 150 iRatinget 3 versenyből. Mondhatni akkor versenyző voltam, most meg úrvezető
-
drsanya
aktív tag
válasz
-Rolika- #1493 üzenetére
Nem a Pro a lényeg. 10 éve vagyok benne, ebből sok éve A. Ez arra jó, hogy magasabb kategóriákban tudj indulni. A Pro-ba válogatással lehet kerülni. És ne idegeskedj, ez a lényeg, amit sokan nem értenek, hogy élvezni kell, nem hajszolni. Mondom ezt úgy, hogy múlt héten a hajam téptem, hogy GTP-vel Fujiban 2mp kaptam átlagosan még fixeden is
És nem értettem hogy miért. A héten Spa van, ott jobb leszek (talán)
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1478 üzenetére
Szerintem az összes GTE ilyen. A BMW meg még nehéz is, a szar hangjáról meg ne is beszéljünk
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1476 üzenetére
Melyik Porschét vetted meg? A GTE-t?
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1470 üzenetére
IMSA fixed és open, meg a 6 órás Cadillac GTP-vel. Bár imádom, és ráadásul most nagyon jó is lett a Merci GT3, egy picit hanyagolom, bármennyire a GT a gyengém. Aztán lehet elcsábulok, mint mindig
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1421 üzenetére
Sosem kaptam visszajelzést a döntést illetően, csak hogy fogadták és kivizsgálják. A 10 év alatt talán 2x protesteltem, de mondjuk azok olyanok is voltak, hogy anyázásig fajult a dolog. Asszem volt szándékos feltartás de nagyon durván, ilyen büntetőfékezéses szitu, meg chat agresszió volt a másik. Mindkettő spanyol volt, erre konkrétan emlékszem. Több protestre a magam részéről nem emlékszem. De úgy tudom, te nem is értesülsz arról, hogy mi lett a bemószerolt játékossal.
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #1400 üzenetére
Csakavényóc, mármint a morgós USA fajta, úgyhogy Cadillac. Nagyon megkedveltem, tegnap este mentem egyet vele Aragonban. Nem vettem észre, hogy 97% a throttle, és nem értettem miért vagyok magamhoz képest 2mp-vel lassabb, pedig volt pro setem is. Azért dobogó lett így is, mondjuk csak 7-en voltuk kategóriában. Gyakorolni kell vele, mert amúgy huncut kis autó. De lehet azért is különleges most nekem, mert Spa-ban poénból beültem egy versenyre, ami amúgy az első próba volt és 7mp diffivel nyertem vele.
-
drsanya
aktív tag
Bár előttem válaszoltak páran, de én is "okoskodok" egyet. Az én véleményem az, hogy azzal menj, ami szimpatikus ebből a felhozatalból. Mi a kedvenced? Nekem a GT és a túraautók, a formula autókat nem kedvelem annyira, bár abból is van. Ennek ellentmondva most úgy döntöttem, hogy a következő szezon GTP főként, és LMP mellékben lesz.
Azzal told, amit a szíved diktál
-
drsanya
aktív tag
Na, hogy feléledt a topik
-
drsanya
aktív tag
válasz
unrealnoise #1258 üzenetére
Honnan ismerlek téged? Nemtudom hol láttam már a nicked, de hogy láttam az biztos
-
drsanya
aktív tag
Audit biztos hogy megveszem, mert azt a dízel mackót bizony nagyon szerettem, még ha a VW konszernt nem is. Úgyhogy én készítem. Akinek meg nem tetszik, nem veszi. Egyébként nem sok szimulátor maradt ami nem fizetős tartalom terén, úgyhogy én örülök annak, hogy anno az iRacing-et választottam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Linux kezdőknek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Opel topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest